Witam. Postaram opisać się mój przypadek, który udało mi się samodzielnie rozwiązać. Na wstępie przepraszam za brak zdjęć, ale nerwy dawały się we znaki podczas naprawy i jakoś nie było na to ochoty :) Pojazd to VW Passat B6 z 2006 roku. A w nim ogrzewanie postojowe "standheizung" firmy Webasto, model Thermo Top V bez telestartu, tylko programowane...
Panowie potrzebuje pomocy po zapaleniu silnika nie gaśnie mi kontrolka silnika byłem na komp Gość zdiagnozowal że wystąpił błąd z wtryskiwaczem komora 2 błąd skasował i wszystko było ok po 2 dniach kontrolka znów się zapaliła . Co to może być oznaczać . Dodam że silnik pracuje idealnie równo nie traci mocy gość sprawdził mi jeszcze pracę wtryskiwaczy...
Dawno temu miałem podobny problem w Wartburgu 1.3 i tam właśnie zbierało się "coś" w filtrze paliwa, ale nie była to chyba sama woda, była to bezbarwna, cięższa od paliwa ciecz. Jak auto stało to była płynna, a gdy paliwo zaczynało przepływać przez filtr - "ścinała się" i blokowała przepływ paliwa. Efekt był taki, że silnik dało się uruchomić i przejechać...
Takie różnice w bipach kwalifikują PD do wymiany. Nic nikogo tu nie kwalifikuje.Teoretycznie grupa 13 służy do identyfikacji nieprawidłowo pracującego cylindra nie wtrysku.Więc kolega powinien sprawdzić ciśnienie na tym garze. Czy mogłoby także pomóc poprawienie ustawienia odległości od krawędzi głowicy? Nie koniecznie ,widziałem już zamontowane pompowtryski...
Szkoda, że coraz mniej spotyka się silników bezkolizyjnych (jeden z ostatnich to chyba 8-zaworowy 1,6 OPLA ASTRY), a szkoda bo to zawsze mniejsze ryzyko (niestety fabryki szukają oszczędności i nie są zainteresowane tym czy silnik jest bezkolizyjny czy też nie). Wiadomo dlaczego są coraz częściej silniki kolizyjne, chociaż mogłyby być bezkolizyjne....
Jak potrzebny ci ten BT to wypnij oryginalny bezpiecznik i przełącz się za pomocą kabelka na inny który dostaje zasilanie po włożeniu kluczyka. Przynajmniej do czasu zlokalizowania usterki nie będzie ci aku rozładowywało.
Nie, od SDI nie będzie pasowała. Musisz mieć głowicę od silnika z wtryskiem pośrednim, z komorami wirowymi w kadłubie głowicy. Szukaj od silników z oznaczeniami "AAZ" bądź "1Y".
Wszystko masz w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika...
Chyba tak bo montowałem kilka kompletów OSRAM,ów z wyższej półki, wszystkie miały homologację i wszystkie świeciły na pół gwizdka z pozycją. Salony samochodowe oferowały je też do nowych aut.
a co bylo przyczyna niskiego poziomu plynu? koniec klockow hamulcowych. pamietaj przed wymiana klockow wyssac troszke plynu , bo przy wciskaniu tloczka zaleje przegrode komory silnika , a plyn luuuuubi lakier. ;) pzdr
bezpiecznik w komorze silnika w skrzynce bezpiecznikow
Na stronie VAGCAT.COM jest jeszcze jeden przekaźnik od ABS, na dodatkowym panelu przekaźników, na nim są jeszcze przekaźniki od pompy paliwa oraz wentylatora chłodnicy, ale gdzie to wszystko się znajduje - nie wiem, myślę że gdzieś w środku kabiny, albo w komorze silnika. Może gdzieś w pobliżu komputera.
Sprawdź sobie nagrzewnice elektryczna, jak masz. W komorze silnika przy skrzynce bezpieczników, bezpiecznik 100 amper.(niebieski) odkręć przewód. Przynajmniej u mnie tak jest. Też miałem ten problem i okazała się nagrzewnica.
Jaki problem,VAG1552->test elementów wykonawczych->zawór wylotowy tylny lewy i po sprawie. Z drugiej strony nie sprawdzałeś instalacji ,bo na drodze "miejsce pod kanapą tylną" a "komora silnika",czyli cała długość samochodu mogą się robić cuda i cudeńka,albo kasztani się sterownik. Zawór ma około 13 om.
na początek masy w komorze silnika na grodzi
Do autora - przygotuj sobie jakieś małe żaróweczki 1-5W z przewodami, podłącz pod świece grzania komory spalania i płynu oraz masa z akumulatora lub silnika. Woltomierz podłącz na klemy akumulatora. Uruchom silnik i obserwuj. Wyniki obserwacji przedstaw osobom które próbują ci pomóc, bo zdalnie inaczej tego nie da się zrobić. Jak to przerasta twoje...
A czy coś wcześniej było robione ? Nagraj filmik jak kręcisz go z rana z komory silnika
wyglada na przetartą wiązke w komorze silnika (błędy od czujnikow połozenia wałków)
Niestety dalszy ciąg problemów z passatem. W sterowniku silnika pojawił się błąd 65535 - uszkodzenie wewnetrzne sterownika. Samochod czasem nie daje sie uruchomic, raz odpali za 1 razem innym razem po 20 kreceniach rozrusznikiem. Podczas jazdy czuc ze szarpie, w szczegolnosci przy przyspieszaniu, odczuwalny tez duzy spadek mocy. Właścicielka twierdzi...
Mało to jakoś widzę... Może tak prościej: do 30 przekaźnika przez bezpiecznik plus z akumulatora. 87 na reflektory (żółty). 86 masa. 85 z żółtego od 56 włącznika. Jeśli jednak już Kolega daje przekaźniki, czy nie można kompleksowo, za skrzynką w komorze silnika, jeden przekaźnik na każdą z żarówek? Dam później linka do opisu jak ja to robię.
Przy otwartych drzwiach kierowcy zdejmij zaślepkę na boku tapicerki (nie widoczna gdy drzwi zamknięte) pozostałe w komorze silnika.
Błędy w innych sterownikach ? Sprawdzone bezpieczniki w komorze silnika ? Auto po dzwonie ? Tak nagle się to stało ? Coś było robione ?
Kolego albo komora silnika albo pod kokpitem kierowcy.
Ten jest chyba sterujący, nie jestem pewien czy w TDI nie ma w komorze silnika z bezpiecznikiem obwodu ?
Skoro masz Vaga to zrób test elementów silnika i będziesz wiedział czy przekażnik działa, bezpiecznik świec jest 80 A w skrzynce elementów elektr. w komorze silnika po lewej
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Zobasz czy weze od i do nagrzewnicy sa gorace (od strony komory silnika)
A zagladl ktos jak wyglada komora przepustnicy?? Pozdr.
SB 16 to bezpiecznik w skrzynce w komorze silnika (10A), po zapłonie
Witam.Poszukaj tutaj. http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=pag... Sprawdź też skrzynkę bezpiecznikową w komorze silnika.
Po prostu brak zasilania na tych elementach. Bezpieczniki w komorze silnika sprawdź.
Witam. Mam zamontowane radio CB w samochodzie. Do wczoraj wszystko pracowało super. Dzisiaj nie da się już słuchać ,bo słychać tylko zakłócenia od układu zapłonowego.Podobno jest to wynik braku masy silnika do karoserii.Poza tym wymieniłem kable zapłonowe wraz ze świecami, oraz kopułką.Nic to nie dało. Chciałbym sprawdzić te masy . ale nie wiem gdzie...
Możliwe. Ten układ do 60 stopni temperatury chłodziwa, dogrzewa selektywnie komorę spalania świecami.
Sorki za błąd pompę wtryskową, a czujnik jest między silnikiem a ścianką grodziową komory silnika na wężu wody.
Czasami na naklejce w komorze silnika koło VINu jest symbol silnika 170 to BMR 140 to BKP, BMP
Witam mam passata b5 i mam problem A kto nie ma problemu mając passata B5 ? Musisz odszukać w komorze silnika wtyczki na dwa piny (jeżeli nikt nie wyciął). Na włączonym zapłonie zwierasz te piny i wtedy musi zaświecić światło wstecznego, a dalej to już wiesz co robić. Zapomniałem że wcześniej był automat, kieruj się radą milejow (post następny).
w komorze silnika patrząc pod maskę to po prawej stronie bloku, włożony do plastikowego króćca przykręconego do bloku silnika wychodzi z niego gruby wąż na chłodnicę
Kabel jest elementem wiązki komory silnika,wchodzi bezpośrednio do wskaźników,żeby go odnaleźć pod maską,musiałbyś pruć izolację wiązek Ewd to skrót od schematy elektryczne
Czujnik temperatury cieczy jest w bloku silnika a jego wiązka leci w komorze silnika aż do podszybia gdzie jest sterownik silnika
Stawiam na łącznik elastyczny w komorze silnika, najczęstsza przyczyna.
To rozbiesz puszkę tą na podszybiu w poszukiwaniu wody. Tam są kostki które łączą komorę silnika z budą.
A po co cała deskę.Chcesz sobie narobić roboty?Zgnite kable będą w okolicy komfortu.Może być też korozja lub woda w okolicy przejścia kabli z komory silnika do wewnątrz auta.Odkręć pokrywę komputera pod maską z lewej strony.Zobacz czy nie ma korozji i wilgoci.Jak jest sprawdź czy spływy z podszybia(pod aku i koło serwa) drożne bo to ważne.
SB skrzynka w komorze silnika, SC po lewej stronie deski SD prawej stronie deski
Gdzie w Passacie 2000 rok. są nr. vin lub inne ukryte znaki?Oczywiście na ściance grodziowej w komorze silnika sprawdziłem.Ale gdzie jeszcze? pzdr.
Sprawdź, czy masz napięcie na bezpieczniku nr 7 w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika. 15 amperowy.
Aku normalnie w komorze silnika, start-stop jest i działa bez problemu, znalazłem zdjęcia wiązek alternatora w znanym portalu aukcyjnym, chyba położę się pod samochód i przejrzę to, bo jest dość prosta
Witam ponownie. Wildze ze sporo osób zaglada na ten post. Znalazlem przyczyne tych wariacji w Passacie. Okazalo sie ze wiazka wychodzaca z komory silnika mam przetarte kable. Trzeba rozciac plastikowa izolacje i polutowac i poizolowac przewody. Po tej operacji wszystko dziala. Pozdrawiam i dziękuje Tomasz
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
To na pewno nie ma związku z komora silnika prędzej ze stacyjką i licznikiem lub ecu w podszybiu.
Nagar : "Twardy osad zbierający się na ścianach komory spalania, denku tłoka oraz zaworach. Występuje on w silnikach spalinowych. Nagar składa się z żywicy, koksu i popiołu, które są spalonymi nie do końca cząsteczkami paliwa oraz oleju smarowego. Zbierający się nagar może się rozżarzyć podczas pracy silnika, a w jednostkach z zapłonem iskrowym, może...
Zasilanie tego bezpiecznika jest ze skrzynki w komorze silnika SB 53 50A. Wyjście ze skrzynki w złączu pin 2 (T40/2). Przy akumulatorze w bagażniku jest inne zasilanie.
Witam Kupiłem wiązkę PASSATA B4 do komory silnika TDI 1Z z roku 1994. Miałem nią zastąpić swoją również TDI 1Z 1994 r. Jest problem. Wtyczki do komputera się różnią. Nowo kupiona wiązka nie ma podcięć we wtyczce co uniemożliwia jej podłączenie. Kupiona wiązka podobno jest również od komputera o oznaczeniu - 028 906 021 B . Czy wykonanie podcięć umożliwających...
Cze! przewody "+" o których pisali moi poprzednicy to jedno sprawdz przewody "-" masa dolaczona do silnika lub skrzyni biegów i masa podłączenia akumulatora do komory silnika. sprawdz i poryszaj za klemy i kable w nie wkrecone-zadnych luzow napiecie ma dyc jak podali poprzednicy z max róznicą 0,1V miedzy zaciskiem B+ wyjscie ładowania z alternatora...
Popsikaj czymś łatwopalnym w komorze silnika pewnie gdzieś łapie lewe powietrze
trzeba przyspieszyć kąt wyprzedzenia tłoczenia na pompie wtryskowej jeśli to silnik VP lub sprawdzić kąt synchronizacji jeśli to silnik PD, zbyt późny wtrysk powoduje problem z odpaleniem zimnego silnika, podgrzanie ręczne świec żarowych podnosi temperaturę komór spalania więc wtedy łatwiej zapala.
Bezpiecznik od przekaznika swiec to pierwszy z lewej przykrecany 150a(skrzynka w komorze silnika),chyba ze jest alternator 180a to wtedy go nie ma,to dotyczy rocznika 2006,w2008 sa 2 bezpieczniki w komorze silnika nr. 10 -10a nr.28- 50a
Dziwnie zabrzmi ale ten typ tak ma :-( Ta blokada na przekladni ktora zmieniales byla oryginalna zapakowana w nierozpakowanym pudelku ? One sa przewidziane na odpalenie tylko jeden raz zeby zakodowac do ecu , uzywanej sie nie zaklada bo nie zadziala musi to wtedy ogarnac elektronik. Przejrzyj wszystkie masy i bezpieczniki. W komorze silnika masz skrzynke...
myślę że początkowo można nie zauważyc ubytków płynu ,nagrzewnica jest wilgotna włącza ogrzwanie robi się ciepła i paruje ,co do woni spalin dwie możliwości:cieknący płyn tak ''pachnie'' podczas nagrzewania lub nieszczelny wydech i brakuje uszczelki oddzielającej komorę silnika od komory nawiewów po maską
Poszukaj gdzieś nie masz dobrej masy albo w komorze silnika albo w aucie w środku.
Ja troszke inaczej myśle wydaje mi się że masz troszke zajechany silnik, ma przedmuchy z komory spalania.
W komorze silnika po prawej stronie (patrząc z przodu auta).
Skoro kopci, to masz silnik/układ wtryskowy zużyty poniżej wartości granicznych i odpala tylko dzięki podgrzewaniu komór przy pomocy świec. Świece nie grzeją, silnik nie pali.
1. Głowice planuje się gdy jest krzywa lub ma nierówności. To się mierzy i po pomiarach decyduje czy planowanie jest koniecznie czy nie. 2. Zawory jak wystają to dobry zakład jest wstanie podciąć gniazda i zawory tak by mieścić się w specyfikacji. Zarówno wystające zawory są szkodliwe (ryzyko kolizji) tak samo utopione zawory są niekorzystne bo zwiększą...
Tyka przekaźnik świec żarowych, przy mocnym dodaniu gazu na zimnym silniku załącza się przekaźnik żeby dogrzać komorę spalania.
W sumie nie wiem gdzie jest puszka od filtra w passacie, ani skąd bierze on powietrze, ale ogólnie chodzi o doprowadzenie zimnego powietrza z poza komory silnika. Kiedyś podgrzewano powietrze trafiające do silnika.dzisiaj stosuje się itercoolery;)
moim zdaniem to jest komora silnika golfa albo bory
Co to może być??? Wszystkie masy w komorze silnika ( nie tylko punkty mocowań)
Jaki to dokładnie silnik, pompowtryski czy zwykła pompa z zaworem.
seat toledo 1,9 tdi 90 km 96-99 rok mam podobny problem z ABS, błąd 1276 Hydraulikpumpe ABS-V64 - sygnał poza wartością graniczną, w czasie jazdy jak się silnik rozgrzeje zapala mi się ABS, jak ostygnie następnego dnia to spokój aż do rozgrzania silnika, ok 40 km trzeba przejechać żeby komora silnika się dobrze rozgrzała, rozebrałem pompę wymyłem zaworki...
Witam miałem podobny problem w swoim passacie tylko z 91 roku sprawdz wiązke kabli która idzie z komory silnika do wewnątrz tam często lubi gumka wypaść i wtedy cała woda leje się do środka POZDRAWIAM gumiś_rzesz
Logów jeszcze nie mam ale zrobię . Panowie zrobiłem pewien eksperyment a mianowicie. Odkręciłem wszystkie świece żarowe zakręciłem rozrusznikiem . Później je wkręciłem i co się okazało zapalił na dotyk. I jaka to może być przyczyna. Ja podejrzewam pompę paliwa . Bo silnik jest chyba OK mam na myśli sprężanie w komorach spalania.
W moim przypadku okazało się że przegnił jeden z przewodów zasilających. Jeden z tych które są umiejscowione pod główną skrzynką bezpieczników w komorze silnika. Po zdemontowaniu tych bezpieczników i po podniesieniu do góry całej tej płyty, to tam pod spodem przegnił przewód (i to w otulinie).
Ja w Audi A4 AFN zaczynałem od wymiany wszystkich przewodów gumowych paliwowych w komorze silnika oraz oryginalnych opasek na nowe skręcane. Jeżeli są jeszcze oryginalne to też mogą być powodem zapowietrzania się.
Proponowałbym jeszcze podpiąć się jednym kablem od miernika pod przewód od czujnika przy kole i drugim kablem ze szpilką nakuwać kabelki w progu i sprawdzić czy jest przejście. Jeżeli jest przejście to problem jest z połączeniem od wiązki do sterownika (prawdopodobnie gdzies w komorze silnika). Następnie podobnie zrobić na odcinku sterownik wiązka w...
To jest kompensacja(nie ta dziura zalepiona izolatką tylko połączenie komory membrany z dolotem za przepywomierzem)...i bardzo dobrze! Odpada zmiana podciśnienia związana ze wzrostem oporów przepływu zużytego filtru powietrza. Są wersje reduktorów do silników doładowanych z nagwintowanym otworem na króciec ciśnienia odniesienia. Tu jak widać ktoś zastosował...
Masz możliwość zrobienia fotki komory silnika i wstawienia na forum, zadam pytanie wiesz jak wygląda parownik od lpg w samochodzie i gdzie jest zamocowany.
Witam, byłem u elektryka i stwierdził że mam błędy silnika w komputerze, chyba dobrze go zrozumiałem, i stąd moje pytanie jak skasować owe błędy. Pomóżcie proszę. Jest to passat z silnikiem VR6 kod AAA z 92 roku, a diagnoza jego taka stąd że miałe pęknięty(urwany) wąż odpowietrzania komory spalania. Czy wystarczy tylko klemę minusową odłączyć?
witam, oczywiście możesz jezdzić z złamaną rurą ale wg.mnie powinieneś kupić nową(pobierane powietrze będzie ''czystsze'',niż z komory silnika)
Nagrzewnica to jest właśnie ta chłodniczka, w dodatku kolega czuje słodkawy posmak to na pewno nieszczelność w układzie ogrzewania kabiny-chłodzenia silnika, istnieje jeszcze mozliwość nieszczelności w komorze silnika i wentylator zasysa opary płynu do kabiny
Witam po przerwie, temat uważam do zamknięcia. Przyczyną cofającego się paliwa był przewód, króciec powrotny który wychodzi z podgrzewacza filtra do zbiornika wymiana wszystkich przewodów układu paliwa w komorze silnika przy okazji:) Dziękuję wszystkim za pomoc i przeprosiny za moje nie dorzeczne oszczerstwa. Pozdrawiam.
Pierwszy rozrząd można faktycznie zrobić po 120tyś skoro tak podaje książka. Kolejne powinno się robić po 90tyś czasem 80tyś. Możesz tak postąpić pod warunkiem, że jesteś pierwszym właścicielem tego auta. Jeśli nie to nie wierz w to co jest napisane na karteczce w komorze silnika, albo w książce serwisowej. Mam do czynienia z handlarzami aut i uwierz...
Zakładam że nie masz jeszcze cewkofajek w tym modelu. Miałem podobny problem w polo. Obudowa cewki była pęknięta i gdy było wilgotno albo po nocy to nie chciał odpalić. Jak komora silnika się nagrzała cewka wysychała i było OK, ale jak znowu postał trochę to problem się powtarzał. Jak stoi w garażu to nie jest narażony na wilgoć tak jak na zewnątrz.
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Pierwszy masz na akumulatorze w komorze silnika. Drugi masz w komorze silnika. Trzeci masz w bagażniku. Bo dodatkowego akumulatora. Nie zawsze wszystkie były razem zależy od rocznika i wyposażenia ale na akumulatorze masz na pewno i w skrzynce masz na pewno.
Może być sterownik LPG tym emulatorem, może być dołożony przekaźnik i wisieć gdzieś w komorze silnika - tylko od fantazji montażysty to zależy.
tam masz jeszcze w niektórych modelch przewody masowe koloru brazowego w komorze silnika i w tym złączu na silniku może coś niełączy.
Witam !! Poszukuje pilknie schematu instalacji elektrycznej do volkswagena passata B3 1.8 kod silnika KR 16V z 1991 roku. Dokładnie to potrzebóje ABS , ELEKTRYCZNE USTAWIANIE REFLEKTORÓW , CENTRALNEGO ZAMKA , PODŁONCZENIE WSZYSTKICH CZUJNIKÓW NA SILNIKU I W KOMORZE SILNIKOWEJ , PODŁONCZENIE WSZYSTKICH KOSTEK, PRZEKAŹNIKÓW BEZKIECZNIKÓW CAŁEJ SKRZYNKI...
Mam duży problem z Passatem B5FL 1.9 TDI 130KM w którym przekladałem całą wiązkę elektryczną. Napisałeś tam że przekładałeś całą wiązke...Cała wiązke z komory silnika, z pod kokpitu z kabiny, czy moze wszystkie te elementy??
a więc tak, zrobiłem pomiary według Twojego pomocniczego rysunku ale nie opisałeś czy wtyczka ma być wpięta czy odłączona od sterownika, więc pomiary robiłem na wtyczce odłączonej od sterownika zapłon załączony, silnik nie pracuje. pin 18 z minusem akumulatora = 0V pin 7 z minusem akumulatora = 0V pin 9 z minusem akumulatora = 12V pin 17 z minusem akumulatora...
Witam, Nie wiem czy pomoge, ale to o czym mówice czyli ten zaworek w passacie 1,9tdi jest przykręcony do obudowy filtra powietrza z góry po lewej stronie komory silnika. Ja ma inny problem. Jeżeli możesz K631 mi pomóc to byłbym wdzięczny. Mam Passata 1,9TDi i mam taki problem że jak mu przycisne to w pewnym momencie tak jakby tracił moc - nie przyspiesza...
Bzdurra. To nie żaden sterownik, tylko przełacznik, instalacja pewnie tez jest nie żadnej 3-ej, tylko max 2-giej generacji, a jak znam życie to jest założony bezczelnie register i tyle. Pokaż zdjęcia komory silnika - szczególnie reduktora i mieszalnika.
Jazda miejska w korkach oraz krótkie trasy do 10 kilometrów to właśnie dwie rzeczy, których silniki diesla nie znoszą najbardziej! Bezwzględnie należy w takim przypadku "przegonić" auto co kilka dni. Najlepiej dynamicznie na drodze szybkiego ruchu, jadąc minimum 25 kilometrów bez zatrzymywania się. A co do dymienia... Wiele zależy od tego, jak dymi...
Witam wszystkich i prosze o podpowiedz otoz chce kupic audi a6,fajne autko,ale ma jeden mankament . Stojac przodem do samochodu po prawej stronie silnika tuz przy nim biegna dwa grube weze, jeden z nich jest w jednym miejscu mokry [wilgotny].Powiedzcie prosze czy to powazna sprawa i od czego ten eaz jest. Postaram przyblizyc problem na przykladzie zdjecia...
tomekb faktycznie trzeba włączać klimę co jakiś czas, ale owa klima ma właśnie zabezpieczenie w postaci czujnika temperatury zewnętrznej, który uniemożliwia włączenie jej poniżej +5°C. Przynajmniej tak jest w moim Passacie. U mnie czujnik ten zainstalowany jest w komorze silnika nad filtrem przeciwpyłkowym.
Jeśli posiadasz tabliczkę znamionową w komorze silnika to tam jest oznaczenie koloru. Od kiedy VIN ma kod koloru?
W jaki sposób podciśnienie wysysa olej przez zatkaną odmę? Nie rozumiem tego. Jeżeli są przedmuchy z komory spalania to olej zasuwa z silnika przez odmę do kolektora ssącego ale jeżeli ta będzie zatkana to do ssącego się nie dostanie.
Bo przez przekaźnik tego nie widzę. Użyj do tego celu dwóch niezależnych przekaźników zamontowanych w komorze silnika bez przedłużania przewodów biegnących z czujników.
Oczyszczenie wszystkich końcówek połączeń masowych w komorze silnika pomogło. Problem do dnia dzisiejszego nie powtórzył się. Ładowanie było OK. Akumulator Varta Silver ok. dwuletni. Auto jeżdżone. Dzięki za radę. Pozdrawiam.
Wcale nie musi mieć złącza OBD1, zazwyczaj mają tylko te które mają jakieś dodatkowe układy jak ABS czy AT. Zostaje wtedy tylko pojedyncze złącze w komorze silnika, poszukaj na wiązce idącej od sterownika.
Wymień świece na zimniejsze tz.szybciej odprowadzające ciepło.Zmierz ciśnienie sprężania.Dopalają się resztki paliwa od gorących elementów komory sprężania-może być nagar bo auto leciwe.
Poodkręcaj wszyskie te cewki wyczyść umyj wysusz , wymień świece przedtem szmatką lub strzykawką wyciągnij olej ze świec ,że by jak najmniej dostało się do komory spalania po wykręceniu wkręć nowe poskręcaj powinien odpalić i czeka cię uszczelnienie góry silnika to na tyle..pozdrawiam
passat komora silnika bezpiecznik komora silnik spalić komora silnik
słownik język angielski netbook samsung n102s schemat instalacji skoda fabia
bosch gc2300 hormann instrukcja
Mercedes Sprinter 311 CDI 2000 – rozrusznik szybko kręci, silnik nie odpala, Common Rail, CKP Skaczący kursor myszy - przyczyny i rozwiązania