Podciśnienie ma być 340 mbar. masz 440 to za mało .Jest nieszczelność w kolektorze ssącym.
Sprawdź cienki przewód podciśnienia, który idzie od odmy do kolektora bodjże fi6. Zaślep go na próbe i sprawdź. Kiedyś tak z AKL chyba w Octavi miałem, tamtędy ssał powietrze i ubogo miał cały czas.
Tak. Wymienione zostały uszczelki kolektora ssącego (sparciałe). Pozdrawiam D.
zapłon na pierwszym sie nie pojawia napewno, bo odlączenie swiecy lub wtrysku nic nie zmienia Jak będzie ten cylinder zalewało paliwem to czy odłączysz wtryskiwacz czy przewód WN to i tak efekt będzie taki że cylinder nie będzie pracował więc to żaden dowód na to że nie ma iskry. Sprawdź czasy wtrysków na poszczególnych cylindrach. Warto sprawdzić...
O ile mnie pamięć nie myli to chyba z tyłu pod kolektorem ssącym na połączeniu silnika ze skrzynią.
12547, co w tłumaczeniu znaczy "silnik klapy kolektora ssącego" P3103 -też wskazuje na silnik klapy kolektora ssącego Warto sprawdzić tak piszą na forach.
Do demontażu kolektor ssący, sprawdzenie nalotu w kanale ssącym w głowicy i na zaworach dolotowych.
W okolicy przepływomierza powinien być króciec ssący do układu podciśnienia. Tam spróbuj
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest ciepły to obroty potrafią się zawieszać w okolicy 1500...
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
Nie, turbo mogło by przeładowywać i sterownik wchodzić w tryb awaryjny gdyby zawór upustowy nie działał, ale bez wpływu na wolne obroty Weź płaskie szczypce i zaciskaj po kolei wszystkie wężyki dochodzące do kolektora ssącego na wolnych obrotach, zobaczysz czy zatkanie któregoś wpłynie na pracę silnika
Witam. Zrób test - tak jak pisałem z tym wężykiem. Rozjaśni to kwestię uszkodzonego parownika - jak piszesz po wymianie butli - obstawiam że to zbieg okoliczności. Wtedy już parownik się kończył. Do przedmówcy - to wygląda jak zalewanie gazem z tego co zostało w parowniku. Po skończonej jeździe - właśnie tym cienkim wężykiem z podciśnienia kolektora...
Witam ponownie- czy montaż tak skonfigurowanej instalacji wymaga wiercenia kolektora ssącego ? czy jest jakiś inny mniej inwazyjny sposób adaptacji ? A jak niby bez wiercenia gazownik umieści wkrętki w kolektor?
Witam Mam Skode Octavie 99r 1.6 AKL benzyna. Od pewnego czasu zmagam się z problemem , braku mocy szarpania nie równej pracy ,niekiedy nawet bardzo powolnej reakcji na pedał gazu . Komputer pokazał : Czujnik prędkości obrotowej silnika-G28 brak sygnału(interesujące dla czego w ogóle nie łapie sygnału) Po odpięciu wtyczki samochód tam samo pracuje ....
Jeżeli błąd pojawił się po wymianie filtra to logiczne że to może być przyczyna.W tym roczniku filtr powinien być 4-barowy a 836/3 jest 3-barowy.Generalnie te silniki nie mają idealnej pracy i zdarza się że na biegu jałowym potrafi szarpnąć ,można to poprawić podnosząc obroty biegu jałowego-w tym silniku to możliwe.Rozumiem, że przed pierwszą naprawą...
Napisz jakie były objawy tej awarii. Czy stało się to nagle, czy narastało powoli. Jeżeli to drugie to zalecał bym odkręcić kolektor ssący i sprawdzić czystość kanałów dolotowych. Wiem z praktyki, że czasem jest tam tyle (miodu), że ciężko wsadzić tam palec. Pozdrawiam
Zmienia to, że nie nie ma gazu na odcinku butla-kolektor ssący i nie pali dwóch paliw naraz przy odpalaniu co przypuszczam, że teraz się dzieje. Wyłączenie przyciskiem niewiele daje bo gaz i tak pozostaje w układzie.
sprawdz dokładnie układ dolotowy od turbiny do kolektora ssącego. masz tam przewody gumowe które łącząturbine intervculer i ssący często pękają.najlepiej zrobić ogledziny na kanale bo rury od turbiny zaczynają się z tyłu i idą pod spodem silnika
Witam mam na zakładzie skode octavia 1,6 AVU 2001r z pompką powietrza wtórnego problem leży po stronie zaworu EGR .Wyczytałem błędy dotyczące 17526 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny: przerwa P1118 - 35-00 - - 16522 - Zespół 1; sonda 2: napiecie za wysokie P0138 - 35-10 - - - Sporadyczny 17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji P1403...
Mam takie pytanie. Przy kolektorze ssącym jest jakiś czujnik od powietrza - podciśnienie? przepływomierz? ma to symbol 037 906 283C, np :https://rrr.lt/en/used-part/dvr21895-03... . Z jednej strony ma to nałożoną plastikową rurkę, która prowadzi do niczego z drugiej gumowy wężyk, który albo się urwał, albo...
Witam serdecznie. Octavia 1u 1.6 sr kuleje na gazie i szarpie przy stałej prędkości na Lpg. 1. Pewnego dnia z dużą wilgotnością zaczęła się "przygoda" z wypadaniem zapłonów. Nie palił na wszystkie cylindry do póki się nie zagrzał. Więc wymian świec, przewodów NGK i cewki TESLA. Kasowanie błędów i chwilę było lepiej do ponownych wilgotnych dni z tą różnicą...
kolektor ssać octavia kolektor ssać skoda ssać skoda octavia
płyta gazowa bezpiecznik oscyloskop laptop kontrolka deska mazda
porażenie prądem porażenie prądem
Mnożenie pierwiastków: \(\sqrt3 \times \sqrt3 = 3\) Renault Espace IV - Dmuchawa Webasto nie działa