Dzisiaj zbadamy silnik montowany w kultowych samochodach Volkswagen Garbus i jego pochodnych. Zobaczymy, co było kluczem do sukcesu wynalazku Ferdinanda Porsche i dlaczego jego produkcja trwała ponad 65 lat. https://obrazki.elektroda.pl/2334439300_... Źródło: https://www.renooffroad.com/scudders-per... Silnik...
Witam jestem nowy na grupie przychodzę z problem Audi a4b6 2.5 163km tdi podczas trasy auto weszło w tryb awaryjny wyskoczy checke Engine zgasiłem auto przy kolejnej próbie odpalenia auta auto kręci o... Bezpośrednia odpowiedź Silnik gaśnie, bo sterownik pompy wtryskowej (J399) nie komunikuje się z ECU (błąd 01318). 00532 potwierdza zakłócenie zasilania,...
Kręciłem w jedną i drugą stronę pompa na tych fasolkach dymił i ciężko odpalał, jeśli mam ustawione na te znaki 00 posredni na pompie 3,6 to jest wtrysk tłoczenie paliwa na pierwszy cylinder od kabiny? Druga sprawa jeśli te znaki się pokrywają to mam na pierwszym od kabiny mijankę zaworów a powinno być sprężanie. Dodano po 3 Może być tak że ktoś wczesniej...
Witam panów!!! otóż dzisiaj po odprawieniu z warsztatu ostatniego klienta ponownie podszedłem do scenica. Silnik wystawiłem na allegro i miałem zamiar czekać aż się sprzeda, żeby kupić zwykłego DT ale ten problem nie dawał mi spać więc ponownie do niego podszedłem. Odgiąłem więc jedna rurkę która szła od pompy do wtrysku, podłączyłem wtrysk i na wyciągniętym...
moje pytanie gdzie sprawdzić czy są opiłki, u mnie tez wyskoczyły błędy p1211, oraz p0251, Te błędy nie są od razu równoznaczne z wystąpieniem opiłków w układzie paliwowym. Tym niemniej opiłki produkuje pompa wtryskowa, wędrują do wtrysków i przelewami oraz powrotem paliwa wracają do zbiornika samochodu,a stamtąd wędrują do filtra paliwa. Więc najprostsze...
Witam wszystkich i mam takie pytanie w sprawie pompy wtryskowej a mianowicie jeśli jest żle złożona pompa tzn że wtrysk nie jest na 1 cyl a na 3 to jest możliwosc ze auto odpali?
Niestety, to wymaga specjalistycznych narzędzi. Kolejność sprawdzania: wtryski,ciśnienie,pompa.
Witam. Potrzebuję informacji, jak wygląda kolejność wtrysku na poszczególne cylindry w silniku PSA 1.9 DW8. W samochodzie Fiat Scudo 99 r. wymieniłem pompę wtryskową Lucas DWLP11 na Boscha 0460494462 wymontowanego z Partnera i mam problem z nierównomierną i hałaśliwą pracą silnika. Czy sposób połączenia przewodów do wtryskiwaczy na rysunku poniżej jest...
Moze być uszkodzony komputer ,któryś z czujników ,TPS,wtrysk sprężarka, pompa paliwa , świeca itd. Bez pomiarów i diagnostyki o naprawie nie ma co mówić. W pierwszej kolejności trzeba zmierzyć ciśnienia w; cylindrze , na pompie paliwa i sprężarce.
Skoro jak mówisz masz iskrę sprawdź czy jest ciśnienie na listwie wtrysków, ale skoro słyszysz pompę to pewnie jest, więc w pierwszej kolejności pozostaje sprawdzenie czy wtryski są sterowane. Wypnij kostkę z jednego wtryskiwacza i wepnij żarówkę od stopa czy kierunkowskazu, powinna błyskać podczas kręcenia.
Popatrz w którą strone kręci sie pompa, kolejność wtrysku to 1342. Na pompie masz znak do blokowania, to jest cylinder 1. To powinno Ci starczyc.
Z tego co pamiętam to silnik BMW. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności wtryski na przelewy a później najlepiej na odpowiedniej maszynie i pompa wtryskowa. Przed rozebraniem proponowałbym wykonać diagnostykę komputerową a szczególnie podgląd temperatur i innych parametrów takiej jak ciśnienie CR korekty na wtryskach itd.
Rozrząd ustawiaszna znaki: wałek rozrządu - koło pośrednie- pompa pal. wał - koło pośrednie. Poma wtryskowa kąt pocz. wtrysku: kreska na pompie=kreska na obudowie. Kolejność przykręcania śrub głowicy - nie wiem. Ja robię tak: zaczynam od środkowej i dalej spiralnie do najdalszej w trzech etapach: 50 ,75, 100Nm. Sam składasz ten silnik? To nie trzydziestka...
A jak ustawić kąt wtrysku ?? I jaka powinna być kolejność rurek od pompy do wtrysków np ( pierwszy od góry od silnika to pierwszy wtrysk )
Problem z pompą Ursus C-360 3P Witam, mam problem z pompą. Od początku traktor odpalał na dotyk, równo pracował aż do momentu, gdy odcięło mi moc i słychać było, że silnik jeszcze pracuje na jednym cylindrze, ale zgasiłem od razu, żeby nie narobić więcej problemu, i zdemontowałem trzy wtryski i zawiozłem na sprawdzenie. Dwie końcówki lały i zostały...
Lucas jak dla mnie to troche smietnik syzbko padaja, regeneracja kosztuje majątek, mało kto to robi i bóg wie ile bedzie jezdzić Oczywiscie, ze istnieje mozliwosc, najważniejsze jest to zeby koło od pompy wtryskowej było mniej wiecej takich samych rozmiarów (mozna wtedy dac dluzszy lub krotszy pasek) i miało identyczne zęby na pasek rozrządu, zeby Ci...
Jeśli już wykluczysz sprężarkę, w następnej kolejności winowajcą mogą być tulejki pompo-wtrysków! W razie "wu" nie kupuj podrób! Wymienia się to takim przyrządem...
Ale z tego, co widziałem i wyczytałem, to pompę można ustawić tylko w jednej pozycji względem rozrządu... Po jej wyciągnięciu przekręciłem nią kilka razy (kołem pompy). Czy to ma jakiś wpływ na podawanie paliwa na kolejność wtrysków? Koło pompy jest na klinie, a ustawienie jest możliwe tylko w jednej pozycji Dodano po 3 Więc koło zębate wału korbowego...
problem rozwiazany:D niewlasciwa kolejnosc przewodow paliwowych (pompa - wtryski)
z mieniłeś pompę i wtryski czy tylko pompę ?
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Rozregulowałeś pompę. W pierwszej kolejności do ustawienia poczatek wtrysku przyrządem zegarowym a dopiero potem możesz sie pobawic dawką. Pompa bosch bezproblemowo działa z wtryskiwaczami lucasa pod warunkiem że są przystosowane do tego samego silnika więc dla pewności zamontowałbym oryginalne wtryski.
Musisz zdjąć dekiel zaworów, po wałku rozrządu poznasz kolejność. Do ustawienia i tak jest konieczne zdjęcie dekla. Na wałku pompy wtryskowej klin wyznacza wtrysk.
Luzów nie znam. Trzeba poszukać. Kolejność wtrysku masz na pompie wtryskowej. Prawdopodobnie 1342. Patrzysz na rurki.
Czemu akurat wtrysk? Pompa jest pierwsza w kolejności.
A tak poza kolejnością. Jak podasz plusa na wtryski to pompa też rusza?
Witam, Proszę sprawdź jak wygląda wtrysk CR. I przyjrzyj się co tam masz. Prócz pompy wysokiego ciśnienia masz również: Ogranicznik maksymalnego ciśnienia, regulator ciśnienia sterowany z ECU, Przetwornik ciśnienia do pomiaru tegoż ciśnienia oraz same wtryski. Może problemem jest regulator ciśnienia, gdyż to on reguluje właściwe ciśnienie. Problemem...
1-Tak 2-Tak 3- Ubytku oleju nie będzie jak coś to jego nadmiar. Ale jeśli gdzieś niby wyparuje to a nie znajdziesz miejsca to uszczelniacz na wałku pompy. 4 Tak beż ściągania chłodnicy. Odkręcasz przewody wysokiego ciśnienia. Przewody paliwowe dochodzące do pompki i powrót z pompy. Później pokrywę koła rozrządu pompy. w tym momencie ustawiasz znak na...
Ciężko stwierdzić, albowiem np. w moim 1.9TDI pompa nie była szczelna i cofało się paliwko, wtedy musiałem kręcić i jakimś dziwnym trafem bez odpowietrzania odpalał. Proponuje sprawdzić w pierwszej kolejności ciśnienie na garach, potem wtryski i ciśnienie pompy. Dopiero wtedy można dalej coś "myśleć".
Ustaw luz zaworowy, 0,25mm zgodnie z kolejnością, sprawdź i wymień wtryski nie koniecznie nowe, po regeneracji w u-c360 spisują się za zwyczaj lepiej jeżeli są ustawione lekko więcej niż 160 czyli tyle co ustawa przewiduje. Sprawdź przez gniazdo wtrysku czy przy otwieraniu zaworu ssącego na pierwszym tłoku, tłok jest w GMP, jak już mówił kolega wyżej...
Nowej pompy tak szybko nie załatwisz. Popieram trzeba ustawić zapłon. To przestawienie wtrysku na inny cylinder, może być spowodowane przez nie orginalne rurki wysokiego ciśnienia, np. nie od tej pompy. Widziałem juz taki przypadek, że kolejność wtrysku się zgadzała, natomiast pompę trzeba było przestawić o + 45 st., bo rurki do poszczególnych wtryskiwaczy...
Koledzy wcześniej słusznie zauważyli, że skoro pompa nie podaje paliwa na wtryski to w pierwszej kolejności trzeba sprawdzić czy N109 dostaje 12V a jeśli dostaje to czy nie ma czasem spalonej cewki.
Zaciśnięcie przewodu powrotnego nie powoduje istotnych, zauważalnych różnic. Udało mi się pożyczyć drugą pompę na testy. Używana, ale niby sprawna. Pomiary w zasadzie pokazują to co na mojej, czyli na biegu jałowym ok 8 bar, po podniesieniu ubrotów do 1200 trochę wzrasta, a powyżej spada. W czasie jazdy 6-7, spada minimalnie w okolice 4 bar. Więc teraz...
Witam :) Kolejność postępowania jest następująca 1. Pozdejmuj rury żeby sobie benzyna odparowała, pozostaw otwarty korek oleju itp. Wymień filtry i olej, najlepiej korzystając ze słońca bez odpalania zlej olej, zalej jakiś tańszy, przejedź na nim jakiś kawałek i znów wymień żeby wypłukało silnik, a żeby nie jeździł na tym rozrzedzonym oleju. 2. Musisz...
i luzuj nakrętki od powrotu z wtrysków, po kolei i delikatnie aby silnik nie zgasł. Kolego... Po czterech latach te rady chyba już są nieaktualne. Zresztą o jakich nakrętkach mówisz - to jest fordowski układ CR tdci, powroty (poprawnie przelewy) na wtryskiwaczach nie mają żadnych nakrętek, tylko plastikowe zapinki. Przelewy tutaj nie idą do zbiornika,...
Witam serdecznie! Przejdę od razu do mojego problemu. Jest mi bardzo pilnie potrzebny schemat, zdjęcie pompy, na której będzie widoczna pompa, wraz z rurkami i wtryskami. A najlepiej, gdyby ktoś mógł znaleść chwilkę czasu i napisać kolejność podłączenia rurek. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
kolejnosc jest taka: Sygnał z czujnika walu, masa na przekaznik pompy, iskra, wtrysk. suck, squeeze, bang!
USTAWIANIE POCZĄTKU TŁOCZENIA Warunki wstępne: * Mechaniczne ustawienie podstawowe silnika i * naprężenie paska zębatego w porządku Wykręcić odpowietrznik pompy wtryskowej. Wkręcić końcówkę pomiarową KDEP 1880 (M10) lub KDEP 1085 (M8). Do końcówki wstawić czujnik zegarowy ze stopką pomiarową. Naprężyć wstępnie czujnik zegarowy i dokręcić śrubą mocującą...
To w pierwszej kolejności trzeba sprawdzic.
Witam. Ja bym powiedział, że ten drugi cylinder z którego nie kopci po prostu nie pracuje. Sprawdź w pierwszej kolejności ciśnienie na obydwu cylindrach. Następnie sprawność wtrysków oraz pompy wtryskowej. Ciśnienie smarowania jest ok?
Sprawdź zawór mechaniczny na listwie. Dodatkowo cały układ do sprawdzenia pod względem opiłków w układzie. Tam siedzi perkins czy sisu? Zawór mechaniczny był wymieniany, chyba, że nowy jest trefny. sprawdzę kwestię tych opiłków. Silnik jest Perkinsa. Dodano po 1 Albo puszcza zawór na listwie albo wtryski przelewają. Wtryski w pierwszej kolejności do...
Jeżeli są skoki ciśnienia to do sprawdzenia w pierwszej kolejności pompa a dokładnie regulator ciśnienia, oraz wtryski. Problem tak powszechny w tych samochodach że nawet nie powinieneś zakładać tego tematu bo odpowiedź na twoje pytanie znajdziesz w kilkuset identycznych tematach. Podstawą jest diagnostyka, odstaw auto do mechanika i niech się On martwi,...
Poluzuj rurki na wtryskach. Kręcąc silnikiem złapiesz takie położenie, że pompka w baku przeleje na wtryskiwacz. Zakręcasz tą rurkę i kręcisz silnikiem do następnego wtrysku. 1342 kolejność. Inaczej będzie dużo kręcenia, a i pompa VP może nie wydolić. Pompkę uruchamiałem plusem na bezpieczniku.
jeżeli brak zasilania na pompke i wtryski no to w pierwszej kolejności przekaznik główny (dasz sobie rade, prosty silnik:D)
Nowy problem, silnik zaczoł kopcić, fachowiec kazał przywieść wtryski i pompy, wszystko wymontowałem uprzednio poznaczyłem, okazało się że jeden wtrysk był pęknięty a drugi lał, ostatni ok , fachowiec wszystko wyczyścił i oznaczenia znikneły (kolejność mam nadzieje zachowałem ale dokładnej pozycji niestety nie udało się odtworzyć ). silnik odpaliłem,...
Cześć w pierwszej kolejności zrobił bym test przełewowy wtryskiwaczy, na razie ich nie wyciagaj. Podaj wartość. Może okażą się sprawne i wina będzie po stronie pompy W tryskowej.
Mam taki sam silnik w Audi. Jeżeli u mnie były by takie objawy to zacząłbym od najprostszych rzeczy: 1) Sprawdź czy nie pomylono wtrysków, może poprostu zamieniłeś kolejność wtrysków i stąd cały ambaras, chociaż kształt rurek paliwowych powinien nie pozwolić na to 2) sprawdź ustawienie rozrządu( być może pasek przeskoczył albo źle ustawiony-zsynchronizowany)...
Rozumiem że na gazie chodzi ok, a gaz jest starej generacji na mixerze? Wtedy można wyluczyć czujnik położenia wału, bo bez niego nie było by iskry. Jeśli czujnik wału dostawał by głupawki przy wyższych obrotach, co się zdaża (ale rzadko), to taktowania wtrysku też mogą padać, ale wtedy iskry też by nie było, więc nie pracował by na gazie. W pierwszej...
Świece żarowe, końcówki wtrysku, kompresja, pompa, zapowietrzony układ, przelewy. Może nie w takiej kolejności, ale jest co sprawdzać. Każda opcja możliwa, łącznie z kombinacjami mieszanymi.
kolejność wtrysk czujnik pompa wtrysk sterownik pompa wtrysk
objawy czujnika temperatury powietrza oporność głośnik curtis ustawienia obrazu
lutownica zwarcie zamrażarka whirlpool panel
Tonsil Altus 300 vs Voyager 350: Które kolumny są głośniejsze? Subwoofer nie gra - przyczyny i rozwiązania