Cześć, mam pytanie dotyczące Hondy Civic 6 Hatchback 1.4 1999r. Silnik seria, kolektor ssący od 1.6, wtryski i listwa od 1.4, zimny dolot. Przy przyspieszaniu wszystko ok, ale jak jedzie się przy 1500 obrotów, zaczyna szarpać. Wystarczy dodać gazu i jest ok, na luzie jak się dodaje, tak też jest. Nie trzyma równej pracy silnik.
Witam posiadam Hondę Civic Vi z 1998r 1.4 75KM, mój problem polega na tym że wymieniałem kolektor ssący bo miejsce w którym był króciec wody zrobiła się dziura. Honda przed wymianą kolektora pracowała normalnie, po wymianie obroty falują od 1000 do 1800 obr, co może być przyczyną? Pozdrawiam
Witam, posiadam samochód Honda Civic z silnikiem D16Y8. Ostatnio wracając do domu samochód nagle stracił moc- zaczął się wkręcać tylko do 4000obrotów, strzela w wydech i nie mam już pomysłu co może być. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Sprawdziłem rozrząd, nie jest przestawiony, ciśnienie na cylindrach jest prawidłowe. Co zostało podmienione na...
witam zainteresowanych Czy jest możliwość zainstalowania sekwencji w civic-u z gaźnikiem ?? chodzi o bezpośrednie podpięcie wtryskiwaczy pod kolektor ssący jak w przypadku pełnej sekwencji. Zastanawiam się właśnie nad instalacją a nie chcę żeby auto drastycznie straciło moc ... pozdr.
witam nie bardzo ma tutaj coś być nie tak jeżeli strzelił rozrząd w japońcu to koszta nigdy nie były tanie trzeba spodziewać się regeneracji głowicy szlif ewentualnie regeneracja gniazd zaworów będą jakieś zawory do wymiany ciężko powiedzieć ile zależ o jechanej prędkości autem no i standart uszczelniacze na zawory i uszczelka pod głowice kolektor ssący...
Witam wszystkich jestem tu nowa mam problem ze swoją czerwoną perełką ale do rzeczy posiadam Honda Civic VII 1.6 V-Tec 2003 B+G i od pewnego czasu wyskoczył mi błąd check był to system recyrkulacji spalin P0401.Oddałam samochód do mechanika przeczyścił egr kolektor ssący ale po przejechaniu paru kilometrów błąd wyskoczył po podpięciu dalej ten sam problem...
Witam problem z wyżej wymienioną bryką rok produkcji 90r w samochodzie wymienione świece, kable, moduł zapłonowy, autko pali na dotyk, chodzi równo, ale gdy chce mu dodać gazu to powyżej 2,5 tyś zaczyna się dławieni i zaczyna strzelać w kolektor ssący albo tłumik, rozrząd sprawdzony(wałek był obrócony o 180 stopni) według schematu, ciśnienia sprawdzone...
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Jeżeli podłączasz pod kolektor to tylko w szereg,bez żadnych trójników.Pod nagrzewnice równolegle potrzebne dwa trójniki. Pamiętaj żeby reduktor nie był zamontowany wyżej od zbiorniczka wyrównawczego,lub płaszcza wodnego kolektora ssącego. Powodzenia mam nadzieje że pomogłem.
Kurde, nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie. Oddam auto do elektro mechanika, w ostateczności na złom . Nie poddawaj się HONDA cierpiała na blacharkę a jeżeli tu jest w miarę w porządku to powalczył bym przy niej , tam były dwa rodzaje złączek , fotka drugiego złącza kolory kompatybilne , https://obrazki.elektroda.pl/4837512800_...
Nowy reduktor to nowa i elastyczna membrana. Będzie stabilnie trzymał parametry. Po odpowiedniej regulacji będzie prawidłowo dawkował gaz do kolektora ssącego. Co za tym idzie lepsza dynamika i mniejsze spalanie.
Witam-- nie ma instalacji gazowej !-- proszę sprawdzić przewody podciśnieniowe czy nie pęknięty oraz koniecznie przewód od kolektora ssącego do serwa ,zwrócić uwagę na wskazania czujnika cieczy do ecu
Uszkodzona membrana w parowniku, uszkodzony lub zabrudzony zawór regulacji gazu na wężu do miksera, pęknięty wąż miedzy mikserem a kolektorem ssącym. Pamieć przynosi mi na myśl, szczególnie w zimowych czasach, kiedy to w butlach, poza gazem nie rzadko znajduje do 2 litrów wody, trzeba by to sprawdzić.
witam od jakiegoś czasu na odpalonym silniku wydmuchuje mi olej spod korka byłem u mechanika i stwierdził że przyczyną jest zapchany taki gruby wężyk pod filtrem powietrza który dochodzi do kolektora ssącego,za co jest odpowiedzialny ten wężyk?i czy to może być przyczyna dodam że ten węzyk nachodzi na taką końcówke która jest wkręcana w kolektor
P0171 czujnik 02. Ten błąd może się pojawić z bardzo wielu powodów np.nieszczelności kolektora ssącego, uszkodzenie czujnika temperatury silnika czy też zabrudzonej przepustnicy. Poproś swego zaufanego mechanika by skasował błąd, pojeździj trochę na samej benzynie wtedy mechanik będzie wiedział czy błędu nie powoduje instalacja gazowa.
Cześć. jak lpg jest na gwarancji to niech magicy od gazu odkręcą śrubę wolnych obrotów ok 1/4 ( z kontrolą na analizatorze spalin ) omijającą zaworek sterowany membramą i podciśnieniem w redutorze nie mylić ze śrubą do napięcia membramy która przeważnie znajduje się bliżej osi reduktora . Wiem jak jest jak coś przykręcą to potem zapomną odkręcić bo...
Witam, mam dość tego auta. Przyjechał na falujące obroty, rozebrałem przeputnice, wyczyściłem, wymieniłem krokowy bo był pęknięty - nic nie pomogło. Kupiłem drugą całą przeputnicę i dalej to samo. Objaw: odpalam zimnego, obroty około 1100 i powoli rosną do 2000. Od chwili gdy się troszkę nagrzeje zaczyna falować od 1100 do 2000. Gaszę i odpalam ponownie...
Witam. Miałem dokładnie takie same objawy co Zako. Przyczyny były dwie. Pierwsza to nieszczelności w kolektorze ssącym na odcinku przepustnica - głowica. W moim przypadku ciągnęło przez uszkodzoną uszczelkę pod serwem. Druga przyczyna to zbyt niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej z powodu uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Jeśli nie ma...
W moim przypadku problemem były stare uszczelki i membrana w parowniku gazu. Na postoju parownik przepuszczał gaz, który wędrował do kolektora ssącego i wypełniał go co uniemożliwiało uruchomienie silnika za pierwszym razem. Dodatkowym problemem był zawór zwrotny w pompce paliwa, który nie działał prawidłowo dlatego paliwo odpływało. Obydwie usterki...
Jestem laikiem w tych sprawach, nie wiem o jaką centralkę chodzi? Jeśli o emulator sondy lambda to napisane na nim jest BINGO-M jeszcze jest jeden jakiś emulator AEB EMULATOR 446. Ja tak jeżdżę już dwa i pół roku, elektronik powiedział żebym wymienił sondę lambda, wymieniłem na uniwersalną sondę NGK, ale nie pomogło. Pisałem na ten temat na innym forum,...
Dzień dobry, Posiadam instalacje gazową BRC sequent 24. Silnik to d15b7 (poj.1,5l). Instalacja działała przez 2,5 roku bez zarzutu. Przez ostatnie pół roku silnik zaczął nierówno równo chodzić z powodu przerwania uszczelki pod kolektorem ssącym. Po wymianie uszczelki na nową obroty wróciły do normy, a gaz działał poprawnie (przy wymianie uszczelki została...
Nie tak szybko. Już świece wkręciliśmy ale coś mnie wzięło, żeby oczyścić przepustnicę i włożyć szmatkę do kolektora - w celu sprawdzenia czy nie ma tam wody. Po odkręceniu przepustnicy okazało się, że w miejscu gdzie jest szczelina wolnych obrotów była woda i w środku kolektora również. Włożyłem szmatkę i za drugim razem była już tylko ubrudzona zgarami....
To sprawdź jeszcze wszystkie rurki podcisnienia jesli ktoras jest przycisnieta to tez tak bedzie sie zachowywał albo jak beda zamienione, jeszcze mozesz sprobowac wypiąć wąż który idzie do serwomechanizmu (pompa hamulcowa) od kolektora ssącego i zobaczyć jak bedzie sie zachowywał.Jesli obroty bedą normalne to wszystko jasne lecz nie wykluczam tej ewentualnosci...
a kontrolka od błędu taki obrazek jako silniczek ci się nie świeci? Jeżeli żaden błąd ci się nie świeci to pozostaje układ zasilania powietrzem, cała obudowa filtra, filtr, przewody do kolektora ssącego. Sprawdź zatykając wlot powietrza (zimnego i ciepłego) czy samochód zgaśnie czy będzie chodził dalej lecz na niższych obrotach. Jeżeli nie zgaśnie to...
Lukasz_K napisał . ""A co do tego czy gaźnik odcina paliwo czy nie to jest długa historia, ale ogólnie paliwo jest odcinane w gaźniku kiedy jest wytworzone duze podciśnienie, czyli na wyższych obrotach. ""Nie rozumiem! Dodano po 4 Znaczek Honda do czegoś zobowiązuje.Tak jak nietaktem kiedyś było zapytać właściciela BMW o zużycie paliwa.Ale z tym znaczkiem...
Witam, panowie mam problem z obrotami w hondzie civic 1,5ILS VTEC 1996r. Problem wygląda tak: motor zimny ssanie działa prawidłowo, silnik ciepły w trakcie jazdy wyrzucamy na luz i obroty spadają do 1000 następnie rosną do 1500 i spadają do 1100 a po zatrzymaniu pojazdu powracają do wartości prawidłowych. Dokonałem następujących zabiegów – wyczyściłem...
Witam, mam nietypowy problem i już nie wiem gdzie szukać pomocy. Auto na trasie pali katalogowo - 6-7l/100 nawet przy dynamicznej jeździe. Niestety w przypadku jazdy jedynie po mieście [dziennie tak po 15-20km] spalanie notorycznie bez względu na styl jazdy wynosi od 14-15l/100. Testowana jazda ekonomiczna jak "sportowa". - identyczne spalanie jesienią,...
A co powiecie na temat lubryfikacji ? Lepiej dmuchać na zimne i założyć to czy to raczej jest wyrzucenie pieniędzy w błoto ? Bo nie ukrywam ale trochę mam obawy jeżeli chodzi o Astre Witam, trochę w nawiązaniu do tematu, działanie lubryfikacji jest poparte testami przeprowadzonymi przez producenta i polecane do montażu w przypadku samochodów z „grupy...
Witam! Mam już od roku problem ze swoją Hondą. Chcę już ten problem rozwiązać do końca. Po rozgrzaniu silnika na niskich obrotach zaczyna się dławić (przestaje przyśpieszać, ale nie przerywa tylko tak jakby się zapowietrzał). Problem ten zazwyczaj pojawia się po staniu w korku lub jeździe na niskich obrotach, ale ostatnio coraz częściej. W nocy jeździ...
ECT-engine coolant temp sensor.. tak np. lewe powietrze w ukłwadzie dolotowym(nie szczelny kolektor ssacy , nie szcelna przepustnica , nie szczelne podcisnienia.) MAP sensor, cewki , swiece , przewody od ECU(electronic control unit-jednostka sterujaca) czujniki halla , sama jednostka uszkodzona , kondycja silnika , brak cisnienia w cylindrach , powietrze...
to w takim razie zdemontuje rure cieplego powietrza ktore zasysa znad kolektora wydechowego.zastanawiam sie czy nie zalozyc samego filtra na krociec gaznika zeby bezposrednio zasysal powietrze. co o tym sadzicie?tylko co z przewodem odpowietrzenia skrzyni korbowej?(bo on jest wpiety w jeden glowny przewod ssacy powietrze z obudowy filtra i razem z odpowietrzeniem...
kolektor ssący kolektor ssący peugeot ciepły kolektor ssący
komputer wirtualizacja kompresor malowanie wentylator chłodnica aster
esp32 radio internetowe esp32 radio internetowe
Wymiana zbiorniczka płynu chłodzącego Volvo S40 1996 Kod usterki 1611 w Nissan, Hyundai, Kia - diagnostyka