Przecież na drugim zdjęciu widać czerwony korek który zarazem w innych kompresorach służy jako odpowietrznik i miarka oleju a przez otwór uzupełniasz olej ... chociaż masz ten wziernik także to chyba jest ten Twój wskażnik poziomu oleju także poziom oleju jest do tego czerwonego punktu na nim a jak nie widzisz poziomu to wykręć ten wziernik i go przeczyść...
Admin co tak słabo ? 345cm3 oleju estrowego ( POE )
Przecież napisał że nie ma miarki oleju ( nr kat. 401014001115 OIL DIPSTICK ). Pewnie kompresor z odzysku lub niekompletny.
To normalne po jakimś czasie eksploatacji w każdym tego typu kompresorze. Spuszcza się to raz na jakiś czas - to połączenie wody z olejem (który przedostał się między pierścieniami).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Obok filtra tego czarnego masz chyba manometr od ciśnienia wewnętrznego- odkręcaj jak będzie na nim 0. Bo jak odkręcisz pod ciśnieniem, to cię wykompie w oleum... Chyba że jakiś rzeźnik dokręcił go na maxa albo co gorzej: kleju lub innym ,,uszczelniaczu" bo ciekło...
Zalano kompresor olejem silnikowym 15w40 tak jak sugeruje instrukcja kompresora. Po zapoznaniu się i porównaniu parametrów technicznych obu olejów okazało się że parametry Mannol Compressor Oil kompletnie nie przystają do oleju 15w40. Mannol jest m.in. bardziej rzadki.
Kompresor rzucił oleju albo przegrzalo albo już rzuca olejem. Udroznij kapilare wlutuj nowy filter do góry kapilara i będzie git. W sensie do góry nogami kapilara ku górze, tloczna do dolu.
Pewno gdzieś tam jest chłodnica oleju, należy ją wymontować i wymienić uzczelnienia. Kompresor nie wrzuci oleju do wody. Gdyby była w oleju, wtedy mogła by to być tuleja, ale nie jest.
Jeśli jest wyciek oleju z kompresora to czynnik też się ulatnia. Kompresor można naprawic przez uszczelnienie go, wymienić na nowy, zregenerowany lub używany sprawny, wszystko zależy od zasobności portfela klienta.
połącz ze sobą dwa kable czarny i brązowy co wychodzą z kabla cztery żyły i powinien ruszyć
Srubę która zaznaczyłem na zdjęciu odkręca sie. Batagur zaznaczył ją jako "1-otwór niższy". Wlewa się olej do głównej miski i obserwuje się czy jest widoczny lub zaczyna się wylewać z otworu po tej właśnie odkręconej śrubie. Jeśli tak to znak że oleju wystarczy i śrubę można zakręcić. Tak powiedziała mi osoba która użytkuje ten kompresor już ok 20 lat....
Jakim olejem zalać kompresor Ikarus ?
Może być byle mało lepki i nie za wiele oraz nie zapomnij o uziemieniu i osłonie rozruchu!!!! i prxekonserwuj rozruch jeśli nie jest półprzewodnikowy (tylko taki zezworą rozbieralny tego wymaga) abyś się nim trochę pocieszył oraz pamietaj że będzie zabierała trochę oleju i pchała wraz ze sprężanym powietrzem.
co jakiś czas wylewać płyn z butelki i żeby był w butelce zamocowany zawór, lub kilka zaworami tylko jaki to by musiał być to zawór? Zawór zbędny - możesz odprowadzać ciągle. Butlę odwróć dnem do góry i połącz z drugą ustawioną szyjką do góry. Otwory do odprowadzenia powietrza do atmosfery i wprowadzenia rurki powietrza wykonaj w dnie pierwszej butli,...
Zbiornik numer 1 to naolejacz powietrza wylotowego do smarowania zasilanych narzędzi. Leje się tan nowy olej tylko do tego celu. 21.5 litra to objętość zbiornika separatora, a nie objętości oleju jaka ma wypłynąć.
Z dołu kompresora śrubowego są wyprowadzone przewody.Chcę się dowiedzieć czy dobrze myślę. Dwa przewody które są zwarte to czujnik ciśnienia oleju w kompresorze a dwa rozwarte to czujnik temperatury tego oleju?
Temat zostaje w dziale, wyjątkowo.
Kup sobie z 0,5L ... jeżeli nie będziesz go zajeżdżać po kilka godzin dziennie to powinien trochę pochodzić, one do pracy ciągłej to się średnio nadają.
Dane masz w instrukcji. http://obrazki.elektroda.pl/8116751400_1... DP to korki spustowe http://obrazki.elektroda.pl/9080946400_1... Tu mas czynności obsługowe i interwały. Sa w instrukcji Olej sprężarkowy 4,5l Olej silnikowy 3,5l Układ chłodzenia 4,5l Zbiornik paliwa 29l Jeżeli chcesz zrobić wymianę oleju dokładnie to...
Zawsze połowę objętości oleju leje się do nowego kompresora (pustego), drugą połowę podaje się podczas napełniania układu maszyną serwisową, nie wlewa się nigdzie oleju poza kompresorem. Do wypłukanego układu pozbawionego oleju wchodzi 200ml oleju, 120 do kompresora i reszta podawana razem z czynnikiem podczas napełniania
Kompresor samochodowy się do tego celu nie za bardzo nadaje. W oryginalnym układzie poza czynnikiem chłodniczym w instalacji płynie również specjalny olej smarujący sprężarkę. Bez oleju taki kompresor się od razu zatrze.
Akurat składana w Polsce, ale dziś kraj produkcji nie ma praktycznie żadnego znaczenia. Mimo to nigdy nie widziałem tak zachlapanej lodówki, a zwłaszcza nówki. Dodatkowo jeszcze mam obawy co do tego, że rurka tłoczna wywija się najpierw pod kompresor, a potem idzie na skraplacz, więc nie wiem, jak z niej do kompresora ma wrócić olej, który mógł się...
Nie pluje kompresor olejem? Sam się przymierzam do czegoś takiego ale nie wiem jak rozwiązać ten problem.
Napełniona to i tak musi być świeżym czynnikiem bo układ był nieszczelny więc nic nie odzyskałem. Co do ilości oleju to to każda część powinna mieć jakiś procent oleju. Kompresor 50% Chlodnica 20% Parownik 20% Przewody 10% Układ był nieszczelny więc jakaś ilość oleju uciekła wraz z gazem. Więc pomyślałem żeby w kompresorze zostawić 70ml oleju a 20ml...
Jakbyś nie rozcinał tej bańki to też by działał, a brak oleju tylko pogarsza w tym przypadku sprawę - kompresor szybko się zatrze. Zamontowanie nawe niedużego zbiorniczka załatwiłoby sprawę smarkania olejem (sam sprawdzałem - ze zbiornikiem nierozcinany kompresor nie pluje olejem).
Do wymiany podstawa osuszacza , wyciek oleju z kompresora należy zlokalizować czy cieknie z kompresora czy z miejsca montażu. W magnum nie ma wad fabrycznych , po prostu są stare. I trzeba je naprawiać.
A wiesz ile wchodzi do takie małego kompresora (50L) ???
O tym że ,,będzie mało efektywne ,, pisze ktoś kto nie pracował na tym sprzęcie ,mam używam i wiem co piszę!Kupuj jaka Ci pasuje a duży zbiornik to wygoda,nie trzeba co chwilę opróżniać.
Czujnik ciśnienia oleju tak jak wyżej kolega napisał znajduje się obok alternatora a kabelek do niego jest zawarty w instalacji która biegnie do alternatora oraz ewentualnie do kompresora klimatyzacji. Wtyczka z jednym przewodem.
Z tego, co się orientuję, taka dokumentacja jest dostarczana wraz z urządzeniem/zbiornikiem. Niestety, rozpowszechnianie jej jest zabronione przez prawo autorskie (przynajmniej w moich przypadkach tak jest), więc wątpię, żeby ktoś przez internet przekazał Ci ją.
Widocznie był już zalany. Nieraz kompresory nie są zalewane, żeby przy transporcie się olej nie wylał. Radziłbym wymienić olej po kilkudziesięciu minutach pracy kompresora. Ja po pierwszej wymianie miałem masę opiłków w oleju.
Kup na alegro POMPA WYSYSARKA WODY OLEJU PALIWA pompka zasysarka za 299,99 zł. Sam używam.
kompresor na stol, wymiana uszczelek i wymycie calego kompresora, wiec trzeba wyssac r134a, potem zalac sam kompresor olejem PAG i wszystko do kupy poskladac. pozdrawiam
To są przewody z wyłącznika odśrodkowego mogły być podłączone albo pod tabliczkę zaciskową (bo ją nie ma na zdjęciach )ale najprędzej do tych żółtych koszulek olejowych . Najlepiej zanieść to do fachowca od silników on to zrobi dobrze .
Oleju możesz nalać jakiego się Tobie żywnie podoba silnikowego, Lux 10 itp - w większości ciężarówek, kompresory smarowane są z magistrali olejowej silnika. Więc nie ma sensu szukania specjalistycznego smarowidła. Oleje stricte sprężarkowe leje się do kompresorów klimatyzacji i sprężarek śrubowych ze względu na inne wymagania.
Słyszałem teorię że zawór wyłączania kompresora przepuszcza powietrze do oleju i wyrzuca olej z panewki, która daje olej na kompresor
Witam. Posiadam kompresor WD53. Mam parę pytań. 1. Jakim olejem zalać kompresor? Kompresor będzie stał pod zadaszeniem na zewnątrz. 2. Jakim olejem zalać silnik SW400 który napędza kompresor? 3. Czy ktoś posiada DTR do WD53? Pozdrawiam.
W samochodzie tez nie zmieniasz oleju i czekaz aż silnik stanie?
czy rozwiązał Pan problem z tym olejem?
Witam. Czy jest ktoś w stanie się podzielić dokumentacją tego kompresora? Ile oleju powinno być w lane do separatora do układu smarowania śruby? Na separatorze jest tabliczka o pojemności 28,8L… Temat stary, ale właśnie mam go na renowacji i dtr bardzo by pomogło. Mój e-mail: artursztykiel(at)gmail.com
Każde użycie poza układem chłodniczym niszczy kompresor nie do tego przeznaczony. Koniec kropka. No i oczywiście problemy z wyrzutem oleju.
Raczej nie zalał instalacji olejem.
Witam „Tlen np. urwie łeb z kontaktem z olejem w kompresorze” „Tlenu nawet blisko nie trzymaj - zrobisz nim spore zamieszanie w bliższej i dalszej okolicy” Uprzejmie proszę o conieco rozszerzenie co i dlaczego, i z góry dziękuję Pzdr m2m2 Oto chodzi ze były przypadki ze instalator mylił butle tlenu z azotem. Tlen z kontaktem...
Jeżeli korba mu blokowała to boje się o zwiększone ciśnienie atmosferyczne. A napisz czy olej próbował przez ten korek wydostawać się gdzie mógł ?,czyli nieszczelność. Kiedyś się spotkałem że ktoś po zakupie kompresora nie wkręcił właściwego korka oleju ale mu wywaliło ten transportowy korek.Czyli taki aby się olej nie wylewał jak w czasie transport.
Witam Ze zdjęć widać , że jest to kompresor do jakiegoś pojazdu . Prawdopodobnie chłodzenie było podłączone do układu chłodzącego silnika spalinowego napędzającego pojazd i jednocześnie kompresor. Smarowanie cylindrów i wału korbowego najprawdopodobniej będzie realizowane samoczynnie przy pomocy rozrzutnika , znajdującego się wewnątrz komory z korbowodem...
Tłok się urwał a olej był ostatnio tak sobie panewkę załatwiłem w kompresorze przez zaniedbanie kontroli oleju
ok dzięki za odp już wiem przez korek musi być zalany kompresor olejem bo przez maszyne z czynnikiem nie zawsze to wystarczy pozdrawiam...
Jakiś chłodniczy zabytek. Części nie dostaniesz klikając w katalog on-line, trzeba wyciągnąć tłoki, zmierzyć szerokość rowków, głębokość rowków, średnicę cylindrów i szukać czegoś co podpasuje. Oczywiście przy założeniu że to jeden, jedyny problem.
Najprawdopodobniej zaczynają padać lozyska w kompresorze od doladowania który jest na osprzęcie, kiedyś naprawiali dla nas kompresory, przyjemni ludzie, komunikatywni, nr telefonu do nich bezproblemową wysyłka. 503784304 polecam. Można sprawdzić poziom oleju w kompresorze ale pewnie jak hałasuje to już uszczelnienia puściły i oleju brak.
Dzień dobry, zatarła mi się sprężarka klimatyzacji w samochodzie passat b5 1.9 tdi afn nr części 8B0 260 805D. Aktualnie mam cały układ rozkręcony, wypłukany z pozostałości oleju i opiłek. Kompresor kupiłem używany po sprawdzeniu nie zalany olejem. Wiem, że należy zalać go olejem w ilości 250ml. Jednak pytanie mam ten cały olej wlać do kompresora do...
Cześć co wymieniłeś na nowe? Ile masz oleju w sytemie teraz? Czy kompresor był zalany olejem? Nabij 850g czynnika. myślę ze czeka Cię wymiana parownika. Masz możliwość podglądu temperatury w sterowniki?
Dzień dobry, Ostatnio wymontowałem kompresor z zamrażarki przemysłowej i podłączyłem go do prądu. Wszystko działało dobrze, kompresor działał sprawnie i pompował. Jednak podczas zabawy przewróciłem go mocno na bok, w wyniku czego wylał się trochę oleju. Od tego czasu kompresor słabo dmucha, gorzej niż wcześniej. Wylałem z niego około 500 ml oleju i...
Będziesz musiał jechać do tych podejrzanych naciągaczy niestety, bo sam bez narzędzi i specyficznej wiedzy w tym zakresie nie zrobisz nic. Pompowanie powietrza do układu, nawet pustego, jest szczytem głupoty- tym sposobem aplikujesz wilgoć do oleju kompresora- który musi zostać wymieniony (olej). Szczelność sprawdza się suchym azotem. Im szybciej wymienisz...
Witam W dniu dzisiejszym kupiłem kompresor SpecAir HL275/50 w castoramie, do typowo domowego/garażowego zastosowania. Z tego co przekazał pracownik działu elektronarzędzia tegoż sklepu, kompresor miał być już zalany specjalnym olejem do "docierania" który należy wymienić po 5h pracy lecz ani w komplecie ani też w samej instrukcji nie ma mowy o żadnym...
OK a jak mój kompresor nie ma powrotu oleju to nie można go zastosować?. Może ktoś rozbierał taki kompresor z powrotem oleju i wie na jakiej zasadzie ten olej powraca. Bo kompresor to kompresor zasada działania zawsze ta sama.
Witam Niedawno zakupiłem kompresor. Z powodu pośpiechu przy jego uruchomieniu i słabej widoczności stanu, przelałem go dość mocno (prawie 2x, ponieważ w sklepie twierdzili, że wchodzi znacznie więcej i się tym zasugerowałem). Kompresor działał, jednak razem z powietrzem dmuchał olejem, momentami znacznie. Wczoraj mając chwile czasu spuściłem cały olej...
A czy masz takie doświadczenia. Mam nie tylko ja ale i spora część osób która ten olej użytkowała w swoich kompresorach a którzy również dzielili się tą wiadomością tutaj u nas na forum. Galareta zrobi się z każdego oleju w źle konserwowanym kompresorze Jaki to jest "źle" konserwowany kompresor?
A ja mam pytanie, czy masz kontrolkę ciśnienia oleju?
Kompresor nie chce ruszyć. Czy to może być wina: - starego oleju, - oleju który jest przystosowany do warunków letnich, - w kompresorze ile może być powietrza, żeby ruszył?
Tłuste podłoże. Woda w powietrzu z kompresora. Drobiny oleju w powietrzu z kompresora.
źle, masz laptopa na gwarancji wiec go na nią zgłoś, po co rozbierać samemu i przy poważnej usterce nic nie mieć, ew przedmuchać kompresorem doloty i wyloty powietrza, bo sie żeberka kurzem zasyfiły, i wydajność w odprowadzaniu powietrza ciepłego spadła, przez co caly czas pracuje...tylko aby kompresor nie pluł woda i olejem :D
Do starych kompresorów z lodówek dobrze jest dolać troszke oleju , bo stan na pewno będzie mały , tym bardziej , że to pluje olejem smarując całą magistrale . Źle to wpływa na opony i dętki . Guma puchnie od oleju . Dobrze jest założyć na wyjściu odwadniacz-odolejacz . :| Jak ci wypluje wszystek olej z komory to się zatrze . Ponad to wydajność jego...
Pokaż mi olej na którym jest napisane że służy do smarowania pomp powietrznych. Kolega otworzy sobie jakiś portal ale.. coś tam i poszuka . jak kolega nie wie co to pompa powietrza to zapraszam do lektur technicznych. Ps . Jak kolega kupuje olej do samochodu to na nim pisze że do Opla ,czy do Renault ...... na pewno? tak ma napisane. http://alnar.pl/fini-mk113-tlokowa-pompa...
Przedmuchy są skoro pluje olejem . Zalany właściwy olej.
po chwili zaczyna wypluwać olej przez otwór odpowietrznika oleju. Wypluwa po zatrzymaniu przez presostat? Oleju nie wlałeś za dużo?
Bo to olej silikonowy jest, zastosowany podczas procesu technologicznego przy gięciu, prasowaniu, wciskaniu. Kup sobie standardowy usuwacz silikonu, ten dla lakierników, i wstępnie opłukaj z pomocą pędzla, potem popraw ewentualnie benzyną ekstrakcyjną i wydmuchaj kompresorem. V.
Uszkodzony ? 1. Kondensator pracy silnika 2. Zawór zwrotny na zbiorniku. 3. zaworek rozładowczy w wyłączniku ciśnieniowym. Te dwie ostatnie sprawy łatwo sprawdzić poluzowując złącze cienkiej rurki od zaworu zwrotnego do wyłącznika ciśnieniowego. Przy ciśnieniu (jakimkolwiek) w zbiorniku, nie powinno wydostawać się tam powietrze podczas zatrzymania silnika....
Dzięki wielkie za odpowiedź🙂 będę myślał nad tym . Chciałbym coś mieć swojego co by na życie zarobić. Tak czy siak myślę że z tym olejem by był dobry pomysł. Dziękuję.
Witam. Jeśli "ciśnieniowy" oznacz wyłącznik sterujący ciśnieniem powietrza w zbiorniku, to wystarczy zasilanie silnika przepuścić przez jego styki.Oczywiście należy dostosować (nie przeciążać wyłącznika)obciążalność styków do mocy silnika.Samo załączanie możesz zrealizować na standardowym wyłączniku krzywkowym(pakietowym), lub styczniku.Powinieneś sprawdzić...
Na wyjściu powinien być separator oleju.
Dziękuję za informacje. Oczywiście wiem, że nie ma tam kompresora z olejem, ale obawiałem się czy betonowe obciążenie bębna nie uszkodzi mocowania i amortyzatorów w nietypowej dla pralki pozycji. Akurat w przypadku tego Polara betonu musi być naprawdę dużo - pralka mała, a waży jak dwie "zwykłe". Nie ma znaczenia na którą stronę kładziemy? Wydawałoby...
Pomyśl trochę - masz zbiornik z separatorem (filtrem) przed filtrem masz ciśnienie ze 13 bar( bo wywala ci zawór bezpieczeństwa) za filtrem 4bary - wniosek? Druga sprawa to stan oleju i pozostałych filtrów . Piaskujesz tym kompresorem - stan oleju i pozostałych filtrów tj. powietrza i oleju.
Nie zmienia to faktu że trzeba będzie mu dostarczać właściwego oleju.
Presostat to wyłącznik ciśnieniowy, tam jest membrana co popycha wyłącznik i tam masz problem wyczyść i posmaruj olejem ten trzpień.
No ten kompresor z lodówki na dzień dobry opluł wszystko olejem. Bo pewnie był często przewracany i trochę zassał :D. Normalka. Przed odolejaczem radziłbym wstawić separator oleju bo sam odolejacz takich ilości nie wyłapie a jedynie pary oleju.
musisz sprawdzic czy masz gas w ukladzie bo jak niema to czujnik cisnienia nie zalaczy kompresora zobacz czy niemasz wycieku na przewodzie od kompresora bo to jest naczeszcza przyczyna musi byc tlusty od oleju to w tedy jest do wymiany pozdrawiam
Edytowałem, wcześniejszy post, kompresor mruczy czy warczy? Umnie identyczne objawy. Grzeje, ale nie chłodzi. Pod kompresorem jest trochę oleju i chodzi głośniej. Suszarka po gruntownym rozmontowaniu i czyszczeniu.
Kolego abstrahując od doboru zbiornika -jak rozwiązałeś problem typowy dla kompresorów chłodniczych tzn plucie olejem z kompresora razem z powietrzem?
Prawdopodobnie z tego co wyczytałem w internecie ten kompresor był zasilany olejem z instalacji silnika... A dziadek od którego go kupiłem około 30 lat temu przerobił to na rozbryzgowe ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie... Chłodnica od skutera suzuki katana ay50 Lc (dość mała) wystarczy? bo mam takie relikwie z kiedyś... podłączył bym do tego chyba...
Filtr separatora oleju na początek.
Pompa oleju wymieniona za pierwszym razem z panewkach wału. Kompresor również wymieniony.
Czy z tym problemem z olejem w elektrykach to chodzi o to, że silnik kompresora "kąpie się" w oleju (jak w zwykłej lodówce)?
Płukanie układu ze starego oleju i ewentualnych innych zanieczyszczeń. Demontaż kompresora w celu usunięcia oleju i weryfikacji czy nie skorodował. Wymiana osuszacza. To są kroki niezbędne jeśli chcesz mieć pewność że znów nie wydasz pieniędzy na marne i to będzie działać.
Wobec powyższego moje zdanie jest takie, że najpierw trzeba zdemontować cały układ, wszystkie elementy, które się da wypłukać, te których się nie da wymienić na nowe, założyć jakiś porządny kompresor, zalać nominalną ilość oleju bezpośrednio do kompresora i wtedy patrzeć co się stanie. Najprawdopodobniej to jest przyczyna tych wszystkich problemów.
Hej A dysza powrotu oleju sprawdzona.
625 gram plus minus 25 gram.
Jak dobrze pamiętam pod tym srebrnym deklem z napisem Boge. Wkład separatora i obok wkład filtra olejowego. Warto wymienić wszystko - separator, filtr oleju i olej.
Prawdopodobieństwo że powiedział prawdę jest wielki, niestety kompresory tak miały że z olejem smarującym czasami były problemy.
kompresor powietrza zalet nie posiada. Panie, jest cichy, to jest zaleta. Sam przymierzam się do zrobienia swojej wersji tylko tak myślę, że wołałbym jakoś tak zrobić żeby kompresor był na butli, tak aby zajmował jak najmniejszą powierzchnie. Czy wydłużenie rury pomiędzy kompresorem a butlą zniweluje "plucie" olejem?
Jak chcesz żeby to działało dalej bez zarzutu to zleć przeglądy firmie zewnętrznej. Jeżeli nie potrafisz znaleźć w kompresorze spustu oleju ani wlewu to zostaw to innym. W twoim przypadku to kompresor z silnikiem spalinowym - więc dbanie o silnik spalinowy i śrubę. Olej sprężarkowy do używanych stacjonarnych to ja wlewam Shell Corena. Co do wymian w...
Uszkodzona śruba? a co dokładnie?
Używam oleju, który nowy jest przeźroczysty, a po użyciu w sprężarce czerwienieje.
Kompresor firmy NTS SAT10 1000l/min 7,5 kw
Jaką średnice wewnętrzną ma wąż idący ze zbiornika oleju do pompy wspomagania ? Na jakie masz ustawione ciśnienie oleju i jakim olejem zalane ?
Przechyl ją i zobacz czy wyleci z niej olej. Jeżeli w układzie nie masz teraz czynnika to należało by odkręcić kompresor, zlać z niego olej i nalać taką samą ilość oleju do nowego. Nabić układ czynnikiem. Gdy z układu ściągany jest czynnik to nigdy nie odzyskasz całego oleju. Jeżeli kompresor jest suchy a zastosujesz poradę kolegi WoŹny to zatrzesz...
intercooler wytrzymał próbę ciśnienia co prawda bez ciepłej wody bo bałem się że jak nie wytrzyma to mnie poparzy ale dałem mu 5 barów więc myśle ze powinien podołać, ale tu rodzi się kolejne pytanie czy pojemność chłodnicy między-stopniowej ma mieć jakieś określone rozmiary ? chodzi mi o to że mam dwa inetrcoolery od iveco są dosyć spore a chcę wstawić...
Dla mnie taki kompresor z plującym olejem w powietrzu nienadaje się do niczego - no nie do malowania jak i nie do napędzania urządzeń pneumatycznych - przecież to coś w powietrzu lata gdzie sa ludzie.. o zagrożeniach / emisji chemicznego syfu nikt nic tu nie pisze
Katalog MAHLE podaje że w układzie klimatyzacji oleju powinno być "WIELKOŚĆ NAPEŁNIENIA DLA CAŁEGO SYSTEMU - 130ml" Z nowego kompresora zlałem 150ml - kompresor dedykowany pod dany samochód. Rozumie że według katalogu MAHLE powinienem do kompresora wlać 65ml oleju, i podczas uzupęłnienia układu czynnikiem dodać kolejne 65ml oleju. Wspomnę że cały układ...
Witam. Czy ktos mial podobna sytuację że po wymianie kompresora pojawil się wyciek oleju? Na postoju ciężko zlokalizowac a po trasie wszystko zalane. Nie wiadomo jak znaleźć wyciek. Wszystko dokrecone. Jakieś pomysły?
olejem kompresor kompresor pluć olejem kompresor pluje olejem
samsung pryzmat sprzedam mały telewizor silnik wartburga
internet mobilny honda traktorek
Błąd Oxc19a0002 w drukarce HP 3525 - Rozwiązania Regulacja gaźnika w pilarce Faworyt RG 5300 18