Szczególnie tych wkręconych jakieś 10 lat do tyłu w fabryce :)
Witam, mam pytanie jak można sprawdzić nieszczelnośc w okolicy turbiny w 1,8T Golf 4? Jak jadę normalnie jest ok, w momencie gdy daje pełen but tak zwany, np na drugim biegu, słychać przez moment jak turbo tak chwilo rzęzi, to nie jest świst typowy tylko takie skwierczenie. Nie wiem czy pęknięte żeliwo też tak słychać czy to bardziej wywalona uszczelka...
witam, mam ursusa c-360, kolektorem wydechu wyciekało mi coś, mechanicy kazali wymienić pierścienie i głowice ale problem nie ustąpił, wtryski były sprawdzone czy może to być wina pompy paliwowej?
Pamiętaj że jeśli zdecydujesz się na spawanie(brak używki)spawaj kolektor na ciepło (jak kolega wspomniał).Można pospawać na zimno (wiele taniej) ale uważam że szkoda zachodu.(przeważnie po czasie pęka). Pozdrawiam Janusz
Z uturbianiem wolnossaka jest troche zabawy, oprócz turbiny, do przełożenia masz kolektory, wydech, przynajmniej poczatek od kolektora, pewnie obudowa filtra powietrza, potrzebujesz zasilanie i spływ oleju, jeżeli silnik jest na elektronice, jak piszesz komputer. Nie wiem jak pompa, czy jest inna, często słabsze wersje z turbina maja takie same co silniki...
a co powiesz na takie coś https://allegro.pl/oferta/tasma-termiczn... Będzie ok czy lepiej wełna?
Odkręć wydech przy kolektorze.
Układ wydechowy do rozpięcia zaraz za kolektorem - w pierwszej kolejności Raczej objawy zatkanego wydechu Dalej pomyślimy jak sprawdzisz....
Jest jeszcze opcja nieszczelności na wydechu. Od samego kolektora do sondy za katalizatorem.
Czy mozna dodatkowo przed daniem uszczelki między turbo kolektor i turbo wydech przesmarować płaszczyzny pastą do wydechu?
ja mam ursusa c-360, kolektorem wydechu wyciekało mi coś, mechanicy kazali wymienić pierścienie i głowice ale problem nie ustąpił, wtryski były sprawdzone czy mozę to być wina pompy paliwowej?
Witam, Odgrzebałem temat bo mam to samo: czuć spaliny w kabinie (VW T5 2.5 TDI 178KM Multivan z 2004r.) po włączeniu nawiewu ciepłego powietrza. Na początku myślałem, że to podgrzewacz silnika tak wydziela spaliny. Prze wyjazdem w góry oddałem samochód na przegląd do ASO i tam stwierdzono pęknięcie kolektora wydechu. I tu ciekawostka: ASO I 1) Kolektor...
Witam jakiego tiga polecacie w kwocie do około 2.5 tys zł? Głównie do prac przy samochodzie, spawanie wydechu kolektorów.
Wykręć sondę, wkręć manometr bo wygląda mi to na zapchany katalizator. Jak nie masz manometru to odkręć wydech od kolektora i odpal. Jeśli będzie ok. to wywal kat.
Witam! dlaczego wyciągałeś wtryski, do zdjęcia głowicy nie trzeba, głowice daj do wyrównania, sprawdź szczelność zaworów lejesz paliwo przez kanały ssące i wydechowe i patrzysz czy się nie przesącza przez zawory, przy zakładaniu kolektora ssącego uważaj na uszczelkę bo tam jest kanał wodny, osobiście przy montażu głowicy kolektory przykręcam na stole...
W końcu którą uszczelkę chcesz wymienić? Silnik-kolektor, czy kolektor-wydech? chce wymienić kolektor wydech. myślałem że puszcza kolektor silnik dlatego też kupiłem ale śruby są okropne i dostęp też nie najlepszy. nie dysponuje profesjonalnymi narzędziami (rekawicami się prosze nie sugerować:P to po to aby rak nie poobijać w razie w :D) wymienie kolektor...
Czujnik położenia wału Jeep Grand Cherokee 1996r 5.2 V8 automat. Czujnik umieszczony po lewej stronie na skrzyni biegów (stojąc od przodu silnika) w takim miejscu że trzeba nawet skrzynię lekko opuszczać, a śruby na klucz imbus 6 pionowo u góry między kolektorem i wydechem, do tego przeszkadzająca ściana grodziowa i wiązki kabli miodzio....
Wszystko wskazuje na znacznie opóźniony zapłon - kolektor wydechowy robi się wiśniowy, gdyż spalanie przesuwa się na wydech. Moc czy moment idzie w wydech... :pub:
Ja jeszcze proponuje sprawdzic zawory - zwłaszcza wydechowe i cały wydech. Pozdrawiam.
Witam, mam podobny problem, prawie wszystko już sprawdzone lub wymienione tj: przepływka, przepustnica wraz z czujnikiem położenia przepustnicy i silniczkiem krokowym, cała elektryka wymieniona na nową, jedynie komputer nie był ruszany. Auto tylko benzyna, chodzi na zimnym ok, natomiast jak się rozgrzeje, to jest brak mocy i delikatnie poszarpywanie...
hej, skrecilem wszystko i dziala, nic nie przaladowuje na 2200mbar ladnie zbija cisnienie, czyli jest git. ale cos musialem za slabo skrecic i gdzies mam nieszczelnosc, objawia sie to charakterystycznymi strzalami pod maska, rzeklbym - twarde puszczanie bakow ;) pytanie - na ktorym laczeniu? 1. kolektor ssacy - blok (moglem upalic uszczelke) 2. turbina...
sonda aby działała musi mieć odpowiednią temperaturę , dlatego stosuje sie wewnętrzne grzałki , chyba min 600 stopni , dopuki nie osiągnie temperatury po prostu nic nie wysyła , jest na niej cały czas małe napięcię poliskie zeru . a auto wcale nie musi rozgrzewać się do 90 stopni , chodzi bardziej o temperaturę spalin a na to nie trzeba czekać tak strasznie...
16504 awaria obwodu czujnika przepustnicy 16506 czujnik przepustnicy sygnał za niski 16493 ty w zależności od kodu przyczyny wywołania przepływomierz albo czujnik podciśnienia w kolektorze 16468 elektrozawór wydechu bank2 (exhaust Valve Control Solenoid, Circuit (Bank-2) 16522 sygnal lambda za wysoki bank1 czujnik2 16483 czujnik-2 (G299) temperatury...
Masz zapchany wydech lub padła uszczelka silnik-kolektor
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
Dlatego napisałem- wpierw sprawdzić szczelność układu wydechowego. Zacznij od uszczelek głowica - kolektor wydechu. Czy jest to na pewno zapach spalin? Delikatne wycieki oleju spod pokrywy głowic na kolektor wydechowy też wywołują okrutny smród w kabinie.
Przeróbka to nie dużo roboty, generalnie różnica tylko w osprzęcie - inne kolektory, wydech i pompa wtryskowa. Żeby z osobówki przełożyć (Golfy 3, Passaty) trzeba by spojrzeć na mocowania poduszki. No i do przełożenia miska olejowa.
Zamiast nieszczelności to bym stawiał na zapchany układ wydechowy, jak nic w ogóle nie leci to jak ma działać ? Odłącz jak da radę za kolektorem wydech i zobacz czy reaguje na gaz, możesz przejechać się chwilę, aby sprawdzić czy ma moc.
Możesz odkręcić kolektor wydechowy i opuścić do dołu cały wydech wtedy bez problemu ściągniesz dziurawą miskę olejową
Czyli chcesz skierować spaliny z wydechu do wydechu? Poza tym w tej puszce chyba jest katalizator?
dakladnie nie pamiętam czy dolny to ssanie a gorny wydech Przecież jest to w Service Manual. Zawór ssania od strony wlotu mieszanki. Zawór wydechu od strony kolektora wydechu. Co masz w dół, a co do góry? Który z nich jest wydechowy a który ssący 1-? 2-? https://obrazki.elektroda.pl/8604099900_...
ale jeszcze sprawdź szczelność wydechu z pod kolektora ssącego A możesz nas oświecić co to jest "wydech z pod kolektora ssącego" ?.
Witam wszystkich, mam problem z autem żony, Skoda Fabia 1 w Combi z 2003 r. 1.2 silnik o mocy 47 kW na gazie. Auto jeździło, wszystko było ok, później z powodu zmiany pracy i posiadania drugiego auta Skoda stała pół roku niejeżdżona. Później zaczęła być potrzebna, ale okazało się, że auto na wolnych obrotach szwankuje - obroty skaczą, samochód czasami...
Witam po przerwie, temat do zamknięcia bo autko jeździ jak dawniej. Naprawa co prawda po łepkach, jej koszt to nie całe sto zł, ale może do końca roku dojeździe. Oraz mieliście rację ze śrubami od wydechu, co prawda odkręciłem jeszcze kolektor od wydechu i tam musiałem jedną śrubę rozwiercać bo się ukręciła, ale ku mojemu zdziwieniu, te w głowicy od...
Ważne czy na PB było też z błędem? Podejrzyj korekty długoterminowe jeszcze przy występowaniu błędu. Jesteś pewny regeneracji wtryskiwaczy? Podbij mapę mnożnika o 10 punktów tak dla testu. Jak będzie nieszczelność to będzie i na benzynie coś nie tak. Oczywiście to nie może być nieszczelność w wydechu w okolicach kolektora wydechowego bo to sonda ubogo...
kolektor wydechowy to zapomnij, za gorący
Dzwiek nieszczelności na wydechu. Kolektorze wydechowym.Albo uszczelka na stronie gorącej turbo. Jak na turbo to zobaczysz gdzieś okopcone.
witam mam pyatnie jaki masz gaźnik w tym cc ?? a jezeli chodzi o metaliczny dźwięk to z tego co zrozumiałem z Twojej wypowiedzi to zmieniłeś wydech od kolektora az do złącza elastycznego tak ????? jezeli tak to tam po drodze powinien byc katalizator (chyba że to starsza wersja) no ale jezeli miałes tam jakis tłumik przedem a teraz założyłes pustą puszkę...
odlegóść nie ma tu znaczenia , przecież w fordach , hondach jest pardzo blisko kolektora wydechu a jednak fordy montują grzałkę , zalezy od producenta auta
wspawaj plecionki do wydechu tam za kolektorem wydechowym to się nie będzie ułamywać
Miom skromnym zdaniem , właśnie temperatura spalin spowodowała tę usterkę. Jaką bajure lejesz , była wymieniana rura od kolektora wydechu do katalizatora , jak wygląda spalanie?
Wygląd i rozmiar tłoka oraz klawiatury, pompa wody. Kamerką sprawdż tłoki. Moc nie bierze się z niczego silnik musi się różnić. Wtryski, rozrząd, wydech, kolektor ssący.
jesli dobrze pamiętam tłoki w tym silniku maja okna przelotowe do przepływu mieszanki dlatego jest bardzo wazne zebys ich nie przekręcił ,jeśli jest na denku tłoka strzałka to musi być skierowana do kolektora wydechu
Sprawny silnik czterosuwowy działa i bez wydechu... jeśli tylko kolektor wydechowy do sondy lambda jest cały to nie ma to wpływu na działanie silnika (chyba, że zawory/gniazda już wypalone). Półoś jest podłączona do skrzyni biegów, zapewne poszedł uszczelniacz, nie ma związku. Jak traci ta moc? Nagle czy stopniowo? Szarpie?
No i po kłopocie. Wyglada na to, że wymiana pompy załatwiła sprawę. 40zł pompa 120zł robocizna (rzekomo trzeba było zdemontować kolektor wydechu - pierwsze słyszę, ale trudno, za niewiedzę się płaci). Dziękuję wszystkim za udział w dykusji!
Wydech drożny lecz mimo wszystko rozpięty i nic, w parametrach rozruch jest "dozwolony", Dodam iż na palka praktycznie silnik powinien uruchomić się na zasadzie samej mechaniki pomijając układ paliwowy i elektronikę. Zawór egr również pracuje nie jest zablokowany, po jego wykręcenie (znajduje się na samym kolektorze wydech.) spaliny mają wolną drogę...
Usprawnienie wydechu w samochodzie UAZ469b z oryginalnym benzyniakiem. W moim samochodzie miałem ciągle przedmuchy z wydechu pomiędzy kolektorem a rurą wydechową. https://obrazki.elektroda.pl/6230763000_... Nie pomagało stosowanie nawet najlepszych uszczelek i past. https://obrazki.elektroda.pl/7246133300_... Po jakimś...
Nie przykręcaj kolektora wydechu po złożeniu a będziesz wiedział która głowica czy cylinder wymaga poprawki czy też wtrysk ci leje a jak nie założysz ssącego to zobaczysz jak trzymają zawory ssące . Uwaga na uszy i na iskry z wylotowego .
Jak nie pali na plaka to uszkodzenie mechaniczne silnika sprawdź pasek rozrządu ewentualnie od kręć kata przy kolektorze jakby wydech był zapchany i spróbuj
DPF tak zapchany że gaśnie. Rozkręć wydech i sprawdź.
To w zasadzie niewielka ,ale oslone musi mieć i to odporną na temperaturę . Pomyśl jeszcze o przewodach kompensacyjnych do miernika i właściwym ich podłączeniu zależy jaką potrzebujesz dokladność tego pomiaru.Wchodzi tam w grę temperatura otoczenia zimnych końców a jak to ma byc blisko kolektora wydechu to tam jest dosyć ciepło.Ja same druty do zrobienia...
Albo pierścienie, które nie zgarniają oleju i wydmuchuje je do kolektora, albo uszczelka/mocowanie, albo wywala przez gwint szpilek od wydechu przy głowicy.
Zatkany wydech ?
A i jeszcze przy tj kolektorze słychać te syczenie C to może być
O faktycznie. Czyli masz problem z lewym powietrzem zabitym kolektorem albo wydechem.
Problem nie tkwi w kolektorze, nawet bez wydechu by szedł. Masz katalizator?? opisz coś wiecej(świece ile mają)
tak jak wyżej.. odkręć kolektor wydechowy lub samą turbinę (nie wiem jak tam jest) oraz rozepni dolot w najbliższym możliwym punkcie głowicy i wtedy próbuj :) ale skoro walił z plaka to podejrzewam że wydech może stać
Więc dziś sprawdziłem czy jest wyciek z tłoczka i nic nie leci, założyłem uszczelniony regulator wstępny odpaliłem bez wydechu ;-) i pracuje w miarę normalnie. Wkręca się na obroty zimny czy rozgrzany, nie ma efektu płonących szybów naftowych z kolektorów (wydechu nadal brak ;-). Czyli wychodzi na to, że problem leżał jednak po stronie regulatora wstępnego....
Czy gra jest warta świeczki, czy dać sobie spokój? Pytanie z cyklu: czy warto wiązać się z 40-latką, z dwójką dzieci. Może tak, a może nie. Jeśli auto na chwilę, to pewnie opłaca się, bo i cena niska, a silnik niewysilony. Jeśli ma już ¼ wieku - a ma być na dłużej - auto powinno przejść remont kapitalny za 15k, a może i za 35k. Przykładowo: - regeneracja...
Rozszczelnij wydech za kolektorem wydechowym
Tak, kolega ma racje, sprawdził miernikiem, środkowy jest wejście z cewki. Dodano po 21 Kolejność jest następująca, sprawdził miernikiem: patrząc od spodu licząc na przemian zaczynając od kolektora wydechu - 3-1-wejście-2-4-
Idź przez wydech od kolektora wydechowego - napewno trafisz.
Witam serdecznie. Otóż od pewnego czasu mocno gwiżdże mi turbosprężarka a także w intercoolerze pojawiają się większe ilości oleju. Szykuje się do regeneracji turbosprężarki, a dokładniej do wymiany samego rdzenia zwanego też korasem. I w związku z tym mam kilka pytań w celu jej demontażu. 1. Czy trzeba od głowicy odkręcać króciec ssący oraz wydechowy...
hahaha, wszędzie szukacie? najlepsze jest proste= jesli nie działa jedna trójka to najpewniej szwankuje sonda w tym kolektorze wydechu, lub lewe powietrze (tylko sie nie śmiać!!!, bo tak miałem!!! -też tylko jedna trójka chodzła dużo niżej, szczególnie wtrysk 6 szwankował) albo ECU - wynienić i sprawdzić. Oczywiście może też być "padnięta" centralka...
wstawienie strumienicy łuskowej ale czy to coś da ? Jedynie poprawi Ci samopoczucie że coś robiłeś. Przerabiając wydech czy dolot co jest nierozłączne, poczytaj o falowości przepływu , kolektorach wydechowych,ograniczeniu oporu przepływu w układzie dolotowym.
Jakby go wygłuszyć ? Bynajmniej tą puszkę końcową ? Jak z mocowaniem tego wydechu do samego silnika kolektor jest Plug and Play ? :D
przerabiałem ten temat i wiem na czym to polega . pierwsze pytanie czy na kolektorze wydechowym masz założone coś co łączy kolektor z wydechem -takie "jabłko" ?
Witam buduje swifta gti do wyścigów i jestem na etapie budowy wydechu. niestety nie mam pojęcia jak się do tego zabrać czy jest ktoś w stanie mi wyliczyć kolektory i cały wydech błagam pomocy :DDD dodatkowo był bym wdzięczny za wszelkie namiary na ewentualnego wykonawce ale nie za miliony monet
Wytypowałem sobie punkty które muszę sprawdzić : -luzy na zaworach -ciśnienie na wtrysku Mam pytanie , jak mi się zalał silnik paliwem ,uszczelki kolektora wydechu były mokre od paliwa ,które pieniło się (co najmniej jedna ) . Czy to jest oznaka kwalifikująca do wymiany ich ? Czy warto wymienić łańcuszek rozrządu (przebieg 93 tyś) ,czy cokolwiek to...
Sprawdź dolot ciepłego powietrza do gaźnika, tzn. czy masz podłączony wąż od gruszki na kolektorze wydechu do wlotu filtra powietrza, ewentualnie termostat w filtrze powietrza. Jak cały czas łapie zimne powietrze to w gaźniku potrafi osadzić się szron na rozpylaczu. Jak zgaśnie gaźnik się nagrzeje od silnika i szron stopnieje i dlatego znowu można przejechać...
Witam Kol wasall wymieniłeś pierścienie bez tulej , jak byli wypracowane tego nie wiemy , natomiast aby pierścienie się dotarli to niestety trzeba jakiś czas nim pośmigać , często dzieje się tak nawet po zamontowaniu nowego zestawu że przez długi czas leje się z kolektora wydechowego [niby to niedopalone paliwo ]. Tak że tymczasem spokojnie aż się trochę...
Tak to normalne, pod maską jest zawsze ciepłej. A i żeby było jasne, powietrze nie grzeje się od prędkości (prędkość nawet wychładza), ale od kolektora wydechowego, samego bloki silnika. Skoro na dworze mamy temperaturę jaką mamy, a silnik i wydech generują kilkaset stopni to bilans temperatury zawsze będzie wyższy, niz temperatura otoczenia.
Wydech(kolektor, do tego dobrany wydech przelotowy najlepiej na 2 tłumikach), do tego dolot(stożek i rura o odpowiedniej pojemności), polerka kanałów głowicy, remap ECU.
czy ta scieta strona w strone wydechu czy w stronę gaźnika Jeśli to dwusuw to w stronę kolektora ssącego.
Przecież tak kat jest razem z kolektorem - odkręcenie wydechu nic mu nie daje. Skoro buczy z filtra - wszytko jasne. Kolektor won i eliminacja ceramicznego wkładu ze środka.
są dwie jedna biała i czarna i tak samo na cewkach, a samych cewek nie ma możliwości zamiany miejscami ,inaczej nie pasują .
Do sprawdzenia kompresja w poszczególnych cylindrach, prawdopodobnie pęknięte albo zapieczone pierścienie ( w najgorszym przypadku wypalony tłok )
Jeżeli dobrze pamiętam to są tam cewki dwubiegunowe i nie przejmowałbym się tym jeżeli jest to tylko zjawisko nieznaczne. Polega ono na tym, że podczas hamowanie silnikiem paliwo zostaje odcinane i do cylindrów dostaje się tylko niewielka jej część która jest niepalna. Lecz po kilku cyklach trochę nazbiera się go i gdy tłok jest w fazie wydechu (zawory...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi. Samochod przejeżdza w granichach 15 tyś. na miesiąc, oleje zmieniane co mniej więcej 8-10 tyś. Olej to mobil delvac półsyntetyczny. Na silnik szkoda mi juz nerwów (co 5 20-30 tyś km wymiana uszczelek pod wtryskiwaczami a tam sruby malutkie wiec latwo przekręcić, zatarcie na 2 tłoku,...
Bezpieczniki są ok, poza jednym od siłownika zamka centralnego[z pilota nie pali a z kluczyka zamykany pali bezpiecznik pewnie siłownik do wymiany. Jest to 1 bezpiecznik na dole po lewej. Myślałem raczej że powodem tego wszystkiego jest uszkodzona jakaś uszczelka przy kolektorze wydech. stąd ta głośna praca i może spadek mocy. Pali na raz , nie kopci...
Ewidentnie wydech. Może między kolektorem a katalizatorem, coś tak mi wygląda. Pisałeś, że od DPFa sprawdzałeś, ale do DPFa jeszcze zerknij, DPF nie jest pierwszy przeciez.
Siłownik tzw. hamulca górskiego.
Odebrałem samochód od mechanika i okazało się, że: Sonda została wymieniona na uniwersalną Bosha, pod kolektorem (wydech) była dziura co mechanik pospawał oraz wymienił przewody zapłonowe i świece. Samochód sprawuje się lepiej - nie szarpie na dużych obrotach, zrobiłem nim dziś tylko 60 km, wydaje się że ze spalaniem jest lepiej jednak po takim dystansie...
Nieszczelne prowadnica(e) zaworów.
Teoretycznie powinien wystarczyć taki silikon, ale jeszcze nie widziałem tego w działaniu. Natomiast wspomniany cement tworzy trwałą powierzchnię o kolorze i strukturze podobnej do betonu... i można nim łatać wydech na całej długości. Zdarzyło mi się odkuwać taki cement z kolektora wydechowego i katalizatora - istna skała. Polecam. Stosowanie, nie odkuwanie.
Witam, a nie jest to przypadkiem spadek kompresji w 'lewym' cylindrze, np. przez zbyt male luzy zaworowe / podparty zawor wydechowy - luz 'na zero'..? I dlatego paliwo dopala sie w wydechu, bo na skutek zmniejszenia kompresji - spala sie zbyt dlugo, wlasnie az w kolektorze wydechowym..? Pozdrawiam.
Dziwne, aby "wydmuchało" pod kolektorem - ale? Aby dostać się do niej - to trzeba rozbebeszyć cały bok zespołu (dwa wiadra śrub). Najprędzej "padła" siatka na wydechu.
Nie trzeba wyciągać. Wystarczy odkręcić śrubkę (jeśli się da), zastosować większe podkładki (pod osłoną i nad nią) i gotowe. Wiem, że tam kolektor wydechowy jest od strony przegrody i dostęp jest fatalny. Miałem podobną sytuację w Nissan Micra i śrubka się nie chciała wykręcić, więc tą osłonę po prostu przyspawałem migomatem, bo wiedziałem, że i tak...
Płaszczyznę głowicy zawsze można sprawdzić, jeżeli oddasz głowicę do zakładu który zajmuje się regeneracją to Ci sprawdzą płaszczyznę. Orientacyjnie głowicę możesz sprawdzić kładąc ją na szybie. Jeżeli trzeba to planuj - nie daj się skusić na grubsze uszczelki i inne półśrodki - koszt planowania nie jest jakiś zawrotny. Jak już będziesz miał wyjętą...
Tak blokada wchodzi w koło zamachowe. Mam z tyłu głowy ten wydech, jutro zrzucę kolektor wydechowy i spróbuje odpalić - choć sprawdzałem przy próbie odpalenia i z końca wydechu jakieś "powietrze" wylatywało. Z wtryskami zrobię tak jak mówisz.
Witam. Mam jeden problem. Mianowice wymieniłem silnik z 1.6 na 2.0 ale kolektor i reszta wydechu została z 1.6. Problem polega na tym że 2.0 ma dwie sondy lambda przed katalizatorem a 1.6 tylko jedną. I tu pytanie. Czy mógłbym do sondy podłączyć drugą wtyczkę i powielić sygnał czy bez dołożenia drugiej sondy się nie obejdzie? Raczej z samym sygnałem...
Palnikiem grzejesz śrubę, pośrednio głowicę. Najlepiej byłoby palnikiem acetylenowym lub propanowo-tlenowym z małą dyszą.Chodzi o to, aby uzyskać dużą moc cieplną na małej powierzchni.
Gdyby była to para wodna to skraplała by się na zimnym silniku w kolektorze lub wydechu, w przypadku gorącego silnika nie powinno do tego dochodzić. Mimo wszystko niech autor najpierw rozpozna ciecz
Czerwony kolektor to przeważnie zatkany wydech w miejscu gdzie temperatura spada. Możliwe też że jest za późny zapłon. PS Nie strzela w wydech?
znam ten problem!!! Robniłem z takim poldkiem chyba też to był rocznik koniec 90 (przejściówka) i nie mogłem dojść co jest!!! W końcu wymieniłem moduł zapłonowy, cewke i kondensator, tera gościu juz nie przyjeżdza:) NO BO JEST WSZYSTKPO OKI!!! !!! !!! Ale może też właśnie ciągnąć ciepłe powietrz, a w lecie jest to niewskazane!!! !!! !!! Najlepiej ściąg...
Ustaw tłok między sprężaniem a pracą dmuchaj w otwór świecy i patrz czy leci kolektorem ssącym lub wydechem. Jak leci to zabiłeś zawory.
Rozszczelnij wydech za kolektorem i zobacz wtedy.
Miałem podobny przypadek w bmw. Turbo po regeneracji było, wymiana na nowe pomogła. Jak Ci się chce bawić to odepnij ic i podepnij na krótko kolektor z turbiną i tak wykluczysz na 100 %. Raczej nic z wydechem to nie jest.
Witam W załączniku dane.
Witajcie. Proszę o pomoc w diagnozie. W czasie jazdy sporadycznie coś wyje jak na video. https://obrazki.elektroda.pl/5175050100_... https://obrazki.elektroda.pl/5012796300_...
pierdzi wydech pierdzenie wydech zatkać wydech
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot połączenie przewód wielożyłowy bravia cyfrowy
stacja transformatorowa monitoring zewnętrzny kamery
Insect Inside Monitor Screen: BenQ, LG, OLED, LCD Bug Removal Tips NVIDIA SHIELD TV, Tablet, Portable Serial Number Location and Warranty Info