witam,kolego arcyk3 jak poradziłeś sobie z tym błędem 00810 ?
Ja wyjaśnię, a zapewne komuś się przyda. Po założeniu nowego czujnika podpinamy NCS Expert: - łączymy się przez dowolny moduł, np. moduł świateł - wybieramy moduł czujnika kąta skrętu LWS - przekodowujemy pustym plikiem MAN. - zamykamy NCS i przechodzimy do Isty - wykonujemy kalibrację czujnika kąta skrętu - kalibrujemy DSC - usuwamy błędy W Isty problem...
Skoro wspomaganie zadziałało z kodowaniem x01xxx to czujnik kąta skrętu jest częścią układu ABS/ESP a nie osobnym komponentem, zatem wykoduj go z gateway, na liście sterowników odznacz "ptaszka"
C00,Brake Electronics - Bosch 5.3 (J104) Coding C01,0?xxx: Chassis C02,4 = Audi A4 (8D) / VW Passat (3B) C03,6 = Audi A6 (4B) C04,8 = Audi A8 (4D) C05,0x?xx: Brakes C06,1 = C54 (Lucas) [PR-1LZ] C07,2 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LF/1LT] C08,3 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX] C09,4 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG] C10,0xx?x: Engine C11,5 = 4/6/8 Cyl....
Najpierw Login 09555 Potem Kodowanie 04255 Dopiero na końcu adaptujesz czujnik kąta skrętu. Pozdrawiam Daniel
Ten moduł pod kierownicą ma bardzo delikatne piny, sprawdź czy nie zagiąłeś któregoś. No i stawiam na kodowanie czujnika kąta skrętu.
Interfejs VCP ma gotową procedurę kodowania czujnika skrętu, kilkakrotnie nim kodowałem i nie było żadnych problemów.
Mam nie podobne a identyczne błędy w mojej Fabii, czy udało Ci się zlokalizować źródło tych błędów.
PIN 5 cyfrowy i jest tylko do kodowania kluczy potrzebny a nie ustawienia czujnika kąta skrętu
A WSC masz numer czy same zera? Jeśli same zera to musisz zmienić choćby na 1234, całą operację kodowania wykonuje się za jednym razem łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu inaczej nie zakodujesz. Skąd masz login jak nie masz wlepki? Możesz sprawdzić 07842/06812
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
zrób kodowanie czujnika kąta skrętu i po problemie:)
Pierwsze co się robi po podpięciu jakiegokolwiek auta to autoscan. Te wszystkie wynalazki z 17 z przodu czyszczą kodowanie absu przy próbie kodowania czujnika kąta skrętu :)
Kodowanie bym zostawił w spokoju, ale czujnik kąta skrętu jak najbardziej, ale manufaktura Ci się trafiła, najgorzej jak ktoś wcześniej namieszał, i trzeba potem szukać.
Witam Serdecznie, Mam problem odnośnie swojego auta które kupiłem. Okazało się że nie mam zakodowanego czujnika skrętu kół. Podłączyłem się testerem jednak nie potrafię zakodować sterownika gdyż nie posiadam pinu. Pobrałem wsad monitora 93c66 który jest sparowany z radiem ( nr vin poprawny z dowodem jak i cim). Czy jest ktoś w stanie mi pomóc z odczytem...
mam dwa błedy w esp .. TPMS i brak kodowania czujnika kąta skrętu . problem polega na tym ze samochód nie ma TPMS . to 2018 fabia . nie mam jak sprawdzic kodowania czy jest prawidłowe. z czujnikiem skretu robie kalibracje niby wszytko ok a dalej bład.
Tu masz wszystko: http://de.openobd.org/audi.htm
Pompa z AB jest pompą uniwersalną.Ważną,odrębną sprawą jest kodowanie.Jeśli stara i zamienna pompa mają kodowanie na ten sam rodzaj czujnika kąta skrętu ( z reguły w maglownicy) wkładasz i zapominasz.Ewentualnie kodowanie VCDS.
Tego czujnika sie nie adaptuje. Wyczyść kody błędu i powinno być dobrze. Do zmiany siły wspomagania potrzebne kodowanie.
sorry zle napisałem wymieniłem czujnik kątku skrętu- a najbardziej mi chodzi o kodowanie i czy numer czujnika musi być taki sam ?
Witam , mam pytanie w temacie. Wymieniłem również przekładnie na inną używaną .Kodowanie ze starej bez problemu . Po przekładce mam błąd kalibracji czujnika skrętu .Moje pytanie jak w passacie B8 ten czujnik skalibrować ( model i wyposażenie jak wyżej ).
A czy czasem nie wymieniałeś kompa od ABS-u albo całego ABS-u na używany? Pytam bo tam jest kodowanie ABS ze Sterownikiem silnika i kodowanie samego czujnika skrętu.
Witam. Mam Dacie Dokker w której wymieniono pompe wspomagania, a wystarczyło ugnity kabel namierzyć(mechanicy) teraz jest jeden błąd kodowania. Czujnik kąta skrętu przyuczony, w abs jest czysto , Vin wpisany. Próbowałem i Clip prosi o płytke, da rade programem ddt4all ? jak inaczej to zrobić? Jest też dziwny efekt, że na początku czuć lekki opór, a...
Ross tech. Kopalnia wiedzy.
Problem czujnika skrętu rozwiązany. Ale najpierw trzeba było uporać się z kodowaniem... Po zakodowaniu prawidłowo, wszystko zaczęło działać i błąd czujnika skrętu zniknął... Co do logowania to w dymku programu była podpowiedź jak się logować ale dymek był za bardzo podobny do dymku z podpowiedzią do kodowania że nie zauważyłem różnicy. Myślałem że to...
Sprawdzić/zmienić na właściwe kodowanie sterownika i adaptować czujnik skrętu.
W jaki sposób kodowaniem zmieniasz w pompie rodzaj czujnika kąta skrętu?To ciekawa informacja.
Koduje Vag Can Pro i mam jeszcze Launcha. Próbowałem dopasować czujnik kata skrętu po kodowaniu, ale tez nie poszło.
nic się nie resetuje tylko jeżeli nic nie padło wprowadza się od nowa kalibracje czujnika skrętu ewentualnie ponawia kodowanie abs,jeżeli mieszkasz niedaleko mojego miasta to mogę ci to ogarnąć sam tego nie naprawisz !!! pozdro rox1
Do skrzyni Automatycznej Login u mnie tzn. w danym aucie to. Login:07557 Kodowanie 06527 Po czym oczywiście Trzeba od razu przeprowadzić kalibracje czujnika kąta skrętu. Trzeba ją zrobić zaraz po wpisaniu kodu inaczej nie zostanie on zapisany i po rozłączeniu testera kodowanie nie zostanie zapisane. Kalibracja czujnika kąta skrętu. Login 40168 Nastawy...
Witam ! uwaga wymiana samego styku działa w 100% polecam - nie trzeba dobierać czujnika po numerach ani kodować VIN operacja szybka prosta i nie droga :) temat zamknięty
Z kodowania to chyba tylko czujnik kąta skrętu kierownicy bo jest wbudowany do kolumny . Teoretyczni zakładasz i ma działać :D
Kolego cinu20 poradziłem sobie z tym przekładka + programowanie + kodowanie samochodu + przyuczenie czujnika kąta skrętu. i wsio gra :)
Mogą być inne kodowania w podmienionych modułach i wtedy sam fakt dochodzenia zasilania nie jest wystarczający. Radio po podmiankach może zapytać o kod, jeśli mowa o fabrycznym. Przed takimi zabawami warto sobie wszystkie kodowania zapisać do pliku... Czujnik skrętu wypadałoby zaadaptować.
Kodować nic nie musisz tylko zrób adaptację czujnika kąta skrętu.
Po wpisaniu loginu i kodowania, musisz bez rozłączania ze sterownikiem od razu skalibrować czujnik kąta skrętu - inaczej kodowanie wróci do zera. powodzenia.......................
Kalibracja to nie kodowanie, rozróżniasz? ABS nie potrzebuje czujnika kąta skrętu do niczego. Co innego ESP.
Kasuję temat błąd banalny :D miałem po prostu podłączony prostownik w czasie kodowania :lol:
Odratowany frf. Do dnia dzisiejszego nie poradziłem sobie z kodowaniem. Zmieniłem piny w czujniku mocy skrętu co dało kontrole nad kierownicą. Ale wyskakuje błąd czujnika skrętu.
Kodowanie robię Vas-em .nr. sterownika 8E0614517 Po prawidłowym zakodowaniu należy wprowadzić login czy przed kodowaniem ? jak przeprowadzić adaptacje czujnika skrętu ? Wybaczcie za take pytania ale dopiero zaczynam jako mechanik jak i obsługa takiego programu. Proszę o wyrozumiałość.
12 na drugiej i trzeciej pozycji oznacza czujnik kąta skrętu w ABS.W tym przypadku prawa skrajna wtyczka jest zaślepiona (bez kabli).Kodowanie 01 mówi o czujniku w maglownicy.Występują 2 różne rodzaje, do których potrzebne są odpowiednie pompy o różnych literach na końcu oznaczenia.
Zakupiona kolumna miała uszkodzony czujnik skrętu. Za to nie miała luzów. Odesłałem do sprzedawcy. Jeśli chodzi o podmianę to nie trzeba nic kodować, wszystko działa od razu o ile wszystko jest sprawne. Kupiłem regenerowaną kolumnę, na gwarancji z nowym czujnikiem skrętu i co? Kolumna ma taki sam albo i większy luz na tym ślimaku który zaznaczyłem w...
Na początku to ustaw zwijak w oczku. Zobacz jakie masz kodowanie w tej chwili, podejrzewam że 00000 czyli musisz wykonać procedurę: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu...
Zgadzam się, ewentualnie pozostaje kodowanie ASC.
ESP to inna pompa czujnik skrętu i czujniki przeciązeń kątowych, oraz odpowiednie kodowanie ecu silnika. Nie takie hop, zresztą po wejściu w abs od razu widać czy jest esp czy nie.
adaptacje czujnika konta skrętu jeszcze zrób
Do skretnych będzie brakować ci przewodów ,kodować napewno trzeba. Do parktronica prosze link http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/all-b8-... Sam musisz wiedzieć czy masz czujnik zmierzchowy .
Napisz czy można poprzez zmianę kodowania zrezygnować z G85 bo według mnie tak to działa w autach bez ESP Jeśli masz uwalony czujnik skrętu to ci też świeci ABS. W ogóle napisz jakie masz błędy w sterowniku silnika , abs, wspomaganiu, liczniku.
Były różne pedały, z dodatkowym kablem od wyłącznika lub bez dodatkowego kabla. W wielu przypadkach przełącznik działa tylko mechanicznie, po pokonaniu oporu rezystancja zmienia się o ponad 100% normalnego działania. Czujnik skrętu kierownicy wbudowany jest w przełącznik zespolony, idzie do niego dodatkowa sześcio stykowa czarna wtyczka. Czujnik skrętu...
Witam kolegów. Mam podobny problem z abs, stracił kodowanie. Login przyjmuje prawidłowo(09555), przekodowałem go na 04255, załapał i wyświetlił poprawnie kodowanie, przedtem wykasowałem błędy(1044, i czujnik skrętu). Po wyjściu ze sterownika i ponownym połączeniu jest znowu 0! O co chodzi? Próbowałem różnych kombinacji loginów i kodowania i nic! Przyjmuje...
Powiem szczerze że co do kodowania 4F0-910-517 to nie znalazłem prawie nic. Kodowanie jest uzależnione od wielu czynników rocznika ,szyny komunikacji, modelu układu hamulcowego jak i innych rzeczy. Zawsze korzystam z podpowiedzi kodowania VCDS ale dla tej pompy są podane tylko dwa 0016748 lub 0000000 i po kodowaniu zawsze trzeba przeprowadzić adaptacje...
KTSem robiłem to bez problemu. Z tego co pamietam, to musiałem zrobic wszystko. Tzn kodowanie, czujnik cisnienia, czujnik skretu.
Witam, Mam nastepujacy problem: Po wymianie sterownika ABS, nr. 8E0614517 w audi a4, 2001 benzyna , multitronic sterownik pomimo przyjęcia loginu i kodu, po kilku sekundach spowrotem zeruje kodowanie. login to 09579, kod: 04279. Czy przyczyna może być to że: 1.Sterownik podpięty jest tylko elektrycznie póki co bez hydraulki. Czy to może byc powodem...
Czas znaleźć elektryka? Sam logowałeś? Jaki login wpisywałeś przed kodowaniem / adaptacją?
Ja nic nie robilem autko po dzwonku ktoś już naprawiał,podejrzewam że wymieniono caly komplet ABS .Obecnie nie działa abs diagnoza wykazuje błedne kodowanie sterownika ,nie widać parametrów czujnika skrętu a tym samym nie można skalibrować tegoż czujnika.
Jest can i nad tym teraz pracuję. Czasem jakiś sterownik może ją też zakłócać a znalezienie problemu nie jest łatwe.Najciekawsze jest to że radio przy tym wszystkim nie koduje się
Wspomaganie nie działało wogóle, świeciła się czerwona kontrolka. Na szczęście dzisiaj udało się rozwiązać problem. Po podłączeniu auta do innego urządzenia diagnostycznego (nie pamiętam dokładnej nazwy ale coś nowszego niż Launch i korzystającego z tych samych serwerów) udało się wgrać na nowo soft do wspomagania. Po tym wystarczyło zrobić kalibrację...
Musisz wiedzieć z jakiego auta była pompa i obliczyć login. Jak sterownik przyjmie login to zezwoli na kodowanie. Po kodowaniu trzeba wykonać obowiązkowo kalibrację czujnika kąta skrętu. Login: 0?xxx: Chassis 8 = VW Passat W8 9 = VW Passat 0x?xx: Brakes 3 = (PR-1LT/1LF) 4 = (PR-1LC/1LX/1ZF/1LZ/1ZG) 5 = (PR-1LB/1LE/1ZC) 6 = (PR-1LZ/1ZJ) 0xx?x: Engine...
odgrzewam temat po pół roku, ponieważ nie znalazłem skutecznego rozwiązania: - vw passat b5 2004 1,9 TDI, skrzynia 6 manualna - błędy abs/esp: 01044 - niepoprawne kodowanie sterownika oraz 00778 czujnik skrętu G85 (błąd sporadyczny) - parametry urządzenia (ster.pompy abs) j.w. 4B0614517G front3428, kodowanie ecu - wyskakuje oczywiście 00000 1. auto...
Normalnie ustalasz jakie masz hamulce (rozmiar kół), silnik, skrzynie - wybierasz numery kodu, login odpowiedni do typu kodowania i zmieniasz kodowanie odpowiednie dla twojego systemu. Na końcu login nastaw czujnika skrętu kierownicy nastawy podstawowe kanal pierwszy ok i tyle
Witam Zrób dopasowanie czujnika skrętu G85 w wspomaganiu (44)(wyłączenie czujnika g85 we wspomaganiu) Jak nie pomoże to coś przegapiłeś w kodowaniu, patrz w blokach pomiarowych wartości z g85 . Pzdr
Po zbieżności ten błąd kalibracji czujnika skrętu to mógł się pojawić, ale złe kodowanie to już wcześniej musiało być.
no okey kwestia jeszcze jaki numer przekładni (silnika znaleźć) Dodano po 58 dziwne, że nie ma żadnych błędów w wspomaganiu, kalibracja czujnika kąta skrętu itd. przeszła bez problemu, nie ma żadnych błędów, tylko w ABS, no i TPMS oraz parktronic.
Przy wymianie CIM trzeba passcode z starego i nowego + kodowanie. Jeśli jest keyless w aucie jest inny CIM. Wszystko pod kierownicą razem z czujnikiem skrętu.
Tak na przyszłość to taki czujnik kalibruje się poprzez wartości rzeczywiste w komputerze diagnostycznym. Odczytuje się położenie tego czujnika w stopniach względem położenia kół. Nic się nie koduje, ani nie programuje. Zainspirowałeś mnie, to jak to się fizycznie robi? Jak się ten czujnik ustawia?
Witam. Mam passat b5 FL 1.9 TDI i mam problem z zakodowaniem abs. Na taśmie żółta kropka jest na środku tzn. od żółtej kropy mam 2,5 obrota w prawo i w lewo. Zapaliło mi się to po złożeniu. Wprowadzam kodowanie: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta...
Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001...
Wpisałem login 40168 później kod i zaraz po kodzie adaptacje czujnika kąta skrętu. Kod wchodzi ale pojawia się błąd sprawdzić kodowanie w obrębie magistrali danych układu napędowego. poczytałem troszkę i wpisuje błędne kody
Finalnie "nowy" czujnik okazał się wadliwy zamówienie kolejnego i kodowanie rozwiązały problem zamykam temat.
Czy ma ktoś może kodowanie pompy ABS do VW Polo 9N silnik 1,9 TDI ASZ, manual 6 biegów z 2004 r. lub umie wygenerować taki kod? Pompa nr. 6Q0 907 379 Q, ESP 5.7 front H03 0000, VIN: WVWZZZ9NZ4D065960 Migają mi kontrolki ABS, ESP i wykrzyknik. Diagnostyka: 18055 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus P1647 - 000 - - Problem pojawił się po wymianie...
Co do czujnika skrętu, miałem kiedyś przypadek z uszkodzonym modułem kierownicy. Wymiana załatwiła sprawę. Zamówiłem, powinienem mieć jutro, kodowanie ma 0000042 podaj numer orginału czujnika kąta 1K0 959 654 zamienia się na febi FE33537
Witam Mam problem z zakodowaniem ABS/ESP w audi a6 1.9 TDI Silnik AVF 2003r Sterownik Bosch 5.7 Korzystam z tej instrukcji: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Audi... Według tego opisu powinno wyglądać to tak: 03 ABS 2. 11 LOGIN 06455 3. 10 Kodowanie 06455 4. 11 LOGIN 40168 [zerowanie czujnika kąta skrętu]...
Ostatnio robiłem A4 B6. robiłem w kolejności logowanie , kodowanie i zerowanie. 4 Wpisuje logowanie czujnika kąta skrętu 4016 40168
Witam jestem nowy, więc proszę o troszkę łaski. Mam problem z Passat b6 2007 automat migała żółta kontrolka od ręcznego błąd brak adaptacji Longitudinal Acceleration Sensor (G251), kodowałem zgodnie z instrukcja rosstecha jednak bez sukcesu więc postanowiłem wymienić Ecu ręcznego o takich samych nr 3C0907801J. Czytalem Kodowanie absu 0001294 i ręcznego...
odczytałeś kodowanie ze starej pompy przed wymianą. Kodowanie sterownika jest przeprowadzane pod konkretny silnik typ hamulcy rozmiar koła itd. jesli nie masz starego kodowania to bedziesz musiał dobrac odpowiedni kod. Jakie kodowanie odczytałeś ze starej pompy?
WITAM.Robię polo 2002 BBY po wypadku.Uszkodzona została lewa przednia strona pojazdu tam gdzie jest pompa wspomagania i prawdopodobnie sterownik.Po złożeniu przez panów od blach oczywiście nie wszystko grało ,ale zostało rozpracowane,pozostał niestety jeden problem,a mianowicie elektryczne wspomaganie kierownicy.Pokazuje się błąd 00566-steering Assist-wartość...
a czy da się tym coś więcej zrobić niż kasować błędy np kodować grupe VAG lub np kalibracja czujników "skrętu itp." czy może korekcja licznika coś z immo . Może wymagam za wiele za tę kasę ale spytać można :D :D :D :D :D :D :D :D :D Są pojedyncze kable za dużo mniejszą kasę a potrafią takie pojedyncze funkcje. Tutaj może płacimy za markę LAUNCH
Jeśli to MK60EC1, to w kodowaniu sterownika ABS jest zakodowany VIN, zatem przepisanie z innej sztuki nie wchodzi w grę. Albo ASO i kodowanie online, albo podaj VIN i zczyt sterownika ABS z VCDSa jaki jest teraz to może coś się uda policzyć na piechotę. Niemniej jednak sterownik przy próbie błędnego kodowania może wypełnić kodowanie zerami. W Twoim...
chciałbym zapytać o podobną kwestię Mam Ibize 6L z 2004 roku z ESP, które na chwile obecną nie działa. Problem to czujnik G85 (błąd 778 oraz 1317). Wspomaganie działa mi w trybie awaryjnym ponieważ pompa nie dostaje informacji z czujnika kąta skrętu G85. Ze względu na brak czasu chciałbym przekodować sterownik pompy TRW na pobieranie informacji o skręcie...
Coś mi się uwidziało, że tam czujnik skrętu jest. Końcówka numeru to są te śmieszne kodowania. Teraz jest G a nie wiadomo jaki był i czy się nadał. Jak to z tym ginięciem błedu dokładnie sprawdź. Jak się naprawia samo po przekręceniu stacyjki to może być sterownik złom.
Witam. Krótko, żeby nie zanudzać. Zerwała się taśma zwijaka w moim aucie. Zakupiona nowa, i oczywiście po wymianie błędy wyskoczyły. I do tego momentu wszystko było jasne. Ale dalej mimo prób wielu, przeczytaniu niezliczonych porad i wcześniejszych postów VCDS nie widzi czujnika kąta skrętu. FInalnie trafiłem do Bosch Centrum, którzy założyli nową taśmę...
witam, wszystko działa idealnie. Problemem okazał sie tylko czujnik kąta skrętu. dzieki za pomoc.
Witam Kolega kupił octavie ll i nie dziala w nim tempomat jest tam modul przełączników 5k0953569al ustawiony był na komunikacje lin i czujnik kąta skrętu w module, a fizycznie jest w maglownicy i linu brak, nie mogę też ustawić kodowania na tempomat w manetce kierunkowskazów bo odrzuca. Podejrzewam że ktoś mógł ja wymienić ale złą dobrał, czy może mi...
W lanchu nie ma kodowania II czyli nie zrobisz kalibracji czujnika skrętu w wv po 2003 roku, kodowania długiego ,przy testowaniu pomp na grupie 004 nie opóźnia jej,brak wykresówki tdi,brak opisów przy adaptacjach,blokach pomiarowych i podpowiedzi,nie podpisane grupy, Wywala głupie błedy przy fiacie i peugocie czasami,wiesza czasami sterowniki w francuzach...
W sumie jestem zielony jeżeli chodzi o VAGA. Na podstawach sie znam jak usuwanie błędów, usterek i np. kalibracji czujnika kata skrętu. Ale jak zmienić kodowanie aby światła zapalały sie automatycznie bez przekręcania włącznika to nie wiem. W serwisie znając życie skasują mnie za to jak za zborze. Jak ktoś wie jak to przekodować to prosiłbym o pomoc.
Do grupy vw nie ma chyba nic lepszego jak vag. Mylisz się. Jest VCDS który daje podpowiedzi przy kodowaniu, adaptacjach, pokazuje jakie powinny być poprawne wartości w blokach mierzonych, z automatu usuwa inspekcje. VCDP+K gdzie np. przy kalibracji czujnika skrętu nie trzeba znać procedury jak w VAGu czy VCDSie lub VAS gdzie też nie trzeba znać procedur...
witam najwyraźniej źle zrozumiałem pytanie zwijak kojarzy mi się z pasem bezpieczeństwa a jeśli chodzi o taśmę w kierownicy tak zwany przełącznik zespolony to będzie wymagana adaptacja czujnika kąta skrętu pozdrawiam.
Dzisiaj dostałem taśme airbag, a więc wymontowałem starą i zamontowałem nową. Tak jak się domyślałem przyczyna tkwiła właśnie w tej części, była ona ewidentnie zerwana, zółta kropka w ogóle nie wchodziła na swoje miejsce oraz można było kręcić w kółko nie czując żadnego oporu. Ktoś to to montował najwidoczniej nie miał o tym pojęcia i zerwał bo nie...
Sprawdzałem miernikiem cały czujnik kąta skrętu i jest ok myślę by go może rozebrać i poprawić luty, ale nie wiem czy tylko zbędnej roboty sobie nie zrobię.
!!!! Witam Serdecznie wszystkich użytkowników !!!! Piszę w sprawie mojego samochodu mianowicie jest nim jak w temacie Audi A4 B6 2002r. silnik 1.9TDI 130Km (AWX) w zeszły Weekend zachciało mi się montażu Tempomatu.Przeczytałem multum poradników oraz instrukcji,I Postanowiłem wziąć się do montażu jednak świat był by za piękny a samochód za prosty żeby...
niestety nie udało mi się zakodować czujnika skrętu kierownicy G85 Tak się nie da :) tester potrzebny.
wysypałeś kodowanie teraz musisz vagiem skalibrować czujnik skrętu a następnie zakodować na nowo sterownik pompy abs procedura kalibracji czujnika skrętu Steering Angle Sensor (G85) Calibration [Select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field...
vag comy i inne na PC po wymianie czujnika skrętu należy wykonać adaptacje czujnika sposób zależny od nr pompy abs 1 sprawdzasz ewentualnie ustawiasz kodowanie 2 logowanie (xxxxx) zależne od typu pompy abs 3 adaptacja kanał (xx) wartość (00) odpinasz wtyke i wykonujesz jazde próbną i jak jest ok to ESP samo gaśnie lub kts czy fast box to pisze wykonaj...
Przetestowane, zmiana kodowania w sterowniku pompy tak aby sygnał skrętu był brany z G85 załatwia sprawę, może być koyo lub trw.
Podaj błędy jakie generuje. Co do czujnika kąta skrętu przecież widać w parametrach czy działa. Wieczorem poszukam kodu dostępu. Podaj mi kodowanie jakie masz obecnie.
Wlasnie, ze wydaje mi sie, ze na uszkodzonej pompie ABS dzialal predkosciomierz. Kupilem inna pompe wraz ze sterownikiem, ale nie moge zaadoptowac nowego sterownika przez blad czujnika skrętu. Nowy kabel jest juz w drodze, wiec jak ustawie kodowanie sterownika ABS to jest mozliwe, ze i predkosciomierz ozyje??
Jakaś masakra, odpinanie sterowników z power can nie daje zaniku tego błędu więc nie idzie zlokalizować z jakim sterownikiem ABS ma konflikt. Kanałów 50 i 51 w SRS nie ma są niedostępne ani w blokach ani w adaptacjach. Odpinałem ECU, zegary, SRS i nic nie odpinałem tylko centralnej elektroniki i wspomagania kierownicy. Zaczynam myśleć czy ta pompa ABS...
Oj mechanicy !!!!!!! Kable na potrzbiu albo u dołu , kolega i kostki sprawdź korodują od wody 100% i jedź do tamtego niech kasę za pompę odda człowiekowi bo dobra jest Odpowiedź dla jasnowidza Maniutka 27. Po pierwsze usterka ta występuje w samochodach podobnej klasy różnych marek i nie oznacza to, że skoro Ty rozwiązałeś swój problem w swoim samochodzie...
Witam Nitze przed kodowaniem sterownika w pierwszej kolejności usuń błędy a następnie skalibruj wszystkie czujniki w pompie abs-u i będzie "frygać" Pzdr No niestety, nastawy przed kodowaniem nie wniosły nic do sprawy... Przed nastawami oczywiście trzeba login... Nastawy, jak i kompesacja kąta skrętu... Różne kombinacje... Jakieś sugestie?
Po wymianie czujnika skrętu błędu nadal nie można usunąć ani zaadoptować Jak wsadziłeś używkę może być uszkodzona. Jakie masz kodowanie w ABS? PS do tego auta używaj VCDS, bosch tam się gubi, i możesz faktycznie nie dopisać nim tego czujnika.
kodować czujnik skręt kierownica czujnik skręt czujnik skręt toyota
klawiatura labtec bezpieczniki octavia ekspres delonghi uszkodzony spieniacz
rysunek techniczny mikrokomputer cobra1
Budowa radia UKF z wzmacniaczem UL1496 krok po kroku Niedziałający klawisz zatwierdzający Mastercook MFM 570