Zdejmij boczek z drzwi kierowcy i zobacz jakie kolory przewodów idą do siłownika. Po drugie możesz sprawdzić, na których przewodach pojawia się plus w momencie zamykania i otwierania auta.
Mozesz opisać kolory przewodów dochodzących do siłownika drzwi kierowcy.
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
Viki B a to możliwe. Niestety ja nie wiem jak się dobrać do tego zamka ani nie wiem jakie kolory kabli dochodzą do siłownika zamykania drzwi. Jeśli mogę cię prosić o jakąś wskazówkę jak rozkręcić i wyjąć z drzwi siłownik z zamkiem i kolory kabli a dokładnie co na każdym kablu jest. Byłbym niezmiernie wdzięczny.
Witam a gdzie znajduje sie moduł sterujący siłownikami centralnego i jakie mają kolory przewody w wiązce do drzwi, które odpowiadają za zamykanie i otwieranie siłowników??bo niewiem jak jest sterowany impuls i dlaczego zamyka tylko prawą strone auta i bagażnik,prosze o pomoc
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Nie może być. W stanie spoczynkowym powinieneś mieć na przewodach trzy masy. Dwie z nich będą się przełączać na zasilanie w zależności od tego, czy zamek otwiera, czy zamyka. Zajrzyj do progu i sprawdź, jakie kolory idą do tylnych drzwi. To silnik siłownika.
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
Nie mam alarmu tylko centralny zamek kombinowałem żeby podłączyć równolegle pod siłownik od tylnych drzwi ,ale nie wiem jakie kolory a nie chcę rozbierać tapicerki. z siłownika tylnej klapy wychodzą dwa przewody
skrzynka z bezpiecznikami dwie kostki z boku z lewej.nie pamietam dobrze kolorów sterowania biały z niebieskim?i chyba biały z czerwonym paskiem ale aby działało musisz je przeciąć i sterowanie masami bądź wstawić przekaźniki tak aby jeżeli podajesz na jeden z nich masę to drugi musi w tym czase być odłączony(nie stracisz wtedy sterowania z klucza).Napewno...
Witam. Problem jest taki. Pozostał mi jeden siłownik master. W tylnych drzwiach mojego golfa posiadam zepsuty slave. Po zamontowaniu tego mastera pod te same kolory co był slave siłownik działa na odwrót.Po zamianie tych kabli na odwrót to samo.Jak to podpiąć?
Sprawdź, czy dochodzi zasilanie na czerwonym przewodzie w kostce na słupku po włożeniu bezpiecznika. Potem przedzwoń pozostałe przewody od kostki modułu do drzwi (kolorami). Kup właściwy moduł, właściwe siłowniki, podłącz wszystko (bez montażu siłowników w drzwiach) i testuj. Prościej się nie da.
To taki problem zrzucić tapicerkę z drzwi i organoleptycznie wybadać kolory przewodów siłownika, ustalając co odpowiada za sterowanie, a co za silnik? Pomarańczowe i różowe mogą być motorem siłownika, analogiczne kolory są w Roverze 200.
Kolory czy ilość przewodów mogą się nieznacznie różnić - jest to zależne od wyposażenia i funkcji danego modelu auta. Co do drugiego pytania, przyczyna jest raczej logiczna - brak połączenia, sygnał otwarcia nie dochodzi do siłownika albo problem z zasilaniem, w najgorszym wypadku mogło dojść do uszkodzenia silniczka przez zwarcie. Polecam jeszcze sprawdzić...
A zastanawiałeś się, jak siłownik realizuje funkcje otwierania i zamykania? To ci powiem: właśnie poprzez zamienne podłączanie napięcia. Raz +/- a raz -/+ I sprzedawca miał rację, że to od ciebie zależy, jak siłownik będzie zamykał, a jak otwierał. To się dopasowuje do konstrukcji drzwi, zamka...
Po przeanalizowaniu wszystkich przewodów Do czego kolego dążysz, chcesz naprawić zamek czy opracować jego dokumentację??? U ciebie kable żółty i żółto czarny w sterowniku radiowym(zdjęcie2) powinny być podłączone do masy, a biały i biało czarny połączone z białym i brązowym w sterowniku zamka (zdjęcie3). Druga para białego i brązowego powinna być podłączona...
Witam Pytanie do ,,alarmiarzy"-czy ten rocznik Hondy ma silownik centralnego zamka w drzwiach kierowcy czy tylko samo sterowanie???.Przy okazji jak ktos by pamietal kolory przewodow ni czy streowanie ,,+" czy ,,-"..:) Pozdrawiam Mariusz
Witam 6kg to aż nadto ale będzie działać Co Ci jest potrzebne , w VW kolory standard czarny z białym i czarny z ziel. to kierunki czerwony to stały + + po stacyjce ACC to czerwony chyba z czarnym poszukaj więcej na elektrodzie Jeśli chodzi o central to są takie styki montowane na brzegu drzwi i na tej samej wysokości w otworze drzwi po zamknięciu następuje...
Miernik w dłoń i pomiar rezystancji pomiędzy przewodami. Najlepiej rozrysować sobie kolory kabli i zaznaczyć jakie są między nimi rezystancje.
starsza carina jest bardzo prosta do zrobienia,nie mam rozpiski do tak starego modelu ,ale można go zrobić bez problemu na logikę,centralny na pewno sterowany dwoma masami,zlokalizuj moduł central zamka ,powinien być w okolicy bezpieczników,wyłapiesz go po cykaniu,kolory mogą być brązowe z kreskami,ale tak na wszelki wypadek sprawdz czy twoja carina...
Witam.Chciałem prosić o pomoc w podłączeniu tego sterownika,tzn. kolory kabli i miejsca gdzie się wpiąć.Z tego co wiem to muszę kupić siłownik do drzwi kierowcy bo fabryczny centralny otwiera drzwi tylko od kierowcy.
Daj kolory z uszkodzonego siłownika to napiszę ci, jak podłączyć nowy. Wystarczy 3,5kg.
Czytam sobie i mnie trochę dziwicie. pasować może inny silicon kolory te same a zamki jak były silicona to są 4-przewodowe bo masa jest brana z białego i brązowego wewnątrz mastera, bo zawsze któryś jest do masy Będzie pasował każdy alarm plus moduł centralnego zamka. Jedyny problem to przeróbka (delikatna) siłownika master i dociągnięcie nowego przewodu,...
Witam, Podłączałem ostatnio centralke alarmową jak w temacie w beemce e30 '90 rok. Z nią nie było żadnych problemów a te zaczeły się w momencie podpinania centralnego zamka. Zacznę od tego że jest to wersja nadwozia coupe i są zamontowane następujące siłowniki: - w drzwiach kierowcy siłownik MASTER (uniwersalny, dokupowany, jeden z tych najprostszych...
Jak sprawdziłeś na krótko, w jaki sposób? Jeżeli jest tam zasilanie i podłączone są siłowniki pod przewód niebieski i zielony to gdy podasz masę na brązowy lub biały siłowniki powinny zamknąć lub otworzyć drzwi. Sprawdź to.
skróćmy te cierpienia. Jutro podasz kolory, a ja powiem jak je połączyć. Oby te "nowe" siłowniki były sprawne
trzeba dać do drzwi siłownik,kierunki zielono-niebieski i zielono-żółty na prawo od kolumny w konektorze,krańcówki czarno-czerwony,bagażnik brązowo-czerwony,pompa paliwa czarno-biały przy przekazniku pompy po lewej stronie kolumny kierowniczej.
jesli przekazniki nie cykają znaczy ze nie dostają impulsu z siłownika w drzwiach kierowcy to jest pewne na 90% chyba ze moduł centralzamka z przekaznikami nie ma zasilania . Rozbierz dzwi kierowcy to zobaczymy co da sie zrobic. Podaj ile i jakie kolory przewodów wychodzą z siłownika kierowcy
Zdejmij tapicerkę z drzwi kierowcy i zobacz jakie kolory kabli dochodzą do siłownika, powinny być cztery; na jednym stały plus, na drugim masa i dwa sygnałowe. Czarów nie ma, to jest tylko Escort.
Czeka cię chyba jeszcze dłożenie siłownika w drzwiach kierowcy, bo z tego co kojarzę to tam jest tylko styk do sterowania modułem. Tam też podejrzysz kolory przewodów. Siłownik kierowcy jest bo "pasażerem" mogę zamknąć od wewnątrz i kluczem. Co do sterowania to modułu to na drzwi kierowcy idzie przewód żółto-czerwony. Po jego wypięciu zamek się zamyka....
Ad1. Najprościej sprawdzić probówką - czas sprawdzenia: kilka minut. Pomocne może być zdjęcie tapicerki z lewych drzwi, bo może sie okazać, ze nie ma w nich siłownika (jeśli centralny był do tej pory zamykany z kluczyka) - to standardowe rozwiązanie w koreańcach: centralny z kluczyka, to siłownik niepotrzebny, jest tylko switch. Ad2. Wyniknie z pkt...
spokojnie. Mam kolory przewodów. Przewody maja ciagłość. czy winą powinienem obarczyć siłownik? Jest mozliwosc przelozenia silownika z drzwi pasazera do drzwi kierowcy? Czy rozsadniejszym wyjsciem byloby zalozenie sterownika w bagazniku i uzywanie pilota? Dodano po 16 spokojnie. Mam kolory przewodów. Przewody maja ciagłość. czy winą powinienem obarczyć...
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... Proszę bardzo... ...a jeżeli centralka ma już wbudowane przekaźniki, to krosujesz je na pracę z siłownikiem, przeciągasz dwa przewody do drzwi, montujesz w nich zwykły, dwuprzewodowy siłownik, składasz tapicerkę i kasujesz klienta.
drzwi: sterowany "-" najczęściej w poldku biały z czarnym paskiem odcięcie: nie tak jak myślisz ale, tniesz niebieski po stacyjce, od strony stacyjki na 30 i 86 z przekaźnika razem z żółtym z alarmu, 87a po drugiej stronie niebieskiego ; 85 do alarmu światła stop znajdziesz przy pedale :) fioletowy, 2 i 3 kanał w poldku raczej nie potrzebne syrenke...
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
Kierunki mam na diodach. Z siłowników wychodzą dwa kolory. brązowy+niebieski z prawych drzwi oraz dwa brązowe i dwa niebieski z lewych drzwi z tym że lewe i prawe drzwi są spięte niebieskimi razem i brązowymi razem. Schemat jak to wygląda po odcięciu 4 przewodów ze starego sterownika. Teraz muszę je wpiąć do nowego, do którego podałem diagram. http://obrazki.elektroda.pl/1237038400_1...
Problem w tym, że nie mam centralki. Czy można ją zrobić samemu ? Tylko do dwojga drzwi. Jeżeli tak to bardzo proszę o jakiś schemacik. Pozdrawiam
Sterujesz bezpośrednio siłownik kierowcy. Naprzemiennie otwórz - zamknij. Sprawdz sobie kontrolką kolory w wiązce drzwi. Biały - zamykanie na przewód czarno/pomarańczowy, biało/czarny - otwieranie na przewód czarno/zielony. Czerwony - stałe +12V, czarny, żółty i żółto/czarny na masę. Sterowanie masą. Żółty/z czarnym paskiem pod masę karoserii. Mase...
Witam czyli mam zamontować siłownik master z 5 przewodami ale jak podłączyć te przewody jakie kolory z jakimi prosiłbym o podpowiedz bo wiem że na siłowniku są biały . brązowy . sterowanie do centralki a zielony i niebieski to plus i minus na przemian żeby zadziałał. a czarny masa proszę o podpowiedz a i jeszcze gdzie można znaleść sterownik oryginalny...
Czemu chcesz podłączać ten siłownik do centralki? A nie prościej jest podłączyć się równolegle do istniejących już siłowników? Przecież do lewych tylnych drzwi idą przewody do siłownika. Jeśli wszystkie daewoo mają te same kolory przewodów, to są to: brązowy i szary. I wystarczy dopiąć się do nich z siłownikiem. Sam siłownik 6 kg jest zdecydowanie za...
Z tego co wiem to w Punto MKII centralnym oryginalnym zamkiem zawiaduje BCM. Ta centralka ze zdjęcia jakaś chyba uniwersalna jest - radiowa ale przewody standardowe kolory jak w każdej uniwersalnej. Czerwony - Plus stały czarny masa zielony i granatowy - otwieranie i zamykanie siłownika slave/master brązowy i biały- do sterownika master (w drzwiach...
Witam mam do zrobienia autko jak w temacie, niestety nie posiadam rozpiski. Czy dysponuje ktoś takową, bądź jeśli istnieje taka możliwość prosiłbym o podanie umiejscowienia i kolorów przewodów od centralnego zamka. Dodam, że autko wyposażone jest w seryjny autoalarm, więc mniemam, że nie ma konieczności zakładania siłownika do drzwi. Z góry dzięki za...
wkładałem zamek centralny do lupo,ale do drzwi,bez tylnej klapy,nie ma specjalnych problemów pod warunkiem dokładnego dogięcia cięgna,tylnej klapy nie robiłem,ale miałem okazję widzieć jak to wyglada w arosie i jest tam taki mały siłowniczek wbudowany w zamek więc chyba ciężko będzie zrobić tył na standartowym siłowniku,kolory kierunków zielono-czarny...
Sterowanie zamkiem centralnym - masami, musisz wejść na drzwi czerwony z niebieskim zamknij,czerwony z zielonym otwórz w wiązce do siłownika. Ten sam przewód co na zamknij to domykanie - trzeba tylko wydłużyć impuls na zamknij. Sygnał z drzwi bierzesz z komputera pod nogami kierowcy. Podnosisz tapicerke i wyciągasz go na zewnątrz na jednej kostce bedziesz...
Witam, moim zdaniem mechaniczne kombinacje z magnesami są nietrafione. Nie wiem dokładnie jak działają zamki w autach, ale obserwując ich działanie domyślam się, że w chwili otwierania pojawia się krótki impuls do siłownika otwierającego a w chwili zamykania krótki impuls do siłownika zamykającego. W związku z tym Twój oryginalny pomysł jest najlepszy:...
Jak kupowałem fiata ten zamek już był założony. A że zaczął szwankować to postanowiłem go wymienić i kupiłem centralkę na pilota BX30. Porozbierałem tapicerki ze wszystkich drzwi i posprawdzałęm jakie siłowniki w nich są i jakie wychodzą kolory kabelków. Czyli podłączam z tylich drzwi niebieski i zielony a z przednich czerwony i niebieski? Analogicznie...
witam zakupiłem autoalarm tylko teraz gdzie się wpiąć ,chodzi mi o kierunkowskazy,centralny zamek , siłowniki, i masówki do drzwi jak by ktoś mi odpowiedział gdzie co szukać i jakie kolory przewodów to będe niezmiernie wdzięczny autko Seat Ibiza 1995 r pozdrawiam
Jak to pospinać, żeby działało jak fabryczny, bez stosowania jakiegoś chińskiego sterownika? Nie da się tego pospinać bez dołożenia sterownika. Potrzebujesz np.: https://obrazki.elektroda.pl/5426165700_... lub inny chiński uniwersalny sterownik centralnego zamka. https://obrazki.elektroda.pl/6464321900_... Podłączenia...
Witam, Gdzie wpiąć sterownik centralnego zamka chodzi mi o kolory przewodów i gdzie się one znajdują. Rover 414 z 97 roku. Autko posiada fabryczny centralny zamek z alarmem. Siłownik Master w drzwiach kierowcy.
niestety nie mam drugiego sterownika z kablami. jeśli jednak ktoś może mi pomóc to będę wdzięczny, mam w tej chwili alarm który może sterować bezpośrednio siłownikami jest to magicar 440. Może teraz ktoś coś wymyśli? Jak coś pomogą kolory kabli wychodzące z drzwi to mogę sprawdzić. Proszę o jak najszybszą odpowiedź.
Witam, alarm nie poszedł na 1, 8, 19 programie, dopiero program uczący (3371) się dogadał, blokowania nie było gdzie podłączyć, a rozwiązanie to obcięcie przewodu biało/niebieski, wchodzący w drzwi do siłownika centralnego, włącz, wyłącz też z tego miejsca, kolory -siwy z zielonym i brąz z niebieskim. Jak by ktoś trafił taką Audi bez pilotów na canie.
Jaki ten sterownik na pilota kupiłeś? Jeśli centralny jest dorabiany, to ma takie przewody: niebieski, zielony (prawe i lewe drzwi), biały, czarny, brązowy (tylko lewe drzwi), czerwony (centralka - zasilanie stałe). Ty musisz wpiąć się w przewody sterujące centralnym: biały i brązowy. Ze sterownika radiowego idą dwa przewody. Pojawia się na nich impuls...
wydaje mi się,że stwarzasz sztuczny problem,przecież z drzwi wychodzi 5 przewodów[carrier już ci to pisał,ale powtórzę jeszcze raz],idąc po przewodach znajdziesz moduł centralnego,ewentualnie natnij wiązkę centralnego wychodzącą z drzwi,weż próbnik żarówkowy,podłącz go do masy i nakłuwaj przewody,jak trafisz na sterowanie to zamek się odezwie,a jeżeli...
Jak ubożasza wersja Civica ,to będziesz musiał dołożyć siłownik w drzwi kierowcy, troszke zabawy będzie z przeciągnieciem kabla przez przepust z drzwi kierowcy do środka auta . Trzeba rozwiercić kostke w drzwiach i przepychać kable.
wiesiekj miałeś rację, dzięki! Dodam jeszcze że kierunkowskazy też się nie zgadzają z wersją Grande Punto z poprzednich lat, są w tej różowej wtyczce w pinie 1 i 3 patrząc na wprost i licząc od lewego górnego rogu. Niestety nie wiem jak wykryć krańcówkę drzwi i siłownik klapy, ma ktoś może jakieś wskazówki ? Na którym kabelku to siedzi albo jak to odszukać...
Prawdopodobnie nie jest to sterownik zamka centralnego, a moduł zamka centralnego ze sterowaniem zarówno pilotami jak i z kluczyka w drzwiach. Kolory przewodów w takich sterownikach: - czarny to masa, czerwony to stałe +12V, - zielony i niebieski bezpośrednio do silniczków w siłownikach, - biały i brązowy do przełącznika siłownika (ów) master czyli...
Pytam tylko o mechaniczne ogarnięcie siłowników, reszta to nie problem. Będzie na modułach uniwersalnych. Tylko zamki chciałbym oryginalne z siłownikami, a nie siłowniki uniwersalne i cięgła do istniejących zamków. Będzie to napewno trwallsze mechanicznie. Z tego co widzę oryginał ma wtyczkę 2 pin (pewnie silnik) i 3 pin ( pewnie styki) - czyli identycznie...
Dziś znowu powróciłem do mojej skody... z siłownika w drzwiach wychodi wiązka przewodów, dwa z nich są z przełącznika przy wkładce. Ich kolory to żółto-biały i czarno-żółty, strowane masą. W moim sterowniku musiałem wydłużyć czas sygnałów. Były (wg. dokumentacji) 0,7 sekundy i wydłużyłem je szacunkowo do około 1,5 sekundy. Oryginalny impuls był zbyt...
Można też zamontować nie CAN'owy. Montaż bajka, same normalne sygnały. Jedyna jazda to z centralnym trzeba wejść na drzwi kierowcy i pasażera i zamontować po 2 przekaźniki na sterowniku CAN'owym, które będą sterować bezpośrednio siłownikami (sterownik w drzwiach kierowcy steruje tylko drzwiami kierowcy a ten w drzwiach pasażera resztą drzwi - kolory...
Jeśli nie ma sterowania centralnym z pilota np. fabrycznego pozostaje tylko niestety montaż siłownika w drzwiach kierowcy plus sterownika do tego - koszt max około 50zł plus montaż około 1-1,5 godziny.
carrier przekażniki mam w alarmie i mogę je tak podłączyć jak pisałeś bo ja bym wysterował w ten sposób tylko jeden siłownik w drzwiach kierowcy ale nie wiem dlaczego z tego siłownika wychodzi sześć przewodów bo na ogół takie siłowniki mają ich pięć. Czy móglbyś mi podać kolorami co na ktorym przewodzie wisi, kolory podałem w poprzednim poście.Bardzo...
Kolory to już przewidziałem wyżej, zrzucaj tapicerkę lub tapicerki w zależności czy sterowanie jest z obydwu drzwi i trzeba wyregulować prawdopodobnie skok któregoś z siłowników master. Dla pewności możesz na chwilę odciąć od centralki przewody biały i brązowy, ale w ten sposób, żeby do centralki dochodziły impulsy masy z alarmu, a nie dochodziły z...
Witam wszystkich jak podłączyć alarm do c.zamka a konkretnie sterowanie. W drzwiach od kierowcy nie ma siłownika tylko jest sterownik, pewnie muszę go wymienić i co dalej , gdzie podłączyć sterowanie może ktoś zna kolory kabli od c.zamka i czy jest sterowany masą ? 1.centralny zamek jest fabryczny 2.maverick 2,7td 94r 3. alarm kupiłem na allegro i posiada...
Witam Czy mozesz przesłać zdjęcie do jakich elementów masz dostęp jeśli dobrze pamiętam klapę otwiera duży siłownik z białym plastykowym popychaczem a kolo mechanizmu na bębenku jest krańcówka minaturowa Problem może byc tez w innej części instalacji np kiedy uruchomiony silnik uniemożliwia otwarcie klapy dopiero otwarcie drzwi kierowcy ta blokadę zdejmuje
Ztego co czytałem i rozmawiałem to jest możliwość podłączenia tego siłownika. A jak bym wymontował drugi siłownik sterujący z drzwi pasażera i zamontował tam zwykły a ten sterujący zamontował w drzwi od kierowcy?? Dodano po 26 Czy mógł bym jeszcze prosić o opis przewodów siłownika master, u mnie są takie kolory: -brązowy -biały -zielony -niebieski -czarny
No panowie co do montażu tam uniwersalnego siłownika to nie tak halo.Tam jest rygiel i gdy założysz uniwersala to po zamknięciu oryginalnego zamka na rygiel palisz siłownik.Dosłownie palisz bo cały czas idzie prąd na silniczek siłownika i się topi.Wiem bo raz coś takiego zrobiłem i miałem nauczkę.Tylko oryginał by chodziło.No a faktycznie nie doczytałeś...
w fordach trzeba mocny plus nie wiem jak w tym ale w strszych nie ma centralek ,ale skoro są drzwi w których wszystko gra zamykanie i otwieranie to co za problem dobrać sie do tego nie bacząc na kolory zawsze można drzwi otworzyć tutaj jest centralka, przykręcona u podstwy prawych drzwi. Jedyne co pozostaje to zdejmowac boczek. Juz nawet myślałem żeby...
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
Witam! Auto posiada fabryczną centralkę. Moduł sterujący znajdujący się pod siedzeniem kierowcy jest uszkodzony. Przewody od siłowników są przecięte pod siedzeniem. Nie wiem czy dobrze dedukuję ale wygląda na to że wszystkie siłowniki to mastery. Chciałbym zastosować uniwersalny sterownik zamka, który zwyczajnie zamienia polaryzację napięcia zasilania...
Witam, mam problem z podłączeniem alarmu do fabrycznego centralnego zamka (otwieranego kluczykiem). Po pierwsze nie mogę zlokalizować centralki, a nie chciałbym rozbierać na części całego samochodu (auto jest teścia). Zdjąłem więc boczek drzwi kierowcy, żeby sprawdzić jakie kolory przewodów dochodzą do siłownika i... tu kolejne zaskoczenie, bo do siłownika...
przy siłowniku master jest pięć kabelków,standartowe kolory to czarny -masa,brązowy i biały to sterujące ze switcha łaczącego je z czarnym[masa podawana na brązowy przy zamknięciu i biały przy otwarciu].zielony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka,w twoim przypadku problem może stanowić rozregulowanie skoku siłownika master[a dokładnie wbudowanego...
Najlepiej po kolorach. :) Jak zamontoać siłowniki w drzwiach chyba nie muszę wyjaśniać. Jest tam mała centralka w którą wpinasz kostkę z przewodami. Do trzech siłowników (slave) idą po dwa kable: niebieski, zielony. Zgodnie z kolorami do siłowników. Do jednego siłownika, tego z drzwi kierowcy idzie pięć przewodów. Oprócz niebieskiego i zielonego, biały,...
Witam, Mam problem z centralnym zamkiem drzwi pasażera z przodu. Siłownik zachowuje się jakby nie miał siły domknąć czy otworzyć rygli - guzik w drzwiach zapada się tylko do połowy i za drugim razem wraca do góry, otwieranie podbija go tylko do połowy i za drugim tylko odrobinę w górę. Tak samo kluczykiem czy pilotem. Rozkręcałem już drzwi 2x i mam...
Nie podajesz co to za alarm i jaki to Focus - rocznik, itp. Powszechnie wiadomo, że im więcej szczegółów tym lepiej do zdiagnozowania usterki... Ale do rzeczy: wychodzi na to, ze masz źle wysterowane wyjścia z alarmu do sterowania centralem - masz je jak do podłączenia bezpośrednio do siłownika. W tym wypadku w jednym czasie na obu kablach pojawia sie...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Zamek działa lecz tych drzwi nie otwiera ? To mógł się popsuć zamek, siłownik, lub przewody do niego, i nic nie wyjdzie z jego zasilenia bez zdjęcia tapicerki. http://obrazki.elektroda.pl/5385554300_1... Szary i pomarańczowy przy siłowniku, po odpięciu od centralki , bo z niej masz na tych przewodach masy i plusem zrobisz zwarcie. Przy...
Witam Mam problem w podłączeniu alarmu typu Noxon ( wiem co to za wynalazek ale znajomy kupił i chce bym mu zamontował ) do centralnego zamka fabrycznego w Fordzie Fiesta z 1997 roku . Krótko powiem co robiłem i nie przyniosło efektów . Po rozebraniu tapicerki drzwi kierowcy w celu zlokalizowania kolorów przewodów do centralnego idzie 9 przewodów (...
JA DO KOLEGI WTYCZKA chyba ze ja to żle interpretuje nie tam zawsze z jednej strony jest masa, tylko na obydwu jest masz cały czas a plus pojawia się tam tylko w momencie ruchu siłownika ale wtedy nam już nie zależy na masie COM bo impuls poszedł i sterownik zadziałał, a diody są tylko po to żeby nie doszedł + do wejścia sterującedo strownika, (podczas...
Witam. Mam taki centralny zamek noxon t5 problem w tym, że kolory przewodów siłownika, a kolory przewódów od centralki są całkiem inne i nie wiem co do czego podłączyć, według wszystkich schematów w sieci nie znalazłem nigdzie który przewód jest odpowiednikiem przewodu z siłownika. W wielu tematach przeczytałem, że w modelu noxon t5 nie działa otwieranie...
Kolory się zgadzać nie będą raczej na pewno. Siłowniki z reguły sa dwuprzewodowe (slave) i pięcioprzewodowe (master). Czasami master może być rozłożony na dwa osobne bloki: siłownik i przełącznik. Ale siłowniki powinny dać sie podłączyć bez problemu. No, chyba że masz pneumatyczny system, to wtedy zupełnie co innego.
Witam. Auto: Citroen Xsara 2003 rok 2.0HDi "Morduję" już się z tym problemem prawie tydzień. Staram się podłączyć nieoryginalne sterowanie centralnym zamkiem na pilota. Centralka z allegro, pomijam firmę. Ma wyjście impulsowe sterowane masą otwórz/zamknij. Przeczytałem już paręnaście postów i głownie, każdy skarży się na sterowanie zamkami, realizowane...
Witam. Potrzebuję podłączyć sterownik centralnego zamka do Golfa IV i mam pytanie odnośnie podłączenia osobnego otwarcia klapy bagażnika. Czy muszę stosować dodatkowy przekaźnik, lub czy trzeba ciągnąć przewody aż do klapy bagażnika? Centralny zamek jest oryginalny i działa. Gdzieś opisywano, że można wyprowadzić otwarcie siłownika w bagażniku przy...
Witam po raz kolejny. Niestety poprzedni wątek poleciał do kosza oraz mi się oberwało więc tym razem jeszcze raz przeczytałem regulamin ogólny oraz działu i sądzę że nie powinno być powodów do usuwania. Problem dotyczy samoczynnego zamykania drzwi. Uniwersalny centralny zamek obsługuje pilot i nie ma znaczenia czy otworzę z pilota czy z kluczyka - po...
Witam. Jeżeli masz centralny zamek fabryczny, to w drzwiach kierowcy będziesz musiał wstawić siłownik 2-przewodowy i zrobić sterownik na dwóch przekaźnikach i do tego sterownika podpiąć alarm. Jeżeli masz centralny dostawiany to z alarmu musisz się "wpiąć" w przewody brązowy i biały (najczęściej te kolory) wychodzące z drzwi kierowcy. Pozdrwiam.
tak oczywiście moje " przejęzyczenie " master 5 przewodów sprawdzę jeszcze raz biały z brązowym Dodano po 1 i z bolca ( jak ruszam to jest na przemian ) i z pilota ( jak włączam to jest na przemian ) zmieniałem biały z brązowym ale niestety - sprawdzałem różne konfiguracje i na niektórych się tylko podnosiły ale bez drzwi kierowcy a na innych tylko...
znajdz moduł od centralnego jeśli jest dokładany to prawdopodobnie znajduje się po lewej stronie pod nogami kierowcy następnie wyciągnij go otwórz drzwi i srubokrętem zamknij zamek potem naciśnij na pilocie zamknij jesli z modułu będzie wychodzić dzwięk jakby przekaźnika nie pomyl dzwieku przekaźnika od kierunku to moduł może być dobry. Jest też inny...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Witam dostalem do zrobienia Punto 2 z centralnym zamkiem, gostek kupił go na giełdzie, punto ma fabrycznie zalozony c.zamek. Poprzedni wlasciciel mowil ze okradli jego zone gdy stala autkiem na swiatlach, wiec pojechal do serwisu aby odłączyć centralny zamek i we wpisie serwisowej jest to wpisane. Mnie przypadło uruchomić ten centralny i mam z tym problem...
Witam. Mam zamiar dokonać przeszczepu centralnego zamka Noxon T1 z golfa 4 do kia picanto 1. Kia ma fabryczny centralny zamek, ale uruchamiany wyłącznie zamkiem mechanicznym (nie ma pilota). Pomyślałem więc, że po prostu dołożę siłownik (slave) do zamka w drzwiach kierowcy który by wciskał po prostu guzik w drzwiach, a reszta drzwi zamknie się już sama,...
Siłowniki musisz zamontowac tak, by pręty do nich dołączone pracowały w ich osi i równolegle do cięgieł ryglujących zamki w samochodzie. Musisz do drzwi przeciągnąć po dwa przewody (do mastera w drzwiach kierowcy pięć) do każdego siłownika, a sam moduł zamontuj gdzieś w kabinie. Dobre miejsce to lewy kickpanel lub pod deską. Jak nie masz dokumentacji...
po zaminieniu kabli białych z brazowymi problem sie nasila tzn. otwiera i zamyka sie sam bez mojej ingerencji. jeszcze powiem ogolnie o tym co mam zamontowane moze to jakos pomoze, wiec jest to auto 3 drzwiowe zamontowane sa tylko dwa siłowniki w bocznych drzwiach klapa nie jest podłaczona, a moze przyczyna jest jakas usterka mechaniczna? i jeszcze...
Witam, Mam używaną centralke do zamka centr. sterowanego pilotem. Problem polega na tym iż nie wiem jak podłączyć siłowniki (dwuprzewodowe), nie kumam tych oznaczeń na centralce (COM, NO, NC) Kable o oznaczeniu COM ( 2 niebieskie) były połączone razem i wpięte do masy w poprzednim samochodzie tak ma być? Pomóżcie z podłączeniem tego w całość bo niestety...
to gdzie szukać tego kabla jaki ma kolor to go sprawdzę !!
Jeżeli jest siłownik w lewych drzwiach to sterowanie dwie masy na zielono-białym i zielono-czerwonym w szarym konektorze z tyłu panela bezpieczników, jeżeli nie ma, to założyć. Odetnij plusa po stacyjce na czarno-żółtym lub rozrusznik na czarno-białym. Krańcówki są na zielono-czerwonym w boczku, kierunki na zielono-czerwonym i zielono-żółtym, może być...
a ja w 2 vectrach wymienialem mikrostyczniki i ponad rok bez awarii tego elementu. a ja mam inny problem: rozkręciłem centralkę i w jednym miejscy kolo kawrca było trochę za dużo cyny rolleyes.gif chyba mi kapło . Teraz central działa z pilota (zamykanie otwieranie ryglowanie) ale nadal pozostał problem z ZAMYKANIEM z KLUCZYKA mianowicie drzwi zamkniete...
Witam chcialbym sie podlaczyc do tematu mam rowniez centralke firmy noxon nie wiem jaki to model :P ale kupilem ja za 200 zl :D I tu mam takie pytanie ja wogole nie lapie sie na tych schematach chodzi mi o kolory kabli :D A wiec moje pytanie wyglada tak mam master silowniki w drzwiach i chcialem podlaczyc slave w bagazniku . Na pilocie mam 3 guziki...
witam.mam skodę octavie z alarmem firmy TBL (niefabryczny),alarm ten jest podłączony przez elektryka i działa do tego zestawu alarmu przy kupnie dostałem centralny zamek o nazwie terminator,który to udało mi się zamontować czyli siłowniki z magistralą,podłączając bezpośrednio zasilanie do centralki naciskając rygiel w drzwiach w których mam siłownik...
Dziękuje za doradzenie. Zamówiłem ST-2pk jak zamontuje to napisze jak działa ;) Pozdrawiam enterbios. Sterownik dotarł, dzisiaj zabrałem się za montaż uzbrojony w instrukcje dostarczoną do niego. Ale...:D nie wiem jednak co gdzie podłączyć. Czy poprzedni sterownik(ten fabryczny) powinienem wypiąć całkowicie? Czy ten nowy wpiąć na kable obok niego? Załączam...
Witam... W drzwi kierowcy potrzebujesz silownik ze sterowaniem (master) reszta moze byc tylko wykonawcza. Master ma 5 przewodow, te wykonawcze maja 2. Te 2 przewody laczysz rownolegle z oby silownikow, zgodnie kolorami i dajesz do sterownika/alarmu. Trzy pozostale od sterownika master, to przewody od sterowania zamkiem, je takze dajesz do sterownika/alarmu.Jesli...
Ok ten Sterownik co kupiłem ma mniej funkcji co stary np. brak alarmu to tego nie podłącze. Funkcje sterownika: - zamykanie drzwi - otwieranie drzwi - klapa bagażnika - lokalizacja pojazdu (migacze) - dodatkowy kanał np. otwieranie bagażnika - automatyczne podnoszenie szyb - uzbrajanie, rozbrajanie migaczami - zabezpieczanie migaczy diodami - sterowanie...
ciśnienie siłowniku płytka siłowniku kolory przewodów drzwi
zamek drzwi ibiza bramy spawanie dioda voltage
rejestr magazynowy rejestr magazynowy
Wzór pisma o niedotrzymanie warunków umowy przez TAURON Nie działa wyświetlacz w Korg PA60 - diagnostyka i naprawa