Czujnik temperatury zasysanego powietrza jest w monolicie z czujnikiem ciśnienia( jest dość drogi). Czujnik ten znajduje się w kolektorze ssącym .
Witam. Miałem kiedyś podobny problem pływania silnika na wolnych obrotach i gaśnięcia, przyczyną była wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym.
Koledzy! Znalazłem czujnik temperatury w kolektorze ssącym. I to on jest uszkodzony.Dziękuje za pomoc.Pozdrawiam. Zamykam temat.
witaj! obejrzałem twoje zdjęcia i muszę stwierdzić że ten typ kolektora wymaga sekwencji . podobny układ srumienia mieszanki w kolektorze ssącym jest jak w skodzie felicji 1.3 tam tęż dawały mi w skórę wybuchy a związane to było z dużą komorą komesacyjną czyli zbiorczą ,,rurą" z której doprowadzona jest mieszanka do każdego cylindra. pamiętaj że uboga...
Robiłem swojego czasu mase felicji, i bardzo często nierówno pracują jak wydmucha uszczelke pod kolektorem ssącym (są dwie). Objaw taki jak opisujesz. Zapobiegawczo mozna je wymienić koszt niewielki i godzinka roboty.
Proponuję sprawdzić działanie funkcji CUT OFF. Prawdopodobnie coś z czujnikiem. Albo załamany przewód podciśnieniowy z kolektora ssącego.
Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Przeczytałem wszystkie posty i myślę że są bardziej lub mniej trafne. Tak jak napisał kolega /gerg/ pominąłbym kwestie zasilania ponieważ samochód posiada dwa niezależne obwody zasilania i rzadko się zdarza by padły obydwa jednocześnie. Krzywki na wałku rozrządy to też trafna sugestia. Jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicą to nie jest to az tak oczywiste...
Właśnie tak, dobrze by były zaprowadzić samochód do mechanika i odebrać sprawny i zapłacić za wymienione części i robociznę. Jednak tak dobrze nie ma. Sam mam takie problemy, po godzinach pracy zajmuję się elektroniką (naprawy RTV) oraz dwa samochody do napraw i na samą myśl o odstawieniu samochody do warsztatu dostaję gęsiej skórki, co wymyślą i co...
Witam. Mam Skodę 1,3 MPi 1997 rok. Ostatnimi czasy mam problem z moja Felicja faluje na wolnych obrotach i często się dusi i gaśnie. Na samym początku wyczyściłem przepustnicę, pojechałem do serwisu aby zrobić adaptacje przepustnicy nic to nie dało. Następnie wymieniłem kolejno rozrząd, czujniki temperatury, świece, uszczelki na kolektorze ssącym i...
Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik temperatury zasysanago powietrza ( dwa w jednym ) znajduje się na obudowie kolektora dolotowego poniżej przepustnicy. Odpowiedzialny jest za podawanie informacji o podciśnieniu w kolektorze oraz temperaturze. Podciśnienie to jest też uzależnione od ciśnienia atmosferycznego. Przy braku informacji z...
w silnikach benzynowych, jeśli komputer ECU zajmuje się zarówno dawkowaniem paliwa i generowaniem iskry w cylindrach, nie mówi się, że samochód ma układ zapłonowy i układ wtryskowy (przez analogię do silników gaźnikowych, gdzie był odrębny układ zapłonowy i odrębny układ dawkowania paliwa), tylko przyjmuje się, że układ wtryskowy zajmuje się wszystkim....
Myślę czy to nie jakieś przebicie na przewodach ... ale jak je znaleźć ? A na przykład w nocy jeśli będzie przebicie na przewodach to zauważysz to gołym okiem jeśli się dobrze przypatrzysz. 1)świece na nowe( NGK). Przy okazji gumki na świecach bo skakały iskry.(brak różnic) Jakie gumki? To w świecach są jakieś gumki? Sprawdź czy z wierzchu na tej karbowanej...
kolektor ssący zafira kolektor ssący czyścić kolektor ssący
silnik kosiarka elektryczny tablet graficzny pentagram przelacza benzyne
baterie trakcyjne lublin raabego antena
Wałek krzywkowy pompy wtryskowej C330 - symetria i montaż Błąd F-27 w pompie ciepła Panasonic 9 kW - wyłącznik ciśnieniowy