pokasuj bledy w AIR BAGU I WSPOMAGANIU
Pomoc do kasowania inspekcji w markach ze stajni VW
Pojedz na komputer i odczytaj błędy
Po angielsku tego programu nie ma bo tłumaczenie tragedia.
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
podłącz komputer i sprawdź dane rzeczywiste coś powiedzą
Szyby elektryczne są w module komfortu. Potrzebujesz porządnej diagnozy. Masz chociaż wydruk tej diagnozy z serwisu?
ENGINE 01-> LOGIN 11-> kod 11463
Dziękuję bardzo za pomoc pojade podpiąć pod dobry komputer.
Na zegary jak najbardziej a wspomaganiem to po prostu komputer wyłącza maglownicę. Sprawdź regulator ;)
Trzeba sprawdzić czy nie ma nieszczelności i komputerem wartości nie tylko kody błędów koniecznie masy powietrza
Czy w skodzie fabia można samodzielnie wymienić cewkę na zapłonie nie ustawiając następnie jej pracy z komputerem?
A skąd masz informację że wiązkę trzeba podłączyć do "zegarów", co to znaczy komputer włączyłem ?
Pytam jeszcze raz czy razem z silnikiem kupiłeś wiązke i komputer z wtyczkami?
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
Może być coś z czujnikiem położenia pedału przyspieszenia. Pewne usterki w autach są niewykrywalne przez komputery.
Mam problem z robiłem w Fabii 1.4 MPI. Mianowicie, brak komunikacji z komputerem i nie mogę zdiagnozować usterki, a usterka wygląda tak - silnik pracuje w trybie awaryjnym, świeci EPC. Kiedy jest upał, to pracuje normalnie, bez żadnych kontrolek i objawów, do momentu ochłodzenia. Po kilku kilometrach znowu tryb awaryjny. Który czujnik jest tak wrażliwy...
Auto nie było podpinane jeszcze pod komputer.
Mam mały problem z montażem elektrycznych szyb w Fabii Fresh 1.4 MPI. Kupiłem oryginalne siłowniki do Fabii, jednak działają tylko przez 10 minut od podania zasilania. Prawdopodobną przyczyną tego jest brak komputera komfortu w mojej Fabii. Czy siłowniki elektrycznych szyb mogą prawidłowo działać bez komputera komfortu i jak to zrobić? Z góry dziękuję...
Możliwe że sterownik. 😀 Czyli jak wystrzelą poduszki to wymieniamy? -poduszki -pasy -to co wrzuciłem czyli jak kolega mnie poprawił sterownik -i trzeba wymienić ten sensor po siedzeniem? I jeszcze jedno pytanie czy trzeba skasować błąd komputerem?
Witam sprawdzałem miernikiem prądu wtyczkę żółta i jest prąd lecz nie mogę się połączyć z komputerem
W tym przypadku należałoby podpiąć samochód pod komputer i zaprogramować nowy kluczyk.
Wszystko sprawdziłem i jest OK a czy podpięcie komputera coś wykaże co do przedstawionej sytuacji?
Problemem byl uszkodzony komputer lpg.
Problemem był przerwany kabel na podszybiu .
Zmienić mechanika.
Spróbuj dokonać resetu komputera.
Naładuj dobrze akumulator. Dobrze by było żebyś go wymontował z samochodu i sprawdził poziom elektrolitu. Jeżeli widać płytki uzupełnij wodą destylowaną. Spotkałem już się z problemem w fabii (nie wiem jaki modeli jaki był silnik) ale wystarczyło odłączyć kleme z akumulatora na ok 5-10 minut, w tym czasie zresetował się komputer i auto odpaliło. Więc...
Wyłącznik zespolony szwankuje.
A jak faluje albo krzywo chodzi to jak parametry wyglądają ?
Nie, poprosiłam tylko o podłączenie pod komputer.
WŁAŚNIE,ŻE ON TEŻ ZDZIWIONY BYŁ,BO MU KOMPUTER NIE POKAZAŁ.
Diagnostyka na komputerze powinna wyjaśnić .
Jak auto jest roczne to juz ręcznie sie nie da :cry: Ja mam 4 letnie i sie da. :-) no chyba, ze w nowych skodach cos zamieszali. :D Dodano po 2 chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365). A tak przy okazji...
Dzien Dobry. Mam taki problem od wczoraj-nie mogę wyłączyć silnika nadmienię, że kluczyk ze stacyjki jest już wyciagniety, światła odcina, radio również, natomiast zapłon pracuje. Ktoś ma jakąś teorie, stacyjka komputer? Skoda Fabia 1.4 TDI 2008 (chyba) Pozdrawiam Maciej
Na stronie Skody są instrukcje do wszystkich modeli.
Kolega borykał sie ostatnio z bardzo podobnymi problemami i dopiero podmiana przepływomierza na sprawny pomogła. Samochód potrafił spalić bak paliwa na dystansie około 300 km, a komputer pokazywał problemy z sondą - nic na temat przeplywki :-)
Trzeba prawidłowo wyregulowac instalację LPG
Udało się usterkę naprawić? U mnie również zostaje już chyba tylko sprawdzenie komputera.
Mam problem z odpaleniem silnika. Po długim kręceniu za trzecim razem odpala. Porblem pojawia się nie reguralnie, nie ma wpływu temperatura. Był sprawdazny komputerem, nie wykryto żadnych błędów. Proszę o pomoc!
a moze lepiej przeprogramowac komputer przeciez fabia idzie na szweda i tam no problem jest to fabrycznie zrobione
No ok tyle ze w Felicji nie montowali silnikow 1.4, chyba ze zrobil swap na 1.4 OHV z Fabii?
A powiesz mi jak go sprawdzić? Czy sprawdzenie pod komputerem czy mechanicznie
Jak wspomniałem należy zrobić test wskaźników ,będzie widać czy wskaźnik działa prawidłowo,czy się nie zacina ,wychyla się płynnie , można porównać stan paliwa na wskaźniku i komputerze.
Jutro podjadę do mechanika na komputer i sprawdzę
W takim razie stawiam na wiązkę elektryczną przechodzącą przez zawias drzwi w przelotce gumowej. Często wielokrotność zamknięć i otworzeń powoduje brak styku w komunikacji przewodów...
Problem rozwiązany, wystarczyło odłączyć wtyczkę zaworu EGR uruchomić silnik i później znów ją podłączyć. To musiał być jakiś błąd w komputerze, "zablokował się"
zapaliła mi się kontrolka check, jak mogę w skoda fabia 1.2 sprawdzić kod usterki na tym wew. komputerze w samochodzie? i czy mogę jeździć z palącą się tą kontrolką. proszę o pomoc.
programatorem z pamięci jeśli to simens to możliwe że ma go w spisie io terminal ,ale nie sądzę żebyś zapłacił tyle za sprzęt aby go użyć kilka razy. Możesz jedynie rozebrać komputer odlutować i przeczytać eeprom . Do tego wystarczy np pony prog którego możesz zbudować samodzielnie.
Może być to np problem z licznikiem. Odczytywałeś błędy? Problem występuje tylko na jednym kluczyku? Oczywiście da się wywalić immo z komputera silnika.
grzałkę podpinasz pod komputer silnika, ale trzeba doprogramować mu funkcje jej obsługi. Oryginalnie występowało to na kraje skandynawskie. Serwis skody powinien Ci to ogarnąć.
nie płaćcie mu za podłączenie pod komputer jeśli nie usunie uszkodzenia Podłączenie komputera i kasowanie błędów a diagnostyka i usunięcie to dwie różne usługi. Cenowo także. A swoją drogą gratuluję usunięcia usterki :)
to mam zgryz , klient nie chce odciecia rozrusznika bo mu juz raz odjechali to skodzino - dlatego też szukam innego rozsądnego punktu zaczepienia - a ew. jekies elektrozawory na paliwie , odciecie sterowania ? może ktoś juz z czym takim w skodzie główkował tylko tak aby nie narobić błędów w komputerze.
Do swoich komputerów też tak z klockiem drewnianym? Blokada rozrządu od czego? Pomyśl zanim zapytasz - w którą stronę obraca się wał? A gwint napewno potraktowany klejem anaerobowym.
Wymieniłem sondę oraz czujnik położenia wałka rozrządu, nic to nie dało . Dalej pojawiają się błędy od sondy że element grzewczy nie działa, sprawdziłem bezpieczniki od sondy jest dobry. Napięcie ładowania na Aku jest na wolnych obrotach od 13.7 do 13.9 V . Akumulator nowy ma 2 miesiące Wymienię jeszcze czujnik obrotów wału, może komputer źle przetłumaczył...
Udało mi się zdjąć to gumę i okazało się że dwa przewody od białej kostki były urwane i dwa popękane i w brązowej kostce jeden popękany po zlutowaniu ich drzwi działają zamykają się i czerwona dioda znowu zaczęła migać . Dziękuje
Niestety nie mam komputera żeby się poodłączyć
Wpisz w google VAG i ... powodzenia w wyborze!
Na innym forum znalazłem taki wpis "po przywróceniu masy z kompa auto chodzi jak nowe. i taka może być zaqadkowa taka stara skodzina. ", problem dotyczył nierównej pracy silnika. Jest w ogóle coś takiego jaj masa komputera?
Podłączałeś pod komputer? (zwłaszcza licznik)
Czy udało się odnaleźć przyczynę tych podwyższonych obrotów ? Mam rapida z tym samym silnikiem i identyczne objawy. Na biegu jałowym obroty 1200. Akumulator nowy, ładowanie ok. Po podłączeniu do komputera żadnych błędów. Już mi ręce opadają... Pozdrawiam
Za dwie trzy "paczki" można kupić następny komputer do testowania...
Tak świeci się kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem, kodowanie jest zrobione. Samochód tak jakby nie czytał tej pompy ze ona tam jest. Wymieniałem tydzień temu to samo w Fabii i nawet komputera nie musiałem podłączać sama zgasła kontrolka i działało normalnie.
a nie wiecie czy by pasował komputer z fabii co miała 68KM do fabi co ma 60KM czy bedzie jakas roznica w mocy itp. bo cała reszta silnika i podzespołów jest ta sama
Możliwe że jest uszkodzona wiązka idąca obok podszybia, czy pompe komputerem idzie wysterować?
Właśnie uderzenie jest tylko na zderzaku na pompie nie ma śladu możliwe że komputer by zablokował po wystrzale poduszek ?
Przejedź się z podpiętym komputerem i zobacz na odczyty prędkości kół
Pod komputerem wtrysku jest szybkozłączka, pewnie sie rozłączyla.
czyli komputer wykryje taki błąd ??
Z ciekawości odpiąłem kostkę od pompki paliwa nie gasząc auta, samochód dalej chodzi, gdy go zgasiłem samochód kręci ale nie odpala, Odłączyłeś tę kostkę bezpośrednio od pompy❓ jeśli tak to silnik chodzi z przyzwyczajenia bez paliwa❓😁 Jeśli nie na pompce to musiałeś pomylić kostki innego wytłumaczenia nie ma. Jak przekręcisz kluczyk słyszysz pompkę...
czy powodem tego szarpania może być zużyty łańcuch rozrządu???? Szarpanie nie występuje cały czas, wtedy gdy występuje szarpanie zauważyłem że wzrasta również zużycie paliwa (komputer).
te silniki sa czułe i czesto padały cewki,ale warto podłaczyc sie gdzies pod komputer i sprawdzi błedy wada ich tez było przestawianie sie rozrzadu,ale przy takich objawach co napisałes stawiam na swiece lub własnie cwka.
Witam. Mógłby ktoś przybliżyć mi o którą wiązkę kablową chodzi? Czy to ta w której idą 3 przewody z pompy do maglownicy, czy też ta która jest między pompą a komputerem.
Masz dwa wyjścia kolego zamontować katalizator lub zastosować emulator 2 sondy lambda. Znajdziesz na allegro jest to metalowa tulejka która odsuwa drugą sondę od spalin i sugeruje dla komputera że katalizator działa...
Witam, pewnie masz selektywne otwieranie, trzeba podpiąć pod komputer i przekodować.Ξ
Sorki.A reset komputera był robiony?
Nie wiem jak się zachowuje kanał 60 w blokach pomiarowych, ale pozycję przepustnicy masz w kanale 0 (surową) i 3 (przetworzoną). Po prostu naciskaj i zwalniaj pedał gazu, obserwując jak zmienia się wartość widziana przez komputer.
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera
tak wlasnie było robione i sa dwie opcje albo uszkodzona wiazka albo uszkodzony komputer tak mowi elektryk
Komputer zostal zresetowany. Nie wykryto zadnej usterki. Problem zniknal.
Porządna diagnostyka i porządni fachowcy i auto będzie naprawione.
Jak podłączysz komputer to się dowiesz
starego sterownika brak mam tylko ten zakupiony
A to spalanie to wynik z komputera czy rzeczywiste zużycie?
Witam. To mój pierwszy post. Wracałem dzisiaj z pracy pogoda deszcz i śnieg, jechałem na światłach mijania. Nie wiem co sie stało ale zapaliła mi się kontrolka świateł drogowych, nawet jak zgaszę światła i silnik, zapalę ponownie światła mijania to pali mi się kontrolka od świat drogowych. Włączę i wyłączę świtał drogowe i dalej kontrolka nie gaśnie....
dodam też, że podczas podłączenia komputera nagle przestały się komunikować, a przed tą awarią normalnie się łączył z pojazdem
Tak samo miałem pod komputerem diagnostycznym i tam jakis moduł się pokazywał
Co 5 lat lub tu masz zalecenia file:///C:/Users/komputer/AppData/Local/...
Dwie opcje pompa siada lub czujnik skrętu kół. Najlepiej zdiagnozować komputerem i będziesz miał odpowiedz.
Glupio mi pytac,ale co to ta pietnastka? Wiem,ze maz sprawdzal te kable. Elektryk ponoc podlaczyl inny komputer i nic.
Czasem uszkodzenie sondy lambda może to powodowac zaryzykowac i wymienic sonde oczywiście tą przed katalizatorem.Ale najlepiej jest to sprawdzi na oscyloskopie sam tak robie jesli występuje podejżenie sondy. Na przebiegu można wszystko zaobserwowac jeśli ktoś sie zna no i sprawdzic grzałkę sondy .Moim zdanie skupiłbym się na tym niż z zasilaniem paliwa...
Ale czy wtedy nie powinien pokazywać się jakiś błąd Z tego co wiem był podpinany pod komputer i nic takiego się nie pokazało
Mój kabel OBD II to ten https://archiwum.allegro.pl/oferta/skoda... Wersja software czego? Dodano po 40 VCDS lite... Ten sam komunikat. Tylko ten test mam wykonać gdy kabel będzie podłączony do samochodu czy tylko do komputera
Pierwsze komputer i sprawdzenie czy moje przypuszczenia są prawdziwe. Klapka od obiegu wew. Jest za schowkiem nad dmuchawa po prawej stronie. Co do klapy temp. Jest nad nogami kierowcy.
Po podłączeniu pod komputer wyświetla: 16555 błąd P0171
Co do lampki to się nie załącza a według komputera ma zamknięte drzwi nawet jak są otwarte. Zajrzeć pod tapicerkę.
a na komputerze ty był z tym ?
czy jest możiwość spradzenia sondy bez podłączania do komputera. na komputerze praca sondy wyszła ok
moduły sa w drzwiach i komfort pod nogami kierowcy , ale na poczatek podepnij autko pod komputer i odczytaj błedy z modułów
komputer fabia komputer pokładowy fabia reset komputer fabia
subwoofer logitech przelacznik swiatla wymiana sterownika pompy
reset tuszu canon moment dokrecania pokrywy zaworów
Przycisk ustawień radia Renault Trafic II - gdzie kupić? Jak odłączyć pętlę na centrali Shea K?