Jak potrzebny ci ten BT to wypnij oryginalny bezpiecznik i przełącz się za pomocą kabelka na inny który dostaje zasilanie po włożeniu kluczyka. Przynajmniej do czasu zlokalizowania usterki nie będzie ci aku rozładowywało.
Wszystko masz w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika...
Nie, od SDI nie będzie pasowała. Musisz mieć głowicę od silnika z wtryskiem pośrednim, z komorami wirowymi w kadłubie głowicy. Szukaj od silników z oznaczeniami "AAZ" bądź "1Y".
Chyba tak bo montowałem kilka kompletów OSRAM,ów z wyższej półki, wszystkie miały homologację i wszystkie świeciły na pół gwizdka z pozycją. Salony samochodowe oferowały je też do nowych aut.
bezpiecznik w komorze silnika w skrzynce bezpiecznikow
a co bylo przyczyna niskiego poziomu plynu? koniec klockow hamulcowych. pamietaj przed wymiana klockow wyssac troszke plynu , bo przy wciskaniu tloczka zaleje przegrode komory silnika , a plyn luuuuubi lakier. ;) pzdr
A czy coś wcześniej było robione ? Nagraj filmik jak kręcisz go z rana z komory silnika
Na stronie VAGCAT.COM jest jeszcze jeden przekaźnik od ABS, na dodatkowym panelu przekaźników, na nim są jeszcze przekaźniki od pompy paliwa oraz wentylatora chłodnicy, ale gdzie to wszystko się znajduje - nie wiem, myślę że gdzieś w środku kabiny, albo w komorze silnika. Może gdzieś w pobliżu komputera.
na początek masy w komorze silnika na grodzi
wyglada na przetartą wiązke w komorze silnika (błędy od czujnikow połozenia wałków)
Zobasz czy weze od i do nagrzewnicy sa gorace (od strony komory silnika)
Witam.Poszukaj tutaj. http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=pag... Sprawdź też skrzynkę bezpiecznikową w komorze silnika.
Ten jest chyba sterujący, nie jestem pewien czy w TDI nie ma w komorze silnika z bezpiecznikiem obwodu ?
Przy otwartych drzwiach kierowcy zdejmij zaślepkę na boku tapicerki (nie widoczna gdy drzwi zamknięte) pozostałe w komorze silnika.
Kolego albo komora silnika albo pod kokpitem kierowcy.
Skoro masz Vaga to zrób test elementów silnika i będziesz wiedział czy przekażnik działa, bezpiecznik świec jest 80 A w skrzynce elementów elektr. w komorze silnika po lewej
Sorki za błąd pompę wtryskową, a czujnik jest między silnikiem a ścianką grodziową komory silnika na wężu wody.
Sprawdź sobie nagrzewnice elektryczna, jak masz. W komorze silnika przy skrzynce bezpieczników, bezpiecznik 100 amper.(niebieski) odkręć przewód. Przynajmniej u mnie tak jest. Też miałem ten problem i okazała się nagrzewnica.
SB 16 to bezpiecznik w skrzynce w komorze silnika (10A), po zapłonie
Po prostu brak zasilania na tych elementach. Bezpieczniki w komorze silnika sprawdź.
Witam. Mam zamontowane radio CB w samochodzie. Do wczoraj wszystko pracowało super. Dzisiaj nie da się już słuchać ,bo słychać tylko zakłócenia od układu zapłonowego.Podobno jest to wynik braku masy silnika do karoserii.Poza tym wymieniłem kable zapłonowe wraz ze świecami, oraz kopułką.Nic to nie dało. Chciałbym sprawdzić te masy . ale nie wiem gdzie...
Błędy w innych sterownikach ? Sprawdzone bezpieczniki w komorze silnika ? Auto po dzwonie ? Tak nagle się to stało ? Coś było robione ?
Stawiam na łącznik elastyczny w komorze silnika, najczęstsza przyczyna.
Czujnik temperatury cieczy jest w bloku silnika a jego wiązka leci w komorze silnika aż do podszybia gdzie jest sterownik silnika
To rozbiesz puszkę tą na podszybiu w poszukiwaniu wody. Tam są kostki które łączą komorę silnika z budą.
Witam mam passata b5 i mam problem A kto nie ma problemu mając passata B5 ? Musisz odszukać w komorze silnika wtyczki na dwa piny (jeżeli nikt nie wyciął). Na włączonym zapłonie zwierasz te piny i wtedy musi zaświecić światło wstecznego, a dalej to już wiesz co robić. Zapomniałem że wcześniej był automat, kieruj się radą milejow (post następny).
Jaki problem,VAG1552->test elementów wykonawczych->zawór wylotowy tylny lewy i po sprawie. Z drugiej strony nie sprawdzałeś instalacji ,bo na drodze "miejsce pod kanapą tylną" a "komora silnika",czyli cała długość samochodu mogą się robić cuda i cudeńka,albo kasztani się sterownik. Zawór ma około 13 om.
Możliwe. Ten układ do 60 stopni temperatury chłodziwa, dogrzewa selektywnie komorę spalania świecami.
Gdzie w Passacie 2000 rok. są nr. vin lub inne ukryte znaki?Oczywiście na ściance grodziowej w komorze silnika sprawdziłem.Ale gdzie jeszcze? pzdr.
Mało to jakoś widzę... Może tak prościej: do 30 przekaźnika przez bezpiecznik plus z akumulatora. 87 na reflektory (żółty). 86 masa. 85 z żółtego od 56 włącznika. Jeśli jednak już Kolega daje przekaźniki, czy nie można kompleksowo, za skrzynką w komorze silnika, jeden przekaźnik na każdą z żarówek? Dam później linka do opisu jak ja to robię.
A zagladl ktos jak wyglada komora przepustnicy?? Pozdr.
Witam Kupiłem wiązkę PASSATA B4 do komory silnika TDI 1Z z roku 1994. Miałem nią zastąpić swoją również TDI 1Z 1994 r. Jest problem. Wtyczki do komputera się różnią. Nowo kupiona wiązka nie ma podcięć we wtyczce co uniemożliwia jej podłączenie. Kupiona wiązka podobno jest również od komputera o oznaczeniu - 028 906 021 B . Czy wykonanie podcięć umożliwających...
Sprawdź, czy masz napięcie na bezpieczniku nr 7 w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika. 15 amperowy.
Czasami na naklejce w komorze silnika koło VINu jest symbol silnika 170 to BMR 140 to BKP, BMP
Witam ponownie. Wildze ze sporo osób zaglada na ten post. Znalazlem przyczyne tych wariacji w Passacie. Okazalo sie ze wiazka wychodzaca z komory silnika mam przetarte kable. Trzeba rozciac plastikowa izolacje i polutowac i poizolowac przewody. Po tej operacji wszystko dziala. Pozdrawiam i dziękuje Tomasz
Niestety dalszy ciąg problemów z passatem. W sterowniku silnika pojawił się błąd 65535 - uszkodzenie wewnetrzne sterownika. Samochod czasem nie daje sie uruchomic, raz odpali za 1 razem innym razem po 20 kreceniach rozrusznikiem. Podczas jazdy czuc ze szarpie, w szczegolnosci przy przyspieszaniu, odczuwalny tez duzy spadek mocy. Właścicielka twierdzi...
myślę że początkowo można nie zauważyc ubytków płynu ,nagrzewnica jest wilgotna włącza ogrzwanie robi się ciepła i paruje ,co do woni spalin dwie możliwości:cieknący płyn tak ''pachnie'' podczas nagrzewania lub nieszczelny wydech i brakuje uszczelki oddzielającej komorę silnika od komory nawiewów po maską
Kabel jest elementem wiązki komory silnika,wchodzi bezpośrednio do wskaźników,żeby go odnaleźć pod maską,musiałbyś pruć izolację wiązek Ewd to skrót od schematy elektryczne
To na pewno nie ma związku z komora silnika prędzej ze stacyjką i licznikiem lub ecu w podszybiu.
Popsikaj czymś łatwopalnym w komorze silnika pewnie gdzieś łapie lewe powietrze
w komorze silnika patrząc pod maskę to po prawej stronie bloku, włożony do plastikowego króćca przykręconego do bloku silnika wychodzi z niego gruby wąż na chłodnicę
Do autora - przygotuj sobie jakieś małe żaróweczki 1-5W z przewodami, podłącz pod świece grzania komory spalania i płynu oraz masa z akumulatora lub silnika. Woltomierz podłącz na klemy akumulatora. Uruchom silnik i obserwuj. Wyniki obserwacji przedstaw osobom które próbują ci pomóc, bo zdalnie inaczej tego nie da się zrobić. Jak to przerasta twoje...
Poszukaj gdzieś nie masz dobrej masy albo w komorze silnika albo w aucie w środku.
trzeba przyspieszyć kąt wyprzedzenia tłoczenia na pompie wtryskowej jeśli to silnik VP lub sprawdzić kąt synchronizacji jeśli to silnik PD, zbyt późny wtrysk powoduje problem z odpaleniem zimnego silnika, podgrzanie ręczne świec żarowych podnosi temperaturę komór spalania więc wtedy łatwiej zapala.
Bezpiecznik od przekaznika swiec to pierwszy z lewej przykrecany 150a(skrzynka w komorze silnika),chyba ze jest alternator 180a to wtedy go nie ma,to dotyczy rocznika 2006,w2008 sa 2 bezpieczniki w komorze silnika nr. 10 -10a nr.28- 50a
SB skrzynka w komorze silnika, SC po lewej stronie deski SD prawej stronie deski
Ja troszke inaczej myśle wydaje mi się że masz troszke zajechany silnik, ma przedmuchy z komory spalania.
Co to może być??? Wszystkie masy w komorze silnika ( nie tylko punkty mocowań)
W sumie nie wiem gdzie jest puszka od filtra w passacie, ani skąd bierze on powietrze, ale ogólnie chodzi o doprowadzenie zimnego powietrza z poza komory silnika. Kiedyś podgrzewano powietrze trafiające do silnika.dzisiaj stosuje się itercoolery;)
W komorze silnika po prawej stronie (patrząc z przodu auta).
Skoro kopci, to masz silnik/układ wtryskowy zużyty poniżej wartości granicznych i odpala tylko dzięki podgrzewaniu komór przy pomocy świec. Świece nie grzeją, silnik nie pali.
Aku normalnie w komorze silnika, start-stop jest i działa bez problemu, znalazłem zdjęcia wiązek alternatora w znanym portalu aukcyjnym, chyba położę się pod samochód i przejrzę to, bo jest dość prosta
Witam miałem podobny problem w swoim passacie tylko z 91 roku sprawdz wiązke kabli która idzie z komory silnika do wewnątrz tam często lubi gumka wypaść i wtedy cała woda leje się do środka POZDRAWIAM gumiś_rzesz
moim zdaniem to jest komora silnika golfa albo bory
Tyka przekaźnik świec żarowych, przy mocnym dodaniu gazu na zimnym silniku załącza się przekaźnik żeby dogrzać komorę spalania.
Nie ma obaw że to wygłuszenie się zapali, bo przecież dedykowane jest do komory silnika w Passacie. Na wierzch pokrywy (od wnętrza kabiny) wykleił bym matami bitumicznymi i dał na to warstwę maty filcowej z bitumem: http://obrazki.elektroda.pl/8887539000_1... Dla dekoracji można sobie to powlec jakąś tkaniną tapicerską. (at)Błażej, poprawione...
Witam wszystkich i prosze o podpowiedz otoz chce kupic audi a6,fajne autko,ale ma jeden mankament . Stojac przodem do samochodu po prawej stronie silnika tuz przy nim biegna dwa grube weze, jeden z nich jest w jednym miejscu mokry [wilgotny].Powiedzcie prosze czy to powazna sprawa i od czego ten eaz jest. Postaram przyblizyc problem na przykladzie zdjecia...
a więc tak, zrobiłem pomiary według Twojego pomocniczego rysunku ale nie opisałeś czy wtyczka ma być wpięta czy odłączona od sterownika, więc pomiary robiłem na wtyczce odłączonej od sterownika zapłon załączony, silnik nie pracuje. pin 18 z minusem akumulatora = 0V pin 7 z minusem akumulatora = 0V pin 9 z minusem akumulatora = 12V pin 17 z minusem akumulatora...
Może być sterownik LPG tym emulatorem, może być dołożony przekaźnik i wisieć gdzieś w komorze silnika - tylko od fantazji montażysty to zależy.
Zasilanie tego bezpiecznika jest ze skrzynki w komorze silnika SB 53 50A. Wyjście ze skrzynki w złączu pin 2 (T40/2). Przy akumulatorze w bagażniku jest inne zasilanie.
Jaki to dokładnie silnik, pompowtryski czy zwykła pompa z zaworem.
witam, oczywiście możesz jezdzić z złamaną rurą ale wg.mnie powinieneś kupić nową(pobierane powietrze będzie ''czystsze'',niż z komory silnika)
Witam, byłem u elektryka i stwierdził że mam błędy silnika w komputerze, chyba dobrze go zrozumiałem, i stąd moje pytanie jak skasować owe błędy. Pomóżcie proszę. Jest to passat z silnikiem VR6 kod AAA z 92 roku, a diagnoza jego taka stąd że miałe pęknięty(urwany) wąż odpowietrzania komory spalania. Czy wystarczy tylko klemę minusową odłączyć?
tam masz jeszcze w niektórych modelch przewody masowe koloru brazowego w komorze silnika i w tym złączu na silniku może coś niełączy.
tomekb faktycznie trzeba włączać klimę co jakiś czas, ale owa klima ma właśnie zabezpieczenie w postaci czujnika temperatury zewnętrznej, który uniemożliwia włączenie jej poniżej +5°C. Przynajmniej tak jest w moim Passacie. U mnie czujnik ten zainstalowany jest w komorze silnika nad filtrem przeciwpyłkowym.
Nagrzewnica to jest właśnie ta chłodniczka, w dodatku kolega czuje słodkawy posmak to na pewno nieszczelność w układzie ogrzewania kabiny-chłodzenia silnika, istnieje jeszcze mozliwość nieszczelności w komorze silnika i wentylator zasysa opary płynu do kabiny
A po co cała deskę.Chcesz sobie narobić roboty?Zgnite kable będą w okolicy komfortu.Może być też korozja lub woda w okolicy przejścia kabli z komory silnika do wewnątrz auta.Odkręć pokrywę komputera pod maską z lewej strony.Zobacz czy nie ma korozji i wilgoci.Jak jest sprawdź czy spływy z podszybia(pod aku i koło serwa) drożne bo to ważne.
Ja w Audi A4 AFN zaczynałem od wymiany wszystkich przewodów gumowych paliwowych w komorze silnika oraz oryginalnych opasek na nowe skręcane. Jeżeli są jeszcze oryginalne to też mogą być powodem zapowietrzania się.
W moim przypadku okazało się że przegnił jeden z przewodów zasilających. Jeden z tych które są umiejscowione pod główną skrzynką bezpieczników w komorze silnika. Po zdemontowaniu tych bezpieczników i po podniesieniu do góry całej tej płyty, to tam pod spodem przegnił przewód (i to w otulinie).
Bzdurra. To nie żaden sterownik, tylko przełacznik, instalacja pewnie tez jest nie żadnej 3-ej, tylko max 2-giej generacji, a jak znam życie to jest założony bezczelnie register i tyle. Pokaż zdjęcia komory silnika - szczególnie reduktora i mieszalnika.
Wcale nie musi mieć złącza OBD1, zazwyczaj mają tylko te które mają jakieś dodatkowe układy jak ABS czy AT. Zostaje wtedy tylko pojedyncze złącze w komorze silnika, poszukaj na wiązce idącej od sterownika.
Logów jeszcze nie mam ale zrobię . Panowie zrobiłem pewien eksperyment a mianowicie. Odkręciłem wszystkie świece żarowe zakręciłem rozrusznikiem . Później je wkręciłem i co się okazało zapalił na dotyk. I jaka to może być przyczyna. Ja podejrzewam pompę paliwa . Bo silnik jest chyba OK mam na myśli sprężanie w komorach spalania.
Witam, Nie wiem czy pomoge, ale to o czym mówice czyli ten zaworek w passacie 1,9tdi jest przykręcony do obudowy filtra powietrza z góry po lewej stronie komory silnika. Ja ma inny problem. Jeżeli możesz K631 mi pomóc to byłbym wdzięczny. Mam Passata 1,9TDi i mam taki problem że jak mu przycisne to w pewnym momencie tak jakby tracił moc - nie przyspiesza...
Masz możliwość zrobienia fotki komory silnika i wstawienia na forum, zadam pytanie wiesz jak wygląda parownik od lpg w samochodzie i gdzie jest zamocowany.
Bo przez przekaźnik tego nie widzę. Użyj do tego celu dwóch niezależnych przekaźników zamontowanych w komorze silnika bez przedłużania przewodów biegnących z czujników.
Witam po przerwie, temat uważam do zamknięcia. Przyczyną cofającego się paliwa był przewód, króciec powrotny który wychodzi z podgrzewacza filtra do zbiornika wymiana wszystkich przewodów układu paliwa w komorze silnika przy okazji:) Dziękuję wszystkim za pomoc i przeprosiny za moje nie dorzeczne oszczerstwa. Pozdrawiam.
Jeśli posiadasz tabliczkę znamionową w komorze silnika to tam jest oznaczenie koloru. Od kiedy VIN ma kod koloru?
Oil Catch Tank, dodatkowy zbiorniczek wstawiany między wylotem z odmy a kanałem dolotowym, odseparowuje olej z gazów komory korbowej. Można kupić w okolicach stówy, najtańsze rozwiązanie na początek.
Nagar : "Twardy osad zbierający się na ścianach komory spalania, denku tłoka oraz zaworach. Występuje on w silnikach spalinowych. Nagar składa się z żywicy, koksu i popiołu, które są spalonymi nie do końca cząsteczkami paliwa oraz oleju smarowego. Zbierający się nagar może się rozżarzyć podczas pracy silnika, a w jednostkach z zapłonem iskrowym, może...
Wymień świece na zimniejsze tz.szybciej odprowadzające ciepło.Zmierz ciśnienie sprężania.Dopalają się resztki paliwa od gorących elementów komory sprężania-może być nagar bo auto leciwe.
Dawno temu miałem podobny problem w Wartburgu 1.3 i tam właśnie zbierało się "coś" w filtrze paliwa, ale nie była to chyba sama woda, była to bezbarwna, cięższa od paliwa ciecz. Jak auto stało to była płynna, a gdy paliwo zaczynało przepływać przez filtr - "ścinała się" i blokowała przepływ paliwa. Efekt był taki, że silnik dało się uruchomić i przejechać...
1. Głowice planuje się gdy jest krzywa lub ma nierówności. To się mierzy i po pomiarach decyduje czy planowanie jest koniecznie czy nie. 2. Zawory jak wystają to dobry zakład jest wstanie podciąć gniazda i zawory tak by mieścić się w specyfikacji. Zarówno wystające zawory są szkodliwe (ryzyko kolizji) tak samo utopione zawory są niekorzystne bo zwiększą...
a więc tak czujnik kupiony podmieniony i dalej to samo gumowe przejście w drzwiach idealne więc ma ktoś może jakiś schemat jak to jest podłączone / do czego/ wiązka z tego co zauważyłem idzie z drzwi do środka a następnie prawdopodowbnie do komory silnika ale co dalej czy ma ktoś schemat
seat toledo 1,9 tdi 90 km 96-99 rok mam podobny problem z ABS, błąd 1276 Hydraulikpumpe ABS-V64 - sygnał poza wartością graniczną, w czasie jazdy jak się silnik rozgrzeje zapala mi się ABS, jak ostygnie następnego dnia to spokój aż do rozgrzania silnika, ok 40 km trzeba przejechać żeby komora silnika się dobrze rozgrzała, rozebrałem pompę wymyłem zaworki...
Mam duży problem z Passatem B5FL 1.9 TDI 130KM w którym przekladałem całą wiązkę elektryczną. Napisałeś tam że przekładałeś całą wiązke...Cała wiązke z komory silnika, z pod kokpitu z kabiny, czy moze wszystkie te elementy??
W jaki sposób podciśnienie wysysa olej przez zatkaną odmę? Nie rozumiem tego. Jeżeli są przedmuchy z komory spalania to olej zasuwa z silnika przez odmę do kolektora ssącego ale jeżeli ta będzie zatkana to do ssącego się nie dostanie.
To z ta hokeja pod przednim pasem to prawda,jeszcze proponuje sprawdzic czy ktos wczesniej nie usunal "kierownicy powietrza"to sa takie plastykowe arkusze ktore sa montowane na bokach chlodnicy i kieruja powietrze wprost na chlodnice nie powodujac zawirowan powietrza w komorze silnika i przez to mamy odpowiednie chlodzenie
Witam !! Poszukuje pilknie schematu instalacji elektrycznej do volkswagena passata B3 1.8 kod silnika KR 16V z 1991 roku. Dokładnie to potrzebóje ABS , ELEKTRYCZNE USTAWIANIE REFLEKTORÓW , CENTRALNEGO ZAMKA , PODŁONCZENIE WSZYSTKICH CZUJNIKÓW NA SILNIKU I W KOMORZE SILNIKOWEJ , PODŁONCZENIE WSZYSTKICH KOSTEK, PRZEKAŹNIKÓW BEZKIECZNIKÓW CAŁEJ SKRZYNKI...
Cze! przewody "+" o których pisali moi poprzednicy to jedno sprawdz przewody "-" masa dolaczona do silnika lub skrzyni biegów i masa podłączenia akumulatora do komory silnika. sprawdz i poryszaj za klemy i kable w nie wkrecone-zadnych luzow napiecie ma dyc jak podali poprzednicy z max róznicą 0,1V miedzy zaciskiem B+ wyjscie ładowania z alternatora...
Poodkręcaj wszyskie te cewki wyczyść umyj wysusz , wymień świece przedtem szmatką lub strzykawką wyciągnij olej ze świec ,że by jak najmniej dostało się do komory spalania po wykręceniu wkręć nowe poskręcaj powinien odpalić i czeka cię uszczelnienie góry silnika to na tyle..pozdrawiam
Dziwnie zabrzmi ale ten typ tak ma :-( Ta blokada na przekladni ktora zmieniales byla oryginalna zapakowana w nierozpakowanym pudelku ? One sa przewidziane na odpalenie tylko jeden raz zeby zakodowac do ecu , uzywanej sie nie zaklada bo nie zadziala musi to wtedy ogarnac elektronik. Przejrzyj wszystkie masy i bezpieczniki. W komorze silnika masz skrzynke...
Kupiłem go z gazem. To po ptakach? Chcę go doprowadzić do porządku. Może fotkę komory silnika bym dostał?można na meila xmaksx(at)poczta.onet.pl
Bo piszesz nie wiedząc o czym. Widziałeś zatarty kompresor klimatyzacji? Bo ja wiem że nie. Zatarty kompresor klimatyzacji nie pompuje - a ponadto nie zaciera się z braku czynnika. Zapobiega temu olej w komorze po stronie napędu.
Oczyszczenie wszystkich końcówek połączeń masowych w komorze silnika pomogło. Problem do dnia dzisiejszego nie powtórzył się. Ładowanie było OK. Akumulator Varta Silver ok. dwuletni. Auto jeżdżone. Dzięki za radę. Pozdrawiam.
Nikt nie będzie za Ciebie szukał (w dodatku wirtualnie) istniejącej gumowej przelotki między kabiną i komorą silnika. Uprzedzajac pytanie MA TAKĄ KAŻDY samochód. Trochę inwencji proszę wykazać.
WITAM.FAJNE MIEJSCE JEST W SZKRZYNCE TAM GDZIE JEST KOMPUTER W KOMORZE SILNIKA .SĄ TAM DWA PRZEKAŻNIKI PO WYJĘCIU KTÓREGOŚ MOTOR GAŚNI .ROBIŁEM TAK WIELE RAZY JEST OK.
Najprawdopodobniej przy ujemnych temperaturach świece żarowe podgrzewają paliwo i lepiej pali Poprawcie mnie proszę bo albo spałem na wykładach z silników spalinowych albo coś się zmieniło w konstrukcji silników ZS ....świece podgrzewają powietrze w komorze spalania, to od niego, sprężonego następuje samozapłon...
Proponowałbym jeszcze podpiąć się jednym kablem od miernika pod przewód od czujnika przy kole i drugim kablem ze szpilką nakuwać kabelki w progu i sprawdzić czy jest przejście. Jeżeli jest przejście to problem jest z połączeniem od wiązki do sterownika (prawdopodobnie gdzies w komorze silnika). Następnie podobnie zrobić na odcinku sterownik wiązka w...
Witam.Zakładam nowy temat ponieważ nigdzie nie mogę tego znaleźć a napewno komuś jeszcze sie to przyda. A więc tak jak w temacie Passat po zapaleniu komory silnika. Założona instalacja z B4 z 94r niestety ta wersja miała prędkościomierz na linkę natomiast passat o którego chodzi ma elektryczny. Wychodzą 3 opalone kable z impulsatora i pytanie gdzie...
No właśnie w tym problem ze nie wiem jak znaleźć tabliczkę znamionowa alarmu i gdzie ona najczęściej jest montowana? Gdzie szukać aby odczytać czy zrobić zdjęcie? Komora silnika? Panel bezpieczników? Jak to najczęsciej wygląda? Zdjęcia pilota, chipa. Tak trudno na to wpaść?
passat komora silnika wilgoć komora silnik komora silnik laguna
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot uszkodzony eeprom samsung podłączenie komputer honda accord
Blokada koła zamachowego Chrysler Voyager - jak używać? Zwrotnica do STX T.10.200.8.PC i STX W.15.140.8.MCX