http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... tu masz cewke z opisem wyjsc na cylindry czyli 1 z cewki łaczysz z 1 cylindrem itd chyba to wystarczy
Wcześniej miałem zamieniony 1 z 4 czyli 1-4,2-2,3-3,4-1 i przerywał. Teraz wpiąłem według waszych wskazówek i z tego co na razie odczułem jest poprawa więc bardzo dziękuję za pomoc. Dziwi mnie tylko to że w instrukcji do forda mam taką kolejność zapłonu poszczególnych cylindrów: 1-3-4-2.
Witam mam forda cmaxa z tym samym silnikiem, mam identyczny problem po zakodowaniu delphim klekocze jak stary diesel. Moje pytanie https://obrazki.elektroda.pl/7638673000_... o kolejność cylindrów bo w delphim pokazuje 1 cylinder od prawej strony.
Jaki rok i moc? Dodano po 1 Motor REBA to firing order 1 4 2 5 3 6 cylinder MEBA to samo kolejność zaplonow
Takie rzeczy to ja doskonale wiem jak to oczyścić. W sumie to nie mam potrzeby wymieniać uszczelki ale muszę uszczelniacze na zaworach. Do sprężarki nie mam za bardzo dostępu a po za tym to musiał bym kombinować końcówki żeby tłoczyć powietrze do cylindrów, chyba że pomysł ze sznurkiem wpychanym do cylindra tak żeby tłokiem docisnąć zawór będzie dobry....
kolejność zapłonu to 1-4-2-5-3-6
Świece również były wymienione na nowe (motorcraft) jakieś dwa tygodnie temu i nic to nie dało dlatego wymieniłem kable...teraz zmieniłem ich kolejność i nadal nie pali na drugim cylindrze....
Kolejność jest taka sama. Ale w innym miejscu jest 1 cylinder. Patrząc od tyłu pompy, czyli od rurek jest to górny lewy. Najlepiej załóż oryginalne przewody od pompy Boscha. Jak nadal będziesz miał problem zrób zdjęcie koła pasowego pompy w pozycji w jakiej wymieniałeś pasek. I zrób zdjęcie starej pompy od strony napędu.
Jednym słowem wielka lipa. Przepływomierz wymieniony na sprawny (nie chodził na gazie) podłączyłem bez gazu i niestety nie odpala na benzynie, zalewa swiece, zapłon został ustawiony raz jeszcze na znaki tak jak powinno być, kompresja na cylindrach 14,0bar, kolejność 1,3,4,2 w razie błędu proszę mnie poprawić. Może ktoś już przerabiał taka usterkę proszę...
Nastawiasz pierwszy tłok na GMP w pozycji sprężanie, oba zawory zamknięte. Wtedy znak na kole pasowym powinien znajdować się naprzeciw znaku no obudowie silnika. Jaki to silnik bo nie wiadomo jaka będzie kolejność zapłonu, ale myślę, że 1-2-4-3. Jeżeli taka kolejność to na czwartym garze, powinna byc mijanka na zaworach, a w pierwszym cylindrze sprężanie,...
W pierwszej kolejności sprawdziłbym ciśnienie sprężania na tym cylindrze.
Dziwny przypadek i równocześnie bardzo ciekawy.W pęknięte koło impulsowe wału jakoś mi się wierzyć nie chce Zastanawiam się czy czas wtrysku wynoszący 5ms nie jest zbyt długi bo zazwyczaj powinien oscylować w okolicy 3 ms. Ale gdy zwrócimy uwagę na kolejność zapłonu (3421) to może on wynikać z korekt po zagubionych zapłonach na 2 i 3 cylindrze. Możliwe...
Pośpiech nie jest dobry. Podałem Ci luzy trzonków zaworowych. Luzy są po 0.30 mm. Kolejność wtrysku [zapłonu ] jest 1342. 1432 podana powyżej to regulacja zaworów. Czyli przy mijance na 1 cylindrze regulujemy zawory na 4 i odwrotnie. Przy mijance na 3, regulujemy na 2 i odwrotnie.
wtrysk 2 cylinder i mam pytanie od której strony są liczone w tranzit zawsze możesz odpiąć wtrysk i spowodować błąd i się dowiesz dokładnie o który chodzi. Wtrysk 2,a cylinder 2 to też dwie różne rzeczy i całkiem inaczej liczone. Wtryski liczy sie od pewnej strony a cylindry od kolejności spalania.
Nie były ostatnio regulowane. ssące mają być 0,20mm wydechowe na 0,30 mm UWAGA: Należy pamiętać, że podobnie jak w Escorcie, tak i we Fieście zawory na trzecim i czwartym cylindrze mają zamienioną kolejność, czyli patrząc od lewej mamy: 1 2 3 4 W S W S S W S W gdzie: W - zawór wydechowy S - zawór ssący Wiem o tym ale nie sprawdzałem luzów jak na razie.
Silnik Endura-DE. I etap: kluczem dynamometrycznym momentem 10 N-m; II etap: kluczem dynamometrycznym momentem 100 N-m. Zrobić około 3-minutową przerwę na osadzenie się śrub. W następnym etapie należy wykonać podane czynności oddzielnie dla każdej śruby w kolejności do 1 do 10 III etap: - poluzować śrubę sztywnym kluczem 0 kąt 180°; - dokręcić kluczem...
Zrób podstawową diagnostyke silnika: ciśnienie sprężania (oceń różnicę ciśnień na poszczególnych cylindrach), wyreguluj zawory, sprawdź świece zapłonowe, przewody ich wygląd oraz czy nie mają przebicia (organoleptycznie w nocy), Jak okarze się że wszystkie dotychczasowe układy są OK to sprawdzaj kolejne układy ale nie rozbieraj od razu komputera bo...
W tym silniku cylindry liczy się od rozrządu 1,2,3,4. A wtryskiwacze w kolejności wtrysku: 1,3,4,2. Cylinder 1 - wtryskiwacz 1 Cylinder 2 - wtryskiwacz 4 Cylinder 3 - wtryskiwacz 2 Cylinder 4 - wtryskiwacz 3
Te długie wymiany i niskie obroty do zmiany biegów to nic innego jak celowe zmuszanie kierowcy do psucia auta i zakup nowego - to ich marketing. Choć mam znajomka któremu w fordzie 2,2TDci zmieniam olej co 7,5 tys km i ani metra dalej. Takie ma zachcianki. Ale miałem tez cintka 0,7 zawory a raczej ich hydro-szklanki odmówiły współpracy. Kiedy olej wymieniany?...
A co do ustawień pompy nie bardzo rozumiem gdzie na pompie ustawia się kąt statyczny, Przy wkładaniu pompy należy zachować kolejność czynności. Koło łańcuchowe pompy ma otwory fasolkowe mocujące je do wałka pompy, pozwalające na obrót o pewien kąt jedno względem drugiego. Blokując kołkiem pompę, blokujesz wałek pompy, a nie koło. Tak więc należy zawsze...
Kupiłem w 2006 z instalacją gazową II generacji, sterownik Al 700. Ekspluatacja praktycznie na lpg, parownik i butle wymieniałem w tym roku. Wiem ze przekaznik powinien być z drugiej strony wtrysku i tak zamontuje Tylko jak wtryski podłączyc, są 4 możliwości: -pin 58 wtrysk 1,2 -pin 59 wtrysk 3,4 albo - pin 58 wtrysk 1,3 -pin 59 wtrysk 2,4 albo -pin...
Dziękuję za odpowiedzi. Oczywiście żonie już pierwszego dnia wywaliło check engine. Dotarł do mnie nowy reduktor, w sobotę wymienię, zrobię auto kalibrację i zobaczę co będzie. Kolejność wtryskiwaczy jest taka jak powinna być ( A,B,C,D). Jeden z mechaników który oglądał auto zalecił aby przenieść króce od wtryskiwaczy gazu dalej od silnika - mniej więcej...
Dzięki, podobny schemat widziałem u Kinga, ale niestety to nie to. Ja mam starego Dreama bez literki N - Dream XXI 5-6-8cyl i właśnie w nim kolory kabelków od wtryskiwaczy nie są, jak wyżej, zielone, niebieskie, żółte i czerwone, tylko czerwony, żółty, pomarańczowy. Już sam trochę poszukałem i niestety nic ciekawego nie da się znaleźć do tego sterownika...
Dzisiaj zbadamy silnik montowany w kultowych samochodach Volkswagen Garbus i jego pochodnych. Zobaczymy, co było kluczem do sukcesu wynalazku Ferdinanda Porsche i dlaczego jego produkcja trwała ponad 65 lat. https://obrazki.elektroda.pl/2334439300_... Źródło: https://www.renooffroad.com/scudders-per... Silnik...
A ja sądzę że problem nie w potencjometrze. Sprawdzić czy nie machnęliście się z kablami zapłonowymi, niektóre fordy paliły w kolejności 1-2-4-3, każdy kto jest przyzwyczajony do kolejności 1-3-4-2 da się tam zrobić w konia. Przy ściąganiu kabli można je właśnie omyłkowo zamienić pomiędzy cylindrami 1i2 lub 3i4. Na cewce jest napisane który gdzie.
Sruby nowe,kolejnosc moment powinien byc na uszczelce. sruba kola pasowego najlepiej nowa, fordy bez klina na wale nie lubia wyciagnietych uzywanych śrub. Dziwny zbieg okolicznosci, ze na zadnym cylindrze nie ma Ciśnienia. a sprawdzales ten rozrząd na blokady ? czyli kolek i plaskownik z tylu ? Jezeli rozrzad ok , krzywki na 1 przeciiwnie pod tym samym...
Mam takie pytanie. Naprawiłem instalację w scorpio 2,9 V6 12v i nie posiadam schematu podłączenia kolejności wtrysków.Wtryski połączone są w dwie sekcje po 3 na każdą i nie wiem czy pracują razem jako 6 wtrysków naraz czy na przemian po 3. Auto pracuje prawidłowo ale nie wiem czy wtryski nie powinny być przypisane w odpowiedniej kolejności do cylindrów.Próbowałem...
kolejność cylindrów kolejność pracy cylindrów kolejność cylindrów renault
wn422g sterownik kierownica krzywy gniazdo ursus
radio internetowe esp32 pompa awaryjnego kierowania
Square Root of -1 in Electronics: Imaginary Unit j, Complex Numbers, AC Analysis, IEEE Standards Current Divider Formula: Application in Smart Metering, EVs, and Power Monitoring