Rozruchowe ciśnienie masz za małe.
A dolot też sprawdzony czy nie ma nieszczelności i podciśnienia?
Z doświadczenia wiem że wymiana nic ci nie da i dalej będzie palił podobnie. Przyczyna tkwi najczęściej z brakiem paliwa w pompie (paliwo cofa się i pompa musi go zassać zanim odpali). Zła kondycja pompy wstępnej lub całej pompy wtryskowej. Słaba kompresja. Wtryski o słabym rozpyleniu (lekko lejące).
Kompresja? Wtryski jak rozpylają? Kąt wtrysku?
Moj kolejny zloty pomysł to może lejący wtrysk spowodowany zepsutym emulatorem jak myslicie? To chyba można by sprawdzić, odłączając wtryskiwacz przy pracy na LPG? :-)
Diagnostyka komputerowa i pogląd parametrów mógłby dużo powiedzieć szczególnie obroty silnika jak i ciśnienie na listwie jak będzie OK to wtryski do sprawdzenia na przelewy a na końcu kompresja a wtryski najlepiej też oddać do sprawdzenia .
Brak kompresji, lejące wtryski, uszkodzony układ zasilania, pompa wtryskowa,za późny zapłon.
. Silnik nie ma prawa zapalić na 3 wtryskach, a jednak pali na dotyk!? . Będzie chodził i na dwóch jak wtryski sprawne, kompresja itd.
Zapieczone wtrysk, kompresja, adaptacje rozjechane przez rozkalibrowane wtrysk LPG.
Kompresja, wtryski, świece żarowe.
Koledzy, auto znowu do mnie trafiło po tych kilku latach i problem jest uruchomić auto na zimno. Jak już odpali to do następnego dnia jest ok. Sprawdzona kompresja, wtryski, brak kodów usterek, przy kręceniu rozrusznikiem ciśnienie paliwa jest nawet trochę ponad żądaną wartością. Nowy akumulator, spadek przy rozruchu 10.5v Jak już odpali to biała chmura...
Kopcenie, to po prostu niecałkowite spalanie - przyczyna - słaba kompresja, lub wtryski do wymiany...
Jak wykrecisz wtrysk to odprężnik bez znaczenia kompresja i tak uciekilnie przez otwór po wtrysku. Tym testem sprawdzisz czy układ pompa-wtrysk działa poprawnie. Czy nie sika z wtrysku zamiast rozpylać ewentualnie czy pompa ma ciśnienie do otwarcia wtrysku. Kąt wtrysku ustawia się chyba podobnie jak w c360.
Jeśli nie pali na plaku, to niestety coś innego niż za niskie o 1.2V napięcie na świecach. Ten silnik, jeśli jest sprawny, zapali bez świec, 5s kręcenia i z wielką chmurą dymu, ale zapali. Pompa, wtryski, kompresja do weryfikacji. Ewentualnie gówniane paliwo...
Dymienie na niebiesko jest spowodowane : słabą kompresją, za późnym kątem wtrysku, złym działaniem przyśpieszacza kąta wtrysku w pompie.
Albo jest uszkodzony wtrysk albo nie ma kompresji na tym cylindrze.
Kolego a sprawdziłeś wypadaniem zapłonu może okazać się również brak kompresji na cylindrze lub uszkodzony wtrysk paliwa ;) .
Brak kompresji, nieprawidłowy kąt wtrysku.
Co tu pisać , zdejmujesz podporę silnika , albo odpowiedni adapter i pomiar przez wtryski .
Bipy też pewno w normie. Na korekty ma wpływ wiele rzeczy, kompresja, pompa, wtryski. Dlatego jeżeli nic się nie dzieje z autem ja bym nie szukał problemów
Jakośc cześci kolego. Użyj podkładki pod wtrysk
Z tego opisu wynika że pije olej nas tych garach. W uszczelkę pod głowicą wątpię. Zbyt równa kompresja . W wycieki z wtrysków też. Jak był to rzeczywiście olej to odrazu poczujesz stając za wydechem. MOżesz sobie wziąć endoskop jak masz. Nie wiem ,może coś wypatrzysz w garze. Może.
Kolego do sprawdzenia kompresja, wtryski jak i świece żarowe. Te dymienie na biało to wypadanie któregoś z cylindrów.
Świeca cewka wtrysk kompresja masy na silniku do sprawdzenia
wtryski, kompresja.
Dlatego luzuj przewody jak kulawo chodzi i patrz przy którym nie ma zmiany w pracy silnika. Wtedy będziesz mógł podmienić wtryski miejscami, spradzić czy pompa przebija wtrysk, ewentualnie sprawdzić kompresję. Luzy zaworowe masz dobrze ustawione? Bez sprawdzenia który cylinder przestaje pracować to wróżenie z fusów
na niebiesko. Brak kompresji albo za późny kąt wtrysku.
Nie widzę tego by 5 letnia maszyna miała tylko 1100h. Zmierz kompresję, wtryski i pompki. Diagnostyka tego silnika to 2h.
Trzeci i czwarty wtrysk kiepski. Pamiętaj, że jest to tylko przyśpieszenie cylindra a na to składa się nie tylko wtryskiwacz ale też kompresja, czystość kanałów dolotowych i kol ssącego. Demontuj komplet wtryskiwaczy i daj do sprawdzenia. Dpf będzie się też zapychał lawinowo przy problemach z egr i z kiepskim doładowaniem.
Wtryski podmień miejscami, sprawdź kompresje i wszystko się wyjaśni.
Może za mała kompresja na te wtryski. Pomierz jakie jest ciśnienie sprężania.
Do sprawdzenia świece zapłonowe wtryski wyjąć i sprawdzić jak rozpylają, pomiar kompresji. Odłączaj wtyczki od wtryskiwaczy jeśli będzie przygasał to ten wtrysk dobry, na tym co nie będzie różnicy w pracy silnika będzie uwalony.
Mam paragon. Teraz się zastanawiam, co ten mechanik zrobił nie tak, że na jednym cylindrze rzekomo nie ma kompresji, a przed wymianą wtrysków była.
Myślę że wtryski do sprawdzenia i kompresja bo po objawach które opisujesz brak spalania na którymś z cylindrów.
Sprawdź kompresje a wtryski na stół probierczy.
może warto by było sprawdzić kompresje wtryski
Dymienie starych diesli na niebiesko przy rozruchu może być spowodowane tylko i wyłącznie 3 usterkami. 1 to nie sprawne świece żarowe. 2 to opóźniony kąt wtrysku. 3 to słaba kompresja. Lejące wtryski to dymienie na czarno.
Wygląda na wypadanie zapłonu ale gdybać możemy diagnostyka komputerowa obowiązkowa. Jeśli potwierdzi się wypadanie zapłonu to do sprawdzenia cewki, świece, kompresja, wtrysk.
W takim razie podepnij komputer, zmierz kompresję, sprawdż wtryski na przelew to możesz zrobic sam.
Pompowtryski miałem regenerowane miesiąc temu wszystkie 4 oraz była ustawiania kompresja pod wtryskami. Ale nie jeżdze tak bo samochód jak ostatnio zgasł to nie chce juz odpalic.
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
Czy przy wadliwych wtryskach kompresja będzie niewłaściwą? Wtryski są zdemontowane także ten test to chyba po instalacji wtrysków będzie mógł zrobić? Olej dostał się do paliwa i przy odpalaniu silnika spalał się czarnym dymem i osadzal w wydechu
To że świece nowe to nie znaczy że działają ;) . W ostateczności sprawdzenie kompresji , wtrysków a na końcu pompy . Ale stawiam na paliwo, wytrąciła się parafina przy tak niskich temperaturach .
Szczelność dolotów, ewentualnie zamienić wtryskiwacz tak jak cewki zamieniałeś. Reszta warsztat, pomiar kompresji i szczelności silnika, oscyloskopowy podgląd sterowania wtrysku i cewki.
Jaki kolor dymu z układu wydechowego leci na zimnym silniku przy odpalaniu ? Jeśli świece są dobre pozostaje sprawdzić kompresje, wtryski, pompe wtryskową .
Silnik do pracy potrzebuję kompresję, paliwo i powietrze. Jeżeli wtrysków jesteś pewien, kompresja jest, to zostaje tylko skontrolować czy zawory się otwierają i domykają.
Trzeba zmierzyć kompresje i wtryski pod maszynę
Witam Dymi na czarno bo wydmuchuje sadzę. Pytanie czemu nie odpala. Filtry czyste? Kompresja sprawdzona? Wtrysk paliwa jest ? Akumulator w jakim stanie? To że kręci nie znaczy że jest dobry - musi być odpowiednio silny żeby odpalić disel-a.
Czy przez nieszczelność na wtrysku auto przy aktualnych temperaturach 0-2 st. C może ciężko odpalać czy nie ma to nic wspólnego Musiała by tam mocno uciekać kompresja a zapewne tak nie było.Także ja bym to wykluczył. Dodano po 33 Sprawdź jeszcze luzy zaworowe : Zimny Wlot 0.20 ± 0.05 (mm) Wylot 0.40 ± 0.05 (mm)
Trzeba ścisnąć palcami te pierścienie pod rurkami dwoma palcami .Ale najpierw trzeba podgrzać cały przelew z umiarem i pociągnąć do góry . Widzę na zdjęciu ze wali z pod wtrysku kompresja . Wiec tylko podgrzanie bo pęknie.
Ok. Została sprawdzona kompresja ciśnienia silnika przez mechanika, który robi takie rzeczy u nas na wszystkich żwirowniach. No i stwierdzono, że kompresja ok, wtryski, które były regenerowane przez kogoś innego, też ok. Pompka też na pewno nowa, grzanie nowe. No i stwierdził, że nie musi mierzyć obrotów, bo po podłączeniu drugiej ładowarki na kable...
Ok wypłukało nagar teraz pasuje kompresje sprawdzić wtryski silnik ma przedmuchy i spala olej.
Silnik disel. Odlacz i podlacz kazda z osobna wtyczke cewki z wtrysku. Jezeli nie znajdziesz roznicy w pracy ten wtrysk padl. Dla pewnosci sprawdz napiecie na kostce czy jest, jak jest na 100% wtrysk. Chyba ze brak kompresji na tym cylindrze. Jezeli masz dostep odkrec i uwazaj swiece zarowa tego cylindra i mozesz kompresje sprawdzic. Najlepiej jak znajdziesz...
Dysponujesz opcomem wiec spróbuj podmienić i zaprogramować całe ECU silnika z drugiego samochodu, może PRZYPADKIEM szlag go trafił (oczywiście, jeśli numery na to pozwola). Ale ja bym się jednak skupił na tej pompie paliwa przy baku. Skoro wtryski masz ok, pompę przy silniku masz ok, gada na plaku (kompresja ok) to zostaje ECU i pompa
Trzeba zmierzyć kompresję. Uszkodzony wtrysk też może być.
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
Do sprawdzenia świeca cewka wytrysk kompresja Wtrysk wyeliminowałem. Na gazie objawy takie same
Rozjechana kompresja, lejące wtryski, coś w ogóle sprawdzałeś? Tam masz pompowtryski?
Jak wtryski są wykręcone to nie ma kompresji... więc to nie ona trzyma wał. Możesz wlać do cylindrów trochę nafty lub ON i po jakimś czasie spróbować ręcznie (z pomocą klucza rzecz jasna) ruszyć wałem (najlepiej w kierunku przeciwnym do jego normalnych obrotów). Oczywiście wszystko z wyjętymi wtryskami. Nawet żeby to rozebrać to najpierw jakoś musisz...
Dzień dobry wszystkim specjalistom na forum. Kiedyś super pomogliście mi z Alfą. Myślę, że tym razem również mogę na was liczyć. Otóż cofając na wstecznym po 40km zgasł samochód i w ogóle nie zakręcił. Okazało się, że to bezpiecznik od sterownia silnikiem 7,5A. Wymieniłem bezpiecznik, samochód odpalił bez problemu ale tak jakby na 3 gary. Po przejechaniu...
kompresja i wtryski sprawdzałem jedno i drugie w normie
Dawka/ilość paliwa a ciśnienie to dwie różne rzeczy. Jak chcesz weryfikować to zdemontuj wtryskiwacz i zakręć do niego rurkę od pompy ale tak by końcówka wtrysku była poza cylindrem i tak byś był wstanie zobaczyć czy rozpyla paliwo czy nie. Wtedy za jednym zamachem sprawdzisz wtrysk i pompę. Zostanie ci kwestia kompresji w cylindrze i kąta wtrysku....
Silnik niby ten sam, tylko bez turba. Masz wyjęte wtryski to koniecznie pomiar kompresji. I kąt wtrysku na czujnik zegarowy.
Turbiny zregenerowane poprawila sie praca silnika, natomiast dalej brak mocy w komputerze podejrzalem cos dziwnego jak falujacy wykres parametru: "zalecane cisnienie doladowania" Co ma wplyw na parametr: "zalecane cisnienie doladowania" ? https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_... https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_...
Pomiar kompresji. Kąt wtrysku na czujnik zegarowy.
Kolor ok. Jesli rozwarstwiony i rzadki i slabo pali to moze byc slana kompresja, lejące wtryski, zly kąt wtrysku. Jaki kolor spalin? Czy jest olej w pompie wtryskowej?
Poszukuję dobrego mechanika do Opla Combo 1.7D Isuzu (96r). Niedrogiego z odpowiednim sprzętem i doświadczeniem. Chodzi o naprawę silnika, sprawdzenie kompresji wtrysków, ustawienia zaworów, rozrządu itp. Nie pali prz -10C. Pozdrawiam
Sprawdzanie świec żarowych żarówka - akumulator to nie jest dobra metoda w przypadku zwartej świecy żarówka również zaświeci , użyj amperomierza lub wykręć i sprawdź . Zapach nie spalonego paliwa to problem kompresji lub wtrysków , błędy jakieś są ?
Objawy wskazują problem z kompresją lub kontem wtrysku.
Kolego potrzebna diagnostyka na warsztacie . 1. kompresja 2. wtryski 3. i ta uszczelka pod głowicą (ale raczej nie bo byłby problem z płynem chłodniczym)
Jak Tdi PD wymaga świec żarowych do opalenia przy 0 - 5 C to silnik złom. Te silniki sprawne (kompresja ,paliwo ,wtryski) odpalają przy -20 C z odłączonymi świecami po postoju w nocy co prawda nie ładnie i nierówno trochę zakopcą ale odpalają. Co dopiero przy aktualnych 0 C i jeszcze na ciepłym.
Kompresja, świece, wtryski? Skoro jest po naprawie to kat wtrysku powinien być ustawiony wg danych producenta!
Kręcenie przy turbinie ma sens jak wali czarnym dymem lub nie ma mocy. Coś zakłóca proces spalania paliwa i mogą to być niewłaściwe rozpylacze, źle założone, nieoryginalne uszczelnienie wtryskiwaczy, złe paliwo, za niska kompresja. Silnik ma wtrysk bezpośredni czy do komór w głowicy ?
Też Ci o tym pisałem. Z silnikami 2,5 tdi w T5 jest problem. Tylko i wyłącznie oryginalny VCDS i VAS czyta to auto prawidłowo. Z podróbkami w tym aucie wychodzą kwiatki. Najpierw napraw te 12 atm kompresji.
Witam u dizla jeżeli - dobrze kręci - dochodzi paliwo - grzeją świece - jest kompresja - wtryski sprawne , to nie ma bata musi palić chyba że pompa nie sprawna z lekko poluzowanych przewodów wtyskowych przy wtryskach paliwo musi tryskać na pół metra w górę jezeli tylko się wydobywa to pompa zapowietrzona lub nie sprawna . Kompresja 28 atm to raczej...
Kompresja i ewentualnie wtrysk na tester.
Jeżeli jest kompresja i wtrysk paliwa następuje w odpowiednim momencie to musi palić . Przy próbie odpalenia jakiego koloru jest dym.
dodam,że kompresja jest ok ,wtryski ustawione na 18MPa
Może po prostu nie ma kompresji albo wtryski leją,a może też pompa jest już zużyta.
świece działają . nie wiem jakiej firmy wtryski i jaka jest kompresja mechanik powiedział ze wtryski wymienił a kompresja jest dobra . przecież silniki diesla tez maja pompy paliwa .
Kompresja, kluczowanie wtrysków, rozrząd. W tym motorze lubi się ścinać klin na kole wałka nierządu.
cewka jest okey była sprawdzana na innym fordzie,nasze podejrzeni:|a padaja juz na komputer,praktycznie wszystkie czujniki juz podmienilismy z podobnego forda,nie udało nam sie z komputerem gdyz nie mamy o podobnym symbolu 95BB itd(mamy dwa inne i z immobilajzerem),rozrzad jest okey,kompresja,wtryski,jutro jeszcze raz zdejmiemy kolektor ssacy,moze cos...
Powodów może być naprawdę wiele.Na sam początek warto sprawdzić świece żarowe, bo po jakimś czasie nie osiągają już tak wysokiej temperatury. Tak samo "lejące wtryski" i mała kompresja. Wtryski zawsze można wykręcić i zawiść na sprawdzenie. Tak samo można sprawdzić kompresję. Koszt nie duży, a da informację o stanie silnika. Dodano po 3 Silnik bierze...
Ok Auto zdiagnozowane , okazało się brak kompresji na wtryskach W każdym bądź razie dzięki pylos
Sprawdź cewkę, kompresję i wtryski bo chyba ci się któryś zacina w pozycji otwartej. ( biały dym ).
jaka korekta wtrysków oraz kompresja ??
Przez ten upał pisze straszne głupoty nie doczytałem że diesel. Kompresja i wtrysk. Podłącz pod kompa i kręć. Patrz czy ecu widzi obroty. Sprawdź ciśnienie paliwa i czy nie ma w nim powietrza. Jak nie pali na plaka to sprawdź rozrząd.
Na twoim filmie sa dwie rzeczy, ktore mi sie nie podobaja: 1. Bardzo duze korekcje na wtryskach. W dodatku "odwracaja sie" na wiekszych obrotach. Nie wiem, czy w twoim modyfikowanym kalkulatorze sa one (wtryski) kodowane. Mam wrazenie, ze ECU nie daje sobie rady z ich wydajnoscia. Do sprawdzenia wtryski i kompresje... 2. Cisnienie doladowania nadaza...
Hm... różnica na dawkach wskazuje na uszkodzenie silnika lub wtrysków, wyciek nie jest tak ważny, teraz musisz wykonać pomiar ciśnienie w cylindrach, lub sprawdzić wtryski, będzie wiadomo czy to brak kompresji czy wtryski leją.
Zależy czy wilgoć się nie dostała to cylindrów, bo mogła się ruda zalęgnąć i pierścienie przyłapać do cylindrów. Możesz wykręcić wtryski, wprowadzić przez rurkę do każdego cylindra jakiś środek smarująco penetrujący np popularny WD-40 i próbować ruszyć bez kompresji wałem. Jak wszystko rozruszasz to wtryski do słoików i zakręć rozrusznikiem, sprawdzisz...
Silnik N18 B16A, zaczeło się tak na prawdę bez zadnych wcześniejszych objawów...podczas jazdy autostradą zacząl pracować nierówno wyrzucił błąd...i efekt taki jak w opisie na zimnym wszystko jak najbardziej ok po nagrzaniu wypadanie zapłonu na 3-cim cylindrze... po rozgrzaniu mierzona kompresja, zamienione wtryski itd i juz tak na prawde brakło mi pomysłów...
Po mojemu jeśli kręci dobrze i puszcza dyma z wydechu to powinien odpalić. A że nie odpala to albo wtryski albo kompresji już mu mało. Wymontować wtryski i je sprawdzić i pomierzyć kompresję.
Jak kompresja ok to wtryski bądz cewki . To pierwsze ostatnio wymieniałem w takim silniku na wypadanie zapłonów. nie zapomni dopisać po wymianie. Ta prawidłowa kompresja to ile
Jedyna droga to przez zużyte pierścienie. Ale jeżeli są ok to...? Może ja o czymś nie wiem...
Musi sprawdzić wtryski, kompresja - Scania SDP 2 dla tego
Może być wszystko. Od nierównej kompresji przez wtryski, poduszki na silniku do niewyważenia mas wirujących.
Problemem ciężkiego odpalania są (podkładki pod wtryskami) a właściwie kielichy wtrysków w głowicach. Kompresja dostaje się do przelewów paliwowych i miesza się w filtrze paliwa (seperatorze) z zasilaniem.
Mogą być winne podkładki pod wtryskami kompresja dostaje się do układu paliwowego przez powrót. Zanim dasz wtrysku do naprawy to taniej będzie wymienić te podkładki
Podkładka jest pod wtryskiem, teoretycznie jednorazowa, na Twoim miejscu sprawdziłbym kompresję na zimnym silniku. Wałek jak wygląda? Zmierz krzywki pierwszego i np drugiego garnka.
Podstawa to kompresja. Drugi temat to ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, (powinno być 210-215bar), ostatni temat to kąt wtrysku. Pod wałkiem masz taki guzik do przekręcenia przed odpaleniem. Ten silnik to nie czary jakieś, musi odpalać.
wtrysk ucieka kompresja mercedes kompresja kompresja mazda
toshiba wyłączać przesuniecie obrazu przebieg mercedes
wkrętak dynamometryczny eeprom programmer
Komunikat "Behälter füllen" w piecu Rational - co oznacza? Rezystancja między płytkami komutatora w silnikach prądu stałego