Na początek kompresja na garach. LPG jest?
Gdyby byly problemy z zaworami to powinno byc odwrotnie - na zimnym jakas kompresja by byla a na cieplym jak sie wszystkie elementy rozszerza to zawory moga sie nie domykac i brak kompresji.
A kompresja sprawdzona?
Sprawdź najpierw kompresję
Kompresja jaka?
Napisz wszystko w sposób zrozumiały. Co nie ma kompresji? Obieg paliwa? silnik? Czym sprawdzana kompresja?
Czyli zostały do sprawdzenia wtryski, ale w pierwszej kolejności ciśnienie w silniku (kompresja)
A jak zgaśnie na zimnym to jak kręci? Nie na pusto jak by nie było kompresji?
Ja nie wiem czy ta kompresja jak na silnik diesla jest taka dobra. Szczegolnie ta roznica pomiedzy cylindrami.
Napewno sprawdze. Ale dodam jeszcze, że zamiana wtryskiwaczy miejscami nic nie dała. A czy nie dokręcona, lub uszkodzona świeca żarowa może być przyczyną braku kompresji?
bylem w drugim serwisie forda w starogardzie gd - tu juz podeszli inaczej do problemu na koniec sa wg nich dwie mozliwe przyczyny 1. przycinajacy sie któryś wtrysk 2. brak prawidlowej kompresji
W silniku było cokolwiek sprawdzane w postaci kompresji, luzów zaworowych :?:
Tak jakby nie było kompresji to znaczy mierzyles ja czy tak myślisz?
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję. Silnik okazał się trupem. Na dwóch cylindrach była słaba kompresja. Informacja raczej dla potomnych.
Witam Posiadam Forda mondeo mk2 z 1997r. 1.8 td, ostatnio mierzyłem kompresję na cylindrach i wyszło mi po 26 na każdym cylindrze. Nie wiem czy jest ok, może ktoś napisze mi czy jest dobra pozdrawiam
"Fachury" - organizm ludzki działa najlepiej w temperaturze 36,6°C, tak samo silnik spalinowy - ustaloną temperatura pracy dla niego są okolice 90°C - w obydwu przypadkach wszelką diagnostykę przeprowadza się przy doprowadzeniu "organizmu" do właściwej temperatury, czyli stanu ustalonego. Niestety, nie mogę się z tym zgodzić. Kompresję w silniku diesla...
Sprawdzić na innym manometrze.
Sprawdzić parametry na ECU, potem rzeczywiste ciśnienie. Na PW pisałem o rozrządzie - to bym sprawdził w pierwszej kolejności. Pokręć wałem czy coś nie blokuję, potem pomiar kompresji, potem układ paliwowy. Nie wiem jak sprawdzić przelewy jak nie odpala ale wtryski to i tak na ostatku.
To oznacza że trzeba zmierzyć kompresję i w prawdopodobnie zdjąć czapę.
Kolego,ręce opadają, sam zmieniłeś pasek?Tam zawory są na pewno pokrzywione a może i tłoki dostały,sprawdzenie kompresji na pewno pomoże.
w jednym miejscu jest mniejszy opór a wdrugi większy kompresja.
Jakby była słaba kompresja, to by pewnie brał olej. A bierze?
W żadnym dieslu nie ma ssania. Jest tylko mechaniczne lub elektryczne zwiększenie wolnych obrotów lub przyśpieszenie kąta wtrysku. Albo jedno i drugie. natomiast przy zimnym silniku nie działa chodzi kulawo dopuki nie złapie temperatury Sprawdź kompresję oraz kąt wtrysku.
marcinlan, tylko że u kolegi na wolnych pracuje równo, a u ciebie bez kompresji pewnie kulał i to nieźle
Zmierz kompresje. Klasyczny objaw krzywych korbowodów, tym bardziej w tym silniku.
Co masz na myśli, że jest uszkodzony mechanicznie? Rozrząd jest okej, nie widzę powodów, żeby był uszkodzony mechanicznie, szczególnie że te auto było regularnie konserwowane, mam wszystkie rachunki. Spróbuję jeszcze raz na plaku odpalić, tym razem umiejętnie. To że np. pękły pierścienie. Co z tego że rozrząd ok nic to nie znaczy kompletnie nic. To...
Uszczelka pod głowicą, szczelność głowicy - wystarczy niewielkie pękniecie niewidoczne okiem aby kompresja uciekała i płyn dostawał się w komorę spalania.
jeszcze nie, ale bez kompresji byłby problem z rozruchem przy niskich temperaturach, czy się mylę? Ostatnio było 0 stopni, stał dwa dni i odpalił z pół obrotu.
To często jest tylko 0,5 bara. Biały dym to niska kompresja. Potem już turbo nabije. Możesz też odsunąć kolektor wydechowy i zobaczyć z którego cylindra, czy też ze wszystkich dymi.
Sprawdziłem czujnik temperatury ten w przewodzie powietrznym - rezystancja około 60Kohm przy podgrzaniu zapalniczką rezystancja leci w dół. Dodano po 1 Jeśli chodzi o kompresję to muszę chyba podjechać do serwisu.
mój zasadniczo mówiąc escort od dni kilku nie chce odpalać,...tzn chciałby ale rozrusznik kręci i nie wytrzymuje... zaczyna słabnąć, tzn kręci ( po podgrzaniu świec - nowe ok 3 m-ce, równiez wtryski ok 3m-ce) 2 i 3 krotnym kręci ale nie za szybko i po trzeciej próbie rozruchu pada akumulator. Oczywiście to moze byc wina akumulatora ( przy 1000 obrotów...
Witam piszesz że " dym wylatuje "pulsacyjnie", tj jakby to dymienie powiązane było z jednym cylindrem " nie równomierny pulsacyjny wypływ spalin ewidentnie wskazuje na brak zapłonu na jednym z cylindrów . Jeżeli popuścisz przewód wtryskowy na odpowiednim cylindrze to dymienie po chwili ustanie , biały dym to mocno rozpylone paliwo . Wygląda mi to raczej...
Klemy mogą robić się lekko ciepłe jeśli jest duży pobór prądu. W przypadku rozrusznika ten pobór jest bardzo duży. Twój mechanik więc z niczym zbytnio nie ściemniał. No.. może jedynie z tym słabnięciem może coś nie pasować. Ale prawdopodobnie spowalnia go kompresja silnika. Nie słyszałem ani nie widziałem tego u Ciebie więc trudno powiedzieć
To że po resecie lepiej jeździ bo sie adaptuje, więcej paliwa dostaje Jak wygląda stan hydrauliki, sprawdzali czy jest w porządku bo głośna praca na początku w sumie dla takiego przebiegu jest normalna ale może też być objawem padającej hydrauliki zaworów Zatkany układ wydechowy może tez dusić silnik Jako ciekawostkę powiem Wam, że z tą zmienną mocą...
Może i moja wypowiedź nie ma dla Ciebie wartości, ale pomyśl zanim poprosisz o pomoc. To że pasek sprawdziłeś 10 razy, nie świadczy o tym że inne elementy sprawne/podłączone... Zazwyczaj przy wymianie rozrządu trzeba zdemontować dużo elementów osprzętu, czujników. Podłącz do diagnoskopu, sprawdź ciśnienie benzyny, ciśnienie sprężania (przy złym ustawieniu...
Może kompresja silnika... to w końcu Diesel i nie najnowszy, pewnie gdzieś w Rajchu śmigał przez te wiele lat kilka set tysięcy kilometrów. Mój znajomy też ma takie Mondeo i właśnie w tym tkwiła przyczyna podobnego zjawiska.
cewka jest okey była sprawdzana na innym fordzie,nasze podejrzeni:|a padaja juz na komputer,praktycznie wszystkie czujniki juz podmienilismy z podobnego forda,nie udało nam sie z komputerem gdyz nie mamy o podobnym symbolu 95BB itd(mamy dwa inne i z immobilajzerem),rozrzad jest okey,kompresja,wtryski,jutro jeszcze raz zdejmiemy kolektor ssacy,moze cos...
Pisałem już. To nie ursus żeby tylko końcówki wymieniać.Najpierw trzeba komputerem podejrzeć korekty na wolnych obrotach. Później ocenić kondycję silnika, choćby przez pomiar kompresji. Wyciągnąć wnioski z tych badań. Jeżeli jest taka potrzeba to wtryski do fachowca.
hmm, no może i rozrząd ale tylko na jednym cylindrze stuka? trochę to dziwne, ale warto sprawdzić, warto też sprawdzić przelewy na wtryskach, to by tłumaczyło jeden cylinder i dymienie, i nie jest to zbyt pracochłonne, pozdrawiam Dodano po 12 póki co kompresję może Pan sobie darować, 1 wtrysk potrafi narobić hałasu, lejący wtrysk w ekstremalnych przypadkach...
Witam. Mam problem z Ford Mondeo mk3 1.8 Duratec z przebiegiem 156000km. Mianowicie chodzi oto że strasznie pali olej, na 1000km leje mu jakies 7l oleju. Jednocześnie po przejechaniu kilkuset kilometrów padają pojedyncze wtryski i nadają się do wymiany. Sprawdzałem kompresje i na poszczególne cylindry wynosi: 1cylinder/12bar, 2cylinder/12bar, 3 cylinder/14bar,...
Stopień sprężania a kompresja. Witam. Mam pytanie. Zastanawiam się skąd wiadomo jaką kompresję na cylindrach powinien mieć silnik jeśli podany jest stopień sprężania? Czytałem o tym sporo w internecie i tak na prawdę nie znalazłem sensownej odpowiedzi. Sporo osób myśli że jak jest stopień sprężania np. 11:1 to fabrycznie silnik miał 11 bar na cylindrze....
no to juz ci mowie:mialem podobny przypadek tylko ze z mondeo,przyciagniety na sznurku nie pali,a silnik bezposrednio po remoncie.pomijajac zle ustawiony rozrzad to kompresja nie byla za dobra podobnie jak u ciebie.po sprawdzeniu cylindrow na szczelnosc wieje ssacym i miarka,po zrobieniu glowicy niewielka poprawa, ale to wciaz nie toi miarka dalej przeciag(szczelnosc...
myślę ze problem się rozwiązał silnik po długim kręceniu i odpaleniu zgasiłem po 3sek i po ponownym długim kręceniu znowu odpalił wychodzi na to ze nie ma kompresji na zimnym silniku rozmawiałem z mechanikiem i to podobno prawda teraz pyt czy czeka mnie kapitalka ??
Odpada. To auto to nic innego jak WYSOKA osobówka. Niczym nie różni się wewnątrz od klasycznego auta kombi a wysokość tego auto to większy gwizd powietrza na trasach i większe spalanie :-) to zdanie mojej starej. Na koniec dodała że nie można kupować czegoś czego nie uda się sprzedać. To jeśli 99% aut to złom to może kareta i dwa konie? :-) Jeździłem...
Udało mi się zmierzyć luzy zaworowe ale zapomniałem powiedzieć że silnik nie pracuje na I cylindrze, wrażenie że jest podparty zawór, na zimno i na ciepło kompresja po ok 9.0 bar, podmieniona świeca (była mokra) i cewka, auto ma LPG, luz zaworowy: zawór wydechowy 1 - 0,25mm zawór wydechowy 2 - 0,20mm zawór ssący 3 - 0,2mm zawór ssący 4 - 0,2mm Dane...
Trochę za szybko zabrałeś się za wymianę pompy bo pierw się sprawdza mało kosztowne drobiazgi które są niezbedne do odpalenia ,oprócz wymienionych wcześniej bardziej prawdopodobne jest zużycie styków w przekażnikach obciążonych dużym prądem np.przekażnik świec żarowych,poza tym czasem zdarza sie tak że w rozruszniku wytarte sa panewki i wirnik trze...
jak ktoś ma takie problemy z mondeo to trzeba na początek sprawdzić kompresję ja miałem wypalone dwa zawory na wydechu i ciśnienie na 3 cyl.. 6bar a na 4 cyl.. 4bar dwa pozostałe cylindry około 12 bar. Moja rada jeśli macie gaz w mondeo to zacznijcie od sprawdzenia konpresji a nie szukajcie po elektronice. Wymieniłem zawory sprawdziłem na testerze jeszcze...
jak było, to do kosza... Co powiecie o silnikach 1,8 d ,td oraz td z intercoolerem w ford mondeo mkl mkll oraz escort, totalna porażka, te dwa paski rozrządu... , trwałość też porażka, żeliwna głowica... w focusie go unowocześnili o commonrail i troche inny rozrząd, ale ogólnie porażka... Że to całkiem dobre silniczki, szczególnie wersja wolnossąca...
Witam. Tak tylko zapytam - miałem podobnie w mondeo MK2 1,6 wypaliło zawór wydechowy.Winowajca był LPG źle zestrojony. Ale polatał kilka dni na samej benzynie i się "naprawił" dotarł - starczyło mu do końca jego życia. Pozdrawiam. Znowu nabazgrałem za późno - kolega wyżej był szybszy.
Witam, Temat dotyczy Forda mondeo mk1 1.8td. Problemem jest nierówna praca po odpaleniu oraz problemy z odpaleniem. Silnik sprawdzony pod kątem kompresji, zawory też, świece nowe, aku sprawne, pompa w bdb stanie. Samochód ma ten problem że lekko się przypowietrza. Nawet gdy pracuje rozgrzany to po zgaszeniu i odczekaniu 10min zawsze pracuje nierówno....
moim zdaniem masz źle ustawiony rozrząd. Mój ojciec w mondeo ma podobny silnik i przebieg mniejszy tylko o 59tyś, Miał ten sam problem po zmianie rozrządu. Mechanik niby wszystko zrobił tak jak ma by. Pojechał do serwisu, wrzucili go na kompa i stwierdzili przestawiony rozrząd. Żeby już nie ściąga paska to tylko przestawili kąt na pompie i jest już...
Witam. Można reklamować i trzeba nawet! Po batalii telefonów i maili odpuściłem. Ale 1 kable padły po około tygodniu coś z 500km przestrzeliło otworek w fajce. Te drugie po zapaleniu silnika było dobrze ale pod obciążeniem pierwsze 200m nie dało się przejechać. Ewidentny brak plastiku w procesie odlewania. Ale o tym szkoda już pisać i się denerwować....
Witam Problem z Mondeo 2001r 2.0 TDCI. Gdzy odtygnie silnik, np po nocy silnik jak odpali to strasznie dymi i silnikiem szarpie jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Świece wszystkie sprawne, grzeją. Auto ma prawie 300 000km Błędy jakie ma to takie: http://www.caca.republika.pl/mondeo/DSC0... tak koryguje dawki na cylindry: http://www.caca.republika.pl/mondeo/DSC0...
Witam. Mam mondeo MK3 1.8 Duratec. Auto jest bardzo słabe i lekko szarpie. Jest świeżo po remoncie głowicy, wraz z nowym łańcuchem rozrządu, rozrząd 8 razy sprawdzony, kompresja jak z ksiązki. Objawy które zaobserwowałem: -świeca na pierwszym cylindrze okopcona na czarno, pozostałe w normie -nowa cewka, na starej to samo, nowe świece, kable podmieniane...
teraz pozostal pierwszy problem, sprawdze kompresje chodz dziwi mnie fakt ze jak auto sie rozgrzeje wszystko jest w porzadku, obroty troszke faluja na zimnym jak i rozgrzanym, krokowca czyscilem, ale skoro pokazuje blad wypadania to musi byc cos grubszego
Panowie, nie chce zakładać nowego tematu , ale może ktoś miał podobny przypadek i coś podpowie. Auto mondeo MK4 140 koni przedlift na Siemensie. Normalnie jeździł, miał moc (142km/355nm z hamowni) ale był mały problem z odpalaniem i korekty na wtryskach były nie za ciekawe więc oddałem pompę i wtryski do sprawdzenia, okazało się że pompa już jest w...
Szukałem sporo w internecie lecz najwięcej jest informacji na temat zbyt intensywnego dymienia silników diesla. Praktycznie albo i wcale nie ma info na temat nie dymienia. Zacząłem się zastanawiać czy z moim autem jest wszystko ok. Mam Forda Mondeo 1999r MK2 z silnikiem 1.8 turbo diesel endura. Przebieg licznikowy 320tys.km kręcony bo krzywe cyferki....
Moim skromnym zdaniem autko trochę ma większy przebieg bo 100 000 na 8 lat użytkowania Diesla to ok 12 500 przebiegu rocznie czyli statystyczny niemiecki dziadek nim śmigał:) a jeśli był użytkowany przez firmę to robił 50 000 rocznie.Ok ale wracając do tematu moim zdaniem winna jest tu kompresja- NIECH CI ZMIERZĄ NA ZIMNYM SILNIKU jak dziś np postoi...
Nie dopytywałem o szczegóły. rzucił mi tylko ceną za samą robociznę. A ze silnik ma te 250k nastukane i wydaje sie być raczej zmęczony(kompresja za niska i gdzieś lewe powietrze) to zastanawiam się nad wymianą zamiast naprawą jednego elementu po drugim. Tylko zastanawia mnie czy mechanik nie chce mnie troszkę naciągnąć. W końcu to ten sam silnik co...
Witam. Mam pacjenta jakim jest Mk3 1.8 110km. Auto wyposażone w LPG, jednak zostało ono odłączone do czasu zdiagnozowania co jest do naprawy. Samochód szarpie przy przyspieszaniu, głownie przy obrotach poniżej 2 tysięcy. Na wolnych obrotach również, głównie po nagrzaniu. Gdy chodzi nierówno słychać charakterystyczne "plumkanie" ( mnie to kojarzy się...
Miałem kiedyś podobny przypadek z BMW - trafiło do mnie od lakierników. Z lawety do lakierników zjechało o własnych siłach - u lakierników na początku normalnie paliło.... No i w końcu na "krawacie" przyjechało na warsztat bo nie pali. Iskra była, ciśnienie paliwa OK , kompresja OK, żadnych błędów - niby całkiem sprawne autko - tylko że nie pali. Dobrze...
Witajcie, Posiadam Mondeo 2.0TDCI 125hp z 2006r. Przebieg teoretyczny to 200000km. Szukałem trochę na forum jakie mogą być przyczyny, ale nie za bardzo to się pokrywa i prosił bym was o pokierowanie mnie do celu. Auto normalnie jeździło, odpalało bez problemu. Pewnego dnia robiłem sobie mały serwis pod maską, ale to takie podstawowe rzeczy na odłączonym...
raczej wtryski przy -10 świece grzeją chwilę po uruchomieniu i wtedy chodzi dobrze, potem stygną i zaczyna się kolibotanie, potem jak trochę pochodzi i komora spalania się nagrzeje jest ok nie wiem jak w tych silnikach jest ale sądzę że świece są włączane tylko na mrozie a przy dodatnich temp nie grzeją wcale biały dym to odparowana niedopalona ropa...
Kody wtrysków to rodzaj korekty ich charakterystyki. W fabryce nie da się wyprodukować idealnych wtryskiwaczy, więc każdy po wyprodukowaniu jest badany i wyznaczany dla niego jest kod korekcyjny. Po założeniu takiego wtrysku wystarczy wprowadzić jego kod do ECU i ono już wie jak ma skorygować swoje mapy, żeby dopasować je do charakterystyki tego wtryskiwacza....
Witam serdecznie. Mam pewną zagwozdkę i nie bardzo wiem gdzie ręce włożyć. Auto po odpaleniu kopci na jasno przez kilka chwil. Podczas normalnej jazdy po mieście wszystko jest ok, do momentu aż postoję troszkę dłużej na luzie, bez obciążenia. Auto zaczyna delikatnie, rytmicznie, prychać, jakby z jednego cylindra i równocześnie z rury wydechowej wydobywa...
Witam. Pacjent - Mondeo MKIII 2.0 TDCI 130KM 2003r. 1. Zaczęło się od lejących wtrysków. Demontaż wtrysków i pompy - okazały się tak zaopiłkowane, że nie nadawały się do naprawy. Zakup drugich wtrysków i pompy. Regeneracja drugich wtrysków i pompy. Demontaż całego układu paliwowego i dokładne płukanie. Montaż wtrysków, pompy i kodowanie. Efekt - wtryski...
Usterka zdiagnozowana. Pewnego dnia postanowilem oddać auto do elektryka. Wsiadam przekrecam kluczyk proba odpalenia. Nie zapala. Podczas kręcenia rozrusznikiem charakterystyczny dźwięk braku kompresji. Coś tam lapał na dwoch cylindrach ale to tylko takie kichniecia były. Pomiar kompresji od 4do 9 atmosfer. Przyczyny: W zasadzie dwie. Rozrząd maksymalnie...
Ale jazda z tym apliwem. To może od podstaw-liczba oktanowa mówi o tendencji do samozapłonu benzyny. Im większa liczba, tym mniejsza tendencja do samozapłonu. Takie samozapłony powodują spalanie stukowe-ciśnienie gazów powstaje zbyt wcześnie i tłok, w pierwszej fazie, tak jakby cofie się. Objawy to stukanie i spadek osiągów, cierpi cały układ korbowo...
Dzięki pitool. Ja nie sprawdzałem czy ktoś wcześniej to nie wiem ale całkowity brak kompresji to chyba następstwo przez wypalenie gniazda zaworowego( poza tym zapłon by wypadał na tym clindrze). Tu swieca na tym nie pracującym wyglada jakbyś ją wrzucił do oleju a potem do pieca i tak 100razy ilośc spalonego "syfu" nagaru wygląda dokładnie tak samo jak...
Może coś Ci wleciało do silnika i zablokowało zawór dolotowy. Miałem podobny przypadek palenia na 2 cylindry, gdy montowałem gaz u gazownika. Okazało się, że nie było kompresji na jednym garku (nieszczelny zawór dolotowy), a to powoduje znowu wypychanie miesznki do kolektora i itd. Gazownik przysięgał się że to nie jego wina i mówił że po prostu miał...
Witam! Po jeździe na autostradzie ubyło płynu....z litr może Wtryskiwacze skąpane w różowym płynie (najmniej czwarty, widywałem tam czasami ropę lub wydobywającą się kompresję,osmolenia, ale płyn???), wygląda jakby ktoś nalał płynu tak że aż trochę spłynął po obrzeżach pokrywy, na silniku oczywiście cała plastikowa pokrywa (wszystko wydarzyło się pod)...
W moim Mondeo mk3 1.8 125 KM silnik "pił" olej jak "smok"- Jedna literka na pięćset, czterysta km :cry: Też silnik był suchy, bez żadnych wycieków i też regularnie musiałem kontrolować i dolewać olej. U mnie objawami brania oleju były bardzo, ale to bardzo zasyfione świece, bo po ich wyglądzie było ewidentnie widać który cylinder spala najwięcej oleju....
Witam serdecznie. Chciałbym rozwiązać jeden problem - który głównie jest problemem który męczy mój umysł od dłuższego czasu. Chciałbym rozwiać wszystkie swoje wątpliwości dotyczące ustawienia kąta wtrysku w silniku 1.8TD. Aktualnie nie mam większych problemów z autem, ale może przejdę do rzeczy. Zimą auto słabo odpalało. Wyeliminowałem wszystkie ewentualne...
Witam, dzisiaj rano jechałem do pracy i z górki auto leciało na biegu jakieś 50km/h. Chciałem dodać gazu a tu nic , brak reakcji. Myślałem , że zgasł. Zatrzymałem się , próbuje kręcić a tu nic. Podejrzewałem najgorsze -auto zaholowałem do domu ściagnąłem pokrywę paska rozrządu - ZERWANY. ( wymiana była 60 tyś / temu) Miałem już lada chwila wymieniać...
Kolego wentylatory
Witam. Jako, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego samochodu i sam go naprawiam, opiszę tu większość usterek jakie znalazłem na tym forum, na które ludzie nie znają odpowiedzi, lub sobie z tym nie radzą. W tym aucie wymieniłem chyba wszystko więc krok po kroku opiszę to wszystko. Mam nadzieję, że temat zostanie podwieszony, tak aby każdy nie zakładał...
Środek kółka od kompresora nie powinien się obracać po wyłączeniu AC. Ma się kręcić tylko zewnętrzna część którą napędza pasek. Po włączeniu AC ma się kręcić całość.
Naczym polega adaptacja i jak ja przeprowadzic mam problem z klimą załancza sie i wyłańcza itak wkułko słyszałem ze w mondeo tak ma .Odłączyc aku i adaptacji i bendzie ulga prosze o pomoc Proszę o korzystanie z przycisku "Pisownia" przed wysłaniem postu. Błędy ortograficzne nie będą tolerowane, regulamin pkt. 15. Nie kasować wpisów moderacyjnych! 18:46...
witam motor po remoncie, pierscienie, zawory, uszczelki, lancuch i sterta innych rzeczy. jest to ten smieszny silnik z tymi klapkami przy kolektorze ssacym- ktore zreszta wywalilem bo sie urywaly, jestem na etapie zamawiania zestawu naprawczego.po zdjeciu glowicy okazalo sie ze byly wypalone zawory. lpg sekwencja. nowe swiece. kable tez byly kiedys...
kompresja wtrysk sprinter kompresja renault kompresja
rezystancja czujnika temperatury amica uziemienie instalacji elektrycznej pobieranie zablokowane
Naprawa plików multimedialnych za pomocą FFmpeg Sterownik do 1.9 TDI: Zwiększenie mocy z 90 KM do 120 KM