W bsm nie ma żadnych danych które się koduje . Są tylko w BSI
Po pierwze - jakie auto? Xsara moze miec rozne architektury elektryczne. Podejrzewam z rocznika, ze to Xsara II i ma BSI. Jesli tak, to przestrzegaj czasow wyjscia BSI z modu antiscanning. Procedure opisywalem juz wielokrotnie na tym forum i nie bardzo mam ochote sie powtarzac. Jesli masz watpliwosci, poszukaj.
Mógłbym ewentualnie sprawdzić pilot na Citroenie Berlingo z 2004 roku. A czy jeżeli zacznę kodować swój pilot w berlingo to stary pilot od berlingo też będę musiał ponownie kodować?
Do pętli przyłóż stary kluczyk i wtedy odpalaj. Chyba że przełożyłeś z kluczyka złamanego do nowego kluczyka pastylkę immo.
nie będzie, różnica w cyferblatach i kodowaniu.
Immo nie ma nic wspólnego, wtryski na stół! Tych wtrysków się nie koduje.
Znajdz kartę kodową od alarmu i wprogramuj piloty. Pozdrawiam Acha... jak znajdziesz, podam Ci procedurę kodowania:)
Nie trzeba.
Panowie, problem rozwiązany. Przynajmniej jeśli idzie o samochód. Wsiadłem i podjechałem do znajomego serwisu Citroena w Niemczech. Kolega pdłaczył się i na jego lexii wyłaczenie automatu świateł jest widoczne w opcjach diagnosytyka/BSI/telekodowanie/ustawieni... ręczne/konfiguracja. Dwa razy klikną podał kod zabezpieczający i po temacie(światła wyłączne)....
Mogło paść BSI - w tym przypadku albo naprawa, albo wymiana wchodzi w grę - generalnie musisz dopasować nowe BSI do samochodu - kodowanie, immo itd.
o.k. Nie ma możliwości. Zamówiłem w serwisie nowy klucz koszt z kodowaniem okoiło 400 zł
A działał ten sposób kodowania wcześniej?
Bo nie masz odczytać błędów tylko wyłączyć opcje w kodowaniu. Najlepiej by było jakbyś znalazł kogoś z Lexią.
Jak to HDI to tylko manetka przy kierownicy + kodowanie. Ale w niektórych przypadkach pomimo poprawnego kodowania tempomat nie rusza i trzeba soft zmieniać. I to też nie zawsze pomaga.
kodowanie mogę zrobić tylko w jakimś zakładzie mam rozumieć nie da się tego zrobić samemu jak kodowanie centralnego:>?
Panowie czy da się zakodować w Citroen Xsara 1998 inny kluczyk aby działał poprawnie na module innego samochodu. Wygląda to tak mam sprawny moduł centralki a uszkodzony pilot w kluczyku oryginalny , czy jeśli do kupie drugi kluczyk od innej xsary to da go się zakodować aby sprawnie działał na moim module???
dzięki wszystkim za udzielenie informacji już sobie poradziłem
Kolego jak masz eco mode to niektóre elementy nie będą ci działać w aucie typu szyby elektryczne wycieraczki szyb kierunkowskazy światła w aucie itp. musisz odpalić auto na chwile aby podładowała się bateria . jak by ci się wysypało bsi to auta nie odpali namieszałeś w kodowaniu. pozdrawiam
No to już jakiś trop. Czyli jeżeli kupię sprawny od innej Cytryny to jest szansa że z dwóch da się posklejać jeden sprawny, który będzie "rozmawiał" z moim samochodem bez żadnego drogiego kodowania w serwisie?
Koduje się nowe wtryski albo po poważnej naprawie na któej mierzy się ich wydajność i na nowo nadaje kody. Kodowanie starych to pic na wode.
Podłączasz lexie i dopisujesz vin bez problemu . To radio NIE JEST kodowane tylko logowane nr vin.
Strzelam może trzeba zkodować BSI albo wyświetlacz Dodano po 9 Dodam do poprzedniego posta że kable z lusterka w C3 są podłączone do BSI czyli kodować trzeba BSI. Diagbox i do roboty
"Nieświecenie" kontrolek nie ma nic wspólnego z immo. Powinny zaświecić wszystkie tak samo, jak przy sprawnym immo. Kluczyk koduje się prosto, odpowiednim testerem. Pilota zakodujesz "rękami", bez użycia testerów. Oczywiście mówimy o fabrycznej blokadzie.
W bsi siedzi immo możesz przegrać zawartość pamięci i powinien odpalić a jak nie odpali to bsi na czysto i kodowanie lexią ale do tego potrzebny jest pin do dopisania kluczyków.
Witam. Zgubiłem płytkę elektroniczną od pilota z Xsary Picasso 2.0 HDI rok 2005. Mam kluczyk, który otwiera drzwi i odpala silnik. Zakupiłem nową płytkę elektroniczną do pilota taką samą ja była w tym pilocie. Jeszcze nie była kodowana. Czy ktoś wie jak mogę zaprogramować nowy pilot żeby otwierał drzwi mojej Xsary.
Witam ponownie, po odzyskaniu kodu pin i poprawnym kodowaniu, udało się zakodować klimatyzacje. Ale niestety klima nadal nie działa, wszędzie są zera. Proszę pomóżcie.
Samochód to Xsara II z 2001 roku. Posiadam do niego tylko jeden kluczyk a chciałbym 2. Jeszcze się sam nie orientowałem ale czytałem że w ASO to nawet 500 zł kluczyk i w kodowanie. A eliminując immo to będą koszta tylko dorobienie kluczyka.
potrzebny pin do immo i ponowne kodowanie kluczy. Przyczyna usterki to prawdopodobnie kiepska kondycja akumulatora
witam...dzis podlaczylem do lexii i udalo mi sie zakodowac vin to pozwolilo ze dostalem si do bsi ...gdy zrobilem test globalny komunikacja z bsi jest .... tam gdzie jest inf defekt pojawil sie znak zapytania ? wszedlem do bsi i robilem kodowanie bsi..... kod poufny bsi zaakceptowalo w nastepnym etapie lexia wyslala zapytanie......vin zakodowany bsi...
możesz sprawdzić czy kluczyk wysyła u gości co dorabiaja kluczyki oni czesto też kodują lub nawt w punkcie napraw rtv
Witam, postanowilem tutaj opisac swoj problem poniewaz wsrod znajomych mechanikow kazdy ma inne zdanie, a nie chcialbym probowac wszystkiego. Sprawa wyglada nastepujaco: Posiadam Xsare 2,0HDI VTR z 2001r. Kupilem ja 3 lata temu i powiedzmy, ze nie byla najlepszej swiezosci, ale z racji tego ze cena byla atrakcyjna oraz ze moj ojciec ma przydomowy warsztat...
Witam Mam problem w Xsarze II 2002r 1,6 16V Po zdjęciu klem z akumulatora i ponownym ich założeniu, przestał działać pilot, nie działa centralny zamek z pilota (oryginalny pilot w kluczyku). Kontrolka alarmu się świeci cały czas. Przeprowadziłem kodowanie pilota- nic nie pomogło. Z góry dziękuję za wszelkie porady.
Sprawa załatwiona. PIN z serwisu Citroena, Surowy kluczyk z czystym transponderem - 60 zł z Allegro Wycięcie kluczyka - 25 zł w punkcie w Realu na Okęciu. Z docięciem był spory problem, bo mało który punkt ma odpowiednią maszynę do tego grota. Na Okęciu w Realu mają bardzo dobry sprzęt. Poza tym dorabiają tam kluczyki i od razu kodują - koszt 300 zł...
Piszesz że odebrałeś auto od blachaża to normalne w każdym cywilizowanym zakładzie ( przynajmniej u mojego ojca) zawsze mówi się klientowi że do naprawy może zaistnieć konieczność wyciągnięcia lub odłączenia akumulatora i wszystko się rozkoduje i albo klient się zgadza albo nie CHOĆ ZAWSZE STARAM SIĘ PÓŹNIEJ NAPRAWIĆ TO CO ZEPSUŁ OJCIEC ALE NIE ZAWSZE...
Witam Mam następujacy problem, otóż zaczynam być elektrykiem narazie powoli, dzięki elektrodzie i waszej pomocy zgłębiam temat coraz bardziej, ale nie o tym :) Mam Citroena Xsare z 2005r. silnik 2.0 HDI nie działa pilot centralnego zamka orginał. Moje pytanie jest takie czy jeśli wymienię sam pilot centralnego zamka to zadziała mi po synchronizacji?...
Witam po rozpięciu akumulatora auto nie chce zapalić, nie działa również centralny zamek z pilota. Drugim kluczykiem nie da się również odpalić, świeci się kontrolka od immo. Wcześniej był już odpinany akumulator i nie było żadnych problemów, nie da się również połączyć ze sterownikiem silnika. Może ktoś miał podobny problem i może coś doradzić. Procedurę...
Możesz kupić używane, ale musisz kupić tej samej wersji wyposażenia lub wyższej. Nie niższej. BSM nie trzeba kodować. A z używką to też różnie bywa. W środku są przekaźniki, możesz otworzyć i wymienić je.
wszystkie dane są w 95160 hej a citroen xsara 2 jaką ma pamiec w bsi dokladnie i citroen c5 jaką ma pamiec dokladnie
Możliwe, że trzeba by było kodować, ale tutaj się nie wypowiem. Najłatwiej chyba by było wejść w moduł sterowania komputerem i zobaczyć czy coś się dzieje po wciśnięciu przycisków.
Jesli nadajnik jest odpowiedni, i jesli facet podal w BSI ilosc nadajnikow, to wystarczy zsynchronizowac nadajnik. Wlaczyc zaplon i w ciagu 10 sekund nacisnac na 10 sekund przycisk zamykania. Wylaczyc zaplon, odczekac ok 30 sekund i sprobowac zamknac auto. Jesli wszystko jest w porzadku, powinno dzialac. Pozdrawiam, Georges PS. Ceny wydaja mi sie wygorowane....
Witam Wszystkich! Założyłem nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi na forum. Chciałem zmienić parametry w BSI nastąpiło żądanie kodu 5-cio cyfrowego po wpisaniu w/w komputer poprosił o kod poufny 4-ro cyfrowy. Czy kod poufny dla tej funkcji jest taki sam jak do kodowania immo czy inny. O jaki właściwie kod muszę poprosić w ASO
Moim zdaniem problem z zegarami. Jak masz Xsare I to masz o tyle prościej że kupujesz odpowiednie zegary, montujesz i jazda. Nie musisz nic kodować, żadne immo (grupa VAG). Jak pamiętam w Xsarze II zegary zgrać z BSI, i przed podłączeniem ustawić przebieg. Bo jak w zegarach większy BSI złapie większy, jak niższy, to BSI wpisze do zegarów poprawny.
Byłem z samochodem w ASO (pożal się boże) i nie wiedzą co jest przyczyną. Z wydruku z komputera znalazłem taki błąd: " Usterka przemijająca Funkcja kodowanej blokady rozruchu. Funkcja uszkodzona". Podejrzewam, że to jest przyczyną. Przestało działać mi również zamykanie centralnego z kluczyka.
centralny z kluczyka działa. mam ksiazke sam naprawiam i tam jest napisane by włozyc kluczyk przekręcić zapłon i wykonać procedurę kodowania, ale UWAGA dodana jest informacja ze stacyjka musi sygnalizować pozostawienie kluczyka w stacyjce przy otwartych drzwiach. no i wszystko jest ok - a jak właściwie wygląda procedura kodowania ja znalazłem taką:...
Widzę są mądrzejsi. Pamiątka - to jedno, a kodowanie to - druga sprawa. Nie chcecie mu pomóc??? aaa zarobić :D No tak bo forum jest po to aby nie pomagać. Rzecz jasna. Dodano po 3 Zacytowałeś moją wypocinę czy założyciela tematu?
Troche odświeżę temat. Mam podobny problem z Xsara z 2004r. Oryginalny pilot padł, sprawdzany na skanerze w serwisie, nic nie nadaje. Dokupiłem używany pilot, podmieniłem płytke ze środka - wiec sam klucz i immo posotało stare. Auto odpala, niestety nie da sie sparowac metoda podana powyzej. Probowalem z apomoca lexii - znalazlem tylko opcje dodania...
Samochód z 2001r 2.0Hdi i nie działa w nim centralny z kluczyka. Byłem w serwisie na kodowanie kluczyka i powiedzieli, że problem z BSI. Wymienić BSi mi mogą ale cena "trochę" zaporowa. Jak rozwiązać taki problem, aby nie pójść z torbami? Zawsze mogę dołożyć do samochodu sterownik do centralnego i podpiąć go pod przycisk, ale to już jak dla mnie rozwiązanie...
Witam. Potrzebuję do autka Citroen Xsara Picasso HDI 2.0 z 2003 r. dodać drugi klucz do zamka centralnego (z przyciskami) gdyż w zestawie był jeden klucz z przyciskami do otwierania/zamykania auta, a drugi standardowy wkładany w zamek. Oba klucze mają transponder ID CHIP. Chodzi mi o fizyczne dodanie na breloczku obudowy z przyciskami do otwierania...
Czekam na tak zwana teorię Korekcje na wtryskach sluza do wyrownania biegu jalowego silnika. Po kazdym wtrysku kalkulator mierzy przyspeszenie walu korbowego i koryguje dawke tak, aby na kazdym cylindrze to przyspieszenie bylo moliwie takie samo. Roznice moga wynikac zarowno z wielkosci wtrysnietej dawki paliwa, jak i z jakosci jej rozpylenia, stopnia...
Nie trzeba robić żadnego upgradu. Wyświetlacze mozna zamieniac czyli typ A na typ B i radio musi działać. Nie trzeba wgrywać żadnego oprogramowania obsługującego typ wyświetlacza. Skąd w ogóle taki pomysł? Po zamianie wyświetlacza radio gra. Jedyne co trzeba zrobić to za pomocą Lexii aktywować funkcję zmieniarki (o ile nie zadziałała) i ewentualnie...
przy montazu alarmu wywalilo mi ezpiecznik komfortu po wymianie wprowadzilem kod radia(3020 rds-model) ustawiilem zegar a sterowania z kierownicy nie mam... ktos moze zna procedure kodowania sterownika kierownicy do radia?to musi byc dostepne "z lapy"bo jak zglaszalem jest to ostatni wypust przed magistrala can
car centre masz trochę racji. Tylko nawet jeśli bym kupił taki lepszy sprzęt to sam nie będę umiał pewnie tego immo zakodować, a tak wogóle to to kodowanie to na czym może polegać. Jeśli by to nie było trudne to nawet ten droższy sprzęt w końcu mi zostanie i będę mógł go użyć nie tylko do tego samochodu. Znacie może jakiegoś zaufanego ktośa w okolicach...
xsara kodowanie kodowanie kluczyka xsara xsara kodowanie pilota
podnośniki hydrauliczny kabel monitor 120hz blokować szyba
Sterowniki do oscyloskopu VOLTCRAFT DSO-2020 na Windows 11 Termistor NTC do lodówki Whirlpool - dobór i parametry