Ja kiedyś wstawiłem zamiennik grzałkę po długości przewodów, a w efekcie grzałka zaświeciła. Trzeba było zamienić kolory. Ale kto wie, może u Ciebie będzie akurat dobrze.
Dla grzałki obojętne jest gdzie połączysz plus a gdzie minus. Gdyby to miało znaczenie to byłyby różne kolory przewodów i byłoby oznaczenie + i -.
Przeważnie białe. A że u ciebie tylko jeden czerwony nie pasuje do standardowego schematu to bym stawiał na czerwony. Do tego jest jeszcze test grzałki multimetrem i przewody od strony auta(nie zawsze) są grubsze od grzałki. Więc multimetr i probówka 12 i sprawdzisz. Mając już taką "wiedze " chyba się nie pomylisz co?
Bosch ma takie kolory: czarny, szary, biały, czerwony, żółty. Grzałka: szary (+), biały (-).
Wiesz to jest patrz na mnie nie rusz. W suszarce jest mała płytka i bym tam szukał odlutować po kolei i mierzyć. Raczej grzałka odpada bo dobrze wyizolowana mikom. Prędzej płytka ale kto ich wie. Trzeba metodycznie eliminować poszczególne sekcje stacji i znajdziesz. Grzałka między obudową metalową a spiralą powinna mieć MΩ. Sprawdź też czy niema...
są sondy 1V i 5V ta na zdjęciu jest 5V Czarny- sygnał wyjście (0-5V) Czerwony- (+) grzałka Biały- (-) grzałka Żółty- sygnał wejście
Witam Jak w temacie, Lambda w samochodzie BMW E60 525d. Lambda 5 przewodowa, które kolory to grzałka? (komputer wywala, że niesprawne grzanie). Nr. oryginału: Bosch 0 281 004 019 Pozdrawiam
Tam masz dwie sondy. Kolory przewodów: grzałka - czerwono - biały +12V , brązowy - minus ze sterownika silnika. Czarny i żółty - pomiarowe podłączone do sterownika silnika.
Tak podmień czujnik ten na grzałce na ten stary i zwróc uwagę czy przewody do grzałki mają różne kolory jeden może być niebieski to go włoż do grzałki z niebieską porcelanką.
Silnik w tej suszarce jest na pewno 230 AC ,podaj kolory kabli które do niego idą i kolory kabli zasilających grzałkę
Przecież przewody są kolorowe... Poza tym jest tam masa, sygnał i zasilanie grzałki (masa i 12V po stacyjce). Zasilanie grzałki to dwa przewody w tym samym kolorze (grzałka jest odizolowana od masy pomiarowej, nie ma znaczenia na który dasz masę, a na który zasilanie), masę sondy bez problemu ustalisz (połączona z masą nadwozia), ostatni przewód to...
Z tego co ja mam to brązowy masa sondy z kompa pin 46 biały sygnałowy do kompa pin 44 czarny masa grzałki fioletowo-żółty +12 grzałki po bezp.
Witam, Sonda jak w temacie- mam problem z jej zbadaniem a mianowicie mam: 1- biały, 2-czarny, 3-żółty, 4-czerwony Które kolory na grzałkę, a który sygnał do ECU ???? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi! Pozdrawiam
Witam. Dzięki za odpowiedzi. Jest to płytka sterownika grzałki Terma KTX-4 blue. Kolory z natury podam nieco poźniej, bo nie ma mnie obecnie przy sprzęcie.
uwalona sonda kompletnie . chociaż sonda przeważnie ma kolory : dwa białe - grzałka czarny i szary sygnał . to nie wiem skąd te kolory masz . Może ktoś pomalował farbkami? Po czym wnioskujesz, że uwalona? Można to łatwo sprawdzić ale Ty tego nie wiesz.
To Pan bawił się w sprawdzanie elementów pod prądem ? Zwarcie zasilania pompy spowodowało zapewne uszkodzenie triaka na płytce elektronicznej. jak brązowy i niebieski mogą być zasilaniem grzałki ? Od pradawnych dziejów kolorami tymi określa się zasilanie . Brązowy to prąd a niebieski neutralny.. Z grzałki wychodzą tylko dwa przewody i szczerze mówiąc...
Pokaż jeszcze raz te wykresy na biegu jałowym, silnik nagrzany, nie dotykasz pedału gazu. Ile przewodów mają obie sondy? Trochę dźwine te twoje pomiary - mógłbyś je odnieść do kolorów przewodów sondy? Wygląda jakbyś mierzył do masy auta - w jednym z tych przewodów powinna być masa a ty tu masz 3V na 3 przewodach - chyba że masz tam sondę tytanową. Wtedy...
grzałka ma srebrny kolor Bo jest niklowana. V.
Chyba bez diagnozy komputerowej się nie obędzie. Na kompie bedzie widac czy sondy oscylują sinusoide, możesz też sprawdzic miernikiem elektrycznym na jednym z czterech zył od sondy. Beda dwa takie same kolory to jest grzałka i beda dwa inne kolory a jeden z tych jest sygnałem od 0 do 1volta. Pozrdo
Nie tam raczej nie będzie kostki . Musiałeś coś źle podłączyć albo faktycznie coś się przetarło . Też robiłem taki zabieg w whirlpoolu pamiętam że był problem z grzałką, źle ją podłączyłem, nie oznaczyłem sobie przewodów a były dwa takie same kolory .
Witam ! Bardzo dziękuje koledze za sugestie, chłodziarka jest 3 miesiące po gwarancji, tak że roszczenia gwarancyjne można pominąć . Bardzo prosiłbym kolegę o schemat elektryczny jeżeli dysponuje lub podpowiedź jakie kolory przewodów zasilają grzałkę z panelu sterowania .
Jakie kolory są w starym kablu? Pokaż zdjęcie rozdzielnicy bez osłony.
Jeśli przewody wchodzą w rurki grzałki to bezpiecznika nie ma albo jest ukryty w samej rurce grzałki. Sprawdź omomierzem jaką rezystancję ma grzałka. Przekaźnik będzie na płycie głównej pod panelem górnym, tam, gdzie przycisk włącznika oświetlenia wnętrza i chyba jeszcze jakiś przełącznik. Wyciąga go się do przodu po wykręceniu dwóch wkrętów pod zaślepkami...
Kolory osłonek tak jak opisano. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo... Tutaj też są fotki i kolory osłonek kabli też pasują.
Blat 2x t20 Panel 3x t20 Front-obejma-kostka blokady-2x t20 kolo pompy - 2x t20 pod panelem-3x5.5mm od spodu.
Nie firmowe sondy nie działają tak długo jak jakies markowe np bosch. 2 sprawa to lepiej kupic dedykowaną do twojego auta. 3 sprawa dało by sie zaadoptowac tylko mase trzeba tej 4 przewodowej sondzie skąś podac. Jakie masz kolory przewodow w nowej sondzie? Pewnie 2 białe to jest grzałka 1 czarny to jest sygnał i podajże szary to masa, ktorą musisz podać...
nie do końca te Twoje metody są dobre. raz że w PSA kolory mają małe znaczenie - istotne jest oznaczenie numerowe nadrukowane na przewodach, dwa że zasilanie grzałki nie jest "stałe", trzy - masa dla sondy jest z reguły wirtualna ;) podaj więc kod silnika, i ktoś wesprze Cię schematem typu nr przewodu->nr pinu wtyczki sondy. 10 min i po bólu.
Witam Panów posiadałem kolbę lutowniczą esd 907A, zakupiłem nową, ale jak to sklepy internetowe maja w zwyczaju przyszła mi kolba ZD937 różnica mianowicie była taka że zd ma 4 piny, a esd ma 5, przelutowałem kolorami tak samo (przewód ZD miał 5 przewodów) także wydawało się ze będzie ok, a po podłączeniu do stacji nie okazało się że nie grzeje, po rozkręceniu...
Temat pewnie umarł, ale tak sobie myślę czy nie można grzałki wsadzić od dołu w miejsce zaworu spustowego wody. Tam jest gwint 1/2, grzałek z takim gwintem jest do wyboru do koloru.
czy posiadasz może coś takiego do tego modelu lub chociaż rozpiskę pinów wychodzących z płyty (kolory kabli)? Byłoby trochę łatwiej. Najlepiej zrobić zdjęcie kabli na module. (z doświadczenia wiem że to dobry sposób) Jeżeli grzałka jest ok to od razu wymień przekaźnik, załącza on tylko grzałkę. (wcześniej oczywiście sprawdź czy ma zwarte styki)
Problem rozwiązany w grzałkach z allegro zamienione są kolory przewodów od termopary wystarczy podłączyć na odwrót i wszytko hula po staremu :)
Pytasz o kolory miedzy sondą a gniazdem niebieski - grzałka (+) żółty - grzałka (-) rezystancja grzałki od 2 do 15Ω
Na jednym z czterech kabli masz mieć 12v po zapłonie, a na pewno po odpaleniu. To jest plus dla grzałki i to sprawdzasz probówka 12v. Masa dla grzałki jest sterowana "impulsowo" z ECM. Ale tego nie sprawdzisz bo jak będzie złe podłączenie albo błąd ,to ECM nie puśći tej masy. Ogólnie zasilanie i sterowanie grzałki powinno mieć teoretycznie grubsze przewody....
Czy ktoś byłby w stanie pomóc? Witam. Z tego załącznika absolutnie nic nie wynika, oprócz tego tylko że wtyczki są włożone a jakie kolory przewodów podpiąłeś do grzałki tym się nie chwalisz. I jak Ci pomóc?
Dobór grzałki i paneli do przetwornicy solarnej ECO Solar Boost MPPT-3000 3kW https://obrazki.elektroda.pl/3433693300_... Kolor zielony grzałki optymalne, kolor czerwony grzałki za mocne, pomarańczowy za słabe. Niestety w tych tabelkach nie ma mocniejszych paneli.
witam Czy ktoś mierzył oporność grzałki w sondzie lambda-- civic 97'???ile Jak ropoznac wyprowadzenia 4 kolorów kabli ---na grzałkę,masę,oraz sygnał.Moje kolory to 2xczarny,biały,zielony.W sieci znalazłem opis -- 1czarny na grzałke,2 czarny sygnał jak-- ropoznac ktróry??? Mam uszkodzoną grzałkę(brak przejścia).Czy komputer samochodu sprawdza, kontroluje...
W tym silniku masz 3 przewody??? To jest chyba nie podgrzewana ?Napisz ile kabli to Ci zmierze a i jakie kolory?
c20 ne- miał sonde z 3 przewodami wiec musisz znalezc wiecej kabli 1-brazowy masa grzałki 2-brazowo-niebieski sygnałowy w ekranie kolor do kompa 3-czerwono -niebieski +zasilanie grzałki dotyczy motronic m1.5 w ml 4.1 zasilanie grzałki ma biały kolor
sprawdzałem ze schematem, chyba że ktoś wcześniej pozamieniał kolory przewodów -- sprawdzę dokładnie
Teraz czy dobrze rozumiem: czerwono-czarny - Grzałka (+) różowo-czarny - Grzałka (-) Brązowy - masa Czarny - sygnał sondy O ile to co tam jest napisane jest prawdą to dobrze to rozumiesz. Dwukolorowe przewody to grzałka, czarny ekranowany to sygnał i brązowy to masa. Możesz dodatkowo zmierzyć napięcie między czarnym i masą na włączonym zapłonie, powinno...
Bez znaczenia białe, dlatego są tego samego koloru. Grzałka to grzałka, odwrotnie zasilania dalej grzeje, a nie mrozi 😉😀
W pierwszej kolejności rozbierz grotówki i porównaj grzałki. Zwykle w prostych stacjach stosuje się grzałki z termoparą typu K. Oznacza to, że do połączenia jest konieczne 5 przewodów: termopara typu K; czerwony [+] niebieski [-] , dwa takie same grubsze druty grzałka i piąta żyła przewodu podłączona jest do metalowej obudowy lutownicy i grota. Wszelkie...
W B5 1,8T mam dwie sondy jedna przed katalizatorem druga za. Ta pierwsza ma następujące kolory przewodów biały / czerwony / czarny / szary / żółty jaki jest to typ sondy i co oznaczają te kolory przewodów chodzi o to gdzie jest grzałka a gdzie sygnał? pozdrawiam adam
Witam Posiadam w/w zmywarkę lecz ma ona problem, nie dogrzewa odpowiednio wody. Na krótkich programach woda wcale nie jest podgrzewana, na programie Intensywnym jest podgrzana ale zdecydowanie za słabo (około 40°C ). Rozkręciłem ją i sprawdziłem oporność grzałki która wynosi 26Ω czyli wychodzi na sprawną, dostałem się do modułu, ale tam nie widać...
pod BCS też podepniesz monitor,parametry obrazu też ustawisz,natomiast odtwarzanie jest faktycznie upierdliwe ale jak masz kilka obiektów z BCS-ami to możesz podglądac jednym programem ,detale ,kolory --rzecz względna wiele zalezy od kamery i obiektywu ,też jestem zwolennikiem kamer kompaktowych z dobrymi obiektywami ,natomiast grzałki to rzecz kontrowersyjna...
Nie musisz pruć wiązki, kable maja różne kolory znajdziesz miernikiem które i gdzie od grzałki wchodzą do modułu.
Witam,trzeba odkręcic przednią ścianę pralki najpierw część dolną póżniej górną ,panel sterowania i szufladę. oczepić przewody od grzałki i czujnika ,odkręcić przeciwwagę na 3 śruby następnie śruby w kolo zbiornika i rozpołowić zbiornik.Z tyłu kluczem 18 odkręcić koło pasowe da się je ściągnąć rękami poruszając na boki wyciągnąć bęben i wtedy jest dostęp...
Tak bez podłączania to trudna sprawa. Najlepiej rozebrać wtyczkę i zobaczyć na kolory przewodów. Tutaj masz samą grzałkę z wyprowadzeniami. http://astronik.pl/technika-lutownicza-l... Jak sam widzisz białe są od grzałki, a pozostałe od termopary. Powodzenia.
Sonda jest szerokopasmowa. Pięcio przewodowa. Przewody szary, czarny, biały, żółty i czerwony. Żeby sprawdzić cały odcinek przewodów od sondy do sterownika silnika potrzebny jest schemat do których pinów dochodzi. Nie wiem nawet które kolory przewodów to grzałka. Dzisiaj zauważyłem że jeśli przekręcę stacyjkę w pierwszą pozycję, poczekam 5 sekund i...
Witam Ostatnio w mojej dość często użytkowanej pralce "coś" nawaliło. Żona stwierdziła że zepsuł się programator bo nie chce przejść dalej - do płukania. Po przyjrzeniu się pralce okazało się że nie grzeje ona wody. Jako że woda się nie grzeje więc sterownik nie dostaje sygnału aby przejść dalej. Aby sprawdzić co jest grane na programie ustawiłem temp....
jezeli chodzi ci opodgrzewanie progu miedzy drzwiami to w nowszych modelach nie ma grzalki elektrycznej tylko rurka z gazem [jak odwrocisz lodowke to poszukaj kolo sprezarki dwoch rurek wchodzacych do szafy i to jest wlasnie to i nie da sie tego wylaczyc]
W którym miejscu jest przekaźnik i hydrostat, przepraszam, ale bardziej znam się na samochodach. Wiązka kabli odchodzi od grzałki, ale później do programatora idą inne kolory. Szukam jakiegoś schematu elektrycznego, ale nie znalazłem. :)
na pinach 9V na grzałce 0.43V Na jakich pinach? Przy sondzie jakie masz kolory przewodów? Dwa białe, czarny i szary? Jeśli tak, białe to grzałka, czarny to sygnał sondy, a szary to masa.
Tak jak koledzy piszą... wyczyść grzałkę, wyczyść folię od środka i podaj nowy smar. Mam do ciebie prośbę, jak rozkręcisz fuser i zdejmiesz folię to powiedz na forum jakiego koloru masz smar na grzałce. Jaki się zrobił pod wpływem pracy (biały, żółty czy czarny)?
Dziękuję agalant na diolut.pl znalazłem całą kolbę. Ta grzałka jest ceramiczna i ma inne kolory przewodów. Chwilowo nie mam czym lutować więc kupię całą kolbę. Dziękuje i Pozdrawiam
2 czerwono-czarne i 2 białe pod 1 i 2, czarny/fioletowy i czarny/fioletowy pod 3 i 5, brązowy i brązowy pod 4 i 6. Powyższe dotyczy przekaźnika montowanego fabrycznie. Przy montażu późniejszym z użyciem specjalnego zestawu: - pod 1 i 2 przychodzą przewody brązowe (fabrycznie szły do grzałki), - pod 3 i 5 dwa krótkie przewody z kostki zasilającej, -...
Przełącznik to nie majątek. Myślę że koszt jego 50-60 zł może do 100 zł. Wymieniałem koledze właśnie taki przełącznik, lecz nie wiem ile zapłacił. Lecz sprawdź sam przełącznik, niż z tego powodu zmieniać kuchenkę, jeżeli nie jest wiekowa i w dobrym stanie .Który to pin od grzałki sprawdzisz po kolorze lub prześledź przewody.
wykręciłem czujnik ntc i po wykręceniu sprawdzilem go omomierzem, nie ma żadnej oporności. Zero reakcji miernika. Czy to oznacza jest uszkodzony.? Czy mogę go umyć całego pod woda. Wykręcę jeszcze grzałkę, bo widziałem tam trochę kamienia kolo czujnika i wpadł do grzałki.
Po pierwsze płytkę trzeba obejrzeć od strony drugiej i sprawdzić czy nie ma zimnych lutów. Poprawić lutowanie najlepiej na wszystkie styki przekažników. Następnie znależć po kablach od dolnej grzałki przekaźnik, który steruje tą grzałką. Jeśli brak tam napięcia na stykach jak piszesz to od razu do wymiany! Jeśli pozostałe grzałki są zasilane i grzeją...
witaj , a czy moglbys zobaczyc jakie kolorki ida do grzalki?
Tak jest zrobione! Chyba, że kolory pomylili... który jest sygnałowy..? Białe to grzałka, czarny masa a szary sygnał..? Muszę to odizolować i sprawdzić dokładnie co i jak idzie. Ale skoro wszystko gra na przebiegu to czy jest sens...??
Problem został rozwiązany. Z tyłu grzałki była naklejka słabo widoczna z napisem w przypadku gdy przestaję grzać zdjąć pokrętło i wcisnąć przycisk znajdujący się kolo regulatora. Pomogło znow się zalancza.
To potrzebujesz sam termostat, jest ich do wyboru i koloru.
A jakie masz kolory przewodow. Ten trzeci pin powinien byc podlaczony na obudowe kolorem zolto zielonym. Pozostale obojetnie.
Padła pompa?? Raczej grzałka.
Witam Potrzebuje na szybko wstawić cos za HY1403 zanim z chin przyjdzie mi właściwy tranzystor. Co można wepchnąć za tego malca sterującego dużym prądem? Siedzi to w drukarce ender 5pro i steruje grzaniem stołu, grzałka coś kolo 220W (chyba na 24V) pozdrawiam
żadna, nawet nierdzewna, nie wytrzymywała dłużej niż dwa-trzy miesiące. Właśnie powstawanie ogniwa galwanicznego pięknie wytrawiało dziury w rurkach lub mufkach grzałek Zgoda ale nie trzy tygodnie. Na rurce termostatu nie widzę wżerek, widzę pierwsze ślady kamienia. Pytanie czy nikiel zszedł idealnie równo czy nie była niklowana. Może autor pamięta...
Witam Mam drukarkę Canon i350, ale nie drukuje wszystkich kolorów. Czarny ok, ale kolorowego brak, jak kolega w pierwszym poście pisze po przyłożeniu chusteczki wszystkie kolory są. Czyżby popsuły się 3 grzałki na raz? Tusz kolorowy skończył się(i po pewnym czasie przestał drukować nawet plamami/resztkami) i zanim wymieniłem na nowy minęło około 3 tygodnie,...
Czy orientuje się ktoś czy sondę z fiata bravo mogę podpiąć do zafiry 1.8 obie są na 1V kolory się zgadzają Czarny sygnał Szary Masa Biały Grzałka + Biały Grzałka -
Może to nie trafiona rada, ale sprawdzałeś jak wygląda podłączenie Sondy Lambda 1, czy różnią się kolory przewodów itp. ? Z tego co wiem dwa białe wychodzące od Sondy to grzałka.
Wielkie dzięki!!..:D Może ta cholera zacznie w końcu grzać !Pozdrawiam! Witam. A grzałkę masz sprawną?
Nie wiem jakie są tam kolory,ale ściąg dwa przewody z grzałki która znajduje się na dole plastikowego zbiornika.Zaizoluj je.Żeby sprawdzić pralkę trzeba złożyć w odwrotnej kolejności jak napisał kolega powżej lub zdjąć pasek klinowy z silnika(tył pralki) i włączyć pralkę oraz włączyć blokadę drzwi.Pozdrowienia.
Chcesz być pewien to zmierz rezystancję. Jeśli rzędu kiloomów to grzałka jest na 230V, jeśli rzędu dziesiątek omów (15-20) to na 12V. Wszystkie tego typu na 12V w moim przypadku miały przewody czarne, na 230V białe. Jednak kolory mogą się zmieniać więc bardzo do tego uwagi nie przywiązuj.
Dziękuje za odpowiedź W pracy będę pod koniec miesiąca. Jak mi się uda to wrzucę fotkę urządzenia, ale pod koniec tygodnia. Wszystkie elementy, między innymi stycznik jest zamknięty w obudowie. Krótki opis. Na zewnątrz obudowy jest wyświetlacz który pokazuje maksymalną ustawioną temperaturę - kolor czerwony, natomiast drugi wyświetlacz pokazuje temperaturę...
Witam wszystkich. widzę ę dawno tu już nic nie pisał ale może pomożecie mi w temacie grzałki sondy z pięcioma przewodami w VW POLO 1.4 benzyna oznaczenie silnika AUD. Otóż komputer wyrzuca mi błąd P0141 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów1-niesprawność obwodu grzejnego. Szukałem coś na ten temat ale spotkałem się z dwoma wersjami które przewody...
Witam Posiadam audi a4 b7 3.2 FSI Na Vagu wyskakuje błąd nr. 16414 - Wadliwe działanie obwodu (Zablokowany lub brak napięcia). Jest to sonda 5 przewodowa i moje pytanie brzmi które kolory przewodów podają napięcie na grzałkę. Po przekręceniu zapłonu powinno się na nich pojawić 12 V ? Gdzieś wyczytałem że jest to przewód niebieski i żółty podpinając...
398216 usunięty Podswietlenie czerwone - jest to ''kontrolka'' protekt. Kolory nie zmieniają się podczas pracy, podczas uruchomienia potrzebne jest okolo 15s, grzałki w lampach rozgrzewają się, następnie prąd zaczyna płynąć przez katody i lampa zaczyna pracować, następnie pętla sprzężenia zwrotnego zaczyna korygować składową stałą na wyjściu i jak zbliży...
... Ale który układ tego nie zauważy? No dobra... niech będzie ;) Kolega (at)zworys chciał z Twojej rodziny zrobić "ptaka siadającego na drucie wysokiego napięcia". Już wyjaśniam. W Twoim przedstawionym rozwiązaniu możecie się kąpać nawet przy uszkodzonej grzałce. Po prostu (jak sam pisałem) obwód się nie zamknie, nie popłynie prąd. Załóżmy czysto...
dzięki za schemat testera sondy, ale nie o to mi chodziło. tylko o kolory przewodów na sondzie, i do czego służą. tomek
Żadnej instrukcji? Nazwa grzejnika, jakieś symbole? Być może jest to grzałka dwuelementowa, ale bez sprawdzenia nie można podłączać.
Dzień Dobry ! Czy grzałka tej konkretnej lutownicy ma polaryzację ? Obstawiam, że nie ma, gdyż izolacje kabli są takiego samego koloru.
Czerwony z białym paskiem i czerwony z zielonym paskiem to grzałka. czerwony to sygnał z lambdy. Fioletowy, to jego masa. (kolory we wtyczce od strony "auta") Masz takie kolory?
Jest też możliwość wymiany zaworu na taki z miejscem na grzałkę. https://www.sklepzgrzejnikami.pl/akcesor... https://instalpiast.pl/pl/p/Zawor-grzejn... https://www.google.com/search?q=zaw%C3%B...
Dzięki kolego! Termopęnseta podłączona Dodam jeszcze, że kolory przewodów w lutownicy i pęsecie, które są tej samej marki, chociaż te same te same na kablach, to trzeba było zamienić. W lutownicy, niebieski i czerwony szedł na grzałkę a w pęsecie biały i niebieski. Na grzałce też napięcie delikatnie szło do góry do 0,3 mA ale na termoparze jak się rozgrzało...
2 białe to pewnie grzałka szary i czarny to pomiar.Zapinasz się na szary i czarny. Kolory podałem przykładowe bo sondy nie widziałem
Kolor biały to fazy 123 kolor zielony wyjście na grzałkę będzie dobrze ?
Jak w temacie- które kolory do których końcowek termostatów(są dwa jeden cztero i jeden dwónóżkowy) i grzałki. Proszę o pomoc - stała długo i wyrzuciłem sporządzony szkic tych podłączeń przy jakichś porządkach.
a ma kolo 8-9kΩ czy tak może być?
I wymieniasz wydech w aucie z powodu zmiany koloru wewnątrz rury? :-) Po prostu lutuj, a kupiona grzałka będzie na zapas.
Mam inaczej 2 czerwone, biały w oplocie jakimś izolacja z jakiegos materiału chyba, i niebieski. czerwone mają 2 cienkie przewodziki skręcone ze sobą a niebieski i biały to druty. Lutowałem mniej wiecej tak jak było na poprzedniej spalonej grzałce. To są przewody ktore idą od grzałki (kolory). Nie wiem czy to wina multimetru, czy tak zachowujue sie...
Niestety nie mam kolorami przewodów idź od grzałki górnej do przełącznika.
Czyli albo programator albo moduł MAIN walnięty? Stan przewodów musisz sam ocenić. https://obrazki.elektroda.pl/8817766000_... To jest moduł MAIN i to on jest teraz podejrzanym. Wypnij z niego przewody od grzałki, poznasz je po kolorze i grubości. Zmierz na nich rezystancję grzałki. Ma być identyczna jak mierzona bezpośrednio na grzałce....
Podaj kolory przewodów za wtyczką od sondy albo na których pinach są białe przewody od grzałki. Jeśli na pinie 1 i 2 to na 2 powinno być 12V po zapłonie (możesz zmierzyć między 1 i 2 a jak nie to między 2 a masą auta). Jeśli białe przewody są na pinach 3 i 4 to zmierz między 4 a masą auta (po zapłonie).
A jaki model? EX, DX czy LX? Przewód masowy grzałki powinien być biało-czarny ( on jest sterowany z ECU ) a samej sondy żółto-zielony ( masa sygnałowa samej sondy nie grzałki). Znajdź żółto-zielony przewód przy ECU i zmierz czy jest połączony z masą pojazdu. Jeżeli tak to możesz połączyć ten przewód od sondy tak jak piszesz ale ja bym połączył z przewodem...
Analiza spalin z stacji diagnostycznej: https://obrazki.elektroda.pl/4249483200_... kolo twierdzi że to nie kat ino grzałka w sondzie i być tu mądrym. Pozostaje podjechać pod konkretny komp i tam go podpiąć.
jest to 1.4 44kW AZF jeśli sie nie mylę rok 2003 przed liftingiem. Z tego co czytałem jeden przewód bedzie sygnałowym drugi masa a 3 i 4 od grzałki a 5 ?? Napięcie odniesienie czy coś ?? Jeśli ktoś zna kolory przewodów i przydzielone nim funkcje prosze o ich podanie :-)
Jak sugerował kolega... Skoro grzałka działa na FULL, to masz zwarty triak. Musiało się uszkodzić podczas ostatniego uruchomienia, gdy miałeś zwarcie. Do sprawdzenia triak od grzałki, zapewne ma zwarcie. Sprawdź te triaki przed podpięciem grzałki. Po zdjęciu radiatora zrób zdjęcie, jakie ma oznaczenia ten triak. https://obrazki.elektroda.pl/5443130700_...
Witam, Kupiłem groty do stacji Pt 936. Niestety kolory kabli nie pasują. Nie wiem gdzie jest +- od sensora temperatury w płytce PCB kolby. Dlatego mam pytanie. Czy podczas nagrzewania lutownicy rezystancja powinna maleć czy rosnąć? Mam grzałkę, która ma czujnik temperatury koloru "czerwony"/"niebieski", a w płytce PCB kolby są kolory "czarny"/"niebieski"....
Stare liebherry robię po dziś dzień i tylko elektronika, sondy, zabezpieczenia grzałki czasami kompresor. Rzadko ubytki. Częściej w frostach chl/zam gdzie zamrażalnik u góry albo chińska komora winieta w kolo to nie do zrobienia, bynajmniej szkoda mi czasu na łyżeczkowanie. Ogólnie nie jestem zwolennikiem chlodziarko zamrażarek.
Napisz jakie kolory przewodów i gdzie podpiąłeś(dokładnie)i czy tylko to robiłes?Pozdrawiam
zwarcie grzałce kamień grzałce bezpieczniki grzałce
sonda piekarnika amica komora rezonansowa pralka przegrzewa wodę
autobus bezpiecznik analizator widma
Dioda w pilocie świeci się cały czas - przyczyny i rozwiązania Czy diodę 1N4007 można zastąpić diodą BY228?