Witam mam taki problem , ze dochodzi pukanie z komory silnika i slychac je na zewnatrz jak i wewnatrz auta.Pukanie niem jest metaliczne bardziej takie gluche.Nie zawsze wystepuje ale czesto, zarowno przy przyspieszaniu jak i na wolnych obrotach jak i po puszczeniu nogi z gazu...wtryski byly odlaczane pokolei i tak samo pukalo.Zrobilem juz z tym puakaniem...
Klima,rozrusznik,wentyl,pompa(kolejnosc przypadkowa)
Zasilanie sterownika. Problem tkwił pod skrzynką bezpieczników w komorze silnika
Jest w skrzynce bezpieczników w komorze silnika
Albo zwarty przekaźnik rozrusznika wtedy wymiana na nowy w komorze silnika.
Miałem kiedyś identyczny przypadek w megane 1.9dci-zgnity przewód do ecu w komorze silnika.
Pewny jestes ze jest pompa w baku? ja ze 2-3 miesiace temu zmienialem pompe w takiej lagunie i byla na podluznicy w komorze silnika strona od pasazera miedzy silnikiem a sciana grodziowa
Szkoda ze w autodacie nie zaznaczyli Zaznaczyli, tylko coś słabo szukałeś, duża skrzynka w komorze silnika.
No więc okazało się ,że to elektryka a dokładnie przetarty kabel od czujnika doładowania turbo tego na rurze... Po zrobieniu tego kontrolki zgasły, świece po wymianie też działają.
Podaj wiecej danych do auta, tutaj nikt nie jest wrozka! Wyznacznik silnika (czytaj wyzej). Niektore laguny mialy pompe przy prawej podluznicy - przed komora silnika.
Nie ma tam żadnego modułu akumulatora, wzbudzeniem steruje moduł zasilania komory silnika USM obok akumulatora
To tak samo jak silnik f9q renault. W lagunie jest tylko mały dekiel zaslaniajacy wtryski, kilka kabli i pokrywę zaworów a w megane jest duża Pokrywa która zasłania cały silnik ale słupki są te same. Różnią się oczywiście osprzętem z racji innej komory silnika i np laguna ma wspomaganie na pompie a megane elektryczne. To samo masz w twoim przypadku....
Witam. Podłączę się pod temat, a mianowicie w obu lampach nie reagują na zmiany położenia silniczki do regulacji położenia lampy góra-dół. Czy ktoś wie jaki nr. bezpiecznika lub posiada schemat bezpieczników w komorze silnika. ( Renault Laguna III 2007 2.0 16v)
Nad pedałami jest samonapinacz, mogła się urwac linka, albo kość regulacji w komorze silnika.
skrzynka bezpiecznikowa w komorze silnika
Ja u siebie zasilanie wziąłem z bezpiecznika nr 2, masę z klemy od akumulatora i sygnał z przewodu od postojówki. http://obrazki.elektroda.pl/7761476400_1...
daj rok auta i kod silnika, sprawdź przekaźnik sterowania silnika, może siedzi i nie daje prądu Przekaźnik jest 4-ty od lewej w puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami w komorze silnika.
Bezpieczniki wszystkie sprawne ? . Te pod deską i w komorze silnika .
to było pytanie ale obejrzałby skrzynkę w komorze silnika
Podłącz silniki wentylatorów na krótko i zobacz czy działają. Następnie bezpieczniki wentylatorów 30A 2szt. w komorze silnika
W załączniku rozpiska wszystkich bezpieczników, przekaźników do Renault Laguna 2 przed jak i po lift / ph1 / ph2. Kabina, komora silnika, schowek.
Witam, mam podobny problem od paru dni, ktory bezpiecznik odpowiada za ta anomalie? W instrukcji sa opisane bezpieczniki w srodku auta z deski, nie ma opisanych tych w komorze silnika przy akumulatorze
Przeszukałem forum na temat jaki problem spotkał mnie z moim samochodzie. I nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. W skrócie opisze a resztę zobaczycie na filmie. Samochód miał dwa tygodnie przestoju i stał w garażu. Przed tym postojem a dokładnie przed wjazdem do garażu palił normalnie i było wszystko ok. Podczas postoju było robione przy samochodzie:...
Witam, potrzebuje rozpiskę bezpieczników znajdujących się w komorze silnika dla Renault Laguna z 1997 roku, silnik: 2,0 16v kod: N7Q.
Ktoś posiada schemat bezpieczników ale w komorze silnika ? bo w instrukcji są tylko w kabinie.
w komorze silnika 20A mikro
Dlaczego wymiana bezpiecznika,jeżeli zwarcie ,to szukaj przetarć instalacji z komory silnika do kabiny.
Laguna 1,8i 95' elektryka bez klimy auto po spaleniu komory silnika potrzebny jest numer komputera: HOM????????? a może ktoś ma taki komp na zbyciu za rozsądną cenę?
Dzięki bardzo-jutro sprawdzę.A może dokładniej,bo jestem laikiem.Gdzie ten przekaźnik się znajduje i w której skrzynce - w kabinie czy w komorze silnika?
Pytanie mało konkretne. Gdybyś napisał czy to instalacja dokładana, czy fabryczna i w jakim aucie... Teraz moja szklana kula mówi, że bezpiecznik jest w kabinie .... lub w komorze silnika ;-)
sterownik znajduje się w komorze silnika pod lewą podłużnicą.
ABS czyta nie z łożyska ,a z nacinanej tulei. Sprawdż czy łożysko pochodzi dokładnie z tego modelu auta.Sprawdż czy po wymianie łożyska wszystkie cześci trafiły na swoje miejsce. Sprawdż czy czujka jest czysta(opiłki ) i czy nie uszkodzili jej przy wymianie łożyska. Zmierz omomierzem oporność czujki w obydwu kołach o porównaj. Różnica świadczy o uszkodzeniu...
Witam, Przetrzasnalem dosyc spora ilosc forow i stron zwiazanych z tematyka elektryki samochodowej i niestety w wikszosci przypadkow ogolnikowe "w komorze silnika" nie pomoglo mi zlokalizowac miejsca skad moglbym bez ciagniecia przewodow z kabiny pasazera otrzymac +12V z komory silnika (jest mi to potrzebne do montazu swiatel LED). Porbowalem skrzynki...
Naprawić głowice, uszczelkę pod głowicą lub blok silnika.
Prośba w lokalizacji sterownika świec żarowych.Muszę go wymienić lecz przeszukałem komorę silnika i nie wiem gdzie jest.
Laguna IIphI - gdzie znajduje się w komorze silnika (+) po zapłonie - cel: podłączenie świateł dziennych. Z góry dzięki za odp.
I bez zasilania połowy elektryki . Urwanny albo upalony któryś z plusów w komorze silnika . Kochane wiązki elektryczne .
Jeśli Clip miał problem z połączeniem, może warto na początek sprawdzić instalacje, zwłaszcza w okolicach podstawy akumulatora oraz samą skrzynkę bezpiecznikową w komorze silnika i jej połączenia.
Żarówka w tylnym oświetleniu jest sprawna. Brak reakcji przy przesunięciu manetki. Nie zapala się kontrolka. Gdzie znajdę bezpieczniki oświetlenia? Przednie działają prawidłowo. Sprawdziłem wszystkie znane mi bezpieczniki, w komorze silnika oraz w kabinie.
Raczej w którym module jest ten bezpiecznik? Bo jeśli w UCH to są to światła awaryjne i migacze, jeśli w skrzynce w komorze silnika to od sprzęgła klimatyzacji.
Oba. Wszystkie bezpieczniki pod kierownica sprawne. Bezpieczniki w komorze silnika wypalone. Wszystko działa. Pozdrawiam
Skoro to diesel to może wypadałoby najpierw podgrzać komory spalania.
Często problemem jest brak zasilania pompy ABS. Należy sprawdzić nie tylko bezpieczniki, ale i ich gniazda. Sporo użytkowników Renault Laguna II nie ma pod maską założonej pokrywy bezpieczników. Gniazda bezpieczników i przekaźników śniedzieją. W moim przypadku gniazdo bezpiecznika F10 było całe zaśniedziałe i sterownik ABS nie miał jednego zasilania....
Jezeli samochod jest po dzwonie a sam go nie odpalales to moze wylacznik uderzeniowy nalezy wcisnac. Nie wiem jak jest wtym konkretnym samochodzie bo ciezko cos na odleglosc poradzic ale z tego co sie orientuje to chba tylko samochody grupy vw/audi, skada , seat, toyota i mercedes tego nie stosuja. W renault te wylaczniki sa w komorze silnika. Pozdrawiam.
Być może że ma to wpływ, chodź spotkałem się z autami, w których też ten błąd się pojawiał, a mimo to odpalały i jeździły normalnie. Czy może być coś jeszcze przyczyną ?? Jeżeli tak się dzieje przez błąd synchronizacji, to winą może być : źle ustawiony rozrząd, czujnik wału lub czujnik wałka rozrządu ?? Jeśli chodzi o rozrząd no to wiadomo co robić,...
Witam ponownie... Problem rozwiązałem... porozbierałem wszystkie osłony kabli... Okazało się, że od zwarcia przy klapie popaliły się kable w wiązce do samych bezpieczników... Nie obeszło się bez wizyty u elektryka.. Tak więc problem prawie rozwiązany... Mam jeszcze tylko jedno pytanie... Jaki pobór prądu w Lagunie powinien być przy włączonym ogrzewaniu...
Witam , mam problem z laguną jak w temacie,otóż podczas jazdy samochód zgasł i już nie chciał odpalić. Po sprawdzeniu okazało się że pali bezpiecznik (po przekręceniu zapłonu) w komorze silnika (30A bezpiecznik nr4), myślałem że to wina zatartej pompy paliwa bo na gazie kobieta jezdziła ciągle zero benzyny w baku , ale po odpięciu pompy objaw taki sam...
Gdzie przeprowadzic kabel plusowy do zasilania wzmacniacza a dokladnie przejscie z komory silnika przez sciane grodziowa do wnetrza auta Reno laguna 2
witam nie wiem ale ja mam renault 19 i u mnie był podobny problem jak się okazało był spalony bezpiecznik w czarnej obudowie w komorze silnika po stronie kierowcy wymieniłem i wróciło wszystko do normy
przez nią idą wszystkie przewody od klaksonu, miejsce montażu "komora silnikowa strona lewa") Pomiędzy pipkiem a wnętrzem pojazdu gdzie idą wszystkie przewody od pipka jest kostka łącząca instalację. Jest ona w komorze silnika po lewej stronie. Tyle mam danych. Nie mam zdjęć. Trzeba by zdobyć oficjalną aplikację serwisową Laguny III.
Ostatnio na autostradzie na ostatnim biegu przy przyspieszaniu zapalila sie kontrolka temperatury silnika. Okazalo sie ze jest brak plynu chlodniczego (przeglad mial 2 miesiace temu i nie bylo zadnych problemow plyn byl), teraz zostal dolany i zapalony zeby troche go zassal. Po przejechaniu testowym ok. 30km plynu ubylo znaczaco ok 3-4cm, kontrolka...
Laguna III 2007 r. benzyna 2.0 16V silnik M4R (BT0F06). Po włożeniu karty nie mogę odpalić auta. Jak auto było sprawne, zaraz po włożeniu karty słychać było charakterystyczne bzyczenia (paliwo), teraz jest cisza. Na wyświetlaczu nie pokazuje żadnej usterki. Bezpieczniki w komorze silnika OK. Co może być przyczyną?
znalazłem przyczynę :P spalony bezpiecznik w komorze silnika wina zatartego wentylatora - jeszcze wczoraj oba chodziły teraz zastanawiam się nad demontażem.
Zawór turbiny ma stały plus a masa nastawczy pin w ECU YL2, masa przepływomierza brana jest gdzieś z komory silnika. Ale ogólnie to byś podał kod silnika.
Witam. Jestem nowy na forum. Kilka tygodni temu moja Laguna 2 2.0dci 150KM 2005 ciężko odpalała i po kilku razach odmówiła posłuszeństwa. Pokazywały się pęcherze powietrza w układzie paliwa, jest ręczna pompka ale cofa paliwo spowrotem. Pompy paliwa w baku nie ma i nie wiem gdzie jest! Proszę o pomoc bo nie wiem gdzie się znajduje ta pompa paliwa, dodam...
Czynnik uciekł, uszkodził się zawór pojemności skokowej sprężarki albo sprzęgło, ewentualnie bezpiecznik 15 A w komorze silnika taki niebieski, też mógł się przepalić.
A czy gaśnie Ci też gdy np wrzucisz na luz przy większej prędkości? Gdyby tak było to kwestia ustawienia dolotu powietrza, najczęściej gazownicy ustawiają dolot tak, aby powietrze nie było wtłaczane pod ciśnieniem w czasie jazdy ale pobierane gdzieś z komory silnika. Co do tego przełączania na gaz, to tutaj nie jestem pewien ale może to być kwestia...
Czy konieczna wymiana? Jak się nie mylę to przekaźniki jw., są w komorze silnika obok zbiornika płynu, oczywiście wymiana na sprawne.
Ten 40A w komorze silnika też. Sprawdź przewody w klapie bagażnika (mogą byc przetarte i robić zwarcie).
Błąd to DF45 CC1 przekaźnik jest na tranzystorach zgadza się dochodzi do niego 6 przewodów / jest na pewno sprawny bo był podłączony do drugiego samochodu.Odłączyłem wszystkie świece podłączyłem miernik voltomierz i pokazuje 6 volt przy wymuszeniu załączenia clipem nic się nie dzieje.Co steruje modułem grzania świec UCH czy komp w komorze silnika ?...
Wiem ze temat stary jak swiat ale nie wytrzymalem. Takie zachowanie silnika spowodowane jest awaria jednego z dwòch potencjometrow. Albo pedalu przyspieszenia albo potencjometr przepustnicy. Z tego co piszesz ze po chwili pracy silnika jest juz ok to obstawiam na 100 procent potencjometr przepustnicy. Wraz ze wzrostem temperatury zmienia sie opornosc...
Na wstępie dziękuje wszystkim za pomoc, okazało się że przypadkowo obudową termostatu przycisnąłem przewód, powodowało to zwarcie i palił się bezpiecznik w komorze silnika. Na szczęście sytuacja opanowana. Pozdrawiam
Witam sprawdź przekaźnik w komorze silnika tj z prawej strony skrzynki drugi od prawej nad nim są dwa bezpieczniki .....
Witam. odświeżam temat bo zakupiłem kabel do renault Laguna I '96 wraz z przejściówką na to złącze które jest w komorze silnika oraz programem ddt2000. Nie mogę się z nim porozumieć pomimo tego że anglosaski znam bardzo dobrze a i po francusku sobie radzę. Wykrywa mi tylko ECU Siemensa i zaraz krzyczy że nie otrzymuje odpowiedzi. W samochodzie rzeczywiście...
Sprawdzałeś czy jest komunikacja z ECU i uch? Dodano po 12 Sprawdź jeszcze bezpiecznik f3 30A w skrzynce bezpieczników w komorze silnika. Odpowiada on za zasilanie grzałki sondy, ECU i połowy osprzętu silnika.
Były clio z 2,0 ktoś ze znajomych kiedyś śmigał tym fabrycznym bolidem.. Więc chyba jest to możliwe ale bardzo skomplikowane BSI, ABS, komora silnika powinna być dostosowana. Pozdr. J.
nie jestem pewien ale powinieneś sprawdzić bezpieczniki w komorze silnika po stronie kierowcy tuż przy akumulatorze, może tam coś jest nie teges.
Jak zajrzysz pod kierownicę, po prawej stronie dosyć głęboko, to będzie takie połączenie dwóch przewodów zasilającego i powrotnego z nagrzewnicy za podbiciem w górę w kierunku komory silnika. Ta śruba znajduje się pomiędzy tymi rurkami na kołnierzu spinającym poziomo. Do tego jeszcze trzeba odkręcić 2 sruby na obudowie nagrzewnicy od strony kierowcy,...
Twój post można odczytać jako komunikat do publiczności a nie pytanie lub apel. Można się domyśleć, że chodzi o przewód odpowietrzania silnika. A jeśli tak to albo katastrofalny stan silnika i duże ciśnienie w komorze silnikowej, Albo niedrożny przewód do obudowy filtra powietrza. Zatem pytanie jak wygląda filtr powietrza silnika.
Mam pytanie zupełnie z innej beczki. Próbowałem dzisiaj założyć kable. I tu pojawiły się dwa problemy: Nie wiem któredy przeprowadzić kabel napieciowy z komory silnika do srodka auta (Renault Laguna I), może ktoś z tu obecnych zakładał kiedyś instalacje i zna jakieś miejsce. Prosze o podpowiedź. A drugi problem dotyczy radia, które nie posiada wyjść...
Ta wielka kostka gdzie lacza sie przewody z komory silnika z przewodami z kabiny ? Dodano po 11 Mam zasilanie na tych pinach
Witam jestem początkującym na tym forum i proszę o zrozumienie. Posiadam renault laguna 2 1.9dci 120 km 2004r i silnik się wykańcza więc postanowiłem zrobić wymianę silnika to koszt najtańszy w mojej opinie.Moje pytanie jest takie czy? jest możliwość wymiany silnika razem z skrzynią biegów 130km z roku 2005 i będzie pasował do komory silnikowej łącznie...
To się podepne. Próbowałem wkręcić świece żarowe do parownika ale nie ma jak bo komora wodna jest podkowiasta. Po drugie jak ktoś nie ma osłony z dołu silnika to i autko długo się nagrzewa i kamyki wpadają w wentylator i paski wielorowkowe. Tak że montowac osłony. Sam zamontowałem i dodałem do obiegu pompkę wspomagającą , nie dosyć że autko zaczeło...
Tak jak w tytule. Laguna nie chce odpalić i to nagle. Po powrocie z trasy, po zgaszeniu nie chce już odpalić. Dzieje się też tak, gdy przekręcam kluczyk to zapalają się kontrolki oprócz kontrolki grzania świec. Wskaźnik obrotomierza zatrzymuje się na 2,5 tyś obr. i w komorze silnika terkocze jeden zielony przekaźnik, rozrusznik kręci. Gdzie zacząć szukać?
Myślałem o tym też ale mając pojedyncze cewki które nie są już aż takie drogie eliminuje kable zapłonowe. A i sa praktycznie nie widoczne. W komorze silnika jest ciasno więc cokolwiek po za silnikiem nie bardzo gdzie jest upchnąć.
sygnał jest na 3 pin 1-braz, 2 czarny, 3 rozowy ktory w komorze silnika przechodzi na kolor biały i wchodzi w pin 30 centr. elektr(kostka30P) podepnij zarowke w piny 1 braz- zasilanie z przekaznika po przycisnieciu switcha klaksonu a pin 2 czarny mase ktora jest na stałe i sprawdz czy zarowka zapal sie za kazdym razem. moze gubi gdzies mase na kablach.
Witam, mam problem z niedziałającymi spryskiwaczami szyb przód i tył. Silniczek i wiązka w komorze silnika sprawne, bezpieczniki też. Brakuje napięcia. Co zasila i steruje pracą silniczka w tej lag.?
Siema czytam i czytam szukam i szukam i nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi . Chodzi o podłączenie aktywnego subwoofera JBL BassPro Hub do oryginalnego radia laguna 2 2003 . Wszystkie kable podciągnięte przy kablu RCA jest jeszcze jeden cienki niebieski kabelek . Gdzie go muszę podłączyć ?? Gdzie jest to remote control (sterowanie wzmacniaczem )...
Panowie a może zrobimy ranking samochodów w których najciężej przejść do komory silnika z przewodem ok 10- 25 mm2.Mój typ nr1 Alfa Romeo 156. Laguna II też jest niezła. Przydał by się specjalny katalog takich przejść bo czasem człowieka krew zalewa przy montażu.
Niezłe bajki tu montujesz kolego, okablowanie grzania tylnej szyby nawet nie zaczepia o komorę silnika, wszystko jest pod kierownicą i leci dalej do tylnej klapy
Sprawdź wiązkę do cewki zapłonowej na przedniej ścianie komory silnika i przewody do czujnika położenia wału korbowego (pod filtrem powietrza). Pod Twoim tematem jest trochę odnośników, może tam jeszcze znajdziesz podpowiedź.
Zacznij od tych w komorze silnika a potem te w kabinie. Wzrokowo wyjmujesz i patrzysz i wkładasz jak dobry. Dodano po 1 Zacznij od tych w komorze silnika a potem te w kabinie. Wzrokowo wyjmujesz i patrzysz i wkładasz jak dobry.
kolego a jaki związek mają luzy zaworów z ze smrodem gazu w komorze silnika poza tym wydaje mi się że ta kompresja 8-10 bar jest już niska a mierzona była na zimnym czy ciepłym silniku????
Tak jak pisze k.s. Najprawdopodobniej zawory do regulacji . Jeśli dodasz szczegóły typu przebieg i czy ma pasożyta LPG , to już można będzie w 70 % określić. zanim zrobisz cokolwiek, wykonaj test kompresji Przy takim zachowaniu Od czasu do czasu przestaje palić na 4 cylindrze. Dzisiaj np. po przejechaniu 4 km przestał palić na jednym cylindrze stał...
witam ponownie , otworzyłem skrzynkę z bezpiecznikami tą w komorze silnika i dwa z nich 70A są przepalone , czy to może mieć związek z moją usterką to zobaczę jak kupię i wymienię .
Bezpiecznik F3 w komorze silnika, przekaźnik tam równierz 4ty w rzędzie duży, obok małego. Ciekawe czemu zgasł, oliwy brakło czy co? Spręzanie mierzyłeś?
A wiesz o tym, że gaz jest lotny? 1 dzień nie wystarcza by ulotnił się z komory spalania. Ale 2 dni już wystarczą by się ulotnił i palił tobie od strzała.
Mam to samo. Padł klimatronic i wycieraczki. Czasem zaskoczy i działa kilka dni. Prawdopodobnie problem jest w skrzynce bezpieczników, przynajmniej u mnie. Dziś był ten dzień, kiedy mogłem sprawdzić usterkę, jednak szybko zrobiło się ciemno, do tego padało. A więc tak. Nie mam przy sobie schematu układu elektrycznego ale sprawdź najpierw napięcia na...
Wyjąłem cewki, wytarłem, osuszyłem, komory, w których są świece, było w nich sporo wody, więc tam też pozbyłem się tej wody, nie składałem wszystkiego, tylko tak zostawiłem, niech schnie. Świec oczywiście nie wykręcałem. Powinno pomóc takie podejście?
Mam pytanko Bo wykrecajac swiece i ja wyjmujac wpadl do cylindra silikon. I mam pytanie co zrobic wziasc nie wkrecajac swiec i sprobowac wydmuchac go pod wplywem kompresji silnika i pozniej zakrecic swiece ? Czy straci sie pod wplywem wysokiej temp. Spalania w komorze czy jako co radzicie
przekaźnik główny jest z prawej strony od kierowcy komora silnika on dostaje zasilanie z bezpiecznika 30A przekaźnik łapie po zapłonie i podaje zasilanie ale jeszcze nie sprawdziłem gdzie podaje te napięcie.Rano sprawdze te zasilania,może coś się wyjaśni.
Kąty nie regulowane sprawdź stan wahacza , podejrzewam jednak że auto było uderzone i źle zrobione. Pomierz sobie komorę silnika i zobacz czy są jakieś rozbieżności to powinno wyjaśnić parę spraw to samo zrób z zawieszeniem od spodu . Pozdrawiam
Może ktoś posiada rozpiskę dużych bezpieczników w komorze silnika? Ponoć w L II sterownik świec żarowych ma zasilanie zabezpieczone bezpiecznikiem 70A F12 to może i w L III jest podobnie.
Witam, spotkał mnie jeden z nie miłych przypadków, mianowicie podczas próby otwarcia przedniej maski zerwała mi się linka :(. Czy istnieje jakiś inny sposób(poza zniszczeniem maski bo ten znam:D), otwarcia maski?. Linka się urwała nie przy mechanizmach zamykania (komora silnika), tylko tuż za rączką otwierania w kabinie..., więc możne istnieje jeszcze...
Witam wszystkich. Krótko opiszę problem: Renault Laguna 3 2.0 benzyna. Mój pies przegryzł mi kabel ze świateł obrysowych lewych w przyczepce. Nie zauważyłem tego i podpiąłem przyczepkę do auta. Skutek: nie działają światła pozycyjne w aucie lewe. Zmieniłem żarówki, sprawdziłem bezpieczniki znajdujące się w kabinie oraz te, które są w komorze. Niestety...
Nie znam miejsca w komorze silnika, gdzie znajdziesz w/w sygnały. W kabinie, to w module sterującym z bezpiecznikami (na słupku) - szare złącze: - Pin A4 - przewód biały - Pin A5 - przewód fioletowy
Korby nie gną się same z siebie, najczęściej w wyniku wycieku płynu do komory spalania. jest nie szczelność na cylindrach spowodowane podobno nie wiem jak on to zdiagnozował nie rozbierając silnika? Wygięciem korbowód i uszkodzenia mechanicznego cylindrów Jedno nie ma związku z drugim, sprawdzić dokładnie kompresję przed i po próbie olejowej, jak nic...
Cyt; Jeśli to Laguna ph1 to tabliczka znamionowa producenta z tabliczką owalną wg instrukcji na stronie 6.02 powinna znajdować się w komorze silnika lub w bagażniku obok koła zapasowego. Na tabliczce owalnej w trzecim rzędzie drugi symbol (opisany w instrukcji jako poz.12) to numer oryginalnego lakieru. W Lagunie ph2 i młodszych tabliczka ta umieszczana...
Witam . Problem z laguną 2,2 dci 2004 rok . Samochód po przejechaniu kilku kilometrów gaśnie . Pali w tym momencie bezpiecznik nr 3 w komorze silnika 30A. Po włożeniu nowego zaraz go spali. Samochód ostygnie nieco i można kawałek przejechać do następnego razu. Może ktoś wie od czego jest ten bezpiecznik (skrzynka pod maską nr 3 30A) dzieki
Witam. Potrzebuję pomocy w ustaleniu usterki ale może od początku. Chciałem wymienić żarówkę w podświetlenie tablicy rejestracyjnej i zrobiłem zwarcie w skutek czego nie świeci oświetlenie tablicy, tylne prawe światło, przednie prawe pozycja,Regulacja świateł góra dół, i jeszcze regulacja jasności podświetlenia i jeszcze podświetlenie zegarów i przycisków...
komory silnika wnętrza wygłuszenie komory silnika schemat komory silnika
mikrofon komputera wzmacniacz mieszanka paliwo renault laguna przycisk
stk463 podróbki stk463 podróbki
Lokalizacja modułu sterującego hakiem w Maździe 6 Zmiana hasła do poczty a połączenie z drukarką