termostat do cc kosztuje 16 zl a blacha 12 kupisz w kazdym sklepie fsi itp w calej polsce pozdrawiam
Przedewszystkim, wkładają mikser, po usunięciu którego raczej na pewno trzeba wymienić uszczelkę między przepustnicą a kolektorem. Mikser jest właśnie w tym miejscu. Często też blokują termostat powietrza (taka klapa, które przełącza czy powietrze do przepustnicy idzie z głównego wlotu czy z wlotu nad kolektorem wydechowym).
O ile taki jest.
OPIS URZĄDZENIA SPN 3946 WYSOKOCIŚNIENIOWA CHŁODNICA POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO Wskazanie błędu: Centralna lampka usterek świeci stale na czerwono w trakcie jazdy i postoju (priorytet 2) Błąd OBD P1095 Strategia monitorowania: Kontrola działania termostatu/ów w wysokociśnieniowej chłodnicy powietrza doładowującego i zaworu odcinającego / redukcji ciśnienia...
no dobra rurkę można zdjąć, a co się stanie gdy odłączę ten cienki przewodzik, który dochodzi od termostatu do obudowy wtrysku, bo to chyba wężyk podcisnieniowy? czy wogóle da się naprawić jakoś ten termostat żeby odcinał ciepłe powietrze po rozgrzaniu? ile może kosztować nowy?
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Termostat pewnie do wymiany, bo zamienniki na długo nie wytrzymują w tym modelu.
A to nie jest przypadkiem tak, że im grzałka dłużej grzeje tym szybciej się zużywa? Oczywiście że grzałka się zużywa od grzania, ale musi grzać tyle, żeby było ciepło. Tego nie przeskoczysz. Za to znacznie mniej zużywa się termostat. Weź też pod uwagę, że termostat powinien stabilizować temperaturę powietrza, a nie grzejnika. Zabezpieczenie termiczne...
To jest termostat powietrza i zostaw go w spokoju.
Zastanawiałem się czy nie w montować w górnej części kilka termostatów samochodowych, a na dole wloty powietrza. Termostat otwiera się przy powiedzmy 82*C (choć nie wiem jaka będzie temperatura powietrza w kolektorze), są też na niższe temperatury. Gdyby się za bardzo zagrzał to się automatycznie otworzą i będzie przewietrzenie. https://allegro.pl/oferta/termostat-daew...
Jeśli chcesz mieć stałą TEMPERATURĘ W ŁAZIENCE - termostat. Jeśli chcesz aby grzejnik suszył ręczniki (czyli grzał cały czas bez względu na temperaturę powietrza w łazience) - zwykłe zaworki wystarczą. Wybór należy do Ciebie :-)
Naprawione. Termostat powietrza znad kolektora dawał ciągle gorące powietrze do dolotu. Wniosek taki, że najlepiej sprawdzić najpierw pierdoły. Teraz śmiga jak przecinak.
Tu za bardzo nie ma co podpowiadać. Kupujesz nową rurę koniecznie z oringami. Odkręcasz rury filtra powietrza, odkręcasz termostat i tarmosisz rurę. Składasz wszystko, zalewasz płyn, odpowietrzasz (odpowietrzniki przy nagrzewnicy i przy termostacie). A w nagrodę jedziesz na próbę do biedronki po Tatrę w nagrodę. Jak jesteś wprawiony to godzina i po...
Czy czasem termostat (elektronicznie sterowany zawór) nie reguluje temperatury powrotu, przed pompą cieczy chłodzącej? Czy termostat klasycznie reguluje temperaturę na wyjściu z głowicy? Czy klimatyzacja nie uruchamia się automatycznie celem osuszenia powietrza oraz obciążenia silnika celem szybszego rozgrzewania?
Witam Z moich doświadczeń z 126p w podobnego rocznika (1991) pamiętam iż takie objawy, to właśnie źle wyregulowany gaźnik, a dokładnie obroty biegu jałowego. Napiszę krótko: uruchamiasz silnik po nocnym postoju, po 10 sekundach pracy wyłączasz ssanie, czy bez ssania silnik choć kulawo, ale pracuje nadal? Jeśli pracuje, bo bez ssania nie powinien, to...
Jeszcze nie , wyczytałem że to może być termostat powietrza. Przy filtrze powietrza , kieruje powietrze albo z nad kolektora (ciepłe) albo z zewnatrz zimne. Grzałem go suszarką aż parzył, i nie zamyka klapki (cały czas leci ciepłe z nad kolektora)
Może to banalne ale zobacz jeszcze termostat powietrza czy działa ja kiedyś tak miałem że mi to nie działało i mi głupiały obroty - raz były wysokie a raz spadały
Kolega zdzisiek1979 radzi dobrze, ale z małym wyjątkiem. Ten termostat ma wbudowany czujnik temperatury powietrza, należy tylko włączyć tę funkcję. Domyślnie jest załączony do współpracy z czujnikiem temperatury podłogi. To by było na tyle.
Witam ostatnio wymieniałem przepływomierz i przez głupotę złamałem jakiś "termostat" wbudowany w filtr powietrza. Wie ktoś do czego on może służyć??? Tak to wygląda http://obrazki.elektroda.net/14_12829215...
Witam. Kolego założenie tej rurki poprawi pracę silnika, zwłaszcza teraz zimą. Za sterowanie pobieraniem powietrza ciepłe/zimne odpowiada element oznaczony nr 4, jest to coś (nie znam fachowej nazwy) w rodzaju zaworu sterowanego termostatem.
Musisz znaleźć co go rozłącza czy termostat powietrza wchodzącego lub termostat parownika w JW czy też presostat w JZ. Jeżeli sterowanie elektroniką to w jednostce wewnętrznej będą czujki NTC a wtedy to już trochę pod górkę :( Pozdrawiam
Chłopie to tylko GAŹNIK jak ci mamy pomóc? Trzeba odkręcić górę wyczyścić, przedmuchać dysze, ustawić poziom paliwa, skład mieszanki sprawdzić podciśnienia, zobaczyć czy działa termostat powietrza, czy masz rurę papierowo-aluminiową do rury wydechowej, czy na wydechu masz blachę do łapania ciepłego powietrza itp. itp. A z tym "prykaniem" to............?
Jeden grzejnik powinieneś mieć ustawiony na 5 lub bez głowicy. A swoją drogą jak to jest kocioł elektryczny to powinien mieć zbiornik przeponowy i zawór bezpieczeństwa. Wtedy likwidacja naczynia wzbiorczego, ustawienie odpowiedniego ciśnienia w instalacji i grzejniki przestałyby się zapowietrzać. Ja mam kocioł węglowy, przeływ na pompie ok 40l/min ale...
Możesz zamontować od klimatyzacji samochodowej np Termostat RANCO K55 L7505 Kapilara 630 mm.
IAT będzie miał wpływ na skład mieszanki co do tego termostatu: Regulacja w obudowie filtra ciepłe/zimne odbywa się za pomocą podciśnienia stąd te przewody ten termostacik podaje napięcie na zawór który otwiera przepływ podciśnienia w w/w przewodach Jakie auto? coś z grupy VAG?
u mnie jest silnik 82MPI 8V , i nie ma termostatu powietrza, zawsze ciagnie z grila(zimne)
:) to raczej niemozliwe Jest możliwe, różne rzeczy widziałem z dolotem. A termostat powietrza sprawdzałeś?
Lepiej dla dynamiki, spalania itd jak zblokujesz termostat powietrza w polozenie " tylko zimne" i zrobisz regulacje instalki( z nowym wkladem filtra) z takim ustawieniem dolotu.
Witam mam taki problem w FH 13 dmucha zimnym powietrzem w kabinie na wolnych obrotach na 1000 zaczyna lecieć ciepłe. Wymieniane były nagrzewnica zaworek elektryczny, zaworek ciśnieniowo zwrotny na przewodach ,pompa wody, termostat, sprężarka powietrza. Co może być jeszcze przyczyną? Dzięki i pozdrawiam
Najlepiej to najpierw podjedź pod dość stromą górkę np. kanał najazdowy chwilę przytrzymaj na około 3 tyś obrotów i powinno pomóc
Najczęstrza przyczyna to brak rury na dolocie do filtra powietrza z tzw.gruszki.Rura dostarcza ciepłe powietrze do gażnika po przez termostat powietrza(w obudowie filtra)Przerabiałem to u siebie.
Dorobiłem sobie dźwigienkę którą mogę sterować klapką ręcznie bez konieczności otwierania puszki i wyciągania filtra. Póki co ustawiłem na stałe na zimne, jak będą mrozy potestuję różne ustawienia i zobaczę jak to będzie chodzić. Edit. Zrobiło się nieco zimniej więc sprawdziłem różne ustawienia. Na ustawieniu 100% zimnego powietrza auto ma zauważalnie...
Zgadza się .Twój projekt jest energooszczędny.Mam tylko dłuższe przerwy po wyłączeniu palnika przez termostat pomieszczenia.Przy wymianie powietrza 4 razy na minutę co daje przepływ 5000 m3 powietrza na godzinę daje trochę nieprzyjemne skoki temperatury.Termostat wyłącza palnik całkowicie z grzaniem oleju włącznie. Czy prawidłowo zrobiłem podłączenie?
Skręcić termostat na mimimum i potwierdzam,lodówka musi mieć obieg powietrza.
Witam, Zapsuł mi się termostat Elektra ELR-10. Poszukuję zamiennika, który mógłbym zamontować bez potrzeby wymiany czujnika zamontowanego w podłodze. Czy w ogóle istnieją takie modele, czy każdy ma jakiś swój czujnik i będę musiał zadowolić się termostatem odczytującym temperaturę powietrza?
No więc tak panowie. Silnik jest całkowicie sprawny w co szczerze mówiąc podświadomie wierzyłem. Żadne tam sondy, egr-y, katalizatory czy inne paskudztwa nie były winne spadkowi mocy po rozgrzaniu. Winowajcą okazał się...... termostat powietrza znad kolektora. Cały czas dawał gorące powietrze do dolotu. Sam termostat jest właściwie sprawny tylko zawór...
Jeżeli do każdego ze styków termostatu 3 i 4 dochodzą po dwa kabelki to jest grzałka, a jeśli po jednym to rozmrażanie działa poprzez podnoszoną się temperaturę powietrza w lodówce i wtedy można sądzić, że to uszkodzony termostat. (taka grzałka ma około 6kom oporności)
Sprawdź termostat powietrza w przedniej obudowie filtra powietrza, tam często urywa się dźwigienka od sterowania klapką i silnik pobiera zimne- właściwie: wilgotne - powietrze i są znane problemy...
Polonezy UWIELBIAJĄ GAZ. Za cenę Atu można mieć naprawdę niezły ZŁOM z zachodu. A co do tematu. 1.Sonda lambda, najprawdopodobniej padnięta. Jednak nie ma potrzeby wymiany, gazownik może ustawić komputerek na stałe wartości - ja tak mam i spalanie w mieście 11, na trasie 9. 2. Sprawdz termostat powietrza czy nie bierze cały czas gorącego powietrza....
Próbowałem odpowierzac leci sama woda nie słychać powietrza
prawdopodobnie uszkodzony termostat powietrza ale również może być wina instalacji kominowej Kolego, mimo upomnień, wciąż piszesz z błędami. Proszę poprawić wszelkie błędy.
Ma to być do samochodu więc zamieściłem ten post tutaj ale do sedna mam poldolota na jednopunkcie zagazowanego i ładnie pali na zimnym silniku ale na ciepłym już niebardzo i obroty ledwo może je utrzymać.Zauważyłem że wystarczy klapkę od termostatu powietrza przymknąć i wszystko gra.Więc chce wymodzić coś coby przymykało ją podczas rozruchu na kilka...
Tak, ma klimę oraz funkcję załączenia ciepłego powietrza.
Okolice wtrysku, kolektor ssący, na jednym przewodzie, wsuwany konektorek. Bzdura!!! W silniku X14XE czujnik temp silnika znajduje się koło termostatu od strony rozrządu ,przy filtrze powietrza!
Kolego podaj aplikację automatyki. Znajdziesz ją wchodząc w zaawansowane i konf sterownika tam będzie typ aplikacji i numer. Wówczas ci pomogę dokładnie a puki co termostaty podłącza się tylko pod dwa wejścia w zależności od termostatu. Jeżeli termostat powietrza to wejścia D1 z M i termostat wody D2 z M. Tam musi być styk zwierny jeżeli wszystko jest...
I co zdjęcie rury ciepłego powietrza pomogło? (może zacioł się termostat w na dolocie powietrza-lubi się zacinać w pozycji "ciepłe"). Mi termostat powietrza działał, a miałem identyczne objawy, wpierw gasł tylko w bardzo upalane dni, (choć nie zawsze), potem zaczynał gasnąć nawet w chłodne nocki. W pierwszej kolejności wymieniłem filtr gazu i powietrza...
Jak kiedyś się tymi autami zajmowałem to odmę przenosiłem, wiercąc otwór w obudowie filtra powietrza, a dokładnie aby trafiła pod filtr, a resztę zaślepiałem Bardzo ważna sprawa zimą to termostat powietrza, rura i obejma na rurze wydechowej, bo w mrozy to się nie ujedzie takim cienkusiem daleko...
Poldek jeżdzi tylko na benzynie ale będe montował gaz Mam uszkodzony termostat powietrza w poldku jak sie nagrzeje niezamyka dopływu ciepłego powietrza,cały czas podaje gorące powietrze. Po trasie 100km to oparzyłem sie od filtra powietrza w okolicach termostatu. Wyczaiłem w sklepie takie nowe ustrojstwo za 43 zł troche szkoda kasy na takie cos i planuje...
Do wymiany rura doprowadzająca ciepłe powierze i metalowy łapak.Wskutek braku doprowadzenia ciepłego powietrza wzrasta w znacznym stopniu zużycie paliwa.Termostat w filtrze powietrza zostaw w spokoju.Jest fabrycznie wyregulowany.Jeżeli gażnik silnika będzie otrzymywał za gorące powietrze to dopiero zapracuje termostat w filtrze powietrza,ale żeby to...
Panowie spokojnie z tym wsuwaniem do końca do pochwy. Ta lodówka to zabytek z zewnętrznym parownikiem. Proszę czujnik (odpowiedniego oczywiście) termostatu przymocować do parownika dokładnie w ten sposób, jak był stary i po ustawieniu pokrętła w pozycji średniej dokonać sprawdzenia. Najlepiej mierzyć temperaturę wody, a nie powietrza i na środkowej...
Ilość przepływającego powietrza nie jest mierzona w twoim silniku więc nie ma wpływu na spalanie.
termostat powietrza ma bardzo duży wpływ na działanie instalacji lpg. Generalnie gaz nie lubi ciepłego powitrza. Kup nowy termostat albo całkiem odłącz rurkę od ciepłego powietrza. Jak masz tester lambda to sobie bez problemu ustawisz instalację. Jak będziesz ustawiał to ustawiaj tak żeby lambda wyszło 1 zresztą jak ustawić instalację masz dokładnie...
2. Jeśli doradzicie zdjęcie blokady to powiedzcie mi jak to zrobić bo ten bolec za cholerę nie chce wyjść z otworu, w którym jest umieszczony. Może istnieje jakieś łatwe rozwiązanie? Pytanie, czy głowice stanowią Twoją prywatną własność, czy jest to własność wspólnoty. Zawsze możesz kupić swoje własne głowice i po problemie, bo one nie będą miały blokady....
poluzowane szczeki hamulcowe tzn nie trzymaja zabezpieczenia szczek takie sprezynki a co do spalania troche za duzo sprawdz termostat i czujnik temperatury zasysanego powietrza byc moze silnik jes niedogrzany i pracuje na wzbogaconej mieszance wzglednie sonda lambda powinien palic w granicach 5,5-7l
Cześć, mam problem z manem TGA 26.440 Sprawdzona została gtowica, jest szczelna, gilzy nie są przysiadnięte, problem jest taki że| wywala ptyn przez baczek wyrównawczy. Pompa wody nowa, termostaty też, kompresor powietrza odłączony. chtodnica egr sucha. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu.
Dobrze myślisz, zakręć np powrót i popuść śrubunek od zasilania i odwrotnie. Jeżeli odpowietrznik jest w najwyższym miejscu grzejnika, to ta kombinacja nic nie da, bo powietrze "pływa", czyli będzie cały czas u góry. przez odpowietrznik upuściłem około 3litrow wody i nawet nie zrobił się letni. Biorąc pod uwagę stosunek tych 3 litrów do objętości grzejnika,...
uszczelka głowicy, termostat lub zakamieniona nagrzewnica
Spróbuj odpowietrzyć układ chłodzenia. Odpowietrzniki znajdują się na obudowie termostatu (pod rura wlotu powietrza do filtra) i na wlocie do nagrzewnicy.
cześć vincitore zamontowałeś grzałkę do grzejnika z termostatem, który mierzy temperaturę powietrza na zewnątrz ? W jaki sposób nagrzewa wodę do 60 stopni i wyłącza się ? Będę montował grzałki w VIH R 200/6b i VIH R 200/5. Dam znaka. pzdr. Krzysztof
Może czujnik z termostatu, nie dolega tak jak powinien. Termostat mierzy temp powietrza, wiec grzeje (chłodzi) jak "głupi".
Ta dziurką to pewnie do odpowietrzenia obiegu termostatu. Wyobraź sobie pęcherz powietrza przy termostatcie , nie otworzy się i ugotujesz silnik. Ale wszystko zależy od konkretnego układu. W fabrycznym termostatcie Hondy jest taki dzyndzel w tym otworze , który opada i otwiera przepływ przez ten otwór w momencie pojawienia się powietrza.
Sprawdż cewkę wysokiego napięcia.Uzwojenie pierwotne (przy 20stopniach) 0,495oma do 0,605oma, wtórne 6660oma do 8140omów. Czujnik położenia i prędkości obrotowej na wale musi mieć rezystancję (przy 20 stopniach, szczelina 0,4do 1.0 mm )578do782 omów .Jeśli jest inaczej do wymiany. Czy rura dostarczająca ciepłe powietrze z gruszki na kolektorze wydechowym...
Jacko9 czytaj dokładnie temat,codzi o termostat regulacji powietrza (ciepłe-zimne),moja va c16nz zachowuje sie identycznie pytanie czy ten termostat znajduje sie w obudowie f.powietrza czy gdzies bliżej zespołu wtrysku?
z korpusu przepustnicy (tuż nad kolektorem ssącym) idą 2 wężyki - jeden do elektrozaworu pochłaniacza par paliwa drugi bodajże do plastikowej "czapki" tej przepustnicy - odłączyć oba i jednym krótkim natyknąć na jeden i drugi króciec. w czapce przepustnicy podobnie - jeden idzie do termostatu w filtrze powietrza a drugi do wymienionego już dołu przepustnicy...
Podam ci kilka zabiegów które wykonuj po kolei powinno pomóc: 1.Sprawdź czy nie masz ubytku plynu chłodzącego (jeśli tak to mozliwe że uszczelka pod głowicą do wymiany 2.Jeśli nie masz łapacza ciepłego powietrza na kolektorze zrób sobie go lub dokup 3. Sprawdź termostat powietrza 4. Wymień lub wyczyść filtr powietrza 5. Sprawdź odpowietrzenie zbiornika...
Moduł jak siadał to kichał i prychał... Miałem trochę podobny objaw stojąc w korkach - zaczynało się po pewnym czasie falowanie obrotów, zadławianie, próby gaśnięcia. Okazało się, że termostat powietrza zamontowany na obudowie filtra powietrza się skiepścił i nie zamykał dolotu gorącego powietrza znad kolektorów wydechowych. Gaźnik zadławiał się gorącym...
Nalezy jeszcze sprawdzic szczelnosc dolotu, termostat i przeplywomierz powietrza.
Jeżeli wiatrak dmucha to przy większych obrotach czuć ręką z prawej strony silnika pod blachą termostatu przepływ powietrza i działą ogrzewanie oczywiście.
Sprawdż termostat zasysanego powietrza<jeśli go masz>.Drugi do sprawdzenia jest czujnik temperatury zasysanego powietrza. A tak wogóle to sprawdż sam filtr powietrza.
Dziękuję za odpowiedzi, dzisiaj mam zamiar przegonić go bez termostatu. Dziwią mnie dwie rzeczy: - termostat ma otwór zaraz obok wlewu płynu. Na zimno jest cały czas zalany płynem, na gorąco płyn idzie w dół, a z tego otworku nic nie leci, jakby terostat był zamkniety. Odpowietrznik w obudowie termostatu nie wypuszcza powietrza tylko czysty płyn. Użyłem...
Tzn. chodzi konkretnie o czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnik. Ten co jest wkręcony koło termostatu?
W tym bolidzie niskie ciśnienie oleju na wolnych obrotach to oznaka uszkodzenia panewki wału korbowego z przodu od rozrządu ( koszt na necie 30 zł orginał) bądż wytarcie przez wałek rozrządu w bloku silnika otworu w którym się obraca ( jest tam magistrala olejowa smarująca wałki oraz zasilająca hydrosztosy).Rzadziej jest to kwestia pompy. Poza tym bez...
W silnikach gaźnikowych mieszanka paliwowo-powietrzna wytwarzana jest przez odparowanie paliwa w strumieniu powietrza co powoduje znaczne ochłodzenie w dyszy ze względu na odbierane tzw. ciepło parowania benzyny . Jeśli powietrze jest zimne i wilgotne to czasami dochodzi do przejściowego oblodzenia dyszy gaźnika dlatego nowoczesne gażniki miały podgrzewany...
Przy grzałce znajduje się termostat i czujnik obiegu powietrza. Przewód przez termostat przechodzi do grzałki (błękitny przewód). Zrobiłem pomiar rezystancji i jest taki sam jak przy samej grzałce. Uruchomiłem suszarkę i zrobiłem pomiar napięcia podczas pracy grzałki. Pomiary poniżej: g-b --> 216 V g-s --> 216 V b-s --> 0 V
Witam Mam ten sam problem co kolega. Fiesta 1.3 CAT 95r. nie ma mocy silnik zaczyna wyć ale nie przyspiesza (nierównomierna praca silnika tak jak by nie dostawał paliwa) wymieniony filtr paliwa (Filtron) wymienione przewody Bosch, świece NGK, czujnik temperatury, termostat, filtr powietrza, sonda, i dalej to samo.
witam czy jak ma sie popsuty termostat w filtrze powietrza, to czy jak jest zatkane cieple powietrze, to wtedy bedzie o wiele wieksze zuzycie paliwa
Czeka Cie sporo zabawy z przewodami pneumatycznymi od regulacji nawiewów .Trzeba sprawdzic wszystkie połączenia i zawory.Potrafią sie zacinać.Oczywiście jeśli nagrzewnica jest OK.U mnie spadł jeden przewód w kabinie i jak nawiew był na szybę to było zimno jak diabli.
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Skoro masz zimny przewód to znaczy ze dalej tam jest powietrze. Termostat nie otworzy się od powietrza.
A co sie dzieje nie grzeje ci w nogi?
Witam panowie Mam taki problem wymieniem termostat no ale niestety ciepłego powietrza jak nie było tak nie ma. Temperatura silnika około 90 stopni. Co może być przyczyną ?
Czesc Prawdopodobnie masz zapowietrzony uklad. Odpowietrznik masz za prawa przednia lampa (z boku). Ja zawsze to robie na zimnym silniku (odpalam i odkrecam powoli srubke az poleci plyn bez powietrza). Jesli nie pomoze typuje termostat. Aha - plyn czesto ubywa? To moze byc problem z uszczelka pod glowica... Pozdrawiam
sprawdz termostat w filtrze powietrza, oraz drorzność układu wydechowego
Dobrze to rozumiesz. Pod złącze 3-4 można podłączyć dowolny termostat pokojowy typu włącz/wyłącz.
Po pierwsze jak pc pracuję to pompa wody musi być cały czas włączona inaczej to niema sensu, zwykle pc sterowana jest termostatem mierzącym temperaturę powietrza w pomieszczeniu ogrzewanym , oczywiście posiada jeszcze ograniczenie maksymalnej temperatury czynnika roboczego i jeśli ją przekroczy to się zatrzymuję na określony czas. A u ciebie masło maślane...
Moim zdaniem czujnik wentylatora się uszkodził,przecież podczas jazdy jest w porządku,gdy ma chłodzenie pędem powietrza.
Od kolektora Wydechowego powinna iść rura podająca ciepłe powietrze do filtra powietrza a w nim z kolei powinien być sprawny termostat temperatury powietrza jeśli jest uszkodzony lub nie ma tej rury podającej ciepłe powietrze tak właśnie będzie się dziać cały urok cc 700
A czy działa termostat utrzymujący stałą temperaturę powietrza ? W starych escortach był woskowy i utrzymywał ok 22st C. Długa jazda z zablokowaniem termostatu i podawaniem gorącego powietrza powodowała dzwonienie zaworów, natomiast po ustawieniu na zimne kiepsko chodził zimny. :sm24:
Oba sa cieple dlatego sie zastanawim co to moze byc. A wisz jak sie dostac do tej nagrzenicy??
Są termostaty które jak raz zadziała to dopiero po resecie palcem wróci do działania. Najlepiej wstaw czujnik przepływu powietrza.
Oczywiście, bo ma bańkę, jakieś dźwignie i zadajnik k pokrętłem oraz mechanicznie poruszaną klapę. To, co wrzuciłeś, to nie jest to. Jak zdemontujesz obudowę, to go zobaczysz i poznasz jego symbol. Pewnie jest oklejony, aby był szczelnie osłonięty przed ucieczką powietrza bez kontroli termostatu. North ma do niego tylko pokrętło, inni też, a termostatu...
To jest na 99 procent zawieszony lub uszkodzony termostat na filtrze powietrza.
jezeli pamietam to masz WEBER'ka.najpierw to wez jedz na szrot kup obudowe filtra z tym smiesznym termostatem, gaznik wyczysc, wszystkie rury powietrza tez, swiece zaplonowe wyczysc i to powinno pomoc. Acha do paliwa w zbiorniku(niewazne ile go masz)dolej denaturatu albo lepiej na stacji benzynowej kup(za 7-8zl)preparat rozpuszczajacy wode w gazniku...
Minimalny przepływ będzie i nie znaczy to że termostat jest niesprawny. Bo w termostacie jest mały otwór ,aby powietrze wyszło jak zalewasz układ. Nie jest to duży ruch wody ale jak się patrzy to widać ze jest ruch ze strony termostatu ,a jak zalewasz układ to słychać takie bulgotanie powietrza.Dwa dni temu wymieniałem termostat, teraz w tych nowych...
Zauważyłem jeszcze taki szczegół zaraz po uruchomieniu silnikaz włącza się wentylator- to chyba ten tryb serwisowy. A gdzie jest termostat i czy to może być wina termostatu. Ma ktoś umiejscowienie termostatu?
Przyczyn może być wiele. Niski stan płynu chłodniczego, zakamieniona nagrzewnica , uszkodzony termostat, usterka elektryczna sterowania ogrzewaniem. Sprawdź na początek stan płynu i po jakim czasie silnik nagrzewa się do max temp. Jeśli za długo to termostat do sprawdzenia.
Ciekawe w jakiej temperaturze otwierał się termostat ze 126P bo w 125 to termostat w obiegu wody jest w malaczu w obiegu powietrza.
A probowales go zdiagnozowac "blyskowo"??? Czasami tam moga pojawic sie jakies bledy. A tak na marginesie, skoro masz go bardzo mulastego, to sprawdz czy termostat od powietrza przed filtrem sie nie zacial w pozycji 'powietrz znad kolektora'. Pozdrawiam :-)
zrob test w postaci zatkania dolotu powietrza (termostat) i wtedy zapal
musisz założyć chwytak ciepłego poowietrza na kolektor wydechowy i połączyć go z obudową filtra powietrza. sprawdż czy termostat w obudowie filtra powietrza jest zamknięty/klapka/ jeżeli jest otwrta to zablokuj ją by się nie otwierała :lol:
To nie powinien być termostat jak przy grzejnikach tylko zawór RTL. Termostat przy takim montaż jest rzeczywiście bez sensu. Zawór RTL działa na podstawie temperatury czynnika w instalacji a nie temperatury powietrza otoczenia. Zamontowany jest na zasilaniu czy na powrocie?
termostat powietrza polonez polonez termostat powietrza nagrzewnica powietrza termostat
makro przenoszenie kolumn alarm przekroczenia temperatury programator oznaczenia
suszarka elektrolux philips az1830
Migająca biała lampka w urządzeniu - co oznacza? Wentylator chłodnicy Peugeot 307 benzyna włącza się przy 100°C