tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
do siłowników w drzwiach czarny z niebieskim i czarny z żółtym na zmianę +12V przy otwieraniu lub zamykaniu, ew brązowy z białym i brązowy z czerwonym na te przewody podaje się na zmianę masę w celu zamknięcia lu otwarcia cz.
to gdzie szukać tego kabla jaki ma kolor to go sprawdzę !!
Po przeanalizowaniu wszystkich przewodów Do czego kolego dążysz, chcesz naprawić zamek czy opracować jego dokumentację??? U ciebie kable żółty i żółto czarny w sterowniku radiowym(zdjęcie2) powinny być podłączone do masy, a biały i biało czarny połączone z białym i brązowym w sterowniku zamka (zdjęcie3). Druga para białego i brązowego powinna być podłączona...
Kolory czy ilość przewodów mogą się nieznacznie różnić - jest to zależne od wyposażenia i funkcji danego modelu auta. Co do drugiego pytania, przyczyna jest raczej logiczna - brak połączenia, sygnał otwarcia nie dochodzi do siłownika albo problem z zasilaniem, w najgorszym wypadku mogło dojść do uszkodzenia silniczka przez zwarcie. Polecam jeszcze sprawdzić...
nie nie sa przełamane chcem pociagnac cały przewód od siłownika az do pompki i nie wiem ktróre sa(przewody) od dzrwi kierowcy jaki kolor
Mam mały problem z tym przewodem masowym. Czy to jest ten główny przewód masowy (żółto-zielony) ktróym idzie masa również do siłowników w drzwiach. Jak pamiętasz który to kolor to daj znać. Dzięki Artur
Z tego co wiem to w Punto MKII centralnym oryginalnym zamkiem zawiaduje BCM. Ta centralka ze zdjęcia jakaś chyba uniwersalna jest - radiowa ale przewody standardowe kolory jak w każdej uniwersalnej. Czerwony - Plus stały czarny masa zielony i granatowy - otwieranie i zamykanie siłownika slave/master brązowy i biały- do sterownika master (w drzwiach...
Witam. Miałem do tej pory w samochodzie centralny zamek firmy "no name" dokładany bo w wyposażeniu nie było. Teraz chciałem mieć dwa zamki mastery (samochód jest 2 drzwiowy) kupiłem odpowiednie siłowniki podłączyłem wszystko kolorami jak na schemacie. http://obrazki.elektroda.pl/1593141100_1... Kiedy podłączyłem do centralki zasilanie...
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
Witam Dokładnie tak jak powiedział kzaw z siłownika wychodzi 5 kabelków każdy ma inny kolor z centralki wychodzą albo 4 wiązki jak jest centralny na 4 drzwi albo 2 jak jest centralny na 2 drzwi podłączasz kolorami tak jak idzie sprawdzasz i musi działać no chyba ze jest uszkodzona centralka albo nie podłączyłeś pod zasilanie powinien być chyba kabelek...
Oj coś mi się zdaje że tam były 4 kabelki ale się może mylę, mam chyba tylko jeden siłownik master ( bo tylko z pozycji kierowcy zamykam wszstkie drzwi -jeżeli o to chodzi), a bezpiecznik do centralnego to gdzie jest bo centralkę mam tak głęboko pod deską że ja tam nic nie widziałem.... i jak to jest z tą ścieżką...? Aha i jeżeli pamiętam.. tam czarnego...
Witam, moim zdaniem mechaniczne kombinacje z magnesami są nietrafione. Nie wiem dokładnie jak działają zamki w autach, ale obserwując ich działanie domyślam się, że w chwili otwierania pojawia się krótki impuls do siłownika otwierającego a w chwili zamykania krótki impuls do siłownika zamykającego. W związku z tym Twój oryginalny pomysł jest najlepszy:...
Mozesz opisać kolory przewodów dochodzących do siłownika drzwi kierowcy.
Siłownik nie otwierał się z kluczyka (w kwestii ryglowania ręcznego po zamknięciu drzwi). Przyczyną tego była uszkodzona przy samym siłowniku jedna żyła z wiązki tych 5 przewodów (jak dobrze pamiętam to kolor brązowy czy biały). Następnie była kwestia regulacji samego siłownika po to, aby po zamknięciu drzwi można było kluczykiem otwierać i zamykać...
W lampce mam 3 przyciski, ciągle świecenie, zapalanie po otwarciu drzwi działa tylko w przypadku drzwi kierowcy i 0 nie świeci. Przy otwieraniu drzwi innych drzwi niż miesięcy nic się nie dzieje, po otwarciu drzwi kierowcy reaguje w zależności od położenia. Dodam również iż po otwarciu drzwi kierowcy słychać charakterystyczny dźwięk wzbudzania. Centralny...
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Jest ,jest niebieski i czarny ,ale ja robie tak kupuje siłownik master ,wyjmuje mikrostyk zakładam do zamka i jest ok (wyciera się styk)
Najlepiej po kolorach. :) Jak zamontoać siłowniki w drzwiach chyba nie muszę wyjaśniać. Jest tam mała centralka w którą wpinasz kostkę z przewodami. Do trzech siłowników (slave) idą po dwa kable: niebieski, zielony. Zgodnie z kolorami do siłowników. Do jednego siłownika, tego z drzwi kierowcy idzie pięć przewodów. Oprócz niebieskiego i zielonego, biały,...
Zdejmij boczek z drzwi kierowcy i zobacz jakie kolory przewodów idą do siłownika. Po drugie możesz sprawdzić, na których przewodach pojawia się plus w momencie zamykania i otwierania auta.
Beczki i 190 miały sterowanie z dzyndzla, C-Classe i inne nie, tylko z guziora na konsoli. Audi miało ale nie wiem czy wszystkie, nie miałem szczęścia do tej marki. Odpowiadając koledze który zadał pytanie o zamykanie zamka po stacyjce, to musisz zrobić dodatkowe sterowanie dwoma przekaźnikami układ zmiany polaryzacji na przewodzie z siłownika w drzwiach...
Ponieważ są pytania zwizualizuję raz jeszcze: Wpiąłem się we wiązkę idącą od BODYCOMP w lewy próg. Wyszukałem gruby przewód idacy do silownika klapy po kolorze (sprawdzilem w wiązce w tylnej klapie który kolor dostaje plus gdy otwierasz z guzika na konsoli środkowej). Żeby to zrobić trzeba wpiąć przekaźnik przełączny (wahadło) tak że: - kotwica przekaźnika...
Czyli, co? Spaliłem styki w każdym z siłowników? Czy może coś w tym GEMie? Piszesz, bym odetnął sterowanie z drzwi... a który to będzie przewód? Może kojarzysz kolor? I gdzie go mam odciąć? I co dalej? Mam podpiąć sterowanie od alarmu tak jak wcześniej to zrobiłem (pod 2 przewody przy kostkach do komuptera), tylko że sterować minusem i powinno działać?...
Sprawdź, czy dochodzi zasilanie na czerwonym przewodzie w kostce na słupku po włożeniu bezpiecznika. Potem przedzwoń pozostałe przewody od kostki modułu do drzwi (kolorami). Kup właściwy moduł, właściwe siłowniki, podłącz wszystko (bez montażu siłowników w drzwiach) i testuj. Prościej się nie da.
Witam 6kg to aż nadto ale będzie działać Co Ci jest potrzebne , w VW kolory standard czarny z białym i czarny z ziel. to kierunki czerwony to stały + + po stacyjce ACC to czerwony chyba z czarnym poszukaj więcej na elektrodzie Jeśli chodzi o central to są takie styki montowane na brzegu drzwi i na tej samej wysokości w otworze drzwi po zamknięciu następuje...
WITAM mam problem z podłączeniem alarmu do golfa III z 95 roku,problem polega na podłączeniu centralnego zamka, do alarmu,tak żeby sterował otwieraniem i zamykaniem drzwi,centralny zamek jest pneumatyczny kable jakie są w drzwiach od centralnego zamka 1.brązowy 2.czerwono-żółty 3czarno-czerwony 4.czerwono-biały te cztery kable idą w stronę siłownika...
w takim razie usterką jest prawdopodobnie przerwa na przewodzie podajacym impuls na zamknij auta, jest to kolor przewdodu brazowo czerwony cienki, on podając mase zamyka fure a brazowo biały otwiera. i ida one z siłownika drzwi kerowcy do samego sterownika fabrycznego zamka. zajrzyj do sterownika lub do drzwi .
Witam Pytanie do ,,alarmiarzy"-czy ten rocznik Hondy ma silownik centralnego zamka w drzwiach kierowcy czy tylko samo sterowanie???.Przy okazji jak ktos by pamietal kolory przewodow ni czy streowanie ,,+" czy ,,-"..:) Pozdrawiam Mariusz
Witam. Problem jest taki. Pozostał mi jeden siłownik master. W tylnych drzwiach mojego golfa posiadam zepsuty slave. Po zamontowaniu tego mastera pod te same kolory co był slave siłownik działa na odwrót.Po zamianie tych kabli na odwrót to samo.Jak to podpiąć?
Witam a gdzie znajduje sie moduł sterujący siłownikami centralnego i jakie mają kolory przewody w wiązce do drzwi, które odpowiadają za zamykanie i otwieranie siłowników??bo niewiem jak jest sterowany impuls i dlaczego zamyka tylko prawą strone auta i bagażnik,prosze o pomoc
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
Viki B a to możliwe. Niestety ja nie wiem jak się dobrać do tego zamka ani nie wiem jakie kolory kabli dochodzą do siłownika zamykania drzwi. Jeśli mogę cię prosić o jakąś wskazówkę jak rozkręcić i wyjąć z drzwi siłownik z zamkiem i kolory kabli a dokładnie co na każdym kablu jest. Byłbym niezmiernie wdzięczny.
Nie może być. W stanie spoczynkowym powinieneś mieć na przewodach trzy masy. Dwie z nich będą się przełączać na zasilanie w zależności od tego, czy zamek otwiera, czy zamyka. Zajrzyj do progu i sprawdź, jakie kolory idą do tylnych drzwi. To silnik siłownika.
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
Szukam pomocy od kilku dni nie mogę otworzyć drzwi z tyłu jedne drzwi przestały się otwierać już dawno ale drugie drzwi padły mi w zeszła sobotę . Nie można ich otworzyć od środka i z zewnątrz ,ściągnełem tapicerke drzwi ,dostałem się do kabli i na rzadnym przewodzie ni ma napięcia nawet masy nie ma. Do siłownika idzie pieć przewodów dwa żółte z czego...
jestem i wracam z nowym pomysłem Zasilanie: 12 V/1 A (zasilacz dołączony do zestawu) Kompatybilne rozmiary zaworów: 1/4", 3/8", 1/2", 3/4" Czas otwarcia/zamknięcia: 5-10 sekund Moment obrotowy: 2,9-5,9 Nm Obudowa: Wodoodporna, tworzywo sztuczne, zgodność z normą IP65 Kolor: Czarny Waga: 0,4 kg Wymiary: 105 x 70 x 107 mm Długość kabla: 1,35 m ✅ Zestaw...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
skróćmy te cierpienia. Jutro podasz kolory, a ja powiem jak je połączyć. Oby te "nowe" siłowniki były sprawne
A zastanawiałeś się, jak siłownik realizuje funkcje otwierania i zamykania? To ci powiem: właśnie poprzez zamienne podłączanie napięcia. Raz +/- a raz -/+ I sprzedawca miał rację, że to od ciebie zależy, jak siłownik będzie zamykał, a jak otwierał. To się dopasowuje do konstrukcji drzwi, zamka...
Zawsze są inne kolory bo każde auto ma inne zamki, bez schematu nie ruszysz.
Problem w tym, że nie mam centralki. Czy można ją zrobić samemu ? Tylko do dwojga drzwi. Jeżeli tak to bardzo proszę o jakiś schemacik. Pozdrawiam
Nie mogę znaleść kabla w module koło pasażera na otwieranie, na zamykanie mam. Może ma ktoś jakiś schemat do tego???? Dziękuje. Pozdrawiam Od czego dokładnie chcesz wiedziec jaki jest kolor kabla.... od siłownika? sterownika??? Prowadze sprzedaz czesci do bmw E36 i mam całą instalacje centralnego na zewnątrz (cały dzien wyprówałem kabelki z instalacji...
Witam serdecznie: 1. Berlingo 2,0Hdi 2001 rok a problem taki. Zamknięte wszystkie drzwi a kontrolka na tablicy liczników i oswietlenie kabiny nie gaśnie - dopiero po 10-15 min czyli standartowo jak są otwarte drzwi prze z dłuzszy okres czasu. Mam czujniki drzwi jak i klapa tylna sprawdzone działają w 100%. Przy autoalarmie po zamknięciu przez centralny...
skrzynka z bezpiecznikami dwie kostki z boku z lewej.nie pamietam dobrze kolorów sterowania biały z niebieskim?i chyba biały z czerwonym paskiem ale aby działało musisz je przeciąć i sterowanie masami bądź wstawić przekaźniki tak aby jeżeli podajesz na jeden z nich masę to drugi musi w tym czase być odłączony(nie stracisz wtedy sterowania z klucza).Napewno...
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy w siłowniku slave (tylne drzwi) można zrobi tak, aby odwrotnie chodził ? Są tam 2 kolorki kabelków (niebieski i zielony, czy wystarczy podpiąć odwrotnymi kolorami) ? Sorka za głupie pytanie, ale nie chce go czasami spalić ;)
A jeżeli u mnie pilotem dało się otworzyć całe auto to też muszę dołożyć ten siłownik ? To powinieneś go mieć już w drzwiach lub zamku. A dlaczego nie możesz sprawdzić co masz w drzwiach ? Teraz centralny działa z kluczyka :?: , pilota nie masz, więc z pilota nie działa. Znalazłeś centralkę zamków ? Oryginalna, czy dokładana ? Dołożoną mógłbyś wypiąć...
witam. Czy ktoś mógłby rozpisać mi jaki kolor za co odpowiada w siłowniku master do centralnego zamka? master ma 5 kabli: zielony, niebieski, biały, czarny i brązowy tylko który od czego? Rozchodzi się o to, że w maździe 323c 3d 95r siadł siłownik drzwi prawych (były 2x master). Zamierzam wymontować uszkodzony siłownik, a w jego miejsce wmontować uniwersalny,...
Witam wszystkich forumowiczów. Jako że manualny mechanizm podnoszenia szyb-"kolbotronic", w mojej Vectrze B, zakończył swój żywot, a niedaleko mnie stała rozbita vectra z przeznaczeniem na części z el. szybami, postanowiłem zrobić sobie prezent na święta i udogodnić trochę życie montując el. szyby z przodu, i oczywiście lusterka;) Mój problem polega...
Dzień dobry, Zwracam się z prośbą o pomoc w naprawie centralnego zamka w w/w samochodzie. Jakiś czas temu po naciśnięciu przycisku na pilocie nie zamykały się wszystkie drzwi tylko kierowcy, aktualnie po naciśnięciu przycisku już nic się nie zamyka, zamykając drzwi kierowcy z kluczyka także zero reakcji pozostałych drzwi. Więc biorąc pod uwagę że dziś...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Po kolorach nie pamiętam, ale- kontrolką sprawdź w kostce, kóre przewody sterują zamykaniem i otwieraniem te podłącz odpowiednio do bialego i brązowego. Następnie przewodem dajesz masę na zam. i otw., a kontrolką sprawdzasz na których przewodach pojawia się zasilanie- te łączysz z niebieskim i zielonym- co zostanie łączysz ze sobą. Jeżeli zamek będzie...
To może ja zapytam Ponieważ mam Matiza z fabrycznym centralnym zamkiem i chcę domontować sterownik z pilotem oraz oczywiście siłownik żeby mi to otwierał i zamykał. W matizie tak jak w tico przy centralnym jest tylko wyłącznik który podczas przekręcania kluczyka w drzwiach daje sygnał do zamknięcia reszty drzwi. Mam taki oto sterownik centralnego zamka...
szyby elektryczne mają na obydwu przewodach w stanie spoczynku masę,wystarczy za pomoca przekaznika rozciąć przewód i podać na niego plusa przez przeciążeniówkę w kierunku silnika i masz domykanie,kolor przewodów to czarno niebieski w obydwu drzwiach,nie wiem jak tam jest z tym szyberdachem,ale myślę,ze coś podobnego,musisz przemierzyć,sygnał do wysterowania...
Saly, przede wszystkim, w przypadku fabrycznego zamka, miałby niebieski i biały jako przewody sterujące z przednich drzwi. Z kolorystyki podanej przez mackos wynika, że w przednich drzwiach są siłowniki Mera Błonie, powinieneś to wiedzieć i nie być zaskoczonym: Fioletowy i brązowy to switch sterujący, czerwony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka...
W drzwiach kierowcy musisz wstawić siłownik 2-przewodowy i zrobić sterownik na 2 przekaźnikach i 2 diodach i na te przekaźniki podać sygnał z alarmu (ten na zamykanie i otwieranie central zamka). Aby sprawdzić który przewód podłączony jest do czujników drzwiowych najlepiej jest wykręcić czujnik drzwiowy i zobaczyć jaki kolor przewodu dochodzi do tego...
Dobra. To masz inny sposób: Po zasterowaniu pompki (pilotem lub wkładką w drzwiach, lub przyciskiem na desce - zależnie od wyposażenia) pompka powinna się włączyć, wykonać zadanie i się wyłączyć. Ciśnienie w instalacji w czasie pracy pompki jest mniej-więcej stałe dopóki elementy wykonawcze siłowników się przemieszczają. Jak dojdą do końca, ciśnienie...
Nie mam alarmu tylko centralny zamek kombinowałem żeby podłączyć równolegle pod siłownik od tylnych drzwi ,ale nie wiem jakie kolory a nie chcę rozbierać tapicerki. z siłownika tylnej klapy wychodzą dwa przewody
Fakt z czymś takim też się spotkałem że siłownik rygluje zamek a po jego odryglowaniu można za pomocą klamki lub przycisku go otworzyć. Niestety u mnie czegoś takiego nie ma. Żeby otworzyć klapę muszę włożyć kluczyk do zamka i go przekręcić. Niestety kluczyk zaczyna się zacinać i boję się że któregoś razu wcale nie otworzę klapy stąd mój pomysł z elektrycznym...
No właśnie do drzwi idą tylko 4 kable. Tylko że gościu co mi sprzedał alarm to mówił że jest pneumatyk. Ale też zaczynam w to wątpić, choć faktycznie zamyka powoli( nie tak jak zwykłe siłowniki sterowane - ) A może znasz kolor tego kabla bo tak na pałe przecinac to troche nie bardzo. A wogóle jeżeli ktoś by miał kompletny opis kabli to będe wdzieczny...
witam mam octavie 1 z 2003 r. z fabrycznym centralnym zamkiem , który obecnie szwankuje. chodzi o to, że prawe przednie drzwi nie reagują ani na sterowanie z pilota ani na sterowanie z podłokietnika prawych drzwi. Dodatkowo ww. drzwi nie można otworzyć klamką ani od zewnątrz ani od wewnątrz są zaryglowane. Pozostałe drzwi w najlepszym porządku. Podłączyłem...
Alarm samochodowy PNI OV-288 Montaż w samochodzie Polo 6n2 2001 HB 1.4b Samochód bez zamka centralnego -- Nie potrafię poprawnie rozszyfrować manuala. https://obrazki.elektroda.pl/1509526800_... Pierwsza sprawa: Na schemacie widać przewód idący od centralki do stacyjki (PIN3 od lewej w złączu 13P). Kolor przewodu ŻÓŁTO/ZIELONY. Wędruje...
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... Proszę bardzo... ...a jeżeli centralka ma już wbudowane przekaźniki, to krosujesz je na pracę z siłownikiem, przeciągasz dwa przewody do drzwi, montujesz w nich zwykły, dwuprzewodowy siłownik, składasz tapicerkę i kasujesz klienta.
Czyli zamontować w drzwiach kierowcy siłownik,połączyć go z prętem od wewnętrznej blokady drzwi i podłączyć siłownik do sterownika?W ten sposób będzie otwierało wszystkie drzwi?
Najtaniej/najszybciej dokupić sterownik radiowy (od60zł), sterowanie jest masą. Jesli działa centralny z kluczyka musisz znaleźć kable wychodzące z przełącznika w siłowniku zamka drzwi na których pojawia sie naprzemiennie masa przy zamykaniu i otwieraniu zamka. Moduł centralnego jest pod/za schowkiem przykręcony na dwie śrubki(ciasno siedzi). Powinno...
Witam czyli mam zamontować siłownik master z 5 przewodami ale jak podłączyć te przewody jakie kolory z jakimi prosiłbym o podpowiedz bo wiem że na siłowniku są biały . brązowy . sterowanie do centralki a zielony i niebieski to plus i minus na przemian żeby zadziałał. a czarny masa proszę o podpowiedz a i jeszcze gdzie można znaleść sterownik oryginalny...
Witam. Zakupiłem ostatnio sterownik model AG194 PODŁĄCZENIE Podłączyłem się do instalacji samochodowej według schematu F2 czyli: kolory BIAŁY/CZARNY i BIAŁY podpiąłem w kabelki BRĄZOWO/BIAŁY-otwieranie i BRĄZOWO/CZERWONY-zamykanie. Tak jak pewien Pan tu radził PROBLEM Problem polega na tym, że siłownik master (lub jego centralka umieszczona gdzieś...
Jak sprawdziłeś na krótko, w jaki sposób? Jeżeli jest tam zasilanie i podłączone są siłowniki pod przewód niebieski i zielony to gdy podasz masę na brązowy lub biały siłowniki powinny zamknąć lub otworzyć drzwi. Sprawdź to.
Właśnie ciekawiło mnie to ale bałem się troche tego zniszczyć ;/ bo jest zabezpieczone dwoma blaszkami które mają zatrzaski i trzema własnymi zatrzaskami.Ale skoro tak mówisz to będe sie zaraz za to zabierał.Powiedzcie mi jeszcze jedno jakie napięcie powinno panować na linii can ?? i jakim kolorem ją sie oznacza (oczywiście jeśli chodzi o drzwi i sterowanie...
Miernik w dłoń i pomiar rezystancji pomiędzy przewodami. Najlepiej rozrysować sobie kolory kabli i zaznaczyć jakie są między nimi rezystancje.
Zamień przewód brązowy z białym. Jeżeli nie pomoże, a w drugich drzwiach masz też siłownik master to spróbuj tam zamienić brązowy z białym. A jeżeli przewody są innego koloru to musisz zamienić te które wyzwalają masą siłowniki.
Witam mam do zrobienia autko jak w temacie, niestety nie posiadam rozpiski. Czy dysponuje ktoś takową, bądź jeśli istnieje taka możliwość prosiłbym o podanie umiejscowienia i kolorów przewodów od centralnego zamka. Dodam, że autko wyposażone jest w seryjny autoalarm, więc mniemam, że nie ma konieczności zakładania siłownika do drzwi. Z góry dzięki za...
Podpięty jest pod przewody które opisałem w pierwszym poście. Nie wiem co ją "boli"? Może mikrokontroler się resetuje w nieoczekiwanym momencie albo łapie jakieś "śmieci" z eteru i interpretuje w jakiś sposób. ************************ Dziś tj. 10 maja 2014r. postanowiłem od początku do końca przyjrzeć się wszystkiemu. Na pierwszy ogień poszła wtyczka...
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
Jak to pospinać, żeby działało jak fabryczny, bez stosowania jakiegoś chińskiego sterownika? Nie da się tego pospinać bez dołożenia sterownika. Potrzebujesz np.: https://obrazki.elektroda.pl/5426165700_... lub inny chiński uniwersalny sterownik centralnego zamka. https://obrazki.elektroda.pl/6464321900_... Podłączenia...
Daj kolory z uszkodzonego siłownika to napiszę ci, jak podłączyć nowy. Wystarczy 3,5kg.
Cześć, Kupiłem kilka dni temu sterownik centralnego zamka BLOKER 60 i po przeczytaniu instrukcji, nie mam zielonego pojęcia jak podłączyć to ustrojstwo pod siłowniki w drzwiach. Schemat sterownika https://obrazki.elektroda.pl/4574193400_... Siłowniki master i slave https://obrazki.elektroda.pl/7945790100_... https://obrazki.elektroda.pl/6125770800_...
Witam chcialbym sie podlaczyc do tematu mam rowniez centralke firmy noxon nie wiem jaki to model :P ale kupilem ja za 200 zl :D I tu mam takie pytanie ja wogole nie lapie sie na tych schematach chodzi mi o kolory kabli :D A wiec moje pytanie wyglada tak mam master silowniki w drzwiach i chcialem podlaczyc slave w bagazniku . Na pilocie mam 3 guziki...
jesli przekazniki nie cykają znaczy ze nie dostają impulsu z siłownika w drzwiach kierowcy to jest pewne na 90% chyba ze moduł centralzamka z przekaznikami nie ma zasilania . Rozbierz dzwi kierowcy to zobaczymy co da sie zrobic. Podaj ile i jakie kolory przewodów wychodzą z siłownika kierowcy
Czemu chcesz podłączać ten siłownik do centralki? A nie prościej jest podłączyć się równolegle do istniejących już siłowników? Przecież do lewych tylnych drzwi idą przewody do siłownika. Jeśli wszystkie daewoo mają te same kolory przewodów, to są to: brązowy i szary. I wystarczy dopiąć się do nich z siłownikiem. Sam siłownik 6 kg jest zdecydowanie za...
Zmierzyłem całość zamykania wszystkiego i wynosi ok. 6,3 sekundy. To się może zmienić wraz z temperaturą na zewnątrz? Zasilanie nie 9v a 12v będzie na bezpieczniku tak jak podłączyłem sterownik? Uziemienie to do blachy myślę. Na wejście 2 przed P1 dać wyjście impulsu ze sterownika? Wyjście czyli podpinam pod czerwono żółty przewód z centralki z mniejszej...
dokładnie tak jest z tymi kolorami, z centrali kabel niebieski i zielony wychodzi tylko po jednym dalej są rozgałęziane na następne siłowniki jeżeli nie działa siłownik tylko w drzwiach kierowcy to albo przerwa na przewodzie do tych drzwi a raczej uszkodzony siłownik master
To taki problem zrzucić tapicerkę z drzwi i organoleptycznie wybadać kolory przewodów siłownika, ustalając co odpowiada za sterowanie, a co za silnik? Pomarańczowe i różowe mogą być motorem siłownika, analogiczne kolory są w Roverze 200.
Nie porównywałem ale ten sam producent ma do tych modeli różne zamki. A niby po co mieliby montować różne zamki? Inna konstrukcja?!! Przecież Fiesta i Fusion są w większości zunifikowane czyli podzespoły pasują do jednego i drugiego pomimo różnego wyglądu nadwozia. Właśnie producenci samochodów starają się korzystać z gotowych rozwiązań, aby ograniczyć...
Jeśli nie ma sterowania centralnym z pilota np. fabrycznego pozostaje tylko niestety montaż siłownika w drzwiach kierowcy plus sterownika do tego - koszt max około 50zł plus montaż około 1-1,5 godziny.
Musiałbym mieć przed oczami.Szukaj kabli idących z drzwi kierowcy to znajdziesz która to wtyczka po kolorach,ale skoro masz tam siłowniki to spróbuj w tej samej poszukać
Witam wszystkich. Mam seata cordobę z centralnym zamkiem prestige ( według gwarancji nazywa się Seat Prestige Plus) nie ma napisane jaki model, ale na podstawie sterownika wygląda mi to na model Prestige APS 200 bo ma dokłądnie taką płytkę jak tu: http://obrazki.elektroda.net/10_12635961... Problem polega na tym, że padł mi mi siłownik master w lewych...
Witam Mam w swoim golf II założony centralny zamek na siłownikach sterowany z pilota. Centralka zaczęła ostatnio szwankować auto nie zamyka się i nie otwiera z pilota ani z kluczyka(otwierają się z kluczyka tylko jedne drzwi kierowcy wersja 3D) Postanowiłem zmienić samą centralkę na bardziej rozbudowaną(centralny z kluczyka , alarm i blokada zapłonu)...
Prawdopodobnie nie jest to sterownik zamka centralnego, a moduł zamka centralnego ze sterowaniem zarówno pilotami jak i z kluczyka w drzwiach. Kolory przewodów w takich sterownikach: - czarny to masa, czerwony to stałe +12V, - zielony i niebieski bezpośrednio do silniczków w siłownikach, - biały i brązowy do przełącznika siłownika (ów) master czyli...
tak oczywiście moje " przejęzyczenie " master 5 przewodów sprawdzę jeszcze raz biały z brązowym Dodano po 1 i z bolca ( jak ruszam to jest na przemian ) i z pilota ( jak włączam to jest na przemian ) zmieniałem biały z brązowym ale niestety - sprawdzałem różne konfiguracje i na niektórych się tylko podnosiły ale bez drzwi kierowcy a na innych tylko...
Jak ubożasza wersja Civica ,to będziesz musiał dołożyć siłownik w drzwi kierowcy, troszke zabawy będzie z przeciągnieciem kabla przez przepust z drzwi kierowcy do środka auta . Trzeba rozwiercić kostke w drzwiach i przepychać kable.
To przepraszam za niezbyt jasną wypowiedź i już się poprawiam. Kupiłem alarm wraz z centralnym zamkiem ( 2 siłowniki master w komplecie ) z firmy Bloker. Na samym początku miałem podłączony sam alarm. Ostatnio jednak postanowiłem podłączyć centralny zamek. Sposób podłączenia : z centralki CZ podłączyłem do centralki alarmu przewód otwarcia i zamknięcia...
Witam W zasadzie rzecz jest prosta do sprawdzenia. Wystarczy zdjąć dowolną tapicerkę drzwi i zajrzeć do środka drzwi. Oryginalny siłownik jest zespolony z zamkiem. Jeśli to uniwersalny to masz w drzwiach pasażerów siłowniki z dwoma kablami koloru niebieskiego i zielonego. W drzwiach kierowcy dochodzą jeszcze 3 biały, brązowy i czarny. Co zaś do tego,że...
Kierunki mam na diodach. Z siłowników wychodzą dwa kolory. brązowy+niebieski z prawych drzwi oraz dwa brązowe i dwa niebieski z lewych drzwi z tym że lewe i prawe drzwi są spięte niebieskimi razem i brązowymi razem. Schemat jak to wygląda po odcięciu 4 przewodów ze starego sterownika. Teraz muszę je wpiąć do nowego, do którego podałem diagram. http://obrazki.elektroda.pl/1237038400_1...
Witam, jestem swiezo upieczonym (2 miesiace) posiadaczem reanult twingo i jest to moj pierwszy samochod. Autko kupilem od pierwszego wlasciciela, ktory jakies 9 lat temu zamontowal w nim alarm PRESTIGE APS 150 centralny zamek, bo fabrycznie nie bylo. Moj problem jest taki: - na mrozie niezawsze dzialal centralny, czyt. silowniki nie podnosily sie albo...
Siłownik jest napewno bo c.z jest sterowany z fabrycznego pilota na podczerwień i drzwi kierowcy chodzą. Ta kolorystyka jest mi potrzebna bo nie robiłem civica a jutro spiętrza mi się troche klientów w warsztacie i nie chcę zbyt długo z tym bawić.
Pytam tylko o mechaniczne ogarnięcie siłowników, reszta to nie problem. Będzie na modułach uniwersalnych. Tylko zamki chciałbym oryginalne z siłownikami, a nie siłowniki uniwersalne i cięgła do istniejących zamków. Będzie to napewno trwallsze mechanicznie. Z tego co widzę oryginał ma wtyczkę 2 pin (pewnie silnik) i 3 pin ( pewnie styki) - czyli identycznie...
Witam! Auto posiada fabryczną centralkę. Moduł sterujący znajdujący się pod siedzeniem kierowcy jest uszkodzony. Przewody od siłowników są przecięte pod siedzeniem. Nie wiem czy dobrze dedukuję ale wygląda na to że wszystkie siłowniki to mastery. Chciałbym zastosować uniwersalny sterownik zamka, który zwyczajnie zamienia polaryzację napięcia zasilania...
nie chodzi o zaniżanie poziomu itd... Ale o to, że porywasz się trudnego przedsięwzięcia. Alarm wygląda na "sympatyczny". Nawet masz napisane jak sterować siłownikiem, ale jeśli masz oryginalny centralny (w fordach ciężko zamontować uniwersalny ze względu na konstrukcję blokady i otwierania na jednym cięgle), to jest on sterowany plusem i wykorzystasz...
siłownik kolor kolor siłownik drzwi siłownik
uszczelniacz zaworowy wymiana delphi interfejs podłoga samochód
Znaczenie pomiaru IPZ w sieci TT z RCD Falownik restartuje się przy produkcji energii - przyczyny i diagnostyka