1. Ustawić prawidłowe kodowanie sterownika silnika 2. Problem z czujnikiem temperatury powietrza w dolocie. (Sprawdzić kable oraz sam czujnik) Co do licznika to trzeba wyjąć rozebrać i sprawdzić co tam nawyprawiali poprzednicy. Ale licznik do polo 9n kupisz za 50-100 pln . Tylko trzeba będzie powalczyć z immobliaserm bo jest w liczniku i to z niego...
Sadzę że tak, jeżeli będzie pasował na wtyczke. Kodowanie sobie tylko ustaw.
Kodowanie w tym przypadku nie wystarczy, trzeba zmienić flash w ECU.
Widocznie to kodowanie w tym sterowniku jest niemożliwe, czemu wymieniałeś ECU?
100% masz do wymiany sterownik silnika ECU. Musisz kupić dokładnie ten sam numer seryjny co masz i dać do zakodowania. Ewentualnie ecu stacyjka plus kluczyk, ate to więcej roboty. Kodowanie ecu trwa godzinę tylko musisz znaleźć magia. Tak czy inaczej napewno wina sterownika. Spróbuj odpalić na kable z drugiego samochodu bo tak czasami działa
Witam, świeżo kupione auto seat ibiza iv 2008 rok. W centralnej elektronice wyskakuje błąd 01044 po przetłumaczeniu błędnie zakodowane ecu, ale w module silnika brak błędów o kodowaniu sterownika ecu, wiec z tego co ja rozumiem problem jest tu z modułem komfortu. Tym bardzie że niestety widać ze moduł był wymieniony ze szrotu i prawdopodobnie wcale...
Zeby nie bylo bledow na kodowanie w ECU trzeba zmienic sw(flash) w sterowniku silnika Prawidlowo kodowanie zalezy od SW NUMBER w ECU Mam opinie ze latwej zrobic online kodowanie i oprogramowanie w ASO - zgodnie z VIN (ECU+BSI) i potem sprawdzac dalej
Co konkretnie chcesz robić? Adaptacje? Kodowanie? Tempomat?
W liczniku nic nie kodujesz, w CAN Gateway 19 (który de facto siedzi w liczniku ale tu to nie ma znaczenia) wywalasz skrzynię (znika pasek z licznika z biegami +wywalenie sterownika skrzyni). kodowanie ecu też może być różne, zależy od softa - zazwyczaj 00001 to automat, 00002 manual, 00003 quattro ale czasem w Pasku manual to 00005. Kodowanie ABS musisz...
Najlepiej dopisz sterownik. Mogę ogarnąć Kraków lub wysyłka. Po założeniu kompletu zrobi ci się problem z licznikiem i pewnie kodowaniem. Komplet to ECU ezs rygiel kluczyk jak skrzynia 7g to jeszcze sterownik skrzyni.
Może się przyda: https://a4-klub.pl/topic/120166-b5-apr-k...
Jeśli lin sprawdzony to popróbuj pozmieniac kodowanie w bsi masz tam kilka rodzai alternatorów do wyboru.
zabezpieczenie czasowe przed ponownym kodowaniem gdzieś w którymś bloku to jest nie pamiętam w którym odłączenie sterownika nic nie da to nie T5 gdzie można cuda robić tu immo 5 generacji. Inna opcja dograć tp do innego auta później przełożyć sterownik ze właściwego gograć do reszty później poskładać samochody i dograć licznik z zaprogramowanymi kluczami...
Sprawdzę jeszcze dokładnie czy nie ma błędów, ale zastanawiam się czy ten ecu 038906018GA obsługuje ESP, znalazłem w katalogu części że w Afn u ESP był sterownik 038906018FT , jak myślicie może wystarczy wymienić ECU i zrobić poprawnie kodowanie
Coś mi się nie zgadza, ponieważ jeżeli wylutowałeś "eeprom" 24c04 który powinien mieć rozmiar 4 kB to jak chcesz do niego "napchać" 512 kB? Masz zczytany cały wsad i flash i eeprom przez commandera? Teraz ratuje cię wsad do 29f400 i do 24c04 z oryginalnego sterownika bez modyfikacji i ewentualne immo off albo kodowanie.
Sterownik nie jest z automatu, jakieś kodowania? Widzi tylko położenie P (żeby zapalał) i dlatego takie jajca?
Sterownika od manuala.
Witaj. Zalene ECU, jest na podszybiu. Robiłem nie dawno takiego tylko 2013 ma już teraz trzecie ECU. Pozdrawiam Czyli wymiana na inny pozostaje tylko tak? Czy da się odczytać dane z zalanego sterownika czy trzeba kodować nowy do auta?
Sklonowałem ECU ale nie mogłem go już dopisac do licznika vagiem. Temat ogarnięty na piechotę i ręczny wpis do eepr ECU. Działa
Dziś założyłem drugi sterownik i komunikacja jest. Czyli jednak wina sterownika. Teraz mam takie pytanie, mogę zrobić klona sterownika żeby nie trzeba było immo kodować itd ?
Witam, dzięki za podpowiedz ale coś Cię w błąd wprowadził ten program. Błąd dotyczył braku lub błędnego kodowania sterownika. W tym przypadku ecu nie miał zakodowanej skrzyni. Po zakodowaniu wszystko wróciło do normy. Jeżeli sam nie zrobisz to można się ciągać po mechanikach do śmierci, chyba że trafi się dobry. Dzięki za zainteresowanie, pozdrawiam.
Raczej nie ruszy musisz dopisac vin i pin do ecu lub na piechote vin i pin z ecu do immo.
(at)ElektrodaBot Pompa paliwa elektryczna oraz Vacuum - ok, paliwo bije i wraca. Tylko akcją jest to, że nie idzie prąd na wtryskiwacze, bo po wypięciu kostki w głowicy, czyli na pompie wtryskiwaczy, silnik pracuje tak samo na 5 cylindrów. Po wypięciu całkowicie sterownika nr 2, to samo pracuje tylko prawa strona, więc prawdopodobnie 99% to ECU nr 2.
Szkoda, że producent nie napisał że można przeprowadzić drobny cziptjunink :D A wracając do tematu, znajomy kupił kiedyś coś takiego i o dziwo podgląd w bloki pomiarowe i możliwość kodowania/adaptacji sterowników innych niż ECU mógł wykonywać. Raczej powinno z Caddym z 2006r sobie poradzić. Pamiętaj, że jakaś gwarancja na to jest więc i oddać to zapewne...
W zaistniałej sytuacji albo odczyt pinu i kodowanie ecu albo immo off w sterowniku. Commander powinien przeczytać eeprom bez problemu i zrobić immo off
Witam serdecznie wszystkich Zacznę od początku autko passat b6 2.0tdi oryginalnie 170km na wtryskach siemensa Ze względu na padnięte wtryski zostały założone bosch od 140km oraz ecu bosch o nr. 03G906021AB I nastał problem z przekodowaniem tego ecu na dsg Sterownik nie przyjmuje kodowania błąd 31 poza zakresem. Czy ktoś posiada wiedzę który nr. Sterownika...
daj jakiś numer tego sterownika chociaż
Może trzeba najpierw wprowadzić odpowiedni login, już sam nie wiem... tak potrzebny jest login aby zmienić kodowanie ECU
W taki sposób zepsuli że nie chciała chodzić po naprawach pompa paliwa, teraz jest sterownik z wywalonym immo na innym aucie działał ok tu ciągle widzi obroty,jak przykodować ecu skoro immo nie ma więc żadnego kodowania nie trzeba chyba że zle wiem coś
Ten sterownik jest jeszcze spokojnie do naprawy. O ile poprzednik nic więcej nie zepsuł. Tam idą po trzy przewody do czujnika wału i wałka. Klasyczna budowa. Po wpięciu sterownika zmierz napięcie pomiędzy pierwszym i trzecim pinem we wtyczce czujnika obrotów. (at)pawelwawa Sorki ze odkopuje po kilku latach. Masz na myśli kable idące od sterownika ecu...
sprawdz kodowanie sterownika ,może jest taki sam do automata jak i do manuala i jest opcja w kodowaniu.
Jakby coś było nie wpięte to by nawet nie odpalił. Jeśli ten błąd występuje tylko w sterowniku silnika, to jedyne co mi przychodzi na myśl że w ECU kodowanie jest z tempomatem a w module kierownicy bez.
A jakie objawy? Rzuciła palenie? Wygląda na brak komunikacji licznika (immo) ze sterownikiem silnika. Odczytaj błędy w liczniku, sprawdź komunikację licznik -ECU.
Silnik Nie ma opcji przekodowania,ABS po silniku dopiero się da. org numerki ecu silnika ? to może Ci ustalę co w zamian ma być.
Pewnie standardowo manualna 00001, automatyczna 00002, choć tam automatu nie było to sterownik i tak przyjmie.
Witam. Potrzebuję pomocy w przekodowaniu ecu do a6 2.8 ALG. Bez loginu nie chce przyjąć nowego kodowania, nie chodzi o zmiane skrzyni tylko o wyłączenie SAI - zmiane norm emisji spalin. Sterownik 4D0 907 551 AF
Witam. Problem z fabią 1,2 azq. Samochód słaby zachowuje sie jak by miał mało paliwa. Jedyny błąd to P1612 błędne kodowanie sterownika i nie da się tego skasować. Sprawdzone ciśnienie paliwa-ok, nowa sonda pierwsza , nowy czujnik podciśnienia w kolektorze. rozrząd ok samochód nadal słaby. Czy ten błąd może mieć na to wpływ , może ktoś ma większe doświadczenie...
Dałem do sklonowania po podłączeniu pozostało dwa błędy Samochód nie odpala Kod od turbo juz był wczesniej tylko ten p0001 Dodam w jakich okolicznościach doszło do uszkodzenia sterownika silnika mianowicie borykałem sie z cyklicznym błędem układu start stop podczas sprawdzania połączeń odłączyłem sterownik bo czytałem ze lubi tam sie dostać wilgoć gdy...
ja robię takie kodowania FICOM, musisz po prostu z NBC wykodować klimatyzację
Jesteś pewien że ten sterownik da się przekodować? Do kodowania sterownika silnika nie potrzeba loginu.
Nazwa kodowana, co za sterownik, siemens czy multec, czym to steruje?
Może ktoś mi podać prawidłowe kodowanie tego sterownika ? oraz adaptacje ? Zamieszczam poprzednie immo odczytane
daj VIN z ECU/licznika oraz numery z pompy ESP. najlepiej skan z VCDS
A co zrobić jezeli sterownik ABS rejestruje błąd (niewłaściwe kodowanie ecu silnika)? Natomiast w ABS są dwie ocje kodowania (trzecia synchro),próbowałem kodowac i tak i siak lecz błąd ciagle ten sam.
Sofcik poszedł z inkszego osprzętu :) Podaj no kodowanie sterownika silnika.
ECU 038 906 016A Z czego odczytane? Z obudowy sterownika?
Kolego logujesz się do nowych zegarów ich pinem czyli nowym , wchodzisz w adaptacje kanał 50 i tam wpisujesz pin starych zegarów oczywiście poprzedzony 0. Następnie test , save i wyłączasz zapłon na ok. 1 min. potem dopiero kodujesz klucze tak jak to zrobiłeś wcześniej. Możesz też zaadaptować ECU do licznika taką samą procedurą tylko zamiast w licznik...
Zapytam ponownie może ktoś pomoże. Podpowie ktoś jak zmieniać kodowanie ecu edc15vm za pomocą jakiegoś dodatkowego guzika ? Jest jakiś konkretny pin w ecu czy trzeba wyprowadzić z płytki sterownika dodatkowe kabelki ? Jeśli tak to czy ktoś jest w stanie mi pomóc ? Pozdrawiam
Wydaje mi się, że będę musiał poszukać właśnie od ABS albo pokrewnego z 1.6 tamtego okresu. AEA ma już immo i 6pinowy regulator biegu jałowego z dodatkowym czujnikiem w środku gdzie w AAM jest 4pin. Zastanawia mnie czy sterownik od ABS ma możliwość pracy z dwu przewodową sondą lambda. Wg schematu występowały jedno i dwuprzewodowe z ogrzewaniem. Czy...
Po uzupełnieniu płynu, wymianie nerki itp. Kodujemy nowy poziom w ECU oraz w samej pompie dodatku. Pompa jest osobnym sterownikiem połączonym komunikacją LIN z BSI. Bezpiecznik f4 w BSI. Inaczej kontrolka nie zgaśnie itd.
Nie mogę odpalić auta ani przekodować na manual Kręci i nie dopala czy nie włącza rozrusznika ?, jak nie włącza rozrusznika to nie podłączyłeś czujnika sprzęgła do ECU Na sofcie od automatu powinien zapalić, będzie błąd braku komunikacji ze sterownikiem skrzyni, ale powinien jechać
Czy muszę spisywać jakieś kody Kodowanie wszystkich sterowników auta. Nigdy nie wiadomo jaki się wysypie :) W szczególności kodowanie ABS zestaw wskaźników ECU hamulec postojowy.
Generalnie to nie wiem. Klient zabrał samochód i podstawił go do ASO z tego co wiem to zdążył upalić już kolejne trzy wtryskiwacze fabrycznie nowe losowo na różnych cylindrach. Z tego co udało mi się wyciągnąć od kierowcy to w samochodzie przeprowadzono aktualizacje softu ECU, "jakieś" kodowania sterowników itp. rzeczy. W sumie to współczuje człowiekowi...
Wiesz coooo, o ile mnie pamięć nie myli to aby zdjąć blokadę czasową z ECU, sterownik musi być zasilany i z aktywną sesją komunikacyjną, pierwsza blokada bodajże 10 minut. W praktyce wygląda to tak: włączasz zasilanie, włączasz VagComa wchodzisz w 01-Engine i tak zostawiasz - jak długo, nie wiem. Gdzieś zetknąłem się z przypadkiem jak twój, zablokowane...
obawiam się że nie zmienisz kodowania, musisz wgrać nową zawartość lub kupić sterownik od manuala
Powiem szczerze, że nie pamiętam, bo miałem tam więcej różnych problemów. Ale chyba tego nie zrobiłem ale w sumie to pól na pól..... skleroza. Coś mi świta, że problem chyba jest w tym, że sterownik silnika nie widzi zbieżności między obrotami silnika, a prędkością pojazdu. Może złe kodowanie co do skrzyni, innego wyjścia w przypadku manuala nie widzę....
kwestia samego kodowania sterownika absu i silnika,
Nie powraca bo wysłałem takich ECU z 5-6 przez kilka lat i odpukać wszystko jezdzi/jezdziło 2-4lata. Jak chcesz "porządnie" to w ASO opla kup nowy kosztuje jeśli dobrze pamiętam okolice 4.4-5.3 tys zł a nie 400-500zł jak za naprawę. Plus do kodowanie oczywiście.
Kodowanie wtryskiwaczy (C2I/IMA) to sposób na wprowadzenie korekt bazowych do ECU. Kody są nadrukowane na korpusie wtryskiwaczy (i po regeneracji powinny być wygenerowane na nowo dla każdego regenerowanego wtryskiwacza), a podczas instalacji są przepisywane do pamięci sterownika. W zasadzie człowiekowi one nic nie mówią, a służą ECU do wyrównania różnic...
A jesteście pewni że w tym ecu można wyczyścić pamięć starego code.........? To, że się koduje po włączeniu zapłonu jest pewne. Te sterowniki nie są rozbieralne. Chyba że przez złącze od ECU, kolega z Bielska to pewnie w temacie.
po przeglądnięciu internetów udało mi sie odnaleść kodowanie : Adressword : 55 VAG no. :5Q0907357 Name :Headlight Regulation Description :J431 LWR-ECU Comm.mode :UDS, EV_HeadlRegulVWLWRMQB 001110 SW version :0070 Coding :049A000009000000 Zaczerpnięte z zagranicznego forum :)
Witam kolegów czy dysponuje ktoś flaschem do Audi A6 C5 ecu 4B0 907 551M skrzynia manual Posiadam sterownik o numerach 4B0 907 551 N od automatycznej skrzyni biegów,a jest potrzebny manual próbowałem zmienić kodowanie VCDS ale nie przyjmuje i najlepszym rozwiązaniem było by wgrać wsad z manualną skrzynią biegów.Z góry dziękuję.
A jakie bylo kodowanie starego sterownika?
Odpaliłem to auto na zestawie startowym ale okazało się że jest od manualnej skrzyni a ja mam automat, numery sterownika są takie same, można vcds zmienić kodowanie , i jakie powinno być bo jak wchodzę w pomocnik kodowania to tam nie mam wyboru, czy to w flashu się zmienia
A nie myślałeś o zmianie kodowania po prostu? Z tego co pamiętam to chyba wystarcza samo kodowanie, choć w niektórych egzemplarzach trzeba było jeszcze wsad ECU zmienić. Masz HW i SW sterownika?
Witam! Problem dotyczy VW Passat 1.9 TDI AFN (98)z układem ESP (Bosch 5.3). Klient trafił do mnie ze świecąca kontrolką układu ESP., w sterowniku którego był zarejestrowany tylko jeden błąd: mówiący o zapisaniu usterek w sterowniku silnika. Co ciekawe w ECU silnika brak błędów, kodowanie sterownika silnika 0002 (soft. coding). Z rozmowy z klientem dowiedziałem...
Jutro powinien przyjść V56.1 - będę pisać kodowanie to pogadamy jak napiszę. masz tutaj dwa kontenery kodowania 2100 2101 Dla przykładu 2101 HEX----------------BIN 02--------------0000 0010 EF--------------1110 1111 F7--------------1111 0111 F7--------------1111 0111 DF--------------1101 1111 ITD....... KAŻDY BIT TO MOŻE BYĆ JAKIEŚ KODOWANIE. zatem...
Ciekawe czy chociaż jest wstawiony taki ecu jak powinien być, sprawdź jakimś vagiem jakie kodowanie jest zapisane w silniku i skrzyni biegów.Możesz też zobaczyć czy nie jest zgięty jakiś pin w sterowniku silnika skoro podmieniany był.
I tak wszystko trzeba będzie kodować sama wymiana sterownika i stacyjki nic nie da
Witam. Chodzi mi o kodowanie VAG-iem sterownika w zakładce sterowanie silnikiem - kanał 02. Jaka powinna byc prawidłowa nastawa zapisana w ECU.
W moim pomocniku kodowania DSG dla tego silnika to 5, mniejsza o to, ten sterownik nie przyjmuje dosłownie zadnego kodowania. Stąd wniosek, że wymagany jest login, zreszta moim zdaniem to oczywiste przy tego typu ecu. Dziś próbowałem przekodować Golfa V BXC i Octavie II BJB, żaden z tych sterów nie przyjmuje kodowania, a więc na bank jest ono zabezpieczone...
Masz źle zakodowane ECU - Hmm czyli? Możesz mi to objaśnić? Takie kupiłeś więc nie wiesz co to za samochód więc np. W oryginale była tam automatyczna skrzynia biegów, czyli kodowanie 00007, ktoś przerobił go na manuala i zapomniał zmienić kodowania więc ecu widzi że powinien mieć skrzynie a nie ma i wyświetla błąd bo powinien mieć kodowanie 00006 czyli...
witam muszę wymienić sterownik silnika w cordobie znalazłem sterownik o tych samych numerach i tu pojawia się moje pytanie czy po wymianie musze cos kodowac np immobiliser czy po prostu wkładam nowe ecu i to wszystko. jesli musze kodowac to jaki program i jaka procedura.
Witam. Potrzebuje schematu linii kodowanej z UCH do Sterownika (ECU). Renault Scenic 1 2002 Rok 1.9DCI 102KM. Byłbym wdzięczny za udzielenie schematu.
W EPB siedzą błędy: sterownik niezakodowany nastawy podstawowe nie wykonane Kodowanie jakie mi wyswietla to: 10000 Nastawy wykonałem ale wydaje mi sie ze najpierw nalezaloby uporac sie z kodowaniem, wedlug instrukcji powinienem miec 0000012, ale niestety ten sterownik tez nie chce przyjac innego kodowania niz to ktore ma, pomyslalem ze moze zakupilem...
(at)zahir Konkretna odpowiedź abyś się w to nie pakował wystarczy. Zmiany są konkretne, od wymiany czy kodowania komponentów współpracujących z ECU, wiązki pod maską, sterownik silnika, układ paliwowy, smok, przewody, pompa paliwowa, filtr układ chłodzenia, osprzęt...
Cena to pikuś ale po co ma mi leżec w kącie mam tester który wymiata mi dobrze grupę PSA chodzi mi o kodowania sterowników czy to coś zrobi jakąkolwiek zmianę w konfiguracji czy lepiej kupic dobry programator i podchodzic z drugiej strony przez podmiany softu Widać, że ten Twój tester nie wymiata Ci tak dobrze grupy PSA jeżeli nie możesz przeprowadzić...
Temat został wyczerpany, zamówiliśmy identyczny sterownik. Skopiowaliśmy eeprom z starego sterownika wyłączyliśmy immobiliser crc się zgadzało. Auto odpaliło bez problemów, reaguje na gaz i daje się kodować po can. Dzięki koledze Launch78 za pomoc.
Mam teraz błąd w sterowniku silnika 18259 czyli błąd komunikacji na CAN z ABS. Przewody sprawdzone i są OK. Czy to kodowanie (00000) może mieć na to wpływ, czy jednak naprawa sterownika została źle wykonana? Nie mogę zalogować się, żeby zmienić kodowanie sterownika. A6 99r 2.5TDI w automacie.
Czy pisząc kodowanie w ECU masz na myśli dopisanie "ADAPTACJE" nowych wtryskiwaczy? Jeśli tak to oczywiście, zostały one dopisane do sterownika ECU tak jak to wyżej napisałem na wtryskach jest tylko 6 znaków więc na koniec każdego dodałem "0"
tak kolego, czytałem. na forum elektronikasamochodowa.net widziałem nawet wsad do tego sterownika tylko z innym kodowaniem. Chciałbym wyczyścić Crashdate i DTC ale przy zczytywaniu mam no ECU found;/
wtryskow w tym silniku sie nie koduje Wszystko zależy od rodzaju motoru oraz sterownika. Często kodowanie pomaga w poprawnej pracy motoru zaraz po 1 uruchomieniu po założeniu wtryskiwaczy. W tym temacie, za przyczynę problemu odpowiada wiązka lub ecu.
Chce przekodować sterownik, login już zdobyłem jednak kodowanie nie rusza.
Co do kodowania to faktycznie może być przyczyną "wypadnięcie" klimatyzacji z kodowania sterownika. Ciśnienie w układzie jest na poziomie ~7bar - 1.2V na wejściu do ECU i na ścieżce w ECU lecącej centralnie pod procesor. Dziś to sprawdzę, puki co mam inną robotę.
Witam. Leje mi jeden wtrysk z winy ECU. Sprawdzone ! Robił ktoś programowanie/kodowanie wtrysków w Opel Corsa B Silnik benzynowy 1997-2001 silnik: X10XE 1,0, sterownik-Ecu: Motronic ME 1.5.5 ??? Autko ma niewiele, 50K km, ale chcę go sprzedać, bo dla mnie za małe. Dlatego chciałbym jakiś w miarę tani program i po ustawieniu wtrysku, sprzedać go razem...
Żeby to ruszyło musisz wymienić sterownik silnika na taki sam z obsługą CAN i położyć wiązkę ECU-licznik. Kodowaniem tego nie załatwisz, bo obroty lecą po CAN właśnie.
Witam. Po uporaniu się z wiązką elektryczną i paroma innymi rzeczami, przyszła pora na pierwsze uruchomienie silnika. Zegary działają i cała reszta również a tu niespodzianka! Nie wykrywa karty, brak jakiej kolwiek komunikacji.. Nie pasuje nawet kluczyk awaryjnego otwierania, który znajduje się w karcie. Okazało się ze we Francji zamienili karty i już...
Witam kolegów Podczas kodowania pompy ABS cały czas wyskakuje mi błąd error on CABD! Tak jak na zdjeciu. Dodam, że z resztą sterowników nie ma problemu. Z pompy nie mogę nawet zczytania ECU.. Co może być przyczyną.. Podczas robienia diagnostyki jest tylko błąd błędnego kodowania. https://obrazki.elektroda.pl/5858721400_...
Witam,moze ktos wie skad wziac opis kodowania w sterownikach VW SHARAN po lifcie/
Panowie, Jednak skłaniam się za innym sterownikiem, czy sprawa immo to prosty temat (emulator Julie lub inny) czy tylko wystarczy przelutować pamięć ? z tego co się dowiedziałem po zmianie ECU trzeba jeszcze wtryski kodować/adaptować ? Jeszcze pytanie, czy dobierając sterownik należy sugerować się tylko pierwszym numerem sterownika (mój oryginalny to...
Czy możecie zatem polecić jakąś solidną, sprawdzoną firmę, która naprawia takie sterowniki? Najlepiej z Warszawy, ale nie koniecznie. Jeśli to niezgodne z regulaminem, to poproszę informację w wiadomości prywatnej. Mój sterownik to Siemens 90 569 370 Albo czy jest opcja podpięcia sterownika podobnego typu z innego auta? Chociaż wolałbym nie mieszać...
Witam po dłuższej przerwie. Na chwilę obecną walczę z ecu passata. Wyświetla błąd połączenia z skrzynia biegów. Dawca ecu był w automacie a mój jest manual. Kodowanie nie przechodzi przez vcp i wyskakuje komunikat żądanie po za zakresem. Z tego co do tej pory się dowiedziałem to że sterownik nie obsługuje wersji manual bo nie ma mapy. I teraz wystarczy...
Mam sztukę gdzie został założona całą instalacja z europy, oraz ecu, BCM, itp Z przodu jest tylko jeden czujnik uderzeniowy, w wersji usa był dwa. Ponadto jest błąd że sterownik nie pasuje do samochodu Kodowanie online nic nie dało Zrobiłem Virgin sterownika, chciałem zakodować go ręcznie lecz nie znam loginu, 20103 nie wchodzi. Zrobiłem jeszcze raz...
Temat dotyczy Audi A5 oraz ECU Bosch Med17.1 Chce uruchomić w tym samochodzie używane ECU z innego auta ale problem jest oczywiście z immo.Czy da się w tych sterownikach dopasować PIN immo do reszty auta ,bądź całkowicie go wyłączyć tak żeby auto odpalilo ? No i jeszcze kwestia zmiany VINu ,czy to wogole możliwe ? Chodzi o to ze w moim ECU nie da się...
Witam.Ktoś nieumiejętnie programował sterownik i z tąd te błędy.Umiejętna zmiana softu załatwi sprawę.Trzeba jeszcze zrobić kodowanie odmian.
Witam mam na imię Paweł mam polo wymieniłem sterownik silnika bo padł i mam wielkie pytanie jak można wyłączyć immo w tym samochodzie kodowałem vcds z kolegą ten nowy sterownik ale to nic nie daje pozdrawiam
Sprawdz w blokach pom ECU co się dzieje gdy dajesz Clime na ON. Sterownik silnika zakodowałes na Klime ? Bo z tego co pamietam ma kodowanie.
Napiszę tak,jeżeli do własnych potrzeb to wystarczy. Jeżeli masz zamiar naprawiać auta klientów to tylko ori. Powód prosty,ryżowe potrafią wykrzaczyć sterowniki podczas adaptacji i,lub kodowania i wtedy co powiesz klientowi?
kupiłem nowy silnik kompletny z wtryskami, nic nie przekładałem tylko podłączyłem pod stary komputer. Czyli mam rozumieć, ze w ECU nic nie koduję z powodu wymiany silnika na nowy ?
Ten pomiary napięć są psu na buty, przykro mi. Zaczął bym od resetu pamaterów, co tym sterowniku występuje pod nazwą kodowania źródłowego. Czyli mam nie szukać przepływki tylko reset ECU i nowy program:?::?::?:
kodowanie sterownika kodowanie sterownika fabia kodowanie sterownika mercedes
błąd konica czujniki indukcyjne schemat ciągło zawieszać
Invalid format przy przenoszeniu zdjęć na telefon Problem z otwieraniem zdjęć JPG na starym telefonie z klapką