Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Można, da się, pasuje. Możesz też że swojego wywalić klapy a dziur po dźwignią hej zaspawac albo zaklęć. Efekt będzie podobny.
Żart oczywiście, ale to jakiś wynalazek nieoryginalny. Natomiast ,,lewe" powietrze na dolocie może dostawać się poprzez pęknięcie kolektora ssacego od dołu. Nawet i obudowy filtra powietrza. Zgazyfikowana ta machina ?
17549 przyczyna moga byc nieszczelnosci w dolocie , uszkodzony czujnik cisnienia kolektora ssacego lub sama jednostka sterujaca przepustnica . wiec jest tego troche do sprawdzenia
A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
uszkodzenie motoru sterujacego klapa kolektora ssacego v157 mozna go sprawdzic za pomoca vaga silnik pracujacy na wolnych obrotach wchodzisz w 01 silnik potem 03 test zewnetrzny tam znajdujesz zadany silnik klapy i testujesz
w/g teori regeneruje sie sam. jego zadaniem jest wchlanianie oparow paliwa i nastepnie dostarczanie do kolektora ssacego w celu spalenia, jest on obiety kontrola przez EOBD/OBD2
Ten czarny gruby to podcisnienie i ten przewod nie moze sie sciskac , kurczyc czy cos podobnego . Przekroj tego przewodu nie moze ulegac zmianom . Tam nie ma plynu hamulcowego . Potrzeba jest sprawdzenie szczelnosci tego "baniaka" za pompa hydrauliczna na ktorym jest umieszczony zbiornik plynu hamulcowego .to jest tzw. serwo . Ten przewod jest podlaczony...
Hejka Udalo Ci sie podmienic kolektor? Tez mam u siebie problem z klapami :/
To ekologia. Nie przejmuj się tym. Na niskich obrotach wpuszcza spaliny do ssacego kolektora zeby szybciej rozgrzać silnik i zmniejszyć zawartość niepożądanych zwiazkow w spalinach. Dodano po 1 To tak jak by czlowiek część swoich odchodów zjadal
nie piszesz ktore zawory sie podwieszaja i jaki przebieg ma twoje auto ,ale wedlug mojej wiedzy przyczyna napewno nie jest pompa olejowa ani hydrauliczne regulatory luzu ,w twoim silniku jest zamontowany zawor -arg- ktory czesc spalin wpuszcza spowrotem do kolektora ssacego i po dluzszej eksploatacji trzonki zaworow zarastaja nagarem jak rowniez kanaly...
Rozłącz turbine od kolektora ssacego i zobacz czy na łopatkach,w przewodzie jest olej.Jezeli jest to może świadczyć to o nieszczelności łożysk turbiny,lub o niskiej kompresji.Jeżeli kompresja jest OK to turbinka do wymiany.Można tak jeździć,jednak wiąże się to ze zwiększonym zużyciem oleju.Nie jest to pewna metoda,ale da Ci jakieś pojęcie o stanie silnika.Najlepiej...
U Ciebie bedzie jedna wtyczka 28-pinowa , w pozostalych zegarach jest taka sama . Ilosc pinow wykorzystanych zalezy od wersji licznika , czym lepsza wersja licznika tym wiecej pinow . Tak wogole to liczniki do golfa II z tego rocznika w duzym skrocie sa trzy rodzaje . Ten ktory posiadasz , z obrotomierzem i zegarkiem elektronicznym , oraz z obrotomierzem...
Bardzo prosze!!! Wymiar silnika 126p ile ma od miski olejowej do kolanka kolektora ssacego czyli jaka ma wysokosc????
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
Ludzie co wy tak skaczecie z tematu na temat bylo o nitro i tlenie a teraz juz wjezdzamy na schladazanie intercoolera i aquamisty 1.w sumie teoretycznie podczas rozprezania n2o zachodzi zwiekszenie objetosci gazu (no jesli sie rzopreza to powieksza swoja objetosc ) z tym ze akurat w tym przypadku nie ma to znaczenia (oprocz efektu chlodzenia ) dla zwiekszenia...
Rozwiazalem juz problem z tym samochodem;) Okazało się ,ze pompa paliwa byla nie wydajna oraz regulator cisnienia paliwa(przepuszczal benzynę do kolektora ssacego, a z ssacego do wydechowego:D jak ktos by mial problem z kia odezwijcie sie na pw Na tym samochodzie zeby zjadlem:D
pojedz na vaga na adaptacje jesli nie bedzie zmian to po lewej stronie kolektora jest czujnik temperatury powietrza zasysanego przykrecony na 2 torxy ktory trzeba wyjac i wyczyscic jesli i to nie pomoze to wroze ci lewe powietrze . twoj kolektorw m miejscu mocowania do glowicy uszczelniany jest za pomoca o-ringow ktore czaszasami potrafia sie rozszczelnic...
Witam , mam Renault Talisman 1.6 dci,130kM z 2017 roku, wyswietlil mi sie blad sprawdz uklad wydechowy,, mam przejechane tym pojazdem150 k km po podlaczeniu kompa Jest blad P 400 F5, zabralem sie za czyszczenie egr co nic nie dalo nadal ten sam blad przeplyw recyrkulacji spalin wysokiego cisnienia roznica ujemna , dodam ze poswiecilem juz dzionek i...
w tym aucie generacja jakiego kolwiek błedu uruchamia wentylator .... nie szukaj na sile innych przyczny pracy tego wentylatora wszystko sklada sie do twojego bledu zawory proste ? sciagales glowice po rozwalonym pasku ? jesli robiles pelny remont glowicy to szukaj problemu w uszczelnieniu kolektora ssacego problemow z przepustnica lub tez sprawdz jakie...
Czujnik temperatury kolektora ssacego do sprawdzenia na początek. Błąd zależny od wersji edc. Ktorej nie podałeś.
Witam mam problem z mercedes sprinterem 906 2.2 2007r po czyszczeniu egr i odkręceniu kolektora ssacego zaczął kopcić na bialo przed tym nie kopcił nic dodam jeszcze że wymieniałem uszczelke pod pokrywa zaworow i musiałem wyciągać wtryski nie mam pojęcia co mu jest zalałem płynu chłodniczego odpaliłem i jak się rozgrzeje około 2 minut to zaczyna kopcić...
mam taki przypadek master wersia bez egr bez przepływki,ciśnienie rail 1350 doładowania 2000bar 0 błędów czujnik doładowania nowy ciśnienia rail nowy wtryski sprawdzone ok pedałgazu ok rozrząd ok na blokadach filtry nowe katy wywalone tłumiki ok , 120km -muł bagienny dodam ze moc stracił po wymianie kolektora ssacego na taki sam jak był
Uszkodzony recyrkulator , elektronicznie byl wylaczony ale przepuszczal tyle spalin do kolektora ssacego , ze wypalily w nim dziore . Dodano po 1 Uszkodzony recyrkulator , elektronicznie byl wylaczony ale przepuszczal tyle spalin do kolektora ssacego , ze wypalily w nim dziore .
Umyj porzadnie przepustnice w niej jest wbudowany krokowy . Posprawdzaj czy nie ciagnie lewego powietrza w okolicy kolektora ssacego .
Witam, wezyki podcisnienia z kolektora ssacego - wypada chyba podlaczyc do membran poszczegolnych gaznikow, zeby na skutek tegoz podcisnienia - unosily sie przepustnice gaznikow, przynajmniej tak zawsze bylo to sterowane w gaznikach 'SU' / samochodowych w latach 60/70-tych...? Pozdrawiam.
Witam, z 15 lat temu widzialem zdjecia pojazdow ze zlotu 'wynalazkow na holzgas' i byl tam wtedy nawet rower z silniczkiem pomocniczym 'MAW' z lat 50-tych [ montowany po lewej stronie ramy - w 'trojkacie' tylnym ], a po prawej stronie bagaznika - mial wytwornice gazu drzewnego o wielkosci ok. 3 - 4 L termosa..? Pisali wowczas, ze da sie zmontowac /...
Sprawdz jaką temp silnika widzi ecu i stan gum kolektora ssacego
Nie na szczęście obyło się bez , ale podnośnik albo kanał by się przydał. Z tyłu silnika (nad skrzynią biegów) w głowicy tam gdzie wchodzi korpus od egr.musisz go zdemontować i np wziąść jakąś starą linkę od ręcznego uciąć ją i na końcu zrób coś typu okrągłej szczotki drucianej wsadz w ten kanał,bdrugi koniec do wkrętarki i powoli idzie ;) A od strony...
szukaj w ok pokrywy zaworow i kolektora ssacego . filtra powietrza ale raczej napewno w ok uk dolotowego poniewarz opary wydobywajace sie z skrzyni korbowej sa ponownie spalane .Ze wzgledu ne wymogi ekologiczne
Witam. Po umyciu przepustnicy i zaworu egr jak autko się nagrzeje wyskakują błedy 17961 , 17912 i na wyświetlacz zapala się EPC , kontrola trakcji i ABS. Układ dolotowy cały dwa razy sprawdzony. Uszczelki od separatora oleju, kolektora ssacego i pod przepustnicą nowe, czujnik ciśnienie w kolektorze ssacym nowy. Proszę kolegów o pomoc w rozwiązaniu problemu.
W oplu a to samo pękają korpusy turbin Plus szczelność kolektora ssacego do sprawdzenia.
Czyszczenie egr i kolektora ssacego oraz swiec itd jak kolega wyzej pisze.
jesli jestes pewien w 100% swiec i kabli zaplonowych to sprawdz egr. nie napisales w ktorego roku masz tego wojtka ale sadze, ze to nie najnowszy model => egr masz sterowanego podcisnieniem. mozna to dosc latwo sprawdzic - odpalasz silnik i sciagasz wezyk podcisnienia z kolektora ssacego sterujacy egr zatykajac jednoczesnie otwor w kolektorze. jesli...
spraw sobie palnik gazowy na kartusze, odpalasz, dostawiasz do kolektora ssacego i raz dwa odpala
Witam ponownie szanownych uzytkownikow zakladam nowy temat poniewaz nie moglem znalezc podobnego problemu .Od pewnego czasu jest tak odpalam silnik zimny jest cicho pracuje plynnie start jest bez problemu ,natomiast gdy sie nagrzeje praca jest bardziej basowa tak jakbym jezdzil samochodem bez filtra powietrza .Przedtem silnik pracowal jak w osobowym...
Witam. Mam przedmuch przy silniku ale nie jestem pewny czy to uszczelka kolektora ssacego lub moze cos innego. Moze jakies sugestie?
W tym silniku kanały egra idą do podstawy kolektora ssącego (tego z klapkami ) i mają cztery osobne kanały (do każdego cylindra osobno ) które się zatykają i wtedy zawór egr nie ma co robić :) ... Konieczny demontaż kolektora ssacego + podstawy kolektora z klapkami wirowymi (kanały egra widać na foto)..
sprawdz sterowanie klap kolektora ssacego
Temat zamykam. Po wymianie uszczelki kolektora ssacego wszystko wróciło do normy. Dziękuję za zainteresowanie tematem i pomoc w rozwiązaniu problemu. Już miałem głowicę ściągać 😊 Dodano po 53 Wymieniono uszczelke kolektora ssacego.
Moze jeszcze nie zmostowales intercoolera, najlepiej wstawic osobny waz tak zeby z turbiny powietrze lecialo wprost do kolektora ssacego omijajac intercooler . ( musi byc to specjalny waz ,"zbrojony" , zwykly zrobi "prut" i bedzie dziura ;) ). Walczylem raz z autobusem , ponad 2 tygodnie ,okazalo sie ze intercooler ma dziure .Pomiedzy chlodnica a intercoolerem...
Witam wszystkich, Problem dotyczy renault mastera z silnikiem 3.0 dci 2004r. Samochód ma przejechane 60 000 km i nie chce sam odpalac dopiero po wtryśnieciu plaka do kolektora ssacego odpala ale to nie wszystko gaśnie po przekroczeniu 3000 obr. Samochód był podłączony pod kompa i nie ma błędów. w Serwisie Boscha też sie poddali.
witam sprawdz czy nie ma gdzies nieszczelnosci w ukladzie ssacom np.wezyki wychodzace z kolektora ssacego
Sprawdź szczelnosc kolektora ssacego i od przepustnicy do przeplywki. Podejzewam nieszczelna odme.
sprawdz przewody do kolektora ssacego moze ktorys wypadl i silnik dostaje dodatkowe powietrze oraz sprobuj przeczyscic silniczek krokowy
Z lewej strony wiazka kolo kolektora ssacego przewod 2007 albo 2001 dokladnie nie pamietam na ta chwile, prawdopodobnie ugnity wewnatrz nie widoczne golym okiem. Pozdrawiam PROBLEMY Z RENAULT ZAPRASZAM .
Jesli problem występuje i na pb i na lpg to przyczyna leży w instalacji zaplonu lub w usterce mechanicznej. Spryskaj okolice kolektora ssacego przy cyl.1 plakiem. Moze podsysa lewe powietrze. Objawy podobne.
Witam w Audi 3.0 silnik BKN wyskakują błędy P3085 - klapa kolektora ssacego 2 (wysterowanie) P3134 klapa ruchoma doładowania kolektora ssacego P3242 klapa rury dolotowej 2 temp za wys. JKto wie z czym sie to je jak to ugryzc
kolego prawdopodobnie przetarta wiazka idaca do konektora 115 w okolicach kolektora ssacego i robi ci zwarcie.byla akcja w serwisie hondy
Mozna powiedziec ze w zbiorniczku nie przybywa oleju wiec chyba raczej jest ok, ale ostatnio sporo dolewam oleju. Dzis bylem pod autem i zauwazylem ze dolot od turbosprezarki do kolektora ssacego jest w oleju. Przy turbo tez jest olej , nawet do katalizatora dostaje sie olej. Pamietam ze jakis czas temu turbina gwizdala przy przyspieszaniu a po jakims...
ciśnienie kolektora klapka kolektora kolektora wydechowego
lutować podstawa focus świeci kontrolka ładowania napęd spido
osuszacz powietrza forum dyskusyjne
Parkside Performance PAPS 204 B1 Battery: Lishen vs Samsung Cells, No Samsung 40T in B1 Packs ESP32 Remote Control Design: Models, Wireless Options, Latency, Power, Security