Czy na filtrze tym "stożkowym" skuter jeździł jakiś czas? Niech Pan zdejmie kolektor ssący z gaźnika i wleje tam trochę paliwa przepustnica w połowie lub ruchy przód tył. Jeżeli się odezwie i zgaśnie to problem tkwi w układzie paliwowym.
Czujniki spalania stukowego są wkręcone w głowice, musiałbyś zdjąć kolektor ssący żeby do nich dojść. Miernikiem ich nie sprawdzisz, co najwyżej oscyloskopem, najlepiej przy wtyczce koło ściany grodziowej, to chyba niebieskie wtyczki są od tych czujników. Ale ja wątpię żeby to była przyczyna problemów. Natomiast tych dwóch następnych błędów nie ma w...
SPRAWDZ WTRYSKI I WYCZYSC UKLAD RECELKULACJI SPAKIN A W SZCZEGóLNOSCI KOLEKTOR SSąCY KUP SPREJ DO CZYSZCZENIA GAZNIKOW I ZDEJMIJ RóRę Z KOLEKTORA SSąCEGO I JEDNA OSOBA NIECH PULSACYJNIE DODAJE GAZU DO OPORU A TY PRYSKAJ SPREJ DO KOKEKTORA W TEN SPOSóB WYCZYSCI SIE CAY UKLAD I WYDECZ
Zdjęcie kolektora ssącego prawdę Ci powie .
U mnie pomogło zdjęcie kolektora ssącego i wyczyszczenie go, oraz wymiana map sensora, który jest w kolektorze.
Mam taki problem gdy przekręcę kluczyk w stacyjce to zapala mi się lampa od grzania się świec ale on tak szybko nie zgaśnie dopiero gdy trochę pojeżdżę. Wydaje mi się ze to jest wina świec ale żeby je wymienić muszę zdjąć kolektor ssący jak go zdjąć ?
A ja lubię takie auta , mam z czego żyć . Jak zdejmiesz kolektor ssący to zobaczysz co jest do zrobienia .
Bardzo dziękuje za pomoc , miałeś racje . Jestem kilka dni po wymianie uszczelki pokrywy zaworów , uszczelek wtrysków oraz uszczelek kolektora ssącego i sucho . Uszkodzona była jedna warga uszczelki pokrywy zaworów w okolicy drugiej świecy , dokładnie było widać dopiero po zdjęciu kolektora ssącego . W samym kolektorze był delikatny film olejowy ewidentnie...
Na tym zdjęciu widać, gdzie jest przykręcony kolektor ssący [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
A 190 (benzyna) automat 2000 rok Pytanie do praktyków . Jak dostać się najprościej do rozrusznika a konkretnie , jak dokręcić śruby go mocujące ? Po prostu się poluzowały. Jaki tam jest rozmiar klucza ? Czy aby opuścić silnik razem ze skrzynią , wystarczy odkręcić śruby sanek i opuścić , czy coś się nie pourywa ? Jak najprościej zdjąć kolektor ssący...
a szmata nie miała jakiś guzików czy coś? sama szmata się wypalić powinna, ale jak podparła zawór jakimś cudem tak bardzo, no to trzeba zdjąć kolektor ssący i kręcąc wałem ustawić tak, żeby zawór ssący był otwarty i powyciągać resztki tej szmaty jakimś np Koherem
To jest zawór EHAB i służy do tego, aby silnik gasł natychmiast to wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Do świecy płomieniowej paliwo idzie z tego zaworka co masz zamontowany na kolektorze ssącym mniej więcej na środku długości kolektora (widać go na zdjęciu) a do samego zaworka to już trzeba popatrzeć po przewodach skąd paliwo idzie. Pompę zasilającą...
Żeby rozebrać odme w twoim przypadku trzeba zdjąć kolektor ssący. Często dolny przewód odmy pod kolktorem jest pekniety i przez to nie ma żadnej reakcji na otwarcie korka oleju. Jestem prawie pewny ze cały blok pod kolektorem ssącym jest zawalony olejem.
No gdybym to umiał zrobić to bym się nie pytał na forum .. To nie jest zmiana opony przecież . Nikt nie chce go robić, a jeden z lepszych elektroników w moim mieście też nie wie więc pomyślałem, żeby tutaj zasięgnąć jakichś informacji, i może w jakiś sposób go nakierować po prostu Co Ty piszesz, przecież to są jedne z najprostszych usterek. Przekręcasz...
Ja bym proponował zdjąć kolektory -ssący i wydechu i zobaczysz czy z głowicy z którego wylatuje jaki dym a wtedy dopiero by sprawdzać co i dlaczego
Demontując alternator, zdjąłem kolektor ssący, obudowę filtra i odpiąłem przepływomierz, nic więcej...
Zdjąłem kolektor ssący w poszukiwaniu uszkodzonych klap i za dużo nie znalazłem, jutro to poskładam go do kupy i podmienię ten czujnik.
Podciśnienia to jedno, a zostaje jeszcze układ odmy do sprawdzenia. W awt odma i układ podciśnień jest bardziej rozbudowany niż w innych 1.8t. Żeby dobrze sprawdzić odmę musisz zdjąć kolektor ssący.
Jak odepnę czujnik iskry nie ma, jak wepnę jest... zawory otwiera bo patrzyłem przy zdjętym kolektorze ssącym.
Mój chciał odpalić no ale nie udało się poza tym natychmiast było słychać cykanie do kolektora ssącego .Po zdjęciu głowic i sprawdzeniu szczelności(zastosowałem naftę) okazało się ,że gniazda zaworowe są tak z....ane ,że tylko do poprawki.Wracając do tematu, ja w dalszym ciągu obstawiam pompe wtryskową a tak bardziej konkretnie to regulator skoro faluje.
Nie to czujnik różnicy ciśnień od filtra cząstek. Szukaj czujnika na rurze która podaje powietrze do kolektora ssącego - rura o średnicy ok 60mm. Pokaż zdjęcia pod maską.
Witam. LPG, Opisz coś więcej o tym. Może to nie fabryczna a dokładna IV generacja i parownik się skończył. Wieczorem jak przyjedziesz to zdejmij ten cienki wężyk idący z parownika do kolektora ssącego (zdejmij od kolektora). Załóż tam nową pusta strzykawkę w pozycji "ściśnięta" I rano zobacz czy tłoczek się ruszył. Jeżeli tak to parownik do wymiany...
Gdzie w tym silniku jest separator oleju ? Po zdjęciu kolektora ssącego sporo jest oleju który spływa po głowicy i bloku silnika w dół, na przeglądzie technicznym zasugerowano wyciek oleju spod głowicy ale tył silnika jest suchy. Strzałką zaznaczyłem miejsce gdzie wpada olej w kolektor ssący.
Witam forumowiczów. Problem. Skoda Fabia 2 1.2 tdi model silnika cfw. Trzeba było zdjąć kolektor ssący ktory był zabudowany przez listowe CR czyli trzeba było ją zdjąć. Po zamontowaniu jej spowrotem samochod nie odpala. Tzn chce ale nie może. Na testerze cisnienie na listwie max 30 bar. Tak jakby chciał już odpalić, ale nie odpala. Cisnienie na zasilaniu...
Cewki poszły na pierwszy ogień, sterownika nie mam jak podmienić. Dodano po 12 Po zdjęciu kolektora ssącego nie widać zaworów ssących.
WIęc masz spadniety wężyk z kolektora ssącego, albo się wwierciłeś PRZED przepustnica hehe. Zrób jakieś sensowne zdjęcie silnika.
Witam. Mam podobny problem z takim silnikiem ,czyli odpalanie i wolne obroty.Kosiarka ma już swoje lata i uważam,że problem z odpaleniem i brak wolnych obrotów może być spowodowany niską mocą ssącą podczas suwu ssania.Przynajmniej w moim silniku,przy zdjętym kolektorze ssącym i przytkaniu wlotu palcem słabo odczuwa się zasysanie powietrza(podczas kręcenia...
Kolektor ssący składa się z 2 części. Rozkręcasz go na łączeniu - 5 śrub na imbusa. Później od ściany grodziowej jest jedna śruba. W sumie zdjęcie kolektora to maksymalnie 10min roboty. Ściągasz rurę od przepustnicy i powinno być wystarczająco miejsca a jak mało to odpinasz wąż od serwa i od systemu EVAP. Więcej roboty przy demontażu pokrywy niż przy...
Patrzyłem tą odmę, w sumie za wiele nie napatrzyłem bo żeby się do niej dostać trzeba zdjąć kolektor ssący, jedynie dmuchnąłem w rurkę która podłączona jest do kolektora obok Vanosa. Przepływ jest ale to pewnie i tak nie o to chodzi :)
Witam. Ile ma przejechane na tym LPG? Na już zanim zgasisz auto, zakręć gaz na butli poczekaj aż samo przejdzie na benzynę i zobacz jak rano odpali - normalnie to masz parownik do wymiany. Jest jeszcze inna metoda - z parownika wychodzi cienki wężyk do kolektora ssącego, Zdejmij go z kolektora i załóż na niego strzykawkę jak do rana tłoczek wyjdzie...
Wszystko jest sprawdzone, Błąd P0299 (od skasowania wchodzi po kilku km, nie od razu, jazda możliwa ale b. wolno, brak mocy) zasilanie z ECU do elektrozaworu dochodzi (sterowany minusem) przy rozruchu sztanga się podnosi i za chwilę opada) Dodatkowo ECU wyczyszczone styki, rozebrany komputer poprawione wszystkie ewentualne zimne luty. Brak jakiegokolwiek...
Kranik jest wmontowany w zbiornik paliwa. Powinny biec do niego dwa przewody jeden dopływ paliwa do gaźnika drugi podciśnienie z kolektora ssącego, które otwiera kranik. -Jeżeli zrobisz zdjęcia rozebranego gaźnika napisze co i do czego służy tak na 95% oczywiście zdjęcia po otwarciu komory pływakowej, z jednej i drugiej strony.
Zawór jest na listwie CR od strony grodzi na dwie śróbki torx, trzeba zdjąć kolektor ssący wtedy jest w miarę dostęp. Twoje objawy wskazują raczej na wtryski. Ja zacząłbym naprawę na twoim miejscu od wymiany filtra i sprawdzenia drożności smoka w zbiorniku...
zdjąłem kolektor ssący wyczyszczę go dokładnie i będziemy widzieć, ale trochę tego smaru z sadzami tam jest może to być to. jutro działam dalej ,napewno jutro dam znać co jest grane ,bo jeszcze myślałem czy coś się nie psują popychacze ale mi to nie pasuje bo auto do końca jeżdziło bez zarzutu ,na razie dzięki za pomoc
Nie wiem jak to jeszcze zrobię ale montaż silnika nie będzie łatwy tak aby nie uszkodzić uszczelniacza w skrzyni. Myślę że jutro znajdę te trzy śruby. Po zdjęciu kolektora ssącego widać dokładnie zawory i wydają się być proste. Teoretycznie po wymianie/ naprawie rozrządu będę chciał zmierzyć kompresję na wyjętym silniku. Rozrusznik da się zamontować...
Zdejmij rurę kolektora ssącego poproś kogoś niech odpala, a Ty użyj plaka do rozruchu silnika.
To nazywa się: 1. Siłownik klap kolektora ssącego 2. Gruszka klap kolektora ssącego 3. Regulator klap kolektora ssącego. Mogą też występować nazwy jak wyżej, ale bez słowa "klap". Najszybciej kupisz to używane na jakimś szrocie, albo cały kolektor na znanym portalu aukcyjnym.
Zdejmij kolektor ssący i dokładnie go obejrzyj czy nie ma w nim pozostałości po obróbce. Sprawdź doleganie do bloku. Wszystko wskazuje na ubogą mieszankę, wypadanie zapłonów na tym cylindrze i dopalanie się paliwa w tłumiku. Stąd ta nierówna praca i strzały w tłumiku.
Witam wszystkich powracam do tematu vectry komputer nic nie pokazał zdecydowałem się zdjąć kolektor ssący i okazało sie że jest pekniety mimo ze był aluminiowy kupiłem drugi i nie ten samochud dziękuje wszystkim za dobre porady pozdrawiam
Witam. Wskazywało by na któryś z czujników halla ale one bardziej lubią "nie pracować" ciepłe. Skoro piszesz że LPG zakręcone. A na pewno dokładnie zakręcony zaworek na butli? Na parowniku jest jeszcze taki cienki wężyk idzie do kolektora ssącego. Zdejmij go a od strony kolektora zaślep czymś na próbę. Pozdrawiam.
(at)gimak A podałeś przykład silnika, który słąbo sie nadaje do LPG. Zawsze wybierałem silniki z hydrauliką zaworów. Największe koszty jakie miałem to raz reduktor za 220 zł i ze 3 kp.l tanich wtryskiwaczy np magic jet czy stag, za 200 zł /4 szt , które wytrzymywały 50-60kkm. Jedyny problem jaki miałem do przez miesiąc nie mogłem dojść , dlaczego po...
Kolego myślę że nie będzie większego problemu.Musisz zdjąc kolektor ssący,przewody paliwowe,pokrywę zaworową(bez demontarzu wtryskiwaczy-tylko delikatnie uszczelniacze wtrysków-teoretycznie jednorazowe) i już masz walek z dźwigienkami na wieszku bez specjalistycznych narzędzi.Po zlokalizowaniu uszkodzonych dźwigienek odkręcasz odpowiedni wałek i wymieniasz...
rozrząd wczoraj sprawdziłem trzeci raz,według mnie jest ok,ciśnienie sprężania po 12 atmosfer, spróbuje dziś zdjąć kolektor ssący i zobaczę czy nie ma jakiś uszkodzeń ? Dodano po 2 kolektor wyeliminowany,brak uszkodzeń.
gdzie tu znajduje sie takowy czujnik??? Kolega wyżej pokazał ci zdjęcie jak wygląda taki czujnik. Jak już pokrywa jest zdjęta to stojąc przed autem przepustnicę masz po prawej stronie kolektora a czujnik jest po lewej.
Silniki DTL DTI i DTH momentalnie wyczuwają zaślepiony zawór EGR. To tak jak byś zdjął przewód podciśnieniowy z zaworu na kolektorze ssącym , czy zaślepiony czy odłączony a ECU wykryje błąd P0100 :-) Nie polecam tego rozwiązania. W starych silnikach się sprawdzało, bez przepływomierza.
Pamiętaj o uszczelnieniu podkładek pod nakrętkami! Tylko nie silikonem! Czytaj to co jest na zdjęciu w poście nr 31. Tak, ale te dwie co są pod kolektorem ssącym.
Tak da się to naprawić, Przerabiałem ten temat w 1.6VVT-i. Co prawda inna pojemność, ale oba silniki są do siebie podobne. Naprawa jest banalna jeśli ma się odrobinę wiedzy z mechaniki, a polega ona na wkręcenie czterech wkrętów w kolektor ssący. Jutro zamieszczę zdjęcia, jak to wygląda u mnie. Pozdrawiam
Czy parownik ma elektrozawór od ssania ? Zapodaj zdjęcie mieszalnika na kolektorze ssącym.
Witam. Jak w temacie. Krótko: rozpięte połączenie "pedał" hamulca, 4 śruby mocujące serwo, odkręcona pompa hamulcowa, węże podciśnieniowe itp. Serwo wisi luźno, a za diabła nie mogę go wyjąć. Między kolektorem ssącym a nadkolem mam luz -1cm. (minus 1cm). Nie mogę go wyjąć. Jeśli trzeba to dam foty. Pytanie: czy muszę zdjąć kolektor ssący? Może jakiś...
Przeważnie te zawory są montowane w kolektorach ssących lub wydechowych,dostęp do niego powieniś mieć z góry,co do błędów to zdejmij lkeme z akumulatora na kilka godzin i komputer powinien się zresetować.
kolektor zdjąć zdjąć kolektor kolektor ssać laguna
czarny silikon dobre gniazdko smart drukarka brother drukuje czyste kartki
avr270 reset radio lotnicze zestaw
Problem z programem po wymianie modułu Beko Programowanie modułu zmywarki Beko DSFS 6831X: krok po kroku