witam ponownie. temat rozwiązany już jakiś czas temu. problem z kompresją rozwiązany. winowajcą było złe ustawienie rozrządu. koło zębate wałka wydechowego powinno się poluzować i odpowiednio cofnąć. po poprawnym ustawieniu kompresja oscyluje w okolicy 13 barów, z minimalnymi wahnięciami. a co do owalizacji. tak była mierzona w zakładzie, który osiował...
Co znaczy słaba kompresja? To jest silnik doładowany więc ma niższy stopień sprężania niż wolnossące.
Słaba kompresja -> remont silnika. Niska kompresja i tak zwiększa iskrę, więc sam widzisz że to nie działa.
Niestety większość przypadkow tego silnika to zaczyna się od słabej kompresji któregoś cylindra plus przegrzanie bloku. I jeżeli widzisz ze się gotuje to pierwsze zmierzyć kompresje. Ma być w przedziale wartości kolo 14bar, 13 bar tez nie jest zle, ale poniżej 13tu to pierwsze światełko do naprawy silnika. Kompresja poniżej 12,5 kończy się najczęściej...
rozrusznik albo "słaba łączność elektryczna" aku - silnik albo jedno i drugie odpalanie na ciepłym - słaba kompresja
Jeżeli padła uszczelka, to rzeczą oczywistą jest to że będzie słaba kompresja.
Masz 3 opcje: - brudny gaźnik, - nieszczelność między gaźnikiem a cylindrem, - słaba kompresja (podparty zawór albo uszkodzony silnik).
Silnik zużyty, słaba kompresja.
Robiłem takie dwa silniki. 1. Na trzecim cylindrze słaba kompresja, korowód był skrzywiony. 2. Na rozrządzie, jest takie koło zębate pośrednie z kastorem luzu. Wyrabia się i skacze wydając odgłos stukania. U Ciebie stawiałbym na punkt pierwszy lub wtryskiwacze.
Jakby był zawór to próba olejowa nic by nie dała. Jeżeli masz swój lub możesz od kogoś pożyczyć tester szczelności cylindrów to on prawdę Ci powie.
Stukot przypominający stukanie popychacza ? To 4 cylinder wada chłodzenia - wyciera się materiał . Jest to podobno wada fabryczna tych samochodów . Niestety nie wiem czy w nowszych modelach problem został wyeliminowany. Pozrawiam
Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego i pod korek wlewu oleju jak jest biało-szara ciapa to uszczelka pod głowicą(problemy z odpalaniem, słaba moc, niska kompresja) poza tym silnik prawdopodobnie do remontu, zużyte pierścienie i Bóg wie co jeszcze. Nie wiem czego szuka jeszcze ten mechanik? może czas go zmienić?
Pracowałem jako serwisant gwarancyjny tego sprzętu. Miedzy innymi z tymi silnikami. Muszę przyznać,ze Briggs & Stratton to jedna z lepszych marek. Powiem Ci co zrobi serwisant gdy do niego ta kosiarka trafi : Odkręci tłumik i spojrzy na tłok jeśli te rysy są w tym miejscu widoczne a dodatkowo pierścienie mają ślady zapieczenia to ewidentna oznaka zatarcia...
Witajcie, posiadam w ładowarce Kramer silnik marki Yanmar o symbolu 3TN84 TE z małą turbiną. Maszynę posiadam od niedawana i sprzedający mówił o tym że silnik się kończy. Z mojego użytkowania zaobserwowałem oznaki: pobór oleju, kopci na czarno oraz bardzo ciężko odpala (widać dość słabą kompresję silnika). Czy ktoś z was posiada ten model silnika, może...
Panowie, żaden boster, żadna turbina. Stawiam na słabą kompresje - silnik ma duże przedmuchy i mgła olejowa przez odmę leci do turbiny. A turbina sprawana rozdmuchuje to dalej po całym dolocie, łącznie z w/w wężykiem który służy do zwiększania dawki względem ciśnienia doładowania. Wymień wężyk i będzie ok. Silnik odzyska jad, bo skoro był zsunięty to...
A czy ten inny komplet w innym sprawnym silniku chodzi prawidłowo? Powód niezupełnego spalania paliwa to również słaba kompresja. Mówisz że była mierzona, jakie wyniki? Aaa czy nie ssie przypadkiem paliwa z powietrzem?
jeśli auto DIESLA nie odpala na dotyk - max 2 obroty to wina świec żarowych. Jeśli świece są OK to powodem, może być słaba kompresja silnika. - ale to można łatwo zweryfikować. Odpalić zimny silnik i nagrzać do 90'C. Wyłączyć i włączyć ponownie. Powinien palić. Jeśli ma problemy to silnik TOTALNY ZŁOM - NIE KUPOWAĆ. I nie wierzyć, że to mocny motor...
Silnik ma słaba kompresję lub nieszczelności na wale korbowym.
To może być słaba kompresja. Nie znam tego silnika. Czy posiada zawory?
Witam Świec możesz wymienić setki a i tak będzie to samo, jak silnik nie ma odpowiedniego sprężania to nie zapali i koniec. Przyczyną może być podparty zawór ssący lub wydechowy (sprawdź luzy) to nie będzie kosztowne. Jeżeli jednak się okaże, że luzy są OK to już grubszy remont. Głowica w górę wymiana pierścieni i regeneracja głowicy ( na jakiś czas...
To że odpala odrazu nie oznacza że ma dobrą kompresję, jak nie ma mrozów to silniki że słaba kompresja odpalają normalnie. odma sucha, czy leci z niej olej? Ile ci oleju ubywa?
Posiadam wiekową już pilarkę Husqvarna 340. Od dłuższego czasu pilarka ewidentnie słabnie. Na "sucho" wchodzi w obroty, ale po napotkaniu na opór (próba cięcia drewna) traci moc i jakakolwiek praca dla niej to męczarnia. Słaba kompresja silnika? Po rozebraniu na tłoku widoczne ślady "przedmuchów". Na cylindrze i tłoku brak wyczuwalnych uszkodzeń, zarysowań,...
Zanim kupiłem nowe świece, stroiłem silnik na starych, różnych, używanych. Było ich 5-6 sztuk. Około połowy nie działa już w silniku, nie podpalają mieszanki gdy muszą pracować w cylindrze, kompresja nie pozwala? Na zewnątrz silnika, przytknięte do masy, dają iskrę. W głowicy już nie. Jak miałem rometa to miałem to samo. Na zewnątrz piękna iskra a...
Większość diesli tak ma przy rozruchu.Jest to schodzenie paliwa albo świece ,słaba kompresja itp.Tak według mnie.To szukanie dziury w całym.Ja takich klientów odsyłam za bramę.
Słaba kompresja powoduje mniejszą moc silnika, nie ma tak zasadniczego wpływu na odpalanie. Czy paliwo w zbiorniku jest z poprzedniego roku, jeżeli tak to je zmień.
Witam, chciałbym odświeżyć trochę temat. Perkins nadal nie pali dobrze. Zmieniłem końcówki wtryskow na oryginalne. Kabel minusowy i plusowy zmieniony. Nadal pali ciężko. Kiedyś przy -5 palił z trudem ale zapalił. Teraz przy plusowych temperaturach w oklolicy 5 stopni kręci tak jakby miał słaby akumulator i nie zapali. Dopiero kiedy palimy na knota jakoś...
Dla mnie, Paproka, też wydaje się że jest lepiej. Zostaje pompa. Nie wierzę, że silnik ze słabą kompresją tak by odpalał przy lekko minusowej temperaturze. Albo inaczej - silnik z kompresją, która by go dyskwalifikowała. Oddam go do specjalistów, albo sam pompę wyciągnę i dam do regeneracji. Ostatnia rzecz do zrobienia.
Parametry czujników do sprawdzenia, problem ze sterowaniem Valvetronika, słaba kompresja czy nawet rozciągnięty łańcuch rozrządu. Możliwości jest wiele.
rozrzad ustawiony ale silnik nie pali chyba słaba kompresja
Czy po bezskutecznym uruchamianiu silnika świeca jest mokra, czy sucha, bo jeśli sucha, to usterka wynika z braku paliwa. Czym badałeś ciśnienie w cylindrze tj. manometrem, czy tylko palcem. Jeśli przyrząd pomiarowy wykaże za małe ciśnienie, (chyba poniżej 6 bar) to silnik może z trudem odpalać. W takim przypadku czeka Cię remont silnika. Przed podjęciem...
Wygląda na słabą kompresję. Trzeba to sprawdzić i ewentualnie remontować silnik.
Ogólnie rzecz ujmując błąd ten sugeruje graniczną wartość korekt dawki paliwa na tych cylindrach. Może to być usterka samych wtryskiwaczy lub mechaniczna usterka silnika (słaba kompresja).
Problem rozwiązany. Katalizator był przytkany, wymieniłem. Na obrotach nie było już wypadania zapłonów, jednak na wolnych to samo. Przyczyną była słaba kompresja na drugim cylindrze.
Sprawdziłem kompresję i jest trochę słaba.
1. Uszkodzona któraś (lub któreś ze świec). Jak sprawdzić ? Jak nie masz żadnego miernika ( A ) najprościej wykręcić każdą i sprawdzić czy po podłączeniu do akku żarzą się. Jeśli nie wymienić na nowe. Oczywiście po sprawdzeniu należy sprawdzić czy na listwie wspólnej zasilania świec pokazuje się +12V po przekręceniu stacyjki przy zimnym silniku. 2....
Silnik kuleje na jeden tłok! po chwili łapie 2 i wkręca sie na obroty. Za bardzo nie widać ale chyba sadzi białym dymem- nie spalona mieszanka czyli za słaba kompresja na jednym garnku..... Kompresja do zmierzenia, może zawory puszczają a jak nie to pierścienie ;p
Dużo prawdopodobne jest, że tłok i cylinder, ale dlaczego z rozrusznika nie pali coś raczej przywiera (też), wtedy jest słaba iskra i cała mieszanka nie jest spalana i dlatego jest może słaba moc silnika. Oczywiście trzeba sprawdzić kompresję, tak jak mówisz, ale jak dojść porządku z tym, rozrusznikiem?
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Tłok w gmp końcówka do kompresora i pchać powietrze przez świecę. Może jest słaba kompresja i wraca odmą. Do zapłonu najepwniejsza jest lampa stroboskopowa.
Gdyby nie było kompresji byłby słaby szczególnie w dole. Dwa raczej kompresje silnik nie równo i wtedy chodzi "krzywo". Drga, szarpie.
Ech... Kolega miał wyjętą głowice, trzeba było od razu sprawdzić szczelność zaworów... A ten zawór co był nie zapięty to kolega wyjął i sprawdził czy jest prosty? Jeśli jest iskra i idzie paliwo to znaczy że kompresja jest za słaba i silnik nie odpala. Wnioskuję że jeśli był problem z zaworem to może być nieszczelny. Czuć paliwo bo silnik je ciągnie...
Sprężynka ma naciskać na membranę i na pewno jej nie uszkodzi. Istnieje też możliwość że powodem jest słaba kompresja.
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję. Silnik okazał się trupem. Na dwóch cylindrach była słaba kompresja. Informacja raczej dla potomnych.
Problem jest inny na dwóch cylindrach jest słaba kompresją to jest powód . dziękuję i pozdrawiam
Witam. Po 4-rech latach użytkowania mój akumulator - Banner Uni Bull 69Ah / 520 A ma tylko około 60% swojej mocy -tak powiedziano mi w akumulatorowni po sprawdzeniu go (pomiar elektrolitu i obciażenia)- przy -10 st. Muszę więc kupić nowy. Samochód garażuję, ale kilka razy w miesiącu stoi pod chmurką (nocny dyżur) i wtedy rano przy temperaturach już...
Dymienie starych diesli na niebiesko przy rozruchu może być spowodowane tylko i wyłącznie 3 usterkami. 1 to nie sprawne świece żarowe. 2 to opóźniony kąt wtrysku. 3 to słaba kompresja. Lejące wtryski to dymienie na czarno.
Po remoncie czasem jest problem z kompresją. Dlatego zalecane jest wlanie niewielkiej ilości oleju między cylinder a tłok (na pierwszy pierścień uszczelniający nie do komory w tłoku) by pomóc mu się uszczelnić przed dotarciem/ułożeniem się. Bez tego czasem kompresja jest słaba i ciężko odpala za pierwszym razem.
Witam Trafic II 1.9dci 2004 auto od paru miesięcy ma problem z zapalaniem większość mechaników stwierdziła że silnik ma słaba kompresję i zapala ciężko gdy zimny i przestaję zapalać gdy ciepły bo olej jest rzadszy ponadto problem z mocą przy starcie postanowiłem zainwestować i kupiłem regenerowany słupek po zamontowaniu problem nadal występuje proszę...
chyba juz silnik ma słabą kompresje trzeba sprawdzic ciśnieniomierzem może ma tylko zapieczone pierścionki ,jak potrafisz to zdejm głowice i cylinder to bedziesz wszystko wiedział a jezeli nie to zalej silnik nafta na 2 dni moze puszczą pierscionki pozdrawiam
Iska jest. Kompresja jest słaba
Powody są dwa słaba kompresja w cylindrze(remoncik) albo jeżeli to silnik dwusuwowy to zaworek klapkowy między gażnikiem a cylindrem.Poprostu na starterze nożnym ma lepszego kopa i iskrę i dlatego jeszcze zapala. pozdrowienia
Dlaczego więc ta cholera tak słabo pali? 1. Pomiar kompresji na zimnym silniku. 2. Słaba pompa podająca w pompie wtryskowej.
A teraz pytanie ciekawskiego do Stanisława: które parametry skłoniły cię do stwierdzenia, że kolektor łapie fałszywe powietrze? Po MAP = 40 kPa. W silnikach ze zmienną fazą rozrządu na wałku ssącym często taki MAP jest prawidłowy, w każdym innym powinien być w okolicy 30 kPa stąd taki wniosek choć słaba kompresja też może być przyczyną.
Sprawdź kompresję. Prawdopodobnie jest już za słaba... nie przegrzałeś silnika przypadkiem??
Wy ale gupoty mówicie(oprócz goldwinger) jesli była by to świeca albo kondensator to by na zimnym też tak działał. NA 100% jest to spowodowane słabą kompresją raczej do wymiany są pierścienie(są zapieczone-powód: zbyt wysokie grzanie do wysokich temperatur) i tłoczek. Wiem ze na 100% bo sam tez tak miałem :D pozdro
Moduł zapłonowy, świeca, słaba kompresja, odpowietrznik zbiornika paliwa, uszczelniacze, pomysłów jest sporo.
Podstawowe czynności eksploatacyjne wykonałeś? Czyli zacznij od czyszczenia -wymiany filtrów, świecy. Dodatkowo wyczyść również gaźnik. Powodem kiepskiego odpalania na zimnym silniku może być słaba kompresja, manometr w łapę i będziesz miał jasną sytuację. Ssanie ręczne czy automatyczne?
Po czym można rozpoznać czy zawór jest wypalony, czy po prostu nie wyregulowany ? sprawdzając, czy jest wyregulowany. Naprawa głowicy - 1200, wymiana silnika - 1,5 - 2 tys, oczywiście plus koszt silnika.
Możliwe jest, że to sonda lambda. Ale jak np silnik będzie w złym stanie tzn słaba kompresja to też może być przyczyną takiego zachowania. Mi w tym przypadku pomogło czyszczenie katalizatora, silnika krokowego, świec, rozdzielacza zapłonu oraz ustawienie oktanowości na 95.
Dymi na szaro-niebiesko bo ma złe spalanie, a ma złe spalanie bo: * jest zła dawka wtrysku na zimnym silniku * nie działają klapy przeciw-dymowe (jeśli w ogóle są w tym silniku - raczej nie ma) i/lub EGR * silnik ma słabą kompresję * nie działa jedna lub więcej świec żarowych
(at)vcc Niestety nie znalazłem koła żeby zmniejszyć obroty dlatego takie są. Stan cylindrów nie najgorszy minimalne ryski (do zeszlifowania bez zmiany śr. tłoka) , na jednym tłoku lekko przepuszcza olej na drugim też ale w bardzo małym stopniu. Ale moim zdaniem gdyby kompresja tworzona na tłokach była słaba to by silnik nie słabł. Silikon był bardzo...
Tak dwie listwy. też sobie pomyślałem, że problem mógł być na wtyczkach. A to dwie części - wtyk i gniazdo. Nowe listwy to nowe gniazdo ale wtyk został stary. Optymalnie byłoby wymienić także kabelek.... Dodano po 9 wg mojego rozumowania elementy elektroniczne wewnątrz tv działają jak należy (świadczy o tym wielogodzinny odbiór jak zaskoczy i się włączy...
Dobra podpowiedz ale na razie sprawdzam czujnik temp zostało mi sprawdzenie na zimnym silniku. Jeżdżę rok czasu i tylko raz dolewałem płyn ale sprawdzę kompresje na zimnym i ciepłym silniku mam nadzieje że w ostateczności będzie słaba kompresja. W poniedziałek lub wtorek napisze co z tą kompresją. Dodano po 1 A z tym falowaniem to fakt czuć jak silnik...
a kiedy wymieniałeś świece filtr paliwa ?? kable od świec ???? Dodano po 5 jak to nie bedzie to to może już silnik ... ma słabą kompresje w komorze spalania (a jak wygląda moc silnika jak odpali ma kopa czy słabo z nią ) ja bym sprawdził najpierw swiece filtr i kable a potem zobaczył co i jak sie dzieje swiece powinno sie wymieniac co jakieś 20 tyś...
Pisałeś że kopci,jaki kolr ma dym ?siwy czy czarny?Jak siwy to jest słaba kompresja,a jak czarny to leje wtrysk lub turbina pryska olejem z uszczelnienia wała do ssania silnika
Niezły wynik jak na ciągle psujący się francuski samochód ;) A tak poważnie to jak kto użytkuje tak ma, dobry olej, wymiany eksploatacyjne na czas i jak widzisz można polatać. Zużycie silnika bardziej objawia się wysokim zużyciem oleju, dymieniem, słabą kompresją, problemami z odpalaniem szczególnie zimą, nierówną pracą, głośną pracą.
A więc przyczyną jest słaba kompresja i nie ciągnie paliwa z gaźnika a jak strzykawką naleje bezpośrednio do cylindra to ucieka między pierścieniami a cylindrem do dołu silnika. ALe dzięki za pomoc pozdro
koledzy dalej jest tak samo to znaczy 0 stopni a nawet na plusie zaczynają się problemy . Dzisiaj -10 próba odpalenia świece podgrzane 1 raz , kręce i już jak by miał zapalić puszczam kluczyk i nic 2-gi raz to samo dopiero za trzecim razem i to przy przytrzymaniu kluczyka (rozrusznika)tak około 7 sek zapalił wczoraj byłem u mechanika sprawdził świece...
ale coś wydekujemy z tego spr. sobie ciśnienie na tłoku czyli kompresje bo gdy zimny był to ci odpalał a jak ciepły musiałeś pchać 1 objaw że już masz mała kompresje Kolego od kiedy to słaba kompresja jest powodem słabego odpalania na ciepłym silniku?
Tak tylko co mogę jeszcze zrobić? Napęd turbiny bierze się z pędu spalin których u mnie brak chyba że kompresja jest słaba?Wiem że trzeba szukać i sprawdzać.
Co do tematu to cewka zapłonowa do wymiany, częsty temat w motorynkach , pali ładnie rozgrzeje się motor zgaśnie a już po chwili iskra jest i tak w koło. Co do braku kompresji to jeśli zapaliła to nie powinna gasnąć od tak sobie dla kaprysu jedynie słaba będzie . Przy braku kompresji to i ciężko z uruchomieniem silnika by było.
Nie ma odpowiedniej temperatury mieszanki (paliwa z powietrzem) dlatego chodzi nie równo i kopci ostro. Słaba kompresja.
Ja myślę, że silnik jak by otrzymywał nadmierną dawkę paliwa to by tak ładnie się nie wkręcał na obroty. Na prostej normalnie przyspiesza, ale pod górkę, czy w terenie bardzo słabnie. Wszystko jednak wygląda na słabą kompresję.
Problem rozwiązany - silnik miał słabą kompresję co było czuć podczas odpalania jakby z dekompresatorem a przyczyną okazał się podparty zawór wydechowy . Po zdjęciu głowicy wyczyszczono i dotarto zawory oraz zeszlifowano trzonek gdyż w tym silniku regulacja nie występuje . Zanik luzu na zaworze wydechowym spowodowany uklepaniem gniazda pięknie było...
Sprawdziłem kompresję i okazało się że jest za słaba. Zdjąłem głowice , uszczelka uszkodzona, jak wymienię to napiszę czy silnik odpalił. Przy okazji - czy ktoś może podać jakiś namiar na rysunki lub w ogóle jakąś dokumentację techniczną tego silnika, może ktoś ma taki silnik i może wrzucić zdjęcie mechanizmu włączania biegów. Za pomoc z góry dziękuję.
Dym jest biały? Jeśli tak to pewnie słaba kompresja, czy po kilkukrotnym kręceniu nadal nie chce odpalić? Tłoki zalewane olejem? Zmierz może najpierw sprężanie, to wiele powie.
silnik 4 suwowy powinien zapalić i pracować nawet jak ma strasznie słabą kompresję, a nawet jej prawie brak. Nie raz odpalałem dla zabawy jakieś silniki ze złomu w których nie bardzo było czuć kompresję ręką. oczywiście taki silnik nie będzie miał prawie w ogóle mocy i będzie dymić, ale pracować powinien. Na pewno kupiłeś odpowiednią cewkę do tego silnika?...
można te cylindry jakoś sprawdzić bez rozbierania silnika? nie da się - trzeba zdjąć głowicę
zapłon ustawiony perkekcyjnie Zarówno wyprzedzenie jak i szczelina przerywacza? Kondensator podmieniony? nie wchodzi na do końca wału Wpust ("klin") wyjąłeś? wsk ma tez słabą kompreję Słaba kompresja może być zasadniczą przyczyną problemu (zwłaszcza przy obciązonym silniku - spadek mocy), ale tego się prosto naprawić nie da...
Witam sprawdziłem te rzeczy co pisaliście ale nadal nic. W nim mam gaźnik dellorto 17,5mm, i tłumik stage 6 i to jest w seryjnym cylindrze 50, bo na moje oko on chyba ma słabą kompresję , na wysokich obrotach coś trzeszczy w silniku.
Nikt nie miał podobnego przypadku lub podejrzenia co to jeszcze może być? Właśnie odebrałem samochód od mechanika. Diagnoza - na jednym cylindrze jest słaba kompresja stąd tak rzuca samochodem na nie rozgrzanym silniku. Dodał, że raczej jest to problem mechaniczny tzn. jest coś z motorem i ewentualnie można rozebrać cały silnik i szukać ale koszty znowu...
Sprawa "kiepskiego" akumulatora, bądź też rozrusznika, to jedna sprawa, a w jakiej kondycji jest silnik tj. jakie ma ciśnienie w cylindrze. Jest to silnik 2T, więc ważna jest kompresja oraz szczelność uszczelniaczy wału silnika. Jeśli silnik nie odpalił z samochodowego akumulatora, to albo ma słabą kompresję, albo brak iskry lub paliwa. Gdy poradzisz...
a może silnik jest poprostu dowlony jesli ma słaba kompresje to bedzie nietylko palil 10 ale i 2 oleju a poza tym na spalanie maja ogromny wpływ opory jazdy
Sprawdź świece zapłonowe, układ zapłonowy, rozrząd, kompresję, jakość paliwa, wlot powietrza/gaźnik, połączenia elektryczne i akumulator. Jeżeli problemy nie ustąpią, skonsultuj się z profesjonalnym mechanikiem.
a czy komp wykryje ze silnik ma słaba kompresja i ze jest zły kąt wtrysku??? Hm kompresja to chyba odpada bo silniczek pracuje ładnie, równo i moc ma a to dziwne zjawisko jest tylko po długim postoju bo jak go zapale i pochodzi chociaż minutke i ide do nigo np za 6 h i jest ok.... Jak by nie było kompresji to by ten dymek był cały czas i coś by sie...
...przecież napisał: nic konkretnego z tych korekt nie można wywnioskować. Wtryski 1 i 2 mają skrócony czas wytrysku, 3 i 5 mają wydłużony, a 4 jest zbliżony do średniego czasu wtrysku. Niestety nie wiadomo jaki jest ten czas wtrysku i w jakich warunkach, dlatego nie można stwierdzić czy czas jest wydłużony, by wyrównać ilość podawanego paliwa (różny...
Sprawdź odległość cewki od kola magnesowego, powinna być około 0.2 mm. Napisałeś, że po wlaniu paliwa bezpośrednio do cylindra, też są problemy z uruchomieniem silnika, wskazywałoby to na zapłon lub słabą kompresję.
hehehe niezłe. Kto ci to robi, "Sąsiedzi" z tej czeskiej bajki ? Daj to komuś kto ma pojęcie. To naprawdę prosty silnik.. Kompresja zero faktycznie jest niepokojąca, ale to napewno nie wina pierścieni. Kompresja 6-7 też słaba. Może być wina pomiaru, moze rozrząd źle ustawiony...
Jutro to zdemontuję. Wykluczam słabą kondycję silnika, bo na gorąco kompresję mierzyłem, zawory ustawiłem czujnikiem zegarowym, nawet luz zaworowy dałem trochę większy- już wolę aby koniki stukały niż podpierały zawory. Nie jest to też wina układu zapłonowego, gdyż na przewód w.n. założyłem sondę i oscyloskopem sprawdziłem przebieg- jest w porządku....
Najpierw to bym zmierzył kompresję na zimnym i rozgrzanym silniku. No i luzy zaworowe sprawdzić/ustawić
Słaba kompresja na bank, a co za tym idzie koniecznie sprawdź rozrząd.Pzdr
Zastanawia mnie jedno. Dlaczego nie palił na wszystkie cylindry przed remontem? piszesz ze miałes słaba kompresje po 7 barów. Ale silnik wtedy jeszcze palił? Teraz masz po 12 bar i nie pali? Sprawdź rozrząd czy ci klina nie scieło. Miałem tak w tym modelu kiedys. Kolejna zagadka to swiecące kontrolki EPC i wspomaganie. Odczytaj błedy immo i wspomaganie....
Niee. Bo w Jemenie próby odpalania paliwo i tak jest w gaźniku. To będzie membrana albo gaźnik złe wyregulowany. Ewentualnie skuter ma juz słaba kompresje i stad te problemy.
Jesteś na 100% pewien że brak iskry a nie słaba kompresja na tym cylindrze lub inna usterka mechaniczna.P
A ja bym zaczął od ....rozrządu, sprawdź czy gdy na zaworach powiedzmy 4 cylindra jest mijanka, a luz na zaworach pierwszego, to tłok jest w gmp (choćby śrubokrętem przez otwór świecy), słaba, nawet bardzo kompresja nie tłumaczy braku zasysania mieszanki. Dopiero gdy upewnisz się, że rozrząd jest ok, to ściągaj głowicę i sprawdź szczelność zaworów,...
Witam. Mam passata 1.9 TDI b5 2001 rok 6 cio biegową skrzynie i 130 koni, silnik avf 1855 Mam prawdopobnie słaba kompresje na cylindrach i planuję wymienić komplet pierścien i na tłokach. Ale za nim to zrobię sprawdzę ponownie kompresje na cylindrach na zimnym i ciepłym. Proszę mi powiedzieć czy trzeba planować głowicę?
Remont silnika przeprowadzany był pod koniec sierpnia więc wykluczam słabą kompresję. Wydaje mi się że to zapłon. Czy mogę jakoś zwiększyć kąt wyprzedzenia wtrysku?? czy muszę normalnie przyśpieszyć zapłon??
Skoro był trzask to : Możliwe, ze za bardzo dokręciłeś szpilkę cylindra i oberwało gwint -> za słaba kompresja. Można sprawdzić czy nie zerwało klinu na kole magnesowym.
Wiem dzięki . Po zaślepieniu króćca silnik silnik gasł, a bez niego wariowały obroty . Okazało się że kompresja jest za słaba . Po zmianie pierścieni Moto odpala na dotyk . Króciec zaślepiłem i motorek chodzi równiutko .
Tak może być słaba kompresja, ale może jeszcze sprawdzić układ zapłonowy(świece, przewody, i cewkę). A dzieje sie tak niezależnie od temperatury silnika czy wilgotności powietrza?
słaba kompresja kompresja słaba słaba kompresja diesel
bridge vectra naczynia indukcyjną ducato alternator
wymiana chłodnicy laguna2 lutowanie sprężyny
Instrukcja obsługi prostownika Powermat PM-CD-50RWL Trudne odpalanie Ford Focus C-Max 1.6 TDCi zimą