Jeśli poduszka jest wymienna, to nie ma znaczenia czy wymienisz samą poduszkę czy cały kokpit. Montaż używanych poduszek powietrznych w istocie jest nielegalny. Nie wiem co ustawodawca miał na myśli, ale tak jest, tylko nikt tego nie egzekwuje, bo nie ma jak tego sprawdzić. Teoretycznie, można sobie wyobrazić, że taka poduszka z demontażu mogła być...
Proszę:
Standardowa usterka w tych autach, uszkodzony przekaźnik w module nawozia za schowkiem. Jest dokładny opis na forum, wystarczy poszukać
Zmienia charakterystykę pedału gazu, do zabawy może być.
A wcześniej tego nie było? Może to standardowa funkcja, żeby w nocy (kiedy włącza się światła) kontrolki nie raziły?
Mam tylko to, może się przyda: http://obrazki.elektroda.pl/2214955100_1... http://obrazki.elektroda.pl/8818290700_1...
Ja mam inne auto (Peugeot) ale u mnie po zdemontowaniu prawej półki jest piękne dojście do tyłu radia i nie tylko. Poza tym odsuń fotel max do tyłu.
Plus zdemontuj lub chociaż odsuń deskę . Z tego co pamiętam wentylatora nie wyciągniesz bo blokuje odlew schowka pasażera w desce :cry:
(1) 1.1 Bezpiecznik trzeba dobrać jak będzie uruchomiony samochód, można zastosować wielokrotny bezpiecznik polimerowy. Trzeba zmierzyć prąd potem dobrać bezpiecznik. Te "Waty" są mocno naciągane, poza tym będzie tam większe napięcie niż 12V 2.1 Na końcu taśmy z "+" oraz "-" nie podłącza się nigdzie; przy bardzo długich odcinkach taśm powinno się taśmy...
Mam z rysunkami ,ale po francusku.
A złącza pomiędzy starą a nową wiązką są takie same? Proponuję wpisać w google "Ducato Elearn" i na youtube będzie wyjaśnione co to jest. Czarno widzę taką zamianę bez wcześniejszego zapoznania się z elearn.
To w sumie tylko 2 srubeczki i masz pewnosc 100%
Czujnik temperatury wewnętrznej do układu klimatyzacji. Owszem jest to czujnik i nawet do klimatyzacji ale nie temperatury tylko nasłonecznienia.
w zrdarach jest bezpiecznik (oprawka wyglada jak od żarówki ale ma czerwony kolor) pernie poleciał, ewentualnie sprawdz ściemniacz bo czasami tez szwankuje
Tez na ten temat myslalem. Polecam wykonanie Boeinga 737 NG a jako symulator Microsoft Fligh Simulator 2004. Informacje po polsku mozna znalezc na http://www.forum.vatsim.pl w dziale symulatory wlasnej produkcji oraz stronie http://737ng.prv.pl/ tutaj filmik z przelotu Warszawa-Krakow i 2 zdjecia: http://82.210.164.195/~miazek/B%20737.wm... http://members.chello.pl/j.miazek/nowe%2...
Upewnij się, że to nie był anglik. Bardzo często w tym aucie po próbach przekładki pojawiają się kłopoty z wyświetlaczem i sterowaniem. PS. Rozumiem, że bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone?
Sterownik poduszek jest uszkodzony (65535) więc naprawa lub wymiana na inny. Nie wiem czy przy wymianie na inny nie będzie krzyczał błędami czujników zderzeń bocznych. Dopiero po tym patrzeć na resztę błędów o ile jeszcze będą.
Musisz rozebrać środkowy panel. Jak to zrobić znajdziesz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Powodzenia.
Wylany zapach w płynie rozpuścił fragment kokpitu.
Witajcie! Przedstawiam wam mój najnowszy projekt, który jest w ciągłej rozbudowie. Jest to symulator kokpitu BMW e36 zintegrowany z grami komputerowymi. Konstrukcja oraz oprogramowanie jest wykonane przeze mnie i kolegę Daniela. Cały stelaż jest rozkręcany, przez co staje się mobilny. Sercem projektu są dwa Arduino Uno, które są ze sobą połączone i...
witam powinienes najpierw udac sie do kogos kto odczyta kody bledow w klimie a dopiero potem kupowac nowe czesci tak jest duzo taniej sterownik klimy raczej odporny jest na zalania ''plakiem'' ,postaraj sie wymontowac sterownik wymyj go w wodzie i dobrze wysusz powinien ruszyc
No przecież napisałem, bezpiecznik nr 9 w skrzynce pod kokpitem, stały + ma tam być.
Czy winna może być kostka stacyjki ?. Jak to zweryfikować bez rozbierania połowy kokpitu ? Można zamiast oscyloskopu i testera użyć żarówki a kokpit zostawić bez rozbierania.
Wczoraj skończyłem przeróbke passata 3C z climatica na climatronic. Zajęło mi to 12h bez pośpiechu, wszystko śmiga jak należy. Usługa taka kosztuje u mnie 1500zł - z częściami ale bez wymiany kokpitu lub 3500zł z wymiana kokpitu - wtedy wygląda to jak oryginal.
Jak w każdym PSA w obudowie nagrzewnicy, centralnie na środku kokpitu
Jak pamiętam pod kokpitem okolice słupka przy nogach pasażera schodzą się wszystkie CAN, kostka jest w taką szmatę wsadzona. Zobacz czy tam nie masz problemu
Tam większość instalacji elektrycznej pod kokpitem jest z jakiegoś starszego (początek lat 90) Peugeota, tylko nie pamiętam z jakiego dokładnie.
Doszedłem do tego sam. Kokpit demontuje się ze stelażem oraz z przewodami, montaż przebiega tak samo.
F29 pod kokpitem.
Powinieneś mieć +12V na 16 pinie gniazda OBD, na dole po prawej, sprawdź bezpiecznik nr. 12 w skrzynce po lewej stronie kokpitu
Trzeba, mało tego- trzeba jeszcze wyrzucić całą kolumnę kierownicy, inaczej nie ściągniesz kokpitu (nie przelezie przez dziurę w kokpicie) Sam kaloryfer już wymienia się bez problemu, pięknie wysuwa się z obudowy ale kokpit niestety trzeba wy.....ć. Powodzenia
Witam, chciałbym pospawać kokpit w moim ciągniku Landini DT8830. Chciałem kupić cały kokpit, ale nie ma go nigdzie do kupienia, więc chciałbym go pospawać. Tylko jest taki problem, że brakuje części tego kokpitu, jest taki brakujący element i nie pisze, z jakiego jest materiału. Stąd moje zapytanie, bo nie ma nigdzie takiego tematu. Czy wystarczą wszywki,...
Do silnika nawiewu dostajesz sie bez problemu 3-śruby , dostęp od dołu kokpitu . Do opornicy 2- wkręty pod maskownicami głosników (reszta to zatrzaski) i góra kokpitu zdjęta. Potem należy wyciągnąć rurę od prawej kratki nawiewowej i opornica na wierzchu.
Tak całość pod kokpitem , deska obecna zostaje.
Pod kokpitem w okolicy słupka drzwi kierowcy
Niestety zdjąć trzeba górną część kokpitu
Dzień dobry. Mam Seata Ibizę 1.4 MPI z 2001 roku i potrzebuję porady. Po przełożeniu wiązki kokpitu wyskoczył błąd ABS, a mój model Seata tego nie posiadał i zastanawiam się, w której kostce znajdują się piny do wyłączenia kontrolki ABS. I po zaciągnięciu ręcznego na wyświetlaczu brak informacji, że jest zaciągnięty. Poza tym inne funkcje działają,...
Jeśli włączysz kierunkowskazy (gdy są sprawne) to nie jest tak że ten "stuk" informujacy o włączeniu kierunków wydobywa się z kokpitu w miejscu gdzie jest włącznik awaryjnych ? Czesto jest tak (w autach niemieckich) ze cała elektronika kierunków ukryta jest we włączniku świateł awaryjnych. Jeśli mówisz że awaryjne też nie działają to przyjrzałbym się...
Jak rozebrać konsole żeby dostać się do kabli i żarówek?
Zasilanie powinno wychodzić z skrzynki komory silnika .Sterowanie z uch ,tak trzeba ściągać kokpit z góry.
Patrząc pod kokpitem na lewo od pedałów. Jest tam taki biały plastik.
Można się tam dostać nierozbierając kokpitu? Można pod kierownicą.
Wg tej rozpiski, którą posiadam: gniazdo 12V bezpiecznik nr42 a zapalniczka nr47, oba po lewej stronie kokpitu
Adam, masz po prawej, u góry, niemal pod kokpitem, musisz ściągnąć cały schowek.
może być także wyłącznik powypadkowy znajdujący się zazwyczaj pod deską (kokpitem) wewnątrz samochodu
Witam -kolego rafka czy grzebałes sie juz w instalacji elektrycznej? . Jezeli tak to kabelek o kolorze (?) idzie z włącznika świateł do skrzynki a z skrzynki do oswietlenia kokpitu . ten kolor(?) najłatwiej sprawdzić kontrolka włączając włącznik świateł i wyłączająs lub sprawdz wzrokowo co ci sie pali i zobacz (sprawdz kontrolką)jaki kabelek daje prądzik...
temat do zamknięcia- usterka zdiagnozowana i zrobiona
jak to pójdą w kokpit?? zrobisz dziury w konsoli??
Ok. znalazłem po kolumną kier. Dzięki wielki za pomoc.
Sprężarka przykręcona jest do silnika i napędzana paskiem a cała klima jest pod maską i pod kokpitem
jak to jest pod kokpitem umiejscowione Nic to nie da! Jak zdejmiesz kokpit, będziesz widział, jak to jest umiejscowione. od czego zacząć zdejmowanie kokpitu Od rozłączenia klemy akumulatora - minusowej. Zdalnie za wiele nie pomogę. Wstępnie sugeruję podjechać do kogoś, kto ma kamerę endoskopową. Może uda się coś wypatrzeć i to jakoś zamocować np. trytytką....
Jeżeli masz na myśli te głośniczki u góry kokpitu koło słupków dachu to nie było do nich zwrotnicy.
Od strony kierowcy sciagnac bok kokpitu
Plak to jest to czym pryskasz deskę rozdzielczą czyli kokpit.
Mogą być z prawej strony kokpitu, po lewej tam głębiej za bordnetz, a w komorze silnika, na krzynce bezpiecznikowej z przodu, oraz pod skrzynką.
Z tego co pamiętam dostęp do czujnika jest po zdjęciu kokpitu. Raptem dwa wkręty pod zaślepkami głośników.
Ta wtyczka nie jest za skrzynką bezpieczników, tylko nad nią bliżej przodu kokpitu (brzucha kierowcy)
Facet, ten plak się nie nadaje, jak już to plak do NABŁYSZCZANIA kokpitu!
Cześć, mam też T5 A sam Jeszcze nie wiem gdzie jest ten automat podgrzewania wstępnego. W książce WKŁ VW T5 piszą że przekaźniki są pod fotelem, pod kokpitem u dołu, i pod bezpiecznikami w przedziale silnika. Powiem że pod kokpitem nie będzie, ponieważ montowałem tam MFL więc nie widziałem go. Pod fotelem też nie. Więc zostaje przedział silnika. To...
Tyle że światła kokpitu przyciemniane sie bądź rozjaśniają Bo jest to najpewniej zrealizowane w trybie zmiany współczynnika wypełnienia i stąd brzęczenie przekaźnika.
Wystarczy dolne półki po bokach i masz dostęp prawie pod cały kokpit.
Poszukaj za nakładką słupka drzwi przednich , może być na wyskowości jak się łączy nakładka z kokpitem
Niema BT to radio tylko ma nawigacje Pokaż kokpit tego Trafica, co tam masz zamontowane.
SAM pod kokpitem to praktycznie cała elektryka tego auta. https://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fo... N11-2 pin 3
Duży wentylator pracuje na sprzęgle wiskotycznym, będzie się kręcił zawsze gdy silnik pracuje, mały jest elektryczny i trzeba sprawdzić ręką czy w ogóle da się go obrócić. Bezpieczniki i przekaźniki są nad pedałami, trzeba zdemontować fragment kokpitu
W Twingo trzeba zdjąć cały kokpit <lol> Pod spodem vis a vis pasażera znajdziesz wentylator. Raczej nie chodzi o kostkę ale o oporniki znajdujące się w kanale.. Robiłem to kiedyś. Faktycznie z 3 godzinki roboty.
Witam. Czy kolega, rozwiązał problem? Mam to samo do roboty. Pytanie jak u Ciebie rozwiązane. Czy zawór wyjdzie po zdemontowaniu kokpitu i ew dmuchawy, czy są jakieś jeszcze problemy. Roboty jest z tym trochę.
Pawłowi chodziło o obrotowy włącznik świateł, ten po lewej stronie kokpitu. Może tam być anomalia, ale nie musi. To odciązony przełącznik, steruje modułem BCM
Weź fajniejsze wizualnie (pasujące oświetleniem do kokpit) ...takie porady znalazłbyś czytając tematy o "tanim radiu" .
Nie,kokpit ci drży,a z nim i wskazówka obrotomierza.Osłabine tłumienie drżeń w ustroju zegara.Nie przejmuj się tym.
Być może ktoś je specjalnie przykręcił do kokpitu, sprawdz bo tak robią przed złodziejami itd. P.S jaki to model auta ?
Zrobisz to bez problemu. Zaczynamy. Świetlówka do kabiny. Wyciagasz radio.obudowe licznika wtyczki przelacznika - zostaw wtyczke do awaryjnych, wyciagasz licznik, z lewej pod kokpitem masz 2 srubki-zobaczysz je jak sciagniesz ramke, pod mala srebrna listwa srubki. Z prawej strony listwe srebrną sciagasz, musisz poczuć ktore srubki odkrecic 2 lub 3.odkrecasz...
Sprawdź napięcie na linii K. Pod kokpitem, gdzieś w lewym górnym rogu były złącza gdzie te wszystkie przewody linii K się łączą do kupy. Odpinaj wszystkie po kolei aż trafisz na tego co blokuje.
Siema, Kolega kupił Volvo S60 2003 2.4T i wymienił kokpit i wentylator w kabinie. Po wymianie kokpitu, chcąc odpalić auto, po przekręceniu kluczyka nie chciało mu się uruchomić. Mówi, że słychać cykanie z sprzęgła sprężarki klimatyzacji. Komputer silnika nie łączy się z komputerem diagnostycznym, a skrzynia działa normalnie. Co mu może dolegać?
Tak, ale każda robota wymaga myślenia, nie tylko młotka :P Autor, łap, czytaj, porównuj- zdjąć kokpit to sporo dłubania i może też nieco śrubek zostać, na np. rower :D
Nikt nie miał podobnego przypadku.tylko mój sprzęt wydaje takie odgłosy?
Zdemontuj lewa czesc kokpitu ponizej kierownicy ujrzysz glowna listwe zasilania [ grube przewody czerwone idace zbezpiecznikow przy akumulatorze
No dobrze. Widzę, że samotnie sobie pytam i odpowiadam. Moja zapalniczka już działa, jeśli chcecie wiedzieć (wymieniłam sobie gniazdo, bo sie przepaliły kabelki z tyłu). Wcale nie trzeba rozbierać całego kokpitu jak to ktoś mi sugerował. Dojście jest pod kierownica - tylko trzeba umiejętnie otwierać klapkę. Zamykam temat. pozdrówka :-)
Pewnie minimum sprawności manualnej posiadasz, kup żaróweczki do podświetlania wskaźników w kokpitach samochodowych i odpowiednio zaadoptuj do swojego sprzętu. Żaróweczki są małej mocy ok 1,2W i na pewno niczego nie będą wytapiać ani przypalać w sprzęcie.
też często montuje na dole kokpitu i działa dobrze, może tył jest troche mniej czuły ale i tak zawsze zmniejszam czułośc tak aby nie wyzwalały się z byle małego ruchu.
Nie pamiętam jak primerka ma konstrukcję całego dyfuzora, ale w wielu autach jest tak, że trzeba wywalić cały kokpit oraz cały dyfuzor, aby wymontować nagrzewniczkę.
Skąd idzie stały plus? Bezpieczniki pod kokpitem. Na konkrety nie licz skoro ciężko Ci choćby rocznik podać.
W moim Clio to samo się dzieje ale poradziłem sobie - walnąłem dłonią z wierzchu w kokpit i zaświeciło! Zdarzyło się to kilka razy ale teraz już dłuższy czas spokój. Prawdopodobnie styki w złączce tablicy wymagają przeczyszczenia ale póki co to działa i nie chce mi się rozbierać. W necie jest manual jak wyjąć tablicę w Clio3
Trzeba odpowietrzyć nagrzewnice. Pod maską, na ścianie grodziowej dwa przewody wędrują do środka. Na jednym masz odpowietrznik. Jest to zwykły kapturek z wentylatora. Odkręcasz, czekasz aż poleci płyn i zakręcasz spowrotem. No chyba, że po de/montażu kokpitu zostało uszkodzone coś w systemie sterowania klapami.
Rozbierz dół kokpitu i na wprost prawego kolana kierowcy znajduje się przedmiotowy czujnik. Na początek użyj contact spray.
Na moje to te przewody potopiły się też dużo dalej, w wiązkach. Jedyna rada to wypruć całą wiązkę spod deski rozdzielczej i ją wymienić na inną lub naprawić. Może być konieczny demontaż całego kokpitu.
nie jest tak zle z tym kokpitem po takiej operacji :) A najprosciej to odkręć kostkę elektryczną - dwie małe śrubki najpewniej zalane czerwonym lakiem. jak ją wyjmiesz to będziesz mógł odpalać śrubokrętem.
Poprosiłbym jeszcze namiary gdzie w necie mogę kupić taka folię. Kompletnie się na tym nie znam, ale może sróbuję to zrobić.
Zauważyłem że gdy pukne w kokpit nad licznikiem czasami wszystko wraca do normy. To jest typowy objaw zimnych lutów w fordzie niestety.😠
Idziesz do punktu dorabiania kluczy i zlecasz ,jeśli masz jeden działający klucz to nie ma problemu,schody robią się i cena rośnie jak brak klucza,bo trzeba nową puszkę immo lub zresetować ,a aby sie do niej dostac trzeba zdjąć kokpit .W tej chwili można nawet po prostu sklonować.
Miałem podobny przypadek. Sprawdź instalację od radia. Jest tam przewód sterujący podświetleniem. W moim przypadku "fachowiec" połączył go z masą.
podświetlenie włącznika świateł działa w pozycji wyłącznej Bo on się podświetla po włączeniu zapłonu, dopiero po włączeniu świateł ze ściemniacza oświetlenia kokpitu. Masz oba światła pozycyjne, L i P ? jeśli tak, sprawdź ściemniacz
Masz opisik który napewno pomoże. Pozdrawiam.
a ja nadal nie wiem gdzie wpiac ten sterownik Z tyłu skrzynki bezpieczników(skrzynka po lewej stronie kokpitu), kable biało/żółty i biało/czarny.
Puszka wielkości paczki papierosów znajduje się pod kokpitem nad nogami kierowcy, wchodzą tam dwie kostki jedna sześciopinowa, druga trzypinowa. Trzypinowa do anteny na stacyjce. Jest na niej oznaczenie *00.VW.................*. Dalej to już VAG i kodowanie. Pozdrowionka
Sam niedawno chciałem rozmontować Tannoy'e M1 i wpakować tweeter (ogromny) w kokpit .............uwielbiam ten tweeter......... ale ostatecznie w domu dłużej przebywam :-) . PS: przez pewien czas woziłem GDWK10/80 w kokpicie ......5x lepszy niż "jedwabny Philipsa" i ze 3x lepszy niż inne "samochodówki" w tej cenie(ok 60zl kpl.).
No po prostu strasznie straszne i okrutne... Włożyć głowę pod kokpit i strzelić zamkiem, to już za trudne? Skoro to jest dla ciebie problem nie do przejścia, to oddaj auto komuś, kto ma więcej chęci i nie szuka problemów tam, gdzie ich nie ma.
Czy udało Ci się znaleźć rozwiązanie? U mnie też nie działa wyświetlacz na górze.
Tak,to ten element,dotyka boczka zamknietych drzwi.Oslona pod kierownica to dolna czesc kokpitu wlasnie pod kierownica.Po jej zdjeciu ukaze ci sie taka plastikowa konstrukcja z przekaznikami.Na jej dole bedziesz miec i+12V i zaplon i mase
Witam Od czego wymienialeś żarówki.
kokpit peugeot kokpit instrukcja kokpit grania
konwerter antenowy kasowanie stanu licznika fluke opinie
Kruciec kolektora ssącego Renault Laguna II 2.0 IDE 2001 – objawy pęknięcia, wymiana, zamienniki TDA8954 Stereo Output Issue: No LOUT, Only ROUT Working – Troubleshooting NXP Class-D Amp