szukaj w kolektorze ssącym 3 przewody
no a jak wyglądały te świece po wykręceniu a to że nie równo chodzi to czy na pewno wszystko dobrze przy kolektorze ssącym podłączyłeś przewody zapłonowe dobrze podłączyłeś chodzi mi o kolejność.
Jak odkręcałeś przewody WC to się zapowietrzył . Poluzuj je przy wtryskach (jak pisał bladi02) i Plaka mu w kolektor ssący to zapali, zakręć przewody jak będzie z nich tryskać ropa i odpal. Jak popracuje to się odpowietrzy dokładnie i wtedy szukaj reszty.
Peugeot 307 SW 2003 rok 2.0 benzyna Witam, czy w tym modelu, by wyciągnąć rozrusznik, trzeba wyciągać kolektor ssący? Czy wystarczy zdemontować przewody z chłodnicy nad tym rozrusznikiem? Pozdrawiam.
sprawdz uszczelke pod kolektorem ssącym oraz przewody podciśnienia
Ten z jednym pinem jest na zegar, Ciebie interesuje ten drugi, na 2 przewody. MAP to właśnie czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Powodzenia.
Kolego myślę że nie będzie większego problemu.Musisz zdjąc kolektor ssący,przewody paliwowe,pokrywę zaworową(bez demontarzu wtryskiwaczy-tylko delikatnie uszczelniacze wtrysków-teoretycznie jednorazowe) i już masz walek z dźwigienkami na wieszku bez specjalistycznych narzędzi.Po zlokalizowaniu uszkodzonych dźwigienek odkręcasz odpowiedni wałek i wymieniasz...
Sprawdz szczelność między filtrem powietrza i kolektorem ssącym , czy przewody nie są pozaginane , filterek gazu
Być może silnik ciągnie lewe powietrze (poszła uszczelka pod kolektorem ssącym lub przewody podciśniena)
Dobrze mierzyłeś, z masami to właśnie chodzi o oczyszczenie i sprawdzenie mocną żarówką (np H4) przewodów. Odpinasz komp i do pinu we wtyczce gdzie ma być masa podłączasz żarówkę a drugi koniec do plusa aku. Interesujące cię miejsce masowe jest na kolektorze ssącym - przykręcone śrubką brązowe przewody. Jak będziesz sprawdzał żarówką musisz być pewny...
Jest wkręcony w kolektor ssący i ma dwa przewody. W kolektorze jest tylko ten czujnik od komp. Pozdrawiam.
Ja kupowałem w Gdyni. Jak będę w domu to mogę napisać nazwę producenta to może gdzieś znajdziesz. A jeśli chodzi o te przewody miedziane i kolektor ssący to tam jest zawór który zamyka dolot w momencie gdy sprężarka nabije odpowiednie ciśnienie. Układ automatyki puszcza tam powietrze które go zamyka.
Ale nie zaszkodziło :) Spróbuj podpiąć pod tester. Chociaż powinna zaświecić się kontrolka silnika :/ Odpowietrzenie skrzyni korbowej? Pod kolektorem ssącym są takie przewody które lubią sparcieć. Taki z 3 końcówkami.
Z16XEP nie ma przepływomierza.Te dwa przewody to czujnik temperatury zasysanego powietrza.Do obliczenia dawki korzysta z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym i jeszcze paru parametrów.Pozdrawiam.
Witam potrzebuje schemat układu podciśnienia (przewodów) do vectry B 96r 2.0 cm3 100kW, ponieważ nie wiem skąd wypadły mi dwa przewody gdzieś za kolektorem ssącym jeden gruby gumowy a drugi z plastiku.
A przypadkiem nie miałeś wystrzału w kolektor ssący?Zwróć uwage czy wszystkie przewody ciśnieniowe i podcisnieniowe sa oki przy kolektorze ssącym.Miałem podobny problem okazało się ze wybuch gazu'przeczyscił kolektor'.
Po pierwsze akumulator żyje? Po drugie przewody od aku dobrze połączone? Masa na karoserie na silnik? Po trzecie jakie bezpieczniki sprawdziłeś? Tylko te w aucie czy pod maską też? Jeśli był wymieniany kolektor ssący podejrzewam że albo ktoś nie dokręcił śruby na przewodzie + na rozruszniku (dojście do jednej śruby mocującej kolektor wymaga odkręcenia...
Skoro komputer pokazał błąd czujnika to trzeba sprawdzić przewody miedzy komputerem a czujnikiem. Te objawy bardziej mi wyglądają na jakieś nieszczelności w kolektorze ssącym.
ale stroboskop możesz podł-wyeliminuj tę możliwość strzela Ci jak rozumiem w kolektor ssący co może świadczyć własnie o przestawieniu zapłonu /przyczyny?/ sprawdz b. dokładnie przewody gumowe podł. do kolektora ssącego lubią stwarzać probłemy mapsensor-czujnik podcisnienia w kolekt. ssącym-jak rozumiem
Witam Proszę o pomoc w wykryciu przyczyny błedu "check engine" (niskie ciśnienie w kolektorze ssącym), błąd sporadyczny, po wykasowaniu wraca po kilku tys km, co zostało zrobione: -wymieniony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym -sprawdzony intercooler -sprawdzone przewody ciśnieniowe turbo-intercooler-dolot, oraz obejmy łączące -sprawdzone turbo,pompuje...
Podejrzewam nieszczelność w kolektorze ssącym, sprawdź wszystkie cienkie i grube przewody dochodzące do kolektora. Pozdrawiam.
Problem z podciśnieniem jest tu kluczowy. Odma lub jej przewody l, kruche połączenia pod kolektorem ssącym itp.
Z opisu wynika że masz nieszczelność na drodze turbo-przewody-intercoller-kolektor ssący.
\Jak mówią w mojej astrze trzeba rozebrać pół samochodu. To kompletna bzdura. Osobiście demontowałem kolektor ssący u siebie (także 1,7 cdti w AH) celem jego dokładnego czyszczenia. W tym modelu wszystko jest na wierzchu i spokojnie da się to wykonać na parkingu od góry. Wystarczy zdjąć osłonę silnika, wykręcić rurę dolotu, poluzować przewody paliwowe,...
obrotomierz jest podłączony do kondensatora przeciwzakłóceniowego znajdującego się na kolektorze ssącym do przewodu zielonego ,pozostały podwójny biało-niebieski do cewki zapł i tranzystora sterującego cewką zapłonową.
Wygląda na nieszczelność w kolektorze ssącym, ewentualnie uszkodzony przepływomierz. Sprawdź przewody odmy i resztę przewodów od podciśnień.
Okolice wtrysku, kolektor ssący, na jednym przewodzie, wsuwany konektorek.
A może pomylone przewody (podłączenie) na wtryskach ?
Na ciepłym silniku komputer podaje za bogatą mieszankę na wtryskiwacz (zalewa). Powodem jest najprawdopodobniej czujnik temperatury ( 2 -pinowy) - który podaje błędne dane dla ECU. Czujnik temperatury, który wymieniłeś (1-pinowy) podaje sygnał tylko na tablicę wskaźników. Ten 2-pinowy jest za cięgłem przepustnicy (zwykle koloru niebieskiego) przy kolektorze...
trzeba wlutować opornik 5k om pomiędzy dwa przewody przy czujniku temp i doładowania ( to taki płaski czujniczek na kolektorze ssącym z 4 przewodami ) musisz połączyć przewód nr 080 i 033
Mam jeszcze jedno pytanie. Jak się tą szybkozłączkę rozpina ? Trzeba coś nacisnąć aby można było rozpiąć te przewody ?
Wygląda na uszkodzenie przewodów powietrza na linii turbo-przewody-intercooler-kolektor ssący. Dziura będzie mała i trudna do zlokalizowania.
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
Ściągasz tłumik z kolektorem, kolektor ssący, odkręcasz przewody paliwowe i olejowe. Odkręcasz pokrywy głowic, później głowice(nie pomyl ich przy zakładaniu, najlepiej zaznacz która jest pierwsza,a która druga) no i teraz cylindry masz do ściągnięcia. Ściągas pierścienie i zakładasz nowe zaczynając od olejowego- tego co jest najniżej. Nie pomieszaj...
nieznam sie na tym,,niewiem gdzie szukać danych silnika,jest coś takiego jak regulator mieszanki z którego odprowadzone są przewody wysokiego ciśnienia jest jeszcze podobno kolektor ssący ....z kolektora wydechowego wychodzi przewód metalowy zakoncziny jakby zaślepką.
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
Z tyłu silnika pod kolektorem ssącym, rozrusznik znajdziesz np na allegro. Również najgrubszy przewód z plusowej klemy zaprowadzi Cię do automatu/elektromagnesu rozrusznika. Jego właśnie nie bij... [url=http://daewooforum.pl/temat66764.ht... i konserwacja rozrusznika trzeba się zarejestrować, ktoś to zrobił, możesz i TY. Łatwo bez kanału nie...
A ten płyn to nie przypadkiem paliwo kapiące z gaźnika?, Otwór w kolektorze ssącym czy w podstawce gaźnika( do podstawki powinny być podłączone dwa przewody gumowe), może jakieś lepsze zdjęcie, należały by sprawdzić czy nie bierze lewego powietrza.
W związku z licznymi pytaniami o tą przeróbkę, przedstawiam gotowe rozwiązanie. W przypadku trudności z uruchomieniem silnika lub strzelaniem w kolektor ssący, należy zamienić miejscami przewody impulsatora indukcyjnego.
Oszlifuj króciec porywy zaworów nie będzie wyciekać olej. Z tym airboxem akurat nie robiłem sprzęta więc trzeba przymierzyć czy wejdzie. 1. wywalić kostki emulatora i siano emulatora bo zajmuje miejsce i poukładać przewody wtedy powinno być widać kolektor ssący. Mając w ręku: http://www.phjacus.pl/447-Trojnik-rozdzi... plus http://www.phjacus.pl/Y75-BARRACUDA-Wtry...
sprawdz dokładnie układ dolotowy od turbiny do kolektora ssącego. masz tam przewody gumowe które łącząturbine intervculer i ssący często pękają.najlepiej zrobić ogledziny na kanale bo rury od turbiny zaczynają się z tyłu i idą pod spodem silnika
Skoda Fabia 1,2 12V gaśnie po dodaniu gazu i przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Komputer pokazał błąd ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik wymieniony na nowy ale bez efektu. Przewody podciśnieniowe są szczelne. Po odłączeniu wtyczki z czujnika podciśnienia silnik zachowuje się normalnie, po wpięciu zaraz zaczyna nawalać.
Witam, takie przyczyny niestabilnego podciśnienia na wolnych (jaka skala tych skoków?) powodują wypadające zapłony, sprawdż świece i przewody i co to za samochód i silnik?.
Komputer od wtrysku pobiera informacje z czujnika temperatury silnika i załącza przekaźnik od wentylatora. Czujnik znajduje się w bloku pod kolektorem ssącym i wychodzą z niego dwa przewody.
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
Mam kłopot z obrotami silnika w passacie b5 1,8 bez turba,falujace obroty 600-840,a przy gwaltownym puszczeniu gazu np.przed skrzyżowaniem mniejsze i gaśnie,przy ostrym rozpędzaniu przerywa,czyszczona i wielokrotnie kodowana przepustnica,wym.czujnik temperatury,sonda działa,kolektor ssący i przewody podciśnieniowe sprawdzone,filtry,swiece ok.Na zimnym...
Tak jak pisali przedmówcy zawór siedzi na kolektorze ssącym i dochodzą tam dwa przewody steruje właśnie ilością powietrza przepływającego przez ten dodatkowy kanał w przepustnicy.
To CI powiem, obejrzyj dokładnie przewody powietrzne między turbiną a kolektorem ssącym. Wystarczy niewielka dziurka i po balu.
Utleniony i przerwany przewód. Kiedyś kabel mógł mieć przetartą izolację i tak jeździć latami. Teraz izolacja nie naruszona a miedź zielona jak trawa latem. Nie no, kiedyś też to się zdarzało, może mniej niż teraz, ale aut tez było mniej. Kiedyś asortyment przewodów dla motoryzacji, jako najmniejszą wartość przyjmował powiedzmy 1,5mm², nawet jeśli...
Wiesz tak się zastanawiam.... Rozumiem że powodem demontażu turbiny był wyciek oleju do układu zasilania powietrza i do wydechu, założyłeś zregenerowaną , a przewody kolektor ssący czyściłeś? Ile oleju jest w katalizatorze i tłumiku? Jak długo silnik chodził? Może ta zasłona dymna to wypalający się olej który wszędzie pozostał?
Według schematu instalacji elektrycznej bezpiecznik F34 zasila następujące elementy: - Czujnik obrotu wałka rozrządu - pin 1 - Przepływomierz - pin 2 - Zawór elektromagnetyczny EGR - pin 1 - Zawór obejścia chłodnicy układu recyrkulacji spalin - pin 1 - Zawór elektromagnetyczny sterowania zmienną geometrią - pin 1 - Przełączany kolektor ssący - pin 2...
POLO 6n 1,4 APQ Błąd 00519- Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (g71) 30-00 Przerwa/ zwarcie z plusem Witam, od tygodnia mam problem z swoją polówką, a mianowicie podczas jazdy przeważnie na 5 biegu (ale i na niższych się zdarzało) nagle zaczynało przerywać, zgasło, potem były problemy z odpaleniem, ale za którymś razem odpalił... Podpiłem się VCDS-em...
Witam mam problem posiadam VW Fox 1.4 tdi 2007 rok. Program vag wyświetla mi błąd nr 17564 czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. wymieniłem czujnik na intercoolerze ale jak go wypinam to pokazuje mi błąd związany z temperaturą. nie mogę nigdzie zlokalizować tego czujnika. sprawdzałem przewody i są w porządku proszę o pomoc
Dobra, sprawdziłem (wiem, że trochę to zajęło, ale ciężko z czasem). Na schemacie, który znalazłem, wynika, że przewody idą bezpośrednio do ECU. Odpiałem komputer i sprawdziłem miernikiem, czy kable nie są może gdzieś po drodze przerwane. Okazało się, że nie są. Ruszałem wiązkę od strony komputera, od strony czujnika i nic. Jednak naprowadziłeś mnie...
Witam . Potrzebuję pomocy samoczynnie urwała mi się wiązka przewodów jak sądzę zbyt naszpanowane były przewody od puszki metalowej najprawdopodobniej mierzacej ciśnienie, znajdującej się nad kolektorem ssącym silnika są to trzy przewody brązowo zielony zielono biały i zielono żółty. Silnik często rozłączł się podczas jazdy i zapalały się wszystkie kontrolki...
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Jak masz gaz,i mocno niesprawne przewody to masz wtedy strzały w kolektor ssący. Strzela?
Witajcie. kupiłem tigrę 1.6 16v i mam problem z instalacją,przy kolektorze ssącym jest taka biała kostka na sześć pinów. od strony kierowcy są odcięte trzy przewody: niebieski z czerwonym paskiem,brązowy i czarny. Bardzo proszę o pomoc albo o przesłanie mi schematu na meila: robertirzykowski(at)o2.pl. Pozdro i z góry wielkie dzięki
Przewód miedzy pokrywą a kolektorem ssącym wyrzuciłem i zaślepiłem przyłącza. Ja nie chciałem żadnych oparów wrzucać w układ dolotowy wiec peszel z prawej strony poprowadziłem pod podwozie a przyłącze które znajduję się przy rurze dolotowej od turbo (to z wtyczką i dwoma przewodami) zaślepiłem. PS ta krótka rurka (w dolocie przed samym turbo) z wtyczką...
Witam usterka zlokalizowana, i winę za całość nie ponosi silniczek krokowy ani przewody tylko czujnik temperatury w kolektorze ssącym Pozdrawiam
Sprawdź gumowe przewody podciśnieniowe biegnące od trójnika znajdującego się na przewodzie łączącym kolektor ssący i serwo oraz zamocowanie tej rurki na kolektorze
Dolot to potoczna nazwa układu dolotowego, czyli zaczynając od rezonator idąc przez obudowę filtra, filtr, przepływke, turbinę, przewody coolera, cooler, egr i na kolektorze ssącym kończąc. Szukając nieszczelności w dolocie w każdym z wymienionych miejsc może pojawić się nieszczelność i z całą pewnością każda nieszczelności jest nie porządana. Jak się...
2 pompy i nowe porządne przewody paliwowe, najlepiej cały kolektor ssący z wtryskiem, sterownik i jego wiązka, przekaźnik pomp paliwa, niebieski czujnik temperatury, przewody elektryczne do pomp pociągnąć, inny mikser do gazu. Gaźnik może i porażka ale jak widzę jak się za niego zabierałeś to i z montażem wtrysku też marnie to widzę.
Jestem pewien ze dobrej jakości gaz. Moja siostra też tam tankowała tego samego dnia i nie ma problemów. ECU nie wkazuje żadnych błędów. Co to jest co rozdziela gaz na tłoki (na zdjęciu)? Z tego co widziałem nie ma tam wtrysków tylko te przewody wchodzą w kolektor ssący i wszystkie wychodzą z tego "rozdzielacza" jak ja to nazywam.
Mogą to być: - dość gruby plastykowy przewód łączący kolektor ssący z serwem wspomagania (duża, okrągła, metalowa puszka przy pompie hamulcowej) - cieńsze przewody elastyczne do korektora kąta wyprzedzenia zapłonu, czujnika ciśnienia (MAP sensor) itp. Wszystkie wyprowadzone są z kolektora ssącego, za przepustnicą. Zdarza się również "wessanie" uszczelki...
Pewnie pozamieniane przewody.
Odpal na zimnym-mówisz,że ma 800 0br/min.Spryskaj plakiem odcinek kolektor ssący-przewód filtra powietrza.Jeśli zwiększą sie obroty to łapie lewe powietrze.
Program LPG podaje że masz nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym- sprawdź przewód do czujnika podciśnienia i sam czujnik . Jeśli sterownik gazu widzi nieprawidłowe podciśnienie to źle dawkuje wtrysk gazu
Witam. Przymierzam się do wymiany silnika w berlingo 1,4 02r. Z lpg. Mam pytanko do kolegów czy da się wyjąć sam silnik gora?? Wystarczy odkrecic skrzynie, tlumik, przewody, porozpinać kostki itp. Ewentualnie kolektora ssący dla ułatwienia dobrze myślę?? Moze ktos juz przerabial temat.
Jeżeli układ dolotowy do przepustnicy jest drożny to faktycznie wymień ten przewód o którym piszesz. W kolektorze ssącym wytwarza się duże podciśnienie więc ten przewód musi być sprawny.
przewody sprawdzałem tysiąc razem, są oki, a dokładnie w moim aucie idą dwa... Kolektor ssący <-> serwo hamulca oraz od przepustnicy do zaworu regulujacego pary paliwa... i to wszystkie przewody w tym motorze... jest to jednostka 1.4 16 V 72kw....
Na pewno d-cat? a nie czasami d4d? Dodano po 3 Egr albo wyczyść ori, albo nowy denso. Kolektor ssący na stół i wymyć na błysk zwłaszcza krócce od podciśnienia. Przy okazji zweryfikuj przewody podciśnieniowe oraz zawory zwrotne od nich.
Mercedes silnik V6 benzynowy (2400, 2800 ccm >1998 r.), proszę o podanie lokalizacji czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym, przewodów ciśnieniowych łączących kolektor z czujnikiem. (intake mainfold sensor)
Potencjometr przepustnicy, sprawdza ile jest uchylona, jest zamocowany na ośce przepustnicy, po drugiej stronie jak linka gazu, zawór EGR to zawór recyrkulacji spalin jest na kolektorze ssącym przykręcony 2 śrubami, dochodzą do niego przewody.
ciśnienie sprawdzałeś przy wszystkich świecach wykręconych? sprawdź czy lewe powietrze się nie dostaje do silnika (uszczelka kolektora ssącego przewód od serwa itp.
Trzeba rozebrać i zobaczyć czy da się jeszcze cokolwiek wyprostować. Tylko nie kręć żadnymi śrubami ani nie przestawiaj żadnych sprężynek przy potencjometrze. To jest prosta konstrukcja i myślę że są duże szanse że będzie jeszcze żył. A na przyszłość radze zmienić przewody zapłonowe. Jak sam wspomniałeś auto stało w deszczu duża wilgotność przewody...
Witam. Moim zdaniem jak strzały w kolektorze ssącym to świece i przewody wysokiego napięcia. Te elementy przy instalacji gazowej muszą być ok i wymienia sie je zawsze razem. Wymiana samych świec z uszkodzonymi przewodami szybko je też uszkodzi. Dodano po 3 TPS możesz zmierzyć na włączonym zapłonie (silnik nie musi pracować) sprawdź napięcie na wpiętej...
Ford Escort 1.8 DOHC jak się zagrzeje to szarpie i gaśnie, jak w temacie i jeszcze jak zgaśnie to obrotomierz szaleje(na zgaszonym przy włączonym zapłonie)nawet do 7000 obrotów. Jak zimny to chodzi extra. Jak wskazówka temperatury dojdzie do pionu to kicha. Jak zgaśnie chwilę odstoi to odpali i pojedzie tyle czasu ile stał. Zagadka dla doświadczonych....
Problem rozwiązany zwarcie było w obrębie kolektora ssącego przewody jednego z zaworów podciśnienia stykały się z ściana grodziową w momencie ruchu silnika i bezpiecznik bum już wszystko ok
pierwsza rzecz spradzic wszystkie przewody podcisnieniowe i czy kolektor ssący jest szczelny tzn czy jakis weżyk podcisnienia nie spadł lub nie jest przetarty.Jeżeli to nie pomorze to trzeba by sie wziąś za siniczek krokowy,ewentualnie może byc jeszcze wina czujnika temperatury bo silniczek jest z nim powiązany.
Może być problem z układem zasilania benzyną ale zanim sprawdzisz ciśnienie paliwa skontroluj przewód podciśnienia który prowadzi do tzw czujnika MAP przy sterowniku silnika. Jego nieszczelność powoduje złe wskazania podciśnienia w kolektorze ssącym i nieprawidłowe rozpoznanie obciążenia silnika co ma przełożenie na obliczenie dawki wtrysku paliwa....
zobacz jak wyglądają świece , kable ,aparat zapłonowy ,jak filtr od gazu jak uszczelka pod kolektorem ssącym przewód od powietrza od zasilania gazem to podstawy są
Problem z moim samochodem zaczął się od zapalania lampki "CHECK ENGINE". Kontrolka jednak szybko gasła a z samochodem nic specjalnego się nie działo. Ale w międzyczasie zaczął sypać się układ wydechowy, kontrolka zapalała się częściej, i co gorsza silnik natychmiast gasł.Odczytałem kody błędu(12 i 44), restart komputera, i po krótkiej chwili, mogłem...
Witam. Fiat Uno nie wkręca się na wysokie obroty, jednym słowem "muł", maksymalna prędkość to 90 km. W filtrze powietrza jest benzyna, kiedy odpalę go bez filtra, to przy wysokich obrotach pluje paliwem. Ostatnio wymieniałem pierścienie, wszystkie uszczelki, uszczelniacze zaworów, filtr powietrza, kopułkę, przewody i świece, kolektor ssący, czy coś...
Jeżeli ten silnik ma EGR sprawdź czy gdzieś nie ma nieszczelności na tym układzie. Miałem kiedyś przypadek wypalenia plastikowego kolektora ssącego na wysokości wejścia przewodu EGR, tam dostawało się "lewe"powietrze. Pozdrawiam.
Rozgrzany silnik przełącz na gaz,kolejno zaciskaj płaskimi szczypcami przewody gumowe z wtryskiwaczy gazu do kolektora,w ten prosty sposób sprawdzisz który wtryskiwacz jest niesprawny.Przy niesprawnym wtryskiwaczu po zaciśnięciu nie będzie różnicy w pracy silnika lub będzie minimalna.Wtryskiwacz do wymiany.Dla upewnienia się co do kondycji wtryskiwacza...
Właśnie nie bardzo. W katalogu występuje on jako czujnik dla kompa. Są jeszcze dwa czujniki wkręcone w kolektor ssący takie z których wychodzą przewody. jeden jest na pewno od temp powietrza, a drugi hmm właśnie nie wiem:) Ale miałem już przypadek u znajomego że nie był ten czujnik podłączony i auto poprawnie chodziło. Urwały się z niego przewody i...
Witam za pewne masz problem z instalacja LPG niestety potrzebny jest komputer w celu odczytu usterki oraz jego skasowania.dodam że jest to normalne w wóżkach i da się normalnie z tym jeżdzic. Druga sprawa sprawdż przewody elektryczne od czujnika MAP na kolektorze ssącym.
Kolor spalin jest czarny. A czy można by było ominąć ten ITC i bezpośrednio podłączyć z turbiny do kolektora ssącego przewód powietrzny ? Dodam że hamulca górskiego ten gad nie posiada.
Na próbę odłącz od kolektora ssącego przewód zasilający serwo hamulców, zatkaj otwór, sprawdź również przyłączenie i szczelność innych przewodów podciśnieniowych sprawdź jak wtedy pracuje silnik. Czasem wystarczy psiknąć w podejrzane nieszczelne miejsce samostartem.
Do sprawdzenia rozrząd. Podpiąłeś przewód z podciśnieniem do czujnika MAP w kolektorze ssącym? Przy cewkach sa 2 masy - podpięte? Może pomyliłeś przewody WN i iskra jest w złym momencie. Tam nie ma przewodów WN.
Witam właśnie przekładam silnik w Iveco 3510 2.8TD . Kupiłem drugi silnik i tu mam mały problem z turbo. W moim silniku turbo jest połączone z kolektorem ssącym. W silniku który kupiłem turbo jak i kolektor ssący ma wyjścia na intercooler ( mój jest bez intercoolera) mocowanie i przewody do smarowania turbo są identyczne i wszystko by pasowało gdybym...
Sprawdź wakuometrem podciśnienie w kolektorze ssącym. Po objawach wygląda mi to na podpalony zawór wydechowy.
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
a ja dodam tak od siebie "ten typ tak ma, to trzeba pokochac" pozdrawiam ------------------------ ..i mnie się też tak wydaje.Sprawdziłem w 3-ch autach tej marki i z tego roku, te same objawy nie zawsze, ale się zdarzają.Widocznie wszystkie parametry muszą być OK, żeby było dobrze. Dodano po 2 Sprawdź czy silnik nie ssie czasami gdzieś lewego powietrza....
Chodzi o odseparowanie odmy, od układu dolotowego. Żeby przedmuchy nie wpływały na pracę przepływki. Ubywa Ci płyn? Ciężko będzie bo do odmy muszę ściągnąć kolektor ssący. Z odmy idą 4 przewody, dwa do bloku jak widać na zdjęciu gdzie jeden to spływ oleju a drugi też pewnie jakiś spływ. Jeden górny wchodzi w pokrywę głowicy a czwarty to podciśnienie...
paliwo się nie cofa, bak nie jest pogięty, przewody są całe. Myślę ze po prostu tak jest, i nic się nie da zrobić... A czy Ktoś próbował zakładać świece żarowe do ciągnika? Lepiej założyć je w kolektor ssący, czy może lepiej przymocować je do przewodów paliwowych przez jakiś radiator??
Czujnik temp odpada bo by nie odpalił na ciepłym. Z relacji wynika że po odpaleniu chodzi normalnie przez jakiś czas. Brakuje szczegółów: jak długo chodzi normalnie po odpaleniu na ciepłym, jak długo na zimnym. Czy rozruch ciepłego jest całkowicie normalny jeśli postoi kilkanaście minut, czy jest problem z uruchomieniem ciepłego jeśli odpalać go po...
Z informacji jakie podałeś wynika, że przyczyną falowania obrotów możę być fałszywe powietrze pobierane z nieszczelnego połączenia z przewodem serwa. Tam jest krótki przewód gumowy na łączeniu kolektora ssącego z przewodem plastikowym serwa. Drugą możlwą przyczyną bywa gdy pęknie lub spadnie jeden z cienkich przewodów sterowanych podciśnieniem kolektora...
świece raczej nie . Zainteresuj się poważnie kablami WN. Pierwsza moja porażka to były polskie Jan_MOR- kicha ! Potem załozyłem NGK ale szybko problem wrócił- zawiodłem się na japońcach kilka dni temu założyłem Bosch' a- jak ręką odjął ! Polecam zdecydowanie. U mnie strzały były w kolektor ssący. Najczęściej podczas dodawania gazu po kilku sekundach...
kolektor ssący mercedes kolektor ssący kolektor ssący octavia
zamiennik rozrusznika paski ekranie cienkie płyta główna dekoder
odpowietrzanie klimatyzacji odpowietrzanie klimatyzacji
Ustawienia zaworów w silniku 4T 80cc: wartości i porady Najnowsze oprogramowanie Pioneer VSX-930 - gdzie znaleźć?