http://obrazki.elektroda.pl/4482085600_1... Nie V5 tylko R5
Witam 1-3-4-2
1 3 4 2
Przecież w motorze 111 nie ma aparatu zapłonowego, Są dwie cewki pod pokrywą i każda obsługuje dwie świece. Tam nic nie można pomylić, . https://www.ilcats.ru/mercedes/?function...
A to już wina sprzedawcy lub już nie robią takich.
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
Kolejność zapłonu 1-3-4-2
Pewnie kolejność przewodów zapłonowych pomieszałeś. Poprawna to 1342 czyli jeśli pierwszy na kopółce jest niezamieniony to następny przewód licząc w prawo do trzeciego cylindra, następny do czwartego itd.
Typowo 1-3-4-2 http://obrazki.elektroda.net/89_12049837...
kolejnosc 1-3-4-2 zeby ustalic kolejnosc pracy tzn zaczynajac od cylindra pierwszego to np trzeba ustawic na znaki(wal korbowy/walek rozrzadu) lub wykrecic swiece na cylindrze pierwszym i ustawic tlok w gornym polozeniu,z tym ze w pracy moze byc cylinder pierwszy lub czwarty..no i nalezy pamietac w ktora strone obraca sie palec;) wybor nalezy do ciebie:D
Ciesze sie, ze sie udalo. Bardziej "lopatologicznie" wytlumaczyc nie potrafie. Co do reszty, to czesto prawda o oczy kluje. Jesli nie jestes mechanikiem, to zostaw mechanike mechanikom. Zaplac im za robote, to oni zaplaca za twoja. Jesli nie, w twojej branzy tez kazdy bedzie sobie dawal rade (moze z pomoca netu) a ty dalej nie bedziesz mial $$ na mechanika....
Taka jak kolejność zapłonów, jeśli to auto z aparatem - 1-3-4-2.
mam mam tylko ze jak podlacze 1 cylinder do wejscia na kopulce1 2-2 3-3 4-4 to mi strzela gora
Cewki nie uszkodzisz, gorzej ze sterownikiem.
http://obrazki.elektroda.pl/3539873100_1... Dobrze oznaczyłem na obrazku te wyjścia cewki? Cholercia, nie mogę tych oznaczeń wyjść znaleźć na cewce. Na pewno powinny tam być? Znalazłem taką kolejność w internecie. Czyli teraz tak: wyjście cewki 1 do cylindra 1 wyjście cewki 2 do cylindra 3 wyjście cewki 3 do cylindra 4 wyjście cewki...
Witam. 1-3-4-2 http://obrazki.elektroda.pl/5389963100_1...
czyli to 2 polaczenie jest dobre? na takim polaczeniu silnik co jakis czas sie "blokuje" i rozrusznik ledwo kreci
witam, numery 1,2,3,4 sa oznaczone na cewce i po kolei kable numerami podłaczasz do swiec . a swiece sie zaczynaja od strony rozrzadu 1,2,3,4 czyli od lewej
Zdjęć silnika na kopułce jest tysiące w necie.
Na cewce powinno być napisane, jak nie po kolei od góry: 1 4 2 3 Pierwszy od strony rozrządu.
witam.prosze mi powiedziec jak podlaczyc przewody zaplonowe w lagunie95 2.0benz.wczesniej byly zdemontowane i teraz mam problem.jaka kolejnosc.dziekuje.
Kolejność przewodów zapłonowych sprawdź.
Czy dobrą masz kolejność przewodów zapłonowych?
Kolejność zapłonu 1-3-4-2 cewka 1z4 i 2z3
Nie mam pojęcia o co tam chodzi :/ Jak nie masz pojęcia to oddaj to mechanikowi i po sprawie. Skoro kolejność przewodów zapłonowych pomyliłeś to co mówić o reszcie. ale wszystko poskładane jak należy. Na znaki, odpowiednio naciągnięty pasek
Przy zapłonie bez rozdzielacza kolejność przewodów zapłonowych wychodzących z cewki 2 biegunowej nie ma znaczenia. Co do dziury w gazie - sprawdź przerwę na stykach przerywacza, przerwy na świecach i nie zaszkodzi wymiana kondensatora przy przerywaczu. Trzeba też dobrze wyregulować kąt wyprzedzenia zapłonu.
Czy posiada ktoś schemat elektryki i kolejności podłączenia przewodów zapłonowych do samochodu podanego w temacie?
Może trochę głupie ale sprawdź podłączenie (kolejność) przewodów zapłonowych. Możesz też w nocy odpalić auto, otworzyć maskę i sprawdzić czy iskierki nie " skakają " po komorze silnika, u mnie w kadecie tak było i oznaczało to przebicie. Może wilgoć się gdzieś dostała w kablach lub też ewentualnie uszczelkę przy kolektorze dolotowym czy nie jest uszkodzona.
Witam , posiadam Chryslera 300c z 2005 roku 5.7 Hemi Czy ma ktoś może schemat w jakiej kolejności podpiąć zapłon? (Cewki ) ponieważ w tej wersji są one jeszcze dzielone przewodami na poszczególne cylindry i nie wiem jaka kolejność od danego cylindra jest prawidłowa Pozdrawiam
teraz autko nie odpala strzela w filtrze i tłumiku Nie pomieszałeś kolejności przewodów zapłonowych ?
Mam opla kadetta z silnikiem corsy 1.2 z 1990r. i nie wiem jaka jest kolejność podłączenia przewodów zapłonowych :cry:.Proszę o dokładne wyjaśnienie także, w którym miejscu w aparacie zapłonowym podłacza się pierwszy przewód. Z góry dziękuje za wszelką pomoc..
Sprawdź kolejność przewodów na transformatorze zapłonowym. Masz tam konektorki L i N L - brązowy N - niebieski
A czy jak sprawdzałeś te świece, to przypadkiem nie pomyliłeś kolejności przewodów zapłonowych?
Kolejność zapłonu znasz?
Opel Astra 1.4B 8V w jakiej kolejności mam podłączyć przewody zapłonowe na kopułce.
Musisz ustawić aparat na odpowiednie miejsce. Ustaw na mijankę zaworów na 4 cylindrze licząc od rozrządu, zdejmij kopułkę i sprawdź czy palec rozdzielacza stoi naprzeciw trzpienia przewodu zapłonowego 1 cylindra . Obróć wałem lub rozrusznikiem i zobacz w którą stronę chodzi aparat i tak poustawiaj kolejność przewodów na kopułce.
Witam mam Audi 80 z silnikiem JN benzyna pełny wtrysk Mam takie pytanie czy przewody od aparatu do świec są dobrze rozmieszczone w moim silniku Wysyłam rysunek z układem kabli http://obrazki.elektroda.pl/2797997600_1...
Jak działało, to podłączaj jak było. Kolejność , tak jak piszesz, 1,3,4,2 licząc od rozrządu. Jak tłok pierwszego cylindra będzie w GMP to palec powinien mniej więcej pokrywać się ze stykiem do przewodu zapłonowego do pierwszego cylindra w kopułce. Uważaj, bo są dwa takie ustawienia, bo tłok 4 cylindra też będzie w górze, tylko na pierwszym będzie koniec...
Kolejność liczy się od rozrządu . Kable wg kolejności tj 1342.
Nie pomyliłeś przewodów zapłonowych (kolejności)?
Sprawdź w pierwszej kolejności układ zapłonowy, przewody zapłonowe, oraz stan świec, i fakt czy w oleju nie pływają.
A kolejnośc przewodów zapłonowych sprawdzona? Ma wogóle moc jechać to autko?
No faktycznie schemat jest słaby bo jest zaznaczony 1, ale na przykład gdzie jest 5 i jaka jest kolejność zapłonu? Takie pytanie można zadać patrząc na tą odpowiedź i ten schemat.
Kolejność zapłonu 1-3-4-2 kierunek obrotów rozdzielacza w lewo.
Jeżeli nie pomyliłeś kolejności przewodów zapłonowych (?) to masz przestawiony zapłon. Obróć go przeciwnie do kierunku obrotu palca rozdzielacza. Trzeba też sprawdzić przewody zapłonowe czy są dobre.
Nie pomyliłeś kolejności przewodów zapłonowych? Dwie cewki - jedna cylindry zewnętrzne 1-4 druga wewnętrzne 2-3 Kontrolka wtrysku gaśnie ? Czytałem że wymieniałeś rozrząd - może tu jest problem - złe fazy co by wskazywało na cofanie się płomienia przez otwarty zawór
Witam! Kilka dni temu kupiłem samochód Chrysler Vision 3.5l V6. Samochód jeździ na benzynie, ale delikatnie się ksztusi powyżej 3500 obrotów. Na gazie jazda jest właściwie niemożliwa, auto w ogóle nie ma mocy i jak dodam gazu to strzela w kolektor i wyrzuca rure od filtra powietrza po prawej stronie silnika. Gość od ktorego kupowałem samochód powiedzial...
Witam. Szukam schematu podłączenia przewodów zapłonowych do kopułki. nissan suny 94r 1.4 16v. Chodzi mi o kolejność który przewód w jakie miejsce w kopułce. Ostatnio zmieniałem przewody a nieumyślnie odłączyłem od kopułki nie patrząc w jakiej kolejności są podłączone no i mam teraz problem, Autko nie chce mi odpalić ;( podłączyłem je w kolejności: 1-1...
pipałosia ty się nie odzywaj jak nie masz nic mądrego do powiedzenia cieniasie. Przeciez to proste-zakładasz kable z jednej cewki na jedną parę cylindrów i startujesz. Idzie na dwa gary to znaczy że jest dobrze, nie zapala a strzela w dolot to znaczy że źle i przerzucasz. Masz już znajdzione. A czy to nie jest zbyt skomplikowana operacja ? Przy tym...
okazało się, że aparat zapłonowy był obrócony o 180 stopni Jakoś nie mogę sobie wyobrazić, że silnik pracował. Kwestia przestawienia obudowy o 180° — jeśli się da, to potem wyprowadzenia przewodów by nie pasowały. Aparat zapłonowy jest napędzany przez przekładnię z wałka rozrządu. Rozumiem ze mogło dojść do pomyłki i przestawienia wałka aparatu o 180°...
Świece ok ale na przewodach podczas pracy coś strzela A gdzie w tym silniku znalazłeś przewody,mam na myśli zapłonowe bo piszesz że na przewodach coś strzela?
Kolejność przewodów jest poprawna? Wyjmij ten aparat i jedną świecę.Podłącz tą świecę do przewodu i pokręć aparatem ręcznie .Nie będziesz męczył akumulatora. Swieca ma leżeć na masie,aparat też musi dotykać obudową masy (możesz połączyć spinając przewodem rozruchowym). Pozostałe fajki mają być na świecach albo zmostkowane z masą. Tego ostatniego nie...
Będzie raczej tak jak kolega emeryt2 stwierdził. Pozamieniałem kolejnością przewody zapłonowe bo były pomylone. Auto kręci, nie strzela, załapuje ale nie chce odpalić, muszę poszukać jeszcze przewodu zapłonowego na pierwszy cylinder bo jest wygięty i nie ma na nim iskry. Miejmy nadzieję, że się uda. Jeśli nie to niestety pójdzie na złom Dodano po 1...
Ustawiasz wał korbowy na znak na deklu paska rozrządu. Rozdzielacz (palec) musi wtedy patrzec na przewód zapłonowy 1 cylindra, jeśli nie gra, to zamieniasz kolejnośc przewodów na kopułce, albo robisz jeden obrót wałem kobowym, aby znowu ustawic na znaki.
Sprawdź dokładnie czy przewody zapłonowe dobrze podłączyłeś, czyli zgodnie z kolejnością.
jak to sprawdziłem ? Zaznaczyłem sobie punkt białym markerem na kole wałka rozrządu i podłączyłem sondę lampy pod pierwszy przewód zapłonowy i podczas kręcenia rozrusznikiem pokazywały się 4 znaki co 90 stopni,brzmi banalnie ale się sprawdziło,a powinna być tylko raz w skrajnym górnym położeniu tłoka.Co do przewodów zapłonowych są podłączone prawidłowo...
Witam a co z przewodami ws ? Świece zapłonowe Marka i typ: Mirelli 7 LCR. Odstęp między elektrodami: 0,7 do 0,8mm. A cewka zapłonowa sprawdzona? Marka i typ: MAgneti-Marelli BAE 506 D. Rezystancja w temperaturze 20C: - pierwotna: 0,666 - 0,814 - wtórna: 2970 do 3630 Układ zapłonowy jest elektroniczny (zasada działania wykorzystuje efekt Halla) i ma...
Kolejność zapłonu w twoim silniku to 1-2-3-4-5-6 w związku z tym ustawiasz rozrząd na 1 cylinder (nie zakładając kopułki) i patrzysz gdzie wypadł ci palec rozdzielacza. Na którym jest na tym idzie na 1 cylinder a potem zgodnie z ruchem obrotu silnika do przodu 2-3-4-5-6.
Proszę o prostą poradę - jaka jest kolejnośc zapłonu w silniku benzynowym 1,5 z wtryskiem. Na czas dłuższego postoju wyjąłem z samochodu akumulator i przewody zapłonowe. Wydawało mi się, że dobrze zapamietałem kolejność, ale teraz nie mogę uruchomić silnika. Proszę o podanie poprawnego połączenia gniazd rozdzielacza i świec - najlepiej wg schematu:...
Mam chwilkę - to napiszę co było przyczyną. Rutyna i 100 razy rutyna.Po tylu latach robi się wszystko jak automat i to mnie zgubiło. Po pierwsze przewody zapłonowe kolejność 1-3-4-2 wszystko było ok. ..... tylko w drugim kierunku :) Gdyby miały róze długości to wcześniej bym zaskoczył a to nowki i wszystkie takie same.Druga rzecz - zakładajaąc głowice...
Aparat zapłonowy był wymontowywany z silnika? Jeśli tak, to trzeba go prawidłowo ustawić aby zachować kolejność zapłonów w cylindrach. Przewody WN także trzeba prawidłowo połączyć wg. kolejności zapłonów.
no a jak wyglądały te świece po wykręceniu a to że nie równo chodzi to czy na pewno wszystko dobrze przy kolektorze ssącym podłączyłeś przewody zapłonowe dobrze podłączyłeś chodzi mi o kolejność.
Zapewne przekładając przewody zapłonowe pomyliłeś kolejność .
Przeskoczył pasek :| Niestety pomimo prawidłowego ustawienia silnik dalej nie chcę odpalić. Rozrząd się nie obraca a rozrusznik kręci jak szalony. Dzisiaj go wyciągnę i będę oceniał straty. Mam nadzieję, że silnik nie ucierpiał :roll: Nie sądziłem, że złe podłączenie przewodów może doprowadzić do takich ... problemów. Tak przy okazji - ciągle nie mogę...
Panowie, pomocy! Sprawa wygląda następująco: nigdzie nie mogę znaleźć, jak są podłączone przewody do modułu zapłonowego w Kawasaki ER5 2000 r. 37 kW. Dokładnie mówiąc, kupiłem motocykl do remontu, w którym zostały ucięte 1 kostka, została tylko kostka z 3 trzema przewodami (moduł ma 12 pinów). Sprawdzałem rozpiskę przewodów w instrukcji, ale ciężko...
A czy nie masz pomylonych faz rozrządu?sprawdź dokładnie tę nową kopułkę,bo coś mi tu nie gra,dlaczego musiałeś obracać ją o 180,tego nie rozumiem.Najlepiej ustawić tłok 1 cylindra wGG,poluzować aparat zapłonowy,włączyć zapłon i ruszając w lewo i w prawo ,powinna być iskra na świecy włożonej w przewód na zewnątrz do masy auta,sprawdź jeszcze dokładnie...
Wymieniłem kopulke na nową I po tym nie zapaliła. Iskra jest... ale czy w odpowiednim momencie dla danego cylindra? Czy podczas wymiany kopułki nie pomyliłeś przypadkiem kolejności przewodów do świec zapłonowych? Albo może kopułkę założyłeś w przypadkowej pozycji - tam jest taki "ząbek", musi wejść do wycięcia w aparacie zapłonowym.
O ile nie masz zamienionych przewodów sterujących na cewkach, to ta "górna"* to cylindry 1 i 4, a "dolna" 2 i 3. Kolejność przewodów na jednej cewce jest dowolna ale powinno się to tak powpinać żeby przewody nie były poskręcane ze sobą. Jeśli to nie ECU i nie cewki to pozostają Ci jeszcze przewody zapłonowe no i świece (mam nadzieję, że je wymieniłeś...
Na przewodzie czerwono-białym po przekręceniu stacyjki mam napięcie 12V. Nie da się zamontować któregoś z modułów opisanych w tym temacie ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Znalazłem jeszcze coś takiego: http://www.sklepy24.pl/sklep/maxmoto_pl/... oraz schematy w zał. Kostka pasuje jedynie...
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
Obrazowo to opisując: musisz tak wycelować by zawór wydechowy poszedł maksymalnie w dół i ino co nie wraca (by krzywka najwyższym swym punktem podpierała popychacz). Chodzi o to że gdy zawór wydechowy na pierwszym cyl. pójdzie maksymalnie w dół (jest całkowicie otwaty) na zaworze ssącym na 3 cyl musi być to 0,10 i wydechowym na 4 cyl - 0,25mm, czyli...
jak się nagrzeje przestaje pracować na dwóch cylindrach nie ma prądu. Jak to diagnozujesz? wymieniłem cewkę i dalej efekt ten sam więc wymieniłem moduł zapłonowy i efekt ten sam W dalszej kolejności do sprawdzenia przewody i złącza między modułem zapłonowym i cewką. Świece rozumiem były sprawdzone (najprościej przez zamianę między cylindrami)?
Może w pierwszej kolejności zająć się przewodami zapłonowymi, bo to one głównie emitują zakłócenia. Jeśli bez anteny jest "cicho" to znaczy że zakłócenia nie przenoszą się przez zasilanie. Filtr w antenie może niewiele pomóc bo zakłócenia emitowane przez iskrę i tak będą włazić. Im większy opór przewodów tym mniejsze zakłócenia ale nie można przesadzać...
Odkręć świece zobacz czy któraś nie jest zalana ,bo może być tak że któryś wtrysk nie daje ci paliwa ewentualnie na zapalonym silniku zdejmuj kapturki przez rękawice po kolei czy zauważysz że niema różnicy w pracy silnika .oczywiście na benzynie .bo może jest uszkodzona cewka zapłonu i ma przebicie i nie masz równej iskry na świecach . Dodano po 12...
Witam.na dole rysunku masz podana kolejnosc zaplonu ,wiec musisz teraz zaczac tak ukladac kable aby kolejnosc zaplonu sie zgadzala.A co do ulozenia kabli to to musisz sam pokombinowac ale z tym opisem nie powinienes miec problemu.Jesli nie wiesz czegos to daj znac.pozdrawiam Bart86ca. wiem już teraz jaka jest kolejność zapłonów na cylindrach, tylko...
Nie przewody mają dobrą kolejność podmienilem aparat zapłonowy na inny i golfer żyje 😊 Przemek VS Golf 1:0 😊 Temat do zamknięcia dzięki za odpowiedzi
Palec(w środku popękany, zielony.) Kopułka( zielony nalot) Do wymiany w pierwszej kolejności.
Witam W pierwszej kolejności sprawdź przewody i świece zapłonowe, równorzędnie sprawdź czy nie spadła Ci rura z przepustnicy (rura w Oplu Astrze idzie od filtra powietrza do przepustnicy z tyłu silnika, często spadają te rury z przepustnicy ponieważ trudno jest je dokładnie zamontować i skręcić opaskę). Pozdrawiam Wojciech Bielenin
Paliwo dochodzi normalnie, rozrząd też jest w bdb stanie :) ale sprawdzony ?na znakach fabrycznych ?przewody zapłonowe w odpowiedniej kolejności ??
Pozakładałeś te przewody zapłonowe w odpowiedniej kolejności ? A tak w ogóle, to co robiłeś z tymi świecami? Nie próbowałeś czasem doklepać eleketrody na nich ? Może mają za dużą/za mało przerwę między nimi.
Witam! Miła Jolu nie sądzę abyś sama sobie poradziła ale przy pomocy brata lub kumatego CHŁOPAKA może coś z tym fantem da się zrobić. 1. Musisz ustalić sprężanie na pierwszym cylindrze (od strony paska rozrządu). Aby to zrobić trzeba wykręcić świecę zapłonową pierwszego cylindra (możesz wykrecić wszystkie bębzie łatwiej obracać wałem korbowym silnika)....
Wg. mnie to impulsator zapłonowy w aparacie ,ale to trudno zlokalizować chyba tylko kiedy przestanie chodzić i będzie brakować iskry podać na krótko impuls przez probówkę z masy. Jesli po takim dotknieciu iskra przeskoczy to masz uwalony dajnik halla.A jak nie przeskoczy , to albo moduł albo cewka , albo styki.ale to następna kolejność. sorry zapomniałem...
kolejność 1-3-4-2, na cewce są cyfry, garki się liczy od strony rozrządu.
wykręć 1 świece i spawdź w jakim położenu jest tłok . jeśli bedzie na górze to zobacz znaki na klole pasowym jeśli zejda sie dwie kreski to teraz ma być zapłon na 1 garku . Mozesz założyć dwa przewody próbować odpalić i zakładać przewody aż zagada normalnie .
Witam.Oczywiście że może to być wina modułu,ale ja bym w pierwszej kolejności sprawdził czujnik sterujący zapłonem przy kole pasowym oraz połączenia wszystkich przewodów w układzie zpłonowym.
Przecież tam nie ma listwy tylko jest rozdzielacz. Odłącz elektronikę i sprawdź, czy odpali. Jak nie, odkręć przewody wysokiego ciśnienia od wtrysków, włóż je do butelek albo słoiczków i przekręć kluczyk. Jeżeli paliwo leci ze wszystkich przewodów to układ zasilania paliwem wstępnie wygląda na sprawny. Sprawdź jeszcze, czy dobrze podłączyłeś przewody...
az. ś. kolejność zapłonu 1-3-4-2 1- 1 2- 3 3- 2 4- 4 Przecież to są podstawy mechaniki.
Jeżeli jest to silnik 1,6 K7M to powinny być 2 cewki zapłonowe z podwójnymi wyprowadzeniami. Stojąc przed autem patrząc od lewej strony przewody z kolejnych wyprowadzeń cewek zapłonowych idą na cylindry: 1, 4, 2, 3.
Poszukam schematu. A dlaczego piszesz że została pomylona kolejność kabli? Były te przewody wypinane z kostki?
Palec na pierwszy cylinder liczony od chłodnicy. lub 4 zależy jak trafisz. Najlepiej sprawdzić wykręcająć świece i palcem kiedy idzie ciśnienie zobacz. Potrzebny pomocnik do kręcenia rozrusznikiem. W sumie nie ma problemu jak będzie strzelał to przełóz przewody w kopułce po prostu. I jak kolega napisał kolejnośc po plr-u.
Po tym wszystkim co przeczytałem mam wrażenie że iskra jest lepsza niż była przed wymianą elementów zapłonu ale przyczyna duszenia się przy gwałtownym dodaniu gazu to zbyt uboga mieszanka. Moim zdaniem za niski poziom paliwa w gaźniku. Wygląd świecy po 10 min. pracy nie odzwierciedla składu mieszanki. Poza tym musiałbyś przynajmniej jechać w miarę równo...
Ustaw rozrząd na palenie na pierwszym cylindrze. Wtedy patrz na palec w kopułce i podpinaj kable. Kolejność palenia w cztero garowcu to 1342.
Więc zrobiłeś zwarcie, więc w pierwszej kolejności będzie spalony przerywacz zapłonu, a w dalszej kolejności będzie spalona cewka zapłonowa (pod kołem magnesowym) i stopione przewody od statora.
Nie. Źle przewody zapłonowe założyłeś i tyle. Załóż je we właściwej kolejności.
Witam wszystkich ,mam takie pytanko jaka jest kolejność zapłonu ( chyba 1,3,4,2 licząc od lewej strony silnika patrząc na niego przy otwartej masce,a jaka jest kolejność na DISIE ??pytam bo coś u mnie chyba nie bardzo ,nie chce zapalić corsa,po ciemku przekładałem przewody i ciekawe czy coś nie pokręciłem!
no tak kolejność zapłonu ,,, w fieście nie ma aparatu zapłonowego tylko cewka na której wyjścia na przewody WN są ponumerowane więć pomyłkę wykluczam ponieważ sprawdzałem kilkakrotnie i kolejność jest ok ... a może czujnik połozenia wału korbowego...?
Układ z "traconą" iskrą. Masz tylko cztery możliwości podłączenia kabli WN. 1. Kolumnami - pierwsza kolumna 1 i 4 cylinder, druga kolumna 2 i 3 cylinder 2. Kolumnami - pierwsza kolumna 2 i 3 cylinder, druga kolumna 1 i 4 cylinder 3. Rzędami - pierwszy rząd 1 i 4 cylinder, drugi rząd 2 i 3 cylinder 4. Rzędami - pierwszy rząd 2 i 3 cylinder, drugi rząd...
może czujnik temp i go zalewa bo widzi mróz może przepływka zablokowana (tam chyba jest klapowa) osusz świece i kręć go z gazem w podłodze - trzeba nawet do minuty pokręcić ale jeśli go zalewa to powinien odpalić wymrugaj błędy - może czegoś nie podłączyłeś albo nieświadomie odłączyłeś przewody zapłonowe - może niewłaściwa kolejność (nie wiem czy zdejmowałeś...
Witam, Od jakiegoś czasu jadąc rano na zimnym silniku samochód przy dodawaniu gazu zaczyna podskakiwać, silnik zaczyna sie dłwaić się i mruga dioda check engine. Problem ten występuje tylko po nocy (jak wracam z pracy czy jadę gdzieś popołudniu jest wszystko ok) i dodychczas występował on tylko jadąc na benzynie. Podejrzewałem że to będzie wina pompy...
Popatrz dokładnie na kopułkę / krawędź na dole , szukaj kreski małego znaczka który wskazuje na pierwszy cylinder . Palec obraca się w lewo więc i tak daj przewody w kolejności do zapłonu 1-3-4-2
przewodów zapłonowych zdjęcie przewodów zapłonowych wypadanie przewodów zapłonowych
wylać wodę zmywarki silniki parowe obroty fiesta
amica fk2695 lasery certyfikat
Jak podłączyć czujnik ruchu OR-CR-208 do oświetlenia? Ograniczenia wersji niekomercyjnej oprogramowania przy wgrywaniu projektów świadectw