kolumny alpierdy

Znaleziono około 125 wyników dla: kolumny alpierdy
Podstawowa forma zapytania: kolumna alpierdy
  • Poprawność podłaczenia kolumn do wzm. (3 x kolumna + sub)

    Witam. Jestem posiadaczem wzmacniacza Pioneer A 550R .Pobór mocy z sieci 550W. Impedancja A , B 4Ω -16Ω oraz A+B 8Ω - 32Ω. (moc ok 80W na kanał przy 4Ω) Kolumny: 2 x clatronic 8Ω ok 70W (mierzone omomierzem na zaciskach 8,5Ω (dolozone zwrotnice wytłumienie) graja...

    Nagłośnienie Domowe   12 Sty 2010 23:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 912
  • jak wykonać kolumny na takich głosnikach

    Cze mam pytanie bo niekapuje tych programów do obliuczania tego wszystkiego mam 2 głosniki STX GDN-25-100-4-SC i 1 Tonsil GDN 25/40/1 4Ω i średniotonowego Alpierda ETP-1300S i wysokotonowego Tonsil GDWK-90/40 4Ω i jaieś tanie Alpierdy i chciał bym z nich zrobić jakąś fajną kolumienke do nagłaśniania...

    Technika Sceniczna i Studyjna   05 Maj 2005 16:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 641
  • Kolumny głośnikowe - projekt

    A musisz się upierać przy STX?? Jakie masz całościowe fundusze na to? Może na prawdę da się wybrać coś lepszego. Budowanie trójdrożnej kolumny pochłania dodatkowe koszty i można za te pieniądze zbudować dobrą kolumnę dwudrożną. A i jeszcze jedno. Dla średniotonowca nie daje się praktycznie obudowy....

    Technika Sceniczna i Studyjna   13 Lut 2009 22:08 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 5950
  • Buduję 2 Kolumny Domowe pomóżcie dobrać głośniki

    To nie za ciekawie :? jeżeli ci bardzo zależy na tych kolumnach to poszukaj projektu zwrotnicy i ją zrób i będziesz miał kupisz jeszcze albo naprawisz te co masz głośniki i będzie git na pewno byś się nie zawiódł. Ale jeżeli ci nie zależy to najlepjej sprzedaj te pudła posklejaj nowe kup jakieś niezłe...

    Nagłośnienie Domowe   03 Lut 2008 18:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1073
  • Projekt kolumny 2-way by Kamil

    Ładne kolumny nawet bardzo , tylko szkoda takich kolumn na alpierdy. Do których zwrotki sie nie zrobi... Pzdr. CoOcaiNe

    DIY Akustyka   13 Wrz 2008 19:01 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 8486
  • kolumny na STX 2xGDE 32-500-8 SE + D-500-Ti-MLS

    kapitan planeta: po pierwsze, to ze ty wsadzasz w kolumny tonsila alpierdy to nie znaczy ze ja tez......jak nie wiesz co mam w tych kolumnach, i za ile je kupilem to nie zabieraj na ten temat glosu. tak sie składa ze paczki kupilem za 25 PLN w stanie dobrym, a na oryginalne czesci TONSILA wydalem spooro...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   10 Mar 2009 00:39 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2589
  • kolumny aktywne o mocy ok 400-500W każda -pomoc w budowie-

    Alpierdy nawet z bardzo mocnym wzmacniaczem nie koniecznie wystarcza bo ich sprawnosc jest mizerna poza tym jak im wiecej przylorzysz to poumieraja proponowalbym jednak do posiadanego wzmacniacza zrobic kolumny na dobrych glosnikach 15" albo dwie satelity na 10-12" i do tego aktywnego (200-300W) suba...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   12 Lis 2004 16:36 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2133
  • ALTUSY - historia polskich kultowych kolumn

    80 - 120zl wzmak(zalezu od stanu) a kolumny 200-300zl. Te alpierdy sa do sprzedania na wstepie. Kaseciaki chodza po 30zl..

    Technika Sceniczna i Studyjna   22 Kwi 2006 14:21 Odpowiedzi: 278    Wyświetleń: 44563
  • Kolumny eltrona 60. Czy lepiej zagrają w innej obudowie?

    Paki eltrona sa wielkie - to fakt.Ale ja zauwazylem , ze daje to efekt nieco "nizszego" zejscia gsa niz w innych skrzynkach.To bylo projektowane wiele lat temu ale jak sie sprawdzilo na tych tysiacech wesel , zabaw i innych imprez.Jezeli chcesz sobie "pograć" w ogrodku do grilla to taki zestaw moze narobic...

    Technika Sceniczna i Studyjna   13 Sty 2005 18:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1151
  • kolumny uwe300, arn188-5/4 2way

    Witam chciałem zaprezentować moje kolumienki podłogowe na 2x arn188/5 4ohm, na razie tylko zdjecia, ale bede po troche opisywal budowe kolumny, zwrotnice itp, jutro mam 2kola wiec moze wieczorkiem cos dodam, bardzo prosze zebyscie udali ze nie widzicie tego alpharda TW, prosze o nie wysmiewanie sie z...

    DIY Akustyka   16 Wrz 2006 11:30 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 11115
  • POWTÓRNE WYKORZYSTANIE OBUDOWY OD KOLUMN

    Witam Ja osobiscie wybralbym Tesle, w troche wiekszej kolumnie mam 2xARN200 05-4 i musze powiedziec ze spisuja sie bardzo ładnie, spodziewalem sie gorszych efektów a teraz nie zamienil bym ich na jakies STX czy Alpierdy, pozatym ich cena tez jest niewatpliwym plusem. zmierz jednak jakie sa szerokosci...

    Technika Sceniczna i Studyjna   24 Cze 2005 18:28 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 5757
  • Kolumny 3-way na STX i Alphard

    panowi a chłopak napisał ze ma zamiar zmienic te alpierdy na cos z stx i wiekszej srednicy , wiec odległosc miedzy głosnikami jest całkiem dbra gdy potem nie wsadził by wiekszego , fakt konstrukcja nie dokonczna nie bardzo przemyslana dokup br bo inaczej to kupa i wykoncz kolumny wtedy sie pochwal...

    DIY Akustyka   22 Mar 2008 14:47 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 6913
  • Kolumny Omnitronic lub Power Sound co wybrać

    W powersoundach siedzą zwyczajne Alpierdy, wiem bo pytałem. (oczywiście wersja podstawowa, bo za dopłatą mozna mieć na czym się podoba, ale zwyczajnie się nie opłaca bo taniej by wyszło zrobić) Ta sama firma tylko pod inną nazwą HighPower robi dokładnie to samo tylko na głośnikach niemieckich, odpowiednikach...

    Nagłośnienie Estrada   22 Lut 2007 02:17 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2815
  • Nowe kolumny - jakich głośników użyć?

    Te kolumny mają być bardziej do kina domowego, czy do słuchania muzyki? Jako niskotonowe poleciłbym GDN 20/80 - zagrają lepiej niż 200 watowe alpierdy. Piszesz, że twój kumpel ma suba na alphardzie - one nadają sie tylko do muzyki typu techno i do kina. Jeśli pusciłbyś jakąś ambitniejszą muzykę ( rock,...

    Projektowanie Układów   24 Sie 2007 19:30 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1562
  • Czy moglibyście mi coś powiedziec o tych kolumnach ??

    A ta warta uwag ??? Dodano po 1 Kupiłem te kolumny,W razie problemów zawsze mam w zanadrzu alpierdy lw650 8Ω. Może będzie lepszy od 16/20??;-)

    Estrada Co Kupić   08 Sty 2008 15:09 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1614
  • rozmiar kolumn - czy ma znaczenie

    Głośnik nie nadaje sie do kolumn. Z tego co zrozumiałem jest do tego dwucewkowy (wydedukowałem to z opisu - ma zmienną impedancję od 2 do 8 ohm zalezną od podłączenia) - raczej typowa samochodówka. Naciągane parametry Qts 1,2 - przy takim głośniku nie mozliwe. Czym się kierowałeś przy wyborze 18l...

    Nagłośnienie Domowe   31 Sty 2009 11:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1367
  • Czy dobre kolumny do mojego wzmacniacza?

    Kolega mrmial widzę, że sam nie wie czego chce. Na początku postu piszę ze poleca alpierdy ale nie serię Magnum a poźniej ją poleca. Ten wzmacniacz raczej nie wydusi z siebie dobrego dźwięku, ponieważ nie ma wystarczającej mocy by chociaż w minimalnym stopniu wysterowac te kolumny

    Nagłośnienie   30 Gru 2009 13:17 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2209
  • Kolumny na tonsilach GDS 30/30

    Maro , alpierdy to rozwiązanie najłatwiejsze - wykręcasz GDSy (prawdopodobnie rozpieprzone, bo mimo braku basów powinny larmo robić straszne) wkręcasz alpierdy i gra. Ich efektywność jest pasująca do tych gwizdawek co już masz wsadzone (GDSy za cholerę do nich nie pasują), schodzą w dół ok. oktawę niżej...

    Nagłośnienie Domowe   21 Kwi 2005 22:34 Odpowiedzi: 57    Wyświetleń: 9445
  • Dwie kolumny + subbas?...

    Alpierdy nie wchodzą w grę. Jeżeli nie wiesz dlaczego, to wierz mi, ze nie chcesz wiedzieć. Eminence jednak robi dość atrakcyjne cenowo głośniki w porównaniu z innymi. Niestety wchodząc w rejony 18" i mocy 600W ciężko dostać cokolwiek z tłoczonym koszem a byłoby to tańsze rozwiązanie. Eminence miał...

    Technika Sceniczna i Studyjna   05 Lut 2005 19:44 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1842
  • Kolumny (u)Unitra regene(d)racja

    Projekcik sympatycznie wygladajacy, ale czemu alpierdy?! To jasne ze sa to tanie glosniki ale nawet stx byly by lepsze. Zastanow sie nad tym i kombinuj dalej. Pozdrawiam.

    DIY Akustyka   21 Mar 2005 23:19 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7044
  • Kolumny GekonA :D

    BArdzo ladne kolumienki jak na pierwsza konstrukcje daje 4+ bo nie wie ale o ile na zdjeciach widac ze lakier na kolumnach jest nie wyszlifowany i sa zacieki. Wiec jak mozesz to wez papier scierny zetrzyj na rowna powiezchnie i pomaloj aby byl wysoki polysk wtedy to spokojnie dostaniesz 5+ . NIe dostaniesz...

    DIY Akustyka   24 Mar 2005 21:33 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6000
  • Kolumna (paczka) basowa jak zrobić?

    Kolego, jak Cie nie stac to kup chociazby STXy !! A lepiej Telse!! a nie Alpierdy... Jesli chcesz zeby CI to gralo, bo jak chcesz zeby pierdzialo to alpierdy wlasnie sie do tego nadadza :D

    Technika Sceniczna i Studyjna   05 Kwi 2005 18:44 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2385
  • stare kolumny 25W !...

    Ja bym proponował wymienic membrany w tych starych i dźwięk będzie przepiekny. Bo jesli włożysz tam jakies STX-y albo alpierdy to tracisz na brzmieniu i tego nie bedzie sie dało słuchać.

    Technika Sceniczna i Studyjna   26 Kwi 2005 00:15 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1314
  • Kolumna zamknieta 19l z XW-165 i ...?- parę pytań

    A może jakis ARN 150 + wysoki ARV i masz za 50-60 zl głośniki na kolumienke 2 way, ale to bedzie gralo 5x lepiej niż alpierdy. Wysoki tesli nie za bardzo sobie radzi poniżej 3500Hz, więc nie wiem co poradzic - pasmo tego basa alpharda pewnie sie konczy na 1 kHz... Ogólnie precz z apierdem, jesli masz...

    Technika Sceniczna i Studyjna   14 Maj 2005 21:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1272
  • Skromny sprzęcik estradowy (wzmak + kolumny)

    U mnie te piezaki dzialaja bez problemu, czasami jak kumpel przynosi gitare to dajemy po tych kolumnach przesterem z gitary i nic sie nie dzieje z nimi, byly tez testowane z przesterem "z muzyki" i zyja :D Moze te alpierdy sa i badziewne ale te 100W sinus (DIN) wytrzymuja i to bez problemu, ich skutecznosc...

    DIY Akustyka   26 Maj 2006 10:15 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 8885
  • Kolumny estradowe o mocy 200W - oceń

    Zle graja bo mają źle dobrana obudowe!!!Kto to widział 200l????Tam by sie 2 yakie zmieściły!(ale kto wie może z tyłu są 2 głośniki :wink: ) Dodano po 52 Zresztą kto widział alpierdy na estradzie ????????

    DIY Akustyka   11 Cze 2006 17:51 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 7844
  • Głośnik niskotonowy do kolumny Altus 140

    cw za coś tam ludzie chwala sam nie wiem za co możew za zejście jak mu sie 300wat przywali to że go słychać :D natomiast sw jest kompletnie beznadziejny oba kosztuja ok 120-140 zł z tego co sie orientuje w tej cenie kupisz gdn 30-200-4AE który zmiażdzy jakościa te alpierdy albo dokładasz i gdn...

    Technika Sceniczna i Studyjna   24 Sty 2008 20:41 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 7770
  • Widzieliscie nowa serie kolumn estradowych alpharda ??

    taki pomiar to kompletnie nic nie mówi... niezmienia to fatku że te alpierdy pewnie super niegrają :P

    Technika Sceniczna i Studyjna   25 Gru 2005 01:21 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4557
  • Prośba o pomoc w dwóch kwestiach: 1 wzmacniacz 2 kolumna

    Witam serdecznie: z racji tego że rzadko słucham muzyki w domu, jak już jej słucham to chciałbym mieć z tego jakąś przyjemność.W chwili obecnej mam jakieś parszywe plastiki creative'a i do szału mnie to doprowadza. Do rzeczy...chciałbym postawić jakieś 2 słupeczki a mam do dyspozycji jakieś parszywe...

    Technika Sceniczna i Studyjna   03 Lut 2006 18:57 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1966
  • Jakie głośniki do kolumn basowych?

    Te alpierdy sobie daruj... Zobacz na: Sullvan www.estrada.jedyna.com w...

    Technika Sceniczna i Studyjna   11 Lut 2006 10:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1004
  • Jaki subwoofer do kolumn skonstruowanych przeze mnie

    Najpierw to wywal te alpierdy bo to nie są głośniki tylko coś co ma je udawać :D ...

    Technika Sceniczna i Studyjna   22 Lut 2006 18:56 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 930
  • Projekt kolumn. Opinie. Gdzie kupię zwrotnicę?

    stary jak ten gdn stx- a odpowiada ci to temat jest zamknięty, ja bardzo lubię arp tvn-a i też ci go polecam, tweetera bierz visatona sc10n8(naprawdę niedrogi), czy wyżucisz w błoto 40zł czy dasz 100,- za fajne tweeterki to już twoja sprawa(a może akurat będą ci odpowiadały tanie stxy:D) Dodano...

    Nagłośnienie Domowe   18 Mar 2006 14:01 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2138
  • Kolumna na 2*15" + 3 drivery

    Ja miałem do czynienia z alphardami i moge powiedziec tylko ze nic ciekawego sto razy lepszy jest stx ALpierdy są cienkie ale ogolnie kolumienka wygada ladnie moc gwizdkow no cóż małoooooo ja bym dał tam wielkiego perszinga i jeszcze jedna sprawa zrób coś z tym co widać przez bas reflex nie wiem psiknij...

    DIY Akustyka   05 Paź 2006 15:13 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 7457
  • kolumny firmy MJK Acustick- czy to ma grać???

    Mnie dodatko przeraza ze w niektorych jako sredniotonowe siedza alpierdy czy dibeisi co jest niewybaczalne tu jednak nawet yone jest lepszy

    Technika Sceniczna i Studyjna   29 Lip 2009 21:08 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2775
  • Alphard:Wh 806, Tw 318. Jak je połączyć w kolumnie? Przez zwrotnicę?

    Witam. Parametry TS tego alpierda mozna w miare dokladnie obliczyc za pomoca programu (tylko nie pamietam jakiego :) BassReflex, SpeakerWorkshop albo WinIso). Trzeba tylko zlutowac maly ukladzik i miec karte dzwiekowa z full duplexem. BR raczej odradzam - bedziesz mial na alpierdach piekne muuuu muuuu...

    Technika Sceniczna i Studyjna   06 Paź 2007 22:05 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3080
  • Taniutkie dwie kolumny do ogrodu i na działkę!

    o kurde---> zrobiłes najgorsza rzecz dajac takie zwrotnice i takie głosniki. daje 2/6. było by 1 ale widze ze sam robiłes skrzynie. wymien te głosniki na tesle i bedzie gitara. pozdrawiam Na początku tematu pisze, że celem było TANIE i dobre nagłośnienie. Że było tanie to wszyscy możemy przyznać....

    DIY Akustyka   28 Lip 2007 23:17 Odpowiedzi: 55    Wyświetleń: 9956
  • kolumny niby estradowe

    Kolumny wygladaja jak by byly liczone na pale:/ Te alpierdy to porazka (ale pasmo maja lepsze od stx'a) jesli chodzi o efektywnosc wiec powinienes moco stlumic gwizdek bo bedzie strasznie krzyczal. Ogolnie to co tam sie stalo na krawedzi? Ciagales je twarza po zwirze?

    DIY Akustyka   12 Lut 2007 20:39 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 6128
  • Kolumna do bas bałałajki.

    Witam Chciałbym zrobić paczkę do gitary basowej. Posiadam wzmacniach Unitra taki jak ten: i proszę Was o pomoc w dobraniu głośników( lub głośnika). Wymyśliłem sobie taką koncepcję, żeby dać dwa głśniki i każdy podłaczyć osobno do końca mocy. Jeśli jednak macie lepszą propozycję to piszcie, czekam...

    Nagłośnienie Estrada   27 Lis 2006 23:00 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1979
  • kolumny tonsil/unitra

    Tak wpakuj tam stx-y, albo alpierdy jeśli chcesz pogorszyć i tak nienajlepszy dźwięk wydobywający się z tych kolumn...

    Audio Serwis   28 Lis 2006 22:56 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 6427
  • Pomóżcie w budowie kolumn do domu...

    Jednego nie rozumiem. Na początku chciałeś wywalić kupę kasy na alpierdy w 2wey, a teraz chcesz trójdrożne na TVM? Widzę jakieś niezdecydowanie :D . Moja opcja jest o "niebo" lepsza. możesz zaszaleć: .

    Nagłośnienie Domowe   07 Sty 2007 16:45 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1656
  • Kolumny Dj Yabol'a

    no nie postarales sie i te alpierdy-porazka 3/10 mogles bardziej sie postarać

    DIY Akustyka   30 Gru 2006 22:46 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3594
  • subwoofer + kolumny, projekt

    Na dyskotekę!!!!!!!! a nie mogłeś tego napisać od razu?????? To co podałeś to i tak padaka bez względu na to gdzie by to miało grać. Ten lw1000 nie powinien grać w takiej ciasnej budzie z takim wysokim strojeniem bo masz mega góre na splu. Wogóle alpierdy mają cienki spl na dyskotekę i będziesz potrzebował...

    Nagłośnienie Domowe   11 Sty 2007 19:52 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1780
  • Na jakich głośnikach kolumny na estrade??

    ZA Alpierdy to ja już dziekuje. Raz kupiłem i było to stracone 30 zł. STX jest leprzy ale też ma swoje wady. Dlatego już zdecysowałem sie na seleniumy. Sa to tanie estradówki ale na mała estrade beda sie nadawać... A z tymi Alpierdami do już swoje doświadczenie zakończyłem i niezamierzam pepełniać kolejny...

    Nagłośnienie Estrada   08 Lut 2007 14:35 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 1920
  • Kolumna - podłączenie. Więcej wlotów? Mata wygłuszająca.

    DUCH59 Nie chodzi tu, ze nie wierze, bo słyszałem obydwa te przetworniki, i wiem jak grają:), ale jesli tobie podpowiada jak grają te alpierdy, to oki... niemam nic przeciwko.

    Technika Sceniczna i Studyjna   03 Lip 2007 11:58 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3987
  • jakie głosniki do kolumn 2x12+1?

    A to alpierdy by sie nadawały 98db skutecznosci Dodano po 14 A nie trzeba już komętowac tego głosnika bo przeczytałem o nim i już wiem o co chodzi z tymi wszstkimi chu...ymi alpierdami.

    Nagłośnienie Estrada   03 Lis 2010 19:59 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 3459
  • Moja kolumna :)

    poweim ci tak zniosna konstrukcjia jak na pierwszy raz tlyko mogles njapierw zanim sie za to wzioles popytac ludzi jakie glosniki itd. za te cene mogles kupic stx glosniki lub jeszcze innne i jakso to by gralo po drugoie zaduze odstepy miedzy glosnikami,na drugi raz najpierw pytaj potem rob bo szkoda...

    DIY Akustyka   10 Gru 2007 16:03 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 5433
  • Zwrotnica? Głośnik alphard o mocy 200W, budowa kolumny, stx.

    Dawanie dwóch kopułek 8Ω równolegle jest tutaj bez sensu. Pomijając już fakt czy ten alpierd nadaje się do dwa way to można połączyć gdn 4Ω z kopułką 8Ω trzeba pamiętać tylko o tym że kopułka zagra w takim połączeniu - 3 db ciszej od swojej efektywności nominalnej co w tym przypadku nie...

    Technika Sceniczna i Studyjna   16 Sie 2007 08:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1733
  • rozbudowanie kolumny - potrzebne porady

    Jak widzę napis ALPHARD to moja treść żołądkowa się buntuje. Za tą cenę kupisz dużo lepszy głośnik niż te alpierdy.

    Technika Sceniczna i Studyjna   03 Gru 2007 07:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 762
  • Budowa kolumn, wielkość obudowy, basreflex.

    proponuje sprzedac te alpierdy i rozglądnac sie za czyms rozsadnym. Jakie fundusze ?

    Nagłośnienie Domowe   07 Sty 2008 01:56 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1268
  • Kolumny podłogowe+subwoofer do pokoju

    Jak już ktoś wspomniał...wywal te alpierdy i zbuduj porządne podłogówki na 2 ARN 150+SC10N lub 2x Tonsil 13/40/2+ GDWK 10/80/7 i będziesz bardziej zadowolony :) Nie pchaj się na siłe w 3-way bo to naprawdę trudna konstrukcja i o wiele kosztowniejsza. Do podanej wyżej kofiguracji masz już gotowe zwrotki....

    Nagłośnienie Domowe   14 Sty 2008 00:10 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2984
  • Nagłośnienie do głośnego grania - wzmacniacz i dwie kolumny

    Jaka kwota? Jakie pomieszczenie? Jaka muzyka? Jak chcesz do głośnego grania i nie zależy Ci na jakości to kup sobie jakieś Alpierdy + wzmacniacz Voice Craft albo coś podobnego. P.S. Czemu tak w ogóle odpisałem jak nie zadałeś pytania?

    Estrada Co Kupić   19 Lut 2008 07:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1271
  • Kolumny głośnikowe, 3-way, moje pierwsze.

    O lol ?! do odsłuchu stereo tak blisko uszu piezo? toż to idzie słuch stracić przy głosniejszym słuchaniu;d mogleś dać 2 GDN-y 25cm stx-a i driver na kopułce... ehh koszt taki sam a lepiej by wyszło :) zgadzam się u mnie lepiej soprany chodzą na subie jak odłącze zwrotnice niż na piezo. może ciszej...

    DIY Poczekalnia   03 Cze 2008 20:20 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 11063
  • przerobienie kolumny z bass-reflex na zamknieta

    Za 230 zł to na piwo idź a nie końcówki powyżej 100W szukaj... I nie kupuj badziewia spod szyldu alphard. STX w podobnej cenie a już można dla niego coś policzyć, Kupisz końcówke o prawdziwej mocy 150 W na kanał i okaże się ża te alpierdy i poł godziny nie pograją... Nie ma sensu szajsu kupować

    Technika Sceniczna i Studyjna   05 Lip 2008 20:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1236
  • Jaki wzmak do kolumn, tanio

    do tych głośniczków nieoryginalnych bo jeden tonsil i alpierdy niemogłeś zrobić całego oryginalnego zestawu.Masz tam chociaż zwrotnice. Polecam ci wzmacniacz 2 x 40 rms. Wystarczy spokojnie a nawet będzie zapas

    Estrada Co Kupić   12 Lip 2008 12:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 999
  • Audion Kolumny 200 watt RMS prawie EXTRA! (Przestroga)

    Hmm te alpierdy niesą takie złe jak sie tanio trafiaja to bierz ale może jakiś tonsil gdn 20/40 ? Albo dołożyć troche i jakieś zgc30 kupić?

    Estrada Co Kupić   27 Sie 2008 20:21 Odpowiedzi: 51    Wyświetleń: 91072
  • Kolumny do domu i na imprezy :D hanssen,tonsil,alphard

    A co to jest "syk"? Używajmy słownictwa godnego elektroników... Dlaczego nie dałeś żadnych maskownic? Wlezie Ci ktoś w to na jakiejś imprezie i będzie trzeba wymieniać te śliczne dresiarskie alpierdy :p Plus za ładne oklejenie.

    DIY Poczekalnia   24 Sty 2009 14:28 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 8191
  • Budowa kolumn na Tonsil GDN 30/60/1

    Nie chcę Cię martwić ale i tak nic z tego głośnika nie wydobędziesz sensownego. Ten tonsil to największy chłam w kategorii basu, nawet niektóre Alpahrd - y czytaj alpierdy są bardziej wskazane. Ten głośnik jest w modelu Altus 140 - zero basu w kategorii basu od 30 hz!!! Beznadzieja w dzisiejszych...

    Nagłośnienie Domowe   01 Mar 2013 14:32 Odpowiedzi: 82    Wyświetleń: 23555
  • Potrzebna pomoc w budowie kolumn estradowych

    Witam posiadałem kiedyś taki głośnik i szczerze nie opłaca sie go kupować on nie nadaje sie do basu. Na Twoim miejscu wolałbym zainwestować w stx-a np gdn-38-550-8-AE.Jedna sztuka zagra lepiej niż 2 alpierdy.Sprzedaj je lepiej komuś. Pozdrawiam.

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   05 Gru 2009 17:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1194
  • Kolumny do zespołu muzycznego na weslea itp.

    Ja bym inną firmę wybrał :D W tej cenie możesz zrobić suby na B&C. Na górę też można coś innego. Będziesz dźwigał te Alpierdy ? 50 kg :D

    Nagłośnienie   14 Lip 2010 13:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1455
  • Regeneracja kolumn GETON 75 tj. Unitra Altus 75 - jakie głoś

    Generalnie zależy mi czy była jakaś różnica pomiędzy GETON, a ALTUS bo np. w przypadku ZgP 5xx w wersji eksportowej był GDN 20/40 zamiast 20/20. Czytałem kilka tematów o Altusach i ciężko coś przesiać. Dużo postów osób, dla których liczy się jak dobrze łupie i wsadzają alpierdy, boshmany i inne wynalazki...

    Jakie Nagłośnienie do Domu   05 Sie 2010 20:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1643
  • [Kupię] Nadstawki kolumny estradowe do ok 1500pln

    Tak jak w temacie. Kupię dwie nadstawki estradowe, po 300W RMS czy AES, mocniejsze oczywiście też wchodzą w grę. Impedancja najlepiej 4 omy. Budżet to 1000-1500zł, liczę że trafią się jakieś ciekawe oferty, proszę tylko nie proponować omnitroniców i innych nieporozumień. Projekty DIY ewentualnie też...

    Estrada Bazar   24 Gru 2012 15:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1455
  • Słabszy bas w jednej z kolumn Altus 110

    Nie nic tam nie ruszałem poprostu kupiłem i wstawiłem wiesz co też tak myślałem że głośnik może być jakiś byle jak zrobiony Dodano po 2 No i będzie trzeba kupić nowe głośniki a te "alpierdy" wyciągnąć i olać z góry :) Dodano po 0 No i będzie trzeba kupić nowe głośniki a te "alpierdy" wyciągnąć...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   21 Sie 2014 12:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1272
  • Zwrotnica do kolumn na Alphard Hw 1500

    Ma ktoś jakiś schemat zwrotnicy z jakimś driverem ? Ma ale nie z takim dennym głośnikiem. Niech odda/sprzeda te alpierdy i kupi normalne głośniki bo większość driverów estradowych zagłuszy te pierdziawki. No i zwrotnicy nie zrobi bez pomiarów.

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   20 Wrz 2014 16:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 708
  • Nowy estradowy model STXa. Nawet nie taki drogi.

    ja zamowielm 2 szt tylko nie wiem po co :D zanczy zeby koledze podmienic w kolumnie alpierdy 8hwc12ma300 ale znajac stx to przyjda do nie za jakies 2 tygodnie

    Nagłośnienie Estrada   26 Sty 2007 19:44 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 4085
  • Tanie monitorki do kompa(mp3,gry itp)TVM

    Witam Chciałby przedstawić mój pierwszy projekt który został ukończony w 98%-brak kolców(w pozostałych przypadkach zawsze coś zostawało do zrobienia ale ja nie kończyłem ,głownie z powodu niezadowolenia z jakości dźwięku), też jest to pierwszy projekt na „normalnych” głośnikach, wcześniejsze...

    DIY Akustyka   29 Sie 2007 13:41 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 10814
  • Zestaw na imprezki do 600 metrów

    Hej strit u mnie wlasnie tak jest<lol2> przez cale lata wszystko szlo na jednym eltronie 100U i byly to 4 kolumny 2 altusy 110 i dwa mildtony 110 wiem ze to smieszne ale najgorzej nie bylo... do czasu... Teraz jak juz w altusach nie ma zawieszenia przy basowcach a w mildtonach byly juz dwa...

    Technika Sceniczna i Studyjna   13 Cze 2006 20:38 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 4623
  • Alton 70. Czy warto kupić? Czy to oryginalne przetworniki?

    Mialem Altony 70 na poczatku lat 90tych, pamietam ze graly swietnie. Przez te lata odwalily wiele imprez gdzie nikt ich nie oszczedzal. Osiemnastka moja i brata... Podlaczyli pod jakis wzmak Technicsa 4x100W i grało to całą noc. No niestety po nocy membrany niskich stały dęba, o wysokich nie było mowy...

    Co kupić Archiwum   10 Lip 2007 20:22 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2813
  • Wymiana LW800 na ARN-226-? ale jaki?

    Pozdrawiam.Dwa lata temu zbudowałem kolumny na głośnikach alpcharda .Była to nowość ,ceny głośników przystępne.Konstrukcja 3dro. głośnik basowy po boku kolumny,średnioton. i wysokoton. w oddzilnej kom.7l a basowy w pojemności 30l.Podział 250/3000Hz tunel br.6,5cm średnicy i dł.13cm.Dałem wewnętrzne wzmocnienia...

    Nagłośnienie Domowe   30 Lis 2006 05:47 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1795
  • Polak potrafi: STX w Hi-Endzie

    "Składa się tak, że słyszałem B&W, JBL itp. I napweno nie siedza tam głosniki za 100zl. " A myślisz że co tam siedzi ? :D Zważywszy na to że para monitotorków w sklepie kosztuje 1150zł, i to w sklepie... Teraz policz sobie ile biorą pośrednicy, transport, ile zarabia sklep, ile zarabia producent. Się...

    Nagłośnienie Domowe   20 Mar 2010 12:59 Odpowiedzi: 98    Wyświetleń: 18087
  • Końcówka Mocy Stereo TDA7294

    Co do diod może i bym je wymienił, pomyśle nad tym :) Wiadomo ze kostka TDA7294 jest bardzo znana i mało kto się nią interesuje... Kolumny na Alphardach! Alpierdy zachowaj dla siebie. Lecz nie zmienia to faktu ze nie są najlepsze... Kiedy konstruowałem kolumny nawet nie myślałem nad Tonsilami...

    DIY Konstrukcje   26 Kwi 2010 20:27 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 16656
  • Dobór: Głośniki 18" do 700zł + Napęd do max 700zł

    Witam! Na wstępie zaznaczę, że jestem początkującym mobilnym DJ-em amatorem i moja wiedza z zakresu akustyki jest znikoma, dlatego potrzebuję pomocy osób, które wiedzą dużo więcej w tym temacie. W najbliższym czasie mam zamiar wykonać paczki subbasów (już kiedyś robiłem skrzynię band pass z gotowego...

    Nagłośnienie   09 Lut 2011 20:20 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1791
  • Head Basowy LDM KB-7 BASS 115

    Myslałem o skonstruowaniu paczki, ale niestety nei stać mnei na takie atrakcje jak np Eminence czy Celestion, mam dostęp za darmo do starej paki bez głośników, z miejscem na jeden 15" i 2 sztuki 10". Chciałem coś z tego zrobić, ale jedyne głośniki na jakie mnei stać to "Alpierdy" które są stanowczo odradzane......

    Co kupić Archiwum   13 Lut 2006 20:34 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3507
  • pomocnik masażysty - sub 2x12" ;-)

    Gdzie najtaniej można kupić te głośniki Beymy(oprucz allegro)? spróbuj tu : Dodano po 14 Seba twoja kolumna mi sie bardzo nie podoba wstydził bym sie z nią gdziekolwiek pokazać bo jest taka dziadoska, tak patrze na nią i widze te beznadziejne głośniki na miękkim zawieszeniu przypominające...

    DIY Akustyka   09 Sie 2006 08:19 Odpowiedzi: 63    Wyświetleń: 12567
  • Altus 75 - wymiana głośników, poprawa brzminia

    W altusach 75 strojenie wynosi około 40 Hz czy to jest strasznie wysoko? W Altusach 140 dudni bo są strojone gdzieś na 50, w 110tkach dudni bo są strojone chyba nawet na 55, ale 75tki nie mają tego efektu tłuczenia się, a to że bas jest jaki jest nadrabiają jego niezłą szybkością i efektywnością. Po...

    Nagłośnienie Domowe   03 Maj 2006 20:48 Odpowiedzi: 63    Wyświetleń: 7573
  • dexon do forda Fiesta - pasują?

    Papiórów ni mam, tylko rachunki zostały Ale obmierzyłem "z natury" UWAGA Od kiedy je robią w indonezji, to są bez "uszczelki" z przodu, więc montaż "od przodu" problematyczny, na koszu na tej płaskiej części (3,8mm z przetłoczeniem) pojawiły się dwa "cycki" średnicy tak ze 3 mm, to dla wygody montażu...

    CarAudio   10 Lip 2006 00:05 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1287
  • chciałbym indywidualnej porady przy dobraniu głosników...

    hmm...za 500 zl ciezko zbudowac same kolumny ktore napedzily by 50m2 a co dopiero jeszcze kupic zmachol :cry: Jesli potrzebujesz duzo basu to radzilbym system 2+1. Same altuski nie starcza chyba ze nowe 300. Na gorki moga byc jakies starsze altuski (szukaj na allegro ja kupilem 110 za 120zl :D ), a co...

    Co kupić Archiwum   06 Kwi 2007 19:07 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 1293
  • Głośniki do 150 zł z ładnym basem. Na co zwracać uwagę?

    Witam Jakiś czas temu dałem topik w co kupić ale nie było żadnego odzewu więc ponawiam tutaj. Szukam głośników do 150zł z ładnym basem (znaczy ładnym jak na tą cenę, nie dudniącym bardzo). Wysokość głośnika maximum 50cm. Szukałem na allegro z opcją kup teraz i znalazłem zporo tonsili 86 po regeneracji,...

    Nagłośnienie Domowe   28 Maj 2008 16:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1539
  • Przywórócenie do życia starych Eltronów

    Tak pomyłka GDWT, przepraszam. Powiem tak kolumny są z roku 1990, ok roku 1998 jakiś mistrz spalił w nich gwizdki i przynajmniej w tym jedengo GDS'a. I od tamtej pory kolumny stoją i sie kurzą bo szkoła zainwestowała w 300W Elestry. Więc spokojnie jeszcze trochę te przykurzone GDS'y wytrzymają...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   05 Cze 2009 18:57 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1647
  • Problem z połączeniem Pol Auido Sat112-300 i Alphard Magnum.

    któreś z tych kolumn na pewno ucierpią, bo jedne będą już miały dość jak drugie jeszcze nie no i jedne te bardziej skuteczne będą grać głośniej od drugich no i ciężko to będzie eqalizować dwie różne charakterystyki jednym korektorem może opcja w trybie mono... do lewego kanału dwie pol audio...

    Nagłośnienie Estrada   26 Sie 2009 19:46 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1698
  • Subbas 800wat RMS STX 2x15" prawie wykończony

    a tak swoja drogą te mniejsze kolumny też ładnie wykonane może się kolega podzieli jakimś projektem i coś podeśle na pw te kolumny to jeszcze stary projekt ... w środku 2 alpierdy 15" i jakiś śmieszny driver+ kondersator ;) ale gra przyzwoicie ... kilka razy stawiane na sali ok 100m^2 i dawały rade...

    DIY Akustyka   29 Lis 2009 14:08 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 16217
  • STX F-110 Monitor. Opłaca się kupić ?

    głośniki STX to dobre zamienniki Tonsili, lecz stx ma też swoje cacka które nie są zamiennikami tonsili ( gdn 22-140 / gdn 27-450 itp. ) Ogólnie głośniki stx'a nie są najgorsze ( na pewno lepsze niż Alpierdy, koppa, altronic, Voice kraft itp. ). Jeśli chodzi o zestaw F-110 to nie ma on 110Wrms ( przetestowane...

    Estrada Co Kupić   15 Mar 2018 09:02 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 9068
  • Co będzie lepsze- 2x25cm czy 4x17cm ?

    Kochani nie rozpędzajmy się tak --- będą to kolumny do umcyk umcyk, głośniki nisko budżetowe. alpierdy lub coś podobnego ..... siłownia jakieś 22mk2 ... ma to być zestaw do głośniejszego grania gdy nadarzy się okazja, a którego nie będzie szkoda. Zwrotnica- raczej tu jej nie będzie ... tylko coś na...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   31 Sty 2012 22:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 839
  • Alphard ps 10 do mini nadstawek/odsłuchów co sądzicie

    A co za problem sprawdzić, jeśli masz parametry tego PS10? Porównaj charakterystyki przenoszenia - będziesz wiedział, czy można je ze sobą "ożenić" bez ryzyka dziury w pasmie. Porównaj skuteczności - będziesz wiedział czy będą do siebie "pasować". narazie robiłem na gotowych projektach z internetu...

    Estrada Co Kupić   16 Gru 2015 13:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 666
  • Wybór głośnika do subwoofera

    Witam Z ciekawością śledzę każde konstrukcje audio na elektrodzie (a zauważyłem, że takowych mniej). Podejrzewam, że przez "gdybanie" większości użytkowników np. Wielki mi argument... "Znajomy ma STX i nie narzeka"... też bym nie narzekał gdybym NIE MIAŁ INNEGO WYJŚCIA, lub gdyby mi nie zależało na...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   22 Wrz 2017 19:00 Odpowiedzi: 118    Wyświetleń: 6585
  • Jakies pukanie zamiast basu??dlaczego

    No oki postaram sie, ale wiesz, jesli ja slysze ze najpierw on sobie sam chce dorobic bass reflex w kolumnie z przodu bo mu glosniej gra, a pozniej widze ze w jednej kolumnie ma alpierdy a drugiej magnaty i sie dziwi pozniej ze jakas mu ciszej gra to ja nie moge doslownie :D teraz to ze smiechu :D No...

    Technika Sceniczna i Studyjna   22 Mar 2005 21:33 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 3069
  • Moje konstrukcje z tanich glosników o nieznanych TS

    moge poprosic jakies namiary na glosniki hansena ?? Strone www czy cos bo ta kotora byla podana sprzedaje tylko glosniki Boshmana. Aha Sluchajcie mam kolejne kolumny eltrona i nie ma w nich glosnikow mam wiele eltronów na GDS i graja swietnie ale mam tez jedna pare na hwc8 i te alpierdy puchna. NApiszcie...

    DIY Akustyka   22 Lip 2005 18:50 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 14292
  • HWC8 czy cos innego ??

    Witam!!! Pisze ten temat ponieważ temat dot. spraw glosników sie nie spodobal adminom i moderatorom wiec go sobie odpuscilem. MOje pytanie dotyczy głośnika Apierd HWC8 poniewaz skolowalem sobie kolejne kolumienki eltrona tyle ze bez glosników. Mam jzu 8 kolumn na GDS'ach i graja swietnie. Mam tez...

    Technika Sceniczna i Studyjna   21 Kwi 2005 11:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 765
  • Głośniki Alphard WH651H82

    tyyy MANE jezeli uparłeś sie na Alpierdy to se kup to twoje pieniadze my tylko chcieliśmy ci pomuc abyś nie kupil g... Sam zreszta chciales pomocy. A jezeli wystawiles ten temat poto zeby sie pochwalic ze kupijesz drakonsko drogie g.... to ci cos nie wyszlo. Bo wedlug każdego normalnego elektrowicza...

    Technika Sceniczna i Studyjna   11 Maj 2005 22:30 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 3449
  • głośniki piezo

    Poza tym alpierdy te314 możesz po 6 zł kupić, dasz 2 i wszyscy będą tańczyć 2m od kolumn :).

    Technika Sceniczna i Studyjna   07 Cze 2005 01:33 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2314
  • Zestaw 2.1 - tonsil, stx.

    Witam Jeśli chcesz tego suba zasilić mostkiem TDA to raczej odradzam do tego paprać TDA :/ Pomyślałbym raczej moze o jakimś STKxxxx ma dużo lepsze brzmienie, dynamikę i koszty zbliżone do mostka TDA. Nie mam pojęcia czym obecnie zasilasz suba bo wieża ma podobno 2x80W nic nie pisało o kanale dla subwoofera....

    DIY Akustyka   06 Wrz 2005 21:31 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 10397
  • mam pomysł na suba estradowego.. czy niegłupi? prosze opine.

    Mam w domu zrobione własnoręcznie kolumny na 12' 150W RMS monacora .. z obserwacji graja ładnie ale tak do ok 55Hz jak chodzi o dół. przydało by się więcej basu w soundsystemie który gra w pomieszczeniu 30m2 wiec.... Znalazłem tanie glosniki Alphardy (Alpierdy jak kto woli) za rozsądną cnę mogę kupic...

    Technika Sceniczna i Studyjna   06 Wrz 2005 04:13 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1233
  • Tani głośnik do subwoofora

    Unikaj głośników z allegro !! Większość z nich to chińskie, Alpierdy itp. Tani głośnik na suba mówisz ?? STX Na kolumny jest bardziej wszechstronna tesla, ale na same basy to STX będzie spoko :) Jeźeli chodzi o TONSILa to jest najlepszy (jako ogół), ale za jakość sie płaci :?

    Co kupić Archiwum   22 Wrz 2005 22:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 708
  • Estradowe STX

    Witam Chcialem się zapytac o estradowe glosniki STX-a, poniewaz chciałem zrobić na tym kolumnę do gitary basowej. Skusila mnie cena ale alpierdy tez byly tanie i jak podpialem to do gitarki to lipa. Prosze mi powiedziec czy ktos uzywal estradowe stx-y no i jakie wrazenia?

    Technika Sceniczna i Studyjna   25 Wrz 2005 20:25 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1226
  • Estrada - 3x20cm czy 1x30cm ??

    SW - Sound Wave :) A tu masz linka do jego konstrukcji: ] Akurat chcem zrobić kopie tej konstrukcji :D Duchu22 -> małe imprezy tzn ?? ja puszczam dyski gdzieś na 120-150 osób :P Teraz jechałem na kolumnach w których były Alpierdy LW 1200... i dawało rade to wiecie... Tak wygląda sala na...

    Technika Sceniczna i Studyjna   04 Sty 2006 21:48 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 1512
  • Band pass na estradę???

    dj_stopa: jak sie uprzesz to jeszcze taniej.. zawsze można zrobić cross pasywny.... Kwaczor sorx ale musiałem micho_a: 1. gitarowe alpierdy są chyba za 30zł.... 2. ćwoki sie rozwijają do momentu w którym przyjedzie normalny sprzęt i zacznie grać jak trzeba.... konkurencja??? jaja sobie robisz chyba???konkurencja...

    Technika Sceniczna i Studyjna   06 Sty 2006 09:00 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2721
  • Tanie mikrofony

    radocha mistrzu ty wielki poszukaj w swojej szafie czegoś taniego co by się na stope nadało. :) odczuwam brak w swojej kolekcji takiego mikrofoniku :) Heh ostatnio nagłaśniałem metalowy koncert w wiosce pod Starachowicami :D Dali mi sprzęt [kolumny na gitarowych alphardach] super mikrofony [znanej...

    Technika Sceniczna i Studyjna   23 Lut 2006 22:46 Odpowiedzi: 59    Wyświetleń: 11052
  • jakie głośniki...??

    Witam! Mam kolumny hollywood ma glosnikach basowych dibeisi(10") alpierdach piezo i jeszcze jakims wysokowonowcem.Chciałbym wymienic te dibeisi i alpierdy na cos innego... doredźcie mi co mam tam zalozyc

    Technika Sceniczna i Studyjna   07 Sty 2006 22:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 681
  • Jakie głośniki. polecicie mi zamiast tych co mam ?

    Witam! Mam kolumny hollywood ma glosnikach basowych dibeisi(10") alpierdach piezo i jeszcze jakis wysokotonowcach. Chciałbym wymienic te dibeisi i alpierdy na cos innego... Doradźcie mi co mam tam zalozyc wymiary to:33cm x 28cm x 55cm -basowy:10" -wysokotonowy:7,5cmx7... Zmieniłem i poprawiłem...

    Co kupić Archiwum   07 Sty 2007 02:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 819
  • Alphardy Hw 1200 które mają po 30 cm

    Witam cursor napisał: Lepiej sobie darować alpierdy. Już stx zagra głośniej i wytrzyma moc którą podaje producent. Przejrzyj dział własne konstrukcje i poszukaj kolumn Tomaszo i Sound Wave Ja ma inne zdanie na temat tych "alpierdów" samzłożyłem sobie kolumny do kina domowego i jestem zadowolony...

    Technika Sceniczna i Studyjna   27 Mar 2006 11:56 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 4293
  • Jakie głośniki do Unitra ZG40

    Takich tematów dotyczacych tych kolumn było już dużo. Nie rozumiem czemu obiektem przeróbek jest akurat ta legendarna konstrukcja, która swoim brzmieniem potrafi jeszcze niejednego zaskoczyć. ZG40C w dobrym stanie to już rzadkość i naprawde szkoda je rozpieprzać, po to aby zrobić skrzynki do bumcykania...

    Nagłośnienie Domowe   29 Sie 2006 09:18 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3142