No to według moich danych masz silnik AVU a nie AKL.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
No fajnie że teraz napisałeś że jedna strona nie odpowietrzana była bo się nie dało. Nigdy po braku płynu nie odpowietrza się jednego koła/sekcji tylko całość plus jak jest ABS to wypadało by uruchomić i pompę ABS by i ona wypluła powietrze (procedura komputerem).
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Licznik z CANem ma inne tarczki i to widać na jednym z filmów. Działa Ci w końcu ta temperatura czy nie? Bo już zgłupiałem. Ja w Octavii mam tylko temperaturę na klimatroniku, w liczniku brak, choć widać, że przy teście jednostka C wyskakuje. Kodowaniem nic nie zmienisz, wyłączenie kontrolki pasów nic nie zmieni, zmiana języka też nie. Jeżeli wyskakuje...
Witam, czy ktoś posiada schemat pinów tego komputera 06A906033BG. Pochodzi ze Skody Octavi I 1.6mpi
Witam. Dziwna sprawa powinien być przełącznik w dźwigni wycieraczek. Jesteś pewien że auto ma ten komputer.
No właśnie, mechanik mówił, jeden i drugi, że nie mieli żadnego błędu na komputerze.
Witam , mam pytanie. Co może być powodem braku na wyświetlaczu funkcji komputera ((Telefon?)) Problem dotyczy Skoda Octavia 2 1.4 2011r
komputer nie pokazuje żadnego błędu Musisz sprawdzić parametry silnika.
Sterownik zablokowany w chwili gdy immobilizer nie zadziała prawidłowo czyli np. nie rozpozna kluczyka, lub jest gdzieś uszkodzenie (pętla immo, kluczyk, ecu) są różne opcje. Wydaje mi się że sam tego nie ogarniesz. Komputer to podstawa przy tej usterce.
To nie opel. Potrzeba interfejsu za 50 PLN ,komputera i programu np VCDS lite. Można kupić też po kkl na bluetooth i apke na telefon.
Sprawdź wtyczki sterownika gazu czy nie ma tam zaśniedziałych styków, one powodują spadek nie wielkiego napięcia i komputer szaleje.
dodatkowo czujnik temperatury płynu chłodzącego Zobacz co pokazuje pod komputerem zanim podmienisz. -na wskazówkę nie patrz bo to zupełnie inne czujniki.
Ty masz problem czy mechanicy co do nich pojechałeś? Jeśli Ty to czym się podłączasz?
Miałem podobną sytuację w swojej Octavii, tyle że pojechałem do kolegi do serwisu VW, Audi, Skoda i podłączył mi komputer VAG. Wyszedł błąd czujnika różnicy ciśnień spalin. Niestety nawet komputer VAG nie powiedział którego, bo tam są dwa ;-). Wymieniłem oba i problem zniknął. Możliwe że u Ciebie będzie to samo, choć nie przesądzam... Najlepiej jakbyć...
jeśli sie niemyle to jest zintegrowany z modulatorem
No jednak to nie Stag ;). Mapy nie ruszaj. Śruba do regulacji ciśnienia będzie gdzieś pośrodku reduktora. Co do kontrolki to podłącz pod komputer. Masz tylko PcmScan? Przydał by się choćby VagCom.
Z tego co się orientuję to przy DPF-ie masz czujnik różnicy ciśnień i on wskazuje na stopień zapełnienia filtra cząstek stałych. Przy określonym stopniu zapełnienia powinna uruchomić się procedura wypalania, ale uruchomi się ona pod warunkiem prawidłowych wskazań z czujników temperatury. Podejrzyj w parametrach jaką masz temperaturę przed i za DPF-em....
Dzięki No to prościej gdzie fizycznie zaczyna się magistrala +15 (Gdzie znajduje się przekaźnik załączający to napięcie) . Jak ktoś ma schemat to poproszę . Pzdr Dodano po 6 Już wszystko jasne . Czarną robotę powodował alarm zainstalowany w aucie . Pzdr
OK, dzięki za rady. Sprawdzę przewody i wyjmę bezpiecznik od zegarów. Pytanie apropos przewodów. Z jednej strony jest wtyczka od czujnika i to jest oczywiste, że ją przeczyszczę, natomiast gdzie szukać drugiej strony tego przewodu? Czy wchodzi on do jakiejś innej wiązki, czy biegnie bezpośrednio do komputera?
Czyli przeskanować komputer i usunąć błędy jak będą ?
Problemem okazała się śniedź na wtyczce przy komputerze.
diagnostyka i sprawdzenie bezpiecznikow w pierwszej kolejnosci. jak są ok to przekaznik zasilania ecu silnika może do podmiany. W skodach czesto kable gniją
Naprawię, można przszlac licznik.
polecam ci v-tech u mnie dalo przyrost do 118km i 270nm . Osiąga 200km/h w 5 osób bez najmniejszych problemów a przyspieszenie to ok 11-11,5 s
A gdzie jest wbudowany komputer?
Podłącz komputer , sprawdź testerem lakier i zminimalizujesz ryzyko wtopy . Jak nie masz sprzętu to podjedź do diagnostykę i sprawdzą .
Wszytkie kontrolki będą zapewne miały jedną przyczynę, trzeba zainwestować i podpiąć pod komputer.
Podłączyć pod komputer i będzie wiadomo.
Dla mnie to ma wymontowane oryginalne radio i teraz to trzeba wyłączyć na liście gateway. Oraz naprawić nagrzewnice pomocniczą Z35. Nagrzewnica tak samo uszkodzona jak ta i demontaż jej też wkur... . https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Trzeci błąd 01044 -moduł transmisji niewłaściwie zakodowany - może wynikać z dwóch...
Przeczytaj ze zrozumieniem opis tego błędu na ross-techu.
ok mam komputer, spróbuję tak zrobić.
Żebyś się nie zdziwił. Najpierw robi się pomiary a nie wymienia od razu bo tak pokazał komputer.
Chodzi o to, że w trakcie jazdy rozłącza skrzynię. I po przełączeniu na P czy N nie idzie odpalić silnika i komputer nie łączy się z skrzynią.
czy moze za jakies kilka kilometrow komputer zastopuje mi slinik.Moje auto to Skoda Octavia 2006 Tour 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach. I na koniec jakie sa ogolnie opinie o tym silniku-czy ten jest ok czy moze te starsze byly lepsze?Bardzo prosze o pomoc to nie komputer zastopuje Ci silnik tylko przekaźnik sterujący klapą gaszącą jeśli zacznie ją zamykać...
Co znaczy, że komputer nic nie wykazuje? Na co patrzyłeś na tym komputerze?
To nie takie proste, musisz mieć i PIN ze starego ECU jak nowego. Po prostu musisz przepisac numery VIN, w przeciwnym razie samochód nie odpali i będzie błąd "sterownik silnika-nie uprawniony". Nim numery VIN nie bądą się zgadzały, nie zrobisz dopasowania.
Najpierw go kup za ok 1000zł.
Skoda Octavia - błąd P005285 Texa, wyskakuje jako błąd nie określony.
Natomiast przy autach bez komputera: przy podłączaniu akumulatora najpierw minus potem plus, przy odłączeniu akumulatora najpierw plus potem minus. Zapewne wiele maluchów,dużych fiatów itp miało po tej operacji odwrotnie zrobionej niezłe problemy😄😄 Możesz mi wytłumaczyć co to zmienia zwłaszcza w aucie gdzie nie ma komputera?
a co do wentylatora to był w serwisie wymieniany na nowy łącznie z sterownikiem komputera a co to sterownik komputera ?
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
a można by coś bardziej opisać 15 czy to nr kabla na ecu to na komputerze pod maską
W tym co piszesz jest wiele prawdy. Trzeba jednak wziąć poprawkę na to, że czasami sprzęt serwisowy ma ograniczenia działające na zasadzie - "pan ma wersję mint, komputer jest dopiero od wersji wyżej, nie włączymy tego, nie da się" i możliwe, że mówiąc to nie skłamią. Ale czego nie zrobią oni, zrobi ktoś inny;) Pozdrawiam
W tej wersji jest możliwość skasowania inspekcji olejowej poprzez komputer pokładowy. Wystarczy wejść w inspekcję i skorzystać z opcji "kasuj" bez żadnego podłączania komputera zewnętrznego.
" Co kradnie prąd w aucie" Komputer i alarm.
Przed wymianą sprzęgła nie bylo takich objawów, auto chodzilo wzorowo. Na wszelki wypadek wymienie czujnik wału korbowego ale mam jedno pytanie. Nawet jeśli czujnik bylby uszkodzony/zepsuty to czy możliwe jest brak jakichkolwiek wyników po podpięciu auta do komputera?
Z ciekawości pytam: A jakie miałeś objawy złej pracy silnika? Czy tak przypadkiem wyszła usterka na komputerze?
Tak, czytałem instrukcję obsługi. Nie znalazłem tam odpowiedzi na swoje pytanie. Nawet z wymianą oleju odsyłają do serwisu. Dziękuję tym, co chcieli pomóc i pomogli. Zamykam temat. Dodano po 4 Ponieważ uzyskałem podpowiedź o mruganiu kontrolki i sygnale dźwiękowym, co u mnie nie występuje, udaję się więc do sprawdzenia na komputer.
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
Skoda Octavia 2 LF kombi rok 2008, odległość nie sprawdzana, komputer pokazał który czujnik, na słuch on działa. Kostka od niego też wygląda ładnie.
zgadza sie sprawdzić ciągłość przewodu ,najlepiej zmieżyć to miernikiem na złączu komputera grube 4 przewody (ekranowane) pozdrawiam
czyli że mam tu moduły odpowiedzialne każdy za coś innego, a nie tylko sam komputer jak w żabojadach :). Gdzie to we francuzach masz jeden komputer od wszystkiego?
Kąt wtrysku został zmieniony i przy okazji już nie pojawil się błąd trakcji, który wyświetlał się na komputerze jako 01314.
Jesli tracisz polaczenie z zegarami to komputer odcina ci wszystko. Autoryzacja idzie po CAN, jesli nie da rady to awaryjnie przesyla zezwolenie po K-line. W zegarach masz imo. Wyczysc styki w zegarkach i przy komputerze (body).
tak po omacku może jakiś kondek zwiera:D:D:D albo jakiś "opór" nie wytrzymał...
Nie z pomocą komputera tylko prostego miernika przy wtyku wtryskiwacza.
Podepnij pod komputer i sprawdź jakie błędy wyskakują.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Sterownik + wiązka +osprzęt+ robota z immo. Wszystko da się zrobic.
i jak wymiana pomogła? Jak stary był akumulator powodujący kłopot? MIałem podobną sytuację w Golfie MK7 z 2019. Słaby akumulator powodował miliony błedów na komputrze....
Podłącz pod komputer powinno pokazać błąd, jeżeli nie zrób z komputera nastawy klap. Jeżeli to nie pomoże to trzeba rozbierać, a jest przy tym trochę zabawy. Jeżeli tego nie robiłeś radzę oddać do dobrego mechanika łatwo połamać plastiki. Ale najpierw podłącz pod komputer.
Czujnik prędkości koła przód i tył lewa strona. Tak pokazał komputer. 00283 P1711 00290 P1726 Czyli trzeba wymienić czujniki
Dzięki za odpowiedzi. A dało by się te błędy jakoś wykasowaś bez komputera i vaga?
Mam pytanie. Kolega poprosił mnie o naprawę radia samochodowego z samochodu Skoda Octavia z 2014 roku. Na początku występowało lekkie podświetlenie i smugi na ekranie, a teraz jest całkowicie martwe i nie działa. Czy w tych modelach coś typowo ulega uszkodzeniu, na przykład wyświetlacz lub jednostka centralna? Komputer diagnostyczny nie wykazał żadnych...
Wymiana wezyka pomogla. Auto smiga i mocy mu nie brakuje. Dzieki za podpowiedzi i powodzenia z naprawa swojego auta. Mam pytanie czy posiadasz jeszcze może jakies fotki z tej robótki ? jesli możesz podeślij na prv będę wdzięczny Bo ja wymieniłem wszystkie podciśnienia ale jeden mi nie daje spokoju w okolicach a dokładnie pod zaworem EGR A dalej mam...
Czujnik położenia wału został wymieniony w ciemno gdyż po podpięciu do komputera nie wyszedł żaden błąd.
Podłącz do komputera diagnostycznego i odczytasz błędy wtedy naprawa.
Witam. Czy udało się coś w temacie? Mam to samo w Leon bkd 2007. Sprawdzane komputer, wiązki, poprawione masy i nadal to samo a w komputerze brak błędów. Pozdrawiam.
W moim samochodzie są zamontowane sondy lambda 4 przewodowe. Na podstawie odczytu z komputera wyglądają na sprawne.
Witam, mam problem. Pacjent Skoda Octavia 2. gen. polift, silnik stary (BXE) umarł i założony jest ARL. Auto odpala przy pomocy plaka i później ładnie chodzi. Nabierze trochę temperatury, zejdzie do 900 obrotów i momentalnie gaśnie. Podłączyłem do komputera i pokazuje błąd czujnika rozrządu, a wszystkie czujniki są nowe założone. Za pomoc z góry dzięki.
Jedz do serwisu. Po podłączeniu do komputera powinny wyjść błędy i przyczyna problemu. My raczej nic nie wymyślimy bo to wróżenie z fusów.
Dlaczego wymieniałeś rozrusznik i akumulator? Robiłeś diagnostykę z parametrami rzeczywistymi? Komputer widzi obroty w chwili gdy nie pali?
Pierwszy raz czytam o czymś takim, ale czujnik poziomu oleju lub ciśnienia wymieniłeś lub podmieniłeś na inny? Błędy w komputerze sprawdzałeś programem VCDS ?
Możliwe, że jeśli przy rozruchu napięcie spada poniżej 10.5V mogą być problemy z pracą komputera. To tylko moja opinia, jeśli nie masz "dobrego" aku na podmianę sugerowałem użycie kabli i pożyczenie prądu od kogoś.
Witam. Mam pytanie czy rodzaj komputera może mieć wpływ na działanie tempomatu?
Podłącz pod komputer,albo załóż z innego 110km
Witam podłączyć się pod komputer i zdiagnozować to się problem wyjasni
Witam , po przerwie zaatakowalem ponownie ogrzewanko, ^profilaktycznie zmienilem pompe wody bo miala juz 160kkm wiec nie zaszkodzi wymienic z paskiem i napinaczami, a mialem juz przygode w 2.0hdi citroen jumpy ze wirnik pompy poluznil sie na osi i niepodawal wystaerczajaco wody i tez szwankowalo ogrzewanie przy 100kkm to tu tez tym bardziej nie zaszkodzi...
Podłącz komputer albo scanner. Odczytaj kod błędu. To tak na początek.
Dobrze zrozumiałem że nie ma iskry i wogóle nie odpala? Skoro wymieniłeś tyle rzeczy nie lepiej było oddać auto do fachowca? Na komputerze są jakieś błędy?
a powiedz mi te impilsy sa do licznika czy do komputera ?? i jak dokladnie zidentyfikowac te zlacze??
Witam dawno mnie tu nie było ale przyczyną okazał się ECU komputer był zepsuty po wymianie kompa samochód chodzi.
Zarówno w domu jak i w samochodzie ze smartfona lub z komputera
Mam problem ze skoda oktavia 1.9 tdi naprawiłem klimatyzacje wszystko chodziło dobrze nagle po miesiącu zaczoł mi podczas jazdy gasnac nie moge go pozniej odpalic po którymś razie z koleji odpali a za chwile po przejechaniu 1,5 km znów gaśnie sprawdzałem paliwo wszedzie dochodzi pompka paliwa tez jest dobra bezpiecznik tez sa dobre podlaczylem pod komputer...
Witam. Mam otóż problem z klimatyzacja wymieniłem czujnik g65 i nic to nie zmieniło, na zasilaniu kostki miernikiem pokazuje mi 9 Ohma czy powinno być takie przejście do masy? Silnik 1.9 TDI, komputer nie pokazuje żadnych innych błędów.
Komputer w tym modelu nie resetuje się,a wymazuje się wartości wyuczone,Robi sie to testerem VAG1552 lub VAS 5051,5052
No to kupuj ten 1C0959799E i na 99% powinien pasować tylko jeszcze trzeba by było sprawdzić prowadzenie wtyczek w modułach czy jest takie samo, a potem odpowiednie kodowanie komputerem i powinno być ok.
Elektrit, to bylo przezemnie tylko zasugerowane. Nie znam sie na tym bo jest to moj 1 diesel. I moje 3 auto a prawo jazdy mam tylko 2 lata. Wiec ciagle sie ucze. Ale wracajac do tematu. Wiem ze przy zakupie auta zauwazylem ze jakis tam wezyk wisi z turbo. Mechanik go zalozyl i skasowal bledy w komputerze. Czyli bez vaga sie nie obejdzie ? czy to tylko...
a poziom płynu i czujnik poziomu sprawdzałeś już? Bo to co komputer pokazuje nie zawsze musi być prawdą.
Pierwsze komputer i ewentualne błędy. PS przydał by się kod silnika lub chociaż czy to benzyna, diesel ,pojemność , KM.
Po części problem rozwiązany nieorginalny czujnik temperatury ale pokazuje na desce temperatura oszukuje bo pod komputerem gdy silnik ma 112 stopnji załącza się wentylator
Temat zakończony. Nie było wyjścia z komputera na pompę. Naprawiono komputer i powinno śmigać. Dzięki za zainteresowanie
Witam, zamierzam w mojej skodzie octavia 1.9 TDI z 2000r. zmienić podświetlenie liczników z zielonego na białe. Chodzi tylko o zmianę diod LED. Znam budowę licznika i wiem jak dokonać przeróbki, ale mam kilka pytań, ponieważ nie znam się za bardzo na elektronice samochodu. Czy mogę bezpiecznie odpiąć wtyczki z licznika bez utraty przebiegu czy innych...
Do tego Pana to już najchętniej bym nie pojechał, to głównie serwis ogumienia i strasznie kasują. Zrobiłem przed chwila próbę i na 10min jazdy 3 min chłodzi, pozniej zapach wyłączonej klimatyzacji i jak sie zachce to znów się załącza. Co mam robic? pan zaoferował spuszczenie czujnika i przechechowanie go na czas naprawy. Tylko co napiawiac? badz gdzie?...
Tak padlo ipcu. Sprawdzilem komputerem, zdobylem program i kabelki do programowania ipcu, nie polaczyl sie z ipcu.
Narazie chyba jest dobrze, bo wskazówka podobnie pokazuje jak wskazania komputera. Pokazuje jakieś 350 km, jutro do tankuję trochę i zobaczę czy zwiększą się wskazania paliwa . Mam pytanie jak sprawdzić vcds lite czy komputer pokazuje prawidłową ilość paliwa?
Witam, mam problem z gaszeniem auta Skoda Octavia 3. Po cofnięciu kluczyka, nie gaśnie. Dopiero po wyjęciu ze stacyjki. Wcześniej miałem komunikat, że jest usterka systemu Start-Stop. Teraz tej usterki nie ma, ale nie da się normalnie zgasić. Podpiąłem pod komputer i nie było żadnych błędów. Nie wiem co robić? AI: Jaki jest rok produkcji Twojej Skody...
Przede wszystkim nie piszesz jaką chcesz podłączyć nawigację. Jeśli chodzi o orginalną nawigację ze skody, to radio wszystkie sygnały czyta z magistrali can audio, także sygnał prędkości. Podłączałem już takie rzeczy. Aby wszystko działało trzeba zakodować też magistralę can bus. Można to zrobic tylko przy pomocy komputera VAS.
komputer skoda octavia skoda octavia podłączyć komputer wymiana komputer skoda octavia
laguna katalizator kabel sieciowy odłączony sygnał kamera bezprzewodowa
ochronniki przepięć ochronniki przepięć
Jak zmienić język w aparacie fotograficznym z chińskiego na angielski Kierownica nie działa po podłączeniu do portu USB