Czasy ustawiania przerwy na świecach chyba już minęły. Świece się wymienia na zalecane w których przerwa ustawiona jest na właściwą.
Tak spotkałem się parę razy, jak np. ktoś zamontował wtyczkę J1 na miejsce J2 - czyli sprawdz swój komputer w przedniej części ramy czy nie pomorze zamiana wtyczek z góry na dół.
Do sprawdzenia tranzystory sterujące te kwadraty przy złączu.
Przerwę w świecy między elektrodami należy ustawić na wielkość podaną przez producenta świec,ponieważ stosując do silników odpowiedniki zalecane przez producenta silnika większość ich nie testował.Producent silnika podaje odstęp tylko do świecy którą testował.
Spróbuj wymienić świece, przerwa na elektrodach 0,5 mm. Sprawdź też fajkę świecy. Gaźnik jest bez śrub regulacyjnych więc nic więcej nie można zmienić.
Tak, w pompie centralnego zamka jest cała elektronika, zapewne pływa
Generalnie się nie reguluje, jeżeli juz to 0,6-0,7 mm, ale raczej je wymień, istnieje ryzyko, że elektroda się ukruszy. Pal licho jezeli w momencie regulacji, co się stanie jak w czasie pracy silnika?
0,8mm Denso NGK
Nazywany czasami kołkiem żarowym, w uproszczeniu świeca żarowa. Koszt w serwisie Hydronic niecałe 200zł brutto.
Witaj Kabli nie pomylisz bo to by wtedy nie paliło przynajmniej na 2 cylindry. Tak końcówki na świecach musisz dokładnie po wciskać. Bo tam będą straty a po czasie i to krótkim i tak wypali i kabel i gniazdo cewki. Ważna jest też przerwa na świecy. Dodam że producent robi świece "z jakąś tam" umowną przerwą a konkretny model silnika potrzebuje konkretną...
chodzi nie równo i iskrzy na platynach a nawet nie na polu styku lecz gdzieś obok, J jeszcze napisałeś że iskra była tylko gdy na platynkach i na świecy przerwa była bardzo mała oglądnąłem to nagranie i raczej wygląda mi to na problem tego przebicia z platynek na korpus silnika Hm ? wiesz podczas rozwarcia platynek powstaje bardzo duży ładunek energii...
Wymień kubełek i sprawdź czy fajka się dobrze trzyma na świecy jak nie to teraz wymień kolor może być brudny może być zanieczyszczone świece lub złe przerwa na świecy powinna być jakieś 0.6mm ale ja bym na twoim miejscu już nic nie grzebal wymień kabel i jak chodzi to tak zostaw
Nie kombinuj z mikserem tylko wymień przewody,świece i ewentualnie zmiejsz przerwę na świecy (znajomi tak robią i strzałów nie ma)
Jeśli to NGK ZFR5F-11 to odstęp między elektrodami wynosi 1,1 mm
Witam. 1. Niedokręcona świeca. 2.Źle ustawione ssanie. 3. Zła świeca. 4.Zła przerwa na świecy. 5.Zła przerwa na przerywaczu. 6.Przesunięty zapłon. 7.Źle ustawione dysze w gaźniku 8.Zanieczyszczone dysze w gaźniku. 9.Zanieczyszczony filtr powietrza. 10.Źle ustawione ssanie. 11.Zużyte pierścienie. 12.zużyty tłok. 13.Zużyty cylinder Może ktoś jeszcze coś...
Masz zwarcie a gdzie to trzeba szukać.
Odstęp elektroda w tej świecy ma być 0,9 mm.
A świeca na pewno nie ma przebicia? Może na świecy jest za duża przerwa. paliwo dochodzi? Ale jak to sprawdziłeś, świeca mokra tak?
Uszkodzona świeca ma zazwyczaj przerwę.
To raczej wtrysk nie świeca . Przerwa w obwodzie powinna być zanotowana w sterowniku silnika .
lepsze jest wrogiem dobrego cewka jest opisana zobacz czy jednak napewno nie zamieniłeś tych przewodów...
A może wlasnie przeciwnie - zalewa go? Skoro na zimnym silniku poprawnie pracuje a na ciepłym już nie? Jaki świeca ma kolor? Zmniejsz przerwę na świecy do 0,3, sprawdź czy ssanie domyka się i czy jest poprawnie osadzona gumka w tłoczku od ssania.
kup uszczelkę i po sprawie ona ma w sobie uszczelnienie świec. http://obrazki.elektroda.net/29_12836663...
Najprościej będzie mierzyć napięcie, od którego miejsca następuje spadek. Zasilanie do stacyjki idzie od dolnej śruby na elektromagnesie. Włączasz grzanie świec, oczywiście z przerwami, i mierzysz gdzie spada napięcie.
Na świecy powinieneś mięć przerwę około 0,5-0,6mm i sprawdź jeszcze fajkę i przewód wysokiego napięcia
Witam!Proponuję nie wykręcać świec ale je rozłączyć i pojedyńczo mierzyć omomierzem (bardzo trudny dostęp do świec).W razie stwierdzenia przerwy świecy dopiero ją wykręć .Z reguły wysiadają świece w 2 i 3 cylindrze a w Golfach sa już świece które albo grzeją dobrze i nie tylko przy gwintach albo dostają przerwy.Poza tym świece w tym typie grzeją jeszcze...
Sprawdź świecę i filtr powietrza. Paliwo świeże? Ja miałem taki objaw jak świeca miała zbyt małą przerwę.
Spróbuj dotykać gwintem do głowicy. Jeżeli brak iskry to prawdopodobnie zwarcie między elektrodą i korpusem (gwintem) po zanieczyszczonym izolatorze. Jeśli nie pomoże czyszczenie to świeca do wymiany. (Zakładam, że przerwa na świecy została sprawdzona, a iskra między przewodem i masą jest solidna.)
Nie jestem wprawdzie fachowcem serwisowym i nie spotkałem się z takim błędem, ale wiem że F20 - oznacza przerwę w obwodzie świecy żarowej, F48 - przerwa w obwodzie pompki paliwa. Podobno na F33 wymieniają silnik dmuchawy, ale na pewno to już sprawdziłeś. Może ktoś zna kod na usterkę silnika i potwierdzi lub nie to przypuszczenie.
Może to być objaw zbyt słabej iskry. Sprawdź na jaką długość daje iskra z samego przewodu WN. Musi być co najmniej 5 mm. Gdy iskra jest zbyt słaba, czasami pomaga zmiana świecy zapłonowej lub zmniejszenie przerwy na świecy z 0.6 mm na 0.4 mm lub nawet mniej. Problem słabej iskry dość często występuje w chińczykach. Rozwiązaniem problemu jest wymiana...
Witam. Na początku posta myślałem że to bardziej konkurs niż problem :D Napisz jeszcze ile ta instalacja ma przebiegu na LPG. Jeżeli nie robi problemów na benzynie tylko LPG to jeszcze jest opcja że świece się kończą albo nieodpowiednia przerwa na elektrodach. Jest zasada że na LPG w świecach stosuje się przerwę o 0,1mm mniejszą (inna energia zapłonu...
Niestety a może stety ale teraz świece żarowe i sterownik to nie jak kiedyś teraz sygnał obciążenia idzie PWM i sterownik widzi wszystko przerwę na świecy czy też zbyt duży pobór prądu
Tam jest przerywacz.
Witam. Z ciekawości - sprawdzałeś szczeliny na świecach? Z doświadczenia wiem że producent świecy robi sobie przerwę na X bo tak ma w katalogu. A Silnik autka potrzebuje właśnie tej świecy ale z przerwą Y. Na dodatek przy instalacjach LPG z reguły daję o 0,1,, mniejszą przerwę. Ktoś kiedyś wspominał że LPG potrzebuje tego i to działa. Obecnie w domu...
Zmniejsz przerwę na świecy i sprawdź iskrę przy wykręconej świecy i załączonych światłach
109 lub fabryczny alarm-jeżeli jest
Uszkodzony wpust ustalający tego koła. Spróbuj zwiększyć przerwę na świecy.
co to jest włącznik stopu ?? rozumie ze chodzi o jakis bezpiecznik ? A to jest takie coś nad pedałem hamulca . http://obrazki.elektroda.net/24_12850853... Na ten przykład . podepnij się pod kompa i będziesz wiedział bo takie gdybanie co jak gdzie bez sprawdzenia na kompie może zająć w uj.. czasu. w audi a 3 miałem przypadek że nie palił na świece...
oryginalnie na świecy jest przerwa 0,7 mm (0,6 - 0,7). A NGK B6Hs ma właśnie 0,7mm
Tak , zacznij od odpięcia akumulatora , powinieneś zrobić to wcześniej - przed wymianą włącznika , jest kontrola obciążenia.
A może wystarczy po prostu wykręcić świece zapłonowe. Ocenić jaka jest przerwa na tych że świecach. Bo może wystarczy stuknąć, i zmniejszyć przerwę. I będziemy mieli po kłopocie
Witam. Max 4 tyś obr/min. 4 i 5 bieg a na 1,2,3 daje rady więcej wkręcić? Czy przekracza te magiczne 4 tyś obr/min? Jeżeli tak. To układ WN nie wyrabia. Co tam dałeś za świece? Przerwy na świecach jakie? Pozdrawiam.
Witam. Ważna zasada - jak producent przewidział świece o danym numerze to dawaj takie ewentualnie zamiennik - sugerowany przez producenta. Ale bardzo ważna zasada poszukaj w specyfikacji auta/silnika jaka musi być przerwa na elektrodach - i nowe koniecznie sprawdź i ewentualnie ustaw. Producenci ten sam model świec robią pod różne przerwy i to może...
Wstaw deczko mniejszą dyszę - zakładam że ktoś tam grzebał, przerwę na świecy ustaw.
Wlej troszkę oleju silnikowego do każdego cylindra. Przerwy na świecach można zmniejszyć na 0,6 mm. Sprawdź czy się olej w silniku nie podniósł.
w załączniku masz schemat połączeń ledów w takiej noki zobacz czy wszystko gra jak nie to daj znać poszukamy innego schematu
Świeca wymieniona - a przerwa ustawiana właściwie? ,nowa nie znaczy sprawna (trzeba wykręcić ) Zakładałem całkowicie nowe świece - w tej sytuacji, nie zakładałem aby przerwy w dedykowanych świecach do tego modelu fabi - były złe. Jaka wartość "przerwy" powinna być ?
Witam, przy takim dlugim postoju / bez odpalania przynajmniej raz - 2 razy / tydzien / na 10 minut - z gaznika paruje benzyna, a olej w niej zawarty - zbiera sie na dnie komory plywakowej i pod dysza glowna i zakleja dysze... Gaznik trzeba zdjac, rozebrac i umyc dokladnie z wszelkich osadow olejowych, bo na '99%' - zaklejona jest starym olejem, osadem...
Witam, mam problem z yamahą booster. Gdy ustawię przerwę na świecy większą niż 0,4 skuter zaczyna przerywać i gasnąć. Gdy ustawie 0,4 normalnie odpala i jeździ. Czytałem że powinno być 0,6. Ale gdy ustawie powyżej 0,55 skuter w ogóle nie pali. Przerwa 0,4 na świecy nie jest za mała?
Ten układzik to zwykły przełącznik, któru będzie podawał napięcie na cewkę WN a zniej na świece. DOŚWIADCZENIE: Wymontować cewkę (powielacz) i świecę, podłączyć cewkę przewodem WN do świecy, gwint świecy i obudowę do minusa a nawejście zasilania cewki dotykać plus oczywiście 12V i jednocześnie obserwować przerwę świecy.
Jak łączysz ze stroną neti to router jest na pewno OK. W ustawieniu PPP czy dobrze masz login/hasło ? Np neoostrada ma publiczny znany login rejestracja(at)neostrada.pl/rejestraca który pozwala tylko wejść na stronę rejestracji neo. Może masz taki login wbity do ustawien PPP do neti ?
Wiesz że przerwa na świecy jest odpowiedzialna za max napięcie w układzie podczas przeskoku iskry. Przerwa świecy działa podobnie jak przerwa w iskrowniku. I to od niej w dużej mierze zależy jakie napięcie muszą wytrzymać izolacje przewodów i cewek. Im większa ty większe napięcie. LPG jeszcze dodatkowo je zwiększa. Do LPG iryd średnio się nadaje. Najlepiej...
Witam, wykręć świece, zmniejsz przerwę na 0,7mm i będzie ok, najlepiej oczywiście wymienić na nowe ( najlepiej jedno elektrodowe od NGK od razu zmniejsz przerwę) dodatkowo zajrzyj pod maskę w kompletnych ciemnościach i oceń czy nie ma przebić na przewodach, sam mam w firmie takiego golfa z instalacją KME Diego i też na początku miałem takie problemy....
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
A zdjęcie jest przykładowe ,a skoro producent podaje że ma być odstęp elektrod 0.5mm to tyle trzeba ustawić jeśli jest większa przerwa.
- Pierwsza sprawa to zmiana świecy na BPR 6H./NGK/. - Jaka jest przerwa na przerywaczu? - zapinka na iglicy przepustnicy-2 rowek od góry.
Są koszty. Ale i tak licząc oszczedność jest. Raz nie zaklada sie lpg po taniości o nie do kazdego silnika się opłaca. Komplet 4 dobrych wtryskiwaczy lpg to 400 zł. Takie wtryski sopokojnie starczają na 100 000km lub więcej. O świece trzeba dbać. Jak się dba by przerwa na świecach nie była za duża to i cewki nie lecą bo muszą wytrzymywać podwyższonego...
Świeca powinna być NGK BPR6ES z przerwą na elektrodach 0,76 mm
Teraz robią takie lipne świece i nie wytrzymuje czy jest problem w zapłonie? O ile dobrze pamiętam to ciepłota świecy dla WSK 125 to F80. Przerwa na przerywaczu to 0,2 - 0,4 mm. Ustaw na 0,3 mm. Ze świecami bywa różnie. Kupiłem kiedyś trzy komplety i padły wszystkie. Zmieniłem na innego wytwórce i było OK.
Polecam denso K20TT. Świeca ma taką wypustkę na dolnej elektrodzie. Testowałem ją osobiście, miałem uszkodzoną cewkę (za słaba iskra) na normalnych świecach pomagało zmniejszenie przerwy (NGK, Bosch), a denso TT bez zmniejszania przerwy śmigało poprawnie. oczywiście nie wierz reklamie, że Ci się poprawi dynamika i spadnie spalanie ;) https://www.youtube.com/watch?v=i02Iym3s...
Witam Sprawdź kostki od ładowania (jak jest potrzeba to przedmuchaj sprężonym powietrzem) Jak wariuje napięcie ładowania to do wymiany jest regulator napięcia A jaki kolor ma świeca ? Przerwa na świecy powinna być 0.7 albo 0.8mm Ewentualnie przeczyść jeszcze filtr powietrza.
Wcześniej posprawdzaj wszystkie przewody wysokiego napięcia. Czy mają dobre przejście. Kopułka i palec nie są wypalone, przerwa na świecach jest nie za duża. Jeżeli iskra z cewki napotyka gdzieś opór to szuka sobie bliższej drogi do masy.
Nie ma świec do gazu. To jest marketing. Jest różnica tylko w odległości między elektrodami. Świece do gazu powinny mieć trochę mniejszą przerwę, ale tylko 0.1 do 0.2 mm.
Kupiłem nowe świece więc mogę wymienić - już by trzeba było. Nie wiem jaki stare świece mają przebieg. Ja eksperyment ze zmniejszeniem przerwy zrobiłbym na starych świecach, bo szkoda profanować nowe, a swoją drogą, ja w moich zagazowanych samochodach przerwę na świecach ustawiam na 0,7 mm.
wymiana świec i dopasować przerwy na świecach, sprawdzić zasilnie świec.
Świece łatwo sprawdzić, miernik i sprawdzić opór między masą a konektorem świecy, powinno być kilka ohm, jeśli jest przerwa świeca przepalona Samego modułu nie sprawdzisz bo nie wiadomo z jakich elementów się składa, jedynie podmiana na sprawny.
Proszę sobie wsadzic świece w kapturek i obserwowac ile iskier będzie przeskakiwac przy kręceniu silnikiem ,świece trzyelektrodowe nie mają możliwości regulacji szczeliny międzyelektrodowej a tam jest przerwa 1,1 mm.Zapłony rozdzielaczowe wymagają przerwy na świecy 0,7 -0,8 mm.A zapłony wysokoenergetyczne w nowszych samochodach szczeliny 1,0-1,1 mm.Tak...
Przerwa na przerywaczu i świecy. Potem gaźnik - sprawdź regulację
Przy niskiej kompresji powinien zapalić i tak, zmniejsz przerwę na świecy.
wymieniłeś kable, a świece też ? Przerwa na świecach, przerwa na przerywaczu, stan poączeń elektrycznych do cewki (modułu), tyle ze strony elektrycznej. Następnie szczelność układu dolotowego powietrza i ewentualne zanieczyszczenie filtra powietrza.
Spróbuj na innym kole magnesowym. Przerwa na stykach ok 0.3 mm. Przerwa na świecy ok 0.45 mm. Spróbuj wcześniej przyłożyć parę milimetrów od silnika kabel WN bez fajki.
LPG gorzej "przewodzi" prąd elektryczny. Żeby wytworzyć iskrę cewka musi "wyprodukować" wyższe napięcie. W efekcie spada energia iskry. Przerwa na świecach powinna być tak dobrana, żeby energia iskry była w danym układzie możliwie największa. LPG trudniej zapalić. Z tego wynika konieczność dbania o układ zapłonowy. Jeździłem na świecach dwuelektrodowych...
Jaka powinna być przerwa na świecach w fiacie bravo I 1.2 16V
Jaki jest model piły (popraw temat) Sprawdź uszczelnienia wału i połączenia gaźnika z cylindrem, jak wygląda sprawa z kompresją (tak się dzieje przy zużytych pierścieniach). Przerwa na elektrodach świecy jest prawidłowa?
Szarpanie na LPG a brak objawów na benzynie to często zapłon. LPG jest bardziej wymagające dla układu zapłonu niż benzyna. Pierwsze do sprawdzenia świece i przerwa na nich czy już nie wypalone i wymagają wymiany. Doraźnie pomaga trick z PRL czyli sklepanie elektrod/y tak by przerwa była 0.6-0,8 mm. Jak pomoże świece do wymiany.
Znalazłem w katalogu 125 EGS świeca NGK R 6918-B8 - przerwa 0,6mm, ale lepiej poszukaj na forum KTM'a
jakie napięcie TPS na biegu jałowym?świece przerwa 0,8.wszystkie masy czyste?
Stawiałbym kondensator. W drugiej kolejności jak nie da efektu sprawdził jaka jest przerwa na świecy i regulowałem przerwą na platynkach. Nie zawsze wychodziło książkowo niestety :). A tak zapytam czy świeca nowa czy stara?
Jeżeli kontrolka świecy płomieniowej mruga to sygnalizuje usterkę układu tej świecy a mianowicie przerwę lub zwarcie w samej świecy jej rezystancja to ok 3 - 5 ohm zwarcie lub przerwa w obwodzie elektrozaworu paliwowego lub jeszcze uszkodzenie czujnika temperatury ale to się raczej nie zdarza . Jeśli sie nie mylę to moduł świecy płomieniowej znajduje...
Pomierz rezystancje uzwojenia cewki i obejrzyj ja wizualnie czy nie ma pęknięc lub takich białych przebarwień, potem zmierz kable i świece, przerwa na świecach do sprawdzenia i czy są dobrane ok. Na łączenia fajki itp pomaga smar silikonowy. Myślę, że prędzej kopułka ale wyklucz wszystko.
świece,przerwa na nich,jak przewody wn?
Kupił przerywacz, więc kwestia rodzaju zapłonu wiadoma. Dodam to co wcześniej. Nie sprawdzamy na luźno wiszącej jednej fajce. Można wsadzić świecę, albo położyć na masie, ale luzem lepiej nie. Do tego przerwa na świecach nie 1,1, ale 0,8-0,9 mm.
Sprawdź czy masz prawidłowo dobrane świece i ustaw przerwy na świecach.
przerwa była 0,75 i schodziłem po kolei aż do 0,2 Ty nie zmniejszaj przerwy na przerywaczu tylko ją zwiększaj nawet 1,5 mm przy luzach na wale (nie patrz na kolor iskry wcale nie musi być niebieska). Przerwa na świecy także 1 mm szczególnie na dotarciu.
Próbowałeś podlać paliwa pod świecę? Spróbuj zwiększyć przerwę na świecy.
Wymieniłem na nowy tak jak pisałem w pierwszym poście Tylko źle go opisałeś bo to nie jest kondensator przeciwzakłóceniowy. Można sprawdzić jeszcze tak: widoczna dioda Zenera, mierzysz napięcie na niej. Gdy diody nie świecą (przerwa w połączeni LED) - będzie napięciem diody Zenera, gdy świecą, będzie ono wynosić tyle ile suma napięć przewodzenia diod...
Odgrzeje kotleta. Czy ktoś uporał się z problemem palących się cewek? Zmieniłem świece, zmniejszyłem przerwy, cewki palą się żywym ogniem. Wywala bezpiecznik przy tym . Zwarcia na instalacji nie ma, sterownik też ok.
Kolego rlepski666 , to że iskra jest na zewnątrz cylindra, to nie znaczy, że ona będzie wewnątrz cylindra, w warunkach jakie tam panują w momencie kiedy ta iskra ma zaistnieć. Przyczyną braku iskry w cylindrze może być obniżona oporność izolacji na drodze prądu do tego cylindra (nasadka na świecę, przewod WN, kopułka - wymieniłem te elementy, ale nie...
Masz coś powalone w kablach musisz sam popatrzeć.Zobacz kable od tych świateł co świecą cały czas czy ci fachowcy gdzieś zwarcia nie zrobili.A jak wyłączysz postojowe to świecą dalej?Na wyłączonym zapłonie też świecą?Wciśnij pedał hamulca na wyłączonym i sprawdź czy świecą.I postojowe też tak sprawdź.
mam jeszcze jedno pytanie do KVT920 jaki ma przebieg ten silnik ,napisz czy ma skłonności do brania oleju i czy w ogóle bierze olej.Sprawdź przerwę na świecach dla tego silnika jest zalecane 0.70do 0,75 mm pozdrawiam
Witam najczęściej w maluchach przerywanie to cewka wysokiego napięcia przewody i świece lub ustawienie przerwy między czujnikiem położenia wału a kołem powinna wynosić 0,8 mm albo zatkana dysza w gazniku. Gaznik przedmuchaj powietrzem żeby być pewnym że czysty dyszę od składu mieszanki wykręć około 1,5 obrotu
iskra jest na wszystkich świecach przerwa ustawiona tylko że jak je odkręcam to cały czas są suche paliwo do nich nie dochodzi
W zapłonach rozdzielaczowych (a w więc z kopułką, palcem rozdzielacza i innymi elementami) działa to tak samo. A starzy szoferacy stosowali "wzmacniacz iskry" zrobiony z guzika, gdzie przecinało się kabel od świecy i końce mocowało się w dziurkach guzika. Powstawała dodatkowa przerwa powodująca wzrost napięcia potrzebnego do przeskoku iskry. Powoduje...
Witaj. Czyli przepłukać silnik płukanką i zalać nowy olejem. A świecę wymienić na nową. Jaka przerwa powinna być na świecy ?
To powiem tak ustaw na świecy przerwę 1 mm moja na mniejszej przerwie też nie odpali a producent podaje 0,6 mm.
Włączę się do dyskusji. Wspomniałeś o przestawieniu zapłonu i że hałas się przesunął na inny zakres. Opiszę sytuację z którą się spotkałem w dwucylindrowym i dwusuwowym silniku do łodzi motorowej. Silnik po remoncie. Pierwsze odpalenie silnika na mazurach i nie wiadomo gdzie się kryć, hałas taki jakby się w nim beczka ze śrubami obracała. Oczywiście...
100 V już kopie, a jak jest wilgoć to jeszcze mniej. Cewka wysokiego napięcia jak się kończy to jeszcze potrafi dać iskrę na malutkiej przerwie na świecy. Warto też sprawdzić czy klin nie jest ścięty i przestawione magneto.
Moje pytanie jest takie, czy są nowe świece zapłonowe z dobrze ustawioną przerwą, bo zbyt duża przerwa prowadzi do uszkodzenia kabli i cewki wysokiego napięcia.
Czy w nowych świecach ustawia się przerwę ? Zależy od świec ale do lpg przerwa musi być zmniejszona względem fabrycznej, są oczywiście w handlu świece dedykowane z mniejszą przerwą i tych nie trzeba ustawiać.
A spróbuj zmniejszyć przerwę na świecach, tak na 0.7 mm
briggs przerwa świeca świeca zapłonowy przerwa ibiza świeca przerwa
sterownik ekran nvidia windows komora hydrostatu zmywarka szumy nikon
lampowy wzmacniacz gitarowy identyfikacja elementu
Jak rozebrać odkurzacz Philips FC9197 - instrukcja krok po kroku Toyota Avensis - Radio gubi datę: przyczyny i rozwiązania