Mozesz napisac wiecej na temat sposoby mierzenia kompresji ktory podales bo jest interesujacy. Mówisz i masz (własny tekst przedrukowuję z innego forum). Pomimo tego, że obecne jednostki napędowe ze stajni HDi i nie tylko pracują na innej zasadzie niż "klasyczne" diesle lub pompowtryskiwacze VW/Audi, to nadal potrzebna jest dostatecznie dobra szczelność...
Cześć, Przeszukałem forum elektrody wzdłuż i wszeż. Niestety nie znalazłem satysfakcjonuących i wylewnych odpowiedzi na pytanie: JAK wymienić Łożyska w tej pralce (nadmienię, że jestem, a może byłem lajkonikiem w tych saprawach i jest to/była pierwsza moja próba naprawy, czyli po prostu nie mam/miałem zielonego pojęcia :) - co zresztą przebijało podczas...
Iskra wygląda OK. Podejrzane jest tylko, że nie pojawia się od razu. Nie wiem czy jest ciągła? Powinna przeskakiwać bez słyszalnej przerwy przez cały czas pracy rozrusznika. Mam następne pytania: 1. Czy jak zmieniałeś pasek widziałeś simmering ? Czy on i jego okolica była sucha? 2. Czy zdejmowałeś drugą pokrywę i kontrolowałeś co się tam dzieje? Chodzi...
Porównałem opis uruchamiania kosy fs 80-85 z instrukcji polskiej i angielskiej. W obu instrukcjach piszą aby podczas uruchamiania wcisnąć kolejno : blokadę dźwigni przepustnicy gazu , dźwignię przepustnicy gazu, przełącznik na „START” . Następnie kolejno zwalniać (puszczać ) : dźwignię przepustnicy gazu , suwak „START” i blokadę...
Rozwiązałem problem. Dziś przepłukałem nagrzewnicę w następujący sposób: Odkręciłem zbiornik wyrównawczy i zdjąłem go tak, że wisiał na 4 gumowych rurach. Odpiąłem przewody elektryczne do czujnika poziomu płynu (przypuszczam), Dzięki zwisowi zbiorniczka cały płyn znalazł się w przedniej jego części. Odpiąłem cienki przewód gumowy o średnicy ok 1cm i...
Poszukaj którędy idą oryginalne wiązki przewodów. Najłatwiej jest szukać od strony komory silnika, zdejmij plastki pod wycieraczkami i tam szukaj. Są na pewno dziury po obydwu stronach. Możesz też popatrzeć którędy idzie linka do otwierania maski - ja tak fajną dziurkę wyczaiłem u siebie i niezły skrót, choć to nie a4.
Witam, mam pytanie czy jest jakiś łatwy sposób, aby taki silnik otworzyć bez uszkodzenia? https://obrazki.elektroda.pl/4937370800_... https://obrazki.elektroda.pl/3628258500_...
Silnik w młocie udarowym po wyłączeniu nie chce ruszyć. Żadnych odznak życia. Sprawdziłem omomierzem i bieguny mają przejście. Wirnik także. Jednak po złożeniu silnika wirnik nie wykazuje przejścia. Szczotki dobre. Uzwojenie wirnika i biegunów przy oględzinach mają nie spaloną izolację. Co da się zrobić?
Witam. Zabrałem się do przygotowania kosiarki do sezonu ale utknąłem przy wyjęciu silnika. Odkręciłem śruby mocujące blok silnika od góry oraz nóż od dołu, ale od spodu silnik trzyma plastikowy wirnik, szerszy od otworu w obudowie. Oto zdjęcie http://www.putfile.com/pic/8043161 Jak go oddzielić od silnika? Poprzez ściągnięcie czy kluczem? W sumie nie...
Witam, ktoś się orientuje jak ściągnąć małe kolo pasowe ze zdjęcia? Ściągacz się wykrzywia. Jest tam może gwint? https://obrazki.elektroda.pl/1067475000_...
Witam serdecznie,może ktoś wie jak rozebrać silnik z odkurzacza ZELMER 919 ? Z góry dzięki
Dzień dobry. Pod wiatrakiem znajdują się dwie śruby (okrągłe otwory). W jaki sposób mogę dostać się do łożysk w silniku kosiarki elektrycznej? Jak jest koło pasowe to użyć jakiegoś trójramiennego wyciskacza do łożysk w środek koła pasowego? https://obrazki.elektroda.pl/1458612500_... https://obrazki.elektroda.pl/6433746300_...
Witam wszystkich czytających. Piszę ten temat, ponieważ mam problem z silnikiem elektrycznym od wspomagania. Po zdemontowaniu całej przekładni silnik został odseparowany i zaniesiony do elektromechanika, który nie potrafił oddzielić wału od wirnika, a przez co nie mógł przezwoić silnika. Problem polega na tym, że nie mam pojęcia w jaki sposób mógłbym...
Dzień dobry. Mam dmuchawę do pieca firmy Domer (wykorzystywaną w innym celu). Chciałbym oddzielić wirnik od silnika w celu pełnego oczyszczenia go. Wydaje się to dla mnie skomplikowane w związku z jego budową, a nic nie chcę uszkodzić. Pomoże ktoś? Z góry dziękuję za pomoc.
Witam, mam pewien problem, nie umiem wyjąć silnika z obudowy, nic nie jestem w stanie wykombinować...
Powodem pojawiającej sie wody na dywaniku kierowcy jest sparciała uszczelka pod pokrywką bezpieczników/przekaźników , która znajduje się pod podszybiem. Dostęp tylko od strony komory silnika. Trzeba zdjąć plastikową osłonę podszybia i wtedy odkręcić pokrywę bezpieczników.
Fajne zdjęcia. Wczoraj robiłem autko gdzie się gaz zapalił . Przewody od instalacji gazowej wyglądały identycznie, do tego pęknięty wąż gazowy . Ugasili go zasypując całą komorę silnika śniegiem. Te zdjęcia to raczej skutek niż przyczyna, oglądając całą instalację można stwierdzić gdzie była przyczyna.
Witam w Wielkanocną Niedzielę Zyczę Wszystkim Zdrowych Wesołych Świąt mokrego jajka i wesołego dyngusa albo odwrotnie :D co do mojego problemu z dwoma przewodami sobie poradziłem został mi ten od odmy tam gdzie powinna być grubsza konćówka czyli na króccu pokrywy zaworów jest inny przewód (na zdjeciu zazn. zielono) http://obrazki.elektroda.net/20_12703586...
No to teraz zrób zdjęcia Komory silnika.
To nawet zdjęcia komory silnika nie zrobiono dla samego siebie, co ucierpiało i jak wyglądało?
Witam, powinien być w komorze silnika bliżej prawej strony patrząc z przodu na ścianie grodziowej jeśli tam nie będzie to ten 50A z prawej strony na zdjęciu.
Dzień dobry. Kupiłem peugota 306 1.6 98rok. Ktoś zrobił takie podłączenie przewodu który biegnie od bezpieczników z komory silnika (zdjęcie). Proszę o pomoc, gdzie oryginalnie ten przewód powinien być podpięty. Kiedy go usunę pompa paliwa nie przcuje, jeśli jest wpięty pompa pracuje cały czas po włączeniu zapłonu.
Sądząc z ilości kabli do silnika, autor ma CMD5, który w ogóle nie ma krańcówki częściowego otwarcia. Ale (do autora postu) niech wstawi dokładne zdjęcie całej komory silnika napędu z widocznymi wszystkimi elementami i kabelkami.
Dodaj poniższe informacje, to będziemy działać: 1. Oznaczenie silnika (kod) 2. Zdjęcie przełącznika gazu 3. Zdjęcie komputera gazu 4. Zdjęcie komory silnika
Taki model posiadasz? DEMONTAŻ I PONOWNY MONTAŻ - Otworzyć urządzenie, najpierw wyłączyć przycisk pokrętła Vario, a następnie zdjąć pierścień pod pokrętłem, po czym śrubę (A) pod pokrętłem Vario można zdjąć za pomocą śrubokręta. - Po zdjęciu osłony filtra można usunąć drugą śrubę (B) do zwalniania panelu tylnego. - Osłonę przeciwkurzową, panel przycisków,...
Witam Dziękuję za zgłoszenie. Chcę się upewnić, że mówimy o tej samej skrzynce bezpieczników, są dwie. Jedna w komorze silnika i jedna w kabinie kierowcy. Którą z nich wymieniłeś? Załączam zdjęcie skrzynki bezpieczników w komorze silnika mojego samochodu. Zgaduję, że tak, ale chcę mieć absolutną pewność przed zakupem. Czy możesz potwierdzić lub zaprzeczyć...
Alojzynikt, poczytaj temat od początku, gdzieś tam jest zdjęcie komory silnika z zaznaczonymi urządzeniami. A czujnik jest tak z 15 cm od lewej strony, podwieszony od góry.
Na zdjęciu drugim widać te bezpieczniki w komorze silnika
Czy można to zrobić jakoś sensownie, jeśli dolot przechodzi przez całą długość komory silnika, tak jak na zdjęciu? Wyrzucenie wszystkich puszek i zastosowanie np. samej jednej długiej rury prosto do puszki filtra powietrza zda egzamin?
Witam kolegów, Mam Citroena C4 I z 2006 r., silnik 1,6 16V. Poszukuję odpowiedzi na pytanie, co to jest za część. Znajduje się ona nad kołem z przodu po prawej stronie, bliżej kabiny pasażerskiej, prawie w rogu błotnika, ale nie w komorze silnika. Załączam zdjęcie. Podczas oczyszczania nadkola z rdzy przy pomocy wiertarki ze szczotką w chwili nieuwagi...
Pomagało mi w takich przypadkach podgrzanie palnikiem propan-butan blachy dookoła osi silnika.
Cześć, czy ktoś orientuje się, od czego jest ten bezpiecznik ze zdjęcia? W samochodzie Citroen Xsara N1, 2000 r., 1,4 l, benzyna. W skrzynce bezpieczników w komorze silnika. Oznaczony G i jest duży — 30 A. Nie mogę w żadnym schemacie ani w informacjach w internecie znaleźć, za co odpowiada. Dlatego, że producent uznał, że bezpieczniki sekcji "B" nie...
Czyżby ten przewód szedł do rozrusznika? Na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=H1oLY80s... wygląda jakby wyciągał go z tego miejsca. Jakbyś mógł zrobić jeszcze zdjęcie od przodu i nie tak blisko, aby mieć rzut na całą komorę silnika.
to jest tak prosta czynność, że można to zrobić samemu, na dworze, bez kanału... Ty może byś zrobił, ale nie dziewczyna w niemcowni, gdzie nawet otwarcie klapy komory silnika i zdjęcie pokrywy filtra powietrza budzi sensację.
Ma 110 KN, pompowtryski, Raczej jak 110 KM to pompa rotacyjna a nie pompowtryski. Daj zdjęcie komory silnika z góry bez osłony (jak jeszcze jest).
Ani chybi jest to zdjęcie wnętrza komory silnika samochodu. :)
Daj zdjęcie oznaczeń widniejących na przedniej szybie.
Panowie ma ktoś schemat przekaźników w komorze silnika? Chodzi o te na zdjęciu.
Odnośnie tego wibrującego brzęczenia, to może być spowodowane jakiś niedokręconym elementem w komorze silnika. Oprócz tego na zdjęciu, które wstawiłeś pod filmem widać, że masz wstawiony (wspawany) nieoryginalny łącznik elastyczny, który jest już nieszczelny i wypuszcza spaliny (widać okopcenia) z obydwu stron łącznika.
Witam! Radzę nie eksperymentować z ładowaniem akumulatora który jest podłączony do instalacji. Możesz go pozostawić w komorze silnika, ale klemy trzeba zdjąć. No i oczywiście trzeba odkręcić korki na celach.
To co zaznaczyłeś to krzywka programatora , nie ma wpływu na zatrzymywanie programatora(no chyba że blokuje mechanicznie ) Na początek proponuję wyczyścić komorę powietrzną hydrostatu , dostęp po zdjęciu lewej osłony Opisz dokładnie w jakim miejscu się zatrzymuje i co pracuje (pompa , silnik , programator itp.)
Zrób zdjęcia, w komorze silnika też.
Daj zdjęcie komory silnika i tego jak spiałeś to ze skrzynią.
Daj zdjęcie komory silnika bo wg mnie tam jest 1.9 tdi ma pompowtryskach (kod ATD). Jak kręcisz i nie odpala to wskazówka obrotomierz się podnosi?
Kopułka jest połączona z cewką kablem WN. Zrób zdjęcie komory silnika.
Zrób zdjęcie komory silnika,gdzie zamontowane są elementy instalacji gazowej.
Kierownicę i licznik wykręcasz. Za licznikiem są jeszcze 2 śrubki. I jeszcze jedna śruba która trzyma konsolę jest od strony komory silnika (na imbus 5mm). Belkę po zdjęciu deski i odpięciu instalacji od belki.
Witam, mam pytanie ponieważ jestem posiadaczem od niedawna Audi A3 8P 2.0 FSI i nie wiem od czego jest czarny zbiorniczek po lewej stronie jak stoimy przodem do komory silnika, proszę o podpowiedź od czego on jest? Dodaje zdjęcie komory silnika
Wstaw zdjęcia komory silnika bo jak nie możesz znajść to cięzko będzie.
Aku normalnie w komorze silnika, start-stop jest i działa bez problemu, znalazłem zdjęcia wiązek alternatora w znanym portalu aukcyjnym, chyba położę się pod samochód i przejrzę to, bo jest dość prosta
fuel pump realy - przekażnik pompy paliwa, bezpiecznik w komorze silnika nad lewym nadkolem, przekaźnik też. Dostęp do pompy powinien być jak zdejmiesz osłone pod kanapą pasażerów z tyłu, sprawdź ewentualnie za pomocą kodów błyskowych (autodiagnostyka) czy nie jest uszkodzony element optyczny w aparacie zapłonowym efekt będzie podobny. Złącze jest pod...
Jeździłem dzisiaj tym samochodem dłuższy czas i jest golf słaby nie pracuje tak jak ma być,sond nie sprawdzałem bo już wcześniej były wymieniane i to nie jedna tylko po 3 sztuki na sondę w okresie 3 miesięcy wiem że się to zdarza, że mogą być wadliwe, ale jest to bardzo mało prawdopodobne bardziej skłaniał bym się do teorii złej mieszanki. Ale sprawdzę...
seat toledo 1,9 tdi 90 km 96-99 rok mam podobny problem z ABS, błąd 1276 Hydraulikpumpe ABS-V64 - sygnał poza wartością graniczną, w czasie jazdy jak się silnik rozgrzeje zapala mi się ABS, jak ostygnie następnego dnia to spokój aż do rozgrzania silnika, ok 40 km trzeba przejechać żeby komora silnika się dobrze rozgrzała, rozebrałem pompę wymyłem zaworki...
Tak ma być. Świece powyżej temperatury mniej więcej 4 stopni nie włączają się przed uruchomieniem silnika. Po uruchomieniu włączają się żeby przyspieszyć rozgrzewanie komory i zmniejszyć emisję spalin. Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury i sprawdź czy się włączą.
Pompa elektryczna w zbiorniku powinna pompować paliwa do komory silnika. Powinno być ją słychać przy przekręceniu kluczyka. zdejmij przewód paliwowy zasilający filtr paliwa i podłącz go do bańki i sprawdź czy się napełni po przekręceniu zapłonu lub po próbie uruchomienia silnika
Pompa jest tylko za pasażera fotelem,druga pokrywa to drugi czujnik poziomu w drugiej komorze. Tam jest teź węxk powrotny z silnika. Podczas kręcenia powinń być słychać jak pracuje. Można też zdjąć ten powrotny i włożyć go do słoika ,druga osoba niech kręci,powinno być ciśnienie do 3Atm. Jak nie pracuje to albo się skończyła ,albo bezpiecznik padł.
Witam wszystkich Mam problem ze swoim Peugeotem (sedan, 1.4, 99r wersja husky). Poprzedni właściciel wyjął filtr kabinowy i przez te wszystkie lata nazbierało się w tunelach ogrzewania masa syfu, który nie nadaje przyjemnego zapachu podczas grzania...W każdym razie chcę zdjąć deskę rozdzielczą, wymyć wszystkie tunele, wyczyścić nagrzewnicę i puścić...
Coś kręcisz, meganka bez wspomagania??? Daj zdjęcie komory silnika.
witam aby wyjąć nagrzewnice należy: wymontować skrytke na dokumenty podstawić naczynie pod końcówki przewodów ogrzewania w komorze silnika. zdjąć węże (podwiesić je ponad bryłe silnika lub zatkać aby płyn nie wyleciał można zacisnąć zaciskami ale na starych nie polecam) ,następnie można dmuchnąć w jedną z końcówek aby wyleciał płyn z nagrzewnicy(ile...
bezpiecznik komora silnik spalić komora silnik wilgoć komora silnik
olympus rozładowana pakiet 18650 ładować kaseta lusterkiem
zwrotnica krasula zwrotnica krasula
Piekarnik Whirlpool: Komunikat "Zamknij drzwi" mimo zamknięcia Cannot access 192.168.8.1 on Huawei, GL.iNet, or other routers – troubleshooting web UI unreachable