No to według moich danych masz silnik AVU a nie AKL.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
No właśnie, mechanik mówił, jeden i drugi, że nie mieli żadnego błędu na komputerze.
Ty masz problem czy mechanicy co do nich pojechałeś? Jeśli Ty to czym się podłączasz?
No fajnie że teraz napisałeś że jedna strona nie odpowietrzana była bo się nie dało. Nigdy po braku płynu nie odpowietrza się jednego koła/sekcji tylko całość plus jak jest ABS to wypadało by uruchomić i pompę ABS by i ona wypluła powietrze (procedura komputerem).
Witam, czy ktoś posiada schemat pinów tego komputera 06A906033BG. Pochodzi ze Skody Octavi I 1.6mpi
Z tego co się orientuję to przy DPF-ie masz czujnik różnicy ciśnień i on wskazuje na stopień zapełnienia filtra cząstek stałych. Przy określonym stopniu zapełnienia powinna uruchomić się procedura wypalania, ale uruchomi się ona pod warunkiem prawidłowych wskazań z czujników temperatury. Podejrzyj w parametrach jaką masz temperaturę przed i za DPF-em....
Witam. Dziwna sprawa powinien być przełącznik w dźwigni wycieraczek. Jesteś pewien że auto ma ten komputer.
OK, dzięki za rady. Sprawdzę przewody i wyjmę bezpiecznik od zegarów. Pytanie apropos przewodów. Z jednej strony jest wtyczka od czujnika i to jest oczywiste, że ją przeczyszczę, natomiast gdzie szukać drugiej strony tego przewodu? Czy wchodzi on do jakiejś innej wiązki, czy biegnie bezpośrednio do komputera?
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Naprawię, można przszlac licznik.
Problemem okazała się śniedź na wtyczce przy komputerze.
Sprawdź wtyczki sterownika gazu czy nie ma tam zaśniedziałych styków, one powodują spadek nie wielkiego napięcia i komputer szaleje.
Wszytkie kontrolki będą zapewne miały jedną przyczynę, trzeba zainwestować i podpiąć pod komputer.
A gdzie jest wbudowany komputer?
polecam ci v-tech u mnie dalo przyrost do 118km i 270nm . Osiąga 200km/h w 5 osób bez najmniejszych problemów a przyspieszenie to ok 11-11,5 s
Żebyś się nie zdziwił. Najpierw robi się pomiary a nie wymienia od razu bo tak pokazał komputer.
Natomiast przy autach bez komputera: przy podłączaniu akumulatora najpierw minus potem plus, przy odłączeniu akumulatora najpierw plus potem minus. Zapewne wiele maluchów,dużych fiatów itp miało po tej operacji odwrotnie zrobionej niezłe problemy😄😄 Możesz mi wytłumaczyć co to zmienia zwłaszcza w aucie gdzie nie ma komputera?
komputer nie pokazuje żadnego błędu Musisz sprawdzić parametry silnika.
Sterownik zablokowany w chwili gdy immobilizer nie zadziała prawidłowo czyli np. nie rozpozna kluczyka, lub jest gdzieś uszkodzenie (pętla immo, kluczyk, ecu) są różne opcje. Wydaje mi się że sam tego nie ogarniesz. Komputer to podstawa przy tej usterce.
Tak, czytałem instrukcję obsługi. Nie znalazłem tam odpowiedzi na swoje pytanie. Nawet z wymianą oleju odsyłają do serwisu. Dziękuję tym, co chcieli pomóc i pomogli. Zamykam temat. Dodano po 4 Ponieważ uzyskałem podpowiedź o mruganiu kontrolki i sygnale dźwiękowym, co u mnie nie występuje, udaję się więc do sprawdzenia na komputer.
Witam , mam pytanie. Co może być powodem braku na wyświetlaczu funkcji komputera ((Telefon?)) Problem dotyczy Skoda Octavia 2 1.4 2011r
a co do wentylatora to był w serwisie wymieniany na nowy łącznie z sterownikiem komputera a co to sterownik komputera ?
Przed wymianą sprzęgła nie bylo takich objawów, auto chodzilo wzorowo. Na wszelki wypadek wymienie czujnik wału korbowego ale mam jedno pytanie. Nawet jeśli czujnik bylby uszkodzony/zepsuty to czy możliwe jest brak jakichkolwiek wyników po podpięciu auta do komputera?
Wymiana wezyka pomogla. Auto smiga i mocy mu nie brakuje. Dzieki za podpowiedzi i powodzenia z naprawa swojego auta. Mam pytanie czy posiadasz jeszcze może jakies fotki z tej robótki ? jesli możesz podeślij na prv będę wdzięczny Bo ja wymieniłem wszystkie podciśnienia ale jeden mi nie daje spokoju w okolicach a dokładnie pod zaworem EGR A dalej mam...
Licznik z CANem ma inne tarczki i to widać na jednym z filmów. Działa Ci w końcu ta temperatura czy nie? Bo już zgłupiałem. Ja w Octavii mam tylko temperaturę na klimatroniku, w liczniku brak, choć widać, że przy teście jednostka C wyskakuje. Kodowaniem nic nie zmienisz, wyłączenie kontrolki pasów nic nie zmieni, zmiana języka też nie. Jeżeli wyskakuje...
Podłącz pod komputer powinno pokazać błąd, jeżeli nie zrób z komputera nastawy klap. Jeżeli to nie pomoże to trzeba rozbierać, a jest przy tym trochę zabawy. Jeżeli tego nie robiłeś radzę oddać do dobrego mechanika łatwo połamać plastiki. Ale najpierw podłącz pod komputer.
To nie opel. Potrzeba interfejsu za 50 PLN ,komputera i programu np VCDS lite. Można kupić też po kkl na bluetooth i apke na telefon.
i jak wymiana pomogła? Jak stary był akumulator powodujący kłopot? MIałem podobną sytuację w Golfie MK7 z 2019. Słaby akumulator powodował miliony błedów na komputrze....
Podłączyć pod komputer i będzie wiadomo.
To nie takie proste, musisz mieć i PIN ze starego ECU jak nowego. Po prostu musisz przepisac numery VIN, w przeciwnym razie samochód nie odpali i będzie błąd "sterownik silnika-nie uprawniony". Nim numery VIN nie bądą się zgadzały, nie zrobisz dopasowania.
No jednak to nie Stag ;). Mapy nie ruszaj. Śruba do regulacji ciśnienia będzie gdzieś pośrodku reduktora. Co do kontrolki to podłącz pod komputer. Masz tylko PcmScan? Przydał by się choćby VagCom.
W tej wersji jest możliwość skasowania inspekcji olejowej poprzez komputer pokładowy. Wystarczy wejść w inspekcję i skorzystać z opcji "kasuj" bez żadnego podłączania komputera zewnętrznego.
Co znaczy, że komputer nic nie wykazuje? Na co patrzyłeś na tym komputerze?
ok mam komputer, spróbuję tak zrobić.
Komputer w tym modelu nie resetuje się,a wymazuje się wartości wyuczone,Robi sie to testerem VAG1552 lub VAS 5051,5052
dodatkowo czujnik temperatury płynu chłodzącego Zobacz co pokazuje pod komputerem zanim podmienisz. -na wskazówkę nie patrz bo to zupełnie inne czujniki.
Elektrit, to bylo przezemnie tylko zasugerowane. Nie znam sie na tym bo jest to moj 1 diesel. I moje 3 auto a prawo jazdy mam tylko 2 lata. Wiec ciagle sie ucze. Ale wracajac do tematu. Wiem ze przy zakupie auta zauwazylem ze jakis tam wezyk wisi z turbo. Mechanik go zalozyl i skasowal bledy w komputerze. Czyli bez vaga sie nie obejdzie ? czy to tylko...
Miałem podobną sytuację w swojej Octavii, tyle że pojechałem do kolegi do serwisu VW, Audi, Skoda i podłączył mi komputer VAG. Wyszedł błąd czujnika różnicy ciśnień spalin. Niestety nawet komputer VAG nie powiedział którego, bo tam są dwa ;-). Wymieniłem oba i problem zniknął. Możliwe że u Ciebie będzie to samo, choć nie przesądzam... Najlepiej jakbyć...
Czyli przeskanować komputer i usunąć błędy jak będą ?
Jesli tracisz polaczenie z zegarami to komputer odcina ci wszystko. Autoryzacja idzie po CAN, jesli nie da rady to awaryjnie przesyla zezwolenie po K-line. W zegarach masz imo. Wyczysc styki w zegarkach i przy komputerze (body).
a można by coś bardziej opisać 15 czy to nr kabla na ecu to na komputerze pod maską
Chodzi o to, że w trakcie jazdy rozłącza skrzynię. I po przełączeniu na P czy N nie idzie odpalić silnika i komputer nie łączy się z skrzynią.
Podłącz komputer , sprawdź testerem lakier i zminimalizujesz ryzyko wtopy . Jak nie masz sprzętu to podjedź do diagnostykę i sprawdzą .
czyli że mam tu moduły odpowiedzialne każdy za coś innego, a nie tylko sam komputer jak w żabojadach :). Gdzie to we francuzach masz jeden komputer od wszystkiego?
No pewnie tak było, na szrocie stała tylko jedna octavia 1, więc nie było wyboru, z zewnątrz mechanizm wyglądał identycznie, a temat przerabiałem pierwszy raz, tak sobie myślę że jak bym miał czym to i ten z innymi numerami też by dało się jakoś zaadoptować, w sensie jakimś komputerem dla grupy VAG.
Kąt wtrysku został zmieniony i przy okazji już nie pojawil się błąd trakcji, który wyświetlał się na komputerze jako 01314.
czy moze za jakies kilka kilometrow komputer zastopuje mi slinik.Moje auto to Skoda Octavia 2006 Tour 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach. I na koniec jakie sa ogolnie opinie o tym silniku-czy ten jest ok czy moze te starsze byly lepsze?Bardzo prosze o pomoc to nie komputer zastopuje Ci silnik tylko przekaźnik sterujący klapą gaszącą jeśli zacznie ją zamykać...
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
witam potrzebuje porady na temat tego bledu 01314 komputer sterujacy silnika.utrzymywanie predkosci.uszkodzenie.czego szukac.
zgadza sie sprawdzić ciągłość przewodu ,najlepiej zmieżyć to miernikiem na złączu komputera grube 4 przewody (ekranowane) pozdrawiam
Wiec o tym pisalem brendi77 To jest to zrobienia , musisz kupic centralke z pilotami bez sterowników zamków i poprostu podpiąc sterowniki do tej centralki , potem podmienic srodek z pilota (to bedzie trudniejsze) bo trzeba wybrac takie które bedą pasowaly do tego pilota kluczyka, innej rady nie ma. Kupując centralny na pilota i wkladając do auta, bedziesz...
Podepnij pod komputer i sprawdź jakie błędy wyskakują.
Z ciekawości pytam: A jakie miałeś objawy złej pracy silnika? Czy tak przypadkiem wyszła usterka na komputerze?
jeśli sie niemyle to jest zintegrowany z modulatorem
" Co kradnie prąd w aucie" Komputer i alarm.
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
diagnostyka i sprawdzenie bezpiecznikow w pierwszej kolejnosci. jak są ok to przekaznik zasilania ecu silnika może do podmiany. W skodach czesto kable gniją
Nie z pomocą komputera tylko prostego miernika przy wtyku wtryskiwacza.
Dzięki No to prościej gdzie fizycznie zaczyna się magistrala +15 (Gdzie znajduje się przekaźnik załączający to napięcie) . Jak ktoś ma schemat to poproszę . Pzdr Dodano po 6 Już wszystko jasne . Czarną robotę powodował alarm zainstalowany w aucie . Pzdr
W moim samochodzie są zamontowane sondy lambda 4 przewodowe. Na podstawie odczytu z komputera wyglądają na sprawne.
Witam. Czy udało się coś w temacie? Mam to samo w Leon bkd 2007. Sprawdzane komputer, wiązki, poprawione masy i nadal to samo a w komputerze brak błędów. Pozdrawiam.
Pierwszy raz czytam o czymś takim, ale czujnik poziomu oleju lub ciśnienia wymieniłeś lub podmieniłeś na inny? Błędy w komputerze sprawdzałeś programem VCDS ?
W okolicach akumulatora lub pod nim przeważnie znajduje się punkt masowy. Biegun dodatni natomiast idzie do rozrusznika i przeważnie tam rozchodzi się dalej. Ja Ci nie powiem który przekaźnik bo musisz dorwać sobie schemat instalacji twojego auta i powoli dojdziesz. Gdybym ja chciał analizować każde auto z osobna by pisać i prowadzić za rękę to by mi...
Czujnik położenia wału został wymieniony w ciemno gdyż po podpięciu do komputera nie wyszedł żaden błąd.
W tym co piszesz jest wiele prawdy. Trzeba jednak wziąć poprawkę na to, że czasami sprzęt serwisowy ma ograniczenia działające na zasadzie - "pan ma wersję mint, komputer jest dopiero od wersji wyżej, nie włączymy tego, nie da się" i możliwe, że mówiąc to nie skłamią. Ale czego nie zrobią oni, zrobi ktoś inny;) Pozdrawiam
Dla mnie to ma wymontowane oryginalne radio i teraz to trzeba wyłączyć na liście gateway. Oraz naprawić nagrzewnice pomocniczą Z35. Nagrzewnica tak samo uszkodzona jak ta i demontaż jej też wkur... . https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Trzeci błąd 01044 -moduł transmisji niewłaściwie zakodowany - może wynikać z dwóch...
Dzięki za odpowiedzi. A dało by się te błędy jakoś wykasowaś bez komputera i vaga?
Dobrze zrozumiałem że nie ma iskry i wogóle nie odpala? Skoro wymieniłeś tyle rzeczy nie lepiej było oddać auto do fachowca? Na komputerze są jakieś błędy?
Czujnik prędkości koła przód i tył lewa strona. Tak pokazał komputer. 00283 P1711 00290 P1726 Czyli trzeba wymienić czujniki
Witam. koledzy nabyłem kabelek z vcsd 12.12 i mam problem przed instalacją wyłączyłem kasperskiego zainstalowałem softa odpaliłem potem options test kabelek jest widoczny ( w menadżerze, urządzeń też ) podłączamy kabel do auta odpalamy na raz stacyjkę odpalamy softa options test kablem interfejs jest niewidoczny ( na interfejsie świeci się zielona dioda...
Skoda Octavia - błąd P005285 Texa, wyskakuje jako błąd nie określony.
Podłącz do komputera diagnostycznego i odczytasz błędy wtedy naprawa.
Mam pytanie. Kolega poprosił mnie o naprawę radia samochodowego z samochodu Skoda Octavia z 2014 roku. Na początku występowało lekkie podświetlenie i smugi na ekranie, a teraz jest całkowicie martwe i nie działa. Czy w tych modelach coś typowo ulega uszkodzeniu, na przykład wyświetlacz lub jednostka centralna? Komputer diagnostyczny nie wykazał żadnych...
Najpierw go kup za ok 1000zł.
No właśnie ciekawi mnie co pokaże przy dłuższych testach stara po renowacji. Ale to są jakieś jaja żeby zamiennik padał zaraz po założeniu. Bo przez 10 minut działa aż się nagrzeje i pada . Jak się schłodzi jest ok i tak w kółko. Jestem tez trochę wkurzony na siebie bo nie zbadałem tego ,ale trudno zrobić pomiar na zamontowanej a zdemontowana się nie...
Witam. Mam pytanie czy rodzaj komputera może mieć wpływ na działanie tempomatu?
Witam podłączyć się pod komputer i zdiagnozować to się problem wyjasni
Dlaczego wymieniałeś rozrusznik i akumulator? Robiłeś diagnostykę z parametrami rzeczywistymi? Komputer widzi obroty w chwili gdy nie pali?
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Podłącz pod komputer,albo załóż z innego 110km
a powiedz mi te impilsy sa do licznika czy do komputera ?? i jak dokladnie zidentyfikowac te zlacze??
No to kupuj ten 1C0959799E i na 99% powinien pasować tylko jeszcze trzeba by było sprawdzić prowadzenie wtyczek w modułach czy jest takie samo, a potem odpowiednie kodowanie komputerem i powinno być ok.
Witam. Mam otóż problem z klimatyzacja wymieniłem czujnik g65 i nic to nie zmieniło, na zasilaniu kostki miernikiem pokazuje mi 9 Ohma czy powinno być takie przejście do masy? Silnik 1.9 TDI, komputer nie pokazuje żadnych innych błędów.
Witam dawno mnie tu nie było ale przyczyną okazał się ECU komputer był zepsuty po wymianie kompa samochód chodzi.
a poziom płynu i czujnik poziomu sprawdzałeś już? Bo to co komputer pokazuje nie zawsze musi być prawdą.
Zarówno w domu jak i w samochodzie ze smartfona lub z komputera
Przede wszystkim nie piszesz jaką chcesz podłączyć nawigację. Jeśli chodzi o orginalną nawigację ze skody, to radio wszystkie sygnały czyta z magistrali can audio, także sygnał prędkości. Podłączałem już takie rzeczy. Aby wszystko działało trzeba zakodować też magistralę can bus. Można to zrobic tylko przy pomocy komputera VAS.
Podłącz komputer albo scanner. Odczytaj kod błędu. To tak na początek.
Witam, zamierzam w mojej skodzie octavia 1.9 TDI z 2000r. zmienić podświetlenie liczników z zielonego na białe. Chodzi tylko o zmianę diod LED. Znam budowę licznika i wiem jak dokonać przeróbki, ale mam kilka pytań, ponieważ nie znam się za bardzo na elektronice samochodu. Czy mogę bezpiecznie odpiąć wtyczki z licznika bez utraty przebiegu czy innych...
Narazie chyba jest dobrze, bo wskazówka podobnie pokazuje jak wskazania komputera. Pokazuje jakieś 350 km, jutro do tankuję trochę i zobaczę czy zwiększą się wskazania paliwa . Mam pytanie jak sprawdzić vcds lite czy komputer pokazuje prawidłową ilość paliwa?
Wczoraj jeszcze zamontowaliśmy drugi czujnik na zewnątrz Silnik zimny 15 st. silnik pali podgrzewamy czujnik do 28 st nie pali dalej podgrzewamy czujnik do 50 /60/70/80/90 st ale silnik zimny około 15 st i nie pali. Natomiast gdy jest ciepły to jest jak pisałem wcześniej. Mam wrażenie że przy temp 25-35 st. jest za mała dawka rozruchowa. Na pewno nie...
Jedz do serwisu. Po podłączeniu do komputera powinny wyjść błędy i przyczyna problemu. My raczej nic nie wymyślimy bo to wróżenie z fusów.
Temat zakończony. Nie było wyjścia z komputera na pompę. Naprawiono komputer i powinno śmigać. Dzięki za zainteresowanie
:arrow: tomek.kopiec Przewód łączący zawory o które pytasz ma czerwone kropki. Ten z żółtymi jest zaślepiony. http://obrazki.elektroda.pl/7161385900_1... :arrow: rozik Co do turbiny to była razem z silnikiem już zakupiona i nic nie było z nią kombinowane. Starą posiadam oczywiście ale ona się do regeneracji nadaje bardziej niż do wstawienia....
Witam, mam problem. Pacjent Skoda Octavia 2. gen. polift, silnik stary (BXE) umarł i założony jest ARL. Auto odpala przy pomocy plaka i później ładnie chodzi. Nabierze trochę temperatury, zejdzie do 900 obrotów i momentalnie gaśnie. Podłączyłem do komputera i pokazuje błąd czujnika rozrządu, a wszystkie czujniki są nowe założone. Za pomoc z góry dzięki.
Skoda Octavia 2 LF kombi rok 2008, odległość nie sprawdzana, komputer pokazał który czujnik, na słuch on działa. Kostka od niego też wygląda ładnie.
Możliwe, że jeśli przy rozruchu napięcie spada poniżej 10.5V mogą być problemy z pracą komputera. To tylko moja opinia, jeśli nie masz "dobrego" aku na podmianę sugerowałem użycie kabli i pożyczenie prądu od kogoś.
Mam problem ze skoda oktavia 1.9 tdi naprawiłem klimatyzacje wszystko chodziło dobrze nagle po miesiącu zaczoł mi podczas jazdy gasnac nie moge go pozniej odpalic po którymś razie z koleji odpali a za chwile po przejechaniu 1,5 km znów gaśnie sprawdzałem paliwo wszedzie dochodzi pompka paliwa tez jest dobra bezpiecznik tez sa dobre podlaczylem pod komputer...
Po części problem rozwiązany nieorginalny czujnik temperatury ale pokazuje na desce temperatura oszukuje bo pod komputerem gdy silnik ma 112 stopnji załącza się wentylator
skoda octavia komputer skoda octavia podłączyć komputer wymiana komputer skoda octavia
warto inwestować serwis codesys control zasilacz mje13005
prostownik wybór oprogramowanie vordon
Oprogramowanie do adaptacji przepustnicy Multidiag Pro+ Lokalizacja termostatu w piekarniku Amica