A sam moduł otwierałeś? znaczy wyjmowałeś z obudowy ,czy tylko wypinasz samą wtyczkę. Może zawilgocony w środku? Objaw taki jak by faktycznie mikrostyk od centralnego zamka w drzwiach kierowcy.
Tylko diagnostyka modułu komfort
A błędy jakie ma w komforcie?
Kodowanie znajdziesz na necie bez problemów ,ale potrzebne ci będą 2 klucze i wkładka zamka
Niestety tu nic nie podziałasz jedynie zamień czas impulsów zobacz co się będzie działo
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
Próbnik żarówkowy to taka żarówka12V z kabelkiem. Bez dodatkowego modułu domykania nie zrealizujesz tej funkcji bo auto nie posiada jej z klucza(komfort)
A jak reaguje na rozkazy z VCDS? Może komfort pada.
Moduł centralnego kosztuje 40 zł z dwoma pilotami.Jest tańszy niż komfort do twojego wozu. Oczywiście takie rozwiązanie nie każdemu pasuje. No bo jak to ? Coś przerabiać ,nie nie oryginalne?
Mam. Podłączyć tester i sprawdzić błędy w komfort/bcm.
Miałem tak i uszkodzony był właśnie komfort.
Przekoduj komfort tak by otwierał wszystkie drzwi na raz. Wejdz w bloki pomiarowe i zobacz jakie są statusy poszczególnych zamków.
dokladnie tak, mam na mysli szary/zolty, komfort wykorzystaj na domykanie szyb ktore realizowane jest poprzez wydluzenie czasu na zamkniecie
Moduł centralnego zamka , szyb znajduje się w podłodze pod dywanikiem (komfort)
Na sam początek to sprawdź błędy w module komfortu. Jeśli wariował centralny, to najprawdopodobniej uszkodzone zamki, a dokładniej wspomniane mikrostyki. Z kluczyka zawsze się zamknie i otworzy - nawet jeśli mikrostyki są uszkodzone (chociaż nie zawsze). VCDS sprawdzisz, czy komfort widzi pilot i/lub/również zakodujesz go.
Albo kup nową prywatę, ale ponoć szybko wysiadają.
siada motorola na płycie jak jestes laikiem to komfort do wymiany!!![/s]
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Chwila jak otworzysz pilotem drzwi to w blokach pomiarowych widać że zamek się otworzył, mimo że fizycznie dalej jest zamknięty? Żeby uzyskać taką informację silniczek w zamku musiał by się obrócić wtedy dopiero zadziała mikrostyk w zamku informujący o stanie zamknięty/otwarty. Sprawdź przelotkę w drzwiach kierowcy, schemat w rękę i posprawdzaj połączenia...
Masz zasilanie na komforcie.
Tylko moduł komfortu odpowiada za zamek centralny ale najlepiej opisz problem jaki masz. Jeżeli chcesz mieć piloty to wystarczy dokupić pilota, nawet używanego - 433MHz na dwie baterie (z jedną nie zadziała) i dopisać go do modułu który masz teraz. Najtańsze wyjście.
Diody? Tam powinna być jedna w drzwiach kierowcy. Możesz bezpiecznik strzelił albo kwitną Ci przewody lub komfort pod nogami kierowcy. Zajrzyj tam i zobacz czy nie pływa czasem.
Jeśli auto posiada funkcję komfort i domyka szyby z kluczyka, to przy prawidłowym podłączeniu do centralnego zamka, powinien domykać szyby, oczywiście trzeba ustawić tą opcję w alarmie, (wydłużyć impuls zamykania). czy zamek centralny zamyka i otwiera?
Witam zacznij od diagnozy BSI zwroc uwage na komfort,centralny zamek trudno mi powiedziec z fusuw jak to powiedzial nie jeden kolega na forum nie wywrozysz.PP200 moze byc ale ktos kto dobrze ogarnia ten temat.Wiecej nie moge pomoc bo przez net nie da rady trzeba podlaczyc pod kompa i masz jak na dloni.Pozdrawiam
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
14 zasila komfort, nie działają lusterka, szyby i centralny zamek. Poprzedni kabel został usmażony, co dalej?
Po ludzku to chociaz tester podłączyć lub obejrzeć moduł komfortu.
Witam Nie działa mi centralny zamek. chodzi o to, że nie można zamknąć centralnego kluczykiem przekręcając zamek w drzwiach kierowcy, ale idzie otworzyć centralny. O co chodzi moduł komfort pada?? do tego nie działa domykanie szyb. Krańcówki sprawdzone jak radziliście.
Kupiłem passata z 97 roku b5 tdi i w zasadzie problem był od tego momentu z zamykaniem dzwi . Kiedy wkłądam kluczyk od strony kierowcy zamykają sie tylko dzwi od kierowcy , z tylnej klapy zamykają sie dzwi prawa storna i klapa , lewa strona otwarta , troche mnie to zaczeło denerwować podpiąłem vaga i sprawdzam , dodam że moduł komfortu suchy i czysciutki...
Podaj numery modułu komfortu oraz pilotów.
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Komfort czysty. Błędów brak. A ten schemat już mam i jest tam tylko część centralnego zamka. Którą sprawdzałem kilkukrotnie i jest ok. Więc wychodzi,że padł komfort na amen.
Zsun przelotke przy drzwiach i pociagnij za kable. Czy któryś sie nie urwie. Mirku, pewnie ma elektryczne szyby, więc moduł silniczka odbiera sygnał z komfortu po VAN lub CAN - w zależności jaki ma rok. Przelotka nic nie pomoże. Wszystkie drzwi zamknąłem a i tak świecił Po wszystkich Twoich słowach, które napisałeś, to obstawiam na pewno zamek drzwi...
sprawdz łacze drzwi ze słupkiem tam sa kostki pod guma,a tam lubia czesto piny gnic. jesli sa ok tostawiam na zamek,ale sprawdz jak kolega mowił komfort.
W BMW stała przypadłość. Wymień przekaźniki w komforcie i po kłopocie.
Witam, gdzie znajduję się moduł centralnego zamka (komfort) w oktavii
otwórz szyby w aucie i zamknij drzwi. Przekręć kluczyk tak jakbyś chciał zamknąć samochód i przytrzymaj w tej pozycji dłużej. Powinny się pozamykać wtedy szyby i szyberdach. Jeżeli tak jest to masz funkcje komfort, dokupujesz wtedy alarm z funkcja komfort, podpinasz i się cieszysz
Opel Zafira 2001 - potrzebny schemat el.szyb (komfort) i zamka centralnego temat zamykam bo doszedłem problemu, jakby co to mogę coś podpowiedzieć
Sterowanie 4 szyb. Jak to zmienić w komforcie?
nie,po prostu musisz łączyć się z systemem komfort a nie z centralnym zamkiem
Twoje problemy to zapewne zimne luty na płytkach w zamkach. Trzeba wymontować zamki, rozebrać, poprawić luty i powinno hulać. Zanim rozbierzesz zrób diagnozę systemu komfort.
Ja sie kiedys spotkalem (co prawda w fabii) z takim kodowaniem modulu komfortu. Jedno nacisniecie to zamykal tylko drzwi kierowcy a drugie, cale auto, trzeci raz to ryglowal zamki. Podobnie z otwieraniem, jeden raz otwieral drzwi kierowcy, dwa cale auto. Jesli zamki, instalacja ok, to ja bym sprawdzil kodowanie. Jesli natomiast bledy sie powtarzaja...
Być może masz spalone któreś bezpieczniki. Co do przekaźników to taniej czasami jest kupić sprawny komfort za 30 zł dostaniesz. Programujesz pilota i musi latać.
Witam, mam juz zakupiony sterownik i dzisiaj wziąłem sie za montaż, a konkretnie rozgryzienie tego co i jak. Doszedłem do tego, ze w module, który posiadam otwieranie drzwi sterowne jest cienkim biało/czarnym kabelkiem, ktory jest w pierwszej kostce od lewej, zamykanie natomiast cienkim pomarańczowo/czarnym, ktory znajduję sie w drugiej kostce. Napiecie...
To nie pilot tylko kluczyk z latarką. Nie ma nic w wspólnego ze zdalnym otwieraniem/zamykaniem auta. Możesz dokupić uniwersalny sterownik i go zamontować i wtedy będziesz miał zdalne zamykanie/otwieranie. Koszt to ok 50zł + montaż. Np. wklep sobie takie coś w Allegro: Sterownik centralnego zamka, tylna klapa, komfort (6741886692)
Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz.
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
Problem w passatowskich zamkach jest w , 1-w zamkach, na płytce zamka popękane luty , 2- przegnite kable 20 cm od modułu komfortu
Czyli moduł komfortu do wymiany?
Podłącz Vaga i odczytaj komfort.
W moim VW też coś zaczyna *(at)#$! z centralnym. Z klucza z obu dzwi wszystko dobrze działa central, szyby, lampki, ale nie zawsze zapala mi się ta czerwona migająca dioda przy "pipku" na dzwiach kierowcy. Żeby zaczeła migać musze nieraz postać przy dzwiach (najfajniej jest jak pada deszcz albo mrozik chwyci) i kręcić dobre 5 min kluczem. Rozebrałem...
Witam. Podepnę się pod temat. Otóż mam Golfa 4 rocznik 99 moduł komfortu 1C0 962 258 N bez elektrycznych szyb. Problem jest taki że od jakiegoś czasu nie otwiera centralny tylnej klapy i co jakiś czas włączał się alarm. Byłem u elektryka który stwierdził że padł właśnie moduł comfortu, podpiął się vagiem i powiedział że wogóle go nie widzi a całą resztę...
Miałem problem z zamkiem centralnym. Zamki odbijały, a na pilocie reagował jeden przycisk. Pojechałem do elektryka samochodowego. Powiedział, że coś co odpowiada za zamek centralny jest uwalone i nie opłaca się tego wymieniać tylko wstawić nowy zamek (bx30). Zgodziłem się i za 450 zł wstawił mi nowy centralny. Tylko, że teraz nie działa sygnalizacja...
Właśnie robiłem,ale takiego"test wyjść" na klapę bagażnika nie było,a reszta działa zamek centralny,funkcja komfort itd.
Czyli mogę mieć uszkodzony komfort w pompce centralnego zamka i przez to nie działają szyby i szyberdach? Kable buda drzwi nie są przełamane, wszystkie dobre są.
Witam.Przejrzałem kilka schematów elektrycznych szyb i z tymi krańcówkami to pojechałem równo.Nie ma tam żadnych krańcówek,szyby wyłączane są na podstawie poboru prądu więc jak myśle raczej odpadają.Mam jeszcze jedno pytanie, w każdych drzwiach znajduje się mechanizm z dwoma mikrowyłącznikami drzwi otwarte i zamknięte czy przy uszkodzeniu któregoś z...
Dobrze piachu1994 pisze aby sprawdzić zamki , ale może być że źle zamontowałeś wkładki i cały czas idzie sygnał na otwarcie . Zdemontuj wkładki i zamknij go wkrętakiem , choć podgląd parametrów w komforcie będzie szybsze .
...tak wszystko po komforcie leci..i to po CAN'ie..trzeba zdiagnozować..
Moduł szyb?? Po c o? Sharan ma funkcje komfort w standardzie.
W tym wypadku alarm alarmem ale to ze nie reaguje na "otwórz" raczej leży po stronie samochodu i jego elektroniki w module komfortu. Mylę się? Na 99% tak właśnie jest. Nie masz zamontowanego alarmu Mobitel 1, bo to system z dodatkowymi pilotami. Dołożony jest "jakiś" alarm bezpilotowy, który nie ma żadnego wpływu na działanie centralnego zamka. Wszystkiemu...
dokładnie jak pisali inni może być to pompka , płyta elektroniczna od niej steruje pompka centralnego zamka , przez nią ida szyby w komforcie i oświetlenie kabiny, osobiście spotkałem kilka utopionych w a4 a to to samo.
A gdzie kolega szuka modułu komfortu?
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Przy lewym progu rozgałęziają się zasilania drzwi. Masz zgniłe przewody czerwone z bialym paskiem. Przy okazji polutuj tez rozgałęzienie zasilania oświetlenia wnętrza(czerwone z czarnym paskiem) i jeszcze jakies czerwono niebieskie. Musisz rozpruć wiązki mniej więcej na wysokości słupka A. Tam są prasowane przewody. Przy okazji wywal komfort pod deskę...
linia k bez przerw , po odpieciu zegarów i ponownym podpieciu wrócila komunikacja ze sterownikami , jednak nadal nie działa komfort, z którym nie mogę sie połaczyć .Nie działa centralny zamek , kierunkowskazy , oświetlenie w podsufitce centralny zamek.
Samochód zamykasz za pomocą kluczyka w drzwiach czy pilota? Błędy sprawdziłeś? Podaj numer modułu komfortu.
niema fabrycznego alarmu na pilota w tym aucie i pilota zdalnego ale mozna to dolozyc trzeba sprawdzic vagiem centralny zamek lub komfort i bedziesz wiedzial wiecej
Sa sterowniki centralnego zamka z funkcja komfortu
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
Problem sam zniknął, najwidoczniej wilgoć podczas zimy zrobiła swoje, teraz póki jest w miarę sucho problem nie występuje ale podejrzewam moduł komfortu.
Jak zamykasz szyby trzymając kluczyk dłużej w poz. zamkniętej włącz komfort i będzie OK. Ustaw najdłuższy czas impulsu.
Podaj kod silnika. Komfort na dwie czy trzy wtyczki?
Mikrostyki w zamkach mają wpływ tylko na światełko w środku, sprawdź wiązkę do drzwi i jak jest dobra to problem dalej w komforcie jest. Najpierw wiązkę sprawdź.
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Wszystko inne dziala. Ale czy ja zadałem pytanie czy działa Ja pytam czy masz wszystkie zasilania na komforcie?
Tak więc proszę o schemat elektryczny dla Sharana, mianowicie szwankuje centralny zamek i komputer (komfort) jest mi to bardzo potrzebne, bardzo bym prosił o pomoc (dokładnie nie mogę teraz opisać, bo nie ma mojego taty, a to jest jego auto- jak coś to będę do niego dzwonić, więc pytać ) Z góry dzięki ;)
Tam jest wszystko w puszce z bezpiecznikami, nie pamiętam dokładnie gdzie ale tam zabiera napięcie na bezpiecznik chyba od awaryjnych i centralny zamek. Sprawdź czy masz na nich zasilanie.
VIN Wvwzzz9nz7d062487. Tylko ta wersja nie miała alarmu jak się orientuję. Wymienilem moduł komfortu żeby był centralny zamek z kluczka/pilota VW. To już mam zakodowane i dziala. Chcialem dodać czujniki dedykowane - leżą w szufladzie ale wiązka do przerobienia
Moduł komfortu znajduje się na dole i jest przykręcony od dołu do kolumny kierownicy.
1. Nic nie wymyślisz, tylko diody lub przekaźnik z oddzielnymi stykami 2 .Nubira nie posiada funkcji komfort
Sprawdź jak to działa z klucza. Niektóre VW mają coś takiego, że jeśli po zamknięciu kluczem powtórnie przekręcimy klucz w pozycję zamykającą to zamek centralny się odryglowuje. Jeśli tak jest to możesz mieć wrażenie, że zamek wariuje z alarmu kiedy ma podłączony przewód domykania. Nie wiem jak ma V10, ale niektóre alarmy po podaniu impulsu na zamykanie...
Nie działa centralny i szyba w tych samych drzwiach.Są tam dwa plusy,jeden stały i drugi też w zasadzie stały,ale jest sterowany z modułu komfortu i znika on po "uśpieniu" auta.
Can nie jest chyba problemem. W zegarach widać komunikację z modułem komfortu. Gdy odłączę moduł pojawia się błąd, gdy podłączę błąd znika. Poza tym połączyłem bezpośrednio dwoma kablami zegary z modułem komfortu i nic to nie zmieniło. Czyli komunikacja po Can jest. Ale nie mogę połączyć się testerem z żadnym sterownikiem na szynie can komfort. Olałbym...
Chyba immo off nie najlepiej zrobione .
Witam !!! Mam pytanie czy montowany był sterownik do centralnego po pilocie czy tak się nagle stało że zamyka drzwi jeśli montowana centralka to należy ustawić w funkcji komfort czeskim programem powinno pomóc ewentualnie diagnoza czeskim programem funkcji komfort.....
Obejrzyj komfort pod fotelem kierowcy.
jeśli masz alarm to nieraz jest taka opcja w komforcie
No właśnie jest uszkodzony mikrowyłącznik i nie będzie zamykał bo komfort nie widzi zakniętych drzwi-wymień zamek./nienaprawialne/
Witam. Miałem podobny problem na warsztacie z A6 z2003r. przekładka z anglika. Z pilota otwiera i zamyka się całe auto, natomiast z kluczyka od kierowcy tylko zamyka i alarmuje. Gdy chcę otworzyć kluczykiem otwiera tylko drzwi kierowcy a alarm się włącza. I tak ma być. Chyba, że zmienimy kodowanie w komforcie. Gdy w kodowaniu zmienimy bez alarmu to...
do SZYMON BYDGOSZCZ: nie ma znaczenia pod jakim kątem patrzy się na wyświetlacz, albowiem to niczego nie poprawia. Walcząc dalej z tym problemem dostałem się do licznika. Jego oznaczenie to 1J0 919 881D, czyli bez CAN :cry: Natomiast pojawił się promyk nadziei, gdy po rozebraniu zielonej wtyczki prowadzącej do licznika zobaczyłem na pinie 19 przewód...
Witam. A jak z opuszczaniem szyb działa wszystko oświetlenie w środku samochodu? Bo jest jeszcze bezpiecznik od modułu komfortu.
Mi się udało ominąć moduł. Wystarczy zwykły sterownik centralnego zamka z pilotami za 70 zł i działa. Nawet klapę otwiera. Oczywiście światełko trzeba sobie odpuścić lub przerobić jakoś łącząc z czujnikiem na słupku. VW sharan 2.0b 95r
BMW e39 2001r. brak dociagania tylnej klapy, centralny dziala prawidlowo, wiazki tylne sprawdzone bezpieczniki , zamek gorny oraz rygiel dolny zadnych uszkodzen mechanicznych,czy ktos mial podony problem??, czy domykaniem steruje komfort za schowkiem??? skad zamek dostaje info o mozliwosci dociagniecia klapy-czy po drodze jest jakis czujnik zblizeniowy...
W sharanie masz krańcówki na słupkach. Uszkodzenie samych zamków też jest możliwe. Modułu komfortu tam nie ma. Zamkami steruje moduł centralnej elektryki.
Komfort jest na powierzchni nie był zalany nie widać żadnych przypaleń ani zimnych lutów.
Jakie błędy w module komfortu?
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
podłączyłem program polski vag 4.9 nie szczytuje mi wcale opcji centralny zamek w opcji moduł komfortu brak błędów
moduł komfort zamek centralny zamek centralny moduł komfort centralny komfort
parametr maszynowy karta zabezpieczona zapisem zwarcie wirnika klatkowego
subaru outback plazma samsung driver uszkodzony
Toggle Relay with Simultaneous Button Press on PWM Pins Kontrolka ładowania w Citroen Berlingo 1.6 - przyczyny i diagnostyka