Kompresja Ci uciekła :D Jak dodasz trochę gazu to się wyrównuje? Sterownik raczej dobry, sądząc po beepach. Kiedyś w BSS wyciągnąłem tłok z dziurą z boku, objaw ten sam, też czwarty. http://obrazki.elektroda.pl/1291712400_1... Wtrysk lał.
Turbiny zregenerowane poprawila sie praca silnika, natomiast dalej brak mocy w komputerze podejrzalem cos dziwnego jak falujacy wykres parametru: "zalecane cisnienie doladowania" Co ma wplyw na parametr: "zalecane cisnienie doladowania" ? https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_... https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_...
Cześć, Taka anomalia, gdzie korekty wtrysków podczas jazdy ze stałą prędkością, zwłaszcza na jednym biegu (np. 4.), rosną do ponad ±5 mg/suw, a przy wciskaniu gazu spadają blisko zera, może wskazywać na kilka rzeczy, mimo że same wtryski były sprawdzane i są w porządku. Korekta wtrysków to sygnał sterownika silnika, który koryguje dawkowanie paliwa,...
Witam, jesli spadla kompresja przy docieraniu silnika - to moze byc niestety objaw 'przytarcia, przegrzania tloka' i zakleszczenia sie pierscieni w kanalikach na tloku... Pozdrawiam.
Witam, przez ostatnie dni zgłębiłem wiedzę na temat pomp lucas epic, ale mojego przypadku nie mogę spotkać. U mnie problem pojawia się tylko i wyłącznie przy temp poniżej 0. Objaw - przy odpalaniu strasznie szarpie silnikiem (jakby nie odpalał na wszystkie) po ok 3-4 s. zaskakuje i chodzi normalnie. Nie mam żadnych objawów później. Problem z odpalaniem...
Witam, chciałbym wymienić pastę i termopady RX 6800 XFX 319.. Dziś tak tylko rozebrałem i sprawdzałem, co tam się dzieje. Pierwszy właściciel chyba wymieniał już termopady, bo te są niebieskie, no ale... Krótka odpowiedź (co kupić i w jakich grubościach – zastrzeżenia niżej) - Pasta: - Budżet/pewniak: Arctic MX‑6 lub MX‑4 (nieprzewodzące, łatwe w aplikacji)....
Jednak gdyby rzeczywiście uciekała kompresja itp itd to objaw występowałby również w +temperaturach..., jeśli się mylę to mnie poprawcie Po dopaleniu olej uszczelnia pierścienie, poza tym, tłok się poszerza co też go uszczelnia w cylindrze. Ja też mierzyłem ciśnienie przez świece, tak najszybciej. Przewód do manometru około 65 cm.
Witam, mam identyczny objaw w moim monitorze XL2370HD jutro spróbuję podlączyc go przez DVI może będzie lepiej bo przez HDMI poprostu nie da się przy nim siedzieć. MOj kabel ma długość 3m wiec może zbyt długi, podmienie go dzisiaj na 1m i się zobaczy moja karta to R6850 MSI _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Wymiana kabla na 1m HDMI niczego nie wnosi...
Kompresja jak? Bo to typowy objaw że powietrze przelatuje przez pierścienie i nie jest przepompowywane. Sam tłumik drożny?
Witam serdecznie jako nowy użytkownik forum technicznego. Problem dotyczy Suzuki Burgman 400 2006. Po naprawie silnika(wał) silnik odpalił kilka razy po czym zgasł i nie mogę go uruchomić . Objaw jest taki że sprawdzając iskrę na kablu wn iskry brak, po wykręceniu świecy iskra jest. Zmienia się tylko kompresja więc nie wiem gdzie szukać. Sprawdziłem...
Tak jeśli chłodnicza oleju to płyn byłby w oleju i węże nie były by twarde a jeśli kompresja dostaje się do układu chłodzenia to mamy objaw twardych przewodów i braki płynów a też się zdążyło że test co2 nic nie pokazał. Termostat OK?
Dziękuję wszystkim za sugestie. Problem rozwiązany. Kompresja jest w normie, sterownik świec żarowych również. EGR i kontrolki, błędy to również dla tego silnika jak widać tylko dodatek. Napisze rozwiązanie gdyby ktoś w przyszłości szukał z google. Nie chodziło tak jak myśleliśmy o zimno i rozszerzalność temperaturową- zmniejszenie kompresji a o czas...
Po odpaleniu termostat nie zdąży się otworzyć a już mi górą płyn wyrzuca co mnie najbardziej dziwi. Ktoś ma jakieś pomysły i sugestie? Taki jest właśnie objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą, kompresja "idzie" do układu chłodzenia.
ale coś wydekujemy z tego spr. sobie ciśnienie na tłoku czyli kompresje bo gdy zimny był to ci odpalał a jak ciepły musiałeś pchać 1 objaw że już masz mała kompresje Kolego od kiedy to słaba kompresja jest powodem słabego odpalania na ciepłym silniku?
Tulejka wielowypustowa od napędu pompy wtryskowej dobrze siedzi ? Niby pasuje w jednym miejscu tylko ale widziałem takie przypadki ,że na siłę wciśnięta była inaczej i objaw ten sam.
Trafiło do mnie audi A4 1.8 20V bez turbo 1998r. Objaw kompresja na wszystkich cylindrach w okolicy 3 bar. Właściciel twierdzi, ze wrócił do domu wieczorem rano auto nie zapaliło. Rozebrałem przód, rozrzad ok, znaki sie pokrywają, tłok u góry, wałki na znakach i miedzy wałkami 16 oczek łańcucha. Czy normalą rzeczą jest, jeżeli kręce wałem napinacz miedzy...
A szpilki wymieniałeś na nowe? Tak, szpilki i uszczelka firmy Elring. Typowy objaw uciekania kompresji z pod uszczelki. Nie jestem specem od samochodów i nie rozumiem, dlaczego wszystko jest w porządku po rozgrzaniu? Czy wtedy kompresja nie ucieka? Pompa cieczy chłodzącej też wymieniana ? Pompy cieczy chłodzącej nie wymieniałem. 22 Paź 2016 10:07 ::...
Witam. Kompresja jest. Natomiast objaw prawdopodobnie jest spowodowany brakiem iskry po nagrzaniu silnika. Zimny silnik iskra jest - ciepły tz. około połowy skali nagle zanika auto traci moc i definitywnie brak iskry na świecy ( zmieniałem kilka świec i bez efektu), założyłem inną cewkę ale wynik jest mało miarodajny gdyż cewka ma inny symbol. Jutro...
W tym silniku to objaw typowy dla niepoprawnych luzow zaworowych. Jesli sa ustawione to moze to byc spowodowane cisnieniem paliwa. Nie masz czujnika cisnienia paliwa i ecu kompensuje je jedynie na podstawie wskazan z lambdy ktora nie pracuje zanim sie rozgrzeje. Mozna obejrzec tez gniazda zaworowe, jednak jesli mozesz znalezc taki silnik za 1000zl...
Witam, Od dłuższego czasu walczę ze swoim rozrusznikiem. Objaw jest taki jak by nie miał pary zakręcić silnikiem. Dodam, że sprawa dotyczy rozrusznika motocyklowego. Co zrobiłem: - nowe szczotki - wyczyszczony - wyrównany komutator - przeczyszczone klemy - sprawdzenie połączeń Akumulator jest ok ( sprawdzałem na 2 takich samych z czego jeden zakupiłem...
dzisiaj w pracy próbowałem mu pomóc samostarem, ale niestety prawie niema różnicy. Znajomy stał przy mnie jak odpalałem i mówi że to wina rozrusznika... Kiedy nim kręcę i dochodzi już do takich szybkich obrotów, że się już wydaje że odpali to go rozłącza. Kolejnym razem od razu to samo.. i tak kilka razy muszę próbować aż do oporu. Jak myślicie czy...
Zmierz kompresję. Wydaje mi się że kompresja jest ok, gdy jest brak kompresji na jakimś garku zwiększy się zużycie paliwa i może pojawic się paliwo w oleju przez nieszczelne pierscienie, przerabialem to już w innym samochodzie. Po za tym jakby nie było kompresji przechodziło by mu na ciepłym? dodam że gdy nacisne na gaz objaw znika, tylko jałowy kuleje
Problem dotyczy dość prostej jednostki v6 3.1 z Firebirda z 91r. Po zimowaniu w garażu auto wyjechało na dwór, tam przespało noc i następnego dnia odpaliło po czym zaraz zgasło. Iskra jest, paliwo jest, LPG cały zbiornik. Nie pracuje na żadnym paliwie. Czasami słychać jak by chciał zaskoczyć ale bardzo rzadko i nie udaje mu się to. Zaraz będzie fala...
Jak już to objaw nieszczelnych pierścieni, a nie zaworów, ale skoro kompresja była mierzona i jest ok, to problemu trzeba szukać gdzieś indziej
Może być problemem gaźnik.Sprawdź czy nie zalewa świec . Na samej benzynie bez powietrza nie pojedzie . A Czy samochód ma kompresję ? Jak kręcisz rozrusznikiem nie kręci strasznie szybko i lekko ? Wiesz objaw i przyczyn może być wiele . Może być wina kolizji rozrządu nawet .Podgięte zawory nie stukają ,a cała kompresja ucieka w kolektory . Zmierz ciśnienie...
Dzień dobry wszystkim. Mam problem z Hyundai Santa Fe I silnik 2.4 benzyna G4JS. Pojawił mi się spadek mocy przy około 3 tys obrotów. Zaczynało dławić silnik. Skończyło się na lawecie i zawiezieniu samochodu do mechanika. Okazało się że przeskoczył rozrząd wskutek wciągnięcia pod pasek balansujący myszy którą roztarło pozostawiając kawałki kostek futerka...
to normalny objaw w CC700 wraz z dużą kompresja po wykręcenia korka wlewu od oleju niema sie czym przejmowac-zobacz na miarkę oleju-jesli nie przybiera koloru popielatego albo cos podobnego to jest wszystko jak najbardziej prawidlowo
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Fiatem Seicento 1.1MPI. Mianowicie auto gdy jest zimne ma pełen zakres mocy i obrotów silnika. Pracuje równo, nie przerywa, wkręca się na obroty. Problem zaczyna się dopiero wtedy kiedy auto osiągnie normalna temperaturę pracy tj. po około 10-15 km. Zaczyna się dławić, brakuje mu mocy, skacze w trakcie jazdy,...
Otwarta była całkiem przepustnica. Cylinder ma zaledwie 500km.. A możesz mi napisać jaki byłby objaw uszkodzonej membrany w bloku silnika? Dodano po 37 Czy ma ktoś manuala? jaka powinna być kompresja w tym modelu według książki?? Dodano po 19 Mam gaźnik Gartner France. Czy pod srubą regulacji mieszanki powinna być jakaś uszczelka?
Witam męczę temat od 2 dni i nie mogę dojść co jest nie tak. Auto z 2 litrowym silnikiem benzynowym nie pracuje równo. Objaw jest taki że podczas dynamicznego rozpędzania na drugim biegu zaświeca się CHECK i wóz automatycznie traci siłę o połowę. Świece po wykręceniu są mokre na 1 i 4 cylindrze a 2 i 3 bardzo ładnie przepalone. Zamieniałem je kolejnością...
Witam. Mam Mercedesa klasy E a dokładnie E 270 CDI z roku 1999 po lifcie. Moje auto ma objaw taki ze ma niskie ciśnienie kompresji na trzecim cylindrze. Miernik pokazał 19 za pierwszym pomiarem a drugi pomiar pokazał już 24 ale nie wiem czy było to mierzone na zimnym silniku czy na rozgrzanym. Proszę o jakąś drobną pomoc co może być przyczyna niskiej...
Ciśnienie wypchalo zalegający ojej w cylindrze? Jego nie powinno tam być. Olej był do koła otworu do wkręcania świecy. Tam są takie tulejki i w nich są świece i tam był olej. Dziwne żeby komuś się wlał bo wlew jest wcześniej. Oleju z cylindra raczej nie wypchało, bo go tam nie ma w takiej ilości, a poza tym musiałbyś mieć luźną świecę na tym cylindrze....
Kompresja jest dobra cewak nie wytwarza mi iskry na 2 i 4 sprawdzałem 3 takie same cewki objaw jest identyczny auto pali ale nie chodzi na 2 cylindrach. Kupiłem z uszkodzoną wiązką do silnika była sparciala izolacja wymieniłem na sprawna naprawiłem mechaniczne problemy auto gotowe do jazdy ale mam taki problem . Pytanie się nasuwa czy sterowniki gazu...
Jest tak: w zeszłym sezonie kosiłem traktorkiem normalnie. Chodził przyzwoicie. W tym sezonie nie mogąc go uruchomić. Wziąłem się do roboty po kolei. Co zrobiłem: - wymieniłem paliwo na świeże - jak go odpalam zawsze mam podpięty drugi akumulator (nie chcę od razu wyładować tego w traktorku, który jest nowy) -świeca nowa z serwisu (dobrana po numerze...
Kompresja jest ok. Samochód ma raptem 17tyś km. Rozrządu nie sprawdziłem jeszcze ponieważ nie posiadam blokad do tych silników. Jest natomiast dziwny objaw (stąd moje pierwsze pytanie o czas wtrysku). Ciśnienie paliwa w granicach 2,5 bar (wzorowo) natomiast po osuszeniu świec i odłączeniu pompy paliwa silnik zapala na chwilę aż zabraknie paliwa. Czyli...
w focusie '99 nie ma prawa bytu pompa VP44 one były dedykowane do mondeo 115KM i transita 125KM . focus ma pompę VP30 czy po uruchomieniu na zimno widać kłęby siwego dymu i czuć zapach nie spalonego oleju napędowego ? taki objaw miałem w mondeo , u mnie powodem była krzywa korba - tłok stał 2mm niżej niż pozostałe i na zimno za chiny nie chciał palić...
Mogą być różne objawy. 1. Zwieksza się ilość oleju lub płynu w układach (więcej płynu ->mniej oleju lub mniej płynu ->wiecej oleju) przy czym oba będą przybierały szary kolor o papkowatej konsystencji wynikajacy z przenikania jednego do drugiego) 2. Zwiększanie się ilości tylko płynu chłodniczego i zapowietrzanie układu chłodzenia (wynika z przedostawania...
Witam wszystkich Zasięgniecie porady na innym forum niestety nie dało rezultatu, dlatrego cała nadzieja w Was. Problem dotyczy Clio II 1.4 8v 98r. problem pojawił się podobno od momętu gdy bateria była ładowana w aucie lub przy odpalaniu na prostowniku już dokładnie nie pamietam (jednak to nie jest na 100% pewne), nie jestem uzytkownikiem tego auta....
Witam, mam problem z samochodem. Mazda 323f z silnikiem poj. 1.8 r.prod. 2000. Problem jest taki, że na wolnych obrotach występują wypadania zapłonów (lub brak stechiometrycznej mieszanki paliwowo-powietrznej), silnik wpada w wibracje, które przenoszą się na cała karoserię, lewarek zmiany biegów, fotele, zagłówki itd. Wypadanie zapłonów czuć zwłaszcza...
To objaw wskazywałby na przepuszczającą pompę paliwa. Ale skoro wymieniona, to znaczy, że to nie ona. W takim razie stawiałbym na niskie ciśnienie w cylindrach. Po prostu jak ciągasz auto, to silnik kręci się szybciej niż na rozruszniku i jakaś kompresja zostaje i silnik odpala. To samo jak jest ciepły i uszczelniony olejem. Po ostygnięciu silnik znowu...
A więc tak panowie honda chodzi jak zegarek. W sterowniku silnika i immo brak błędów. Kompresja doskonała. Klient twierdzi że auto jeździło i po nocnym postoju zaczął odpala i od razu gasnąć.Teraz kolej na mój błąd, sprawdzając rozrząd ustawiłem dolny znak, a na głowicy sprawdziłem wysokość wysunięcia tłoka. Dopuściłem możliwość pomyłki o ząb. To był...
Powiem szczerze, że to mój 3 di-tech. Ten trafił już w moje ręce uszkodzony takiego kupiłem. W poprzedniej aprilce też miałem identyczny objaw ale na chińskiej świecy, która jest krótsza można było jeździć kilka dni i tak się jej pozbyłem. Ta jest z 2011r. wymieniłem wtrysk, ten bliżej cylindra, cewki mam 2 nie są to cewko-moduły bo to di-tech. Rozwiązanie...
Kolega Asterix27 wymienił praktycznie cały osprzęt. Skupiłbym się głównie na mechanice np jeszcze raz na kompresji. Ciśnienie sprężania jest duże, jak na silnik z przebiegiem 200tyś km. 17 Barów jest prawidłowe ale dla nowego silnika. Najprawdopodobniej olej doszczelnia pierścienie/cylindry i stąd tak duże ciśnienie sprężania. Jak dużo oleju zużywa...
Witam. Posiadam peżocika 206 2000r 2.0 hdi 90km na systemie bosch i ostatnio mam dość dziwny objaw tzn. załóżmy wracam z pracy i zatrzymuje się przed przejazdem kolejowym, czekam aż podniosą się rogatki a we wstecznym lusterku widzę chmarę dymu biało-niebieskiego. Kopcenie mija, zaraz po ruszeniu, załóżmy przyśpieszam i na trzecim biegu już dymka nie...
Mam to samo z Pandzie 1,0 Fire SPI ( bliźniacza konstrukcja) na wtrysku IAW 6F.SH. Od 2 lat się męczę z nierówną pracą silnika na jałowym (coś jakby wypadanie zapłonów) bardziej na benzynie na gazie niemal nie wyczuwalne, ale jest). Od kilku dni robi tak, że po odpaleniu na zimno, wchodzi na obroty tak do 1200 - 1300 rpm po kilkunastu sekundach schodzi...
Witam. Samochód to Fiat stilo 1.6 103km benzyna + LPG(fabryczny). Opis problemu- po odpaleniu zimnego silnika na PB przez chwile pracuje równo i normalnie. Po chwili pojawiają się delikatne szarpnięcia silnika. W miarę spadania obrotów silnika i zwiększania temperatury silnikiem zaczyna trząść (czuć pod siedzeniem).Gdy ruszam samochód jedzie normalnie,przyspiesza...
Witam. Ford focus 1.8 TDDI z roku 1999. Jakieś 2 miesiące temu auto miało problem z ruszaniem z miejsca. Na kompie zero błędów,powyżej 1400 obrotów auto szło jak trzeba. Niestety przyczyby usterki nie znaleziono, a po odebraniu od mechanika było trochę lepiej. mechanicy sprawdzili sterownik, tłoczek, połęczenie z komputerem i jakieś bliżej mi nie znane...
Mam kłopot z samochodem Opel Corsa C Z18XE. Na wolnych obrotach samochód nie pracuje równo, a podczas rozpędzania czuć jakby dziurę w obrotach. Sprawdziłem: 1. Rozrząd - ustawiony prawidłowo 2. Kompresja - poprawna (po ok. 13 bar na każdym z cylindrów) 3. Pompa paliwa - sprawna, ciśnienie w porządku. 4. Błędy - P0170 - Lean exhaust 5. Skasowane wartości...
tak jak napisł kolega mam taką sama sytuację w swoim silniku w BMW 1,6 m40 silnik chodzi na wolnych obrotach prawidłowo a jak odkręcę korek wlewu oleju to zaraz obroty spadają i cały silnik kuleje, po zamknięciu wlewu obroty ponownie stają się równe i wszystko wraca do normy! dodam że z pokrywy zaworów do kolektora ssącego idzie dość gruby wężyk ,więc...
Witam jak sprawdziłeś działanie sondy lambda ??? Nie zapomnij że instalacja gazowa posiada emulator sondy lambda co może wprowadzać Cię w błąd Emulator sondy występuje w starszych generacjach instalacji LPG, u mnie mam najnowszą sekwencyjną instalacje i z czytuje sygnał z sondy komputer od LPG. I sonda ma prawidłowe napięcie i pracuje sinusoidalnie....
Witam miałem problem po zakucie auta z uszczelka pod głowicą a dokładnie zaczęła przepuszczać na tyle dziwnie ze kompresja była 12.3 12.4 12.5 12.4 ale gazy szły w przewody wody. co po przekroczeniu 4500 RPM prowadziło do przegrzania silnika. Przy okazji pojawiła sie kontrolka przy Oleju a po wcisnieniu testu "switch off engine check oil level" Natomiast...
Jako student fizyki jestem bardzo zaniepokojony wygłoszonymi tu opiniami. A najgorsze jest to, że większość wypowiedzi w tym temacie to pseudonaukowy bełkot, nie poparty żadnymi informacjami. Czy kol. Siles czytał jakieś materiały, i mam tu na myśli poważne materiały naukowe, a nie newsy czy artykuły w pseudo-naukowych mediach? Mogę się założyć, że...
Witam Miesiąc temu miałem awarię (urwanie grzybka zaworu) w golfie 4 TDI ASV (przebieg licznikowy 212 tys km, rocznik 2000. Uszkodziła się głowica, wałek rozrządu, tlok nr3, korbowód i wtrysk sterujący. Głowicę kupiłem używkę w okolicy z powypadkowego Audi A3 90kM (te same numery głowicy co w moim ASV), tłok z pierścieniami, korbowód i wtrysk także...
Jeżeli jest objaw podobny do braku kompresji to sprawdził bym, czy nie jest zablokowana klapa gaszenia.
Musisz w pierwszej kolejności naprawić nieszczelność.Zamknięta przepustnica daje słyszalny objaw braku kompresji
Zmierz kompresje. Klasyczny objaw krzywych korbowodów, tym bardziej w tym silniku.
Zmierz sobie kompresje na cylindrach bo jak jest do d... to wlasnie taki jest objaw jak u ciebie. Niewykluczam oczywiscie awarii ukladu zaplonowego. Pozdrawiam.
Podpowiem tyle:idea: ---co ma zawór egr do straty sprężania tak ja napisał autor tego tematu po przegazowaniu , oraz ciśnienie doładowania??? Objaw ten wyrażnie wskazuje na zbyt duże ciśnienie oleju podawane na popychacze chydrauliczne podpierając zawory i uchylają je ---brak kompresji. Objaw ten w moim przypadku występowal tylko na zimnym silniku(gęsty...
Mi znalezienie zakładu co zrobi prawidłowo obróbkę zajęło 15lat. Było wożone, a nawet wysyłane w Polskę. Było bliżej, dalej, taniej drożej. Ale nigdy dobrze A teraz mają robione jak trzeba. A u autora to typowy objaw braku kompresji, nieprawidłowego konta wtrysku. Zresztą sam napisał. Wymienił pierścienie ma cylinder z progiem.
Koledzy, mam to samo na warsztacie. U mnie ten objaw spowodowany jest chwilowym brakiem kompresji. RWE głowice do regeneracji. Prawie jestem pewien podwieszających się zaworów. To taki przypadek Opla, niestety.
10 - 15 ml (lyzke stolowa), poczekac chwile az sie rozplynie na pierscienie i "wydmuchac" przed pomiarem cisnienia. Chodzi tylko o naolejenie pierscieni.
Bzdura, uszkodzone koło zmiennej fazy nie ma szans przestawić sie na tyle, żeby znikła kompresja, musiałoby się chyba ukręcić Podbite popychacze i problem z KZFR bo tam takie jest i podobny objaw. Właśnie przed chwilą konsultowałem z kimś kto ma wiedzę w tych autach. Tak to PSA.
Diesel ,benzyna ,LPG? który silnik. Generalnie w benzynach jest to objaw lewego powietrza czasem słabszej kompresji na którymś cylindrze. W dieslu nierównych dawek na wtryskach ,słabej dwumasy.
Witam wszystkich, mam problem z moim Nissanem, objawy są dziwne auto odpala normalnie lecz gdy ruszę od razu i dodam więcej gazu przy przyspieszaniu auto gaśnie, po czym chwilę nie mogę odpalić jakby nie miał kompresji. Objaw nasila się przy niskich temperaturach i całkowicie ustępuje gdy silnik się rozgrzeje. Sprawdzałem błędy w warsztacie ale nic...
Bitlocker? Szyfrowanie folderu? Kompresja? (chociaż to chyba by się objawiło strzałkami na ikonie). Folder pulpitu przeniesiony na partycję inną niż systemowa? Może mało miejsca na dysku i dlatego długo wykonuje operacje.
Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach Popieram. U mnie był identyczny objaw w C3 1.4B+G i finalnie okazało się, że brak kompresji na ciepłym.
witam Skoro ostatnio pomogła wymiana świec a był taki sam objaw to zmień świece to nie majątek a 3-4 tysiące to nie tak mało a to że bosch to nie znaczy że każda świeca wytrzyma 15 tys Najlepiej najpierw wykręcić świece ,sprawdzić kompresje ,wizualnie obejrzeć świece jak wyglądają może już się powypalały, Wody w zbiorniczku nie ubyło?
Witam piszesz że " dym wylatuje "pulsacyjnie", tj jakby to dymienie powiązane było z jednym cylindrem " nie równomierny pulsacyjny wypływ spalin ewidentnie wskazuje na brak zapłonu na jednym z cylindrów . Jeżeli popuścisz przewód wtryskowy na odpowiednim cylindrze to dymienie po chwili ustanie , biały dym to mocno rozpylone paliwo . Wygląda mi to raczej...
Najlepiej wróć do zestawu z epoki. Za 20 zł? Toż to chyba z drutu robione. Obyś nie zarżnął cylindra. Objaw wskazuje że traci kompresje i nie ma siły.
postaram sie to naprawic jeśli będzie taka konieczność to wszystko raczej wskazuje na zacięcie tej klapy, wystarczy wtedy wyczyścić wnętrze obudowy zaworu EGR z nagaru i po kłopocie. Objaw braku kompresji przy odpalaniu to w 99% wina tej klapy.
To by mogło być. Muszę pojechać sprawdzić kompresję. Jest jeszcze jeden objaw który może mieć związek ze sprawą. W silniku jak jest zimny, po dopaleniu coś stuka, jak się rozgrzeje to stykanie znika. Stukanie jest tylko przy dodaniu gazu, bp przy ruszaniu.
Witam. Nie ma rzeczy idealnie szczelnych. A tym bardziej nie komory sprężania idealnie szczelnej. Wynika to między innymi z ułożenia pierścieni , ilości pierścieni, wielkości cylindra itp. Objaw normalny. Dla pewności możesz jeszcze sprawdzić kompresję.
Objaw jak dla zawieszającej się przepustnicy, jeżeli będziesz odpalał a ona będzie w pozycji zamkniętej będzie kręcił bez kompresji. do przeglądnięcia jeszcze zmienne fazy rozrządu według mnie jeżeli przepustnice wykluczysz.
No to wszystko jest dobre a nie chodzi. Kiedyś miałem taki przypadek z pilarką Husqvarny. Gość przywiózł na wymianę uszczelniaczy na wale. Uszczelniacze wymienione a piła nie chce odpalić a niby paliła. Mówię ok może przy wymianie spadła mi sprężynka z uszczelniacza. Sparwadzam na szczelność, wszystko ok. Sprawdzam kompresję,5 barów. Tłok był już tak...
Może, podstawione zawory albo zatkany wydech np przez rozleciany katalizator który go zaczopwał, też będzie taki objaw braku kompresji. Ale w tym drugim przypadku zapali na chwilę po czym zgaśnie, zaś w przepustnicy przez chwile dobywa się syk (tamtędy przez otwarte zawory w fazie przekrycia uchodzą spaliny)
Problem się zrobił bo w jednym temacie piszą dwie osoby z różnymi problemami. Użytkownikowi Roztropek na gorącym silniku w ogóle nie załącza się rozrusznik, natomiast użytkownikowi sebaz22 na gorącym silniku rozrusznik "nie ma siły" zakręcić silnikiem (ale się włącza). O ile w pierwszym przypadku (Roztropek) zasadne jest ciągnięcie przewodu do "elektromagnesu"...
Przestaw zapłon najpierw trochę w jedną stronę, później w drugą i zobacz czy to coś zmienia. Jeśli nie, to ja bym się zaczął bawić gaźnikiem, regulacja na śrubie + obniżenie iglicy skoro zalewa. A ta dobra kompresja to tak na oko czy mierzyłeś? Jeśli chodzi o kompresję to "na oko". Ale czuć ciśnienie, ciężko się kopie. Cylinder DDR po szlifie, nowy...
Jeżeli nie ma problemów z kompresją, to zacznij od wymiany filtru paliwa, Miałem ten sam objaw w Mercedesie-pomogło.
Witam. Najprawdopodobniej jest tam zawór EGR. Jeżeli jest to nie domknięty powoduje podobny objaw. Normalnie EGR jest otwarty tylko na wolnych obrotach, podczas zwiększania powinien się zamykać szczelnie. Poszukaj czy jest I czy to on powoduje problemy. To na początek. Pozdrawiam.
Bodzio1980 Podobno awaria popychaczy charakteryzuje się tym, że na zimnym i ciepłym silniku są wyczuwalne różnice w pracy silnika. U mnie temperatura nie wpływa na problem. Uszkodzenie popychaczy powinno również objawić się podczas pomiaru kompresji? Nieszczelności kolektora i przepustnicy sprawdzone (patrz post 1)
A widzisz, czasem ten wtrysk nie jest taki jak powinien, często ten objaw wystepuje w 1.6hdi. Zrob probe olejową.
Objaw może wskazywać wiele problemów, począwszy od układu paliwowego przez obniżoną kompresję po przestawiony rozrząd. Bez diagnostyki elektronicznej i mechanicznej nie obejdzie się.
Objaw podobny, jak przy zużyciu pierścieni. Na początek zrobił bym pomiar kompresji. Płukanie mogło uwolnić nagromadzone zanieczyszczenia, które następnie dostały się do cilindrów i znacznie przyśpieszyły ich zużycie. Ale przy takim przebiegu to aż nie chce się wierzyć w to co opisałem wcześniej.
Nie czytaliście że z rury wydechowej spaliny wydają się być normalne?? przecież przy takim stanie kompresji ten silnik nie dość że będzie miał problemy z odpaleniem to z tłumika będzie jak z "komina Batorego" podejrzewam że te 11bar to błąd pomiarowy... Sprawdź drożność to częsty objaw silników jak wyrzuca olej "zatkana odma" masz dwa rożne zawory....
Niedobór elektrolitów będzie miał tylko znaczenie przy oddawaniu dużych mocy -objawi się to kompresją sygnału wyjściowego i większymi zniekształceniami. Dopiero przy rażąco małych pojemnościach mogą wystąpić dodatkowe niepożądane efekty jak przydźwięk i niestabilność. To co zamierzasz tam wsadzić do prób wystarczy w zupełności -jedyne odstępstwo od...
zgadzam się z tą uszczelką pod głowicą. tylko skąd ten stukot?? ten stukot to objaw wydmuchanej uszczelki pomiędzy cylindrami.
Miałem cały silnik na wierzchu pierścienie z blokami są w porządku nie ma nawet objaw na uszkodzenia na słupkach ani podejrzenia na wytracenia kompresji silnik pali i chodzi bez zarzutu jest jeszcze jedna opcja na smarowanie glowicy która wcześniej była złamana rurka i ten co glowice zreanimowal mi to teraz mam całe nowe i nie wiem czy to nie będzie...
Jeśli chcesz mieć pewność, że niemożność uruchomienia silnika leży po stronie przekaźnika zasilającego zestyk "30" to musisz popatrzeć czy przed nieudaną próbą odpalenia zapala się na moment i gaśnie kontrolka świec żarowych (jeśli się nie zapala to wina leży po stronie przekaźnika zasilającego sterownik silnika ale nie popularną 109 jak w starszych...
Dwie najbardziej prawdopodobne opcje to: 1. Pierścienie 2. Głowica tj. uszczelniacze. Nie widzę za bardzo związku wymiany wtryskiwacza z pobieraniem oleju. Kompresja przy pobieraniu oleju przez dół silnika będzie zawsze(albo prawie) bo olej doszczelnia dół, i efekt jest taki, że kompresja jest. Jest jeszcze 3 opcja, czyli odma.
Witam .Czy ktoś z szanownych kolegów spotkał się z problemem pęknięciem plastikowego dekla zaworów w doblo 1.9 ,objaw - cieknący olej z kolektoa na 3 i 4 cylindrze kompresja ok .silnik pracuje normalnie.Dziękuję za zainteresowanie.
Witam. Mam w stodole corsę B z silnikiem 1.5D bez turbo z kompresję 26bar na cylinder która ma z koleji odwrotny objaw z którym borykałem się i w końcu odpuściłem. Objaw jest taki, że w mróz minus 6stopni lub podobny pali bardzo dobrze zaś w lato trzeba ją kręcić długo i jak odpali to przez kilka sekund falują obroty. Co do diesli vw to jeśli ma dobry...
Witam. Z moją Merivą od 3 dni mam problemy Mianowicie zaczął nie odpalać na "cyk". Teraz żeby go odpalić muszę przekręcać kluczyk kilkadziesiąt razy (raz mniej - kilka, a czasem 15min kręcę) aż załapie. Przy przekręcaniu kluczyka z zapłonu słychać taki pstryk rozrusznika, ale nic poza tym. Jednak gdy już załapie i ruszy silnikiem odpala szybko, normalnie....
Uszczelka pod głowicą dawała by objaw kopcenia na biało i ubytku płynu w zbiorniczku. Sprawdź sobie jak wygląda gładź cylindra i czy pierścienie po włożeniu do niego mają duży prześwit w miejscach na zamki.
W podpisie masz Mechanika i nie wiesz co oznaczają przedmuchy przez bagnet? Jak odma drożna to znaczy że silnik ma już problemy z kompresją, która ucieka pierścieniami do miski, z reguły przy dobrze serwisowanym aucie taki objaw występuje przy ponad 350 tyś km, ale bez chlapania olejem.
Nie pali na wszystkie cylindry -Kompresja po 12bar -cewki zamieniane na zmianę -każdy jeden kabel jak ściągnę z świecy czy też wyciągnę cewkę do góry silnik gaśnie Objaw ten jest na benzynie jak i na gazie... Czego szukać? wałki,zawory? Jeśli mieliście coś podobnego to pomóżcie:) Pozdrawiam...
natomiast 2 ma wartość 2,99 i stoi, sprawdziłem kompresję na cylindrach i po 27 bar Jeżeli wtryski pozamieniane miejscami a usterka zostaje w tym samym cylindrze zrób pomiar kompresji jeszcze raz. Zwróć uwagę w jakim czasie masz te 27 bar na drugim cylindrze a w jakim na pozostałych. Ta usterka to typowy objaw podgiętego korbowodu. Spróbuj zrobić pomiar...
Problem następujący podczas odpalenia kosiarki wszystko jest ok. Natomiast gdy dodam gazu to głowica z żyłką zamiast dostać obrotów kręci się tak samo jak bez dodania gazu. Obstawiłem że brak jest kompresji w tłoku (ponieważ gdy przyłożę palec i tłok dam w górne położenie to zamiast palec wypychać to brak ciśnienia). Lecz czy czasem nie będzie to sprzęgło...
Sprawdź połączenie między gaźnikiem i cylindrem oraz między karterami, na ciepłym lubi tam występować lewe powietrze. Ale objaw słabnięcia na ciepłym może świadczyć o 4 awariach. Zaciera się tłok, siada gaźnik. Samo czyszczenie rzadko kiedy daje efekt, należy wymienić membrany. Poza tym objaw słabnięcia na ciepłym to padająca świeca albo cewka zapłonowa....
Jak z rozrusznika ciezko odpala lub nie chce zakrecic w ogole - to ma bardzo duza kompresje Jakoś mi ta teoria nie pasuje, nie wiem czemu 🤔. Proszę o sprostowanie, ponieważ te dwa zdania się wykluczają. Przed wymianą tłoka i cylindra palił na szczała nowy tłok cylinder i dupa ten sam objaw nadal częszko odpalić
piszesz, ze falowania na ssaniu gdy uruchomię silnik raczej nie będą od kompresji wiec może trudne pytanie, ale co Ci przychodzi do głowy czytając objaw, który opisałem. I jeszcze jakbyś mógł napisać odnośnie, co wspominałem o poszarpywanie przy bardzo lekkim wciśniętym pedale gazu i delikatnym wciskaniu wtedy dalej nadal przyszarpuje az zacznie znów...
renault kompresja sprinter kompresja kompresja wtrysk
tranzystor tip31 grundig beta5 integra czujnik obecności
captor aplikacji captor aplikacji
Termostat RANCO K59-L1285 do Polar CB239W – gdzie kupić, zamienniki, kompatybilność Rduch MX-6A – schemat blokowy i dostępność pełnego schematu miksera akustycznego