Żadna wielka sprawa, albo zawór albo wypalona uszczelka pod głowicą, czapka w górę i wiadomo co dalej
Peknął pierścień i za słaba kompresja powoduje wypadanie zaplonu
Polecam sprawdzić ciśnienie sprężania na zimnym. Problemy z zapłonem mogą być spowodowane słaba kompresją lub uszkodzonym rozrusznikiem. Czujnik temperatury nie ma nic do rzeczy ale możesz go dopiąć dla próby. Ten przy wyjściu z głowicy. Wzrost spalania to albo brak powietrza- to również utrudnia rozruch, słaba kompresja, uszkodzone kolo zmiennej fazy.
Masz 3 opcje: - brudny gaźnik, - nieszczelność między gaźnikiem a cylindrem, - słaba kompresja (podparty zawór albo uszkodzony silnik).
witam ponownie. temat rozwiązany już jakiś czas temu. problem z kompresją rozwiązany. winowajcą było złe ustawienie rozrządu. koło zębate wałka wydechowego powinno się poluzować i odpowiednio cofnąć. po poprawnym ustawieniu kompresja oscyluje w okolicy 13 barów, z minimalnymi wahnięciami. a co do owalizacji. tak była mierzona w zakładzie, który osiował...
Jeśli słaba iskra to moduł do wymiany.Częsta przypadłość pił motorowych.Oprócz iskry musi być dobre paliwo i kompresja.
Robiłem takie dwa silniki. 1. Na trzecim cylindrze słaba kompresja, korowód był skrzywiony. 2. Na rozrządzie, jest takie koło zębate pośrednie z kastorem luzu. Wyrabia się i skacze wydając odgłos stukania. U Ciebie stawiałbym na punkt pierwszy lub wtryskiwacze.
Możliwe usterki: - przepalone świece żarowe, - zapowietrzający się układ wtryskowy, - słaba kompresja na jednym cylindrze.
rozrusznik albo "słaba łączność elektryczna" aku - silnik albo jedno i drugie odpalanie na ciepłym - słaba kompresja
Większość diesli tak ma przy rozruchu.Jest to schodzenie paliwa albo świece ,słaba kompresja itp.Tak według mnie.To szukanie dziury w całym.Ja takich klientów odsyłam za bramę.
Dymienie na niebiesko jest spowodowane : słabą kompresją, za późnym kątem wtrysku, złym działaniem przyśpieszacza kąta wtrysku w pompie.
(at)koliber__ strzelam że mikrofon to SM7B, a jakość dźwięku słaba, kompresja ogromna. Sama mowa, no trzeba się jeszcze lektorki pouczyć.
Co znaczy słaba kompresja? To jest silnik doładowany więc ma niższy stopień sprężania niż wolnossące.
Możliwości jest kilka, albo gaźnik nie jest dokładnie wyczyszczony, nieszczelność połączenia go z cylindrem, słaba kompresja. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy, sprawdź i wyczyść zbiornik paliwa.
Z doświadczenia wiem że wymiana nic ci nie da i dalej będzie palił podobnie. Przyczyna tkwi najczęściej z brakiem paliwa w pompie (paliwo cofa się i pompa musi go zassać zanim odpali). Zła kondycja pompy wstępnej lub całej pompy wtryskowej. Słaba kompresja. Wtryski o słabym rozpyleniu (lekko lejące).
Jakby był zawór to próba olejowa nic by nie dała. Jeżeli masz swój lub możesz od kogoś pożyczyć tester szczelności cylindrów to on prawdę Ci powie.
Słaba kompresja -> remont silnika. Niska kompresja i tak zwiększa iskrę, więc sam widzisz że to nie działa.
Silnik kuleje na jeden tłok! po chwili łapie 2 i wkręca sie na obroty. Za bardzo nie widać ale chyba sadzi białym dymem- nie spalona mieszanka czyli za słaba kompresja na jednym garnku..... Kompresja do zmierzenia, może zawory puszczają a jak nie to pierścienie ;p
Witam otóż okazało się że kompresja słaba 4bary.
W jakim programie można zrobić przyciski (gif) Staraj się unikać plików GIF. Są one objęte prawami autorskimi i mają słabą kompresję. Jak już musisz, to używaj PNG lub tak jak wszyscy JPG.
Tak. Na początku to był problem z odpaleniem na gorącym silniku, myślałem ze problem leży po stronie automatycznego ssania ponieważ przy odpaleniu na sekundę czy dwie przydymiło i jakby pojawił się spadek mocy. cały czas myślałem ze to wina, tej "sprężyny" pod tłumikiem. dzisiaj, rozebrałem silnik- zdjąłem miskę olejową i głowicę celem wyczyszczenia...
Stukot przypominający stukanie popychacza ? To 4 cylinder wada chłodzenia - wyciera się materiał . Jest to podobno wada fabryczna tych samochodów . Niestety nie wiem czy w nowszych modelach problem został wyeliminowany. Pozrawiam
Przykręcenie szpilek - słaba kompresja
Jeżeli nie odpaliła, po wlaniu paliwa do cylindra, to świeca lub słaba kompresja.
Zanim kupiłem nowe świece, stroiłem silnik na starych, różnych, używanych. Było ich 5-6 sztuk. Około połowy nie działa już w silniku, nie podpalają mieszanki gdy muszą pracować w cylindrze, kompresja nie pozwala? Na zewnątrz silnika, przytknięte do masy, dają iskrę. W głowicy już nie. Jak miałem rometa to miałem to samo. Na zewnątrz piękna iskra a...
Einspritzpumpe kaput ;-) Pompa do roboty. Jeśli byłaby słaba kompresja mocno dymiłby na biało, na starcie występuje tak wielka dawka że musi palić. Kompresja słaba pompa i pewnie wtryski wydatki czekają!
A czy ten inny komplet w innym sprawnym silniku chodzi prawidłowo? Powód niezupełnego spalania paliwa to również słaba kompresja. Mówisz że była mierzona, jakie wyniki? Aaa czy nie ssie przypadkiem paliwa z powietrzem?
Wy ale gupoty mówicie(oprócz goldwinger) jesli była by to świeca albo kondensator to by na zimnym też tak działał. NA 100% jest to spowodowane słabą kompresją raczej do wymiany są pierścienie(są zapieczone-powód: zbyt wysokie grzanie do wysokich temperatur) i tłoczek. Wiem ze na 100% bo sam tez tak miałem :D pozdro
Parametry czujników do sprawdzenia, problem ze sterowaniem Valvetronika, słaba kompresja czy nawet rozciągnięty łańcuch rozrządu. Możliwości jest wiele.
Już jestem po kompresja na wszystkich Cilindrach wyszła ok ok 14 na jednym 13.5. a poprzedni mechanik już by mi głowice do regeneracji dawał i rozrząd robił. Bo twierdził że kompresja słaba na jednym cylindrze przebieg 168 tys. To jest Polska trzeba każdego mechanika sprawdzać żeby Nas nie oszukał jak nie ma się zaufanego fachowca. Poprzedni samochód...
Dużo pali? Jak tak to możliwe że ma "kopa" z uwagi na większe spalanie spowodowane słabą kompresją. Jak słaba kompresja to i przepala olej. Na samym początku radziłbym sprawdzić kompresje.
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
hundai matrix słaba kompresja na 3 i 4 cylindrze, oleju nie bierze, bardzo nierówna praca
Jeśli odpala i wchodzi na obroty to zapewne kompresja słaba. Jeśli filtr powietrza i tłumik drożne to pewnie potrzebny będzie szlif. Nie gubi kompresji pod glowicą?
ok. Wykręcilem z nowu świecę lecz była sucha. Nalałem do cylindra mieszanki 5 ml. Podgrzałem świecę zapalniczką i wkręcilem. Odpaliła za 2 szarpnieciem. Potem zaś świeca jest sucha. Paliwo nie dochodzi do świecy.....co zrobić aby dochodziło? Jaki element przeczyścić itd itp...
rozrusznik kreci jak szalony i nic ;c Pewnie kompresja mizerna... Oddaj mechanikowi do naprawy. kompresja czyli ssanie A jeżeli kompresja słaba czyli ssanie to może coś blokować przepływ powietrza.
To jest dwusuw - słaba kompresja lub zużyte uszczelniacze wału korbowego i zaczynają się problemy.
Co najmniej o jedną cewkę za dużo :) Skoro iskrę masz a nie pali, znaczy iskra w złym momencie, nie dostaje paliwa, lub słaba kompresja. Musisz coś z tego wykluczyć. Co do cewek, z tego co pamiętam tam była jedna cewka z dwoma wyjściami, która podawała iskrę jednocześnie na oba cylindry. Wiadomo, że była potrzebna tylko na jednym w danym momencie, ale...
A teraz pytanie ciekawskiego do Stanisława: które parametry skłoniły cię do stwierdzenia, że kolektor łapie fałszywe powietrze? Po MAP = 40 kPa. W silnikach ze zmienną fazą rozrządu na wałku ssącym często taki MAP jest prawidłowy, w każdym innym powinien być w okolicy 30 kPa stąd taki wniosek choć słaba kompresja też może być przyczyną.
Po remoncie czasem jest problem z kompresją. Dlatego zalecane jest wlanie niewielkiej ilości oleju między cylinder a tłok (na pierwszy pierścień uszczelniający nie do komory w tłoku) by pomóc mu się uszczelnić przed dotarciem/ułożeniem się. Bez tego czasem kompresja jest słaba i ciężko odpala za pierwszym razem.
Wypadanie zapłonu to często słaba kompresja, sonda nie ma tu żadnej winy. Zmierz ciśnienie na cylindrach
Za niska temperatura spalania, kompresja słaba np. przez nieszczelne zawory, albo jak piszesz wtryski się skończyły. Ustaw ciągnik na luzie, podnieś zawory, dodaj gazu na maksa i kręć silnikiem ciągnąc za pasek klinowy i nasłuchuj. Dobry wtryskiwacz słychać. Pozdrawiam.
na zimnym nie pali a na ciepłym pali.... znaczy już kompresja słaba i póki się nie zagrzeje to ciężko pali - tlok do wymiany
...Więc proszę o poradę , co do tego jaki aku bedzie najlepszy: 1) z elektrolitem absorbowalnym na włóknie, 2) żelowy (tu proszę podać konkretny model bo nie znam) 3) wapniowo-ołowiowy 4)a może zwykły ołowiowy? Akumulator musi być dobrany do auta pod względem pojemności i wymiarów zewnętrznych . Wstaw o pojemności co najmniej takiej jak zaleca producent...
Witam Mam problem z pilarką MS 170. Piła odpala, ładnie pracuje na wolnych obrotach, ale niestety nie chce wchodzić na wysokie obroty, tak jakby brakowało jej mocy. Dodatkowo wydaje mi się, że ma trochę słabszą kompresję (nie ma wyraźnego szarpania przy pociąganiu za rozrusznik). Przypadkowo awaria ta zbiegła się ze zbyt mocnym naciągnięciem łańcucha...
Silnik zużyty, słaba kompresja.
Iska jest. Kompresja jest słaba
Słaba kompresja, sprawdź luzy zaworowe
No to ktoś poskładał ładną hybrydę. Mocy mało bo to 1.4 plus klujejący cylinder bo kompresja słaba. Ktoś ładnie namajstrował pod maską.
kogut117: no to skoro podciśnienie się nie zmienia no to albo kanał w przepustnicy przytkany (żadko), albo wężyk od mapsensora sparciały (zazwyczaj), albo sam mapsensor (nie zdażyło mi się) albo złączka/wiązka zgniła/przetarła się gdzieś Waldi: możesz mieć piękną iskrę i paliwo i powietrze a i tak nie zapali jak masz jeszcze np zapłon bardzo przestawiony...
Jeżeli okaże się jednak że masz słabą kompresję i będziesz już chciał wymieniać pierścienie to zanim je kupisz zmierz średnicę tulei cylindrów i tłoków. Może okazać się że wymiana pierścieni nie będzie miała sensu. Kolejna sprawa przy pomiarze kompresji to "próba olejowa" - poczytaj o tym. Za słabą kompresję mogą być również odpowiedzialne zawory głowicy.
Może kompresję ma słabą?? Odkręcić tłumik i zobacz czy okno wydechowe w cylindrze nie jest zatkane nagarem.
Skąd wiesz że to kompresja jest słaba pomiar był robiony?
Zmierz jeszcze raz ciśnienie tym razem z próbą olejową .
Sprawa się rozwiązała. Słaba kompresja przez duży luz pierścionka w rowku tłoka. Do wymiany tłok z pierścieniem. Dodano po 1 Słaba kompresja. Do wymiany tłok z pierścieniem.
Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego i pod korek wlewu oleju jak jest biało-szara ciapa to uszczelka pod głowicą(problemy z odpalaniem, słaba moc, niska kompresja) poza tym silnik prawdopodobnie do remontu, zużyte pierścienie i Bóg wie co jeszcze. Nie wiem czego szuka jeszcze ten mechanik? może czas go zmienić?
A zawory kiedyś regulowałeś bo może przez nie kompresja ucieka?
Silnik ma słaba kompresję lub nieszczelności na wale korbowym.
Witam Świec możesz wymienić setki a i tak będzie to samo, jak silnik nie ma odpowiedniego sprężania to nie zapali i koniec. Przyczyną może być podparty zawór ssący lub wydechowy (sprawdź luzy) to nie będzie kosztowne. Jeżeli jednak się okaże, że luzy są OK to już grubszy remont. Głowica w górę wymiana pierścieni i regeneracja głowicy ( na jakiś czas...
sprawa wygląda tak iskra jest piękna gaźnik czysty nic nie zawieszone zapłon 3mm przed gmp i jest strasznie słaba kompresja
Problem jest inny na dwóch cylindrach jest słaba kompresją to jest powód . dziękuję i pozdrawiam
Jeżeli padła uszczelka, to rzeczą oczywistą jest to że będzie słaba kompresja.
Powód wymiany był taki ze kompresja była bardzo słaba. Po wymianie cylindra i tłoka kompresja jest ok. Kręci ładnie jednak nie chce załapać. Wcześniej jeździł normalnie ale nagle stanął i juz nie odpalił między ścianami cylindra a pierścieniem był duży prześwit dlatego postanowiłem wymienić
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję. Silnik okazał się trupem. Na dwóch cylindrach była słaba kompresja. Informacja raczej dla potomnych.
Problem rozwiązany. Katalizator był przytkany, wymieniłem. Na obrotach nie było już wypadania zapłonów, jednak na wolnych to samo. Przyczyną była słaba kompresja na drugim cylindrze.
Kopcenie, to po prostu niecałkowite spalanie - przyczyna - słaba kompresja, lub wtryski do wymiany...
Tłok w gmp końcówka do kompresora i pchać powietrze przez świecę. Może jest słaba kompresja i wraca odmą. Do zapłonu najepwniejsza jest lampa stroboskopowa.
A więc przyczyną jest słaba kompresja i nie ciągnie paliwa z gaźnika a jak strzykawką naleje bezpośrednio do cylindra to ucieka między pierścieniami a cylindrem do dołu silnika. ALe dzięki za pomoc pozdro
Spróbuj na innej świecy. Możliwa też słaba kompresja lub zerwany wpust ustalający na kole magnesowym.
rozrzad ustawiony ale silnik nie pali chyba słaba kompresja
A ja bym zaczął od ....rozrządu, sprawdź czy gdy na zaworach powiedzmy 4 cylindra jest mijanka, a luz na zaworach pierwszego, to tłok jest w gmp (choćby śrubokrętem przez otwór świecy), słaba, nawet bardzo kompresja nie tłumaczy braku zasysania mieszanki. Dopiero gdy upewnisz się, że rozrząd jest ok, to ściągaj głowicę i sprawdź szczelność zaworów,...
ale przez to tak ciężko się odpala? Być może, patrząc na ten tłok to już może kompresja być słaba, może już przez to słychać te metaliczne stuki, może i te opory przy rozruchu przez przytarty tłok i cylinder, może to być przyczyną...
Sprawdziłem kompresję i jest trochę słaba.
Pewnie słaba kompresja, regulowałeś zawory?
Kompresja jest? 35 razy kompresję byś sprawdził zanim tą miskę zdjąłeś i wał oglądałeś. Kompresja jest słaba ale na plaku niby powinien odpalić przy tej kompresji a nie chce. pierwszy tłok jest krytyczny: 16-17bar pozostałe 21 bar
Okazało się słaba kompresja , na ciepłym zapałał na zimnym. Nie chciał odpalic
jeżeli pierścień nie jest zapieczony czy za tak słabą kompresję może odpowiadać porysowany tłok bądź cylinder lub jeszcze coś innego np uszczelniacze wału ?
Dym jest biały? Jeśli tak to pewnie słaba kompresja, czy po kilkukrotnym kręceniu nadal nie chce odpalić? Tłoki zalewane olejem? Zmierz może najpierw sprężanie, to wiele powie.
Świece grzeją, a kompresja jest słaba, ale to na dwoje babka wróżyła. Pierścionki lub zaworki.
Tak tylko co mogę jeszcze zrobić? Napęd turbiny bierze się z pędu spalin których u mnie brak chyba że kompresja jest słaba?Wiem że trzeba szukać i sprawdzać.
Niestety większość przypadkow tego silnika to zaczyna się od słabej kompresji któregoś cylindra plus przegrzanie bloku. I jeżeli widzisz ze się gotuje to pierwsze zmierzyć kompresje. Ma być w przedziale wartości kolo 14bar, 13 bar tez nie jest zle, ale poniżej 13tu to pierwsze światełko do naprawy silnika. Kompresja poniżej 12,5 kończy się najczęściej...
moim zdaniem nawet jakby kompresja była słaba, to można było by ty łatwo naprawić, pierścienie dopasował by od czegoś innego
...albo słaba kompresja na jednym cylindrze albo usterka w układzie zapłonowym.
To może być słaba kompresja. Nie znam tego silnika. Czy posiada zawory?
Słaba kompresja ?
Wygląda na słabą kompresję. Trzeba to sprawdzić i ewentualnie remontować silnik.
To że odpala odrazu nie oznacza że ma dobrą kompresję, jak nie ma mrozów to silniki że słaba kompresja odpalają normalnie. odma sucha, czy leci z niej olej? Ile ci oleju ubywa?
Kolego przyczyn może być wiele mogą być żle wyregulowane zawory, źle wyregulowana iglica w gaźniku, lewe powietrze spadł wężyk od podciśnienia i nie otwiera paliwa, brak kompresji lub słaba kompresja. Dodano po 2 A najprawdopodobniej jest podparty lub nawet podpalony zawór przez zamały luz utawiony przez mechanika i cała przyczyna.
Zanieczyszczony filtr paliwa lub gaźnik. Słaba kompresja, nieszczelność , itd.
Na 95 % uszkodzone wtryski. 5 % stawiam na słabą kompresję/ zapieczone pierścienie
Dobrze było by sprawdzić kompresję. Jeżeli jest przytarty i przez to ma słabą kompresję to już masz przyczynę czemu słabo to jedzie. Mógł się przytrzeć od nieprawidłowego składu mieszanki paliwo-powietrznej (za mało paliwa), lub od nieprawidłowej ilości oleju w paliwie (wiadomo, też za mało).
Moduł zapłonowy, świeca, słaba kompresja, odpowietrznik zbiornika paliwa, uszczelniacze, pomysłów jest sporo.
Paliwo w komorze korbowej oznacza tylko tyle że pierścienie na cylindrze przypuszczają paliwo. Zapewne kompresja bardzo słaba i dlatego nie pali. Sprawdź ciśnienie w cylindrze. Pozdrawiam
Dymienie starych diesli na niebiesko przy rozruchu może być spowodowane tylko i wyłącznie 3 usterkami. 1 to nie sprawne świece żarowe. 2 to opóźniony kąt wtrysku. 3 to słaba kompresja. Lejące wtryski to dymienie na czarno.
Kondensator ma oznaczenie 156K700V. Widać to po powiększeniu i obróceniu obrazu. Słaba ostrość i kompresja JPEG psuje zdjęcie baardzo.
Albo zawór dolotowy się nie otwiera (wytarty wałek, za duży luz = bardzo wysoka kompresja) albo nie domyka (za mały luz = słaba kompresja), nie powinno być więcej niż 50kPa.
no to może być słaba kompresja jeśli tylko nie odpala kiedy jest zimno.
No to umnie ta słaba kompresja jest na pierwszym z lewej strony a na vcds czy delphi programie pisze pierwszy cylinder
Kompresja może być słaba lub przestawiony zapłon? Sprawdź.
Najlepiej sprawdzić czy się nie pomylili o jeden ząbek na wałkach rozrządu bo jeśli tak to może jest słaba kompresja na cylindrach i nie dochodzi do zapłonu .
słaba kompresja słaba kompresja silnika słaba kompresja diesel
protect radio kenwood 25pt4423 dławik wymuszenie sinusoidalne
pralka electrolux reset ir2153 bramy
Saeco Lirika – lokalizacja czujnika otwartych drzwi, mikrowyłącznik, reed-switch Lodówka Mińsk M3X – lata produkcji, oznaczenia, datowanie modelu eksportowego ATLANT