A jak pracuje na benzynie ( objawy takie same jak na gazie )? Co to za instalacja gazowa?
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
Mam pytanie czy faktycznie po przeczyszczeniu kolektora ssącego problem zniknął, u mnie objawy są podobne odpala ,nie reaguje na gaz, dusi sie, nie wiem co zdiagnozują mechanicy ale pewno jakieś czary. pozdrawiam i proszę o podpowiedź.
Witam, przepraszam, że odgrzebuje temat ale chciałbym się zapytać czy udało się rozwiązać problem. U mnie te same objawy i nie wiem od czego zacząć wymianę.
Przed podmianą przepływomierza, sprawdź jeszcze szczelność kolektora ssącego. Jeśli łapie lewe powietrze, objawy będą właśnie takie.
Witam. Proszę o pomoc w rozwiązaniu zagadki mam takie same objawy. Czy udało się ogarnąć temat ?
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie są objawy uszkodzenia kolektora ssącego w Matizie z założoną instalacją gazową? Bo mój lekko piszczy, początkowo myślałem, że to coś z paskiem klinowym, ale obecnie nie jestem pewny.
nie wiem gdzie znajduje się ten elektrozawór,proszę o pomoc może jakieś foto? ten elektrozawór czyli N239 jest z tyłu kolektora ssącego i dobrze Ci kolega napisał, że masz wyjąć przewody z peszli i sprawdzić czy nie są przetarte (ten zaznaczony fioletową strzałką) : http://obrazki.elektroda.net/76_12910056... objawy tego błędu to nieprzyjemne...
ciśnienie na każdym cylindrze 11 bar https://obrazki.elektroda.pl/4693160800_... porobilem 3 zdjęcia ale każde takie same to wstawiam 1 zaznaczam że mam zestaw do mierzenia kompresji za 50zł z allegro który ma zawór shredera jedynie przy manometrze na wężu i na końcówkach nie ma więc pomiar może być zaniżony o te 1-2-3 bary i ciśnienie...
Poprowadź dodatkową masę z akumulatora do kolektora ssącego, cewek zapłonowych i komputera na silniku. Kiedyś mojej to pomogło objawy były podobne.
Witam koledzy, dziś jadąc samochodem nagle zaczął kuleć, szarpie wchodząc na obroty, jakby nie chodził na jeden cylinder, po wykreceniu świec są czarne, miałem jakiś czas temu taki przypadek tylko kilku krotnie gorszy ponieważ wypadł mi metalowy wac z kolektora ssącego, sprawdziłem jest na swoim miejscu, objawy są podobne tylko słabsze noi strzały z...
Czy masz tą usterkę także na benzynie? Jeśli tak, to może być wina silniczka krokowego od wolnych obrotów. Jeśli tylko na gazie to może być wina reduktora gazu. Czasami zdarza się, że do kolektora ssącego dostaje się lewe powietrze. Sprecyzuj objawy. Pozdrawiam.
A czy nie masz czasem gdzieś uszkodzonego węża gumowego od odmy do kolektora ssącego? Ostatnio w mondeo mk3 miałem takie same objawy i była to sprawka właśnie dziurawego węża od odmy, a że obroty były wyższe niż 700 to nie było słychać "lewego" powietrza. Pozdrawiam
Kolego obok cewki zapłonowej masz dwa zaworki od sterownia długością kolektora ssącego. Właśnie one odpowiadają za w/w objawy. nr: FORD Indeks: 5243591 Nr fabryczny części: BS7E-9J559-AA Zastępuje wcześniej stosowany produkt: 4M5G-9J559-NB 1357313 / 4M5G-9J559-NA 4M5G-9A500-NA / 4M5G-9A500-NB
Jeśli nie działa serwo- odłącz przewód podciśnienia (zatkaj szczelnie otwór w kolektorze) i sprawdź efekt. Podobne objawy w ograniczonym zakresie dają nieszczelne wężyki podciśnienia przyłączone do kolektora ssącego (przybywa ich po zamontowaniu instalacji gazowej)
A czy powodem wypadania może być lewe powietrze na lini kolektora ssącego? Na 99% mam do wymiany uszczelki na kolektorze - po zagłębieniu się w temat auto ma wszystkie objawy zasysania lewego powietrza, poza tym jest to dosyć często spotykana usterka w tym silniku.
Wiesz co przeczytałem cały post jeszcze raz i zapytam czy ty sprawdziłeś ciśnienie kolektora ssącego na compie i czy sprawdziłeś przewód od map sensor do kolertora ssącego ( taki wężyk od kolektora do czujnika który jest na przegrodzie, kontrolka będzie migać) i wszystkie inne podciśnienie, objawy są podobne
Kilka lat temu walczyłem z podobnymi objawami tyle że z astrą. Objawy ustąpiły po dodaniu dodatkowej masy od akumulatora do kolektora ssącego modułu zapłomowego i komputera.
Przyjrzyj się dokładnie wszystkim kostkom, które rozpinałeś, tam chyba jest możliwość jednej pomyłki, można odwrotnie wiązkę przełożyć i kłopot gotowy a objawy takie jak u Ciebie. Robiłem coś takiego dawno, właśnie to mi utkwiło w pamięci. Usterka wyszła jak sprawdzałem wszystkie piny do ECU.
Wiem o tym, ale pomaga zdiagnozować dużo rzeczy, sprawdzić parametry pracy silnika, czujników i wielu innych :) Na VAG`u nawet pokazuje takie rzeczy jak spalona mata od podgrzewanego lusterka :D Dzisiaj odpaliłem samochód, -4 na dworze, odpalił oczywiście normalnie, chodził na ssaniu, i po kilku sekundach to samo, znowu zaczął tracić obroty, ale to...
Objawy wskazują na brudny zawór EGR i się nie domyka .Spaliny idą na zimnym silniku do kolektora ssącego. Wyczyść go i sprawdź szczelność domyku.
nie dymił na biało,miał moc tylko wcinał płyn chłodniczy. Dokładnie. Samo zaślepienie dolotu gazu nic nie daje, bo płyn wędruje do kolektora ssącego. Można zaślepić, jednak trzeba zdemontować przewody z cieczą do chłodnicy spalin.
Sprawdź wakuometrem podciśnienie w kolektorze ssącym. Po objawach wygląda mi to na podpalony zawór wydechowy.
Jeżeli masz sekwencję to odłącz te 4 wężyki idące z wtrysków LPG i zaślep je - jak będzie zapalał za każdym razem to gazownik ma rację. Jeżeli puszczają to właśnie będą takie objawy. Gaz pozostający pomiędzy listwą wtryskową a elektrozaworem przedostaje się przez wtryskiwacze do kolektora ssącego.
Jakby dostawał olej silnikowy przez odmę do kolektora ssącego, to diesel jest w stanie na nim pracować. Uszkodzony regulator odśrodkowy w pompie też będzie powodował takie objawy
Dzięki kolego Tylko mam pytanie ta gumka to przy którym czujniku ? Bo ta od podciśnienia jest u mnie ok pozostaje w przepustnicy od temperatury chyba że jeszcze inna. Ps.Przy czyszczeniu przepustnicy kojarzę że uszczelka na odmie silnika była troszkę sfatygowana. EDIT: Usterka usunięta. Czujnik podciśnienia wymieniony. Dodam dla kolegi co chciał do...
Po zdjęciu nogi z pedału gazu (obroty jałowe) przepustnica zamyka dolot powietrza do kolektora ssącego i w tym momencie zaczyna działać silnik krokowy ustala on dolot powietrza do kolektora. Najczęściej objawy złej pracy silnika krokowego objawiają się falującymi obrotami jałowymi. Istnieje tez możliwość zawieszenie się krokowca i to może myć u Ciebie...
Witam A ja miałem takie same objawy ja ty a to był chrupnięty ten krótki gruby wąż który dochodzi do kolektora ssącego po założeniu nowego za cene około 90 pln jest bajkowo pozdrawiam
witam !! Zacznę od historii ponieważ z podobną usterką wylądowałem kiedyś w serwisie i niestety nic nie znaleziono a silnik miał dokładnie takie same objawy jak opisujesz. Proponowano mi wymianę komputera trzy razy świece dwie pełne diagnostyki i ??? nic!!! Pojechałem do specjalisty z polecenia, czekałem 2 godz na przyjęcie i he he zapalił papierosa...
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
tak po podłączeniu komputera przejechaliśmy się tak i tak stwierdził ten mechanik <znajomy>że jest puszka podciśnienia że nie podaje ciśnienia do kolektora ssącego czy jakoś tak powiedział że najlepiej będzie zregenerować turbo i będzie po kłopocie Po pierwsze to nie puszka podciśnienia tylko puszka siłownika ciśnieniowego, puszka podciśnienia...
Jeżeli myslisz oczujnku na ścianie grodziowej lecz podłączonego do kolektora ssącego to jak zresztą wszystkie czujniki powinny być sprawne żeby sterownik mógł obliczyć optymalną dawkę paliwa i kąt wyprzedzenia zapłonu
To pozostał czujnik wału lub sterownik. Tylko ciekawe ,że nie ma żadnych błędów , czujnik wału lub wałka dawałby błędy.Pozostaje , po rozgrzaniu , nieszczelność kolektora ssącego. W ostatnim przypadku MAP / jeżeli jest ,sądzę ,że tak/ by wariował i dawał też takie objawy. Jesteś elektronikiem , postaraj się o jakieś pomiary , przynajmniej MAP na wolnych...
Dziękuję wszystkim za pomoc i niepozostawienie bez echa mojego postu. Po przeprowadzeniu dokładnej sekcji zwłok znalazłem przyczynę. Wyłamany uchwyt pompki wtórnej z kolektora ssącego, dziura niby nie wielka ( jak moneta 5 zł). Objawy identyczne jak przy blokadzie immo. odpala i zaraz gaśnie. Wniosek z tego że przepływka zaraz po tym jak wtryski dostaną...
Sprawdz dokładnie połączenie od przepływomierza do mocowania kolektora i wszystkie wężyki od podciśnienia(i czy dokładnie dokręcili kolektor ssący)bo objawy wskazują że silnik może łapać lewego powietrza.A swoją drogą to nie może ci rzucać na 5 garnku bo są tylko 4.
Po 1 kręcisz a 2 osoba sprawdza iskrę, jeśli jest wstrzykujesz plaka do kolektora ssącego jeśli zaskoczy to nie podaje benzyny. Mówisz Panie kolego że pompa paliwa może mieć takie odskoki ze raz jest ok a raz te objawy z szarpaniem itd. Inna sprawa to paliwo lotos tankuje, może nalać mu lepszego, jak owe takie jest na jakiejś stacji.
Moim zdaniem opisałeś jak najbardziej prawidłowe działanie silnika. Silnik, pracujący na ssaniu, daje objawy duszenia się jeżeli jest prawidłowo wyregulowany. Dostaje bowiem proporcjonalnie więcej paliwa z powodu zamknięcia przepustnicy powietrza. We współczesnych silnikach ssanie służy praktycznie tylko do rozruchu a nie do jego rozgrzania. Wyjątkiem...
To poszukaj dziury pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym.
a takie pytanie jeżeli chodzi o jednopunktowe to czy czasem nie pękał tam na kolektorze jakiś krociec od spodu i nie zasysało lewego powietrza i nie zachowywał się tak właśnie silnik że nim trzepało ?? To nie króciec to grzałka elektryczna kolektora ssącego ,a dokładnie to jej rozszczelnienie lub przetopienie. Fakt faktem, że objawy pasują, miałem...
Czy na zimnym silniku jak odpalisz też tak się dzieje? czy jest normalnie? u mnie w C4 dziś zdiagnozowałem problem bo miałem bardzo podobne objawy. Po rozgrzaniu silnika obroty falują, dławi się przy ruszaniu i przy zmianie biegów od niskich obrotów. Jak przekraczał ok 1200 obr idzie normalnie do odcięcia. U mnie winny jest zawór odpowietrzający zbiornik...
Witam. Po zdiagnozowaniu błędu P1031 i odrzuceniu paru rzeczy zrozumiałem że chodzi o klapy kolektora ssącego ( Byłem u mechanika podpiąć pod kompa i wyszło że chodzi o klapy ). Więc z góry zaznacze że się uczę, po rozkreceniu kolektora i próby zlokalizowania problemu zauwazyłem że klapy są w jednej pozycji ( w połowie otwarte). Próbowałem je ręcznie...
Kolektor ssący jest szczelny. Objawy wysokich obrotów nie zawsze występują. Ostatnio gdy delikatnie gazuje to obroty spadają poprawnie a gdy mocniej przygazuje podczas jazdy to rosną i utrzymują się wysoko choć ściągnę noge z gazu. A gdy następnie powtórnie przygazuje to szarpie i nierówno wchodzi.
Witam.Elektrozawór jest w okolicy turbiny z tyłu silnika.Dochodzi do niego przewód gumowy z kolektora ssącego,a od niego wężyk do silowniczka turbiny.Kupisz to np.w InterCars,ok 160zl netto. Dzięki za podpowiedź w pon. Muszę to zlokalizować. A jakieś objawy były które Cię naprowadzilo na to
Ogólnie to może być wszystko. Może to być np. nieszczelna membrana w parowniku LPG. Znajomy miał podobne objawy jak gaz przedostawał się powoli do kolektora ssącego i tworzyło to tak bogatą mieszankę, że silnik odpalał dopiero po dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Tak więc przyczyny mogą być różne. Jeżeli są jakieś usterki w układzie zapłonowym to trzeba...
powyżej wyedytowałem posta dodając komentarz ****************************************... do DJ ANNUS Zaskoczę, bo nie oddawałem do pierwszego lepszego człowieka mianującego się "mechanikiem samochodowym". Zakład mechaniki prowadzi osoba będąca swego czasu serwisantem w ASO MB. Nadmienię, że na wysokim stanowisku oraz obiegowej opinii w środowisku...
Moim zdaniem nie ma możliwości pogięcia korbowodów w wyniku hydraulic locku skrzyni korbowej. Prędzej doszłoby do pęknięcia tłoków na wysokości gniazd sworzni, wywalenia uszczelniaczy lub części obudowy silnika najmniej wytrzymałych na wzrost ciśnienia. Przypadek zgięcia korbowodów musiał być następstwem wyplucia znacznej ilości oleju przez odmę do...
Sprawdź czy nie ma nieszczelności pomiędzy przpływomierzem a kolektorem ssącym. Lewe powietrze na tym odcinku jeżeli sie dostaje wywołuje takie objawy
Posiadam VW Passata b3 1.8 GT, szukam porady. ystąpił problem z obrotami, przy odpalaniu silnika silnik przez chwile równo pracuje a po chwili raptownie spada z obrotów i gaśnie. Występują takie objawy na zimnym i rozgrzanym silniku, wymieniłem świece i przewody. I sprawdziłem każdy przewód od filtra i kolektora ssącego. I dalej nie wiem, co robić....
Mam Escorta 1.4 po zamontowaniu gazu też miałem problemy z gaśnięciem ,po pierwsze wymień kable WN do świec (często dostają przebić ,dla paliwa to niema ,aż takiego znaczenia ale przy gazie zaczynają się dziać różne rzeczy np.gaśnięcie silnika przy wciskaniu sprzęgła ,gdy spadają obroty ,brak siły ,duże spalanie gazu na te niedogodności też ma wpływ...
Hm. Teraz tak pomyślałem, że mam jeszcze pewne inne objawy. Na postoju jest zwłoka przy gwałtownym dodaniu gazu i silnik chwilę przytrzymuje obroty przy zmianie biegu. Tłumaczyłem to tym, że ten typ tak ma (duża pojemność kolektora ssącego, długi trakt dolotowy - duża bezwładność układu) ale może to jednak jest objaw usterki.. Ps. georgesgr czy masz...
Zanim zaczniesz sprawdzać uszczelki pod głowicą sprawdź dokładnie czy nie masz wody w oleju silnikowym - wówczas na korku lub bagnecie będziesz miał maź koloru kakaowego. Wyciek i objawy przez ciebie opisywane mogą być powodem uszkodzenia (nieszczelności) chłodnicy EGR, która znajduje się z tyłu silnika. Aby wyeliminować tą usterkę wystarczy przewody...
no a jak wyglądały te świece po wykręceniu a to że nie równo chodzi to czy na pewno wszystko dobrze przy kolektorze ssącym podłączyłeś przewody zapłonowe dobrze podłączyłeś chodzi mi o kolejność.
Witam. Po zdiagnozowaniu błędu P1031 i odrzuceniu paru rzeczy zrozumiałem że chodzi o klapy kolektora ssącego ( Byłem u mechanika podpiąć pod kompa i wyszło że chodzi o klapy ). Więc z góry zaznacze że się uczę, po rozkreceniu kolektora i próby zlokalizowania problemu zauwazyłem że klapy są w jednej pozycji ( w połowie otwarte). Próbowałem je ręcznie...
Skoro komputer pokazał błąd czujnika to trzeba sprawdzić przewody miedzy komputerem a czujnikiem. Te objawy bardziej mi wyglądają na jakieś nieszczelności w kolektorze ssącym.
Witam wszystkich. Mój problem zaczął się ze 2msc temu. Wymienione świece, Egr, przepustnica, cewki, olej, filtry wszystkie i na tą chwilę problem nie zniknął ale z każdą wymiana na dzień, dwa objawy znikały. Samochód szarpie na niskich prędkościach, podczas odpuszczania gazu, czasem podczas dodawania. Na postoju faluje. Przy prędkości >80 drży wszystko...
Drodzy koledzy i koleżanki, jak w temacie pacjent C3 z 2012 roku , motor 1.4 vti (psa mini). Objawy = lekkie falowanie na wolnych obrotach ale nie zawsze, przy próbie gwałtownego ruszenia lub dodania gazu na postoju auto się dusi i prawie gaśnie, odgłos dudnienia z kolektora ssącego. Co sprawdziłem = brak błędów w sterowniku silnika ( diagbox), parametry...
Opisane objawy są zawsze spowodowane nadmierną nieszczelnością zespołu tłok z piersieniami/cylinder. Powoduje to , że silnik jest zasilany dodatkową porcja weglowodorów ( opary oleju w powietrzu ) wypychanych ze skrzyni korbowej do kolektora ssącego, poprzez nadciśnienie tam panujące,a wywołane przedmuchami. Bilans zasilania silnika w powietrze nie...
Po co to wszystko? Ano po to żeby ograniczyc ilość tlenków azotu w spalinach. Dla nas oznacza to ni mniej ni więcej tyle że zamiast czystego powietrza silnik dostaje też spaliny co jak wiadomo nie wpłynie korzystnie na jego osiągi. Najlepszym wyjściem by było jakby do kolektora ssącego dostawał się czysty tlen i paliwo, normalnie dostaje się do niego...
W BMW E36 podstawą jest szczelny układ dolotowy powietrza czyli wszystko od filtra powietrza do kolektora ssącego. Sprawdź wszystkie gumy i węże każe złącze a zwłaszcza przy silniku krokowym i na zagięciu grubej gumy. W moim aucie też długo walczyłem z podobnymi objawami i po wymianie na nowe wszystkich powyższych rzeczy silnik zaczął pracować równo...
Mam problem z moją laguną tego typu, że ostatnio do kolektora ssącego dostawał się olej i dostała samozapłonu (silnik wchodził na wysokie obroty) przy czm nie mogłem zgasić auta stacyjką tylko przydusić na biegu i w tym momencie został wysadzony olej miarką oleju. Stwierdzono uszkodzenie turbiny, choć nie było luzów i uszkodzeń mechanicznych turbiny,...
Witam, Niepokoi mnie szybkie rozładowywanie akumulatora gdy auto stoi nie zamknięte na zamek, po jakiejś godzinie potrafi zapalić się kontrolka z akumulatorkiem na desce, i automatycznie kasuje nastawy zegarka i licznik dzienny. Jak jestem koło auta to słyszę że od czasu do czasu pod maską się coś załącza, przez chwilę "świerczy" i się wyłącza (wydaje...
Jest przymocowany dwiema śrubkami do kolektora ssącego od strony pasa przedniego, dochodzi do niego przewód podciśnienia powietrza i złączka dwu pinowa, kształt ma owalny, rozmiar ok 3X3X5. Na 90% nie było go tam albo wogóle w silnikach ADR przed 98r. Jakie masz objawy?
witam dołącze sie do tematu miałem taki problem z audi A4 1.9 TDI strasznie był zamulony maksymalnie wchodził na 3000 rpm i w moim przypadku była następująca usterka: uszkodzony zawór EGR co podawał cały czas spaliny do kolektora ssącego zaślepiłem blaszką, 2 usterka powstała prawdopodobnie przez uszkodzony zawór EGR - popękał ceramiczny wkład w filtrze...
witam kupiłem megane 2000r 1.4 16v z uszkodzoną stacyjką i rozrusznikiem. po naprawie stacyjki i wymianie rozrusznika auto odżyło ale zauważyłem problem z odpaleniem auta kiedy jest ciepłe. Auto odpala od razu(więc to nie wina czujnika wału) ale się dławi i po przegazowaniu chodzi równo, od czasu do czasu silnikiem "bujnie". komputer pokazuje tylko...
Witam wszystkich. Około miesiąca temu kupiłem samochód z silnikiem jak w temacie i nie mogę się uporać z problemem, który występuje od samego początku. Gdy auto postoi noc i odpalam je z rana ( zimny silnik ) to od razu po uruchomieniu lubi czasem zgasnąć, lecz gdy już się uruchomi i ze ssania przejdzie na normalne obroty to skaczą tak mocno, że telepie...
Dla mnie wygląda to na złe uszczelnienie gaźnik,kolektor. Objawy wskazują na ssanie powietrza (fałszywego) na odcinku gaźnik cylinder. Rozbierz jeszcze raz uszczelnij, wyreguluj i powinno hulać.
Tak, mieszkam daleko od szosy "mój" mechanik ma długi weekend, więc chciałem podyskutować z kimś kto ma pojęcie o ropniakach, czy miał podobne objawy. Bo ciekawi mnie związek obrotów z hamulcem, w benzynowcu kolektor ssący połączony jest ze wspomaganiem, więc można coś przypuszczać. W międzyczasie objawy ustąpiły i obawiam się że diagnostyka może niczego...
To jest na 100 procent zapchany wydech. Może nie koniecznie katalizator ale któryś z tłumików. U kolegi było to samo. Nie dało się jechać szarpanie takie że mało silnika nie wyrwie i brak mocy. Objawy takie same jak by czujnik wału raz działał a raz nie. Po zrobieniu wydechu autko śmiga jak nowe. Po prostu spaliny nie mają gdzie wyjść i pchają się przez...
600k km to trochę mało jak na ten rocznik, sprawdź przewód idący od kolektora ssącego do pompy bo właśnie ten element w pompie odpowiada za zmiany zależne od ciśnienia na ssącym (coś jak mechaniczny czujnik ciśnienia). Dawno temu w tym typie silnika wymrugało mi wtryskiwacz prowadzący ale nie pamiętam jakie były objawy, swoją drogą to nie widziałem...
Nieszczelny zaworek w parowniku powoduje przedostawanie się się gazu do kolektora ssącego po zgaszeniu silnika. Przy próbie odpalenia silnik "zalewa" i niezależnie czy na gazie czy na Pb odpalić nie będzie chciał. Podejrzewam że po dłuższym postoju typu kilka godzin, nie ma problemu z odpaleniem. Miałem takie same objawy przy parowniku tecno brc. Rozwiązanie...
Witam Astra 1.4 16V Twinport po wymianie ukręconego wałka wydechowego na wolnych obrotach pracuje jakby wypadał jej zapłon na jednym cylindrze. Rozrząd ustawiony na 200% na blokady. Wał, wałki i koło foniczne. Sprawdzone 3 razy. Brak błędy P0340-12 co by wskazywało na źle ustawione koło foniczne na wałku ssącym. Rozpołowiony kolektor i sklejony co by...
Witam. Zachciało mi się Audi i mam problem :) Audi A6 C6 2006 rok. BDW 2.4 Na zimnym silniku słychać stuki, pochodzą prawdopodobne z kolektora ssącego, na moje oko to stuka zawór. Częstotliwość stuków zwiększa się razem z obrotami, jak silnik się rozgrzeje to stuki zanikają. Po podpięciu do VCDS - Błąd 000833- Camshaft Position Sensor (G40) P0341-006-...
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
witam podłączam się do tematu.Mam problem z immo może pomożecie Audi A4 1.8 se 2000 rok, został zgubiony kluczyk z pilotem,problem polega na tym że auto odpala ale włączają się światła awaryjne i nie można ich wyłączyć.Ratuje tylko odłączenie akumulatora. błędy 01370 Załączenie alarmu przez czujnik ruchu wewnątrz pojazdu 01374 Załączenie alarmu przez...
Witam. Samochód to lanos 1.3 z 2003 roku z instalacją gazową II generacji, kod silnika A13SMS. Od pewnego czasu mam problem z pracą silnika w tym samochodzie. Otóż gdy silnik pracuje na benzynie i nagle puszczę gaz i wcisnę sprzęgło (np. przy redukcji biegu) to silnik gaśnie. Natomiast innym razem silnik nie chce zapalić i zaskakuje dopiero gdy kręcąc...
Witam posiadam Seata leon II 2.0 TDI 170 koni od 2 tygodni zaczął mi kopcić dosyć mocno na biało/niebiesko schodzi płyn chłodniczy i czuć że z wydechu pachnie ropą. Robiłem testy na nieszczelność głowicy/uszczelki pod głowicą i okazuje się że z zbiorniczka wyrównawczego lecą spaliny test pokazuje nieszczalną głowicę lub uszczelkę. Ale z tego co wiem...
Czarny dym w wiekszości przypadków ale przy wysokich obrotach to nieszczelność w kolektorze ssącym. Egr wieszający sie też może dawać takie objawy. Wtryski raczej objawiają sie innym kolorem dymu
nie. a powiedz co to jest za czyujnik znajdujący sie przed przepudtnica w dolocie kolektora ssącego. bo jak odłączam kable to nic sie nie dzieje. a jak odłącze od krokowego to od razu gasnie silnik to dla mnie jak nic przepływomierz, przynajmniej u mnie, co prawda japończyk ale po odłączeniu przepływomierza silnik gaśnie i zapala się check, spróbuj...
Witam, Ważne... !!! Nie napisałeś jaką masz instalację...?? A to jest niezbędne, gdyz inaczej zaczyna sie chodzenie we mgle. Choć typuję po objawach przewód podciśnieniowemy pomiędzy kolektorem ssącym a parownikiem... Nieszczelnosc i łapanie fałszywego powietrza powoduje takowe objawy, gdyż takie miałem w swojej gablocie. Pozdrawiam
Kolego na początek - opis jest nieprecyzyjny: Problem jest taki, że po pierwszym przełączeniu z PB na LPG auto gaśnie. Za chwilę zaczyna pracować bardzo nierówno, gaśnie, obroty szaleją. sam się uruchamia i pracuje na gazie czy na benzynie?, bo jeżeli na benzynie, a tak powinno być po uruchomieniu, to nie powinien szaleć tylko równo pracować. Reduktor...
objawy podczas jazdy takie jak by padła pompa, po przekreceniu stacyjki na zapłon powinno być słychać przez chwile ok.2-3 sekund prace pompy a nie tylko pyknięcie, z drugiej strony czasami (żadziej się to zdarza) pompa działa tylko podczas krecenia rozrusznikiem, sprawdz bezpieczniki może zbrakło prądu dla pompy, tak jak wspominał kolega "mate91stg"...
Sprawdź cewkę zaplonową-kaloryfer-jeśli w Twoim silniku jest tzw. DIS(bez aparatu zapłonowego). Najlepszym wyjściem byłaby podmiana na próbę inną cewką. Tu jest niestety loteria. W moim cewka miała opory jak wzorcowe tzn. między wyjściami na kable zapłonowe 1-4 i 2-3 opór 5600 ohm(wszystkie kable mają być zdjęte podczas pomiaru). Kupiłem używkę za 80zł...
panie i panowie, przy tym aucie wysiadają lokazlni elektrycy i dotychczas nie ma mocnego. To auto lubi się wyjątkowo mocno grzać aż bucha spod maski. U progu włączenia wentylatora chłodnicy występuje dziwny objaw, a raczej szereg objawów. Otóż najpierw obroty co minutę skaczą 900-1200. Słychać też co minutę syczenie pst-pst jakby wydawał je mały kompresorek,...
Kable i świece w każdym bądź razie radziłbym wymienić, można by też sprawdzić czy map-sensor nie jest zabrudzony bądź niema gdzieś nieszczelności na wężykach od kolektora ssącego. Filtr paliwa raczej nie będzie dawał takich objawów, bardziej silnik by nie miał mocy przy wyższych obrotach. Wtryskiwacze jeśli się przycinają też mogą powodować chwilowe...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Fiat Siena 1,6 16v benzyna ciężkie uruchomienie silnika. Po około godzinie od wyłączenia silnika aby ponownie go uruchomić trzeba było długo kręcić rozrusznikiem około 6 sekund. Po 12 godzinach ten sam problem. Silnik zapalał ale rozkręcał się 8 sekund ( objawy zalanego silnika) zanim wszedł na prawidłowe obroty. Czasem odpalił za drugim razem. Powodem...
Możesz dalej wymieniać po kolei samochód. Jeżeli to czujnik temp. to nie ten z 1 zapinką tylko taki z wtyczką na 2 piny (kolor niebieski w oplu przeważnie). Odepnij go na próbę, zaświeci się check, ale powinien wtedy dobrze pracować na ciepłym silniku. \Objawy, które opisujesz mogą wskazywać na: -lewe powietrze -uszkodzona sąda lambda -uszkodzony czujnik...
BJKS , masz racje , to są pierdoły , tylko oświec nas w sprawie tego wężyka na przepustnicę , on idzie do niej w części wychylającej się do środka czy na zewnętrz , a może na jej środek. Jeszcze jedno , a gdzie jest ta przepustnica w tym motorku , na filtrze powietrza czy na kolektorze ssącym? Dla pytajacego: w/g objawów zachowania to rozrząd , chyba...
sprawdź szczelność kolektora ssącego tak jak koledzy ci piszą, z tych objawów które piszesz to zaciąga lewe powietrze, powinien ci jeszcze falować na obrotach. sprawdź na benzynie spryskując wszystko co jest na kolektorze ssącym sprayem do czyszczenia srzepustnicy za przepustnicą, jak zmienia obroty to tam masz wyciek
Najpierw robiłem sam z mechanikiem u mnie później oddałem do mechanika (znawca w dieslach i komputerach) Stwierdził nastawnik (pokazywał inną wartość jednego dnia a inną po kilku godzinach) to wymienił, objawy nie przeszły więc stwierdził że coś z dołem pompy - wymienił, jak to nic nie dało wymienił sterownik silnika i dalej to samo. Jeździłem do innych...
witam sprawdź kolego węże dolotowe od 'turbiny do kolektora'. mogły się przetrzeć jak miałem przypadek w AFN-e w passacie b5- przetarł się wąż na kolanku i były przedmuchy, turbo pompowało i pompuje do dziś. objawy identyczne
Witam Odświeżam temat. Mam Audi A4 1.8 ADR, 170tys przebiegu, właśnie byłem u mechanika wymienić metalową uszczelkę z tyłu silnika pod pokrywą zaworów z której ciekło (czujnik położenia wałka rozrządu) zaraz pod łańcuchem napinającym (trudny problem z wyciekiem oleju). Przy okazji wyszło na jaw ze mam problem z przepustnicą i czujnikami przy dolocie....
Jeżeli auto jeździ tylko sezonowo, to ma typowe przypadłości: zastały i rozładowany akumulator, klemy akumulatora do wyczyszczenia, akumulator do podładowania. Nie wiem w jakim stanie jest rozrusznik - może to on "kradnie" prąd bo jest zużyty na tulejkach, ale to nie tłumaczy pozostałych niesprawności. Samo kilkukrotne "pompowanie" pedałem gazu przed...
Dokładnie tak, błędy to wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach, z czasem dochodzą nowe dotyczące składu mieszanki itd. Pasowało by to że brakuje mu powietrza bo zawór EVAP ale nie pasuje że jak odepnę odmę od kolektora ssącego i go zaślepię jest ok, wręcz idealnie. Auto ma kopa, silnik tak równo pracuje że nawet g o nie czuć, do tego zero błędów....
Witam Wszystkich !!. Do kolegi "michał___" gdzie Ty wypatrzyłeś silniczek krokowy do poldka za 150 zeta i jeszcze powiedz że nowy. Mi gość zaśpiewał w sklepie za nowy silniczek 400 zł co mało mnie z butów nie wyrzuciło - dosłownie. A objawy z moim poldkiem mam "IDENTYCZNE" jak opisał kolega "ktoś12" w swoim poście z dnia: 15 grudnia (poniedziałek) 2003r...
Witam mam escorta na jednopunktowym wtrysku paliwa i mam następujące objawy: Na gazie jeździ normalnie (instalacja drugiej generacji) nie gaśnie ,nie falują obroty nawet ładnie odpala jak nie ma mrozu. Na benzynie nie odpala. Jak odpalę na gazie i przełączę na benzynę to pochodzi z 1min 2500-3000 obroty ma (sam sobie doda gazu) po czym spadają i nagle...
Witam serdecznie Mam sprawę do wyjaśnienia. Pacjent to Skoda Faworit 1.3 1993r. 135L, gaźnik, aparat zapłonowy na rozdzielaczu Mam dziwny objaw wahania temperatury płynu chłodzącego w układzie silnika przez co zbiornik wyrównawczy wywala co jakiś czas płyn. Wymieniłem aparat zapłonowy bo od niego zaczęły się problemy [ale to inny temat] , ustawiłem...
Koledzy, bez przesady, jazda na nie wszystkich pracujących garach jak tylko jest sprawne smarowanie i chłodzenie nie doprowadzi do zarżnięcia silnika. Trzeba jeszcze uwzględnić przyczynę braku pracy któregoś cylindra. Mnie się już dwa razy przytrafiło, że jechałem bez jednego cylindra. Raz ok. 250km na fso1500, jak na gwarancji siadł wałek rozrządu...
Witam Nie jestem z zawodu mechanikiem jednak zauważę , że taki problem pojawia sie kiedy nie został właściwie opróżniony z oleju układ dolotowy. Skad się wziął olej? np: -turbosprężarka luzy wirnika(zużycie-brak odpowiedniego chłodzenia po ostrej jeździe-"do odcinki") -odma silnika (odpowietrzenie skrzyni korbowej ) bardzo często się zdarza , że samochód...
W tym silniku nie ma komputera(z komputerem te silniki były chyba dopiero w astrze II). Na początek można zobaczyć czy po zwiększeniu obrotów węże idące do intercoolera robią się twarde i czy rusza się cięgno sterujące przy turbo (najlepiej by było zmierzyć ciśnienie doładowania w czasie jazdy (ok 0,5 atmosfery , kg/cm²)- ale kto ma manometr o...
wymiana kolektora ssącego ciśnienie kolektora ssącego łącznik kolektora ssącego
reset pojemnika passat włączona klimatyzacja radio telefon kenwood
skymaster 32sh4515 skymaster 32sh4520
Przewody nad kalenicą: typy, normy, montaż Moment dokręcania głowicy Kia Picanto 1.0 G3LA