Jeżeli jest objaw podobny do braku kompresji to sprawdził bym, czy nie jest zablokowana klapa gaszenia.
Zmierz kompresje. Klasyczny objaw krzywych korbowodów, tym bardziej w tym silniku.
Musisz w pierwszej kolejności naprawić nieszczelność.Zamknięta przepustnica daje słyszalny objaw braku kompresji
Podpowiem tyle:idea: ---co ma zawór egr do straty sprężania tak ja napisał autor tego tematu po przegazowaniu , oraz ciśnienie doładowania??? Objaw ten wyrażnie wskazuje na zbyt duże ciśnienie oleju podawane na popychacze chydrauliczne podpierając zawory i uchylają je ---brak kompresji. Objaw ten w moim przypadku występowal tylko na zimnym silniku(gęsty...
Mi znalezienie zakładu co zrobi prawidłowo obróbkę zajęło 15lat. Było wożone, a nawet wysyłane w Polskę. Było bliżej, dalej, taniej drożej. Ale nigdy dobrze A teraz mają robione jak trzeba. A u autora to typowy objaw braku kompresji, nieprawidłowego konta wtrysku. Zresztą sam napisał. Wymienił pierścienie ma cylinder z progiem.
A szpilki wymieniałeś na nowe? Typowy objaw uciekania kompresji z pod uszczelki.
Zmierz sobie kompresje na cylindrach bo jak jest do d... to wlasnie taki jest objaw jak u ciebie. Niewykluczam oczywiscie awarii ukladu zaplonowego. Pozdrawiam.
Koledzy, mam to samo na warsztacie. U mnie ten objaw spowodowany jest chwilowym brakiem kompresji. RWE głowice do regeneracji. Prawie jestem pewien podwieszających się zaworów. To taki przypadek Opla, niestety.
Kompresja jak? Bo to typowy objaw że powietrze przelatuje przez pierścienie i nie jest przepompowywane. Sam tłumik drożny?
Witam, jesli spadla kompresja przy docieraniu silnika - to moze byc niestety objaw 'przytarcia, przegrzania tloka' i zakleszczenia sie pierscieni w kanalikach na tloku... Pozdrawiam.
Witam wszystkich, mam problem z moim Nissanem, objawy są dziwne auto odpala normalnie lecz gdy ruszę od razu i dodam więcej gazu przy przyspieszaniu auto gaśnie, po czym chwilę nie mogę odpalić jakby nie miał kompresji. Objaw nasila się przy niskich temperaturach i całkowicie ustępuje gdy silnik się rozgrzeje. Sprawdzałem błędy w warsztacie ale nic...
Jednak gdyby rzeczywiście uciekała kompresja itp itd to objaw występowałby również w +temperaturach..., jeśli się mylę to mnie poprawcie Po dopaleniu olej uszczelnia pierścienie, poza tym, tłok się poszerza co też go uszczelnia w cylindrze. Ja też mierzyłem ciśnienie przez świece, tak najszybciej. Przewód do manometru około 65 cm.
Witam piszesz że " dym wylatuje "pulsacyjnie", tj jakby to dymienie powiązane było z jednym cylindrem " nie równomierny pulsacyjny wypływ spalin ewidentnie wskazuje na brak zapłonu na jednym z cylindrów . Jeżeli popuścisz przewód wtryskowy na odpowiednim cylindrze to dymienie po chwili ustanie , biały dym to mocno rozpylone paliwo . Wygląda mi to raczej...
Diesel ,benzyna ,LPG? który silnik. Generalnie w benzynach jest to objaw lewego powietrza czasem słabszej kompresji na którymś cylindrze. W dieslu nierównych dawek na wtryskach ,słabej dwumasy.
Najlepiej wróć do zestawu z epoki. Za 20 zł? Toż to chyba z drutu robione. Obyś nie zarżnął cylindra. Objaw wskazuje że traci kompresje i nie ma siły.
To by mogło być. Muszę pojechać sprawdzić kompresję. Jest jeszcze jeden objaw który może mieć związek ze sprawą. W silniku jak jest zimny, po dopaleniu coś stuka, jak się rozgrzeje to stykanie znika. Stukanie jest tylko przy dodaniu gazu, bp przy ruszaniu.
Bitlocker? Szyfrowanie folderu? Kompresja? (chociaż to chyba by się objawiło strzałkami na ikonie). Folder pulpitu przeniesiony na partycję inną niż systemowa? Może mało miejsca na dysku i dlatego długo wykonuje operacje.
ale coś wydekujemy z tego spr. sobie ciśnienie na tłoku czyli kompresje bo gdy zimny był to ci odpalał a jak ciepły musiałeś pchać 1 objaw że już masz mała kompresje Kolego od kiedy to słaba kompresja jest powodem słabego odpalania na ciepłym silniku?
Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach Popieram. U mnie był identyczny objaw w C3 1.4B+G i finalnie okazało się, że brak kompresji na ciepłym.
postaram sie to naprawic jeśli będzie taka konieczność to wszystko raczej wskazuje na zacięcie tej klapy, wystarczy wtedy wyczyścić wnętrze obudowy zaworu EGR z nagaru i po kłopocie. Objaw braku kompresji przy odpalaniu to w 99% wina tej klapy.
Witam. Kompresja jest. Natomiast objaw prawdopodobnie jest spowodowany brakiem iskry po nagrzaniu silnika. Zimny silnik iskra jest - ciepły tz. około połowy skali nagle zanika auto traci moc i definitywnie brak iskry na świecy ( zmieniałem kilka świec i bez efektu), założyłem inną cewkę ale wynik jest mało miarodajny gdyż cewka ma inny symbol. Jutro...
Kompresja Ci uciekła :D Jak dodasz trochę gazu to się wyrównuje? Sterownik raczej dobry, sądząc po beepach. Kiedyś w BSS wyciągnąłem tłok z dziurą z boku, objaw ten sam, też czwarty. http://obrazki.elektroda.pl/1291712400_1... Wtrysk lał.
Problem się zrobił bo w jednym temacie piszą dwie osoby z różnymi problemami. Użytkownikowi Roztropek na gorącym silniku w ogóle nie załącza się rozrusznik, natomiast użytkownikowi sebaz22 na gorącym silniku rozrusznik "nie ma siły" zakręcić silnikiem (ale się włącza). O ile w pierwszym przypadku (Roztropek) zasadne jest ciągnięcie przewodu do "elektromagnesu"...
Może, podstawione zawory albo zatkany wydech np przez rozleciany katalizator który go zaczopwał, też będzie taki objaw braku kompresji. Ale w tym drugim przypadku zapali na chwilę po czym zgaśnie, zaś w przepustnicy przez chwile dobywa się syk (tamtędy przez otwarte zawory w fazie przekrycia uchodzą spaliny)
Po odpaleniu termostat nie zdąży się otworzyć a już mi górą płyn wyrzuca co mnie najbardziej dziwi. Ktoś ma jakieś pomysły i sugestie? Taki jest właśnie objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą, kompresja "idzie" do układu chłodzenia.
10 - 15 ml (lyzke stolowa), poczekac chwile az sie rozplynie na pierscienie i "wydmuchac" przed pomiarem cisnienia. Chodzi tylko o naolejenie pierscieni.
Bzdura, uszkodzone koło zmiennej fazy nie ma szans przestawić sie na tyle, żeby znikła kompresja, musiałoby się chyba ukręcić Podbite popychacze i problem z KZFR bo tam takie jest i podobny objaw. Właśnie przed chwilą konsultowałem z kimś kto ma wiedzę w tych autach. Tak to PSA.
dzisiaj w pracy próbowałem mu pomóc samostarem, ale niestety prawie niema różnicy. Znajomy stał przy mnie jak odpalałem i mówi że to wina rozrusznika... Kiedy nim kręcę i dochodzi już do takich szybkich obrotów, że się już wydaje że odpali to go rozłącza. Kolejnym razem od razu to samo.. i tak kilka razy muszę próbować aż do oporu. Jak myślicie czy...
Tak jeśli chłodnicza oleju to płyn byłby w oleju i węże nie były by twarde a jeśli kompresja dostaje się do układu chłodzenia to mamy objaw twardych przewodów i braki płynów a też się zdążyło że test co2 nic nie pokazał. Termostat OK?
Trafiło do mnie audi A4 1.8 20V bez turbo 1998r. Objaw kompresja na wszystkich cylindrach w okolicy 3 bar. Właściciel twierdzi, ze wrócił do domu wieczorem rano auto nie zapaliło. Rozebrałem przód, rozrzad ok, znaki sie pokrywają, tłok u góry, wałki na znakach i miedzy wałkami 16 oczek łańcucha. Czy normalą rzeczą jest, jeżeli kręce wałem napinacz miedzy...
Witam. Nie ma rzeczy idealnie szczelnych. A tym bardziej nie komory sprężania idealnie szczelnej. Wynika to między innymi z ułożenia pierścieni , ilości pierścieni, wielkości cylindra itp. Objaw normalny. Dla pewności możesz jeszcze sprawdzić kompresję.
Bodzio1980 Podobno awaria popychaczy charakteryzuje się tym, że na zimnym i ciepłym silniku są wyczuwalne różnice w pracy silnika. U mnie temperatura nie wpływa na problem. Uszkodzenie popychaczy powinno również objawić się podczas pomiaru kompresji? Nieszczelności kolektora i przepustnicy sprawdzone (patrz post 1)
Przestaw zapłon najpierw trochę w jedną stronę, później w drugą i zobacz czy to coś zmienia. Jeśli nie, to ja bym się zaczął bawić gaźnikiem, regulacja na śrubie + obniżenie iglicy skoro zalewa. A ta dobra kompresja to tak na oko czy mierzyłeś? Jeśli chodzi o kompresję to "na oko". Ale czuć ciśnienie, ciężko się kopie. Cylinder DDR po szlifie, nowy...
Jak już to objaw nieszczelnych pierścieni, a nie zaworów, ale skoro kompresja była mierzona i jest ok, to problemu trzeba szukać gdzieś indziej
Jeżeli nie ma problemów z kompresją, to zacznij od wymiany filtru paliwa, Miałem ten sam objaw w Mercedesie-pomogło.
Może być problemem gaźnik.Sprawdź czy nie zalewa świec . Na samej benzynie bez powietrza nie pojedzie . A Czy samochód ma kompresję ? Jak kręcisz rozrusznikiem nie kręci strasznie szybko i lekko ? Wiesz objaw i przyczyn może być wiele . Może być wina kolizji rozrządu nawet .Podgięte zawory nie stukają ,a cała kompresja ucieka w kolektory . Zmierz ciśnienie...
to normalny objaw w CC700 wraz z dużą kompresja po wykręcenia korka wlewu od oleju niema sie czym przejmowac-zobacz na miarkę oleju-jesli nie przybiera koloru popielatego albo cos podobnego to jest wszystko jak najbardziej prawidlowo
Objaw jak dla zawieszającej się przepustnicy, jeżeli będziesz odpalał a ona będzie w pozycji zamkniętej będzie kręcił bez kompresji. do przeglądnięcia jeszcze zmienne fazy rozrządu według mnie jeżeli przepustnice wykluczysz.
Tulejka wielowypustowa od napędu pompy wtryskowej dobrze siedzi ? Niby pasuje w jednym miejscu tylko ale widziałem takie przypadki ,że na siłę wciśnięta była inaczej i objaw ten sam.
Niedobór elektrolitów będzie miał tylko znaczenie przy oddawaniu dużych mocy -objawi się to kompresją sygnału wyjściowego i większymi zniekształceniami. Dopiero przy rażąco małych pojemnościach mogą wystąpić dodatkowe niepożądane efekty jak przydźwięk i niestabilność. To co zamierzasz tam wsadzić do prób wystarczy w zupełności -jedyne odstępstwo od...
No to wszystko jest dobre a nie chodzi. Kiedyś miałem taki przypadek z pilarką Husqvarny. Gość przywiózł na wymianę uszczelniaczy na wale. Uszczelniacze wymienione a piła nie chce odpalić a niby paliła. Mówię ok może przy wymianie spadła mi sprężynka z uszczelniacza. Sparwadzam na szczelność, wszystko ok. Sprawdzam kompresję,5 barów. Tłok był już tak...
A widzisz, czasem ten wtrysk nie jest taki jak powinien, często ten objaw wystepuje w 1.6hdi. Zrob probe olejową.
Witam. Z moją Merivą od 3 dni mam problemy Mianowicie zaczął nie odpalać na "cyk". Teraz żeby go odpalić muszę przekręcać kluczyk kilkadziesiąt razy (raz mniej - kilka, a czasem 15min kręcę) aż załapie. Przy przekręcaniu kluczyka z zapłonu słychać taki pstryk rozrusznika, ale nic poza tym. Jednak gdy już załapie i ruszy silnikiem odpala szybko, normalnie....
Objaw może wskazywać wiele problemów, począwszy od układu paliwowego przez obniżoną kompresję po przestawiony rozrząd. Bez diagnostyki elektronicznej i mechanicznej nie obejdzie się.
Miałem cały silnik na wierzchu pierścienie z blokami są w porządku nie ma nawet objaw na uszkodzenia na słupkach ani podejrzenia na wytracenia kompresji silnik pali i chodzi bez zarzutu jest jeszcze jedna opcja na smarowanie glowicy która wcześniej była złamana rurka i ten co glowice zreanimowal mi to teraz mam całe nowe i nie wiem czy to nie będzie...
Objaw podobny, jak przy zużyciu pierścieni. Na początek zrobił bym pomiar kompresji. Płukanie mogło uwolnić nagromadzone zanieczyszczenia, które następnie dostały się do cilindrów i znacznie przyśpieszyły ich zużycie. Ale przy takim przebiegu to aż nie chce się wierzyć w to co opisałem wcześniej.
Zmierz kompresję. Wydaje mi się że kompresja jest ok, gdy jest brak kompresji na jakimś garku zwiększy się zużycie paliwa i może pojawic się paliwo w oleju przez nieszczelne pierscienie, przerabialem to już w innym samochodzie. Po za tym jakby nie było kompresji przechodziło by mu na ciepłym? dodam że gdy nacisne na gaz objaw znika, tylko jałowy kuleje
witam Skoro ostatnio pomogła wymiana świec a był taki sam objaw to zmień świece to nie majątek a 3-4 tysiące to nie tak mało a to że bosch to nie znaczy że każda świeca wytrzyma 15 tys Najlepiej najpierw wykręcić świece ,sprawdzić kompresje ,wizualnie obejrzeć świece jak wyglądają może już się powypalały, Wody w zbiorniczku nie ubyło?
zgadzam się z tą uszczelką pod głowicą. tylko skąd ten stukot?? ten stukot to objaw wydmuchanej uszczelki pomiędzy cylindrami.
Witam .Czy ktoś z szanownych kolegów spotkał się z problemem pęknięciem plastikowego dekla zaworów w doblo 1.9 ,objaw - cieknący olej z kolektoa na 3 i 4 cylindrze kompresja ok .silnik pracuje normalnie.Dziękuję za zainteresowanie.
Witam. Mam w stodole corsę B z silnikiem 1.5D bez turbo z kompresję 26bar na cylinder która ma z koleji odwrotny objaw z którym borykałem się i w końcu odpuściłem. Objaw jest taki, że w mróz minus 6stopni lub podobny pali bardzo dobrze zaś w lato trzeba ją kręcić długo i jak odpali to przez kilka sekund falują obroty. Co do diesli vw to jeśli ma dobry...
Witam. Najprawdopodobniej jest tam zawór EGR. Jeżeli jest to nie domknięty powoduje podobny objaw. Normalnie EGR jest otwarty tylko na wolnych obrotach, podczas zwiększania powinien się zamykać szczelnie. Poszukaj czy jest I czy to on powoduje problemy. To na początek. Pozdrawiam.
jedno zasadnicze pytanie problem jest z rozruchem (zimnego silnika) czy już po odpaleniu...to jest istotne bo będą różne diagnozy.....może być i aku,i przewody,i świece,i ....kompresja!!! ,i wiele innych. sprecyzuj objaw a ja postawię diagnozę... nie baw się w żadne briski ani w kable WN za 500euro??? to jest stary samochód i niestety świece wieloelektrodowe...
Nie czytaliście że z rury wydechowej spaliny wydają się być normalne?? przecież przy takim stanie kompresji ten silnik nie dość że będzie miał problemy z odpaleniem to z tłumika będzie jak z "komina Batorego" podejrzewam że te 11bar to błąd pomiarowy... Sprawdź drożność to częsty objaw silników jak wyrzuca olej "zatkana odma" masz dwa rożne zawory....
Witam. Mam Mercedesa klasy E a dokładnie E 270 CDI z roku 1999 po lifcie. Moje auto ma objaw taki ze ma niskie ciśnienie kompresji na trzecim cylindrze. Miernik pokazał 19 za pierwszym pomiarem a drugi pomiar pokazał już 24 ale nie wiem czy było to mierzone na zimnym silniku czy na rozgrzanym. Proszę o jakąś drobną pomoc co może być przyczyna niskiej...
W podpisie masz Mechanika i nie wiesz co oznaczają przedmuchy przez bagnet? Jak odma drożna to znaczy że silnik ma już problemy z kompresją, która ucieka pierścieniami do miski, z reguły przy dobrze serwisowanym aucie taki objaw występuje przy ponad 350 tyś km, ale bez chlapania olejem.
Co do twojego poprzedniego postu ona ma nakręcone nieco ponad 140Tyś jak by jej kompresji brakowało to by lipnie paliła słaba by była itp ale ten objaw wystąpił z dnia na dzień jednego dnia paliła 100 na 100 ładnie się zbierała zero spadków mocy nie kopciła. A na następny dzień nie chce już odpalić.
Inicjalizacja nie pomaga, ale poradziłem sobie w inny sposób. Silnik jest sprawny, przebieg na gazie ok 15tys km, instalacja gazowa również, z tym że nie jest w 100% idealnie wyregulowana, tz auto jeździ normalnie i check się nie świeci, ale minimalne rozjazdy czasu wtrysku gazu rozwalają mapę benzynową. Co do wypalonych zaworów, to test kompresji cylindrów...
Turbiny zregenerowane poprawila sie praca silnika, natomiast dalej brak mocy w komputerze podejrzalem cos dziwnego jak falujacy wykres parametru: "zalecane cisnienie doladowania" Co ma wplyw na parametr: "zalecane cisnienie doladowania" ? https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_... https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_...
Dzień dobry wszystkim. Mam problem z Hyundai Santa Fe I silnik 2.4 benzyna G4JS. Pojawił mi się spadek mocy przy około 3 tys obrotów. Zaczynało dławić silnik. Skończyło się na lawecie i zawiezieniu samochodu do mechanika. Okazało się że przeskoczył rozrząd wskutek wciągnięcia pod pasek balansujący myszy którą roztarło pozostawiając kawałki kostek futerka...
Nie pali na wszystkie cylindry -Kompresja po 12bar -cewki zamieniane na zmianę -każdy jeden kabel jak ściągnę z świecy czy też wyciągnę cewkę do góry silnik gaśnie Objaw ten jest na benzynie jak i na gazie... Czego szukać? wałki,zawory? Jeśli mieliście coś podobnego to pomóżcie:) Pozdrawiam...
Dwie najbardziej prawdopodobne opcje to: 1. Pierścienie 2. Głowica tj. uszczelniacze. Nie widzę za bardzo związku wymiany wtryskiwacza z pobieraniem oleju. Kompresja przy pobieraniu oleju przez dół silnika będzie zawsze(albo prawie) bo olej doszczelnia dół, i efekt jest taki, że kompresja jest. Jest jeszcze 3 opcja, czyli odma.
piszesz, ze falowania na ssaniu gdy uruchomię silnik raczej nie będą od kompresji wiec może trudne pytanie, ale co Ci przychodzi do głowy czytając objaw, który opisałem. I jeszcze jakbyś mógł napisać odnośnie, co wspominałem o poszarpywanie przy bardzo lekkim wciśniętym pedale gazu i delikatnym wciskaniu wtedy dalej nadal przyszarpuje az zacznie znów...
Witam Mam problem z uruchomieniem kompresora na bazie SSM2165 (kit AVT) z CB TTi 880. Uruchamiałem to następująco: przełączyłem radio w PA, rozciąłem przewody za wtyczką mikrofonu (mic+/bias i mic_gnd) i wlutowałem płytkę. Po wciśnięciu PTT pojawia się sprzęg (z głośnika schowanego głęboko więc ledwo słyszalnego - do mikrofonu) dosyć normalny, ale......
Problem następujący podczas odpalenia kosiarki wszystko jest ok. Natomiast gdy dodam gazu to głowica z żyłką zamiast dostać obrotów kręci się tak samo jak bez dodania gazu. Obstawiłem że brak jest kompresji w tłoku (ponieważ gdy przyłożę palec i tłok dam w górne położenie to zamiast palec wypychać to brak ciśnienia). Lecz czy czasem nie będzie to sprzęgło...
Jeśli chcesz mieć pewność, że niemożność uruchomienia silnika leży po stronie przekaźnika zasilającego zestyk "30" to musisz popatrzeć czy przed nieudaną próbą odpalenia zapala się na moment i gaśnie kontrolka świec żarowych (jeśli się nie zapala to wina leży po stronie przekaźnika zasilającego sterownik silnika ale nie popularną 109 jak w starszych...
Kompresja jest dobra cewak nie wytwarza mi iskry na 2 i 4 sprawdzałem 3 takie same cewki objaw jest identyczny auto pali ale nie chodzi na 2 cylindrach. Kupiłem z uszkodzoną wiązką do silnika była sparciala izolacja wymieniłem na sprawna naprawiłem mechaniczne problemy auto gotowe do jazdy ale mam taki problem . Pytanie się nasuwa czy sterowniki gazu...
Uszczelka pod głowicą dawała by objaw kopcenia na biało i ubytku płynu w zbiorniczku. Sprawdź sobie jak wygląda gładź cylindra i czy pierścienie po włożeniu do niego mają duży prześwit w miejscach na zamki.
Witam serdecznie jako nowy użytkownik forum technicznego. Problem dotyczy Suzuki Burgman 400 2006. Po naprawie silnika(wał) silnik odpalił kilka razy po czym zgasł i nie mogę go uruchomić . Objaw jest taki że sprawdzając iskrę na kablu wn iskry brak, po wykręceniu świecy iskra jest. Zmienia się tylko kompresja więc nie wiem gdzie szukać. Sprawdziłem...
Kompresja jest ok. Samochód ma raptem 17tyś km. Rozrządu nie sprawdziłem jeszcze ponieważ nie posiadam blokad do tych silników. Jest natomiast dziwny objaw (stąd moje pierwsze pytanie o czas wtrysku). Ciśnienie paliwa w granicach 2,5 bar (wzorowo) natomiast po osuszeniu świec i odłączeniu pompy paliwa silnik zapala na chwilę aż zabraknie paliwa. Czyli...
Witam, mam identyczny objaw w moim monitorze XL2370HD jutro spróbuję podlączyc go przez DVI może będzie lepiej bo przez HDMI poprostu nie da się przy nim siedzieć. MOj kabel ma długość 3m wiec może zbyt długi, podmienie go dzisiaj na 1m i się zobaczy moja karta to R6850 MSI _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Wymiana kabla na 1m HDMI niczego nie wnosi...
natomiast 2 ma wartość 2,99 i stoi, sprawdziłem kompresję na cylindrach i po 27 bar Jeżeli wtryski pozamieniane miejscami a usterka zostaje w tym samym cylindrze zrób pomiar kompresji jeszcze raz. Zwróć uwagę w jakim czasie masz te 27 bar na drugim cylindrze a w jakim na pozostałych. Ta usterka to typowy objaw podgiętego korbowodu. Spróbuj zrobić pomiar...
Otwarta była całkiem przepustnica. Cylinder ma zaledwie 500km.. A możesz mi napisać jaki byłby objaw uszkodzonej membrany w bloku silnika? Dodano po 37 Czy ma ktoś manuala? jaka powinna być kompresja w tym modelu według książki?? Dodano po 19 Mam gaźnik Gartner France. Czy pod srubą regulacji mieszanki powinna być jakaś uszczelka?
Z tego co mi się przypomina kranik w starych piaggio był manualny. Piszesz, że podawał tyle paliwa ile chciał to zapewne z połączeniem uszkodzonego zaworka lub pływaka powoduje to przelewanie.. Na jakiej podstawie stwierdzasz, że ma bardzo dobrą kompresję? Mierzyłeś manometrem? Są problemy z odpalaniem na zimnym silniku? Jaki przebieg skutera na tym...
Witam Autko 16 letnie z instalacją LPG. Problem polega na nierównej pracy silnika, tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Po naciśnięciu pedału przyspieszenia silnik nie zwiększa obrotów, dopiero kilkukrotne delikatne wciskanie spowoduje że wkręci się na 3 tyś. Nie ma mocy, nie da się nim jechać. Objaw taki sam zarówno na Pb jak i na LPG. Dotychczas...
Musisz zmierzyć kompresję , nieschodzenie z obrotów w dizlu, połączone ze znacznym zużyciem oleju i kopceniem to typowy objaw zużycia pierścieni tłokowych. olej silnikowy przedostaje się do komór spalania i tam jako dodatkowe paliwo jest spalany, dlatego niechce schodzić z obrotów. stuki w trakcie przyspieszania (głośniejsze na ciepłym silniku) świadczą...
Sprawdź połączenie między gaźnikiem i cylindrem oraz między karterami, na ciepłym lubi tam występować lewe powietrze. Ale objaw słabnięcia na ciepłym może świadczyć o 4 awariach. Zaciera się tłok, siada gaźnik. Samo czyszczenie rzadko kiedy daje efekt, należy wymienić membrany. Poza tym objaw słabnięcia na ciepłym to padająca świeca albo cewka zapłonowa....
mikrometrowe mosiężne podkładki regulacyjne,które jednocześnie uszczelniają. One nie są mosiężne tylko miedziane, jak mi się zdaje Nadmienie że jeszcze się nie spotkałem z wżerami w miejscach pod kołnierzami tulei Bo ich tam być nie powinno, przy prawidłowym złożeniu i eksploatacji silnika. Taki sposób złożenia ma bardzo wiele silników z wymiennymi...
Witam, mam problem z autem i chciałbym upewnić się, że przyczyna którą podejrzewam jest słuszna. Auto jak w tytule - Mazda 323 GTX 1.6T 1989 rok. Objaw - jest iskra, jest paliwo a samochód nie odpala. Podejrzewam, że spaliłem moduł zapłonowy przy sprawdzaniu kompresji - kręciłem rozrusznikiem po wyciągnięciu z kopułki fajek kabli zapłonowych. Moje pytanie...
"Zapłon ustawiam 1,5mm w zwrotnym punkcie wysunięcia tłoka " -Rozumiem, że ustawiasz 1,5mm przed G órnym M artwym P unktem? Moim zdaniem to mało. U mnie w rusku wg instrukcji ma być 3,2-3,5mm przed GMP. Jeżeli jest w innym zakresie to po prostu nie chce jechać, prycha w gaźnik, słaby jest, gaśnie, nie daje się odpalić prawie wcale, itd... W większych...
Witam Podłącze się pod temat i zapytam bo mam taki problem: mam motorynkę pony m3, silnik 2biegowy i do tej pory było ok. ale kilka tygodni temu zauważyłem że na wolnych obrotach ma słabą iskrę albo ją całkiem gubi. To samo gdy podczas jazdy włączam światła, gaśnie na wolnych obrotach (zalewa ją) na "wysokich" wydaje się być ok. Próbowałem z kilkoma...
Jak z rozrusznika ciezko odpala lub nie chce zakrecic w ogole - to ma bardzo duza kompresje Jakoś mi ta teoria nie pasuje, nie wiem czemu 🤔. Proszę o sprostowanie, ponieważ te dwa zdania się wykluczają. Przed wymianą tłoka i cylindra palił na szczała nowy tłok cylinder i dupa ten sam objaw nadal częszko odpalić
Dziękuję wszystkim za sugestie. Problem rozwiązany. Kompresja jest w normie, sterownik świec żarowych również. EGR i kontrolki, błędy to również dla tego silnika jak widać tylko dodatek. Napisze rozwiązanie gdyby ktoś w przyszłości szukał z google. Nie chodziło tak jak myśleliśmy o zimno i rozszerzalność temperaturową- zmniejszenie kompresji a o czas...
Uszanowanie, potrzebuję porady dotyczącej Renault Espace 4 motor 2.0T, przy przyspieszaniu pod obciążeniem przy około 2 - 3 tyś obrotów trzęsie silnikiem i wypada zapłon (miga również check). Komputer wskazał że tylko na 2 cylindrze, zawsze. Wymienione świece na nowe, cewki zamieniane miejscami, wtryski zamieniane miejscami, kompresja ok 11 na wszystkich...
w focusie '99 nie ma prawa bytu pompa VP44 one były dedykowane do mondeo 115KM i transita 125KM . focus ma pompę VP30 czy po uruchomieniu na zimno widać kłęby siwego dymu i czuć zapach nie spalonego oleju napędowego ? taki objaw miałem w mondeo , u mnie powodem była krzywa korba - tłok stał 2mm niżej niż pozostałe i na zimno za chiny nie chciał palić...
Mogą być różne objawy. 1. Zwieksza się ilość oleju lub płynu w układach (więcej płynu ->mniej oleju lub mniej płynu ->wiecej oleju) przy czym oba będą przybierały szary kolor o papkowatej konsystencji wynikajacy z przenikania jednego do drugiego) 2. Zwiększanie się ilości tylko płynu chłodniczego i zapowietrzanie układu chłodzenia (wynika z przedostawania...
Witam serdecznie. Mam podobny temat, auto nie gaśnie praktycznie, wcześniej gasło. Po odpaleniu po krótkim czasie trzeba było dodać gazu, żeby nie zgasło. Po odpaleniu potem pracowało równo w miarę. Poprawione przestało gaśnie. Niestety są objawy, że przy szybkim dodaniu gazu nierówno pracuje, jakby tracił zapłon. W trakcie jazdy pod obciążeniem na...
Mam problem z dużym chińskim quadem pojemność 650cm3. Jest to silnik 2 cylindrowy z jednym gaźnikiem. Jedna świeca jest strasznie okopcona. Druga ma prawidłowy kolor. Po założeniu nowych świec juz po kilkunastu minutach pracy świeca jest całkowicie czarna pokryta sadzą. Jest to problem o tyle poważny że świeca ta ulega uszkodzeniu i musiał bym kilka...
Witam Od jakiegoś czasu próbuję uruchomić kosę spalinową Nac bc 260b. Problem pojawił się, że po ok 3-5 min koszenia kosa gasła i już nie można było jej odpalić, po wystygnięciu odpalała i znów chodziła 3-5 min. Na początek wymieniłem gaźnik na jakiś z alledrogo za 30 zł nowy, ponoć już wyregulowany ale objaw był taki sam. Rozebrałem silnik, wymieniłem...
Z dozownika oleju do mieszanki cieknie? To mógł się zatrzeć, ten układ musi być szczelny i ogółem jest kaprysny. A kaprys w jego wypadku kończy się wymianą tłoka i cylindra. Ja z niego nie korzystam nigdy w każdym motocyklu. W pierwszej kolejności należy sprawdzić co się z nim dokładnie dzieje. Pomiar kompresji wiele by wyjaśnił ale nie zakładał bym...
Olej wciąż dostaje się do płynu chłodzącego. Do tego doszedł nowy objaw. Na zimnym silniku odpala na rys. Na zagrzanym słabo kręci ale po dłuższym kręceniu zapali. Jutro wraca z trasy. Co radzicie ? Ściągać głowice i tylko wymiana uszczelki ? Co sprawdzić jeszcze przed wymianą w takim przypadku ?
No i dobrze, że nie rozebrałeś pół silnika... Silnik spalania wewnętrznego jest dosyć prosty, choć osprzęt może być skomplikowany. W tych motocyklach eksploatowanych na wsiach były niespodzianki z zapchanymi odstojnikami i kranikami (siano, farba ze zbiornika i inne dziwne gluty). Filtr powietrza jest symboliczny, przez co silnik nie wciąga do środka...
Obraziłeś się ale nie tędy droga. Z Twojej wypowiedzi wynikało, że nie masz bladego pojęcia o co biega z Twoim samochodem (wcale się nie dziwię). Objaw byłby rozpoznawalny od razu ale zauważ, że napisałeś tylko o tym mi.in. że ciężko wkręcić silnik wyżej niż 2000 obrotów i podałeś, że nie dało się nim ruszyć i przy tym kopcił ale gdybyś napisał, że...
Palca nie wymieniałem bo nie był zużyty wcześniejszy właściciel musiał wymienić. Ale nie daje mi to spokoju wiele aut naprawiłem a ze swoim mam problem. Nie daje mi spokoju regulator ciśnienia na listwie. Jutro jeszcze go sprawdze bo zaobserwowałem i usłyszałem dziwny objaw o którym nie pisałem bo uważałem że słychać na kolektorze ssącym (kompresje)...
Objaw moim zdaniem jak najbardziej normalny. A od kiedy to w formacie kompresji mp3 koduje się scieżki surround ??? - przecież to tylko dwa strumienie audio kanałów L i R (stereo) skompresowane koderem mp3. Co prawda mam sprzętowy quasi (pseudo) dekoder surround (symulator) który z dowolnych kananałów L i R potrafi udawać działanie surrond'a - ale moim...
Może przed rozebraniem silnika zmierz mu sprężanie. 10 minut i będzie wiadomo wiadomo czy go rozbierać (gdzie najwięcej czasu schodzi i tak na zdjęciu oblachowania) czy zając się gaźnikiem. W malcu uszczelka pod głowicą nie ma żadnych kanałów olejowych więc jej wydmuchanie spowoduje "tylko" spadek kompresji w cylindrze -> kopcenie może tylko (wyłaczając...
Właśnie walczę z takim chorym 1.6 fsi BLF. Silnik po zluzowaniu koła pasowego, kolizja i wszystkie zawory pogięte. Składany 4 razy, za każdym razem kompresja na 2gim 7 bar, a na reszcie po równe 15 barów. Po próbie olejowej na chwilę łapie 14 bar i stopniowo spada. Głowica po pełnej obróbce, nowe zawory, prowadnice, uszczelniacze, popychacze, frezowane...
Pamiętajmy o jednaj zasadniczej rzeczy: - kolega chce zgrany materiał edytować, pewnie dodać jakieś wstawki, czołówkę, napisy, tyłówkę itp... Materiał w takim wypadku trzeba zgrać w możliwie najlepszej jakości, najlepiej takie, która przy nawet wielokrotnej edycji nie pogorszy się, a to umożliwia jedynie AVI DV. Zgranie do formatu mpeg2 (DVD), to zgranie...
Opieranie się tłoka o zawór z powodu, zbyt cienkiej uszczelki pod głowicę. Przy poprawnym (?) ustawieniu rozrządu i luzów zaworowych spróbuj pokręcić silnik rozrusznikiem, ale bez świecy. Próbowałem już wcześniej, kręci piknie, nic nie stuka. Nawet kilka razy udało mi się rozkręcić silnik przy poprawnych ustawieniach, ale to loteria i trzeba ustawić...
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Fiatem Seicento 1.1MPI. Mianowicie auto gdy jest zimne ma pełen zakres mocy i obrotów silnika. Pracuje równo, nie przerywa, wkręca się na obroty. Problem zaczyna się dopiero wtedy kiedy auto osiągnie normalna temperaturę pracy tj. po około 10-15 km. Zaczyna się dławić, brakuje mu mocy, skacze w trakcie jazdy,...
mercedes kompresja kompresja mazda ciśnienie kompresja
gazowanie reduktor immergas części zamienne licznik energii pomiar
philips oled803 philips oled803
Błąd P06 w pompie ciepła Nulite - jak usunąć? Firmware Update for IRIS 4K 3D TV 49E6710 UDS