Witam posiadam Hondę Civic Vi z 1998r 1.4 75KM, mój problem polega na tym że wymieniałem kolektor ssący bo miejsce w którym był króciec wody zrobiła się dziura. Honda przed wymianą kolektora pracowała normalnie, po wymianie obroty falują od 1000 do 1800 obr, co może być przyczyną? Pozdrawiam
Cześć, mam pytanie dotyczące Hondy Civic 6 Hatchback 1.4 1999r. Silnik seria, kolektor ssący od 1.6, wtryski i listwa od 1.4, zimny dolot. Przy przyspieszaniu wszystko ok, ale jak jedzie się przy 1500 obrotów, zaczyna szarpać. Wystarczy dodać gazu i jest ok, na luzie jak się dodaje, tak też jest. Nie trzyma równej pracy silnik.
Kurde, nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie. Oddam auto do elektro mechanika, w ostateczności na złom . Nie poddawaj się HONDA cierpiała na blacharkę a jeżeli tu jest w miarę w porządku to powalczył bym przy niej , tam były dwa rodzaje złączek , fotka drugiego złącza kolory kompatybilne , https://obrazki.elektroda.pl/4837512800_...
Być może za bogata, może za mało powietrza - do sprawdzenia filtr i układ dolotowy, może za dużo paliwa - do sprawdzenia sonda lambda Jak to fajnie jak lamer pomaga lamerowi. Wiódł ślepy kulawego. A co sądzisz o teorii, że jednak strzela w kolektor , i to ze względu na: -zbyt wczesny KWZ -złe fazy rozrządu zaworów dolotowych -częsiowo zatkany wydech...
BJKS , masz racje , to są pierdoły , tylko oświec nas w sprawie tego wężyka na przepustnicę , on idzie do niej w części wychylającej się do środka czy na zewnętrz , a może na jej środek. Jeszcze jedno , a gdzie jest ta przepustnica w tym motorku , na filtrze powietrza czy na kolektorze ssącym? Dla pytajacego: w/g objawów zachowania to rozrząd , chyba...
witam zainteresowanych Czy jest możliwość zainstalowania sekwencji w civic-u z gaźnikiem ?? chodzi o bezpośrednie podpięcie wtryskiwaczy pod kolektor ssący jak w przypadku pełnej sekwencji. Zastanawiam się właśnie nad instalacją a nie chcę żeby auto drastycznie straciło moc ... pozdr.
witam nie bardzo ma tutaj coś być nie tak jeżeli strzelił rozrząd w japońcu to koszta nigdy nie były tanie trzeba spodziewać się regeneracji głowicy szlif ewentualnie regeneracja gniazd zaworów będą jakieś zawory do wymiany ciężko powiedzieć ile zależ o jechanej prędkości autem no i standart uszczelniacze na zawory i uszczelka pod głowice kolektor ssący...
Uszkodzona membrana w parowniku, uszkodzony lub zabrudzony zawór regulacji gazu na wężu do miksera, pęknięty wąż miedzy mikserem a kolektorem ssącym. Pamieć przynosi mi na myśl, szczególnie w zimowych czasach, kiedy to w butlach, poza gazem nie rzadko znajduje do 2 litrów wody, trzeba by to sprawdzić.
Cześć. jak lpg jest na gwarancji to niech magicy od gazu odkręcą śrubę wolnych obrotów ok 1/4 ( z kontrolą na analizatorze spalin ) omijającą zaworek sterowany membramą i podciśnieniem w redutorze nie mylić ze śrubą do napięcia membramy która przeważnie znajduje się bliżej osi reduktora . Wiem jak jest jak coś przykręcą to potem zapomną odkręcić bo...
Witam wszystkich jestem tu nowa mam problem ze swoją czerwoną perełką ale do rzeczy posiadam Honda Civic VII 1.6 V-Tec 2003 B+G i od pewnego czasu wyskoczył mi błąd check był to system recyrkulacji spalin P0401.Oddałam samochód do mechanika przeczyścił egr kolektor ssący ale po przejechaniu paru kilometrów błąd wyskoczył po podpięciu dalej ten sam problem...
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Witam. Miałem dokładnie takie same objawy co Zako. Przyczyny były dwie. Pierwsza to nieszczelności w kolektorze ssącym na odcinku przepustnica - głowica. W moim przypadku ciągnęło przez uszkodzoną uszczelkę pod serwem. Druga przyczyna to zbyt niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej z powodu uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Jeśli nie ma...
Jeżeli podłączasz pod kolektor to tylko w szereg,bez żadnych trójników.Pod nagrzewnice równolegle potrzebne dwa trójniki. Pamiętaj żeby reduktor nie był zamontowany wyżej od zbiorniczka wyrównawczego,lub płaszcza wodnego kolektora ssącego. Powodzenia mam nadzieje że pomogłem.
Dzień dobry, Posiadam instalacje gazową BRC sequent 24. Silnik to d15b7 (poj.1,5l). Instalacja działała przez 2,5 roku bez zarzutu. Przez ostatnie pół roku silnik zaczął nierówno równo chodzić z powodu przerwania uszczelki pod kolektorem ssącym. Po wymianie uszczelki na nową obroty wróciły do normy, a gaz działał poprawnie (przy wymianie uszczelki została...
Jestem laikiem w tych sprawach, nie wiem o jaką centralkę chodzi? Jeśli o emulator sondy lambda to napisane na nim jest BINGO-M jeszcze jest jeden jakiś emulator AEB EMULATOR 446. Ja tak jeżdżę już dwa i pół roku, elektronik powiedział żebym wymienił sondę lambda, wymieniłem na uniwersalną sondę NGK, ale nie pomogło. Pisałem na ten temat na innym forum,...
Nowy reduktor to nowa i elastyczna membrana. Będzie stabilnie trzymał parametry. Po odpowiedniej regulacji będzie prawidłowo dawkował gaz do kolektora ssącego. Co za tym idzie lepsza dynamika i mniejsze spalanie.
Witam-- nie ma instalacji gazowej !-- proszę sprawdzić przewody podciśnieniowe czy nie pęknięty oraz koniecznie przewód od kolektora ssącego do serwa ,zwrócić uwagę na wskazania czujnika cieczy do ecu
witam od jakiegoś czasu na odpalonym silniku wydmuchuje mi olej spod korka byłem u mechanika i stwierdził że przyczyną jest zapchany taki gruby wężyk pod filtrem powietrza który dochodzi do kolektora ssącego,za co jest odpowiedzialny ten wężyk?i czy to może być przyczyna dodam że ten węzyk nachodzi na taką końcówke która jest wkręcana w kolektor
Witam, mam dość tego auta. Przyjechał na falujące obroty, rozebrałem przeputnice, wyczyściłem, wymieniłem krokowy bo był pęknięty - nic nie pomogło. Kupiłem drugą całą przeputnicę i dalej to samo. Objaw: odpalam zimnego, obroty około 1100 i powoli rosną do 2000. Od chwili gdy się troszkę nagrzeje zaczyna falować od 1100 do 2000. Gaszę i odpalam ponownie...
P0171 czujnik 02. Ten błąd może się pojawić z bardzo wielu powodów np.nieszczelności kolektora ssącego, uszkodzenie czujnika temperatury silnika czy też zabrudzonej przepustnicy. Poproś swego zaufanego mechanika by skasował błąd, pojeździj trochę na samej benzynie wtedy mechanik będzie wiedział czy błędu nie powoduje instalacja gazowa.
kolektor ssący mercedes kolektor ssący kolektor ssący octavia
niski temperatura lodówka samsung sterowanie rolet zewnętrznych silnik trójfazowy trójkąt gwiazda
prostownik tyrystor neotec magnus
Blokada na wyświetlaczu: przyczyny i rozwiązania Lokalizacja świateł pozycyjnych w Peugeot 806