podłącz komputer i sprawdź dane rzeczywiste coś powiedzą
Pojedz na komputer i odczytaj błędy
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
Na zegary jak najbardziej a wspomaganiem to po prostu komputer wyłącza maglownicę. Sprawdź regulator ;)
Pierwsze komputer i sprawdzenie czy moje przypuszczenia są prawdziwe. Klapka od obiegu wew. Jest za schowkiem nad dmuchawa po prawej stronie. Co do klapy temp. Jest nad nogami kierowcy.
programatorem z pamięci jeśli to simens to możliwe że ma go w spisie io terminal ,ale nie sądzę żebyś zapłacił tyle za sprzęt aby go użyć kilka razy. Możesz jedynie rozebrać komputer odlutować i przeczytać eeprom . Do tego wystarczy np pony prog którego możesz zbudować samodzielnie.
Kolega borykał sie ostatnio z bardzo podobnymi problemami i dopiero podmiana przepływomierza na sprawny pomogła. Samochód potrafił spalić bak paliwa na dystansie około 300 km, a komputer pokazywał problemy z sondą - nic na temat przeplywki :-)
Naładuj dobrze akumulator. Dobrze by było żebyś go wymontował z samochodu i sprawdził poziom elektrolitu. Jeżeli widać płytki uzupełnij wodą destylowaną. Spotkałem już się z problemem w fabii (nie wiem jaki modeli jaki był silnik) ale wystarczyło odłączyć kleme z akumulatora na ok 5-10 minut, w tym czasie zresetował się komputer i auto odpaliło. Więc...
W żadnym przypadku komputer nie mówi tutaj o uszkodzonej sondzie itp. Błąd dotyczący sondy to problem w jej obwodzie. Należy sprawdzić instalację pomiędzy pierwszą sondą a ECU. EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR. Włącznik hamulca - niewiarygodny sygnał, tutaj również należy sprawdzić najpierw instalacje pomiędzy...
nie płaćcie mu za podłączenie pod komputer jeśli nie usunie uszkodzenia Podłączenie komputera i kasowanie błędów a diagnostyka i usunięcie to dwie różne usługi. Cenowo także. A swoją drogą gratuluję usunięcia usterki :)
grzałkę podpinasz pod komputer silnika, ale trzeba doprogramować mu funkcje jej obsługi. Oryginalnie występowało to na kraje skandynawskie. Serwis skody powinien Ci to ogarnąć.
Witam. U niego w aucie radio może nie żądać kodu po odpięciu zasilania. Bodaj że za sprawą funkcji komfort komputer pamięta radio które fabrycznie było montowane ( jak coś źle napisałem to prosze mnie poprawić ). Generalnie radio jest kodowane, gdy założyć je poza "swoim" autem na pewno poprosi o kod.
te silniki sa czułe i czesto padały cewki,ale warto podłaczyc sie gdzies pod komputer i sprawdzi błedy wada ich tez było przestawianie sie rozrzadu,ale przy takich objawach co napisałes stawiam na swiece lub własnie cwka.
najłatwiej (koszty jak po gwaranccji) to pojechać do serwisu i podłączyć się pod komputer z OBD2. Jest wtedy możliwość odczytania jakichkolwiek i kiedykiolwiek występujących błędów w pracy silnika jak i wszystkich czujnikach z nim współpracujących. Jeśli takie nie występują wtedy komputer powinien pokazać błędy tzw. sporadyczne. Miałem dwa lata temu...
Niestety nie wymienili czujnika skretu bo komputer nie wskazal usterki (wylaczenia) wpomagania. .. zagwozdka ... Niktóre błędy te mniej ważne są kasowane po wyciągnięciu kluczyka. Być może bład był na tyle błahy, że został skasowany (może wiechałeś na jakąś przeszkodę i na chwilę poziom płynu w zbiorniczku wspomagania był mniejszy od minimum i ECU...
Na stronie Skody są instrukcje do wszystkich modeli.
Po podłączeniu pod komputer wyświetla: 16555 błąd P0171
W takim razie stawiam na wiązkę elektryczną przechodzącą przez zawias drzwi w przelotce gumowej. Często wielokrotność zamknięć i otworzeń powoduje brak styku w komunikacji przewodów...
W tym przypadku należałoby podpiąć samochód pod komputer i zaprogramować nowy kluczyk.
Cewkę zamówiłem i czekam na nią, ale potrzebuję się upewnić, czy na pewno to cewka, więc pytam o oporności na wejściach el. do cewki Mogą być także inne problemy, typu komputer albo stary alarm. Zastanawiam się, czy dalej szukać problemu, czy tylko czekać na cewkę
Pytam jeszcze raz czy razem z silnikiem kupiłeś wiązke i komputer z wtyczkami?
Zacznij od podłączenia do komputera i odczytu błędów bo zapewnie będą. Nigdy nie zaczynaj od odczytu błędów bo niczego nie znajdziesz. Żaden komputer nie jest potrzebny, wystarczy podstawowa wiedza na temat elektroniki. Tutaj typowa usterka licznika. edit: błędna porada.
Mam problem z robiłem w Fabii 1.4 MPI. Mianowicie, brak komunikacji z komputerem i nie mogę zdiagnozować usterki, a usterka wygląda tak - silnik pracuje w trybie awaryjnym, świeci EPC. Kiedy jest upał, to pracuje normalnie, bez żadnych kontrolek i objawów, do momentu ochłodzenia. Po kilku kilometrach znowu tryb awaryjny. Który czujnik jest tak wrażliwy...
starego sterownika brak mam tylko ten zakupiony
Trzeba prawidłowo wyregulowac instalację LPG
Wymieniłem sondę oraz czujnik położenia wałka rozrządu, nic to nie dało . Dalej pojawiają się błędy od sondy że element grzewczy nie działa, sprawdziłem bezpieczniki od sondy jest dobry. Napięcie ładowania na Aku jest na wolnych obrotach od 13.7 do 13.9 V . Akumulator nowy ma 2 miesiące Wymienię jeszcze czujnik obrotów wału, może komputer źle przetłumaczył...
Witajcie, Mam kilka problemów ze swoją fabianką 1,4 mpi 2001 rok Benzyna/Gaz - może ktoś mi podpowie. Ogółem zaczęło się od problemów z benzyną, na zimnym silniku obroty są ok,natomiast na ciepłym tak szaleją że jest problem z jazdą("duży problem" często silnik gaśnie)wymieniona sonda lambda(nie pomogło)ubywanie płynu chłodniczego(co 3 tygodnie średnio...
Nie komputer tu nic nie da. Jak wyżej pisali sprawdzić i oczyścić klemy. Możesz sprawdzić pobór prądu na postoju wpinając miernik między biegun a klemę minusową jak będzie 0,04 lub mniej to jest dobrze.
Witam, mam mały ( w zasadzie nie mały ) problem z pompą/sterownikiem abs, świecą mi się kontrolki abs i miga im ręczny. Okazało się że stara pompa jest tak uszkodzona że nawet nie można do niej się dostać przez komputer zew. Pozostaje mi kupno zamiennika. Sprawdziłem całą elektrykę jak i bezpieczniki na akumulatorze (główny) i wszystkie poboczne. Posiadam...
witam a co moze byc przyczyną błędu vag 16556 chodzi mi o to ze moia skoda wiecej zaczeła palic na biegu jałowym komputer pokazuje 0,8-0,9l/h benzyna a gaz 0,7-0,8l/h wczesniej był o 0,2l/h mniej
a auto ma start/stop... Komputer "widzi" słaby akumulator i podwyższonymi obrotami chce go doładować. Podstaw nowy/pewny akumulator i zobaczymy. Częsta "usterka" w Vag'ach. Co dziwne to ten sam akumulator po przełożeniu do normalnego samochodu (bez S&S) kręci rozrusznikiem aż miło.
Wszystko wskazuje na lichy akumulator, nie przyjmuje prądu i komputer uważa że jest w pełni naładowany. Akumulator podmieniłem na próbę co prawda nie AGM tylko zwykły ale nawet w takich warunkach zadzaiałał start/stop. No to jeszcze raz wychodzi że akumulator. Masz w awatarze że zajmujesz się elektryką samochodową, więc powinieneś dysponować testerem...
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera
W warsztacie komputer wykazał, że uszkodzona jest pompa Żaden komputer nie mógł tego wykazać. Samochód stoi w warsztacie 10 dni i nie wiedzą jak to naprawić Jak tak rzeczywiście jest, to powinieneś zabrać natychmiast stamtąd ten samochód, a robotnikom zasugerować zmianę pracy. Łopata będzie ambitnym zajęciem.
A skąd masz informację że wiązkę trzeba podłączyć do "zegarów", co to znaczy komputer włączyłem ?
Problemem byl uszkodzony komputer lpg.
Napiszę pierwszą moją myśl, "czujnik temperatury", a drugi post możliwe, że to potwierdza, komputer widzi czujnik (brak błędów), ale wskazania są błędne, przez co dawka paliwa jest zła.
może to problem z zapchanym filtrem .... - najlepiej zdiagnozować podpinając pod komputer
Witam ma problem z moją skoda fabia rocznik 2009, był już u 3 mechaników rozkładają ręce, nie wiedzą jak naprawić, mianowicie podczas jazdy zapalają się kontrolki ABS I ARS komputer wykazał wymianę czujnika w lewym tylnim kole, sprawdzane wszystkie, naprawione, nadal podczas jazdy zapalają się kontrolki, i przy skręcie nie działa hamulec, albo działa...
Wypadanie zapłonu było sprawdzane - komputer nie pokazuje nic. Rozrząd mieli mi sprawdzić w serwisie Skody - dostałem odpowiedź, że jest ok. Stanisław Chwalisz Uszkodzonego wtryskiwacza nie powinien pokazać komputer? W jaki sposób jest go łatwo sprawdzić? Podczas owego szarpania wypinałem po kolei cewki zapłonowe. Po odpięciu cewki praca silnika ani...
ABS/ASR może się zapalać nie zostawiając błędów gdy na chwile napięcie zasilania spada poniżej 8-10V. Trzeba by podłączyć komputer i blokach pomiarowych modułu ABS/ESP znaleźć parametr napięcie zasilania i dokonać jazdy próbnej obserwując jakie napięcie zasilania widzi ABS. Najlepiej przełączyć w funkcję wykresu. Wtedy ładnie widać nawet po chwili czy...
Witam. Proszę o pomoc mam taki problem tylko w lecie. Po przyjeździe do pracy w lecie i nagrzaniu się auta od słońca nie chce odpalić. Po paru próbach w końcu odpala. Później auto już za każdym razem odpala. Wymieniłem czujnik temp. nic to nie dało. Podpięty pod komputer nie ma błędów. Myślę o przekaźniku pompy paliwa tylko nie wiem który to jest- nie...
WŁAŚNIE,ŻE ON TEŻ ZDZIWIONY BYŁ,BO MU KOMPUTER NIE POKAZAŁ.
No jak dla mnie to trzeba sprawdzić czy pompa dostaje zasilanie bo masz tam napisane że jest zwarcie przekaźnika który podaje napięcie na pompę paliwa. Jeśli pompa nie pracuje to samochód zadziałą ale tylko na chwilę bo wyciągnie całe paliwo z szyny paliwowej. Co do przepływki to też nie jest ok bo masz napisane że jest za duży sygnał czyli prawdopodobnie...
Pierwsze komputer czyli błędy potem parametry np wartości temperatury z czujnika temperatury paliwa i płynu chłodzącego. Dwa fabia 1 1.9 Tdi czyli pewnie TDi PD a dokładnie silnik o oznaczeniu ATD. Czyli typowe bolączki PD. Jak wycierający się wałek rozrządu i szklanki. Rozjechane gniazda pompowtryskiwaczy i co za tym idzie ich uszczelnienia. Padające...
Witam. Mam problem z klimatyzacją. Chodzi o to, że nie włącza się wcale. Dodam, że brak błędów na komputerze. Jest dopiero nabita ilość i ciśnienie gazu ok. Niby wszystko sprawne ale nie działa. (Dodatkowa informacja, po podaniu 12V na przewód czarno zielony, w panelu sterowania klimatyzacją (nawiewem i wentylatorem ) załącza się i chłodzi. Przewód...
Kabel pośredni jest wkręcony. Chciałem połączyć się z FABIA III 1.0 benzyna na przykład, czy starym Scenic 2003. Komunikat za każdym razem taki sam. Po południu dodam foto z programu.
(at)sigwa18 Ok dziś popołudniu zajrzę i dam znać komputer niestety dzisiaj mam nie dostępny. Gdyby coś jeszcze wpadło Ci na myśl napisz proszę. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki Dodano po 2 (at)sigwa18 Ok dziś popołudniu zajrzę i dam znać komputer niestety dzisiaj mam nie dostępny. Gdyby coś jeszcze wpadło Ci na myśl napisz proszę. Pozdrawiam i jeszcze...
Witam Kolejny problem ze skodą. Skoda fabia 1 1.4 mpi 2002 r z gazem 2 generacji. Po wcześniejszych wymianach czujnika położenia wału i walka rozrządu, sondy lambda, nowe świece platynowe , nowy moduł zapłonowy, Zaczęła jeździć normalnie aż do wczoraj. Podczas jazdy szkubło autem i silnik zaczął pracować jakby na 3 cylindry, wolne obroty około 600 ,...
fabia komputer fabia komputer pokładowy komputer skoda fabia
dmuchawa renault dziać dodatkowy wzmacniacz anteny konfiguracja rs232
szczypce segera szczypce segera
Samsung RS21DCNS – chłodziarka chłodzi tylko na dole, przyczyny usterki chłodzenia DEFRO Er40 – blokada serwisowa, licznik T66, czujnik podajnika, sterowniki SKZP, ST-37