Szukaj na kolektorze ssącym kostki 4piowej.
17549 przyczyna moga byc nieszczelnosci w dolocie , uszkodzony czujnik cisnienia kolektora ssacego lub sama jednostka sterujaca przepustnica . wiec jest tego troche do sprawdzenia
Witam. Miałem kiedyś podobny problem pływania silnika na wolnych obrotach i gaśnięcia, przyczyną była wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym.
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
np:spryskiwaczem z benzyną ekstrakcyjną (podejrzewam uszczelke kolektora ssącego)
Podciśnienie ma być 340 mbar. masz 440 to za mało .Jest nieszczelność w kolektorze ssącym.
sprawdz uszczelke pod kolektorem ssącym czy nie zasysa powietrza pozdrawiam
Proponuję sprawdzić działanie funkcji CUT OFF. Prawdopodobnie coś z czujnikiem. Albo załamany przewód podciśnieniowy z kolektora ssącego.
Może wymienię uszczelki kolektora ssącego dolotowego ?
Witam błąd dotyczy czujnika ciśnienia barometrycznego i odnosi się do działania układu ciśnienia bezwzględnego w kolektorze sprawdź kolego czy nie masz jakiejś nieszczelności zacznij od filtra powietrza a skończ na kolektorze ssącym.
Z tyłu silnika, pod kolektorem ssącym, "czyta" z tylnej płaszczyzny koła zamachowego
Sprawdź cienki przewód podciśnienia, który idzie od odmy do kolektora bodjże fi6. Zaślep go na próbe i sprawdź. Kiedyś tak z AKL chyba w Octavi miałem, tamtędy ssał powietrze i ubogo miał cały czas.
Ja bym powiedział że pod kolektorem ssącym. Przy skrzyni biegów.
Tak. Wymienione zostały uszczelki kolektora ssącego (sparciałe). Pozdrawiam D.
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego i jest ok.
zapłon na pierwszym sie nie pojawia napewno, bo odlączenie swiecy lub wtrysku nic nie zmienia Jak będzie ten cylinder zalewało paliwem to czy odłączysz wtryskiwacz czy przewód WN to i tak efekt będzie taki że cylinder nie będzie pracował więc to żaden dowód na to że nie ma iskry. Sprawdź czasy wtrysków na poszczególnych cylindrach. Warto sprawdzić...
Z boku kolektora ssącego, patrz za bagnetem do sprawdzania poziomu oleju
O ile mnie pamięć nie myli to chyba z tyłu pod kolektorem ssącym na połączeniu silnika ze skrzynią.
papiery mam, ale gazownik jest zarobiony i nie ma czasu, może później... jak pokończy inne auta. Ja tą rozpiske znam na pamięć, nic niech nie kombinuje, tylko powiedz mu że konsultowałeś to z autoryzowanym serwisem staga i ma podłączyć czerwonoczarny kabel do plusa po stacyjce (o ile mnie pamięć nie myli to jest to czarno niebieski, lub czarno fioletowy...
Szwagros bzdurna to jest twoja wypowiedz. Jeśli jest uszkodzona membrana w reduktorze to przez podciśnieniem dostanie się gaz do kolektora ssącego .
12547, co w tłumaczeniu znaczy "silnik klapy kolektora ssącego" P3103 -też wskazuje na silnik klapy kolektora ssącego Warto sprawdzić tak piszą na forach.
Komputer pokazał błąd ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik wymieniony na nowy Ile Ci map pokazuje ? dubel ;)
O składzie mieszanki decyduje gaźnik a nie pompa; poziom paliwa w komorze pływakowej i ogólny stan gaźnika pompa ma za zadanie podać paliwo do gaźnika jeśli nie poda odpowiedniej ilości to są problemy ale na pewno nie odpowiada za skład mieszanki Zimny silnik kolego barthezz odpalamy wciskając raz pedał do oporu nie dwa (można i 15 ale automat ssania...
To sprawdź. W tych silnikach od tego zaczynam. Zapłon potrafi wypadac gdy jest już w okolicach 10 bar. Jeżeli jest masz cały czas ubogo to sprawdź jeszcze szczelność kolektora ssącego, w szczególności na tym cylindrze.
witaj! obejrzałem twoje zdjęcia i muszę stwierdzić że ten typ kolektora wymaga sekwencji . podobny układ srumienia mieszanki w kolektorze ssącym jest jak w skodzie felicji 1.3 tam tęż dawały mi w skórę wybuchy a związane to było z dużą komorą komesacyjną czyli zbiorczą ,,rurą" z której doprowadzona jest mieszanka do każdego cylindra. pamiętaj że uboga...
Przepustnica czysta? Przecież Ci pomógł, trzeba tylko rozumieć... Temat znany akurat nam, nie ociz? :) Wiem wiem i rozumiem, wcześniej pisałem że przepustnica nie była czyszczona, troche mam obawy przed tym czyszczeniem bo różne rzeczy ludzie piszą co do adaptacji później... Było wiele wątków w których było opisywane ze właśnie po czyszczeniu to dopiero...
Do demontażu kolektor ssący, sprawdzenie nalotu w kanale ssącym w głowicy i na zaworach dolotowych.
Sprawdź korekty sondy lambda, porównaj sygnał przedniej i tylnej sondy. A najważniejsze, porównaj sygnał sondy lambda z dobrym analizatorem spalin, na rozgrzanym silniku. Sprawdź jakie widzi podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Jakie odcinki przejeżdżasz?
To jest parownik reduktor podciśnieniowy BRC ten przewód musi być podłączony do kolektora ssącego .Mam taki sam w Favoritce więc napewno się nadaje .
kolego a spróbowałeś wymienić MAP Sensor? To taki mały czujnik sterujący praca turbiny na kanale przed kolektorem ssącym za silnikiem blisko podszybia.Pomaga...
Po kilku latach nawracających problemów z oryginalnym gaźnikiem Jikov postanowiłem zamienić go na prostszy gaźnik Webera. Szukając informacji na temat gaźników Jikov i Pierburg trafiłem na stronę Classic Carbs UK oferującą zestawy do konwersji z Pierburg na Weber przeznaczone dla VW. Zakupiłem zestaw przeznaczony dla Polo 1.3, pojemność oraz moc porównywalna...
A no, było, widziałem ten post, jeszcze kolektor ssący znaleźć i będę w domu. 😁
Ja bym sprawdził uszczelki pod kolektorem ssącym, gumki lubią puszczać a lewe powietrze .......
Tu masz widoczny czujnik po lewej stronie wraz z założoną wtyczką. http://mar-motomax.pl/skoda-fabia-14-16v...
witam serdecznie mam problem ze swoją skodą 1.3 mpi (tylko benzyna bez gazu), chodzi oto że nie wchodzi na obroty i strzela w kolektor ssący,dusi się. komputer nie pokazał żadnych błędów. wymieniłem już: czujnik położenia wału,filtr powietrza,świece,rozrząd. podmieniałem z innej skody(sprawnej) przepustnice,wtryski,i ten czujnik podciśnienia w kolektorze...
witam kiedyś miałem taki przypadek łapał lewe powietrze była walnieta uszczelka pod kolektorem ssącym i to samo zimny pali ciepły za cholere.:|
Witam serdecznie Mam sprawę do wyjaśnienia. Pacjent to Skoda Faworit 1.3 1993r. 135L, gaźnik, aparat zapłonowy na rozdzielaczu Mam dziwny objaw wahania temperatury płynu chłodzącego w układzie silnika przez co zbiornik wyrównawczy wywala co jakiś czas płyn. Wymieniłem aparat zapłonowy bo od niego zaczęły się problemy [ale to inny temat] , ustawiłem...
Koledzy! Znalazłem czujnik temperatury w kolektorze ssącym. I to on jest uszkodzony.Dziękuje za pomoc.Pozdrawiam. Zamykam temat.
W okolicy przepływomierza powinien być króciec ssący do układu podciśnienia. Tam spróbuj
Skoda fabia 1, 1.2 12V kod silnika też?
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest ciepły to obroty potrafią się zawieszać w okolicy 1500...
Między innymi z czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym. Bląd z opisem Pomiar obciążenia................ często wynika z brudnej przepustnicy
:d no chodzi to by dymu trochę przy ssącym kolektorze zrobić, i widać ładnie jak go zaciąga ew. nieszczelność.
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
Czesc, Moj problem z samochodem Skoda Felicia 1.3 Mpi (benzyna) 97r., przebieg 414.000km wystepuje juz od ponad roku. Sa to wibracje, ktore przenosza sie z silnika na karoserie podczas postoju. Dodam ze gdy odpale zimny silnik i chodzi na ssaniu to nie odczuwam tych wibracji. Zauwazylem jeszcze ze w te upalne dni gdy silnik juz mocno sie rozgrzeje wibracje...
Jeśli pedał leci do podłogi, to kolektor ssący dostaje dużo powietrza z serwa. Przy sprawnych hamulcach skok jest minimalny, żeby działały. Spróbuj wcisnąć "jak przy sprawnych", żeby wyeliminować uszkodzenie serwa.
Witam! Wprawdzie nie mam Skody ale moj tato ma skode 120 i dlatego zainteresowal mnie ten post. Przeczytalem wszystko, przejechalem sie samochodem (niestey nie skoda) i cosik wymyslilem w oparciu o pomysl kolegi Andrzej2612. Mianowicie wymyslilem aby w czasie gdy silnik jest zimny zagrzac troche plyn chlodniczy za pomoca wlasnie kolektora wydechowego...
Sprawdzałeś odczyty z pedału gazu? Jakie ciśnienie w kolektorze ssącym widzi sterownik silnika na zgaszonym silniku a jakie na pracującym na biegu jałowym?
To że brakuje bezpiecznika, nie oznacza że gaz nie dostaje się razem z paliwem do cylindra albo jest gdzieś na tym cylindrze nieszczelność, lub jeśli ma, to urwana klapa kolektora ssącego, lecz z tego co wiem w tym silniku nie występuje.
Obstawiam, że rurka gazowa zsunęła się z króćca i zapalił się gaz. Przewody elektryczne zabezpieczone są bezpiecznikami i nie palą się żywym ogniem. A ja lubię samochody z gazem, dolicza się za utrudnienia i klienci płacą, a jak się burzą, to mówię "przecież ma pan tyle oszczędności z gazu". Jaki silnik posiada ta Skoda, że do wymiany świec zapłonowych...
Czy dużym problemem jest zamiana silnika 1.2 6v na 1.2 12v w Skodzie fabii, chodzi mi o elektronikę (czy konieczna jest zmiana wiązki przewodów i komputera) oraz kolektor ssący i cewki. To mój pierwszy post na tym forum, jeżeli nie ten dział to przepraszam. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Gdzie strzela, w wydech czy kolektor ssący? Może zatkany katalizator? A może banalna sprawa-czujnik temperatury szwankuje, i zalewa ją.
Nie, turbo mogło by przeładowywać i sterownik wchodzić w tryb awaryjny gdyby zawór upustowy nie działał, ale bez wpływu na wolne obroty Weź płaskie szczypce i zaciskaj po kolei wszystkie wężyki dochodzące do kolektora ssącego na wolnych obrotach, zobaczysz czy zatkanie któregoś wpłynie na pracę silnika
Cześć, Proszę o pomoc w poszukaniu przyczyny możliwego błędu bo już nie wiem co mam robić. Napiszę to chronologicznie datami - będzie prościej. 22 maja zapaliła się kontrolka od wspomagania i to jest początek problemów, auto straciło wspomaganie, po ponownym odpaleniu auta błąd zniknął 23 maja zapaliła się kontrolka EPC, ASR, Check engine. Auto na biegu...
Właśnie tak, dobrze by były zaprowadzić samochód do mechanika i odebrać sprawny i zapłacić za wymienione części i robociznę. Jednak tak dobrze nie ma. Sam mam takie problemy, po godzinach pracy zajmuję się elektroniką (naprawy RTV) oraz dwa samochody do napraw i na samą myśl o odstawieniu samochody do warsztatu dostaję gęsiej skórki, co wymyślą i co...
1. Najlepiej odczyt błędów na początek. 2. Sprawdź czy nie dostaję się lewe powietrze do kolektora ssącego . 3. Sprawdź w jakim stanie jest przepustnica może jest brudna i się zawiesza .
Jak sama nazwa wskazuje czujnik temperatury powietrza w kolektorze znajduje się w kolektorze ssącym silnika, jest zamontowany gdzieś przy przepustnicy najczęściej. nie wiem dokładnie gdzie w tym modelu.
Witam. Zrób test - tak jak pisałem z tym wężykiem. Rozjaśni to kwestię uszkodzonego parownika - jak piszesz po wymianie butli - obstawiam że to zbieg okoliczności. Wtedy już parownik się kończył. Do przedmówcy - to wygląda jak zalewanie gazem z tego co zostało w parowniku. Po skończonej jeździe - właśnie tym cienkim wężykiem z podciśnienia kolektora...
Kalmoty z fiata Uno, Zrobiłem to a'la Bosch Monojetronic. Był pewien problem, bo w tym systemie zasada pracy opiera sie na tym, że znana jest pojemnośc kolektora ssącego i na tej podstawie skonstruowana jest mapa, więc trzeba było dokonac pewnej korekcji w elektronike. Polecam ci raczej jakiś system bazujący na czujniku podciśnienia.
Hm......... z mojej strony mógł bym zaproponować obróbke głowicy, kolektora ssącego i wydechowego oraz chiptuning. Czyli do normalnej jazdy wystarczająco :)
Witam ponownie- czy montaż tak skonfigurowanej instalacji wymaga wiercenia kolektora ssącego ? czy jest jakiś inny mniej inwazyjny sposób adaptacji ? A jak niby bez wiercenia gazownik umieści wkrętki w kolektor?
Witam. Mam Skodę 1,3 MPi 1997 rok. Ostatnimi czasy mam problem z moja Felicja faluje na wolnych obrotach i często się dusi i gaśnie. Na samym początku wyczyściłem przepustnicę, pojechałem do serwisu aby zrobić adaptacje przepustnicy nic to nie dało. Następnie wymieniłem kolejno rozrząd, czujniki temperatury, świece, uszczelki na kolektorze ssącym i...
Sprawdź tutaj: [url=http://www.autodiagnos.com/sites/de... Biuletyn Techniczny W Skodach z tym silnikiem pomaga jeszcze wykasowanie adaptacji. Zakładam że nieszczelność kolektora ssącego można wykluczyć.
Robiłem swojego czasu mase felicji, i bardzo często nierówno pracują jak wydmucha uszczelke pod kolektorem ssącym (są dwie). Objaw taki jak opisujesz. Zapobiegawczo mozna je wymienić koszt niewielki i godzinka roboty.
Widzę, że małe zamieszanie na forum się zrobiło :) Wynalazek tak czy inaczej działa i na pewno będzie rozwijany. Jak silnik klęknie to mam drugi w dobrym stanie to zrobię przekładkę a stary rozbiorę i ocenie co z nim para wodna zrobiła. Co do niejasności spalania Artur k wyjaśnił dokładnie o co mi chodzi. Co do lambdy w SDI na 99 % nie ma i sam też...
Witam, na początek chce zapytać czy ta przepustnica którą wymienili w serwisie jest elektroniczna ,czy mechaniczna sterowana podciśnieniem? Błędy podane mają opisy:1282 Zawór przełączeniowy klapy kolektora ssącego-N239 i 19559-Silnik klapy kolektora ssącego-V157 uszkodzony.Ten drugi mówi o klapie elektronicznej, czym zresztą sugerowali się mechanicy.Problem...
MIAŁEM 2 RAZY PODOBNY PROBLEM. SAMOCHÓD DODATKOWO NIE MIAŁ TYCH OBROTÓW STABILNYCH ( POJAWIAŁO SIĘ OD CZASU DO CZASU tzw. "FALOWANIE " OBROTÓW). PRZYCZYNA BYŁA PROZAICZNA - WALNĘŁA USZCZELKA MIĘDZY KOLEKTOREM SSĄCYM A BLOKIEM SILNIKA. RADZĘ CI TO SPRAWDZIĆ . SĄ TAM DWIE OSOBNE - KAŻDA NA DWA CYLINDRY.
Witam Mam Skode Octavie 99r 1.6 AKL benzyna. Od pewnego czasu zmagam się z problemem , braku mocy szarpania nie równej pracy ,niekiedy nawet bardzo powolnej reakcji na pedał gazu . Komputer pokazał : Czujnik prędkości obrotowej silnika-G28 brak sygnału(interesujące dla czego w ogóle nie łapie sygnału) Po odpięciu wtyczki samochód tam samo pracuje ....
Witam forumowiczów. Problem. Skoda Fabia 2 1.2 tdi model silnika cfw. Trzeba było zdjąć kolektor ssący ktory był zabudowany przez listowe CR czyli trzeba było ją zdjąć. Po zamontowaniu jej spowrotem samochod nie odpala. Tzn chce ale nie może. Na testerze cisnienie na listwie max 30 bar. Tak jakby chciał już odpalić, ale nie odpala. Cisnienie na zasilaniu...
dziś zauważyłem jeszcze ,że kable (kostka przypięta do obudowy termostatu) idące w stronę kolektora ssącego są urwane drugiego końca nie znalazłem ktoś wie od czego one są i gdzie znaleźć ich drugi koniec??
Poradzę ci coś jedz do porządnego serwisu skody niech zobaczą co i jak zapłać więcej ale miej samochód sprawny ewidentnie widać niefrasobliwość mechanika.
Jeżeli błąd pojawił się po wymianie filtra to logiczne że to może być przyczyna.W tym roczniku filtr powinien być 4-barowy a 836/3 jest 3-barowy.Generalnie te silniki nie mają idealnej pracy i zdarza się że na biegu jałowym potrafi szarpnąć ,można to poprawić podnosząc obroty biegu jałowego-w tym silniku to możliwe.Rozumiem, że przed pierwszą naprawą...
Wymiana samoregulatorów ( 10sztuk z 24) było miękkie, regeneracja turbiny z racji puszczania oleju na tłoczenie i dalej do intercoolerów i kolektora ssącego pomogła. Samochód nie dymi i odzyskał moc. Oczywiście wymienione zostały 24 dźwigienki oraz 24 samoregulatory. Dziekuję za zainteresowanie, oraz udzielone podpowiedzi.
Napisz jakie były objawy tej awarii. Czy stało się to nagle, czy narastało powoli. Jeżeli to drugie to zalecał bym odkręcić kolektor ssący i sprawdzić czystość kanałów dolotowych. Wiem z praktyki, że czasem jest tam tyle (miodu), że ciężko wsadzić tam palec. Pozdrawiam
Tak coś koło tego, dzisiaj zrobię wydruk, i napisze. Wartość na rozgrzanym silniku do 80 stopni: http://obrazki.elektroda.net/67_12724365... Czy wie ktoś jaka wartość podciśnienia ma być w tej skodzie? Po podpięciu vakuoemtra pod kolektor ssący, mam wartość ok 0.5 mbar na biegu jałowym, tylko że trzęsie troszkę wskazówką. Na obroty wchodzi bez problemu....
odnośnie problemu jaki mnie trapi to raczej po ostatnich oględzinach podejrzewam ze kol.jokerdek wskazał mi prawidłowy kierunek "....skontroluj szczelność układu ssacego, ... po nowym roku umówiony jestem z kolesiem który ma garaż z kanałem i zdejmę kolektory( ssący i wydechowy ) i wymienię uszczelkę wtedy się odezwę co i jak , na razie dzięki za wszelkie...
witam. mam pytanko.skoda sdi 1.9 rocznik 2004 przy obciążeniu,1200 obr silnika chlapocze podobnie jak przy filtrze paliwa będącym do wymiany.czy to możliwe żeby to był odpowiedzialny zawór dawki paliwa? Dodano po 16 moim zdaniem może to być coś z zaworem recyrkulacji spalin za durzo podaje spalin do kolektora ssącego imieszanka przy wyrzszych obrotach...
Zmienia to, że nie nie ma gazu na odcinku butla-kolektor ssący i nie pali dwóch paliw naraz przy odpalaniu co przypuszczam, że teraz się dzieje. Wyłączenie przyciskiem niewiele daje bo gaz i tak pozostaje w układzie.
sprawdz dokładnie układ dolotowy od turbiny do kolektora ssącego. masz tam przewody gumowe które łącząturbine intervculer i ssący często pękają.najlepiej zrobić ogledziny na kanale bo rury od turbiny zaczynają się z tyłu i idą pod spodem silnika
Który rok tej Octavi? CO za duże. HC 238 może świadczyć o braku katalizator. Oczywiście pod warunkiem że silnik pracuje równo nie wypadają zapłony a silnik nie bierze oleju. Proszę sprawdzić dlaczego jest przekroczone CO. Świadczy To bogatej mieszance. Mam nadzieję że samochód samochód pracował w CL czyli pętli zamkniętej. Bo jeżeli jest tam sonda szerokopasmowa...
Jeśli kolego wykluczyłeś niemal wszystko, co w tym silniku może wydawać dźwięk-świst to sprawdź jeszcze, czy coś się nie odkręciło przypadkiem lub było naprawiane i nie zostało odpowiednio poskręcane. Może silnik"łapie" tzw. lewe powietrze np. spod kolektora ssącego, wtrysku, niedokręconej świecy itd. tj. w zależności od rodzaju silnika. W przeszłości...
Witam mam na zakładzie skode octavia 1,6 AVU 2001r z pompką powietrza wtórnego problem leży po stronie zaworu EGR .Wyczytałem błędy dotyczące 17526 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny: przerwa P1118 - 35-00 - - 16522 - Zespół 1; sonda 2: napiecie za wysokie P0138 - 35-10 - - - Sporadyczny 17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji P1403...
Przeczytałem wszystkie posty i myślę że są bardziej lub mniej trafne. Tak jak napisał kolega /gerg/ pominąłbym kwestie zasilania ponieważ samochód posiada dwa niezależne obwody zasilania i rzadko się zdarza by padły obydwa jednocześnie. Krzywki na wałku rozrządy to też trafna sugestia. Jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicą to nie jest to az tak oczywiste...
Witam Mam problem z gaźnikiem od skody favorit. Gaźnik to Jikov a problem jest konkretnie z układem wzbogacającym mieszankę przy pełnym obciążeniu (ten który otwiera drugą przepustnicę przy podciśnieniu w kolektorze ssącym). Problem polega na tym że układ lubi się zaciąć tzn kiedy dodam gazu i przekrocze około 4 tyś obrotów zalącza sie w/w układ i nie...
proszę uprzejmie, na koniec uwaga : lepsza jest dysza nieco większa ( czyli w kierunku diagnostyki programu "za duża") i nższe ciśnienie gazu niż nawiercenie za małej dyszy i podkręcenie ciśnienia gazu bo wtedy wtryskiwacze pracują w gorszych warunkach. Pionowy montaż jak na rysunku też sprzyja długowieczności bo i syf ma jak spływać i tarcie mniejsze....
(at)gimak A podałeś przykład silnika, który słąbo sie nadaje do LPG. Zawsze wybierałem silniki z hydrauliką zaworów. Największe koszty jakie miałem to raz reduktor za 220 zł i ze 3 kp.l tanich wtryskiwaczy np magic jet czy stag, za 200 zł /4 szt , które wytrzymywały 50-60kkm. Jedyny problem jaki miałem do przez miesiąc nie mogłem dojść , dlaczego po...
Mam takie pytanie. Przy kolektorze ssącym jest jakiś czujnik od powietrza - podciśnienie? przepływomierz? ma to symbol 037 906 283C, np :https://rrr.lt/en/used-part/dvr21895-03... . Z jednej strony ma to nałożoną plastikową rurkę, która prowadzi do niczego z drugiej gumowy wężyk, który albo się urwał, albo...
idąc Twoim tokiem myślenia To nie jest żaden tok myślenia, tylko rzetelna wiedza na temat zagadnienia, uniwersalna dla wszystkich systemów ze sterowaniem opartym na określaniu obciążenia silnika na MAP-sensorze. Przy wyłączonym silniku czujnik ma pokazywać ciśnienie atmosferyczne, na biegu jałowym zaś 340-350mBar. Jeśli jest inaczej, wskazania potwierdza...
Przystaję przy tej wypowiedzi. Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia w kolektorze do sprawdz instalację czujnika do ECU a jak...
Kwestia jakości nowych części, zużycia silnika, charakteru stuku. W tych kosiarkach łańcuszek delikatnie słychać i to normalne, taki urok silników z łańcuchem, kwestia jak bardzo jest to słyszalne, czy z kabiny, czy trzeba maskę podnieść i ucho przykładać. Dodano po 3 Dodatkowo podczas pracy silnika jak odkręcę korek olejowy silnik zaczyna się dławić...
Witam wszystkich, mam następujący problem z moją Felką: Gdy silnik jest ciepły rozrusznik nie chce się w ogóle kręcić. Po przekręceniu kluczyka siada napięcie, światła gasną (jeśli są zapalone) i wyraźnie widać że prąd do rozrusznika leci ale elektromagnes nie potrafi załapać. Wymieniłem elektromagnes. Dalej to samo.(tłoczek, blaszka i sprężynki zostały...
Witam serdecznie. Octavia 1u 1.6 sr kuleje na gazie i szarpie przy stałej prędkości na Lpg. 1. Pewnego dnia z dużą wilgotnością zaczęła się "przygoda" z wypadaniem zapłonów. Nie palił na wszystkie cylindry do póki się nie zagrzał. Więc wymian świec, przewodów NGK i cewki TESLA. Kasowanie błędów i chwilę było lepiej do ponownych wilgotnych dni z tą różnicą...
kolektor ssać skoda octavia mercedes kolektor ssać kolektor ssać peugeot
prędkościomierz renault scenic przepala bezpiecznik deski rozdzielczej radia wojskowe
radio internetowe radio internetowe
Wymiary i waga BOX V500 CRESCENDO - brak danych Wymiary i waga powermixera Box Electronics Crescendo V500