I jak usterka usunięta? Miałem to samo i okazało się że pomogła regulacja zaworów+czyszczenie przepustnicy. Dodatkowo zatkany był odpowietrznik w kolektorze ssącym.
Który to silnik, 8V czy 16V? Sterownik na kolektorze ssącym?
To jest silnik 8V, a czy to moze być uszczelka pod kolektor ssący??
sprawdź też czy nie podsysa "fałszywego" powietrza na kolektorze ssącym lub przez serwo
A wlałeś mu już doctora czy jeszcze nie?
Uszczelka kolektora ssącego
Wysokie podcisnienie w kolektorze ssącym może oznaczać zatkany wydech. Czy w tym silniku jest MAP sensor ?
Po pierwsze akumulator żyje? Po drugie przewody od aku dobrze połączone? Masa na karoserie na silnik? Po trzecie jakie bezpieczniki sprawdziłeś? Tylko te w aucie czy pod maską też? Jeśli był wymieniany kolektor ssący podejrzewam że albo ktoś nie dokręcił śruby na przewodzie + na rozruszniku (dojście do jednej śruby mocującej kolektor wymaga odkręcenia...
Jeśli kręcisz wysoko ten silnik, to trochę oleju w kolektorze jest normalne - u mnie też lekki olejowy osad występuje. Mam Clio II 1.4 16V K4J 710 Tak w ogóle to gdzie jest odma? Może ktoś wrzucić foto?
Sciagałeś kolektor ssący czy nie? Który silnik D7F720 czy D7F726? Już nie pamiętam w którym ale w jednym z nich zawsze trzeba było wymienić na nowe cztery uszczelki na kolektorze ssącym. Przemo będzie wiedział co i jak, na renówce robi.
jeszcze moze byc tak ze masz nieszczelnu kolektor ssący jakis weżyk od mapa spadł albo nieszczelne na połaczeniach
Jeżeli to faktycznie odpowietrzenie zbiornika to z jednej strony jest połączone z kolektorem ssącym a z drugiej z filtrem węglowym pod prawą lampą.pozdr.
Przepustnica jakieś luzy , szczelność kolektora , jakie podciśnienie w kolektorze ssącym .Nastawnik otwiera przepustnicę bo tego żąda sterownik z jakiegoś powodu .
Witam. Zdejmij ten czarny duży plastik na silniku (osłonę) a następnię zobacz czy nie widać tam rurki prowadzącej do pokrywy zaworów. Ta rurka to właśnie odma która powinna biegnąć od pokrywy zaworów do filtra powietrza lub do kolektora ssącego.
Miałem podobnie... kilka wymian czujnika w kolektorze ssącym i nic. Dopiero zmyślny mechanik z innego zakładu zapytał "A czujnik został w komputerze zaktualizowany?" Od tamtego momentu tego problemu nie było.
Witam! Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem renault clio z 1992 roku. Auto z silnikiem 1.2, chyba 60 koni, 5 drzwi, jest wyposażone w instalację gazową. Problem jest związany z kolektorem ssącym, a dokładniej z zabezpieczeniem przypominającym korek zrobiony z blaszki(zaznaczone na żółto na obrazku). Otóż dzisiaj w tej blaszce powstała dziurka,...
Za katem nic nie ma do mieszanki. Przed katem to tak. Oj jaka diagnoza taka naprawa Jeszcze się kiedyś zdziwisz :| Do 32115 - odczyt temperatury silnika po zagrzaniu , odczyt pracy sondy przed i za katalizatorem , odczyt ciśnienia w kolektorze ssącym , pomiar ciśnienia paliwa na rampie wtrysku itd, itd ..... :D
Kolega Marek Majchrzak niech nie pisze nie stworzonych rzeczy o tym że Renault nie lubi LPG. Jest to nie liczna marka która ma już fabrycznie poczynione udogodnienia tak aby montaż LPG był łatwiejszy . Są to min. miejsce na zawór do tankowania obok wlewu benzyny , naznaczone miejsca w kolektorze ssącym na nawiercenie otworów na wtryskiwacze LPG.....Wystarczy...
zfv nie powiesz mi że wymagane 2.5 atm to to samo co 3,8 atm , w jakimś celu ten parametr istnieje , wtryski miałem wyciągać ,ale żeby do nich dotrzeć trzeba ściągnąć kolektor ssący . I tak muszę go zdjąć aby dostać się do zaworów więc sprawdzę .
Dodam, że silnik pobiera olej ok 0,1l-0,2l/1000 km może to mieć związek z tą usterką? 0,2 litra to nie pobieranie oleju tylko normalne zużycie eksploatacyjne . :D Norma z tamtych lat była do 0.8 litra na 1000km. :D Zacznij od czyszczenia przepustnicy - łatwo nie będzie bo trzeba zrzucić kolektor ssący ( jest pod kolektorem ) a jeszce instalacja LPG...
ta pierwsza jest pod kolektorem ssącym pomiędzy rozrusznikiem a alternatorem? jeśli tak to prawdopodobnie od czujnika poziomu oleju (możesz go nie mieć). opisz umiejscowienie tej drugiej bo z fotek nie mogę wywnioskować
Przez 2 lata facet zrobił 3tyś km. Połowa żarówek popalone, mechanizm otwierania szyby, przyśniedziałe styki przy pompce centralnego zamka i kierunkowskazach, zapchany sadzą kolektor ssący. Super okazja Ci się trafiła. A jaki przebieg?
Szukam schematu węży kolektora ssącego do Renault clio I 1.2 92r. 40kw dokładnego (schematu) jak podłączyć sensor map itd. oraz co z czym musi być podłączone. dam punkty za pomoc. W razie potrzeby większej ilości danych odpisze.
Akurat w tym silniku nie ma potrzeby zakładać emulatora-gdy sonda źle pracuje trzeba ją po prostu odpiąć.Gdy sterownik zarejestruje przerwę w obwodzie sondy reguluje dawkę paliwa na podstawie mapy wtrysku zapisanej w pamięci komputera. Aby właściwie dobrać czas wtrysku potrzebuje info o ciśnieniu w kolektorze ssącym,temp płynu i powietrza itp.Nie skutkuje...
Witam, posiadam Renault Clio2rev2 z 2003 roku z silnikiem 1.6 auto było już tuningowane, tak że z fabrycznych 115KM zrobiło się ~135KM. Niestety fabryczny wydech niedomaga i chciałem go wymienić. I tu mam problem bo auto ma dwie sondy lambda, pierwszą na kolektorze wydechowym druga zaraz za katalizatorem. Nie wiem czy mogę wyrzucić katalizator i wstawić...
A czy ktoryś z kolegow poratuje mnie infotrmacją jak są połączone podcisnienia z kolektorem ssącym bo nierowno mi chodzi silnik i chyba tam mam przyczyne , albo fotkami jestem skłonny zapłacic byle ktoś pomógł , nigdziej nie moge znalesc jak powinno byc podłoczone podcisnienia czujniki filtr węglowy itp. moje clio to 1,2 energy na monowtrysku . Pozdrawiam
cześć, rozumiem że podejrzewasz uszkodzenie któregoś z wtrysków? Kolektor ssący sprawdzony + założone nowe uszczeleczki na silikon przy głowicy. A o co chodzi z zaślepieniem otworu po odpowietrzeniu skrzyni korbowej? Przedmuchy są ale powiem szczerze że nawet jak przyprowadziłem to clio jako nówkę z salonu i z ciekawości sprawdziłem to też dmuchało...
W kolektory ssącym są 4 uszczelki (2 podwójne) i ta na cylinder 3 i 4 jest mięciutka zaś na cylinder 1 i 2 jest stwardniała i koloru czarnego. Zamówiłem te uszczelki z firmy Victor reinz koloru lekko brązowego i wymienię i zobaczymy :) Uszczelki wymienione i autko chodzi dużo ciszej i płynniej a co najważniejsze nie trzęsie już wcale, nie jestodczuwalne...
Odpowietrzony wykręcając czujnik na 1 kabelek na kolektorze ssącym?? Jeśli tak sprawdz czy pompa wody żyje odłczając przewody idące do nagrzewnicy. Przedtem zlej płyn i na tą próbe wlej wody. Sprawdz tez drożność przewodu cieńkiego idącego z chłodnicy na zbiorniczek płynu i sam króciec w chłodnicy.
Nie rozumiem jak lanie oleju może się przekładać na lepszą pracę silnika. Ja też nie rozumiem, ale nie drążę. Takie są po prostu fakty, które potwierdzi każdy kto na oleju 2T jeździł. Natomiast fakt, że ON jest obecnie pozbawiany do bólu siarki, która zwiększała jego właściwości smarujące, w imię oczywiście ekologii, raczej nie jest pomocny. ON premium...
Dobre patriotyzm..... Ja dałem zarobić naszym zachodnim sąsiadom i teraz mam. Rozrząd 4 tysiące i kolektor ssący ponad 3 tysiące. Na co dzień obecnie śmigam Kia Sportage AWD i zero problemów, jeszcze nigdy nie byłem tak zadowolony z auta.
Witam wszystkich :) Poszukuje jakiś rad co do za wysokich obrotów w mojej Reni z silnikiem C3J o pojemności 1.4 :) Chodzi o o to że miałem strasznie wysokie obroty chociaż brak w mojej reni obrotomierza szacowałem je na jakieś 2500-3000obr. Czytałem troch i też z własnej wiedzy wymieniłem uszczelkę znajdująca się pomiędzy kolektorami wydechowymi a ssącymi:)...
Ciekawe czy najnowocześniejsze i cywilizowane urządzenia wskazałyby popękaną gumkę. O popękanej gumce dowiedział byś się po 9-ciu miesiącach. Dodano po 10 Dodam dla kolegi co chciał do diagnozy coś bardziej cywilizowanego Nie chciał bo już od dawna ma. Widzisz kolego DDT2000 nie ma opracowania w postaci numeracji i opisu błędów(tylko po francusku a...
słuchaj czujnik ciśnienia bezwzględnego bo chyba o taki ci chodzi,to ten który jest przykręcony prawdopodobnie o ile dobrze pamiętam do nadwozia dwoma śrubkami z wyjściem 3 pinowym i przewodem podciśnieniowym łączącym ten czyjnik z kolektorem ssącym .ustala on ciśnienie panujące w układzie dolotowym i sygnał przekazuje do sterownika.objawem jego uszkodzenia...
Ku.... Cewkę ci mechanik wymienił bo tez była uwalona. Kto wymieniał rozrząd? Kto wymieniał krokowy? dlaczego był wymieniany krokowy? Podciśnienie w kolektorze ssącym jakie jest? Temperatura sie pokrywa? Ciśnienie w cylindrach jakie ? jaka jest mieszanka gdy samochód kuleje. Jak sprawdzisz to dopiero pisz. A jak nie jesteś w stanie sprawdzić takich...
Witam serdecznie. Otóż od pewnego czasu mocno gwiżdże mi turbosprężarka a także w intercoolerze pojawiają się większe ilości oleju. Szykuje się do regeneracji turbosprężarki, a dokładniej do wymiany samego rdzenia zwanego też korasem. I w związku z tym mam kilka pytań w celu jej demontażu. 1. Czy trzeba od głowicy odkręcać króciec ssący oraz wydechowy...
Wiem że nie jest. Tylko żeby ją wymienić musiałem zdjąć cały kolektor ssący, rozłączyć parę wtyczek... Zszedłem przed blok pomimo deszczu, angielska pogoda, i na męskich pinach w miejscu gdzie wpinam kostkę zauważyłem delikatny biały nalot. Jak się go pozbyć? Dmuchanie nie pomaga. Na jednym, konkretnie piatym od prawej w górnym rzędzie był jakby silikon....
Hmm ciekawe , skoro przed przeskoczeniem paska było oki , a po wymianie już nie to może rzeczywiście świadczyć o tym iż mogło dojść do niewielkiego uszkodzenai zaworu{ów} ssących , takie "kichanie" to nic innego jak zapłon w kolektorze ssacym ,. Być może jest tak że część płomienia powstała podczas spalania "przedziera się " przez któryś zawór ssący...
Od strony skrzyni napewno więcej nie ma śrub ,te dwie wykręcone są w takiej wnęce pod wiązką elekt. ,reszta skrzyni jest wypukła i napewno tam nic nie ma .Jutro będe działał młotkiem , a przy okazji aby ułatwić sobie dostęp do rozrusznika chciałem odkręcić kolektor ssący ten plastikowy ale powiem że nastepna porażka gdyż odkręciłem wszystkie śruby od...
Czyli pompa ustawiana na zegar. Ale nie wiem czy złe ustawienie pompy mogłyby powodować aż tak mocne dymienie i duże spalanie, czy to możliwe? Złe ustawienie pompy powodowało by chyba też problem z rozruchem, a rozruch jest dobry auto ładnie pali. Co do powietrza to wolno ssący ssak, nie ma map sensora ani przepływki, kolektor drożny, filtr powietrza...
Jooo! Przedewszystkim sprawdź szczelność wtrysku (jeżeli jest na wtrysku)... czy wszystkie uszczelki pod wtryskiem, przepustnicą i w szczególności na kolektorze ssącym nie kwalifikują się do wymiany, następnie podociągaj szpilki na wtrysku (tylko nie przekręć gwintów! - pamiętaj że wkręcasz w aluminiowy kolektor... ) Jeżeli to nie pomoże to sprawdz...
Jooo! Przedewszystkim sprawdź szczelność wtrysku... czy wszystkie uszczelki pod wtryskiem, przepustnicą i w szczególności na kolektorze ssącym nie kwalifikują się do wymiany, następnie podociągaj szpilki na wtrysku (tylko nie przekręć gwintów! - pamiętaj że wkręcasz w aluminiowy kolektor... ) Jeżeli to nie pomoże to sprawdz na lampie czy komputer dobrze...
Witam U mnie objawy wyglądają podobnie, jednak ja nie ruszałem akumulatora (od zimy jezdze na nowym i nic sie nie działo). Wracajac z pracy poczułem spadek mocy - co ja pisze brak mocy, wrzucałem 2 a samochód stał w miejscu i gaz nie reagował. Mój przydomowym mechanik, pan "Edek" uznał ze to zapchany katalizator - faktycznie był cały nagrzany, wręcz...
Jooo! Przedewszystkim sprawdź szczelność wtrysku... czy wszystkie uszczelki pod wtryskiem, przepustnicą i w szczególności na kolektorze ssącym nie kwalifikują się do wymiany, następnie podociągaj szpilki na wtrysku (tylko nie przekręć gwintów! - pamiętaj że wkręcasz w aluminiowy kolektor... ;)) Jeżeli to nie pomoże to sprawdz na lampie czy komputer...
Witam. Po pierwsze "na gazie" auto spala od 0,5-2L więcej niż na benzynie, a co do ceny gazu zgadzam się jest to duża oszczędność. Możesz liczyć, że na gazie będzie palił do 10L LPG w mieście czyli ok 20PLN/100km :) Na silnik 1.4 wystarczy zwykła instalacja gazowa jest tania (ok 1200-1500zł) i w jej przypadku możesz odczuć spadek mocy silnika jednak...
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
Samochód jak w temacie silnik 1,2 16V rocznik 04. W aucie wymieniony kompletny rozrząd ( po zerwaniu paska ) głowica po remoncie . Złożone odpalone i . Po kilku minutach pracy zaczynają spadać wolne obroty. Komputer wskazuje na cewkę zapłonową ( wymieniona ) . Wymienione także świece zapłonowe . Szczelność kolektora ssącego sprawdzona na Samostart....
Ciśnienie w kolektorze z podłączonym czujnikiem 82kpa . Względne czy bezwzględne? Jak bezwzględne to ten silnik nie ssie. Może zatkany wydech?
Jak powietrzem to normalna sprawa bo musi być odpowietrzanie z komory silnika przez odmę do kolektora ssącego .Tak więc jak nie kopci ci z rury to nie masz się co obawiać to jest normalne w tych silnikach .
Sprawdź jeszcze regulator ciśnienia paliwa czasem pęknie w nim przepona i paliwo przedostaje się do kolektora ssącego robiąc podobne efekty, na wyższych obrotach silnik jest w stanie przepalić tą nadwyżkę paliwa bez większego problemu.
kolektor ssący zafira kolektor ssący czyścić kolektor ssący
usterka silnika scania volkswagen radio navigation xiaomi konto reset
electrolux enn2854cow stacje ładowania samochodów
Świeci się tylko dioda POWER - jak sprawdzić firmware? Ładowanie dwóch ogniw 18650 równolegle z TP4056