Skoro komputer pokazał błąd czujnika to trzeba sprawdzić przewody miedzy komputerem a czujnikiem. Te objawy bardziej mi wyglądają na jakieś nieszczelności w kolektorze ssącym.
w takim razie wymień filtr gazu koszt 5zł i sprawdź poziom płynu w układzie chłodzenia może być że reduktor jest nie dogrzany i dlatego takie rzeczy sie dzieją.... za skakanie wolnych obrotów winne jest też lewe pwietrze na gumie dolotu lub kolektorze ssącym....
Teoretycznie tak bo będzie ssał lewe powietrze.Sprawdź połączenie servo kolektor ssący.
jest pod kolektorem ssącym
pisałem - szczelność kolektora ssącego z głowicą - sprawdzone?
Tak. Nie tylko koło przepływki, koło przepustnicy i w ogóle w okolicach kolektora ssącego.
witam prawdopodobnie masz pęknięty przewód przy silniku wolnych obrotów lub zrzucony przewód podciśnieniowy pod kolektorem ssącym
To ZAWÓR evap ,odpowietrzenie zbiornika paliwa, wężyk idzie do zaworu i potem do kolektora ssącego.
W przepływomierzu masz czujnik temperatury zasysanego powietrza!!! może to problem z przepływomierzem albo czujnik temperatury silnika jest na wykończeniu a znajduje się on na bloku silnika pod kolektorem ssącym.
Bo taka jest jego rola w tym układzie.Ciśnienie paliwa zależy od podciśnienia w kolektorze ssącym.
Tak silnik n42 a czy z valvetroniciem to szczerze nie mam pojęcia . Moge powiedzieć ze na forum dużo piszą bym wtryski wymienił bo ponoć 4 jest powodem wypadania cewki z rana inni zaś bym sprawdził uszczelki pod kolektorem ssącym
czy ktos odp Nie rozumiem jaki masz problem? kod 112 to zawór przełaczania kolektorem ssącym
Co znaczy nietypowa śrubka? Taka do której mogę nie mieć kluczyka;) Czy wymontowując listwę wtryskową muszę zdejmować kolektor ssący?
sprawdzę jeszcze szczelność na poszczególnych cylindrach tak jak na filmiku i zobaczymy co z tego wyjdzie, Dodano po 1 ale mam nadzieję że to chyba tak jak pisze kolega rafal35 ubytek koło kolektora ssącego.
falowanie może być spowodowane -przepływomierz -sonda -czujnik położenia wału -silniczek krokowy -zbyt mały poziom płynu w chłodnicy -zasysa lewe powietrze w kolektorze ssącym
Możesz również wyprzedzac ruchy przepływki palcem w momencie dodawania gazu...jeśli silnik będzie próbował pracowac, oznacza że przepływka jest uszkodzona, lub nieszczelna (przez strzały w kolektor ssący) ..
Monterzy gazu upierają się przy wtrysku sekwencyjnym, a ja się pytam szanownego gremium czy można zamontować system II generacji ( zwykły duży reduktor lub dwa, sterownik, emulator, zawór krokowy) do 12 cylindrowego silnika z aluminiowymi kolektorami ssącymi ??
odma do wymiany na nową,jest pod kolektorem ssącym,pozdrawiam
A odmę z tyłu kolektora ssącego wymieniałeś?
Też tak może być więc sprawdź dokładnie wszystkie wężyki podciśnienia i dolot od filtra powietrza czy nie ma jakiegoś pęknięcia itd którym mógł by ssać lewe powietrze. Kontrolka silnika się zapaliła? jeśli tak to podskocz na diagnostykę i będzie wiadomo.
Znalazłem taką informację:na przewodzie brązowo-czerwonym od czujnika temp. powinno być napięcie przy 20 stop.-3,5V,przy 80 stop.C -1V dla Motronic 1.7.2 a dla Motronic 1.7.3 przy 20 stop.C -3,6V a przy 80 stop.C -0,7V.Czujnik od temperatury znajduje się na środku silnika pod kolektorem ssącym.
Możesz mi podpowiedzieć jak sprawdzić ten czujnik i gdzie on dokładnie jest . Wiem że jest jeszcze jeden w kolektorze czy on też morze mieć wpływ na brak ssania?
1.8 bara to za mało. Sprawdź szczelność całego dolotu łącznie z kolektorem ssącym i egerem.
Witam.Być może komuś przyda się informacja zwiazana z moim problemem w X3. (Silnik 2.0d M47) -2005 r Wielu użytkowników modelu e83 z silnikiem diesla ma problem z uruchomieniem silnika,przykładowo po postoju w nocy kiedy rano uruchamiamy zimny silnik zapala on ale po 2-3 sekundach gaśnie.Uruchamiamy silnik ponownie i później już nie ma tego problemu....
Klapki w kolektorze ssącym są wszystkie
Rozrzad i zaplon sprawdz. Mialem podobny problem i problemem bylo zle ustawienie rozrzadu o jeden zabek.
Jutro sprawdzę ma ktoś jeszcze jakieś pomysły sprawdziłem szczelność kolektora ssącego jest ok.
Panowie mam problem w swoim aucie taki że wskaźnik przebiegu nie podświetla. Mianowicie po przekręceniu stacyjki w pozycję 1 powinno podświetlić mi przebieg samochodu a tak nie jest, totalna ciemność. Po włączeniu pozycji podświetlają się zegary i widać że pokazuje przebieg lecz nadal jest nie podświetlony. Nie wyciągałem licznika jeszcze bo późno już...
Jaka pojemność silnika bo M40 1.6 nie posiada czujnika spalania stukowego a w M40 1.8 jest. Jeżeli robi to na wyższych obrotach to usterek może być np. spada ciśnienie oleju i źle pracują samo-regulatory. Czy samochód dobrze pracuje na ssaniu czy w momencie dodawania gazu tez strzela w ssący .
Albo dolot szczelny w 100% albo gwizd z kolektora ssącego, jedno i drugie się wyklucza.
Kolego czy zostawiłeś swoją pompe wtryskową? Czy tez przyszła z silnikiem , i już uprzedzam kolejne pytanie czy masz z plastikowym kolektorem ssącym czy metalowym.?
Witam potrzebuje sprawdzić czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i jakie ma mieć wartości mam bmw 530d e-39 2002r 193km w automacie
Kolektora ssącego. Czujnik położenia wału trzeba zdemontować.
przekrec kluczyk ale nie odpalaj samochodu tylko zeby zapaliła sie kontrolka na centralce gazu po chwili sie rozlaczy centralka i znów wyłacz i po chwili znów włacz kluczyk i tak 2lub 3 raz to w ten sposób wtryskujesz gaz do kolektora ssacego masz tzw ssanie gazu i po tym zabiegu odpalaj samochód i powinien odpalic od razu
Temat zakończony Pomogła wymiana : sondy lambdy , rury ssącej , kolektora ssącego oraz wymiana przepływomierza.
Podmienialem czujnik map na inny I bez poprawy, w rozrzad nie zagladalem jeszcze A i co jeszcze zapomnialem napisac Rano jak chodzi na ssaniu To nie ma obiawu jak by sobie sam gazu dodawal przy zmianie biegów i obroty szybko wchodza i schodza przy "przygazówce"
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Wydaje mi się że w głowicy, pod kolektorem ssącym, gdzieś w okolicy 5 i 6 cylindra.
te czujniki sterują pompą paliwa?? spróbuje je zmienić narazie nie będę przykręcać kolektora ssącego tylko zmienie wtyczki
Turbina podaje mi olej do katalizatora ssącego.....Dlaczego???? hehe chyba do kolektora ssącego turbina do regeneracji :D
Filtr jest czysty nic nie jest przytkane, wszystko od wlotu do filtra do kolektora ssącego było rozebrane, więc mam pewność , teraz założyłem sztywniejszy wężyk który nie ma prawa się zacisnąć.
Żeby rozebrać odme w twoim przypadku trzeba zdjąć kolektor ssący. Często dolny przewód odmy pod kolktorem jest pekniety i przez to nie ma żadnej reakcji na otwarcie korka oleju. Jestem prawie pewny ze cały blok pod kolektorem ssącym jest zawalony olejem.
Jeszcze jedno pytanko czy minus jest sterowany przez czujnik temperatury wkrecony w kolektor ssacy.A ta dioda miala obudowe taka jak maja zwykle diody prostownicze .bo zostaly dwie polowki z jej obudowy byla podpieta rownolegle ale poszedl takrze opormik zasilajacy
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Może uszczelka się podwineła od ssącego i ciągnie powietrze.
Dzięki za podpowiedź, jutro dokładnie sprawdzę, mam jeszcze drugą na podmiankę ale nie wiem czy sprawną.
Witam zrobiłem przekładkę w BMW e36 1.6 97r na 2.0 z 98r auto zapala i chodzi niestety na komputerze wyskakują błąd przepływomierza i sondy, na przepływce na kompie ma 0.10v i nic się nie zmienia co może być taka przyczyną? Czy czasami w kosce łączącaj instalację z silnika i karoseri nie trzeba czasem podmienić pinów ? Dodam że przełożyłam ews i auto...
BP07050 TAKIE NUMERKI
A elektrozawór vanos'a to może być przetarty przez łańcuch jeśli ślizg jest pęknięty ? Bo na niskich obrotach silnik ładnie pracuje a po dodaniu gazu strzela najprawdopodobniej w kolektor ssący. Po zmianie elektrozaworów z BMW E46 316Ti Compact N42 patrząc na nie to ten dolny został obtarty a nie było na nim żadnych uszkodzeń
Gdy silnik się rozgrzewa(kończy się ssanie)co parę sekund ,pojawia sie dławienie i dość mocne szarpnięcie.W tym momencie z okolic kolektora wydechowego pojawia się chmura spalin.W czasie jazdy na niskich obrotach ,także się tak dzieje.Czy to może być EGR.Dodam ,że dzieje się tak po wymianie przewodów paliwowych (filtr-pompa).
Silnik widlasty V8, wolnossący, 4998cm3, 400KM. Kompresor pojedynczy czy podwójny? Bo w silnikach typu V chyba może być problem z dostarczeniem doładowania do kolektorów ssących w przypadku tylko 1 kompresora.
jezeli nei miałes załozonej klapy antywybuchowej przepływomieerz dawno juz szlag trafił(badz tego pewien) napisz jakiej firmy masz instalke i czy jest tam chociaz pełny komp gazu czy tylko najprostsza instalka na centralce i registerku...
W BMW E36 320i trzeba wymontować najpierw kolektor ssący, osłony podszybia, wycieraczki z mechanizmem, przednią osłonę mieszalnika i silnik dmuchawy jest wyjęty. Medal dla konstruktora. Polecam.
tak sonda była sprawdzona wymienione świece przewody jeszcze jedna rzecz jak rozłącze szaro-czarny przewód od przepływomierza to wszystko jest ok ale auto duzo pali mechanik twierdzi ze auto chodzi cały czas na ssaniu dzisiaj wziołem jeszcze od innego kumpla przepływomierz i było ok ale po otwarciu tej górnej pokrywy w moiom potencjometr rysuje 3 linie(3styki)...
witam czy przypadkiem się nie urwała klapka w kolektorze ssącym bardzo łatwo to sprawdzić bardzo częsty przypadek pozdrawiam
Wymieniłem przepływie. Brak efektu. Bylem u kilku diagnostów i mechaników, u ostatnich mechaników podmieniano: Oba vanosy, cewki, świece. Zdejmowali pokrywę zaworów bo też twierdzili że może się coś urwał o lub złamało. Wszystko pod pokrywą jest ok. Pod komputer podpinane nic nie znaleziono. Mam pytanie gdzie jest egr w n46. Chcę go sprawdzić. Szukałem...
Witam, mam problem z moim BMW F07 N55, otóż cały czas walczę z ubogą mieszanką i nierówną pracą silnika, szarpaniem podczas przyspieszania. Wszystkie świece i cewki wymienione, świece białe, co świadczy o ubogiej mieszance. Pompa HPFP ok, VANOS okej, w komputerze brak błędów, tylko uboga mieszanka. Otóż przy sprawdzaniu szczelności rozebrałem chargepipe...
raczej nie, gdyż w aucie nie widać żadnych dodatkowych zbędnych modułów, przekaźników czy innych przełączników a poprzedni właściciel nie mówił o jakiś "większych" przeróbkach. jedynie co było to niebieskie ledy podświetlające nogi kierowcy i pasażera ale zaraz po zakupie auta zostało to zdemontowane z auta, gdyż zależy mi na oryginalności i nienawidzę...
Ktorej generacji masz gaz ,jakiej mocy masz reduktor i jaki to 2,0 129 cz 150km(chodzi o kolektor ssący plastik czy aluminium)
Skup sie na silniczku krokowym, przepływomierzu i gumie łączącej kolektor ssący z przepływomierzem.
Posiadam bmw 525i 24v plastikowy kolektor ssący chce wrzucic gaz nie mam za duzo kasy prosze o rade jaki gaz dziekoje z gory pozdrawiam[/b]
Szukał bym problemu w przepływonierzu i w składzie mieszanki, to że strzela i dymi znaczy że nie dopala moieszanki w cylindrach, lub tylko w którymś cylindrze. Powinieneś sprawdzić ciśnienie i spróbój wyczyścić przepływonierz.
Witam! Prowadzę zakład montażu instalacji gazowych w samochodach i miałem przypadki jakie opisujecie z BMW E-36 . Nie montowałem tzw. zaworu "stop", natomiast pomagała dokładna regulacja systemu zasilania gazem. Ważne jest miejsce zamontowania reduktora tzn. jego odległość od miksera . Chciałbym jednak przestrzec przed zbytnim lekceważeniem "strzałów...
Witam. Potrzebuję pilnie porady. W Mercedesie w203 c200 2.2 cdi urwała się klapa w kolektorze ssącym. Czy po usunięciu wszystkich klap auto będzie chodziło normalnie? Czy ktoś już usuwał klapy z kolektora ssącego w Mercedesie 2.2 cdi? Ja usuwałem już klapy w Bmw 2.0d i w 3.0 d. Auto chodzi idealnie a Mercedes nie wiem. Pilnie potrzebuję porady.
Witam. Ciśnienie paliwa jakie jest ? ma być 3-3,5 Bara na próbę zaciśnij przewód powrotu z listwy paliwowej ,wylot masz pod kolektorem ssącym przy grodzi. Czy podając w kolektor ssący jakiś preparat np. samostart lub Plak silnik wchodzi na obroty?
Wymieniamy był też kolektor ssący na OE regenerowany Tu szukałbym przyczyny.Może coś z długością średnicą.
Podstawa to sprawdzić nieszczelności w układzie ssącym, często problemem są cienkie wężyki przy ścianie grodziowej. Następnie układ odmy - na czas diagnozy można ją odpiąć od grzebienia przy kolektorze, zaślepić otwory w kolektorze, a odmę puścić w atmosferę. Jeśli się poprawi - do wymiany separator odmy i rurki. Tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy,...
BMW E61 N47 - wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, kolektor ssący. Samochód jedzie dobrze, przy nagłym wciśnięciu gazu do oporu, wchodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu, wszystko wraca do normy i ponownie po wciśnięciu gazu do oporu, to samo. Dzieje się to powyżej 3500 obrotów.
Jak niby kolega wyobraża sobie chłodzenie zamkniętych wtryskiwaczy benzynowych podczas zasilania silnika gazem? Gdzie zdaniem kolegi zimne paliwo zostanie dostarczone przez pompę paliwa? Moim zdaniem pompa wymiesza tylko paliwo w zbiorniku przez regulator ciśnienia. Jeśli BMW ma zwrotny przewód paliwowy, czego obecne samochody na wtrysku nie posiadają...
Minęło prawie dwa lata od ostatniego postu a postęp miał miejsce. Finalnie zamontowałem w silniku więcej czujników niż chciałem ale wszystko po to żeby to dobrze współpracowało z komputerem. Komputer EasyEcu Micro. Swoje miejsce znalazły IAT, CLT, TPS, Knock, Lambda, regulator ciśnienia paliwa i kilka innych elementów :) Zasilanie paliwem z oryginalnego...
Wygląda na nieszczelność w kolektorze ssącym, ewentualnie uszkodzony przepływomierz. Sprawdź przewody odmy i resztę przewodów od podciśnień.
Przecierz już raz pisałem ,że jest to VANOS bez ciśnienia w kolektorze ssącym i obojetnie na jakiej instalacji to auto nie pojedzie gdzie jest czujnik cisnienia kolektora ssącego. Montażysta dał kichę po prostu. Tylko pojedzie na holenderskim PRINSIE i SEC-u.
jeszcze się nie spotkałem żeby parownik puszczał LPG w obieg wodny... jak membrana przepuszcza to lpg syczy do obudowy gdzie jest do tego specjalnie króciec który powinien być podłączony do kolektora ssącego, i wtedy go "zagazowuje" i na wolnych obrotach gaśnie, lub też syczy na zewnątrz, ale na pewno nie do wody :)
Jak można w samochodzie wymieniać coś, czego tam nie ma i nigdy nie było? Równie dobrze mógłbyś napisać, że wymieniłeś tam dyszel.[/quote] Jak to nie ma? Tuż przy kolektorze ssącym obok bagnetu od oleju ten srebrny silniczek z wężykiem podłączonym do kolektora to co to jest?
Witam forowiczów mam taki problem z BMW E46 m54b22. 1.Stukanie w silniku i nierówna praca silnika. Widziałem już na forum jakimś ze jest takie coś ale nie pisze rozwiązania. Daje link do stukotu https://youtu.be/MMpkWYJ7Tgg?si=iVx01cyV... 2. Syczenie za kolektorem ssącym jutro zobaczę podciśnienia i dam znać.
Uszczelniacz- oring. Kolektor ssący won mapewno. Alternator też jak dobrze pamiętam. Wymiar uszczelniacza podam ci jutro bo mam gdzieś w warsztacie.
Czujnik temp. powinien być w kolektorze ssącym, z prawej strony przepustnicy, nie w przepływomierzu. Dla silnika 20 6S 1lub2 oporność przy 15-30C to 1300 do 3600 Ohm, piny przy sterowniku 77 i 78.
Patrzyłem tą odmę, w sumie za wiele nie napatrzyłem bo żeby się do niej dostać trzeba zdjąć kolektor ssący, jedynie dmuchnąłem w rurkę która podłączona jest do kolektora obok Vanosa. Przepływ jest ale to pewnie i tak nie o to chodzi :)
A korekty sond lambda jakie są? Rozrząd składany na blokady? Auto już uleczone, winna była jedna sąda w kolektorze a odnośnie rozrządu, tak był składny na blokadach 😉
Turbodoładowanie zwiększa moc i zwiększa spalanie, ale obniża sprawność! Wiara kontra wiedza ... Fizyka mówi: "... nic za darmo ..." Zaczniemy od wydechu: jeśli wydech nie jest dławiony (np. turbiną), to cylinder "rozładowuje się" do niższego ciśnienia, niż gdy mu damy "po drodze" jakieś ustojstwo, które ma odbierać część energii z wydechu. Silnik...
[quote="Tomas666p"]dett napisał "Mam pytanie, co może powodować ten plus po stacyjce jeżeli się utrzymuje dłużej?" 1. Będzie zalewać auto więc problemy z odpaleniem W jaki sposób będzie zalewać auto?? Do autora tematu, problemem w tym przypadku może być też reduktor, który jest połączony z kolektorem ssącym jednym podciśnieniem, jeżeli membrana w reduktorze...
bmw e36, omegas, reduktor li 02, 102 KM, czy warto wymienić reduktor na ig1. W tych silnikach bmw zastosowało zmienną długość kolektora ssącego, która zmienia się z długiej na krótką przy określonych obrotach (chyba 3500) , podciśnienie w miejscu podłączenia kompensacji spada przy zmianie długości kolektora i nie wzrasta liniowo względem obrotów czego...
Czy auto ma lpg? Patrzyłeś czy w okolicach ecu jest czysto i sucho? Nie posiada LPG w okolicach ECU jakby z fabryki wyjechał. Sprawdź czy przeplywomierza daje jakiś sygnał, sprawdzałeś szczelność układu dolotowego? Właśnie zrzuciłem kolektor ssący i będę od nowa wszystko uszczelniać i sprawdzać. O co chodzi z opcja kolektor indukcyjny tak jak widnieje...
Im krótsze tym lepiej. Ja u siebie na pojedynczych Magikach mam tylko 1cm luzu, może i jest trochę roboty ale jak jeździ :). Jeździ na pewno nie lepiej niż na benzynie, a swoją drogą zrobiłem kiedyś Mercedesa CLS350 na Prinsie i wtryskiwaczach keihin gdzie przewody miały około 40 cm długości, po sprawdzeniu na hamowni miał 270 KM fabryka podaje 272...
Witam serdecznie ! BMW E61 525D M57D25 177KM Podczas zakładania kolektora ssącego z nowymi uszczelkami, nadarzyła mi się bardzo przykra sytuacja.. Gumowo/aluminiowa uszczelka wpadła do zaworu ssącego, lecz nie byłem pewien że tam trafiłą I odpaliłem silnik na dosłownie 30sek, i z korka wlewu oleju słuchać takjakby tą podkładkę jak gdzieś podskakuje...
zaworu odmy nie uszczelnisz, to jest taka bańka z kilkoma przewodami, a w środku jest zawór z membraną ( jeżeli mówimy o tyn samym typie) takie coś plastikowe pod kolektorem ssącym. jeżeli nie to sprawdż błędy na benzynie, być może vanos się zacią.
Przerabiałem starego zetora 4 cylindry średnica 95mm na 7211 uszczelki zetor muszą być i trochę trzeba kolektor ssący przerobić inne kąty są- ja w tej chwili zakładam Tubo z BMW-e34 24td. do swojej 60 -tki. wszystko już mam dopracowane ze smarowaniem włącznie , pozdrawiam.
Przepraszam że wtrącę się jako laik, ale nie przemawia do mnie stwierdzenie, że niema ukadu dodatkowego powietrza dla zimnego silnika.Niewiem jak to jest w tym przypadku rozwiązane ale skoro silnik dostaje dodatkowe paliwo to musi i dostać dodatkowe powietrze czy to na zasadzie by-pas przepustnicy, czy też ukadu wymuszonego uchylenia przepustnicy dla...
Za wolne obroty jest odpowiedzialny silnik krokowy więc w pierwszej kolejności demontaż i czyszczenie jest jak dobrze pamiętam pod kolektorem ssącym. Jaki masz filtr powietrza? I czy napewno jest cały dolot jak i wydech szczelny?
Witam--- trzeba sprawdzić te wężyki podciśnieniowe przy kolektorze ssącym oraz taki grubszy co idzie do serwa czy nie są pęknięte przetarte a może spadły
Dogadamy się. To nie jest 125p, tu popychacze hydrauliczne są. Do pracy zaworów ssących nie mam żadnych zastrzeżeń, specjalnie ściągałem kolektor dolotowy żeby sprawdzić czy równo się otwierają.
Po serwisie gaz chodzi wspaniale, a benzyna się dławi, jak się "rozchodzi" i zagrzeje to jest lepiej ale w dalszym ciągu nie jest to prawidłowa reakcja na gaz. Tuż po odpaleniu samochodu przy dodaniu gazy obroty praktycznie nie rosną i jakby strzela w kolektor ssący . Jak można sprawdzić cewki zapłonowe ( brak błędu w komputerze) ? Pozdrawiam
Mnie to też dziwim ale znajomy miał podobny temat w BMW zapchany katalizator uszkodził vanosy. Bierze olej ? I jeszcze jedna sugestia - czy nie bierze lewego powietrza np uszczelka na kolektorze ssącym, pęknięty kolektro ?
Skoro silnik cały czas pracował na otwartym zaworze przewietrzania zbiornika to po zaślepieniu zanim na wolnych złapie nowe adaptacje to trochę zejdzie.Proponuje odpiąć klemy na godzinkę będzie szybciej.Te odgłosy przy kolektorze ssącym to może być luzna klapa zaworu DISA,pierwsza fota na samym dole kolektora.Ale skoro ma moc,nie słychać tam odgłosów...
Nooo! Wstawiłem cały kolektor ssący wraz z przepustnicą i listwą wtryskową [wtryskiwacze sprawdzane. Nie puszczają] BMW ładnie pracuje na wolnych obrotach i wkręca się bez żadnych problemów. Jednak jest pewien problem ;] wkręca się ale za wolno, tak jakby nie miała siły. Będę musiał podpiąć ją pod komputer i sprawdzić sondę. Kiedy otwieram klapkę od...
W IS pękały membrany na kolektorze ssącym tym bardziej w starym i zagazowanym.tzw. DISA tu zobacz http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.p...
Miałem ten sam problem w mondeo 1.8. Nie wiem czy w swojej instalacji masz klapę zwrotną zabezpieczającą przepływomierz powietrza (zaraz za kolektorem ssącym) jeśli tak to sprawdz jej działanie musi chodzić swobodnie lubi się zacierać na ośce. Pozdro
Reduktor zamontowany :) trochę ciężko było ale upchany :) Kolektor Ssący już też :) ale mam pytanie z praktyki gdzie najlepiej zamocować wtryskiwacze od góry i pod co jest przymocować ?
Z bmw odradzam Tobie silniki 2,0 ze względu na ich awaryjność (wpadające klapki z kolektora ssącego do wnętrza silnika) i paliwożerność. 3,0 ma świetne osiągi jednak spalanie mocno odbiega od samochód z rodziny VAG
czy to ten czujnik w kolektorze ssącym tak pośrodku. Jeśli to ten to go czyściłem ale może wiecie jakie powinien mieć wartości, chyba że czyszczenie nic nie pomaga.
mercedes kolektor ssać kolektor ssać peugeot ciśnienie kolektor ssać
mosfet pioneer excel listy rozwijane hikvision firmware upgrade
lodówka migają diody lodówka migają diody
Obliczanie prędkości wysuwu tłoczyska siłownika hydraulicznego – wzory, normy ISO, praktyczne przykłady Czas wysuwu tłoczyska siłownika hydraulicznego – obliczenia, Siemens Rexroth, HESS, Sytronix