A może wlasnie przeciwnie - zalewa go? Skoro na zimnym silniku poprawnie pracuje a na ciepłym już nie? Jaki świeca ma kolor? Zmniejsz przerwę na świecy do 0,3, sprawdź czy ssanie domyka się i czy jest poprawnie osadzona gumka w tłoczku od ssania.
Wymień kubełek i sprawdź czy fajka się dobrze trzyma na świecy jak nie to teraz wymień kolor może być brudny może być zanieczyszczone świece lub złe przerwa na świecy powinna być jakieś 0.6mm ale ja bym na twoim miejscu już nic nie grzebal wymień kabel i jak chodzi to tak zostaw
Z praktyki wiem, że nie ma zauważalnej różnicy czy jest 0,6 czy 0,7 mm. Zwróć uwagę na kolor elektrod świecy po dłuższej pracy. Jak jest siwobrązowa, to nie masz co grzebać. Przy przerwach mniejszych od 0,6 żużluje, przy większych od 0,8 z reguły zalewa. W obydwu przypadkach będzie czarna i okopcona lub mokra. Ja zawsze ustawiam na 0,6.
Więc sprawdź na początek, czy cewki które zakładasz są poprawne. Jaką masz przerwę na świecy, jaki kolor ma iskra? Czy krzywka nie jest wytarta i zapewnia dostateczną przerwę na przerywaczu. Najpierw trzeba sprawdzić rzeczy najprostsze.
przerwa była 0,75 i schodziłem po kolei aż do 0,2 Ty nie zmniejszaj przerwy na przerywaczu tylko ją zwiększaj nawet 1,5 mm przy luzach na wale (nie patrz na kolor iskry wcale nie musi być niebieska). Przerwa na świecy także 1 mm szczególnie na dotarciu.
Witam Sprawdź kostki od ładowania (jak jest potrzeba to przedmuchaj sprężonym powietrzem) Jak wariuje napięcie ładowania to do wymiany jest regulator napięcia A jaki kolor ma świeca ? Przerwa na świecy powinna być 0.7 albo 0.8mm Ewentualnie przeczyść jeszcze filtr powietrza.
Napisz coś więcej. Jaki kolor iskry. Jak wygląda świeca (sucha , mokra). Jaka przerwa na elektrodach i na przerywaczu. Ile paliwa lałeś w gardziel.
1. Sprawdź czy fajka siedzi dobrze na świecy ew czy przewód nie ma przebicia. 2. Przerwa na świecy. 3. Kolor świecy - po niej poznasz czy nie masz problemu z mieszanką.
Ja mogę powiedzieć jak to było w polonezie gaźnikowym, bo go serwisowałem sam, a do meganki i corolli nie zaglądam - przeglądy okresowe wykonuje serwis. Kolor świec (porcelanek) jak chodził na benzynie był jak jasna kawa z mlekiem. Przerwa na świecach w lecie 1.0mm, na zimę zmniejszałem na 0.7mm aby nie męczyć akumulatora przy odpalaniu. Po zagazowaniu...
Witaj Sprawdź 2 rzeczy Pierwsze- pod-pompuj gaźnik dobrze z parę razy aż wycieknie trochę paliwa na obudowę- i spróbuj odpalić jeśli nie będzie efektów- wykręć świece jeśli będzie mokra to przyczyna tkwi w braku iskry- nie gaźniku.. >>>> przyczyny to uszkodzenie kabla, elementu iskrownika - fajki...świecy druga- sprawdź samą świece po wykręceniu i oczyszczeniu...
Włączę się do dyskusji. Wspomniałeś o przestawieniu zapłonu i że hałas się przesunął na inny zakres. Opiszę sytuację z którą się spotkałem w dwucylindrowym i dwusuwowym silniku do łodzi motorowej. Silnik po remoncie. Pierwsze odpalenie silnika na mazurach i nie wiadomo gdzie się kryć, hałas taki jakby się w nim beczka ze śrubami obracała. Oczywiście...
ok czarny kolor świecy a jaki kolor ma iskra i może za mała jest przerwa między nimi?
Z tego co piszesz nt tego zakładu to nie wiem czy można im ufać. Wykręć świece, sprawdź kolor i przerwy i ogólnie zobacz czy na pewno są nowe. Sprawdź czy cewka na pewno jest nowa czy tylko np umyta? Sprawdzenie kompresji to nie jest trudne i czasochłonne a daje pewność i wyklucza jedna z możliwych usterek.
Jaka jest iskra, jej grubość i kolor? Przerwa na świecy nie może być za duża bo bedzie zdmuchiwać iskre(0.4-0.6mm), ustaw poprawnie zapłon przedewszystkim.
Tłok jest odpowiedni i jest w dobrym stanie, a świeca ma kolor brązowo-kremowy
Czy w tym aucie jest MAP sensor ? Świece do sprawdzenia, jaki mają kolor i przerwę.
Ok, sprawdzę i taką przerwę. Dolot raczej sprawny, silnik i kolor świecy reagują prawidłowo na regulację powietrza. Nie wiem, co się działo na starym zapłonie, po remoncie silnika wsadzony był od razu CDI.
Jaka przerwa na przerywaczu? Jaki kolor ma iskra generowana przez świecę? Kompresja jest ok?
Dodam jeszcze że im dalej od samej przerwy na świecy świeca staje się ciemniejsza.
Jak przerwa na świecy? Iskra jaki kolor? Nie ściągałeś cylindra? Być może łapie powietrze na uszczelce cylindra lub głowicy dokręć szpilki.
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ? Chyba kolega ma problem z kolorami, od kiedy to iskra na świecy powinna mieć kolor żółto-czerwony ? Właśnie taki kolor świadczy o problemach z kondensatorem....
Widać, że świece pracowały, a kiedy one były ostatnio zmieniane? Sprawdź szczelinomierzem przerwę na wszystkich świecach, czy jest taka sama.
skoro jedna ma inny kolor coś nie tak 1 za słabe ciśniecie na 3 garze 2 wadliwa świeca albo zła przerwa na świecy nr 3 3 wadliwy przewód od tej świecy 4 coś nie tak z rozdzielaczem zapłonu 5 lub zła uszczelka pod korektorem ssącym
Witam. Kupiłem sterownik do sterowania taśmą led rgb przez telefon.. Musiałem gdzieś przez przypadek zrobić zwarcie i teraz dwa kolory, czerwony i zielony świecą bez przerwy, nie ważne czy na telefonie jest włączone światło czy nie... regulacji podlega tylko kolor zielony :/ Czy jest możliwość naprawy takiego sterownika ? Czy poradziłbym sobie z takim...
Grzechotać to może wiele rzeczy np, coś jest niedokręcone.W starych motocyklach często dzwoni po prostu przepustnica. Nikt tego nie "remontuje" a ona się wyciera i dostaje luzu. Musisz sprawdzić ciśnienie na cylindrze, kolor świecy i przede wszystkim ustawić dobrze wyprzedzenie zapłonu, przerwę na świecy. Sprawdź też jaka ma ciepłotę bo to tez ma spore...
A czy 1.8 Duratec HE nie ma czasem hydraulicznych hydropopychaczy? Auto tylko na Pb. Przerw nie mierzyłem bo świece mają ponad pół roku i wyglądają ładnie kolor też prawidłowy.
Wykręć świecę, wlej 0,5ml benzyny do cylindra, wkręć świecę i odpal. Powinien zapalić i wkręcić się jak szatan na obroty a potem zgasnąć. Wtedy masz problem z gaźnikiem. Brak paliwa, zapchane filtry, zapchany gaźnik. Jak nie zapali to masz problem z zapłonem, To że świeca daje iskrę nie oznacza że jest sprawna, bo może nie dawać iskry pod ciśnieniem....
Jaki masz układ zapłonowy? "Klasyczny" z przerywaczem platynkowym pod magnetem, czy z impulsatorem i modułem? Ustaw przerwę na świecy na 0,40mm czyli taką dość małą. Jak wykręcisz świecę to jaki ma kolor? jest sucha/mokra(zalana) ??
Te metaliczne odgłosy to nie musi być spalanie stukowe, lecz nierównomierna praca cylindrów (wypadające zapłony), a przyczyną może być przypadkowy brak iskry na którymś cylindrze. Nie wiem jak wygląda układ zapłonowy w tym samochodzie (czy jest jedna cewka zapłonowa, czy jest rozdzielacz zapłonu, czy są kable WN), więc trudno wróżyć z fusów. Na początek...
Ostrożnie wykręć i opisz jaki kolor nalot i czy mokra sprawdź wielkość przerwy lub wymień na nową. Jeszcze świecy nie sprawdziłem, ale próbowałem odpalić i zaskoczyła, ale zaczęła "skakać" jakby się dusiła i zgasła. A teraz to już w ogóle odpalićnie chce. Ale jeszcze świecę sprawdzę.
Witam. Może być uszkodzona świeca, przewód WN, kondensator, cewka lub przerywacz. Może być także zła przerwa na stykach. Lub ścięty klin. Sprawdź kolor iskry, czy nie ma przebicia, i wyprzedzenie zapłonu. Pozdrawiam czubeq15 :)
Mała aktualizacja w temacie. Układ generalnie działa choć nie rozumiem jednej rzeczy. Miałem mały problem z dostrojeniem silnika. Więc wyjąłem jedną świecę która miała ustawioną przerwę na 0,4mm, na świecę o przerwie minimalnie większej bo chciałem z tej pierwszej później sobie kolor elektrody zobaczyć. Po tej wymianie silnik dostał odcięcia w górnej...
Jaki kolor dymu ? Sprawdź kolor świecy. Dużo nim jeździłeś ? Sprawdź kompresje w cylindrze bo może pierścienie szlag trafił Świecę zmieniałeś ? (bo może nie dawać iskry pod ciśnieniem, lub mieć złą przerwę)
Zaraz się dowiemy, że najlepsze są długie z pięcioma elektrodami i najlepiej różowe. A taki parametr, jak zalecana przez producenta WARTOŚĆ CIEPLNA świecy, to pies go trącał. To takie niepotrzebne nikomu p...rzyprawianie w bambus. O rozmiarze i długości gwintu, rodzaju uszczelnienia, przerwie na elektrodach nie wspominając... A tak oprócz tego, to "ceglasty...
a jakbym bezpośrednio kablem podpial czujnik kablem na próbe ? tylko który kolor kabla? Dodano po 7 No ale wydaje mi sie że jakby brakowalo czujnika temp to by cały czas świecila kontrolka bez przerwy bo by silnik myslał ze jest mu cały czas zimno a tu cos wymusza wyłączenie po 30 sekundach dziwne to To normalne zmasuj przewód niebieski z białym paskiem...
To 'zaciskanie swiecy' - to wielu wlasnie rozumialo jako 'dogiecie elektrod' w czasie pracy silnika Bo tak właśnie jest. Iglica jest na samym dole i tak musi być bo inaczej dostaje za dużo paliwa a teraz kolor świecy jest dobry, a oleju daje jakieś 1:55/1:40 tak mniej więcej. świeca jest zwykła z standardowym gwintem Przerwa na świecy ma być 0,4-0,5mm,...
figo76 jaki kolor ma iskra? W jaki sposób ustawiasz zapłon? Próbowałeś sprawdzać jak jest na innej świecy, przewodzie WN, cewce zewnętrznej? Cewkę świateł przekładałeś jakoś na miejsce zapłonowej? Kolor iskry niebieska Zapłon ustawiam 1,5mm w zwrotnym punkcie wysunięcia tłoka Na innej świecy jest tak samo, świeca firmy iskra tylko ciepłota w jednej...
AVR nie bardzo nadają się do WS2812. Ostatecznie Mega1284 (16 ram), ale kolejny problem to obciążenie procka podczas wysyłania danych do LED. Teraz nie pamiętam ale mimo modyfikacji prologu i epilogu przerwania, w czasie transmisji do LED wykonuje sie kilka/kilkanaście rozkazów. Xmega czy Arm rozwiązują problem najlepiej używając DMA. Co do kolorów,...
Witaj,układ z przerywaczem mechanicznym/trzeba dość często sprawdzać przerwę na przerywaczu ,kąt wyprzedzenia zapłonu i smarować olejem smarowniczkę przerywacza,bo inaczej w/w szybko się wytrze. Jaki kolor ma nalot na świecy zapłonowej?
Kolego. Zapomnij o wkładaniu świecy "wyższej" niż 75. Taka ma być w komarze i koniec. Tak jest skonstruowany jego układ że z większą nie da sobie rady na dłuższą metę. Założenie świecy o wyższej wartości najczęściej kończy się po kilku, max kilkudziesięciu kilometrach jej "zaspawaniem". Powstaje między elektrodami "mostek" nagaru i robi się klasyczne...
Witam. Od pewnego czasu mam problem z moją etką otóż na zimnym silniku gdy zaplam przylewa mi świece. Etka chodzi ale nie równo, gdy wykręcę świece to jest mokra. Na ciepłym silniku chodzi prawidłowo ładnie trzyma obroty lecz kolor świecy po przejechaniu paru kilometrów jest nie za ciekawy (ciemno-brunatny) Wątpię żeby to był gaźnik ponieważ jeżdżę...
Jakim cudem te lampki bez żadnego kontrolera(podłączane bezpośrednio do prądu) migają? Połowa ich miga, druga połowa się świeci bez przerwy. Czy czasami coś się nie przerywa w obwodzie? Pewnie w tą część lampek włożona jest ta żaróweczka przerywająca (najczęściej biały kolor)
cze,oj ten Simson;] kolor iskry na świecy ma być fioletowy.gdy zapłony wypadają to strzela po tłumniku. albo masz żle podłączone cewki albo mase tych cewek a przerwa powinna być 0,3mm a ja zawsze ustawiam 0,5.sprawdż sobie omomieżem kable od zaśilania zapłonu od cewek ;]]]
Sprawdzałeś trafka inwertera czy nie mają przerwy? Jakim kolorem świecą świetlówki?
Po takim ustawieniu sprawdzałeś to na analizatorze? Dawid91X powiem szczerze,że nie raczej sprawdzałem organoleptycznie heheh,to znaczy dosłownie zachodziłem od strony tłumika i jak nie śmierdziało gazem,to znaczyło dla mnie,że auto nie zalewa lub dawka gazu nie jest za duża .Jest wtedy jako taka pewność,że wszystko się spala(wiem że to mało naukowe,ale...)....
Udało się odnaleźć paragon z kosy, więc odpuszczam samodzielne oczyszczenie gaźnika. Potrzebuję pilnie wykosić działkę, więc podjechałem do osoby która naprawia kosy i piły. Odkręcił mi chyba trochę więcej paliwa na gaźniku i teraz ładnie chodzi. Przerobiłem 3 tankowania w takim stanie z częstymi przerwami. Zimna na ssaniu ciężko pali, a bez ssania...
przerwy wewnątrz LED-a zwykle nie, bo działa tylko do 2V. W moim mierniku tego rodzaju LED da się sprawdzić - świecą. nie zastanawia Was kolor "koszulki" na tym kondensatorze ? Może tak być - nie mniej jednak mam w zapasach kilka kondensatorów z taką "piaskową" koszulką i są jak najbardziej sprawne, więc nie zwróciłem na to uwagi.
Witam Wolne obroty są stabilne tylko w chwili gdy następuje przełączanie następują wachnięcia,na zimnym silniku uruchamia się ssanie więc obroty są w okolicach 1100-1300 i tu zaczynają się schody bo BEZ RUSZANIA CZEGOKOLWIEK instalacja przełącza się na gaz(i wtedy obroty nieco spadną by po chwili się ustabilizować),po kilku sekundach przełączy się znów...
To może wskazywać na zbyt dużą przerwę na wysikim napięciu, jeśli świece są oki to sprawdź dobrze rozdzielacz a szczególnie palec... I zdecydowanie przerywacz i kondensator. W tym silniku jest to nagminne :D Zapomniałem dodać, iż elektrody świec mają kolor miedzi - czy to ok ? Cos nie tak ze świecami. Powinny mieć kolor jasno kremowy, taka kawa z dużym...
Witam, Mam problem z diodami, a raczej ich zasilaniem. W elewacji budynku/sklepu są 2 kasetony (podświetlone LED, każdy kaseton zasilacz 18W, kasetony kolor zielony) + paski LED (czerwony kolor, zasilacz 60W). Problem w tym iż kasetony losowo czasami migają i nie świecą na stałe, listwy LED świecą bez przerwy non stop. Od strony źródła zasilania nie...
Witam kolegów. Mam pewien problem z moim daewoo tico. Chodzi o to że już od samego początku jak go kupiłem (2-i właściciel) 157 tyś km to ciężko pali po nocy. Jak go już uruchomię to pali super przez cały dzień. Wymieniłem mu świece, przewody wysokiego napięcia, sprawdziłem odstęp na cewce indukcyjnej: 0,25 mm, kupiłem nową pompę paliwową bo nie trzymała....
aby wyeliminować świece i przewody jako przyczynę zmniejsz przerwę na świcach na 0,7 mm ( masz szczelinomierz?) i zajrzyj w ciemności pod maskę przy pracującym silniku czy nie skaczą iskry. Jeśli próby nie zmienia sytuacji to regulacji wymagaja wolne obroty , jakie masz wtryski , jaki kolor ?
iskra jest naprawdę ładna Jaki kolor, jaka przerwa na elektrodach? zapłon jest ustawiony jak powinien być Ile przed GMP? I czym ustawiony śrubokrętem, czy czujnikiem zegarowym? przerwa na przerywaczy książkowa Czyli ile? Styki wyczyszczone? Kondensator wymieniony? kompresja też jest książkowa Czyli ile? sprawdzałem już na kilku świecach Załóż Iskrę...
Wylutowałem doprowadzenia do tyrystorów, zmierzyłem omomierzem czy nie ma przebicia oraz po wymontowaniu zmierzyłem miernikiem wraz z baterią 6V sprawdziłem wszystkie 8 tyrystorów. Są sprawne. Zmontowałem wszystko do stanu "na załączenie" i odpaliłem. Ten brum dochodzi z przekaźnika, który zwierał i rozwierał się z częstotliwością sieci. Moje niedopatrzenie...
Śledzę ten temat, bo jest ciekawy jaka będzie konkluzja. Ja na postawie tych danych, które tu padły jej nie znam. Piszę dlatego, bo kiedy byłem piękny i młody, czyli dawno temu, spotkałem się z podobnym (ale nie do końca) przypadkiem. Silnik do łodzi, dwucylindrowy, dwusuwowy, zapłon magneto z dwoma cewkami. Problemy: trudne uruchomienie, niepełna moc...
To że błyska, to normalne - komora jest dogrzewana. Bzdura. Nic tam nie ma prawa błyskać. Czas grzania świec żarowych w tych autach uzależniony jest od temperatury silnika, z tym, że cykl grzania wygląda następująco- załączenie kluczyka w pozycję "Świece"- grzanie świec przez czas zależny od temperatury silnika sygnalizowane lampką, wyłączenie grzania....
Witajcie Chciałbym się dowiedzieć czy rezystancja świec zapłonowych na poziomie 1290 Ohm do 1360 Ohm (wszystkie 12szt. mieści się w tym przedziale) świadczy o konieczności ich wymiany? Nowe mają 1000 Ohm. Zastanawiam się czy zostawić je czy wymienić. Zewnątrz wyglądają jak nowe, wewnątrz cylindra wszystkie są jednakowe mają lekki kolor cegły, wszystkie...
W takich przypadkach ja sprawdzam: 1) ciśnienie sprężania 2) simmeringi na wale pod kątem trzymania ciśnienia i podcisnienia tutaj to jest mało prawdopodobny przypadek bo zalewa świece ale może ma Pan możliwość coś takiego wykonać i coś się wyjasni 3) wszystkie uszczelki przed i za gaźnik iem oraz filtr powietrza i paliwa 4) kolor iskry na świecy-czy...
Trzeba popatrzeć na iskrę - jaki ma kolor, jak jest długa? Silnik w czasie rozruchu stawia wyraźny opór w chwili sprężania? Metodologia napraw - może to zepsute, może tamto? Można wymieniać w ciemno, ale najszybciej wymienić silnik lub cały pojazd na sprawny. Chcąc usunąć usterkę należy znaleźć ją na podstawie obserwacji niesprawnego silnika. Można...
Witam! Mam taki problem z moim ogarem:Od samego zakupu brak mocy, szczególnie przy ruszaniu z miejsca trzeba się odepchnąć, jak silnik się rozgrzeje to rusza już lepiej chociaż i tak nie ma zbytnio siły. Przy jeździe na prostej drodze nawet ładnie kręci ale przy byle jakim nawet nachyleniu nie da rady wjechać na dwójce. Na początku chodził lepiej ale...
Simson strzela w tłumik i nie wchodzi na obroty. Simson Strzela w Tłumik i Nie Wchodzi na Obroty - Analiza Problemu i Możliwe Rozwiązania (ID: 4060080) Witam serdecznie. Problemy z silnikiem, takie jak strzelanie w tłumik i trudności z osiąganiem obrotów, mogą być frustrujące, ale zazwyczaj wynikają z kilku podstawowych przyczyn. Poniżej przedstawiam...
Może to być wina czujnika temperatury? Jak najbardziej i nawet objawy do tego pasują choć to dziwne że akurat wystąpiły przy wymianie kopułki i palca ale widzę na pierwszym z brzegu zdjęciu silnika polo 1.4 że czujniki są zlokalizowane bardzo blisko aparatu zapłonowego więc przyjrzyj się uważnie przewodom idącym do wtyczek czujników. Czujnik sterujący...
Iskra ma kolor niebieski świeca bez przebicia rozumie. Wyreguluj poziom paliwa w gaźniku (opis w necie) wykręć tę śrubkę ze dwa obroty odpal motor, zostaw aż się zagrzeje. Po zagrzaniu ustaw przepustnice żeby silnik wszedł na jakieś 3tyś obr/min. Wkręć śrubkę do końca. Przepustnicę ustaw tak żeby silnik miał jak najniższe obroty przy których pracuje...
Dzięki Panowie za pomoc, w szczególności Tobie Gerri - przewód który wymieniłeś był dokładnie tym który dawał 12v na żarówkę cofania, śmieszno-tragiczna wogóle sytuacja z tym światłem cofania, jakąś godzinę czasu nie mogłem dojść czemu po włączeniu manetki na "R' nie świecą mi tylne światła cofania, napięcia na kablu było, ale bezpośrednio przy wtyku...
I coś z pogranicza "SF". Parę dni temu zauważyłem, że w kuchni raz na jakiś czas mrugnie świetlówka model - "SKYPEN" / 18W, okazało się, że jest spalony jeden żarnik. więc wstawiłem wspomnianą w tym temacie żarówkę, opór ten sam co żarnik. Po paru włączeniach miałem "Sylwester" - wystrzelił kondesator elektrolityczny w zasilaniu i spalił się drugi...
A czy przewód paliwowy nie ma jeszcze gdzieś jakiejś przerwy? Sprawdź czy nie kapie gdzieś paliwo... Sprawdź świecę żarową i sitko. Czujniki sprawne,ale to co opisujesz wskazuje albo na zapowietrzony układ paliwowy, albo na uszkodzenie cz.temp. bo wydaje mi się, że następuje przegrzanie. Możesz sprawdzić jeszcze czy przewody rozprowadzające ciepłe powietrze...
- Przerwa miedzy stykami przerywacze jest około 0,3. - Przerwa na świecy ustawiona 0,5 mm. - Iskra na świecy jest koloru niebieskiego. - Świeca jest mokra. - Silnik stawia wyraźny opór i jak jest tłumik odkręcony, to czuć jak by chciał zapalić. Ale jak jest przykręcony to tego nie słychać. Tłok był nieruchomy, bo cylinder zardzewiał.
Jaki cylinder 70–80 cm³ do Peugeot Kisbee 2T 2013 rok? Może być Polini, Malossi, Airsal. Co polecacie i żeby się zgadzało? (at)ElektrodaBot AI: Masz jakieś inne modyfikacje w skuterze? (np. wydech, g... Krótka odpowiedź Do seryjnego Peugeot Kisbee 2T (AC) z 2013 r., jeżdżonego na co dzień, najlepiej sprawdzi się żeliwny cylinder klasy „Sport” 70 cm³:...
Chodzi o rodzaj diod i podkład PCB. Najczęściej te najtańsze są bardzo cieniutkie przez co diody nie mają odpowiedniego odprowadzania ciepła i poprostu się przepalają . Dlatego jak już się kupuje takie taśmy to obowiązkowo trzeba je przyklejać na aluminium (żeby odprowadzić ciepło). Jak przykleisz bezpośrednio na ścianę to zaraz się przepali i odklei...
Witam. Mam taką usterkę w mojej pilarce łańcuchowej, która objawia się tym, że podczas próby odpalenia piły ma ona tak mocną kompresję że chce palce urwać. Praktycznie nie idzie pociągnąć za szarpak. Po wykręceniu świecy problem ten znika czyli kompresji oczywiście nie ma czyli silnik się nie zatarł. Stało się to po ostatniej próbie odpalenia. Gdy piła...
Witam. Mój dzisiejszy post wiąże się z następującym problemem który ciągnie się ponad 2 miesiące. Otóż któregoś grudniowego słonecznego dnia wybrałem się z siostrą na mini kulig ciągałem jej sanki simerkiem. Simerek spisyswał się nienagannie zrywny silny nawet nic nie czuł że ciągnie sanki po śniegu i nagle gwałtownie zgasł (bez duszenia się). pierwsze...
Witam, Mam pytanie dotyczące 126p elegant z97r. Otóż nie miałem w ogóle regulacji prędkości obrotów biegu jałowego, śrubka była całkowicie wykręcona. Strasznie irytowały mnie te wysokie obroty więc postanowiłem znaleźć inny gaźnik. Przeczyściłem go, ustawiłem pływak, przedmuchałem itp. Odrazu wyregulowałem luz zaworowy bo był dobry dostęp. Po zamontowaniu...
Mam cos takiego: $regfile = "m8def.dat" $crystal = 1000000 Config Pinb.1 = Output Config Pinb.2 = Output Config Pinb.3 = Output Dim R As Byte Dim G As Byte Dim B As Byte Config Timer1 = Pwm , Pwm = 8 , Compare A Pwm = Clear Down , Compare B Pwm = Clear Down , Prescale = 1 Config Timer0 = Pwm , Prescale = 1 , Compare Pwm = Clear Down , Pwm...
co może być przyczyną Hmm, skoro kolektor był odwrotnie zamontowany to czy tłok był poprawnie włożony do cylindra ze strzałką w kierunku wydechu ? Zakładając, że mieszanka była prawidłowa na okres docierania (więcej oleju) i gaźnik działał, to czy nie łapał powietrza przez uszczelniacze wału, czy był prawidłowo przeczyszczony karter z "opiłków" i innych...
Mają mniej (ok. 0,5 do 0,8 oma) Przy jednym omie ich moc by była trochę mała. Dodatkowo przy pomiarze musisz odliczyć oporność kabli pomiarowych. Dodatkowo świeca może mieć na zimno dobrą oporność, a po włączeniu prądu i rozpoczęciu grzania pojawi się przerwa. Dlatego pomiaru oporności nie zalecam. Nie ma to jak pomiar prądu (świeca zamontowana w silniku)...
Wymienione simeringi, łożyska, tłok pierścienie, szlif cylindra, cewka wzbudzenia, szczotki, kondensator, przerywacz. -przerwa na przerywaczu 0.3 -zapłon 3mm prze GMP -przerwa na świecy 0.4mm -iskra jest koloru niebieskiego -aku 6.3V Nie odpala nawet po podaniu mieszanki paliwowej na tłok. Wiem, że cudów nie ma, ale ta bestia nie chce odpalać...
https://obrazki.elektroda.pl/8430266800_... Na łamach naszego forum wielokrotnie poruszany był temat kropek kwantowych. Wielu producentów, zwłaszcza systemów oświetlenia, diod LED czy np. wyświetlaczy do telewizorów i monitorów, sięga po te materiały, aby uzyskać lepszej jakości kolory, przy jednoczesnej wysokiej sprawności emisji...
Witam po dłuższej przerwie. Mam się podzielić sposobem rozwiązania mojego problemu. Użyłem pilota RC5 i odbiornika SFH5110-36, jak na razie działa. testowałem też Przedłużacz na podczerwień do UART i nie byłem zadowolony z jego działania, działał ale nie dokładnie, nie za każdym razem dostałem to co wysłałem, może to przez użyte rezystory, nie były...
http://obrazki.elektroda.net/67_12499275... Wykonanie w domu neonów led daje nam nowe możliwości: można je dowolnie formować, można samemu dobrać ich długość, można wybrać kolor, bądź zrobić wielokolorową wersję. Wszystko zależy od naszej wyobraźni :) Bardzo ciekawa opcja, jaką można zastosować przy budowie własnego efektu świetlnego. Czy...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Witam Mam problem po przekreceniu kluczyka w stacyjce zapala mi sie na STALE lampka swiec zarowych ale swiece nie grzeja i wlacza sie wentylator chlodnicy. do tego przestał działac obrotomierz. Silnikiem steruje ECC V (EEC V) EECV ECCV. Mam tisa i powiem szczerze nie wiem co robic. Mozna jakos sprawdzic czujniki ? bez podlaczania pod kompa ? W tisie...
No i kolega ma bardzo dobre przypuszczenie, że problemy są z prądem. Do sprawdzenia układ zapłonowy i obwód gaszenia silnika. W układzie zapłonowym jest magneto i przerywacz, czy normalnie akumulator i przerywacz? Kolega popatrzy na przerywacz, tam się najczęściej coś psuje. Następnie do sprawdzenie przewód w.n. i fajka. Czasem fajka ma opornik włączony...
Swieca zapłonowa powinna mieć o odpowiednią wartość cieplną , w tym wypadku Iskra F80 lub jej katalogowy zagraniczny odpowiednik. Świeca za zimna np. F95, F100 będzie zalewana. Świece za gorace np F75 , F65 i inne samochodowe będą tracić iskrę po silnym nagrzaniu i maksymalnym obciążeniu silnika. Przerwa na świecy ma wynosić ok. 0,5mm. Dla tego najpierw...
Kontaktron przełączany daje dwa sygnały zamiast jednego, ale nie daje więcej informacji, niż włączany - jedynie ta informacja jest czasem łatwiejsza do użycia, bo np. przełączany może sterować LED-em 2-kolorowym i w zależności od stanu żarówki zaświecać jeden, albo drugi kolor, i wystarczy do tego cewka, kontaktron, opornik i ów LED, a włączany może...
Wyświetlacze porównałem i są takie same (różnią się tylko kolorem). Zauważyłem jeszcze, że piezo działa dobrze do czasu rozpoczęcia odliczania, a później świecą 2 segmenty w wyświetlaczu a piezo piszczy bez przerwy.
Witam wszystkich jestem nowy wiec oczekuje zrozumienia mam problem z skuterem ferro 101-2t model 100 jest to wprawdzie niezbyt dobrej marki skuter ale nic już nie proszę . A wiec do tematu po remoncie silnika nagle brakuje iskry cewka była wymieniona na nową wraz z świeca i nie wiem czemu nie ma tej iskry wszystko działało ok do niedawna a teraz nic...
Czy zasilane są elektrycznie wszystkie wtryskiwacze ? Czy paliwo dochodzi do odpowiednich punktów pod odpowiednim ciśnieniem ? Sprawdzić to na podstawie poniższego schematu (układ wtryskowy DELPHI 3-ciej generacji). http://obrazki.elektroda.pl/3916235700_1... Jak widać, w obwodzie paliwowym panują aż 4 ciśnienia. Zakłócenie choćby jednego...
Jeśli świece i kable są na pewno w porządku, to warto zajrzeć do czujnika położenia przepustnicy bo może ma już przerwę, w seicento miałem też tak gdy czujnik temp chłodziwa był walnięty. Jakiego koloru są elektrody w świecach, czy przypadkiem nie są zalane?
kompresja 11:10:8:10.świece wymieniałem w sierpniu stare były koloru właściwego tj. odcień rudy, ale za duże przerwy. teraz są okopcone na czarno. dobity za bardzo nie jest bo te 160-170 bez problemu leci, nie powiem przyspieszenie ma słabsze niz kiedyś ale to też nie jest niewiadomo jaki muł:) panowie powiedzcie mi czy opłaca sie wymienić pierścionki...
Ustaw prawidłową przerwę na platynkach (0,4-0,5 mm) odłącz przewód gaszenia i do testów zdejmij fajkę. Iskra powinna mieć ok. 5-8 mm niebieskiego koloru
Czujnik i miejsce styku czyściłem i dokreciłem całość siłą 20Nm. Dodatkowo na ciepłym silniku występuje jakby wypadanie zapłonu. Na zimnym silniku wszystko ok. Sprawdzałem dziś świece zapłonowe i są w takim samym stanie (koloru jasno brązowego).
A więc aby temat zakończyć z mojej strony to napiszę, że koniec końców agregatu nie kupiłem (do garażu dociągnięto proąd), jednak gdybym musiał jakiś kupić, na pewno był by to KIPOR 2600 wat. Szukając opinii na temat tego agregatu, nawiązałem kontakt z użytkownikiem forum karwingowego który kupił taki agregat. Poniżej wkleję korespondencję, może komuś...
Witam ! Sony XR-5800R. W panelu nie ma podswietlenia, lecz po podświetleniu latarką widać komunikaty na wyświetlaczu. Po wymianie przepalonej żarówki na żarówkę 6V 50mA ( bez demontażu wyświetlacza - spalona żarówka od brzegu płytki) żarówki nieświecą i przestałybyć widoczne komunikaty na wyswietlaczu.Po odlutowaniu wymienianej zarówki wyswietlacz znowu...
Badanie neonówką nie jest wiarygodne bo w przewodach sąsiednich indukuje się także napięcie, zwłaszcza nieobciążonych... Zrób sobie taki przyrząd na pojedynczych długich przewodach jak Ci narysowałem w poprzednim moim poście gdy nie masz omomierza z brzęczykiem... Brzęczyk jest najlepszy bo nie absorbuje wzroku, potrzebnego do dotykania kabelków......
http://obrazki.elektroda.pl/4940173200_1... Przetaktowywanie Arduino z wykorzystaniem chłodzenia ciekłym azotem. Cel 20 MHz ⇒ 65,3 MHz (at) -196°C Przed opisem projektu autor odpowiada na dwa podstawowe pytania, które i tak zostałyby zadane, więc może warto od tego zacząć? 1) Dlaczego? Bo mogę. Aby nauczyć się jak działa elektronika...
Witam mam taki problem z moim autkiem a mianowicie brakiem iskry . Silnik od Fiata SIeny 1,2 8V instalacja standardowa od seicento. Powiem co już sprawdziłem . Założony nowy czujnik położenia wału, cewka też nowa, drugi komp z immo, przedzwoniono kable ,opornośc czujnika wału 850omów na wtyczce przy kompie i zmienia sie podczas krecenia kołem zamachowym,...
Gaśnięcie po pewnej chwili, niezależnie od warunków pracy (otwarcie przepustnicy, obroty silnika), a następnie niemożność uruchomienia aż do ostygnięcia itp. może być spowodowane uszkodzeniem modułu zapłonowego. Po prostu ginie iskra lub iskra staje się bardzo słaba (długość poniżej 5 mm), bywa że ostygnięciu lub dłuższej przerwie powraca. Należałoby...
Posiadam standardowy chiński komplet 100 swiatełek choinkowych led z programatorem. Wysiadł mi kolor niebieski. Z programatora wychodzą 4 kable + masa. Co dziwne, na niebieskim obwodzie jest napięcie. Próbowałem też zamienic miejscami obwód żółtych światełek z niebieskimi aby sprawdzić czy płytka jest sprawna. Po przelutowaniu kabelków na płytce, nadal...
Cześć. Zasadnicze pytanie brzmi - jak duży wpływ na pracę układu zapłonowego (a konkretnie wypadanie zapłonów), mogą mieć świece? Kupiłem jakiś czas temu stare Scorpio. Pod maską klasyczny 2.0 OHC z gaźnikiem i instalacją gazową. Auto jeździło, chociaż szarpało w trakcie jazdy, miało problem z utrzymaniem wolnych obrotów. Wymieniłem parownik ale to...
jak widać nie podałes wartości jakie masz zamontowane świece i jakiej marki ,ja podaje polskie iskry FE65PS opis w kolorze czerwonym,lub do LPG w kolorze zielonym,jest taka różnica ze te czerwone mają przerwe 0,7 ,a zielone 0,6 mm ,są jeszcze inne symbole świec np:FE55PRS-11,one mają przerwę 1,1 mm ,napewno nie nadaja się do samary,z pewnością też nie...
świeca przerwa kolor świeca przerwa świeca komar
zepsuty laptop szybkie rozładowanie akumulatora pobór prądu skoda octavia
Sansui radio – brak dźwięku, nagłe wyłączenie, typowe usterki i diagnostyka Mac Audio ZX 1000 – schemat, topologia, typowe usterki, zamienniki