Witam. Postaram opisać się mój przypadek, który udało mi się samodzielnie rozwiązać. Na wstępie przepraszam za brak zdjęć, ale nerwy dawały się we znaki podczas naprawy i jakoś nie było na to ochoty :) Pojazd to VW Passat B6 z 2006 roku. A w nim ogrzewanie postojowe "standheizung" firmy Webasto, model Thermo Top V bez telestartu, tylko programowane...
Panowie potrzebuje pomocy po zapaleniu silnika nie gaśnie mi kontrolka silnika byłem na komp Gość zdiagnozowal że wystąpił błąd z wtryskiwaczem komora 2 błąd skasował i wszystko było ok po 2 dniach kontrolka znów się zapaliła . Co to może być oznaczać . Dodam że silnik pracuje idealnie równo nie traci mocy gość sprawdził mi jeszcze pracę wtryskiwaczy...
Dawno temu miałem podobny problem w Wartburgu 1.3 i tam właśnie zbierało się "coś" w filtrze paliwa, ale nie była to chyba sama woda, była to bezbarwna, cięższa od paliwa ciecz. Jak auto stało to była płynna, a gdy paliwo zaczynało przepływać przez filtr - "ścinała się" i blokowała przepływ paliwa. Efekt był taki, że silnik dało się uruchomić i przejechać...
Takie różnice w bipach kwalifikują PD do wymiany. Nic nikogo tu nie kwalifikuje.Teoretycznie grupa 13 służy do identyfikacji nieprawidłowo pracującego cylindra nie wtrysku.Więc kolega powinien sprawdzić ciśnienie na tym garze. Czy mogłoby także pomóc poprawienie ustawienia odległości od krawędzi głowicy? Nie koniecznie ,widziałem już zamontowane pompowtryski...
Szkoda, że coraz mniej spotyka się silników bezkolizyjnych (jeden z ostatnich to chyba 8-zaworowy 1,6 OPLA ASTRY), a szkoda bo to zawsze mniejsze ryzyko (niestety fabryki szukają oszczędności i nie są zainteresowane tym czy silnik jest bezkolizyjny czy też nie). Wiadomo dlaczego są coraz częściej silniki kolizyjne, chociaż mogłyby być bezkolizyjne....
Jak potrzebny ci ten BT to wypnij oryginalny bezpiecznik i przełącz się za pomocą kabelka na inny który dostaje zasilanie po włożeniu kluczyka. Przynajmniej do czasu zlokalizowania usterki nie będzie ci aku rozładowywało.
Nie, od SDI nie będzie pasowała. Musisz mieć głowicę od silnika z wtryskiem pośrednim, z komorami wirowymi w kadłubie głowicy. Szukaj od silników z oznaczeniami "AAZ" bądź "1Y".
Wszystko masz w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika...
Chyba tak bo montowałem kilka kompletów OSRAM,ów z wyższej półki, wszystkie miały homologację i wszystkie świeciły na pół gwizdka z pozycją. Salony samochodowe oferowały je też do nowych aut.
problem jest nastepujacy. jezeli silnik jest zimny, po nocy po kilku godzinach postoju pali "na dotyk", a jezeli jest ciply ( po zgaszeniu, kilka-kilkanascie minut) trzeba krecic kolo 5-8sekund zanim zatrybi. VAG-COM nie pokazuje zadnych bledow, samochod nie kopci, przyspiesza ok, praca rowna. od czego zaczac.
Witam, mam Passata vr6 mam problem z obrotami na biegu jałowym jest wszytko dobrze ale w czasie jazdy to obroty rosną bardzo powoli jak w dieslu i największe obroty to 4500, nie wiem co jest z nim. Mam przerobiony wlot powietrza, nie myślę ze to może być problem.
passat 90' potrzebuję adres lub telefon dobrego mechanika,z Warszawy który zna się na passatach mam problem z autem jak jest niska temperatura to żle pali i nie trzyma obrotów nawet gdy jest rozgrzany to ma ochotę gasnąć kogoś kto się zna sondach lambda czujnikach temp. silniczkach polożenia przepustnicy proszę o kontakt sojkakrzysztof(at)o2.pl lub...
Witam. Z zawodu jestem wyuczonym mechanikiem samochodowym, dokonałem wł przekładki silnika w moim Passacie b4 z żadnego silnika 1.6 TDiC na 1.9 1z TDI. Ze strony mechaniki zostało wszystko złożone parę elementów nie istotnych do odpalenia tego silnika nie zostały jeszcze założone(podciśnienie, węże turbiny, chłodzenie itp...) Problem tkwi w tym że kompletnie...
mam problem gdyz mój 90 konny silnik w passacie wyziona ducha, znalazlem drugi o wiekszej mocy 110 KM.Pytanie to czy musze zmieniac równiez komputer i skrzynie biegów? czy nie bedzie zadnych problemów z zamontowaniem silnika 110 z 98r. do passata z 97 r. 90 konnego :?: z góry dzieki,mozecie odpisac na tomeksoczo(at)poczta.fm
Witam, posiadam Passata 1,8 z 1997r. Mam problem z odpalaniem samochodu. 0 błędów na Vag-u. Podczas przekręcania kluczyka na zapłon nie załącza się na chwilę pompa paliwa aby dobić ciśnienie na listwie wtryskowej. W momencie gdy ręcznie włączę pompę (obejście w instalacji elektrycznej - przekaźnik pompy) na chwilę przed odpaleniem wszystko jest OK -...
Problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Trochę poczytałem i sądzę, że jest to spowodowane pompą wtryskową (tzn na zimnym pali od razu, na rozgrzanym nie chce, trzeba odczekać - więc utwierdzam się że wina leży po stronie pompy wtryskowej). Moje pytanie jest takie ponieważ czasami zdarza się, że silnik się uruchamia i po 2 sek gaśnie. Uruchamia się...
Witam. Nie działa silnik szyby pasażera z przodu. Silnik wymieniałem na inny ( używany ) bo stary uszkodziłem i wyrzuciłem niestety nie sprawdzając jego oznaczeń. Nowo założony silnik jedynie pociągnął szybę do góry po czym umarł. Nie działa w żadnym wypadku. Błędów nie wywala. Sprawdziłem napięcia - są. Masa na brązowym jest. CAN dochodzi do komfortu....
Witam wszystkich posiadam samochod vw passat b4 2.0 benzyna 115 koni moc ma jakby mial 50 koni przyspiesza jak 1.4 benzyna strzela przez tlumik (kicha) pomocy bo juz sil nie mam wymienilem nastepujace zeczy: filtr paliwa filtr powietrza czujnik temperatury swiece przeplywomiez wszystkie wezyki brak jakiegokolwiek lewego powietrza kopulka ,palec hamulce...
Witam pisze juz drugi raz bo kolega moderator nie wytrzymal i wywalil 1,8 bosch mono silnik RP ta czesc dotyczy i gazu i benzyny mam problem z moim "paszczatem" mianowice jak jest zimny to gasnie jak sie rozgrzeje trzyma skubany wysokie obroty (jak ma dobry humor to po okolo 30 min jazdy i zgaszeniu i ponownym zapaleniu jest ok objaw zalewania <chyba...
posiadam passata1,9td 1996. mam problem z uruchomieniem silnika wyglada tak jakby nie dostawal paliwa. W ktorym miejscu znajduje sie elektrozawor, do pompy dochodza 3 pary przewodow. Prosze o pomoc
Witam. Mam taki problem z passatem b5 1.8 20V. Problem jest taki: słabo wchodzi w obroty, nie ma mocy tak jak by coś go trzymało. Nie wiem już co robić! wymieniłem przepływomierz oraz przepustnice w kolektorze i nadal samochód jest zamulony. Mam zamontowany gas firmy Kme sekwencja. Może to przez gaz i jeszcze jedno silnik chodzi jak diesel jest bardzo...
Witam wszystkich. Mam problem z moim paskiem.Od kiedy go kupiłem dzieje się tak że jeżeli silnik całkowicie wystygnie,pierwszy rozruch (np. poranny) wygląda tak jakby zapalił tylko na jeden cylinder.Po zgaszeniu lub zgaśnięciu samoczynnym,co następuje po kilku sekundach natychmiast odpala bez problemu i do puki nie wystygnie całkowicie , pali normalnie...
Witam Mam problem jak w temacie. Passat 2008rok kod silnika BZB. Auto chodzi jakby na trzech cylindrach, ciężko ma utrzymać obroty biegu jałowego i nie chce się wkręcać na obroty. Błędy jakie występują po pewnym czasie jak się go uruchomi to 08213- czujnik położenia klapek w kolektorze dolotowym, 00665- ciśnienie doładowania poza granicą i wypadanie...
Witam mam następujący problem z passatem, rocznik 89 - w czasie jazdy około 120km/h co jakiś czas zapala się żółta kontrolka elektroniki silnika, a sam silnik na próbę dodania gazu reaguje gwałtownym zdławieniem. Pomaga wrzucenie na czwórkę - wtedy kontrolka gaśnie, a silnik na jakiś czas odzyskuje moc. Co to może być? Wydaje mi się również, że zaczął...
pali na dotyk gdy sie rozgrzeje faluje na obrotach czasami gasnie..a w autonacie to jest problem...wymieniona cewka zaplonowa ..swiece i kable co mu moze dolegac?
witam mam takie pytanie czy spotkał się ktoś z was z takimi objawami (passat b3 2.0 16v 9A) po odpaleniu samochodu nie mam wolnych obrotów ale gdy tylko go przegazuje do ok 4000 obr. jest wszystko w porządku , dopóki go nie zgaszę mam wolne obroty ale bez przekroczenia tego progu mogę zapomnieć o nich. Oczywiście chodzi mi o jazdę na benzynie proszę...
Proszę o pomoc- w passacie 1.8 benzyna (B5) padł mi akumulator po tym jak auto stało 10 dni w garażu. Po wymianie akumulatora zacząłem mieć problemy z rozruchem auta tzn. gdy go zapalam w silniku coś strzela i auto gaśnie, po kilku rozruchach i takim strzelaniu uspokaja się i dalej wszystko jest ok. Powtarza się to jak samochód stoi ok. 7-8godz. Mechanik...
Witam, przełożyłem silnik w Passacie 1.9 130 KM 2001 r. Przełożyłem sam supek, była 5-biegowa skrzynia, a ja mam 6. Przełożyłem go bez skrzyni, założyłem dwunastkę od swojego razem z skrzynią. Po czym złożyłem wszystko, a auto nie odpala. Znaczy, przekręcam kluczyk, a nie słychać, żeby nawet rozrusznik startował. Co może być? Pomóżcie, proszę. Z góry...
Jak w temacie poszukuje takiego schematu elektrycznego silnika i ECU Mam passata po przeszczepie roztrzaskanego komputera i wtyczki niestety wiazka rozni sie od mojej kilkoma przewodami i nie mam schematu :(
a co bylo przyczyna niskiego poziomu plynu? koniec klockow hamulcowych. pamietaj przed wymiana klockow wyssac troszke plynu , bo przy wciskaniu tloczka zaleje przegrode komory silnika , a plyn luuuuubi lakier. ;) pzdr
bezpiecznik w komorze silnika w skrzynce bezpiecznikow
Bo jest przy pompie hamulcowej w komorze silnika. Sensu sprawdzania nie widzę.
Na stronie VAGCAT.COM jest jeszcze jeden przekaźnik od ABS, na dodatkowym panelu przekaźników, na nim są jeszcze przekaźniki od pompy paliwa oraz wentylatora chłodnicy, ale gdzie to wszystko się znajduje - nie wiem, myślę że gdzieś w środku kabiny, albo w komorze silnika. Może gdzieś w pobliżu komputera.
Sprawdź sobie nagrzewnice elektryczna, jak masz. W komorze silnika przy skrzynce bezpieczników, bezpiecznik 100 amper.(niebieski) odkręć przewód. Przynajmniej u mnie tak jest. Też miałem ten problem i okazała się nagrzewnica.
Jaki problem,VAG1552->test elementów wykonawczych->zawór wylotowy tylny lewy i po sprawie. Z drugiej strony nie sprawdzałeś instalacji ,bo na drodze "miejsce pod kanapą tylną" a "komora silnika",czyli cała długość samochodu mogą się robić cuda i cudeńka,albo kasztani się sterownik. Zawór ma około 13 om.
na początek masy w komorze silnika na grodzi
Do autora - przygotuj sobie jakieś małe żaróweczki 1-5W z przewodami, podłącz pod świece grzania komory spalania i płynu oraz masa z akumulatora lub silnika. Woltomierz podłącz na klemy akumulatora. Uruchom silnik i obserwuj. Wyniki obserwacji przedstaw osobom które próbują ci pomóc, bo zdalnie inaczej tego nie da się zrobić. Jak to przerasta twoje...
A czy coś wcześniej było robione ? Nagraj filmik jak kręcisz go z rana z komory silnika
wyglada na przetartą wiązke w komorze silnika (błędy od czujnikow połozenia wałków)
Niestety dalszy ciąg problemów z passatem. W sterowniku silnika pojawił się błąd 65535 - uszkodzenie wewnetrzne sterownika. Samochod czasem nie daje sie uruchomic, raz odpali za 1 razem innym razem po 20 kreceniach rozrusznikiem. Podczas jazdy czuc ze szarpie, w szczegolnosci przy przyspieszaniu, odczuwalny tez duzy spadek mocy. Właścicielka twierdzi...
Mało to jakoś widzę... Może tak prościej: do 30 przekaźnika przez bezpiecznik plus z akumulatora. 87 na reflektory (żółty). 86 masa. 85 z żółtego od 56 włącznika. Jeśli jednak już Kolega daje przekaźniki, czy nie można kompleksowo, za skrzynką w komorze silnika, jeden przekaźnik na każdą z żarówek? Dam później linka do opisu jak ja to robię.
Przy otwartych drzwiach kierowcy zdejmij zaślepkę na boku tapicerki (nie widoczna gdy drzwi zamknięte) pozostałe w komorze silnika.
Kolego albo komora silnika albo pod kokpitem kierowcy.
Błędy w innych sterownikach ? Sprawdzone bezpieczniki w komorze silnika ? Auto po dzwonie ? Tak nagle się to stało ? Coś było robione ?
Ten jest chyba sterujący, nie jestem pewien czy w TDI nie ma w komorze silnika z bezpiecznikiem obwodu ?
Skoro masz Vaga to zrób test elementów silnika i będziesz wiedział czy przekażnik działa, bezpiecznik świec jest 80 A w skrzynce elementów elektr. w komorze silnika po lewej
Zobasz czy weze od i do nagrzewnicy sa gorace (od strony komory silnika)
A zagladl ktos jak wyglada komora przepustnicy?? Pozdr.
Witam.Poszukaj tutaj. http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=pag... Sprawdź też skrzynkę bezpiecznikową w komorze silnika.
SB 16 to bezpiecznik w skrzynce w komorze silnika (10A), po zapłonie
Witam. Mam zamontowane radio CB w samochodzie. Do wczoraj wszystko pracowało super. Dzisiaj nie da się już słuchać ,bo słychać tylko zakłócenia od układu zapłonowego.Podobno jest to wynik braku masy silnika do karoserii.Poza tym wymieniłem kable zapłonowe wraz ze świecami, oraz kopułką.Nic to nie dało. Chciałbym sprawdzić te masy . ale nie wiem gdzie...
Po prostu brak zasilania na tych elementach. Bezpieczniki w komorze silnika sprawdź.
Sorki za błąd pompę wtryskową, a czujnik jest między silnikiem a ścianką grodziową komory silnika na wężu wody.
Czasami na naklejce w komorze silnika koło VINu jest symbol silnika 170 to BMR 140 to BKP, BMP
Możliwe. Ten układ do 60 stopni temperatury chłodziwa, dogrzewa selektywnie komorę spalania świecami.
Widzę że do tego silnika 1.8TSI znajduje mi kilka różnych sond lambda, mnie chodzi o tą znajdująca się miedzy blokiem silnika a katalizatorem (przed katalizatorem). Jest zamontowana w komorze silnika przy samej grodzi przedziału pasażerskiego. Proszę o pomóc w znalezieniu odpowiedniego numeru części zamiennej.
Witam mam passata b5 i mam problem A kto nie ma problemu mając passata B5 ? Musisz odszukać w komorze silnika wtyczki na dwa piny (jeżeli nikt nie wyciął). Na włączonym zapłonie zwierasz te piny i wtedy musi zaświecić światło wstecznego, a dalej to już wiesz co robić. Zapomniałem że wcześniej był automat, kieruj się radą milejow (post następny).
w komorze silnika patrząc pod maskę to po prawej stronie bloku, włożony do plastikowego króćca przykręconego do bloku silnika wychodzi z niego gruby wąż na chłodnicę
Stawiam na łącznik elastyczny w komorze silnika, najczęstsza przyczyna.
Czujnik temperatury cieczy jest w bloku silnika a jego wiązka leci w komorze silnika aż do podszybia gdzie jest sterownik silnika
Kabel jest elementem wiązki komory silnika,wchodzi bezpośrednio do wskaźników,żeby go odnaleźć pod maską,musiałbyś pruć izolację wiązek Ewd to skrót od schematy elektryczne
To rozbiesz puszkę tą na podszybiu w poszukiwaniu wody. Tam są kostki które łączą komorę silnika z budą.
A po co cała deskę.Chcesz sobie narobić roboty?Zgnite kable będą w okolicy komfortu.Może być też korozja lub woda w okolicy przejścia kabli z komory silnika do wewnątrz auta.Odkręć pokrywę komputera pod maską z lewej strony.Zobacz czy nie ma korozji i wilgoci.Jak jest sprawdź czy spływy z podszybia(pod aku i koło serwa) drożne bo to ważne.
SB skrzynka w komorze silnika, SC po lewej stronie deski SD prawej stronie deski
Gdzie w Passacie 2000 rok. są nr. vin lub inne ukryte znaki?Oczywiście na ściance grodziowej w komorze silnika sprawdziłem.Ale gdzie jeszcze? pzdr.
Sprawdź, czy masz napięcie na bezpieczniku nr 7 w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika. 15 amperowy.
Aku normalnie w komorze silnika, start-stop jest i działa bez problemu, znalazłem zdjęcia wiązek alternatora w znanym portalu aukcyjnym, chyba położę się pod samochód i przejrzę to, bo jest dość prosta
Witam ponownie. Wildze ze sporo osób zaglada na ten post. Znalazlem przyczyne tych wariacji w Passacie. Okazalo sie ze wiazka wychodzaca z komory silnika mam przetarte kable. Trzeba rozciac plastikowa izolacje i polutowac i poizolowac przewody. Po tej operacji wszystko dziala. Pozdrawiam i dziękuje Tomasz
To na pewno nie ma związku z komora silnika prędzej ze stacyjką i licznikiem lub ecu w podszybiu.
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
passat komora silnika wilgoć komora silnik komora silnik laguna
mechanizm wycieraczka peugeot kamera podgląd internet voice enable
krzyżak electrolux kuchnia gazowa
Problemy z odbiorem DVB-T2 wieczorem i rano Programator do mikroprocesora MC9S08AC32CFGE - wybór