https://obrazki.elektroda.pl/4679060900_... Witam, chciałbym zaprezentować mój pomysł na kompresor do warsztatu samochodowego. Kompresor ten zbudowałem ok. 6 lat temu, założenie było, że ma być wydajny, w miarę cichy, bezobsługowy. Po takim czasie eksploatacji 24h 6 dni w tygodniu stwierdzam, że spełnia wszystkie moje wymogi i warto...
Jeżeli podłączyłeś go w gwiazdę ,czy na osobnym przewodzie czy styczniku kompresora?.By zrealizować układ o którym piszesz musisz posiadać 3-styczniki (właściwie 2,bo jeden już masz) i przekaźnik gwiazda/trójkąt
Źle wykonałeś głowicę. Ja wolałbym przerobić seryjną bądź blacha 2,5cm palnik acetylenowo tlenowy, Jedziesz do tokarza niech wyfrezuje Ci na każdy cylinder 2 otwory. Zawory dobierasz od jakiegoś wana tudzież innego kompresorka. Ale dość duże. Robisz mocowanie do zaworków. Spawasz rurki do każdego z kanałów. poczym wszystko zaspawujesz blachą 2mm paamiętając...
Pewno kręci w drugą stronę, jak to przy silnikach 3f i ma to wpływ na kompresor.
Jeżeli to zwykły kompresor (silnik i pompa bez żadnej elektroniki) to polaryzacja nie ma znaczenia. Tłok i tak wykona ruch posuwisto-zwrotny, a zawory się otworzą od ciśnienia. Dlatego przewody są tego samego koloru.
Wyłącznik przeciążeniowy ma zamykać w stanie normalnej pracy, a przy przeciążeniu ma robić przerwę. Aby załączyć - trzeba wcisnąć guzik. Na 4 dochodzi prąd z sieci, a coś odchodzi? Chyba nic. Tam ma być wolny koniec tego wyłącznika przeciążeniowego, on poda prąd dalej. Jeśli po napompowaniu i spadku ciśnienia ponowne załączenie nie uruchamia sprężarki,...
Ponieważ nie doczekałem się na dobre rady ,wziąłem się sam do roboty.Krótko opiszę co i jak może komuś się przyda.Otóż demontaż cylindra sprężarki ,potem tłoka sprawa b.prosta -potrzebne klucz 13 do odkręcenia cylindra i głowicy.Kłopot/ jak dla mnie/ zaczął się dalej ;korbowód przykręcony jest śrubą M8 o dług.gwintu 30mm i posiada gwint lewostronny.Po...
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
Według mnie przy startowaniu takiego silnika bardzo ważna jest również dobroć kondensatora, ponieważ spotkałem się z kondensatorami, które mają pojemność ale bez dobroci. Na pewno taki efekt występuje w kondensatorach elektrolitycznych, jednak nie jestem pewien czy w kondensatorach rozruchowych także. Według mnie dobrym pomysłem jest także odłączenie...
Nie dziwię się, podłącz jak było na początku i zamień miejscami dwa kabelki czarny z siwym np. Od kabla zasilającego oczywiście. Rozumiem że podłączasz pod 400V.
Witam, w mojej opinii kompresor jest lepszy. Nie jest tak głośny jak w przypadku zatykającego się od kurzu wentylatora w rękojeści, który stosunkowo często trzeba wymieniać. Poza tym profesjonalne HOT AIR używają kompresora/silnika bezszczotkowego. Wybrałbym stację z kompresorem o odpowiednim maksymalnym przepływie powietrza, który mnie interesuje....
Chociaż po obejrzeniu filmu może wyglądać to również na zatarcie łożysk? Trzeba rozsprzęglić i wykluczyć zbyt duże tarcie czy opory łożysk? Oraz sprawdzić kondensator tego silnika.
Czy mogę Cię bardzo prosić o opisanie jaka jest zasada działania - szczególnie kiedy zapali sie lampka awaria? I jaka jest zasada tego resetu na styku rozwiernym? rys z lewej - użycie czasówki z opóźnionym załączeniem : Spada ciśnieie - zwierają się styki p1, czasówka t1 dostaje zasilanie i zaczyna odliczać czas,jednocześnie przez styk NC t1.1 zasilamy...
Czyli wychodzi tak, czarny - wspólny czerwony - uzw. główne biały - uzw. pomocnicze Tak by to po mojemu wyglądało:
Problem jest z tzw. odprężnikiem. Jego zadaniem jest po zadziałaniu presostatu, spuszczenie ciśnienia pomiędzy wyjściem kompresora a zaworem zwrotnym butli. Przy spadku ciśnienia w butli, presostat załącza ponownie zasilanie, ale skoro odprężnik nie zadziałał, to ciśnienie napiera na tłok kompresora skutecznie blokując rozruch silnika. Bardzo częsta...
Piorun ,możesz troszkę więcej sie wypowiedzieć o tym zabezpieczeniu,pewno mnie by się tez przydało do kompresora ,silnik względem pompy będę miał na granicy możliwości silnika :cry:
Bez różnicy, sprężarka jest na łożyskach smarowana rozbryzgowo.
http://www.blocklayer.com/pulley-belt.as... prosze
Pozostań przy silnikowym. W końcu nic z budowy silnika się nie zmieniło. Masz wał, panewki, i pompę oleju przystosowana do określonej lepkości. Możesz zmienić na 15W/30 ale zostań przy silnikowym. Jak stoi w ciepłym pomieszczeniu to możesz lać tylko letni olej
Te są dostępne w sklepach wysyłkowych: 1. IRLML0030TRPBF 30V/5,3A/1,3W 2. IRLML6244TRPBF 20V/6,3A/1,3W 3. IRLML6344TRPBF 30V/5,0A/1,3W Wszystkie w obudowach SOT23.
Witam Trochę ciężko coś poradzić na odległość, ale...... To 2 to Motor strartong capicator A może "starting" ? Angielska nazwa sugeruje jakby był to kondensator tylko do rozruchu, albo ogólnie do "wystartowania" tego silnika z sieci 230V. Widze pewną analogię między Twoim drugim rysunkiem a rysunkiem ze strony http://www.elektroinstalacje.info/readar...
Panowie problem już nieaktualny. Wymienilem tulejki i jest ok.
Witam, posiadam sprężarkę powietrza 2-tłokową (75 mm średnica tłoka). Potrzebuje kupić do niej silnik. Tylko nie wiem jakiej mocy ma byś silnik. Proszę o pomoc w dobraniu odpowiedniego.
1. Każdy silnik 3-fazowy posiada 3 uzwojenia. 6 kołków, które są w tabliczce zaciskowej to wyprowadzenia końców tych uzwojeń. Pozwala to dowolnie łączyć ze sobą te cewki, zestawiać silnik albo w gwiazdę albo w trójkąt. 2. Silniki z takim oznaczeniem można łączyć albo w trójkat albo w gwiazdę. Zaleca się połaczenie w trójkąt. przy takim połaczeniu, na...
W tej chwili jest podłączny do obrotów w prawo, przełóż dwie blaszki, wegług schematu, dla obrotów w lewo.
Strona mechaniczna kompresor- silnik bez usterek czy uwag. A mnie te objawy pasują na ocieranie wirnika silnika o stojan. Być może problem z łożyskowaniem.
Jako ciekawostka,uzyskałem 262W przy pracującym palniku nadciśnieniowym z kompresorem. Silnik 90W Grzałka 100W 3 elektrozawory 12W Kompresor 60W.
Nadmierny pobór prądu. Albo zatarty kompresor, albo silnik też już "dobiłeś".
wpisz sobie w wyszukiwarce: Wyłącznik silnikowy z zabezpieczeniem termicznym LMS i włącznik ciśnieniowy hydrofor W mojej samoróbce takie dwa pracują od ponad 20 lat. Ciśnieniowy jest z Grudziądza, mają różne wykonania aż do 11 barów - atmosfer, 1,1 MPa. Szukaj czegoś podobnego.
1- odpowietrznik skrzyni korbowej kompresora, 2- ucho do podwieszania silnika.
Turbosprężarka to inaczej WIRNIK napędzany spalinami.Po drugiej stronie wirnika tez jest wirnik łapatkowy ktory tłoczy zimne powietrze z zewnątrz auta do komory spalania obnizajac temp tlenu przez co dostaje sie go wiecej do cylindra co zapewnia lepsze i nizzsze spalanie itp. A kompresor to spręzarka powietrza napedzana paskiem klinowym od silnika!W...
Przewód do zasilania gniazda kompresora jest 3x2.5 mm. Tabliczki nie posiada! W takim razie skąd wiesz; z silnikiem jednofazowym o mocy 2.2 kW i 16 A Widywałem kompresory z silnikami 3kW 1~. Kolejna sprawa to prąd max wtyku oraz gniazda, który dla typowego gniazda to maksimum 16A, chyba że zastosowano dedykowane gniazdo specjalistyczne.
Siema. Mam pytanko. W moim kompresorze padł silnik. Znalazłem taki sam jeśli chodzi o moc ale koło pasowe jest mniejsze w porównaniu do oryginału. Zgodnie ze wzorem na przełożenie przekładni pasowych mniejsze koło na wale silnika da mniejsze obroty na sprężarce. Stąd pytanie czy może to jakoś negatywnie na nią wpłynąć?
Ale jaki problem, bo na pierwszym filmie słychać tylko klekotanie kompresora?
Jeżeli długotrwale obniżysz napięcie zasilania silnika kompresora - możesz go uszkodzić. Silnik indukcyjny to takie urządzenie, że prędzej spalisz go za niskim napięciem niż za wysokim. Jeżeli chodzi o agregat i prąd rozruchowy silnika - ma on niemalże legendarny zespół presostatu z wbudowanym odprężnikiem (ta cienka rurka wchodząca od spodu presostatu)....
Proponuję rozłożyć, Wyczyścić (uwaga na izolację uzwojeń), zmierzyć rezystancję izolacji - jeśli pomiary wyjdą pomyślnie wymienić łożyska, poskładać i cieszyć się silnikiem. Uzwojenia wyglądają na przypruszone rdzą a nie spalone.
ja ten kompresor wożę na aucie i nie mam 230v To zdanie powinno być w pierwszym poście. Przewód załączający cewki podłącz poprzez taki przekaźnik czasowy: https://sklep.avt.pl/modul-przekaznika-c... ew. https://www.gotronik.pl/przekaznik-12v-z... Obydwie czasówki są...
To przycisk dociążania ( włączania)kompresora. Uruchamia aż silnik i po 2 minutach naciskasz przycisk celem uruchomienia kompresora. Jak ciepły to od razu. Po co chcesz się dostać do separatora? Nic tam nie zobaczysz.
Są to prawie identyczne konstrukcje Prawie jednak robi kolosalną różnicę, jedna jest łożyskowana ślizgowo, nie ma uszczelnienia wału of strony napędu, nie ma samodzielnej odmy, wymaga smarowania olejem pod ciśnieniem i montowana jest czołowo kołnierzem do silnika spalinowego który w odpowiednim miejscu podaje olej i pozawala na spływ oleju razem z...
Zamontuj silnik 7.5kW i zwiększ przełożenie żeby uzyskać wydajność kompresora rzędu 60m3/h (zamiast seryjnych 80m3/h).
Więc stycznik mamy już z głowy. Podłącza kolega wprost do tego presostatu, a uzwojenia silnika łączy w trójkąt. PS. Zmień link do allegro na zgodny z regulaminem. A dlaczego w trójkąt ? Moderator ; Krzysztof Reszka
Przy rozruchu korbowód nie ma większego obciążenia niż w monecie gdy jest wyższe ciśnienie czyli przy wyłączeniu, wiec gdzie widzisz zagrożenie? To jest pozorna prawda. Jeśli silnik pracuje to nawet te 7 atm nie stanowią problemu bo cały układ jest w ruchu, nie ma oporów związanych ze startem silnika, bezwładnośc wirnika, zespołu korbowego tu akurat...
Przecież obie podlinkowane strony zawierają dość dokładne opisy... wystarczy ze zrozumieniem przeczytać i porównać ;-)
Pozostaje kwestia rozruchu kompresora, przetwornice nie lubią dużych prądów rozruchowych a silnik w kompresorze lekko nie ma.
Kolega chyba nie dokładnie odczytał napisów w rysunkach technicznych. Wymiar A to rozstaw otworów na szerokość łap silnika, a wymiar B to długość pomiędzy otworami na łapy silnika . Średnica D to średnica wałka z przodu . I w tym przypadku mierzy się suwmiarką . Wszystkie wymiary podaje się w milimetrach.
http://obrazki.elektroda.pl/6094471100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6094471100_1...
Będę robił zawory listwowe. Jak zrobie to pokaże napewno.
Mój szef też sobie kupił taką piaskarkę i 10 worków sody, podłączył to do 100 litrowego kompresora z silnikiem siłowym który już miał w warsztacie.Napiszę Ci tak, ten drugi sprzedawca ma rację małe kompresory taki jak Twój z linku , tego nie uciągną. W tej chwili cały ten zestaw stoi i jest nieużywany z braku odpowiedniego kompresora.
Teoretycznie tak, lecz musi być dobrany i ustawiony dla konkretnego silnika. Osobiście nigdy nie używałem przy kompresorach.
Sprawdź czy na silniku nie masz przycisku resetu termika. Spotkałem się z takim w innym kompresorze. Sam silnik, jeżeli nie ma przebicia do obudowy lub przerwy w uzwojeniach, możesz na krótko zasilić pomijając presostat. Jeżeli ruszy będziesz miał pewność że to presostat jest uszkodzony. Tylko nie użytkuj go w taki sposób, bo zrobisz bombkę ;).
Nie znam tego auta ale powinno mieć przynajmniej czujnik ciśnienia i temperatury dla zabezpieczenia układu. Co do sprawdzenia kompresora - odpal silnik bez klimy i z klimą i zobaczysz różnicę co obraca się przy kole pasowym sprężarki.
10 lat gwarancji na kompresor Zwykła chwytka marketingowa, podobnie z silnikami w pralkach :) Usterki silnika 3Ph lub kompresora to jednostkowe przypadki - w 95% szlag trafi elektronikę.
Jeżeli chcesz uprościć konstrukcję (zalecane), to wentylator powinien załączać się razem z silnikiem kompresora. Więc musi go chłodzić w zasadzie na bieżąco. 30W, to ma wentylator biurkowy. Zrób próbę, czy wystarczy, czy lepiej poszukać mocniejszego. Wszelkie czasówki i termostaty umocowane do kompresora po prostu rozpadną się.
Przy 4 barach zwalniają obroty silnika. Przy 4,5 bar chodzi tak jakby z przerwami po czym się zatrzymuje i wywala bezpiecznik termiczny. Tak trzeba było na początku napisać. Dla koła pasowego 80mm na silniku, wał kompresora będzie miał ~850rpm. Powinien dobić do wyższego ciśnienia ale 8bar to nie osiągnie wg mnie. Ważne są kondensatory przy silniku...
Witam. Od jakiego urządzenia niestety nie wiem. Jedynie mogę powiedzieć,że taki kompresor możesz napędzić silnikiem np.1,1kW. (jednofazowym). Silnik od pralki nie poradzi sobie z taką sprężarką.
Da się, takie konstrukcje nie są niczym nowym. Ekonomi nie uzyskasz, ale będziesz miał mobilną sprężarkę. Przełożenie musisz dobrać tak, aby silnik rozwijał większą moc od zapotrzebowania o około 10-15%, co do sterowania, nie wiadomo jakie masz możliwości. Można zrobić mechaniczne, elektryczne, elektro-pneumatyczne. Przewidujesz pracę ciągłą, przerywaną,...
Witam. Ten silniczek nich już do emerytury kręci tą sprężarkę, w tej chwili nawet nie masz możliwości wymiany łożyska od strony wałka bo koło przyspawane. Patrząc na gabaryty nie ma dużej mocy i raczej nie pociągnie większego kompresora.
Kompresor z silnikiem BLDC. Pytaj (at)arturavs , bo to specjalista od tego. Ja stawiam na uszkodzenie przetwornicy.
Kup kompresor spalinowy. Żadne z agregatów poniżej 3000zł nie ruszy silnika 1,5kW i jeszcze ze sprężarką. Ba agregaty za 2000zł nie dokonają rozruchu silnika 2,2kW luzem!!! uważajcie.
witam Sprawdź miernikiem który przewód jest wspólny i to będzie (N).Potem sprawdź czy uzwojenia maja ta sama rezystancje jeśli tak to jeden koniec podłącz bezpośrednio do fazy (L) a drugi też do fazy tylko przez kondensator włączony szeregowo z tym uzwojeniem. Ten kondensator musi byś od tego silnika.Na tabliczce powinno byc napisane.Jeśli chcesz eksperymetowac...
Spadek napięcia jest najbardziej szkodliwy i to właśnie wtedy pojawia się najwiecej błędów. Jeżeli silnik pracuje prawidłowo to najprawdopodobniej będzie wystarczające skasowanie błędów.
Witam Zapytam czy udało ci się uruchomić kompresor z adaptacją innego silnika ?
Czy jest ktoś komu udało się odpalić ten kompresor na nieoryginalnym silniku?
Nie bardzo rozumiem. Nie startuje, ale silnik kręci? Daj więcej danych o kompresorze. Jest fabryczny, czy samoróbka.
różnicą w cenie Hager ma jakieś dodatkowe zabezpieczenia? Ależ Ty marudzisz, człeku! Wszystkie PKZMy są takie same a cena wynika z jakości. Hager czy Eaton to bez znaczenia.
Wychodza 3 kable , kondensator jest ale brak jest ewidentnie czegoś bo bezpośrednio z silnika kable ida i przechodza we wtyczke pod ktora jest tez podpiety kondensator . A następnie ida dalej .
W samochodzie tez nie zmieniasz oleju i czekaz aż silnik stanie?
Кollego, kortyleski! Bardzo się cieszę, że potrafisz odczytać myśli autora w kontekście tego co napisał! Ja takich umiejętności nie posiadam, więc odpowiedziałem na jego konkretne pytanie, bez kontekstu! Pytanie brzmiało, jak podłączyć 3-fazowy silnik 400V do 220V. Pokazałem mu, jak to zrobić! To, czy ma 3 fazy 220 V w Podkarpaciu , czy nie, to jego...
Sprężarka potrzebuje silnika 3 kW . http://www.wan-gdynia.pl/sprezarkatlokow... Żaden silnik 230 tego nie uciągnie . Zastosowanie S 301 to przerost formy nad treścią, chyba że nie liczysz się z kosztami obsługi.
Silniki sprężarki i reduktora wpięte razem, równolegle do zasilania. Tylko silnik kompresora ma mieć wyłącznik ciśnieniowy po drodze w szeregu. Jak takie coś sprawia problem, to wybacz.
Nie zauważyłem że jest to taki rodzaj silnika. Podaj model tego silnika z tabliczki, bo ze zdjęć ciężko odczytać. Jak możesz to daj też zdjęcie tego co jest w puszce. Dodano po 21 Znalazłem schemat tego silnika i szło by to zrobić w automacie ale jest trochę dłubania ze stycznikami i czasówą, raczej nie warta gra świeczki.
Czyli jeśli np. mam kompresor z silnikiem 3kW, to automatycznie z tych nominalnych 3, zbyt wiele nie zostaje przy duuuuużym spadku ? Tak. Napięcie (obniżone) przy którym silnik zatrzymuje się, gdyż "nie ma siły" się kręcić nazywamy napięciem utyku .
Mam uzwojenie silnika od kompresora lodówkowego i mam 3 bolce. Wiem, który to zerowy, ale jak odróżnić bolec od uzwojenia startowego od uzwojenia tego, na którym silnik już pracuje normalnie. Dodano po 5 To uzwojenie, które ma większy opór?
O ile się da przezwoić prawidłowo to skutki będą jak najlepsze. Mniejsze obciążenie instalacji bo pobór będzie rozłożony na trzy fazy, prawdopodobnie lepszy i mocniejszy rozruch. No i istniejący wyłącznik ciśnieniowy będziesz musiał wymienić na trójfazowy lub lepiej zostawić obecny wyłącznik a sterować nim tylko stycznik trójfazowy który będzie doprowadzał...
Pękły zaworki w głowicy i teraz dmucha tam gdzie ma lżej, głowicę zdjąć i sprawdzić
Może - prawdopodobnie jest uszkodzony silnik w kompresorze.
Odprężnik - odciąża sprężarkę w trakcie rozruchu. Jak za szybko się zamknie to utrudnia właśnie rozruch tzn. za szybko zaczyna sprężać.
Uszkodzony kondensator rozruchowy ~ 200 µF, albo wyłącznik odśrodkowy w silniku.
kiedyś w rosyjskich lodówkach stosowano odłączanie rozruchu bimetalem sprawdz czy nie ma czegos takiego u ciebie może już sie styki upalily albo pekł bimetal
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic8... Wystarczy po czytać było wielokrotnie co i jak
Dzień dobry Mam problem z agregatem HC40-250/BOT. Produkcja Germany (chyba produkcja Chiny). Problem polega na tym, iż jak podłączę do gniazda 230V odbiornik z silnikiem komutatorowym (szlifierka kątowa mała lub duża), to działa. Ale po podłączeniu silnika na napięcie 230 V z wirnikiem stałym, np. silnik od kompresora, to jest tylko brzęczenie i w ogóle...
Transformator z silnika od kompresora lodówki Zastanawiam się nad przerobieniem silnika od kompresora lodówki na transformator. Czy to ma sens i jak wyglądałaby moc? W internecie są przeróbki na spawarkę, gdzie nawija się około 20 zwojów drutu (bardzo gruby). Jakie można osiągnąć napięcie i prąd z takiego pseudo transformatora ?
Kompresor naprawiony. Winna była cewka silnika.
Z tego co widać na foto to silnik ma dwa uzwojenia,połączone wspólnym wyprowadzeneim na które podajesz '0' na uzwojenie robocze dajesz faze przez uzwojenie cewki rozruchowej na uzw. pomocnicze faze przez styk cewki rozr.. omomierzem sprawdzisz które uzwojenie jest robocze(zwykle ma większą oporność a rozruchowe mniejszą) tagże omomierzem dojdziesz wspólny...
A to nie jak masz sprzęgło odśrodkowe to nie zda egzaminu siłownik, A dlaczego to ? Przy pełnym ciśnieniu wytworzonym przez kompresor, siłownik przesuwa przepustnicę na pozycje biegu jałowego i sprzęgło odśrodkowe rozłącza napęd. Przy spadku ciśnienia w zbiorniku kompresora siłownik otwiera przepustnicę, obroty silnika wzrastają i sprzęgło odśrodkowe...
https://obrazki.elektroda.pl/3186341200_... Rys. Elementy układu klimatyzacji samochodu Audi A4 B6 (8E_) Kolorem czerwonym zaznaczona jest strona wysokiego ciśnienia HP (High Pressure) Kolorem niebieskim zaznaczona jest strona niskiego ciśnienia LP (Low Pressure) Kompresor (sprężarka) klimatyzacji napędzana jest od wału korbowego...
Napisałeś: Przy sprężarce średnica koła 37 a silnika 18 cm Czyli przekładnia mniej więcej 2 do 1 (2 obroty silnika na jeden obrót sprężarki). Według tabliczki znamionowej silnik oryginalny powinien mieć 1430 obr/min co da ok połowę tych obrotów na sprężarce (na tabliczce nie całe 700). Zastosowałeś silnik z 2 razy większą ilością obrotów i prawdopodobnie,...
(at)trojan12 Zasugerowałem to w # 2, tez z sugestią, by najpierw sprawdzić, czy kółko z silnika z pralki będzie odpowiednie.
No to się bedziesz mordował przy rozruchu pod ciśnieniem. Zawór upustowy i zwrotny należą do podstawowego wyposażenia każdego kompresora.
Napięcie na zasilaniu kompresora jest zawsze w granicy 200V +-3v nawet jak kompresor osiągnie ciśnienie i się wyłączy , słychać CHYBA wtedy taki syk krótki (nie mam teraz pewności czy na wszystkich). Zaraz za transformatorem przed szczotkami też jest 200v , transformator JETS ZASILNY MIĘDZY FAZOWO 400V . Spada napięcie spada moc ale nigdy amper się...
Witam. Jeżeli masz zaworek upustowy w presostacie, to po co elektrozawór upustowy.Możesz zastosować układ Y/Δ.Wszystko zależy jakie zabezpieczenie masz na kompresor.Można dodatkowo zastosować elektrozawór,który podczas pracy w Y (rozruch silnika) będzie otwarty, zamknięty gdy silnik przęłączy się w Δ. Lecz jak upustowy jest sprawny, to zrób...
Naprawilo sie juz samo? Co poczyniłeś aby uzyskać odp przegrzewania się kompresora? Są tylko 3-4 punkty do zrobienia a nie wiecej niż 30min roboty... Dodano po 5 Ale jak by byle zbyt wysoka to chyba by podczas podawania tego betonu też by sie wyłączał czy nie? Nie zawsze, może stanąć w czasie pompowania co oznacza przeciążenie dla ukladu--serwis..to...
Witam, Temat już był poruszany na forum i w internecie ale nie dostatecznie mi to wyjaśniło potrzebuję pomocy chcialbym wykonać kompresor z silnika samochodu.Dokladnie silnik z Nissana 2.7l tdi.Pozdrawiam
Przyjdzie wiosna, zrobi się ciepło to będzie startował. Już taki urok tych tanich kompresorów. Te silniki mają mały moment rozruchowy.
Podłącz ten silnik i sprawdź czy czy nie wyłącza zabezpieczenia. Ja 11kW włączam na raz na zabezpieczeniu C32 ale ma 2800 obrotów i jeszcze koło do rozpędzenia. Jak masz możliwość to zmień zabezpieczenie. Silnik normalnie będzie miał 11 kW mocy bo na tabliczce masz Y 380 . Jak by było Δ 380-400 Y 660-690 to wtedy podłaczając na Y 400 V mamy połowe...
Ten większy. Kompresor samoróbka? Bo inaczej powinien być w układzie zawór zwrotny i presostat, który w momencie wyłączenia silnika upuszcza powietrze z przewodu pomiędzy butlą a sprężarką. W ten sposób w momencie startu sprężarka a tym samym silnik ma "łatwiej".
Prawie bez różnicy. Pobór mocy determinuje kompresor. A ponieważ to są silniki trójfazowe i jednofazowe z kondensatorami, to ich moment rozruchowy jest mniejszy niż trójfazowego. Co z tego wynika? To ze silnik silnik trójfazowy jest zdecydowanie lepszy.
Przekaźnik czasowy PCR-513 np.
Sima jak w temacie mam główkę z silnikiem kompresora maktek sky50 potrzebuje informacjii jak podłączyć silnik kto poprostu uciął przewody przy silniku oraz brak kondensatorów wiec mam 6wystających przewodów i tyle jak to poączyć?
Według mnie nic szczególnego, kompresory możesz wziąc z VW 1.8 G60, 1.3 G40 oraz Fiatowskiego 2.0 (chyba w Cromie). Ostanio widziałem kompresor od G60 na allegro na 1700 zł. Według mnie montaż prostszy niż w przypadku turbosprężarki. EDIT Jak to jest angielski to ja nie umiem czytać :!: :!: :!:
kompresor silnika golfa kompresor silnika malucha kompresor silnika fiata
napompować pompką katalog kodów triak sterowanie przekaźnikiem
Renault Clio IV – demontaż schowka pasażera krok po kroku, Torx T20, airbag, lampka LED Sonoff MINI-R4, eWeLink-Remote: "NO COM" Error, No COM Terminal, BL602 Debugging