kompresor garazu

Znaleziono około 20 wyników dla: kompresor garazu
Podstawowa forma zapytania: kompresor garaż
  • jaki kompresor do 1500zł który zasili szlifierkę mimosrodową SICO, pistolet HP

    Witam wszystkich Potrzebuję kupić kompresor do domowego garazu. Jego główne zadanie to przygotowanie mojego samochodu w podkładzie (auto nastepnie bedzie lakierowane w kabinie). Będę lakierował podkładem elementami z racji ze czas mam tylko popołudniami. tzn wyczyszczę jedne drzwi z rdzy, szpachla i...

    Elektro Co kupić? andrew666   12 Maj 2013 22:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6075
  • KOMPRESOR airpress HL 425-100 czy fini

    Witam wszystkich Byłem dziś kupic kompresor METABO PROFI 320-10/100-1 220V za 2000zł jednak w ostatniej chwili sprzedawca zaproponował jeszcze airpress KOMPRESOR SPRĘŻARKA HL 425-100 za 2200zł oraz KOMPRESOR FINI MK 103-150-3M 150 LITRÓW 220V za 2100zł i zrobił mi sie metlik. Który wybrać? Ma on słuzyć...

    Elektro Co kupić? Airpress 24   17 Sty 2017 21:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3873
  • Kompresor po zaniku 2 faz spalony silnik

    Witam, Pisze o pomoc ale inna. Nowy kompresor silnik 4kw 3fazy, po burzy brakło 2 faz a on się włączył jak nikogo nie było i spalilo silnik, wentylator stopiony, wylala się z niego ciecz, wybija bezpiecznik. Pytanie czy zabezpieczenie termiczne nie powinno zadziałać? Jest szansa ugrać...

    Elektro Początkujący xury   23 Lip 2017 07:09 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 891
  • Kompresor ile litrów i jaki ?

    a mozna sie wpiąć w instalcje co mam w garazu ? Dodano po 6 no ale pod ziemią nie moge bo mam kostke i wylewke koło garazu

    Warsztat co kupić? kacper wojak   07 Lut 2014 13:48 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 5319
  • Nowe życie kompresora olejowego

    Panowie, potrzebuje pomyslu jak dolaczyc druga butle do kompresora. Kompresor ma zbiornik 135l, ale mam butle lpg 80l i chce ja wykorzystac aby zwiekszyc jego pojemnosc. Zeby nie zagracac cennego miejsca w garazu wymyslilem, ze ta 80l butla bedzie zawieszona na scianie pod sufitem. A teraz szukam...

    DIY Dom Ogród roberto7725   06 Lis 2018 21:46 Odpowiedzi: 5472    Wyświetleń: 1313821
  • kompresor do garazu 50 l amatorski jaki ?

    a wiesz że mam agregat z dużej lodówy tak jak w sklepach na 380v zastanawiałem ię kiedyś ajka może być wydajność takiego kompresora? Nie wiesz czasami?.Ale i tak nic więcej nie mam aby go zbudować więc postanowiłem jadnak kupić.Lecz gdybyś wiedział jaka wydajność może być tego z lady chłodniczej co mam...

    Elektro Co kupić? kkknc   24 Lut 2012 07:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 7275
  • Agregaty z lodówek i ich zastosowanie jako kompresory powietrza do garazu

    Wiem, nie zamierzam mieć więcej, jak 10 barów:) Chciałem znać możliwości takich kompresorów

    Początkujący Naprawy Grgeory92   27 Lip 2018 18:42 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 435
  • Sprężarka na silniku z Fiata 126p

    Witam. Pozwolę się dołączyć do tematu. Od kilku miesięcy buduje sprężarkę na silniku spalinowym fiata punto 1.7 TD. Przed budową przeczytałem ten temat jak i kilka innych, prawdopodobnie będzie to najbardziej zaawansowana konstrukcja w tym temacie wykonana w warunkach warsztatowych - wkrótce zrobię...

    Ogólny techniczny Damek123   18 Paź 2017 19:46 Odpowiedzi: 1466    Wyświetleń: 592883
  • Otwieranie biznesu serwis komputerowy

    Serwis w garazu? No tym raczej klienta nie zdobędziesz. Jesli masz wiedzę na temat elektroniki, optyki, hardwaru to chyba masz tez wiedze na temat uzywania multimera, badania lasera, kalibracji , lutowania itp ....a co za tym idzie, umiejętnośc posługiwania się takimi o to urządzeniami ....a co za tym...

    Ogólny techniczny bryzaaaaaa   26 Lut 2011 10:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1730
  • spadek napiecia na 50 m -

    witam serdecznie. prosze o porade. problem polega na tym ze: z mieszkania do garazu mam kablem podciagniete zasilanie. odleglosc to ok 50m...w garazu kilka urzadzen elektrycznych szlifierka, kompresor 2,2kw, wiertarka stolowa itd. ojciec kupil spawarke inwerterowa 5.5kvA. podczas zapalania luku wystepuje...

    Elektryka Instalacje i Sieci wisnia_23_1984   19 Paź 2013 16:38 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2592
  • Silnik trójfazowy na jednofazówce?

    ja mieszkam we wloszech i jest 220v troj fazowe . pracuje w garazu publicznym, silnik od wentylacji jest na 220v trzy fasy i kompresor tez 220v trzy fazy. kupili nowy kompresor i ten chcialem sobie zawiezc do polski. mierzylem miernikiem i jest miedzy fazami 220v.dlatego smiac mi sie chcialo ze polska...

    Elektro Maszyny i Urządzenia Pawel1812   12 Kwi 2007 10:28 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 64621
  • Corrado G60(malutki problem z kontrolka oleju)

    witam w ostatnim czasie gdy byl duzy mroz odpalilem swoje corrado i czekalem przez 20 min az sie zagrzeje.Po przejechaniu okolo 1km w zegarach odezwał sie dzwiek ostrzegawaczy (brzęczek) i zaswiecila sie kontrolka oleju.natychmiast zgasilem samochod i popatrzylem pod maske.Nie bylo nic niepokojacego.temperatura...

    Samochody Mechanika przemek1982-25   24 Lut 2010 20:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1268
  • Eberspacher D1Lc, wymiana łożysk, ośka wirnika

    Dziekuje za odpowedz. No tak, przyznam, ze nie zdawalem sobie sprawy z tego, ze to z taka dokladnoscia jest skladane. No ale juz musztarda po obiedzie. Nie porobilem cech wzajemnego ustawienia wentylatorow wzgledem wirnika. Postaram sie to wywazyc na ile to mozliwe przed zlozeniem. Niestet, jak juz...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie Hart3   16 Mar 2017 08:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 738
  • Lakierowanie i blacharka

    Witam....bez dobrego pistoletu i kompresora oraz komory w ktorym po lakierowaniu moglbys go troche wygrzac (szczegolnie teraz w okresie zimowym) lepiej sie za to nie bierz, tym bardziej ze nigdy tego nie robiles. Nie maluje samochodow lecz sejfy i drzwi ale powiem Ci szczerze ze bez odp. komory i DUZEGO...

    Samochody Mechanika Pfemek   24 Cze 2007 08:15 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 43145
  • Maksymalne cisnienie w zbiorniku cisnieniowym?

    UDeT-tak ich nazywam jasno i wyraznie mowi jak poszczegolne rzeczy maja wygladac,nie zajrzy do garazu,zbiorniki z przyczep,traktorow,ciezarowek jak najbardziej nadaja sie do tego typu konstrukcji.osobiscie widzialem jak do dwoch sprzezonych(w celu uzyskania wiekszej obj.) zbiornikow z przyczepy rolniczej...

    Elektro Maszyny i Urządzenia kaziowichura   19 Sty 2010 12:34 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 18440
  • klima passata b5 98r afn 19 tdi 110 km climatronik

    dobrze ze jest na gwarancji bo nowy, dzieki chlopaki za pomoc, ale mam nadzieje ze plukanie pomoze bo wymiana wszystkich czesci pewnie przekroczy wartosc auta(3000£) wiec jest nad czym pomyslec,jak sie nie uda plukanie to po prostu bede jezdzil bez klimy az sprzedam auto a jest fajne bo ma tylko...

    Samochody Mechanika paluchmarek   26 Maj 2008 14:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4713
  • Audi A8 3.0TDI problem z klima

    Tutaj sa sami filozofowie po wymianie chlodnicy napelnili mi specjalna maszyna lacznie z uzupelnieniem oleju w kompresorze. A "mocniej" fachowiec od klimy mial zwykla butle z freonem z zegarami i zrobil to tylko po to zeby mi udowodnic,ze problem znikniei niuemusialem nabijac klimy calej bo mowil,ze...

    Samochody Elektryka i elektronika ele5   11 Lis 2010 23:00 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2877
  • Malowanie Simsona - czy warto samemu?

    daruj sobie malowanie w obecnych warunkach daruj sobie malowanie sprayem,bo tym to mozna sobie pomalowac taboret w garazu jezeli chcesz malowac samemu to -papier scierny na sucho dobry jakosciowo-SIA lub podobne ok 280-320 ewentualnie na mokro 240 do zmatowienia -kompresor -pistolet,ktory wbrew...

    Samochody Eksploatacja olekklaczkowski123   08 Sty 2011 10:45 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 8532
  • Jaki klucz pneumatyczny kupić ?

    Instalacja w garazu jest juz dawno pociągnieta, mam zrobione wszystko w plastiku a sam kompresor stoi w innym pomieszczeniu tak aby w garazu była cisza. Kompresor dobija do 7.3 bar a reduktor juz w garazu ustawiony jest na 6.3 bar więc jakiś tam zapas jest. Przewodu mam 25m tak aby w razie potrzeby mozna...

    Ogólny techniczny laykers   13 Lis 2017 14:02 Odpowiedzi: 122    Wyświetleń: 91791
  • Zima i przechowywanie elektronarzędzi w garażu

    witam posiadam garaż blaszany nie jest ocieplony tylko sufit ociepliłem steropianem aby nie skraplała sie z niego woda . Przechowuje tam mnóstwo elektronarzedzi typu wiertarka wkretarka szlifierka ukosnica piła spalinowa kompresor itp jest w nim niska temperatura zimą i moje pytanie brzmi czy szkodzi...

    Technika domowa Bambek   11 Sty 2017 12:51 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2202
Mouser  Szukaj w 5mln produktów