Silnik 4F5 910 401 M
http://www.netech.dk/vcdsecu
Kodowanie w tym przypadku nie wystarczy, trzeba zmienić flash w ECU.
Musisz zrobić telekodowanie.
Kod 3497.
Sprawdź te kodowanie.
a kodowanie sterownika?
zmień kodowanie w abs
Bcm przykład start stop on i off.
Najpierw Login 09555 Potem Kodowanie 04255 Dopiero na końcu adaptujesz czujnik kąta skrętu. Pozdrawiam Daniel
Login 09575 Kodowanie 04275
No a to okno z kodowaniem to od czego masz jak nie od tego sterownika? Zainstaluj najnowszą wersje VCDS i nie powinno byc problemu. Pirata jakiego masz - o ile kiepksa kopia, moze nie dekodowac sterownika odpowiednio. A reasumując to dałes caiała bo ETKA wyraźnie mowi na jaki kraj / kierownica , jest dany sterownik. Sprzedawcy nigdy nie wiedza ;)
Tak, w sterowniku jest m.in. VIN i PIN.
Kodowanie climatronic: jeśli masz sterownik z 2 wyświetlaczami to: 03143 jeśli sterownik z 1 wyświetlaczem to: 00043 lub 01043. Po kodowaniu musisz przeprowadzić nastawy podstawowe climatronica (Basic settings), aby przyuczył się do położeń krańcowych silniczków regulacji klapek nadmuchu. Kodowanie dla ITT Mark 20 IE: ABS: 03304 dla systemu ABS/EDL:...
Wymaga to wymiany modułu obsługowego w kotle na moduł stało-temperaturowy Vitotronic 100. Niestety kocioł w tej konfiguracji nie obsłuży dwóch obiegów grzewczych ,grzejników i podłogówki. Będzie można sterować tylko ciepłą wodą użytkową ( tylko temp.) oraz grzejnikami. Nie ma możliwości ustawiania żadnych czasów grzania z temp. normalną i obniżoną....
VW z tym motorem, wszystkie mają 0000071.
Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
To że audi ma sześć cyfr w kodzie, to ja o tym wiem i nie jest to długie kodowanie. Masz blade pojęcie akurat o tym. Podam ci kodowanie pod ten numer sterownika który podałes. Dodano po 1 00010A, 000003, 000103
https://forum.vw-passat.pl/topic/48252-i... https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=5... Tutaj znajdziesz wszystkie informacje na temat dogrzewacza elektrycznego
09555/04255 musi działać. zdejmij klemę na chwilę przed kodowaniem.
https://obrazki.elektroda.pl/7633699600_...
Skąd masz kodowanie? Sam spisywałeś kod kodowania czy brałeś z internetu?
To nie oznacza braku komunikacji a brak jakiejś informacji na CAN. Występować może przy złym kodowaniu sterowników lub przy usterce czujnika podrzędnego pod dany sterownik. Są jakieś błędy w ABS?
trzeba zmienić kodowanie sterownika
Tpms to chyba kiedyś wyłączałem w ABS i zestaw wskaźników, sprawdź czy jest w kodowaniach, a fotele to pewnie w module komfortu i sprawdź czy w połączeniach getwey nie trzeba zaznaczyć , poszukaj po sterownikach i tam gdzie trzeba to włącz, w mmi tam też jest coś o tpms
jeśli dobrze się dowiedziałeś to wystarczy zmiana kodowania sterownika, przez VAG VCDS.
sprawdź kodowanie sterownika,bo wygląda że klimatyzacja jest wypisana z opcji sterownika.
W załączniku masz konwerter clb to lbl Ściągasz ze strony Ross-Tech najnowszy VCDS - i z użyciem tego programu konwertujesz plik clb odpowiedni dla Twojego sterownika na plik lbl.
Otóż kodowanie ma być 00000 z włączonym DSP a z wyłączonym ma być 00010 .Po połączeniu się VAG-iem na pierwszej zakładce w skrzynia automatyczna widać kod kodowania .Może komuś się przyda . Pozdr.
Zobacz jeszcze ten 113B200D092900FF880D04E7901B00403000 , długość kodu jest prawidłowa porównaj z kalkulatorem lub policz ile masz zer w logu a skoro dalej nie wiadomo z jakiego powodu kodowanie się posypało to sprawdź czy taki sam jest vin w sterowniku silnika i w zegarach i porównaj z tym co podałeś. Czasami warto podłączyć prostownik lub kodować...
wchodzisz w kolumne kierownicy adres 16 steering wheel i w ekranie głownym pojawi ci sie kodowanie sterownika
Tak. Trzeba kodować nowy sterownik.
schemat pdc ,z hakiem to kwestia kodowania, sterownik po 2009 pod zestawem wskaźników po lewej nad bcm .
Może się przyda: https://a4-klub.pl/topic/120166-b5-apr-k...
Tak,istnieje.. Ale najprawdopodobniej bedziesz też musiał też ustawić kodowanie sterownika,no chyba że ten nowy co masz jest ze samochodu o identycznym wyposażeniu. Poproś kogoś kto ma urządzenie diagnostyczne do VW,poskłada ci to do kupy.
Błąd mówi o braku kodowania w sterowniku. Zrobiłeś kodowanie?
Mam od początku jeszcze jeden błąd: 02844 - Lamp for Automatic Parking Function - sporadyczny ale wykasować się go nie da. Mimo to ręczny działa wydaje się całkowicie normalnie bo dziś go użyłem dobre 10 razy. Z tego co wycztałem to może być to sprawa kodowania. Kotlet, ale może ktoś będzie szukał info w temacie 02844. Jeśli nie masz przycisku AUTO...
Zamykam temat i podaje prawidłowe kodowanie wg vcds dla sterownika silnika Marelli 4LV wersji z ABS, airbag 4x, skrzynia manualna i klimatyzacją manual: 00071
Star diagnose
Address 72: Door, Rear Right Part No SW: 1Q0 959 704 A HW: 1Q0 959 704 A Component: Tuer-SG 006 1203 Coding: 0000128 Shop #: WSC 00020 000 1012544
Kodowania,dzwon jak cos bo za duzo pisania.
Podpowiedział byś mi jak vag-em przekodować silnik
Na początku to ustaw zwijak w oczku. Zobacz jakie masz kodowanie w tej chwili, podejrzewam że 00000 czyli musisz wykonać procedurę: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu...
Może raczej chodzi o błędne kodowanie w sterowniku klimatyzacji. Jakie jest teraz?
Tak jak pisałem problem z kodowaniem zczytalem kodowanie w innym aucie i wpisałem do mojego sterownika EUREKA DZIALA💪👍
Witam spróbuj 03604 A jaki login ? I co wpisujemy już potem w okienku niżej pod kodowaniem ? Te okienko nazywa się Work Shop Code
Spisujesz kodowanie ze starego i kodujesz nowego.Zobacz na pewno mokro w tym module .
Prawidłowe kodowanie rozwiązało temat.
makidede Na tej stronce jest dużo dużo. Mam więc takie pytanie bo robię teraz silnik przemysłowy Euro3 1,9 TDI. Prawie taki jak w Golfie. Ktoś tam nagrzebał w pamięci sterownika. Prawie już po nim posprzątałem tylko mam jeden problem. Po naciśnięciu przycisku silnik przechodzi w tryb roboczy i dostaje obroty 1900. Jest też drugi przycisk +/- którym...
Poszukaj na Ross-techu.
VCDS nie ma podpowiedzi dotyczących kodowania RHD na LHD sterownika ABS mk100. Odisem też nie zrobisz bo zakoduje online pod vin, a z vinu kiera jest z prawej strony. Są dwa parametry do zmiany w kodowaniu. Błąd kodowania wyrzuca zaraz po zmianie przekładni na europejską. Podaj kodowanie. Reszta PW. Już w sterownikach MK60 grupy VAG należało je kodować...
Witam. Podpinam sie do tematu. Pompa abs stracila dlugie kodowanie pokazuje same zera. Moj vin to: wvwzzz6rzbu057026 Nr sterownika to: 6r0 907 379 ak Esp8.2i front h05 0001
Nowy sterownik jest po tuningu tak? Może być od ABV ale z innym wyposażeniem a nie każde wyposażenie można było przekodować. Pokaż podpowiedzi z kodowania co jakie oznacza. Jak dobrze zalazłem twój nowy sterownik po tuningu ma kodowanie skrzynia manualna bez ESP a ty chcesz zakodować na skrzynie manualną z ESP ? Możesz jeszcze spróbować przez zmiana...
nie ma prawdopodobnie
Czyli nie da się zmienić tego żadnym kodowaniem tylko przeprogramowanie flash sterownika na mapy z wersji manualnej podmieniając zawartość w 29F800?
Wyliczyłem i wychodzi 0019073 ale dale dalej mam błąd : Nie powinno być 0019074 ?
Odzyskałem kodowanie ze starego sterownika
To teraz mam kolejny problem na kostce 16a/7 nie ma przewodu żadnego i idąc dalej ścieżkami po drodze nie ma fabrycznie montowanych żadnych elementów.
Poprawne kodowanie sterownika UPC pomoglo
Vag pin reader i masz to co potrzeba do zalogowania się. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.
(at)ElektrodaBot Pompa paliwa elektryczna oraz Vacuum - ok, paliwo bije i wraca. Tylko akcją jest to, że nie idzie prąd na wtryskiwacze, bo po wypięciu kostki w głowicy, czyli na pompie wtryskiwaczy, silnik pracuje tak samo na 5 cylindrów. Po wypięciu całkowicie sterownika nr 2, to samo pracuje tylko prawa strona, więc prawdopodobnie 99% to ECU nr 2.
Bo do sterownika 8.0 kodów nie ma. Wpisuje się stary kod i ma działać. Skoro nie masz u siebie sterownika skrzyni biegów a masz takowy błąd to podejrzewam że sterownik który wymieniłeś pochodzi od auta z automatem ??? Numery są identyczne jak były na Twoim ? Coś mi się nie chce wierzyć
Zamknac temat
Tylko nowy sterownik przyjmie kodowanie, w używanym nie zmienisz. Można próbować przez edycje wsadu. Ewentualnie wsad z poprawnym kodowaniem
No i tak nie wie czego dotyczą błędy, a zabrał się za sterownik i kodowania. Może lepiej nie zmieniaj kodowania, bo dopasujesz sterownik np. do dwóch poduszek i kontrolka zgaśnie. A co z resztą /poduszek, napinacze/?.
Witam! mam problem z passatem b5 2001r 1,9tdi 130km abs esp. Przyjechal klient sprawdzilem bledy, wszytko bylo ok, wyszedlem z programu (VCDS) zaczely sie palic lampki abs i esp. sprawdzilem jeszcze raz i .....wywalilo kodowanie : Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 4B0-614-517.lbl Oznaczenie elementu: 4B0 614 517 G Komponent i/lub wersja: ABS/ESP front...
Sterownik w skodzie trzeba było zakodować online gdyż w kodowaniu wpisany jest nr vin
Cena to pikuś ale po co ma mi leżec w kącie mam tester który wymiata mi dobrze grupę PSA chodzi mi o kodowania sterowników czy to coś zrobi jakąkolwiek zmianę w konfiguracji czy lepiej kupic dobry programator i podchodzic z drugiej strony przez podmiany softu Widać, że ten Twój tester nie wymiata Ci tak dobrze grupy PSA jeżeli nie możesz przeprowadzić...
Oj to sobie kolego narobiłeś. Nie grzebie się w sterownikach bez potrzeby , a jeśli już chce się zmienić kodowania to podstawą jest zapisanie fabrycznego kodowania aby można było je przywrócić. Jeśli zmieniłeś kodowanie sterownika i to zatwierdziłeś to niestety nie ma czegoś takiego jak przywrócenie ustawień fabrycznych. Pozostaje ci tylko spróbować...
Przecież masz kodowanie starego sterownika i tak kodujesz nowy. Lamerskie pytanie.
Dzięki za podpowiedzi login taki jak pisałem w poście a kodowanie to 0004401 robiłem to lanchem . Auto już śmiga , temat zamykam
samochod seat toledo 1.9 tdi abs załozony od vw ogolnie taki sam tylko ze trzeba zrobic kodowanie ale nie wiem jak to sie robi vagiem w jaki kanal mam wejsc itp .l... za wszelka pomoc dziekuje ....chodzi mi o opis kodowania sterownika abs .....
Nikt nie potrafi odpowiedzieć , więc opiszę myślę że się przyda w załączniku schemat podłączenia w PDF + kodowanie KOMFORTU I STEROWNIKA 100% DZIAŁA Pozdrawiam wszystkich.
Jeki masz numer sterownika???
Witam potrzebuje kodowania sterownika ABS do Seata Ibizy 6J z roku 2008, przy skanowaniu odis wyzerował mi kodowanie do zera , czy wykonam kodowanie na nowo tylko vcds ?
Dzięki uprzejmości kilku osób z branży elektroniki pojazdów,wygenerowano online wszystkie kodowania fabryczne na ten samochód z tym silnikiem i z różnym wyposażeniem.Czwarty w kolejności był tym właściwym kodowaniem... Zamykam temat.Wszystkich zainteresowanych tematem pozdrawiam,wraz życzeniami Świątecznymi.
Podaje nr sterownika silnika 038906018GN
licznik jeżeli będą cie wkurzać ikonki P R D itp później jak go wymienisz to adaptacja immo zmiana przebiegu i można zmienić kodowanie sterownika na skrzynie manualna. Nie wiem jak ze stacyjką bo w automacie jest chyba linka która blokuje lewarek. Zamiast dwumasa można włożyć jednomas z audi 80 tdi 1Z albo pierwszych passatów b5 tdi 90ps.
Być może będzie pomocne http://wiki.ross-tech.com/wiki...ol %28Xenon with AFS%29#Coding
sprawdź coding ECM 00002, ustaw selektor w P/N i sprawdź które styki zwiera, dorób zworę. czujnik wstecznego prosto pod wtyk selektora żeby wsteczny świecił, i po temacie.
Witam Koledzy. Byłby w stanie ktoś mi pomóc. Zamontowałem do Sharana 7N 2011 rok xenony. Problem jest w tym że miałem zwykle halogeny i dokładałem wszystkie tęczy żeby działały. Czyli Adaptery , Bordnetz oraz całą instalację do poziomu czyli sterownik AFS i sensor na zawieszeniu. Ale tylko jeden z tyłu. Były dwa sterowniki AFS do 2011 roku z końcówką...
po pierwsze - pr U ba pisze sie przez Ó ! ! ! po drugie - podalbys jakies nry jak Ci sie zglasza sterownik ABSu itp - to pozwoliloby ustalic jakie powinno byc kodowanie
Otworzyłem kompa i spaliło się coś co ma wielkość średnicy złotówki. Pokaż. Szkoda że go wcześniej nie otworzyłeś, były ślady wskazujące na jakieś zwarcia, korozje na płycie ? Naprawy ? Co z tym immo ? Jest, nie ma, emulator ? Typowy zestaw startowy to komp, puszka immo z kolumny kierownicy, kluczyki z transponderami od tego immo. To jak dobre przełożysz,...
Zakładam, że w wersji z "manualem" trzeba wcisnąć sprzęgło, nie hamulec, więc zmiana kodowania sterownika silnika (?) na skrzynię manualną powinna rozwiązać problem.
Mógł zakodować tylko raz przepisując stary kod ze sterownika uszkodzonego jeśli był o tym samym numerze jeśli sie pomylił to ma to samo co u ciebie
Tam chyba jednak będzie krótkie kodowanie co nie zmienia faktu że trzeba je odczytać ze starego modułu. Trzeba również odczytać przed wymianą kodowanie ze sterownika CAN-Gateway. On siedzi w module centralnej elektryki. Więc i tutaj sprawdzić , ewentualnie również przekodować po wymianie. Pozostaje kwestia adaptacji.
Nie da sie naprawic, nie da sie zmienić kodowania, kablem próbowałem i nie ma szans, naprowadzcie mnie troche bo mam juz dość, kupiłem sterownik i znowu nie pasuje, oszalec mozna... Nie umiem tego zrobic po kablu wiec sie pomęcze, czy jak wyciagne 24c08 i wgram do niej wsad z dobrego sterownika o właściwym kodowaniu to czy wszystko bedzie ok? bo jak...
Jak najbardziej jesteś w stanie lecz w takim wypadku halogeny będą świecić po zwolnieniu ręcznego. Co do ustawien to robisz to za pomocą długiego kodowania sterownika bordnetz, lecz nie we wszystkich jesteś w stanie ustawić tu w zależności czy ma 13, 17,27 30 bajtów kanał 09 bajt 0 bit 3 lub 4 nie pamietam teraz bajt 17 bit 4 doświetlanie bajt 23 bit...
Co masz na myśli poprawne kodowanie??
Głoś może nie działać z powodu złego zakodowania radia. W tym modelu można podłączyć głośniki na 2 sposoby. Bezpośrednio do radia lub przez wzmacniacz BOSE znajdujący się koło tylnej prawej lampy w bagażniku (koło lewej lampy jest subwoofer). Jeśli po załączeniu radia na wyświetlaczu jest napis BOSE, to znaczy że wewnętrzny wzmacniacz w radiu jest wyłączony...
Recode tu nie pomoże. W starych sterownikach tak można było zrobić, ale nie z tym - załatwiaj inny sterownik, najlepiej taki jaki był.
Jeśli to ma być sklep z akumulatorami to przede wszystkim tester musi obsługiwać systemy BMS, czyli umożliwiać kodowanie akumulatorów w sterownikach samochodów. Warto byłoby się również wyposażyć w porządny (taki z aktywnym obciążeniem) tester akumulatorów i układów ładowania.
Po przeprowadzonych testach w terenie potwierdzam poprawne działanie systemu ABS i ASR. trans-serwis masz rację, nigdy nie wiadomo kto i gdzie będzie palce sadzał. W dodatku tacy czy podobni "fachowcy" którzy próbowali naprawić auto btomi mogą tylko coś popsuć. Zastanawiam się teraz czy za względy na bezpieczeństwo Wasze, moje i innych użytkowników...
Patrz wyżej zawsze po przekręceniu stacyjki się sytuacja zmienia, czy jak chce ? Dokladnie . Tylko po przekreceniu stacyjki. Podczas jazdy nie. Wyzej ci wyslalem zdjecie z aso pomp pod mój numer win i powiedz mi czy z koncowka G czy t glowna z N mam sie rozgladac moze
Jakiś czas temu, kolega po fachu bral ode mnie identyczny sterownik z manuala, a potrzebował go do dsg. Jak później twierdził, przekodował go nowym commanderem. Stąd moje domysły, że sie da to zrobić. No chyba że ogarnął go w inny sposób..
Dopasowanie przpustnicy masz grupa 60 a lbo 98 .
a co jest z orginałem
Witam Jeśli sterownik identyczny to nic nie trzeba kodować Zakładasz kasujesz błędy jak są i tyle. Dodano po 1 A co się dzieje z nowym sterownikiem?
witam Temat szybki,Passat 98 AFN bez Can,przeróbka ca CAN. Zmieniłem kompa (ecu) ,zegary ,bo o to mi chodziło 1/2 fis z 3bg.Oczywiście podciągnięcie CAN ,wszystko działa. Problem.............Zegary z CAN rok 98-99 wszystko OK. jeżeli chodzi o poduchy (kontrolka zapala się i znika-test),założyłem z 3BG ,tam transmisja jest tylko po CAN więc nie ma błędu...
Jaki problem podłączyć 3 cewki przekażników lub nie przejmować się błędami. Problem da się ''wykodować'' ale trzeba głęboko sięgnąć do portfela ....... .
sterownik kierownicy kodowanie kodowanie sterownik delphi sterownik airbag kodowanie
panda schemat elektryczny huawei unlock pomiar prądu upływu
stary klimatyzator laguna świecić wtrysk
Optymalna rezerwa mocy zasilacza dla stabilności Porty UART w Arduino GIGA R1 WiFi: Serial1-Serial4