Z mysłowic nie będziesz miał do niego bardzo daleko. www.uniserwis.pl
nie musisz go wymieniać wystarczy aktywować
Nieumiejetne odlaczenie akumulatora moze (choc nie musi) miec powazne konsekwencje. Troche tak, jak wylaczanie komputera domowego przez wyciagniecie wtyczki z gniazdka. 100 razy sie uda, po 101-szym trzeba bedzie kupic nowy komputer...
Tak jak mówiłem, diagnostyka układu wtryskowego w ruchu (ciśnienie, zadana dawka paliwa, korekcje itp), nie tylko odczyt błędów (chociaż też się przyda).
http://obrazki.elektroda.pl/2941479600_1... http://obrazki.elektroda.pl/2941479600_1...
Są dwa czujniki. Jeden zielony drugi niebieski. Który kolor za co odpowiada nie pamiętam, ale jeden jest za zegar, drugi za komputer odpowiada. Na zapłonie (i nagrzanym samochodzie) odepnij wtyczkę z jednego czujnika i zobacz czy wskazówka od temperatury na desce opadła. Jak tak to będzie ten drugi czujnik, jak nie to jest własnie ten czujnik co podaje...
Mnie to pachnie immobilizerem. Ale najlepiej podpiąć komputer.
Dziękuję za pomoc. Elektromechanik po podłączeniu komputera wyświetliło przekroczony limit adblue, chociaż zbiornik adblue jest pełny i wyświetla się komunikat usterka układu oczyszczania spalin, zabroniony rozruchu za 150km serwis musi być z komputerem
Witam mam takie pytanko chodzi mi o polskie menu ,wiem że serwis citroena nie ma takiej opcji aby ktoś wgrał ale gość w serwisie powiedział aby szukać w necie bo ludziska mają i można zapodać do C 4 proszę o radę i wsparcie ....
pewnie serwis co nie? lexia lub dobry serwis car audio lub od PSA. Ok 80- 120 zł.
Nr GG 846357-pomoże ci w tym.
Najpierw wyczyść benzyną przepustnicę, potem odłącz kleme jak przpustnica się nie zaadoptuje sama to komputerem.
Witam, miałby ktoś schemat pinów do komputera IAW48P2.72 citroen c3? AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Citroëna C3? 2004 AI: Czy możesz podać więcej szczegółów na temat problemu, który próbujesz rozwiązać za pomocą schematu pinów? brak iskry, samochód gasł podczas jazdy, nie łączy sie przez obd.
Czujnik zmieniłem i dalej to samo. Doczytałem już, co to jest ECU. Da się to wymienić samodzielnie bez podłączania samochodu do komputera?
teoretycznie jest szansa W praktyce nie raz na tym forum ktoś opisywał że z czujników wiązką poszedł olej silnikowy, wspomagania, z automatycznej skrzyni, ON, to i płyn chłodzący może.
DLaczego BSI zakupiony od tego samego silnika nie może posłużyć jako dawca dla mojego silnika :(? Bo w BSI jest zapisany Immobiliser - a dla każdego auta jest inny. Poza tym to tam masz wpisany nr VIN, który nie będzie zgodny z komputerem silnika.
A wlaczyla mi sie funkcja(alarm nadmiernej predkosci) i przy 70km zaczyna mi pikac.czy istnieje inna mozliwosc wylaczenia tej funkcji niz przez przycisk zmiany funkcji przy wycieraczkach? Owszem, powinno sie to dac zrobic za pomoca urzadzenia diagnostycznego (wylaczyc te funkcje w BSI), np. w ASO Citroen.
najlepszy jest 1.9D DW8 / XUD9 - tam jeśli tylko wymienisz pasek rozrządu i oleju nie zabraknie to jest wieczny, niema żadnej elektroniki tylko + do pompy wystarczy i prosty przekaźnik świec żarowych. silniki te robią bezproblemowo ponad 500tys km. mam taki w busie Boxerze, miałem w Xantii, w C15, berlingo benzyniaki 1.8 16v i 2.0 16v są też dobre,...
Problemem było zwarcie dwóch przewodów blisko instalacji do komputera.
Jeśli masz przyciski do sterowania radio po bokach poduszki to oznacza że nie korzysta on z sieci MUX tylko połączony jest przedowami z wyświetlaczem i stamtąd dopiero sygnał przesyłany jest do radia. Prawopodobnie wyświetlacz B wyjęty został z samochodu, który miał ten drugi rodzaj sterowania i dlatego to nie działa.
Dopiero jutro komputer podłączę :(
WITAM, przyczyną tego problemu może być uszkodzony komputer.
P1351 Przekaźnik świecy żarowej - przerwany obwód prądowy Możliwe przyczyny: - Wiązka przewodów - przekaźnik układu rozgrzewania świec - świeca żarowa - komputer sterujący silnika
Punkt z masa masz koło wyłącznika ale bliżej chyba też jest nie widzę na zdjeciu. Komputer masz z ta duża wtyczką oslonieta czarną folią. Dołącz masę na punkty montażu komputera (jej obudowy).
Diagbox to tester serwisowy, którym robi się kodowania w BSI czyli można usunąć lub dodać nowe wyposażenie samochodu. Generalnie to musisz podjechać do kogoś kto ma diagboxa i ogarnie temat.
Może czas przeglądnąć zawieszenie? Oprócz tego sprawdzić komputer.
Reset bez żadnego podpinania i innych komputerów diagnostycznych.
Podłączyć pod komputer, pokaże błędy
Walnięty przekaźnik w body komputerze
blokuje immo.
bezpieczniki wszystkie nowe Spalony sterownik 🤷♀️
Przekaźniki w body komputerze do wymiany. Naprawiałem takie coś .
Bardziej w dziale komputery musiał byś temat założyć.
Witam mam pytanie , czy Euroscanem można resetować komputer w Citroenie po remoncie automatycznej skrzyni biegów
Patrzyłeś ecu ? Może komputer ci siada ? Jakie błędy pokazuje ?
Na sam początek podepnij do komputera i sprawdź błędy. Tam się może coś pokazać.
Udało mi się ustalić, że prawdopodobnie skrajne styki to zasilanie 5V, a środkowy to wyjście z czujnika. Zmierzyłem to napięcie - wynosi 1V (+/- 0,1V mojej niepewności do multimetru). Niestety sprężarka się nie załącza więc nie wiem, czy napięcie się zmienia. Spróbuje się u jakiegoś mechanika lub elektryka włączyć, o ile wcześniej nie wyjdzie coś na...
Przekaźnik podwójny, jest przymocowany do obudowy komputera. I patrząc od strony akumulatora to jest za komputerem.
A co z tym dławieniem(traceniem mocy) może to być wina błedów komputera?
Termostat nowy wraz z nowym korpusem aluminiowym. Rozumiem, że zmiana na termostat bez sterowania? Jaki opornik trzeba wsadzić we wtyczkę, żeby komputer oszukać?
Tak, ma komputer.
Poduszki moze masz czale ale dopinanacze pasow bezpieczenstwa raczej napewno odpalily . Wszystko widac po podlaczeniu komputera.
Tak też myślę że nowy kompletny wtrysk załatwi sprawę, zastanawiają mnie tylko te napięcia które pokazuje komputer.
Witam! W Citroenie C4 MK1 nie ma kontrolki ładowania :-) W przypadku gdy zerwie się pasek od alternatora pojawi się kontrolka SERVICE i komunikat na komputerze pokładowym informującym o braku ładowania :-) Pozdrawiam.
Zakoduj pilot poprzez komputer.
Nie autoas, nie probówka... Przynajmniej dwie probówki, jedna bardzo małej mocy a drugą mam 55W z H4 do kontroli obwodów z większym prądem. Do tego oczywiście magiczne cyferki w czarodziejskim pudełeczku i szalony wąż świecący w ciemności na zielono. I mnóstwo trybików we łbie, komputer też się przydaje.
Witam szukam tego schematu. Pomoże ktoś?
Brak reakcji na przepustnicę tak informuje komputer diagnostyczny
Witam . Zgubiłem jedyne kluczyki od samochodu ( citroen xsara sport coup 1.8 benzyna 2002 ) i wymieniłem komputer wraz ze stacyjką , wszystko działa , zamyka się z pilota tylko auto przed wymianą miało przejechane 167800 km a po wymienię prawie 400 tyś wiec jest różnica . Co mogę zrobić oprócz cofania licznika ??
Wyłącznik bezwładnościowy, (uderzeniówka) sprawdzona? Przekaźnik do pompy jest to przekaźnik podwójny i powinien być za komputerem.
Podawanie 14V na potencjometr to swojego rodzaju proszenie się o problemy. Wystarczą drgania, by potencjometr odmówił posłuszeństwa - a w pewniej konfiguracji w takim przypadku pojawi się 14V na Arduino.
Zielona wtyczka w skrzynce z komputerami
WITAM,MAM DOKŁADNIE TEN SAM PROBLEM Z JUMPEREM PUMĄ,NIE PRZECHODZI PROCEDURY ADAPTACJI WTRYSKIWACZY,CZY UDAŁ CI SIĘ JAKOŚ OSZUKAĆ KOMPUTER,PROSZĘ O POMOC
Jak z temperaturą silnika? Jaka na zegarze, a jaka w komputerze?
Czy świece i przewody zapłonowe sprawdzone? Cewkę zapłonową też bym testowo podmienił. Sprawdź jeszcze czujnik temperatury, ten co podaje dane na komputer.
Witam. Jest to druga generacja instalacji? Jeśli tak to należy odciąć "pamięć" sterownika np. przekaźnikiem. Czasem trzeba uciąć więcej, bo 2 kabelki ze sterownika benzynowego ale mało podałeś informacji. To, że muli silnik przy dojeździe do skrzyżowania to może pomóc- odsunąć wlot powietrza z zewnątrz do filtra powietrza.
Neca przełożyłem ze starego komputera.
jak temperatury z poziomu komputera?
coś kolega mi zasnął? czy jest ktoś, kto może przetransponować w sposób pewny plik z EDC15 z citroena, tak, żeby wyjąć immo ? Chodzi o to, żeby komputer mogł być podstawiany do dowolnego auta z takim silnikiem celem diagnostyki(czy osprzęt silnika , czy komputer?).
taki bezpiecznik miałby sens gdyby problem był z zasilaniem sterownika ale wątpie w to. teraz i tak musisz kupić kompa ,ale najpierw sprawdz wiązkę silnika wszystkie masy i zasilania , jakieś błedy na kompie przed awarią ? cewka może ma przebicie
berthold61(at) Ty jesteś wróżbitą czy kosmitą, i wiesz wszystko na 100%. Cactus1908(at) Trzeba przynajmniej zrobić diagnostykę na komputerze.
Szukaj w sterowniku upalonych mas.
Przy takim objawie tylko w innym aucie miałem walnięty komputer.
filtr jest nowy , nie wiem ile lat ma parownik. pokazuje że mieszanka jest bogata jak ja wyregulowac moja instalacja LPG nie posiada komputera,
ale trzeba tez wykasowac blad z komputera
W tym radiu trzeba aktywować funkcję AUX na komputerze...
sprobu sciagnac kleme z akumulatora odczekac chwile aby zersetowac komputer
Czyli kupować pompę, czy ktoś ją kiedyś rozbierał. Jak jest procedura demontażu takiej pompy, jak wiadomo ma wspólny płyn z zawieszeniem. Auto ma być opuszczone ,podniesione czy bez znaczenia a może trzeba spuścić ciśnienia komputerem.
W dwulitrowym HDI jest w szynie rail, czyli jak poprzednik pisał też, ale mam pytanie odnośnie tego chipa - rezystor podpięty do czujnika oszukujący komputer?
A tą adaptacje nie przeprowadzałeś? Nie sprawdzałeś go pod innym komputerem??
W bsm nie ma żadnych danych które się koduje . Są tylko w BSI
Immo jest w komputerze. Tak jak pisze kolega wyżej, sprawdź bezpieczniki. Gdyby immo w czasie jazdy padło to by auto nie zgasło. Pod maską masz też przekaźnik podwójny on odpowiada za zasilanie pompy paliwa. Ale masa na niego jest wysterowana przez komputer po odpuszczeniu immo.
czy jest możliwość odłączenia klawiaturki immobilajzera??? jak to można zrobić??? jak obejść sygnał wysyłany do komputera???
Dla silnika HDI z komputerem Bosch EDC15C2 wtyczka 88 pin (pojedyncza) jest to 63 pin komputera. Tak podaje np. firma Telwis do układu UKP. Dla EDC15C2 w wersji 3 wtyczkowej - już nie podają informacji.
A czy ja napisałem że zasilanie? Sygnał sterujący cewką na świece idzie z komputera.
Na pompie masz linkę gazu, a ssanie jest włączane przez komputer (sterownik silnika).
Niestety nie ma możliwości wgrania PL, pozostaje angielski który jest bardzo łatwy, tam jest dosłownie kilka komunikatów.
obejrzyj sobie procedurę synchronizacji kluczyka po wymianie baterii na obrazku, który dołączyłem: 1) włącz zapłon 2) naciśnij przycisk lock (zamykanie) i przytrzymaj przez 10 sekund 3) wyłącz zapłon 4) zaczekaj 3 sekundy i powinno zadziałać http://obrazki.elektroda.net/4_125935841...
Pompa w zbiorniku podaje, paliwo wraca przelewem, a stacyjkę sprawdzałem wygląda na dobrą, zastanawiam się czy nie siadł mu komputer???
Czy ten przewód na pewno da radę zasilić Ledy ? Nie jest to przypadkiem jakiś sygnałowy nisko-prądowy przewód idący prosto z komputera ?
w komputerze zero błędów W którym komputerze?
Gilus1, Ty masz nową Xsarę, tam jest inaczej. Albin1albin, wsadź głowę pod maskę to ją (nagrzewnicę płynu) zobaczysz na przewodach małego obiegu. Sterownik do niej to czarna puszka wielkości może 2 pudełek papierosów obok komputera.
Wyskakuje błąd skrzyni biegów. A co tym razem pokazuje komputer?
Najlepiej jakbyś podał VIN bo jest kilka schematów, odnośnie klimy, odnośnie szyb etc. To że klima nabita to nie oznacza że będzie działała, popinałeś komputer? W PW masz bonus.
Uszkodzony okazała się płytka z bezpiecznikami pod maską. Podmiana na inna pozwoliła odpalić auto. Porównując sygnały wysatwiane przez dobry i zły BSM okazało się że w uszkodzonym brak było zasilania pomiędzy nim a komputerem sterującym.
unblock diesel filter A to ciekawe jak przepalono filtr paliwa. Filtr cząstek stałych był przepalany, w serwisie był podłączany pod komputer
Ja też bedę zwięzły - nie unikniesz fachowca z dobrym komputerem
Dziwne dźwięki mogą się wydobywać z silnika krokowego. Błędów nie ma, a podstawowa diagnostyka to co? Jaka temperatura silnika na zimnym, pokazuje w komputerze?
mam pytanie czy po takim poruszaniu kostkami kontrolka sama zgaśnie czy jest potrzeba jechać na komputer ?
A w jakiej sytuacji się to dzieje, podczas postoju, podczas jazdy, może coś z podciśnieniem. Podłączałeś komputer ?
Witam,chciałem wyjaśnić mój wpis dotyczący Citroena Xara Picasso (arange service) Po wymianie oleju i filtrów,ten ponoć dobry serwis nie zresetował komputera.
Pod komputer podłącz i co pokazuje w blokach pomiarowych?
Jeżeli świeci się napis airbag to znaczy , że jeszcze nie wszystko gra. U daj się do kogoś niech Ci podłączy go pod komputer.
Kolega ma pewnie problem w tym złączu z przewodem od czujnika temperatury, proponuję pobrać schemat i posprawdzać połączenia od czujnika do komputera.
Co tu podpowiadac, skoro nawet nie wyjales wentylatora zeby sprawdzic jego stan. Jeszcze troche a bedziemy naprawiac samochody stukajac palcami po klawiaturze komputera...
Napięcie ładowania jest OK. Pisałem żeby zdjąć dodatnią klemę z akumulatora i przy wyłączonej stacyjce zmierzyć prąd pobierany z akumulatora. Powinny być mA. - prąd czuwania: Radio + komputer.
Sterownik widzi obroty wału i ciśnienie paliwa? Czy rozumiesz pytanie ? Nieważne co podmieniłeś, ale jakie są obroty i ciśnienie na szynie wg komputera ?
malo prawdopodobne
A diagnostykę komputerową przeprowadziłeś? Czytanie błędów / odczyt błędów to nie jest diagnostyka!! Opis pod profilem sugeruje, że powinieneś znać się na tym co robisz. Poza tym, w nowszych autach EGR trzeba wyprogramować z komputera.
Chodzi o wykaz błędów z komputera Citroena?
citroen komputer komputer adblue citroen komputer pokładowy citroen
zasilanie konwertera multiswitcha hamulec skrzynia raport spalania
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Candy GOY1054L – wymiana programatora krok po kroku, zgodność modułu, testy serwisowe Jak sprawdzić pompę AdBlue Bosch, Continental – podłączenie przewodów, test PWM, CAN