Jest do wymiany
Odpowiedź jest dość prosta - zawory tłoczne zwykle płytki i zwykle wystarczy obrócić na 2 stronę , sprężynki do płytek , zawór zwrotny pomiędzy sprężarką a zbiornikiem , Nie zaszkodzi sprawdzić ssących . Zwykle obie przyczyny naraz . Na co jest potrzebna instrukcja ? przecież to proste :shii:
Przy niskich temperaturach APS uruchamia kompresor i otwiera zawór upustowy osuszacza aby przepływające z kompresora powietrze ogrzało podstawę osuszacz.Można to sprawdzić za pomocą SDP3 czy funkcja działa.Najlepiej sprawdzać to na postoju po nocy kiedy wszystko jest przemrożone.
Kolego, W dafie maxymalne ciśnienie na zegarach przy których powinien mieć wyrzyt powietrza to 10 barów (dokładnie to 10,5) a nie dwanaście tak więc osuszacz do wyrzucenia na dzień dobry. Dlatego że osuszacz nie wyrzuca przy ciśnieniu 10 bar to wówczas uruchamia się system awaryjny który przy 12 barach powinien zabezpieczać system przed nabijaniem w...
Problem rozwiązany.Wymiana regulatora ciśnienia.
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Świece trzeba sprawdzić ale wykręcić to na pewno się nie uda.Zafira jest specyficznym autem co do szczelności układu,musi mieć idealny.Ja też mam zafirę i te kłopoty!!!!!!!!!.Myślę że filtr paliwa został zalany ropą.Spróbuj pchnąć kompresorem powietrze do baku i odkręcaj każdą nakrętkę wtrysku po kolei.Plakiem na pewno załapie bo to mój najlepszy przyjaciel...
jak wyłączysz kompresor słychać uciekające powietrze?
Zrób jakiś prosty BY pass, aby sprawdzić obieg bez nagrzewnicy. Całkiem możliwe, że chłodniczka jest do wymiany. Lub jak zwykle kompresor pakuje powietrze do obiegu chłodzenia.
Jaki to kompresor, "gotowiec" jakiś? Jeżeli ten kompresor ma wentylator to powinien się tak "kręcić" aby wentylator "dmuchał" na cylinder... nie żeby "odciągał" powietrze od cylindra...
Sprawdziłeś inne przyczyny: - mało płynu lub powietrze z kompresora w układzie - zawór przełączający zimne - ciepłe?
Nie wiem, czy kompresor będzie zadowolony, jak gorący zaciągnie powietrze -10°C, albo i niżej. I co się niby jemu stanie? Gorący silnik spalinowy też zaciąga powietrze o różnych temperaturach, sprężarki w samochodach nie mają podgrzewanego powietrza wlotowego
rzeczywiście w tym sklepie są takie pierścienie, niestety sklep nie przyjmuje zamówień od klientów indywidualnych :(
Temat rozwiązany naprawa kompresora powietrze uciekało lekko z boku przewodem zasilającym i kompresor nie dawał odpowiedniego ciśnienia
Możesz brać- to miał jakiś maniak, więc będzie dopieszczone, szafki, lodówka, to bogactwo. Kupowałem u tego gościa auto( miało ukrytą usterkę- kompresor pakował powietrze do chłodzenia, nic wielkiego, ale dla nich to koniec świata i wolą sprzedać) Dorzucił jakieś gadżety i czapeczkę z logiem firmy, ogólnie sympatycznie. Ciekaw czemu napisał R 480.
(at)ElektrodaBot Uszkodzony nowy kompresor. Przez odwadniacz ucieka powietrze na dole.
Posiadam kompresor na 230 V jest to kompresor bezolejowy. Chciał nie chciał uszkodził się. Brakuje mu części sprężającej powietrze. Po wyjęciu korbowodu z tłokiem ukazała się ta część. Czy tu czegoś brakuje? Jak to powinno wyglądać żeby to mogło sprawnie pracować.
Słyszałem teorię że zawór wyłączania kompresora przepuszcza powietrze do oleju i wyrzuca olej z panewki, która daje olej na kompresor
W presostacie jest zawór odprężający sprężarkę (spuszczający ciśnienie z cylindra sprężarki), gdy jest w stanie wyłączonym. Presostat wyłączony - zawór otwarty. Presostat załączony - zawór zamknięty. Jeśli ta rurka do presostatu nie jest dziurawa, to trzeba wyjąć zawór odprężający z presostatu i go sprawdzić. Kiedyś demontowałem to w presostacie wyglądającym...
Po sprawdzeniu błędów wyskoczył błąd nieszczelności układu dolotowego. Po sprawdzeniu szczelności kompresorem powietrze ucieka odmą oraz rurkami od odmy do kolektora. Przeczyszczona została również przepustnica, lecz nie była strasznie ubrudzona nagarem. Czekam na nową odmę oraz rurki, ponieważ się rozleciały przy demontażu, będę walczył dalej.
No trzeba odwadniacz. Być może też naolejacz, zależy do czego to powietrze.
Kolego a jak Ty chcesz by on się załączał i wyłączał ja to tylko sam kompresor bez zbiornika na powietrze ? On dmucha Ci tylko jak pracuje i nie gromadzi nigdzie powietrza byś mógł sobie ustawić ciśnienie wyjściowe reduktorem i oczekiwać pracy "buforowej"
Dzięki za pomoc wszystkim. To była wina zaworu zwrotnego ,a nie kompresora.
Spawarka inwertorowa posiada niskie napiecie, a duzy prad, natomiast plazma do ciecia potrzebuje wysokiego napiecia i prad wiekszy od 20A, oraz potrzebny jest kompresor, lub sprezone powietrze do wydmuchwania miejsca ciecia. Ze spawarki inwertorowej mozna jedynie zrobic mig lub tig, dokladajac uklady sterowania.
Czy ktoś mi pomoże. Mam zrobioną sprężarkę z agregatu lodówki. Sprawdzam już 3 presostat. Wciąż mam tę samą usterkę. Podczas pompowania powietrza całe powietrze wylatuje mi tym otworem rozprężnika, który pokazał na zdjęciu powyżej kolega Boge. Nie mogę napompować zbiornika. Może ktoś mi powie jak dokładnie działa ten zawór rozprężający w presostacie....
Domyślam się, że pracuje sporo ciszej gdy działa tylko nawiew, bez kompresora? Powietrze wciąż dość chłodne wtedy leci? Zgadza się. Klimatyzator Fral FSC14SC posiada dwa wentylatory, jeden od nawiewu zimnego powietrza z parownika, drugi od skraplacza. Wyłącza się i kompresor i wentylator, więc różnica w głośności jest wyraźna. Z parownika wypływa jeszcze...
Rafał.white też mam taki palnik. Powietrze wtórne zamknij na maks. Takie są ustawienia fabryczne. Powietrze kompresora na 0.40-0.45 bar. Daj znać, czy na takich ustawieniach też masz mokro.
Mam piaskarkę kabinową z pompą która podaje ścierniwo do pistoletu jednak nie mogę w pełni wykorzystać jej możliwości przez pistolet. Reduktor jest z filtrem i odwadniaczem.
Nie wiem jak sprawdzic czy kompresor działa poprawnie. Czy kompresor posiada dwa obiegi? Jeden ogrzewa powietrze, a drugi schładza? Co jeszcze moge sprawdzic we własnym zakresie? Jeden obieg, najprościej opisując: pierwsza chłodnica w obiegu powietrza musi być lodowata a druga gorąca., nie ma tak? - nie działa agregat.
Mam trzy pistolety - do zaprawek, do podkładu i do lakierowania. Do lakierowania mam zbiornik opadowy, wymienne dysze, kierownica/strumienica i regulator ciśnienia przy pistolecie. Marki nazwy nie pamiętam. Moim zdaniem pistolet o najmniejszym zapotrzebowaniem na powietrze,
Kompresor sprężarka 50 l Podczas pompowania opony kompresor nie reaguje, powietrze nie leci przez wężyk, natomiast kiedy ściągnę wężyk z wentyla powietrze leci. Ciśnienie w butli jest i jeżeli pod nic kompresor nie jest podpięty to powietrze normalnie leci. Ale jeżeli jest podpięty pod wentyl powietrze nie leci. Czy to może być wina pistoletu do pompowania?
Dzięki wielkie Rycho T.Teraz już wiem że wszystko jst tak jak trzeba. Pozdrawiam zamykam.
Przy wyjściu z kompresora powietrze jest dość gorące więc lepiej tam dać kawałek chłodnicy i potem zawór.
Wiem. Trzeba by nasypać piasku do rurki co jest łatwe. Trzeba by później ten piasek usunąć...co łatwe nie jest. Myślałem, żeby wąż kompresora wsuwać, powietrze by usuwało piasek i wąż można by pchać dalej, no ale ile by tam wszedł...inna sprawa.
W suszarce z pompą ciepła gorące powietrze robi właśnie ta pompa ciepła. Jest to układ chłodniczy jak w lodówce zasilany kompresorem. Układ ten ochładza powietrze, wykraplając z niego wodę i ponownie je ogrzewa na skraplaczu. Możesz sprawdzić czy kompresor startuje, jeżeli tak to czy jedna rurka się ochładza. Mogło dojść do uszkodzenia kompresora, nieszczelności...
Turbosprężarka to inaczej WIRNIK napędzany spalinami.Po drugiej stronie wirnika tez jest wirnik łapatkowy ktory tłoczy zimne powietrze z zewnątrz auta do komory spalania obnizajac temp tlenu przez co dostaje sie go wiecej do cylindra co zapewnia lepsze i nizzsze spalanie itp. A kompresor to spręzarka powietrza napedzana paskiem klinowym od silnika!W...
Po wyjęciu tej zaślepki, a właściwie rozwierceniu jej-była jakaś miękka chyba z teflonu, i uległa zniszczeniu, wkręciłem na pastę uszczelniającą-taką żelową, akurat miałem airpressu, metalową zaślepkę oryginalną do kompresorów-powietrze nie ucieka..Zaślepka dostępna tylko w serwisach-nigdzie nie mogłem tego maleństwa kupić. Temat zamykam.
Witam, Tak ma być kompresor pewnie ma wytarte pierścienie .
Elektrozawór dedykowany do kompresorów bezolejowych służący do odpowietrzenia pomp i przewodów tłocznych po zakończonej pracy kompresora. Elektrozawór przez większość czasu podczas pracy kompresora nie powinien upuszczać powietrza. i Jeszcze za elektrozaworem jest zawór zwrotny(wkręcony do zbiornika), który też jest zepsuty. Po wyłączeniu elektrozawór...
Czyli masz mało powietrza. W twoim przypadku wyłączasz hydrofor. Czekasz a aż ciśnienia spadnie do 2.2 i dobijasz powietrze (np kompresorem lub pompką) do 4.2 bara. I tak w kółko aż poziom wody przy ciśnieniu 2.2 bara lub wyższym będzie tak poniżej połowy poziomowskazu (najlepiej tak 5cm od dołu przy 2.2 bara). Po wszystkim włączasz hydrofor. W twoim...
Amatorsko dla siebie możesz zrobić. Komfortu i dokładności nie będzie, z nakładaniem warstw też kiepska sprawa bo powietrze kończy się dość szybko. Chyba że zrobisz to niskociśnieniowym pistoletem.
Z wentylatorem jest wygodniejsza (tylko kabelek zamiast kabelka i wężyka), cichsza i wydmuchuje powietrze bardziej jednostajnie a nie w uderzeniach.
Zaprowadź to auto do kogoś, kto ma więcej pojęcia, zanim mięsa na drodze narobisz. Nie ma tam żadnego kompresora dobijającego powietrze.
Ten większy. Kompresor samoróbka? Bo inaczej powinien być w układzie zawór zwrotny i presostat, który w momencie wyłączenia silnika upuszcza powietrze z przewodu pomiędzy butlą a sprężarką. W ten sposób w momencie startu sprężarka a tym samym silnik ma "łatwiej".
To na pewno musisz, chłodzenie to box z pudełka z procesorem ? To i pastę zmień na procesorze. Możesz mieć cieplej, ale bez przesady z taką temperaturą przy nicnierobieniu. Gdyby tyle było u mnie, to miałbym restart przy ok 80C wg OCCT, na szczęście mam zapas 40C, a nie 24. Też się czyści, z tym że bez rozebrania zasilacza możesz za wiele nie przeczyścić,...
Jeżeli powietrze przedostaje się do kompresora, to świadczy to nieszczelności zaworu zwrotnego mimo czyszczenia. Nabij do zbiornika powietrze, odłącz przewód co idzie do kompresora, wszystko się wyjaśni. Gdyby były zaworki uszkodzone, to pewnie by kompresor nie nabijał do zbiornika.
Według jakiegoś ogłoszenia silnik 1.1kW, sprawdź czy nie ma zaworu zwrotnego w okolicach chłodnicy powietrza, gdyby go nie było lub działał wadliwie, to normalne że na zaworkach głowicy będzie coś uchodzić.
może masz źle skręcony zawór bezpieczeństwa?
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co tak właściwie wydobywa się z kompresora Głównie powietrze... Otóż po otwarciu zaworu który znajduje się pod zbiornikiem powietrza, zaczęła wydobywać się jakaś ciecz (domyślam się że woda) Woda, ewentualnie woda z olejem. i zaczęły "wyskakiwać" małe kawałki które od razu się topiły, to też woda w stanie stałym ? Jeśli...
To zależy od pogody-między innymi. Ale omijaj kręconych węży od kompresora. Powietrze obija się na zakrętach i wytwarza masę wilgoci. Usuń przed piaskowaniem wodę z baniaka kompresora. Będziesz widział w baniaczku odwadniacza ile jest i spuścisz w trakcie. Ale nie ma obawy-nie podtopi się okolica. U mnie niby woda się zbierała ale mimo wszystko do piachu...
kompresor ucieka powiatr kompresor olejowy powiatr kompresor sprężony powiatr
kontaktron drzwi skoda octavia autoalarm zmywarka symbol kranu
znicz solarny mip2h2 panasonic
Resetowanie hasła w rejestratorze Kenik KG-NVR2014L-V2 Miele W627F – pralka wyłącza zasilanie po starcie, typowe usterki: grzałka, filtr EMI, Softtronic