pokasuj bledy w AIR BAGU I WSPOMAGANIU
Pojedz na komputer i odczytaj błędy
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
podłącz komputer i sprawdź dane rzeczywiste coś powiedzą
Dziękuję bardzo za pomoc pojade podpiąć pod dobry komputer.
Lubię trudne zadania.Wiadomo, bez pomocy tego nie uruchomię To się nazywa głupota , lub uderzanie z motyką na słońce. Skoro pompa pracuje to tam nie kop. Spróbuj odpalić na plaku jak odpali i jest sterowanie przepustnicą to wtedy będziemy dalej diagnozować. Innym prosze o nie przeszkadzanie w uruchomieniu przez internet. Daj zdjęcie silnika i komputera.
może to problem z zapchanym filtrem .... - najlepiej zdiagnozować podpinając pod komputer
Po angielsku tego programu nie ma bo tłumaczenie tragedia.
Na zegary jak najbardziej a wspomaganiem to po prostu komputer wyłącza maglownicę. Sprawdź regulator ;)
Witam sprawdzałem miernikiem prądu wtyczkę żółta i jest prąd lecz nie mogę się połączyć z komputerem
Auto nie było podpinane jeszcze pod komputer.
Szyby elektryczne są w module komfortu. Potrzebujesz porządnej diagnozy. Masz chociaż wydruk tej diagnozy z serwisu?
ENGINE 01-> LOGIN 11-> kod 11463
Czy w skodzie fabia można samodzielnie wymienić cewkę na zapłonie nie ustawiając następnie jej pracy z komputerem?
Może być coś z czujnikiem położenia pedału przyspieszenia. Pewne usterki w autach są niewykrywalne przez komputery.
A skąd masz informację że wiązkę trzeba podłączyć do "zegarów", co to znaczy komputer włączyłem ?
Spróbuj dokonać resetu komputera.
Zmienić mechanika.
Jak auto jest roczne to juz ręcznie sie nie da :cry: Ja mam 4 letnie i sie da. :-) no chyba, ze w nowych skodach cos zamieszali. :D Dodano po 2 chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365). A tak przy okazji...
Pomoc do kasowania inspekcji w markach ze stajni VW
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
Problemem byl uszkodzony komputer lpg.
Nie, poprosiłam tylko o podłączenie pod komputer.
Mam problem z robiłem w Fabii 1.4 MPI. Mianowicie, brak komunikacji z komputerem i nie mogę zdiagnozować usterki, a usterka wygląda tak - silnik pracuje w trybie awaryjnym, świeci EPC. Kiedy jest upał, to pracuje normalnie, bez żadnych kontrolek i objawów, do momentu ochłodzenia. Po kilku kilometrach znowu tryb awaryjny. Który czujnik jest tak wrażliwy...
Dzien Dobry. Mam taki problem od wczoraj-nie mogę wyłączyć silnika nadmienię, że kluczyk ze stacyjki jest już wyciagniety, światła odcina, radio również, natomiast zapłon pracuje. Ktoś ma jakąś teorie, stacyjka komputer? Skoda Fabia 1.4 TDI 2008 (chyba) Pozdrawiam Maciej
to mam zgryz , klient nie chce odciecia rozrusznika bo mu juz raz odjechali to skodzino - dlatego też szukam innego rozsądnego punktu zaczepienia - a ew. jekies elektrozawory na paliwie , odciecie sterowania ? może ktoś juz z czym takim w skodzie główkował tylko tak aby nie narobić błędów w komputerze.
Możliwe że sterownik. 😀 Czyli jak wystrzelą poduszki to wymieniamy? -poduszki -pasy -to co wrzuciłem czyli jak kolega mnie poprawił sterownik -i trzeba wymienić ten sensor po siedzeniem? I jeszcze jedno pytanie czy trzeba skasować błąd komputerem?
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
Udało się usterkę naprawić? U mnie również zostaje już chyba tylko sprawdzenie komputera.
W tym przypadku należałoby podpiąć samochód pod komputer i zaprogramować nowy kluczyk.
a moze lepiej przeprogramowac komputer przeciez fabia idzie na szweda i tam no problem jest to fabrycznie zrobione
Jak wspomniałem należy zrobić test wskaźników ,będzie widać czy wskaźnik działa prawidłowo,czy się nie zacina ,wychyla się płynnie , można porównać stan paliwa na wskaźniku i komputerze.
Witam. To mój pierwszy post. Wracałem dzisiaj z pracy pogoda deszcz i śnieg, jechałem na światłach mijania. Nie wiem co sie stało ale zapaliła mi się kontrolka świateł drogowych, nawet jak zgaszę światła i silnik, zapalę ponownie światła mijania to pali mi się kontrolka od świat drogowych. Włączę i wyłączę świtał drogowe i dalej kontrolka nie gaśnie....
Wszystko sprawdziłem i jest OK a czy podpięcie komputera coś wykaże co do przedstawionej sytuacji?
WŁAŚNIE,ŻE ON TEŻ ZDZIWIONY BYŁ,BO MU KOMPUTER NIE POKAZAŁ.
Mam mały problem z montażem elektrycznych szyb w Fabii Fresh 1.4 MPI. Kupiłem oryginalne siłowniki do Fabii, jednak działają tylko przez 10 minut od podania zasilania. Prawdopodobną przyczyną tego jest brak komputera komfortu w mojej Fabii. Czy siłowniki elektrycznych szyb mogą prawidłowo działać bez komputera komfortu i jak to zrobić? Z góry dziękuję...
Diagnostyka na komputerze powinna wyjaśnić .
Na innym forum znalazłem taki wpis "po przywróceniu masy z kompa auto chodzi jak nowe. i taka może być zaqadkowa taka stara skodzina. ", problem dotyczył nierównej pracy silnika. Jest w ogóle coś takiego jaj masa komputera?
Naładuj dobrze akumulator. Dobrze by było żebyś go wymontował z samochodu i sprawdził poziom elektrolitu. Jeżeli widać płytki uzupełnij wodą destylowaną. Spotkałem już się z problemem w fabii (nie wiem jaki modeli jaki był silnik) ale wystarczyło odłączyć kleme z akumulatora na ok 5-10 minut, w tym czasie zresetował się komputer i auto odpaliło. Więc...
Problem rozwiązany, wystarczyło odłączyć wtyczkę zaworu EGR uruchomić silnik i później znów ją podłączyć. To musiał być jakiś błąd w komputerze, "zablokował się"
Z ciekawości odpiąłem kostkę od pompki paliwa nie gasząc auta, samochód dalej chodzi, gdy go zgasiłem samochód kręci ale nie odpala, Odłączyłeś tę kostkę bezpośrednio od pompy❓ jeśli tak to silnik chodzi z przyzwyczajenia bez paliwa❓😁 Jeśli nie na pompce to musiałeś pomylić kostki innego wytłumaczenia nie ma. Jak przekręcisz kluczyk słyszysz pompkę...
Może być to np problem z licznikiem. Odczytywałeś błędy? Problem występuje tylko na jednym kluczyku? Oczywiście da się wywalić immo z komputera silnika.
a nie wiecie czy by pasował komputer z fabii co miała 68KM do fabi co ma 60KM czy bedzie jakas roznica w mocy itp. bo cała reszta silnika i podzespołów jest ta sama
A powiesz mi jak go sprawdzić? Czy sprawdzenie pod komputerem czy mechanicznie
czy powodem tego szarpania może być zużyty łańcuch rozrządu???? Szarpanie nie występuje cały czas, wtedy gdy występuje szarpanie zauważyłem że wzrasta również zużycie paliwa (komputer).
Nie wiem jak się zachowuje kanał 60 w blokach pomiarowych, ale pozycję przepustnicy masz w kanale 0 (surową) i 3 (przetworzoną). Po prostu naciskaj i zwalniaj pedał gazu, obserwując jak zmienia się wartość widziana przez komputer.
Jutro podjadę do mechanika na komputer i sprawdzę
Witam. Mógłby ktoś przybliżyć mi o którą wiązkę kablową chodzi? Czy to ta w której idą 3 przewody z pompy do maglownicy, czy też ta która jest między pompą a komputerem.
Wymieniłem sondę oraz czujnik położenia wałka rozrządu, nic to nie dało . Dalej pojawiają się błędy od sondy że element grzewczy nie działa, sprawdziłem bezpieczniki od sondy jest dobry. Napięcie ładowania na Aku jest na wolnych obrotach od 13.7 do 13.9 V . Akumulator nowy ma 2 miesiące Wymienię jeszcze czujnik obrotów wału, może komputer źle przetłumaczył...
Kolega borykał sie ostatnio z bardzo podobnymi problemami i dopiero podmiana przepływomierza na sprawny pomogła. Samochód potrafił spalić bak paliwa na dystansie około 300 km, a komputer pokazywał problemy z sondą - nic na temat przeplywki :-)
Problemem był przerwany kabel na podszybiu .
Wyłącznik zespolony szwankuje.
Czasem uszkodzenie sondy lambda może to powodowac zaryzykowac i wymienic sonde oczywiście tą przed katalizatorem.Ale najlepiej jest to sprawdzi na oscyloskopie sam tak robie jesli występuje podejżenie sondy. Na przebiegu można wszystko zaobserwowac jeśli ktoś sie zna no i sprawdzic grzałkę sondy .Moim zdanie skupiłbym się na tym niż z zasilaniem paliwa...
A jak faluje albo krzywo chodzi to jak parametry wyglądają ?
Podłączałeś pod komputer? (zwłaszcza licznik)
Za dwie trzy "paczki" można kupić następny komputer do testowania...
Mój kabel OBD II to ten https://archiwum.allegro.pl/oferta/skoda... Wersja software czego? Dodano po 40 VCDS lite... Ten sam komunikat. Tylko ten test mam wykonać gdy kabel będzie podłączony do samochodu czy tylko do komputera
Niestety nie mam komputera żeby się poodłączyć
Mam problem z odpaleniem silnika. Po długim kręceniu za trzecim razem odpala. Porblem pojawia się nie reguralnie, nie ma wpływu temperatura. Był sprawdazny komputerem, nie wykryto żadnych błędów. Proszę o pomoc!
Możliwe że jest uszkodzona wiązka idąca obok podszybia, czy pompe komputerem idzie wysterować?
Witam. Tak jak w temacie mam problem z synchronizacją kluczyka. Pewnego ranka nie mogłem otworzyć drzwi do mojej skody . Zauważyłem że nie miga dioda na pilocie gdy wciskam przycisk otwierania. Świeciła natomiast gdy zamykam samochód i centralny też działał. Więc rozebrałem kluczyk w celu naprawienia go. Udało się, to kółeczko na styku się zacislo....
Sorki.A reset komputera był robiony?
na wszystkicvh jest jednakowe Dodano po 32 tzn mechanik powiedział że ciśnienie jest ok a elektryk sprawdzał połączenie i podczas odpalania i tużpo uruchomieniu silnika i na 3 cylindrze brak sygnału do wtryskiwacza powiedział. Nie wiem czy to prawda tylko z ta wiazka lub komputerem walnietym
Witam, pewnie masz selektywne otwieranie, trzeba podpiąć pod komputer i przekodować.Ξ
czyli komputer wykryje taki błąd ??
Pierwsze komputer i sprawdzenie czy moje przypuszczenia są prawdziwe. Klapka od obiegu wew. Jest za schowkiem nad dmuchawa po prawej stronie. Co do klapy temp. Jest nad nogami kierowcy.
Masz dwa wyjścia kolego zamontować katalizator lub zastosować emulator 2 sondy lambda. Znajdziesz na allegro jest to metalowa tulejka która odsuwa drugą sondę od spalin i sugeruje dla komputera że katalizator działa...
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem tego autka, niestety instrukcja obsługi nie jest po polsku Skoda Fabia sprowadzana z Niemiec. Mógłby ktoś podesłać skan takowej po polsku? Konkretnie chodzi mi o rozdział gdzie opisany jest komputer pokładowy, jego funkcje itp.
programatorem z pamięci jeśli to simens to możliwe że ma go w spisie io terminal ,ale nie sądzę żebyś zapłacił tyle za sprzęt aby go użyć kilka razy. Możesz jedynie rozebrać komputer odlutować i przeczytać eeprom . Do tego wystarczy np pony prog którego możesz zbudować samodzielnie.
Właśnie uderzenie jest tylko na zderzaku na pompie nie ma śladu możliwe że komputer by zablokował po wystrzale poduszek ?
Czy udało się odnaleźć przyczynę tych podwyższonych obrotów ? Mam rapida z tym samym silnikiem i identyczne objawy. Na biegu jałowym obroty 1200. Akumulator nowy, ładowanie ok. Po podłączeniu do komputera żadnych błędów. Już mi ręce opadają... Pozdrawiam
grzałkę podpinasz pod komputer silnika, ale trzeba doprogramować mu funkcje jej obsługi. Oryginalnie występowało to na kraje skandynawskie. Serwis skody powinien Ci to ogarnąć.
Przejedź się z podpiętym komputerem i zobacz na odczyty prędkości kół
Jak podłączysz komputer to się dowiesz
nie płaćcie mu za podłączenie pod komputer jeśli nie usunie uszkodzenia Podłączenie komputera i kasowanie błędów a diagnostyka i usunięcie to dwie różne usługi. Cenowo także. A swoją drogą gratuluję usunięcia usterki :)
A to spalanie to wynik z komputera czy rzeczywiste zużycie?
Pod komputerem wtrysku jest szybkozłączka, pewnie sie rozłączyla.
Glupio mi pytac,ale co to ta pietnastka? Wiem,ze maz sprawdzal te kable. Elektryk ponoc podlaczyl inny komputer i nic.
Mam Skodę Fabie 2001 rok od pewnego czasu żle pokazuję termometr temp.zewnętrzną zawyża o 2-5 stopni .gdzie umieszczony jest czujnik od termometru ?,czy można go sprawdzić miernikiem ? czy z tego czujnika pobierana jest informacja także do komputera sterującego ?
Do swoich komputerów też tak z klockiem drewnianym? Blokada rozrządu od czego? Pomyśl zanim zapytasz - w którą stronę obraca się wał? A gwint napewno potraktowany klejem anaerobowym.
starego sterownika brak mam tylko ten zakupiony
zapaliła mi się kontrolka check, jak mogę w skoda fabia 1.2 sprawdzić kod usterki na tym wew. komputerze w samochodzie? i czy mogę jeździć z palącą się tą kontrolką. proszę o pomoc.
Trzeba prawidłowo wyregulowac instalację LPG
Komputer zostal zresetowany. Nie wykryto zadnej usterki. Problem zniknal.
Tak mechanik czytał te błędy i mówił ze ta cewka koniecznie do wymiany a pozostale czujniki mu sie nie podobaly to wymienil je czyscił ten zawór bo czyms zachodzil . Tylko ze jak bylem drugi raz to podpial pod komputer i żadnych bledów nie pokazywal komputer .
Po zatankowaniu zasięg rósł zamiast maleć Będzie rósł jak będziesz jechał oszczędniej (wtedy śednie też maleje), jak depniesz to zasięg automatycznie zacznie maleć bo średnie idzie w górę. Kłania się instrukcja obsługi i zrozumienie zasad interpretacji komputera pokładowego.
Dwie opcje pompa siada lub czujnik skrętu kół. Najlepiej zdiagnozować komputerem i będziesz miał odpowiedz.
W mojej Skodzie Fabii 2004r zapaliła się kontrolka EPC, okazało się, że to czujnik świateł hamowania, czujnik wymieniłem, światła działają ale kontrolka EPC nadal się świeci. Jeśli naprawione w edc to sama kontrolka zgaśnie, więć szukaj co jeszcze zepsute. Proponuje podłączyć pod normalny komputer diagnostyczny.
nie pierwsze pomiary +5 masa_2 masa_3, wszystko podpięte. po odpięciu akumulatora wyszło mi że jest zwarcie 2 i 3 pinie (nie wiem jak z numeracją) wystarczy wyjąć jedną wtyczkę z komputera zwarcia nie ma .
Co 5 lat lub tu masz zalecenia file:///C:/Users/komputer/AppData/Local/...
czy jest możiwość spradzenia sondy bez podłączania do komputera. na komputerze praca sondy wyszła ok
Po podłączeniu pod komputer wyświetla: 16555 błąd P0171
te silniki sa czułe i czesto padały cewki,ale warto podłaczyc sie gdzies pod komputer i sprawdzi błedy wada ich tez było przestawianie sie rozrzadu,ale przy takich objawach co napisałes stawiam na swiece lub własnie cwka.
Udało mi się zdjąć to gumę i okazało się że dwa przewody od białej kostki były urwane i dwa popękane i w brązowej kostce jeden popękany po zlutowaniu ich drzwi działają zamykają się i czerwona dioda znowu zaczęła migać . Dziękuje
Jak w temacie, Fabia 1.4 16v 101km, benzynka, rok auta 2003. Autko zgasło i już nie odpala. Nie słychać pompy paliwa. w blokach brak obrotów wału. Potrzebna pinologia zasilań i mas sterownika silnika. Autko generuje błędy które są kasowalne, ale po próbie odpalania na nowo świecą. Załączam fotkę błędów. Wiązka wygląda ok (od grodzi do silnika - przechodzi...
a na komputerze ty był z tym ?
Witam. U niego w aucie radio może nie żądać kodu po odpięciu zasilania. Bodaj że za sprawą funkcji komfort komputer pamięta radio które fabrycznie było montowane ( jak coś źle napisałem to prosze mnie poprawić ). Generalnie radio jest kodowane, gdy założyć je poza "swoim" autem na pewno poprosi o kod.
Dzień dobry Koledzy nie chcę zakładać nowego wątku. Czujnik Skody o nr 8Z0820535 działa, ale pokazuje zaniżoną temperaturę. Jaka powinna być jego rezystancja przy danej temperaturze? Czy ktoś dysponuje charakterystyką? Przy temperaturze ok. 12 stopni czujnik pokazuje ok. 5stopni. Piszę o temperaturze wyświetlanej przez komputer pokładowy. Pacjent to...
Tak samo miałem pod komputerem diagnostycznym i tam jakis moduł się pokazywał
niestety żona nie potrafiła mi nic więcej powiedzieć. Jutro zabieram jej samochód, będę nim jeździł i zobaczę czy coś się pokaże. Z mechanikiem byłem umówiony na czwartek i przy okazji zobaczymy czy komputer coś pokaże.
fabia komputer fabia komputer pokładowy komputer skoda fabia
zasilanie brązowy zapalona kontrolka scania katalog kodów
elektryk kombajn podłącznie awaryjne budynku
Najlepszy dozymetr do zastosowań domowych - Radex, Soeks, GQ, Ecotest Drukarka HP MFP178 - cienie na wydrukach, powielanie treści