Jedyny sposób to 01->10->kanał 00 i jak tester zapyta czy wymazac wartości wyuczone potwierdzić tak.
Trzeba by podejrzeć np VCDSem jaką temp widzi komputer silnika.
A widziałeś gdzieś po drodze to co podałem w linku ? a może masz taki http://allegro.pl/rezystor-opornik-dmuch... ? Z klapą jest problem po pierwsze wciąż nie wiem jak jest sterowana jezeli z panelu sterowania nie wychodzą zadne linki to znaczy ze jest sterowana elektrycznie i albo jest zablokowana wewnątrz skrzynki...
W większości 1.9 na gorącym problem odpalania jest rozrusznik lub akumulator Dużo ludzi jeździ na zmianę w sterowniku obniżenie obrotów do rozruchu co komputer wymaga
Oczywiście że da. Do komputera potrzebny jest licznik z funkcją MFA oraz manetka pod kierownicę, tzw. pająk. Grzanie lusterek również można dodać na dwa sposoby. 1 - zastosowanie uniwersalnych mat grzewczych. 2 - wymiana lusterek na elektryczne co wiąże się z wymianą wiązki i odpowiednich modułach w drzwiach + kodowanie w module komfortu.
manetki mam zamontowane vcds zmieniłem w zegarze konfiguracje i na razie cisza , czy muszę dodatkową wiązkę pocisnąć od manetki do licznika ? Montowałeś manetki i nie sprawdziłeś czy są odpowiednie konektory w złączu pająka? Ibizy niestety projektował księgowy i zazwyczaj wszelkie dodatkowe instalacje trzeba kłaść od podstaw.
Podłącz sobie pod komputer i zobacz błędy.
Jak na nowej baterii nie mruga dioda to pilot zepsuty. Znajdź model i kup używany/nowy pilot (wystarczy sama płytka). Potem jak masz dwa kluczyki to można dodać nowy pilot bez użycia komputera.
Kilka tyg temu wyświetliła mi się żółta kontrolka od poduszki powietrznej, pojechałem do mechanika, lecz nie mógł się podłączyć pod komputer. I dalej świeci?
A po co chcesz wymieniać "softa w komputerze"?
Jak poradzisz sobie z wymianą to bez. W tym modelu zbiornik wyrównawczy nie ma czujnika braku płynu chłodniczego. Jeśli auto się nie przegrzewa to awarii uległ czujnik temperatury. Podpięcie pod komputer powinno potwierdzić diagnozę.
Uszkodzone mikro włączniki w zamku drzwi. Zacznij od podpięcia pod komputer w celu odczytania błędów.
Pewnie chodzi o sterownik klimatyzacji. http://obrazki.elektroda.pl/2248485100_1...
Auto nie było podłączane pod komputer.
Trzeba sprawdzić czy kontrolka jest sprawna i czy dociera do niej zasilanie. Tam powinny być chyba jeszcze żarówki w kontrolkach. Co do poduszki to trzeba podpiąć się komputerem i zrobić diagnozę sterownika poduszek.
To oczywiste ze trzeba naładować problem w tym ze nie działa po naładowaniu ani radio ani komputer.
Błędy w komputerze?
Znajomy serwisant nie wiedział który to bezpiecznik.
Jak powyżej podpięcie do komputera
Po wymianie sterownika w tym modelu wystarczy dopasowanie do immo. Wchodzisz w zestaw wskaźników (17), dopasowanie (10) i wpisujesz 00, potwierdzasz i gotowe. Żadnych pinów nie potrzeba.Jakby co mam do tego silnika sterownik z nowszym softem z końcówką AJ
Dzisiaj dostalem drugi komputer od takiego silnika. Byl on dosyc dlugo wyciagniety z auta wiec ten kondensator powinien juz sie rozladowac. Jest sens podmienic komputery??
Kafelek od komputera
Witam, napisales abym zagescil ruchy,ale nie bardzo wiem o co chodzi, jak to zrobic??O ktory czujnik temperatury chodzi?Jak wyglada przeplywomierz??Czy to to urzadzenie wtryskujace od gory paliwo podlaczonedo komputera??
Złóż coś takiego, bez żadnych problemów działa mi to z każdym autem z grupy VW
Nic nie widać. Podłącz vcds , zrob testy, ewentualnie jest błąd albo wykodowane są te czynności ze sterownika
Że jest zapisany błąd w pamięci sterownika klimatyzacji, krótko mówiąc: trzeba podłączyć do komputera.
Nr komputera ?
Spróbuj przez dwukrotne klikniecie przycisku CD ( jak w myszce komputera).
Sprawa rozwiązana - nie łączy kostka wchodząca do komputera.
Czy w prawej manetce jest przełącznik od wskazań mfa ? Jak nie to będzie tylko temperatura.
V.A.S. + plyta flaschowa, lub magik od komputerów
Witam, od niedawna posiadam Seata, mam problem z komputerem pokładowym. Czasem pokazuje spalanie 50 l/km, restart nic nie pomógł ponadto podczas pracy silnika nie chce pokazywać mi nic oprócz temperatury. Mechanik sprawdził błędy ale podobno jest w porządku. Macie pomysł co mogło się uszkodzić? https://obrazki.elektroda.pl/2176131000_...
Jak najbardziej przydała by się dobra lupa lub mikroskop do komputera.
w immo.
Instalacja Lovato stag2-L nie ma w niej komputera....
Po co ci komputer do gazu? Pozdrawiam
Witam mam pytanie bede wyjmowal akumulator zeby podladowac przed zima, i zastanawiam sie czy pozniej nie bede mial problemow z komputerem.... Seat ibiza 1.4 numer silnika APQ.... POZDRAWIAM......
Kupiłem nowy ECU, z adaptacją nie było problemów, ale problem pojawia sie nadal, kasowanie błędu nic nie daje, vag poprawnie pokazuje w procentach wartość pedału gazu. Dodano po 3 Problem rozwiazany. Winnym byl przerwany przewód przy komputerze.
Gdzie znajduje się immobilajzer w aucie seat ibiza 1998 rok ? (jest to ibiza 6k) Szukalem za zegarami jak w wersji 6k2 ale nie ma, nie widze go tez kolo bezpiecznikow ani w okolicach komputera na podszybiu.
wypalone styki przekaźnika zasilania bardzo często są spotykane w tym pojeździe.
I tu sie kolego mylisz :) wiele rzeczy naprawie Ci siedzac w fotelu, a poza tym nikt tu nie mowi o naprawie, a o diagnozie zeby nie kupowac niepotrzebnie czesci, ktore mam nadzieje na podstawie wlasnych doswiadczen pomozecie mi wyeliminowac. Szczeze mowiac nie moge sie przekonac co do tego cisnienia paliwa. Skupiam sie bardziej na cewce, czy jej uszkodzenie...
Tzn normalnie komputer Dodano po 19 I wstawić wyniki komputera??
Szukam, kostka martwa nie ma napięcia czyli gdzieś dalej.. PS. Rozebrałem podszybie wszystko w plesni rozebrać wiązka i szukać? PIN 14 chodzi o tą kostkę która wchodzi do komputera tak??
ale pakiety lecą i przy próbie odczytu np. błędów zwiech całego komputera
Przeze mnie nie, ale poprzednio to nie wiem :) Możliwe, że był "wyszykowany"do sprzedaży ;) to może być przyczyną?
Impulsy zpłonowe, czy to to samo co sygnał masy z komputera ?
To załatw schemat wtyczki od kompa i sprawdź, czy są do niego wszystkie plusy i masa. Jak jest to podmień komputer.
no moja tez full tylko skórki nie ma...a ten schowek po lewej stronie tez masz tak trochę wystający , ten co sie wyjmuje aby podpiąć komputer
Podłączony pod komputer i wyładowania błąd....
jak ciągle wyrzuca błąd czujnika (nawet po wymianie ) to sprawdz kabelki czujnik-komputer
Pytanie jak wartość z przepływomierza bo bez przekroczenia pewnej granice dawka paliwa jest obcinana i turbo nie ma spalin by się rozpędzić. Sprawdź czy z odłaczonym przepływomierzem jest lepiej. Choć najlepiej komp i przegląd wartości widzianych przez komputer
Czym jest ten VAG? Chodzi o komputer serwisowy?
probowka przez minusa dokladaj do srodkowego pina w kostce co przychodzi do czujnika polezenia walu czy tez halla powinna byc istra slychac pompke w baki i klikanie wtryskiwacza jesli nie ma iskry a jest reszto to albo kable albo cewka
-srednie spalanie -aktualne spalanie -ilosc przejechanych km -srednia predkosc i chyba -czas jazdy
A75 jest w liczniku. A11-I Wielofunkcyjny komputer sterujący 1. Raczej pod deską.
W sumie z samochodem pojechałem do Elektryka. Bo żadne działania nie przyniosły efektu. Elektryk wkodował immo z komputera i Ibiza śmiga jak dawniej. Dzięki wszystkim za Pomoc.
skasuj błąd poduszek komputerem i po ptokach .
Do zamknięcia, 1. Był przecięty stały plus 2. Komputer nie ma takiej funkcji
Witam niech ktos mi powie w jakies sekwencji trzeba przekrecac kluczyk od stacyjki zeby wejsc w tryb serwisowy (aby zobaczec bledy komputera) Seat ibiza 1999 1,4
Podłącz pod komputer i sprawdź.
no właśnie nie kręci żwawo a komputer błędów nie pokazuje
Witam bylem dzis znow u mechanika w sprawie falujacych obrotow,po pierwszym podlaczeniu ztwierdzil ze sonda lambda padla bo nie zmieniala napiecie i wykres byl martwy,zakupilem nowa sade lambda na allegro,ale znow to samo napiecie na lambda jest 0,86v i sie nie zmieni... Co gorsze po odlaczeniu sady lambda na komputerze pokazuje 0,4v skad jest te napiecie...
Witam orientuje się ktoś jak w Seacie Ibizie 2 ustawić te stopnie co są zaznaczone na zdjęciu ? Jak je włączyć ponieważ u mnie w radiu w tym miejscu są 3 kreski ( --- ) i nie mam pojęcia jak to włączyć? https://obrazki.elektroda.pl/6298912500_...
Jakieś parametry rzeczywiste sprawdzałeś? Czyli podłączyłeś pod komputer i sprawdzałeś?
tam masz pasek mogło ale by było słychac metaliczny stukot bądź silnik by się nie obracał a jak tylko o zęba to by próbował odpalić bądź odpalił ino nie miał mocy sprawdź kod błędu na komputerze
Wyczyść przepustnice a póżniej jedź na komputer zresetowac adaptacje
Witam mam Seata Ibizę 1.5 (System porsche) 91r. Mam takie pytanie może ktoś wie jak sprawdzić miernikiem uniwersalnym czujnik położenia przepustnicy, samą przepustnicę i czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, ponieważ od pewnego czasu auto zaczęło mi bardzo dużo palić paliwa i podejrzewam że któryś z tych czujników padł i wysyła złe dane do komputera.
Podłącz komputer najlepiej vcds i zrób pełen skan.
Jak padła jedna to poleci i reszta ;) Oglądnąć silnik, odczynić uroki i podpiąć komputer. Na ślepo możesz połowe auta zmienić i dalej to samo będzie. Pozdrawiam ;)
że to właśnie to powodowało te gaśnięcia (takie błędy pokazywał komputer), bo już nie mam innych pomysłów. Ten błąd czujnika komputer pokazuje zawsze.P
Witam..zauważyłem że w mojej Ibi przy odpalaniu migają wszystkie ikony na climaronicu..po ustawieniu na klime poniżej 18 stopni słychać takie syczenie a z kratek nie leci zimne powietrze tylko chłodne.. Czy kontrolka diagnostyki silnika może być połączona z tym...po ustawieniu temp. na 27 stopni zgasła.. Czy ktoś pomoże...czy od razu podłączyć pod komputer??
Wszystkie potrzebne sygnały, poza wtryskiem oczywiście są dostępne we wtyczce radia
Był podpięty pod komputer i nie ma żadnych błędów ani nic ;/
No to kombinuj, ale bez komputera będzie cięzko
winny był termostat ale nie tylko...po wymianie termostatu i wyregulowaniu samochodu na komputerze problem znikł...
tak dokładnie nie pracuje, objawy są takie jakby zapłon był odcięty, no ale jak pisalem na wstępie spec zdejmowal immobilajzer, wyczytałem na google ze może to być stacyjka zepsuta, ze na rozruchu odcina zapłon, i musze to prawdzic jeszcze. Czy to tez moze byc wina komputera ?
Zaswieca sie bo uklad hamulcowy wedlug komputera jest niesprawny
kolego poradziłem sobie, mam odczytany wsad z dobrego sterownika i po w graniu do mojego wszystko ok. Podeśle ci wieczorem bo teraz nie mam dostępu do swojego komputera.
Mam Seat Ibiza 1.9 TDI (90 KM). Czy po wymianie paska rozrządu i napinaczy trzeba podpinać komputer i cos przestawiać ?
Prawdopodobnie ustawione jest zbyt duże wzmocnienie wejścia w komputerze. Spróbuj przyciszyć wejście liniowe w mikserze systemowym.
musiał byś podpiąć się komputerem do auta i sprawdzić jaki błąd pojawia się w module deski lub ABS
Jest iskra? Jest sprawna pompa paliwa? Ciśnienie paliwa?
w tym modelu o błędach silnika informuje kontrolka świeć żarowych (normalnie zapala się przed odpalenie i gaśnie jak się świeci podczas pracy silnika to jest błąd). Trzeba podpiąć tester albo komputer i sprawdzić co mu się nie podoba najlepiej odpisz sobie kod błędu.
Dwa auta podłączyłem pod to . Przy zafirze pokazało że czujnik tlenu.. czyli sonda..to samo pokazywał komputer pierwsza sonda
samochód został podpięty pod komputer i nie ma żadnych bledow. Więc jak sam widzisz, wyczerpałeś możliwości samodzielnej naprawy. Wątek zamykam, a auto do warsztatu.
podaj nr pinu do ktorego dochodzi
Czy jest możliwość sprawdzenia tego czy aby na pewno wirowania jest immobiliser. Czy da się np za pomocą komputera wykluczyć immobiliser i spróbować odpalić?
Podepnij pod komputer i się wyjaśni.
Komputer pokazuje: "czujnik temperatury"
Jak w temacie po przekręceniu kluczyka brak kontrolek silnik odpala i gasnie od razu. Szybciej był problem ze pompa abs chodziła po zgaszeniu samochodu. Po podłączeniu vaga pokazuje kod bledu 49493 i nie da się go skasować. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone. Co może być przyczyną? Przekaźnik czy komputer zgłupiał
Więc trzeba to zrobic,i już.
Wiem jak sie wyciagnie bezpiecznik to przestaje grac ale jak mam byciagniety to mi nic nie dziala klima dmuchawa temperatura komputer itd..
Mam taki problemik z Seatem Ibizą, rok 96' silnik 1.9 TDI, (1Z ten sam co w VW) Załączam zapłon i kontrolka świec świeci cały czas dopóki nie uruchomię silnika, wtedy gaśnie. Podobnie wygląda sprawa zasilania na świecach: włączony zapłon-zasilanie jest cały czas, napięcie zostaje odłączone po uruchomieniu silnika. Co może byc przyczyną takiego zachowania?...
To, że świece cały czas grzeją wskazuje na błąd / uszkodzenie sterownika. Radziłbym podjechać na VAG (komputer) i zczytać błędy.
Chyba tak bo od niedzieli problem nie występuje, a wtedy zresetowałem komputer i skorygowałem mapę gazu
Witam . Podłącz komputer, to wyjdzie jaka przyczyna.Prawdopodobnie łapło błąd z braku zasilania.
To może być: -rozciągnięty łańcuch i problem z synchronizacją rozrządu -pompa paliwa, zbyt niskie ciśnienie -stare świece -czujnik temperatury, psują sie tak, że sterownik cały czas "widzi" 70°C i daje zbyt małą dawkę na rozruch zimnego silnika Jak widzisz możliwości jest sporo i ciężko wyrokować bez podłączenia komputera diagnostycznego
Przepraszam z rozpędu nie zwróciłem uwagi :) zwracam honory :D Czyli mam wymieniać komputer w aucie?
sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. Nierówna komprecja. Bardzo czeste w tych silnikach. Jak zawsz do tej pory przyczyną nierównej kompresji były zwory, pęknięte uszczerbione, lub wypalone. Z doświadczenia głowica do remontu, ale jeszcze sprawdź kompresje po próbie olejowej. Wypadajace zapłony masz tylko na iegu jałowym, bo wtedy kompresja jest...
komputer nic nie wykazał czujnik wymieniony ale to nie pomogło ; / jakieś inne propozycję ? możliwe, że komputer zapamiętał dawną usterkę z tym związaną ??
ibiza komputer ibiza komputer gaśnie komputer pokładowy ibiza
honda civic benzyna akumulator peiying podłączenie schemat reverb
sprzężenia domofon telefon polowy
Peugeot 206+ 2010 – kabel diagnostyczny OBD-II, ELM327, Lexia 3, Diagbox, PSACOM Citroën Jumper 2.8 2002 – przewód sygnału prędkości, kolor, pin, schemat licznika