No to według moich danych masz silnik AVU a nie AKL.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Kasujesz przyciskiem i kręcisz w prawo? Jak nie pomaga, to trzeba zrobić reset inspekcji przez komputer diagnostyczny.
Proszę uprzejmie: http://skoda.autokacik.pl/pages/zrobsam/...
Nie jetem pewien, ale wygląda że coś się dzieje z modułem. Musisz podłączyć go pod komputer diagnostyczny.
No właśnie, mechanik mówił, jeden i drugi, że nie mieli żadnego błędu na komputerze.
Dziękuję bardzo za pomoc pojade podpiąć pod dobry komputer.
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Ty masz problem czy mechanicy co do nich pojechałeś? Jeśli Ty to czym się podłączasz?
Witam, czy ktoś posiada schemat pinów tego komputera 06A906033BG. Pochodzi ze Skody Octavi I 1.6mpi
No fajnie że teraz napisałeś że jedna strona nie odpowietrzana była bo się nie dało. Nigdy po braku płynu nie odpowietrza się jednego koła/sekcji tylko całość plus jak jest ABS to wypadało by uruchomić i pompę ABS by i ona wypluła powietrze (procedura komputerem).
podłącz komputer i sprawdź dane rzeczywiste coś powiedzą
Z tego co się orientuję to przy DPF-ie masz czujnik różnicy ciśnień i on wskazuje na stopień zapełnienia filtra cząstek stałych. Przy określonym stopniu zapełnienia powinna uruchomić się procedura wypalania, ale uruchomi się ona pod warunkiem prawidłowych wskazań z czujników temperatury. Podejrzyj w parametrach jaką masz temperaturę przed i za DPF-em....
Witam. I co udało Ci się uruchomić go na stole? Też mam problem. Mam licznik od Kodiaq i nie wiem, który pin jest po zapłonie, chyba że to tak nie działa i uruchamia się po komunikacji z komputerem...
Witam. Dziwna sprawa powinien być przełącznik w dźwigni wycieraczek. Jesteś pewien że auto ma ten komputer.
OK, dzięki za rady. Sprawdzę przewody i wyjmę bezpiecznik od zegarów. Pytanie apropos przewodów. Z jednej strony jest wtyczka od czujnika i to jest oczywiste, że ją przeczyszczę, natomiast gdzie szukać drugiej strony tego przewodu? Czy wchodzi on do jakiejś innej wiązki, czy biegnie bezpośrednio do komputera?
Witam sprawdzałem miernikiem prądu wtyczkę żółta i jest prąd lecz nie mogę się połączyć z komputerem
A może napisał byś w jaki sposób?
Jak auto jest roczne to juz ręcznie sie nie da :cry: Ja mam 4 letnie i sie da. :-) no chyba, ze w nowych skodach cos zamieszali. :D Dodano po 2 chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365). A tak przy okazji...
No to uwalony moduł ABS albo interfejs.
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Auto nie było podpinane jeszcze pod komputer.
Jak ustawić prawidłową godzinę w radiu STREAM MP3 i panelu komputera SKODA OCTAVIA2
Może być coś z czujnikiem położenia pedału przyspieszenia. Pewne usterki w autach są niewykrywalne przez komputery.
Sprawdź wtyczki sterownika gazu czy nie ma tam zaśniedziałych styków, one powodują spadek nie wielkiego napięcia i komputer szaleje.
Spróbuj dokonać resetu komputera.
Problemem okazała się śniedź na wtyczce przy komputerze.
Dzien Dobry. Mam taki problem od wczoraj-nie mogę wyłączyć silnika nadmienię, że kluczyk ze stacyjki jest już wyciagniety, światła odcina, radio również, natomiast zapłon pracuje. Ktoś ma jakąś teorie, stacyjka komputer? Skoda Fabia 1.4 TDI 2008 (chyba) Pozdrawiam Maciej
Próbowałeś go odpalać zapasowym kluczykiem?.Jeśli tak i samochód nie odpala,to problem tkwi rzeczywiście w centralce immo lub w cewce transpondera.IMMO można usunąć z tego komputera.
Czy w skodzie fabia można samodzielnie wymienić cewkę na zapłonie nie ustawiając następnie jej pracy z komputerem?
Na zegary jak najbardziej a wspomaganiem to po prostu komputer wyłącza maglownicę. Sprawdź regulator ;)
Wszytkie kontrolki będą zapewne miały jedną przyczynę, trzeba zainwestować i podpiąć pod komputer.
polecam ci v-tech u mnie dalo przyrost do 118km i 270nm . Osiąga 200km/h w 5 osób bez najmniejszych problemów a przyspieszenie to ok 11-11,5 s
Nie, poprosiłam tylko o podłączenie pod komputer.
Udało się usterkę naprawić? U mnie również zostaje już chyba tylko sprawdzenie komputera.
Więc tylko podłączenie pod komputer?
W Felicji to nie działa. Kiedyś rozłączałem aku na całą noc przy poprzednim czyszczeniu 4 lata temu bo było podobnie. W serwisie powiedzieli mi że w felicji odłączenie akumulatora nie resetuje ustawień komputera.
A gdzie jest wbudowany komputer?
Trzeba zrobić synchro immo - sterownik
A skąd masz informację że wiązkę trzeba podłączyć do "zegarów", co to znaczy komputer włączyłem ?
Miałem podobną sytuację w swojej Octavii, tyle że pojechałem do kolegi do serwisu VW, Audi, Skoda i podłączył mi komputer VAG. Wyszedł błąd czujnika różnicy ciśnień spalin. Niestety nawet komputer VAG nie powiedział którego, bo tam są dwa ;-). Wymieniłem oba i problem zniknął. Możliwe że u Ciebie będzie to samo, choć nie przesądzam... Najlepiej jakbyć...
Wiem ze kasuje sie to bez podpinania komputera .
Po angielsku tego programu nie ma bo tłumaczenie tragedia.
Jak wspomniałem należy zrobić test wskaźników ,będzie widać czy wskaźnik działa prawidłowo,czy się nie zacina ,wychyla się płynnie , można porównać stan paliwa na wskaźniku i komputerze.
Problemem byl uszkodzony komputer lpg.
a jak to ma niby działać pod innym komputerem?
Konieczna będzie wizyta u Panów co mają komputer i trzeba będzie te auto podłączyć ponieważ cały czas będzie kwestia macania problemu po omacku a na komputerze powinien problem się pokazać.
A czy po podłączeniu sygnału z czujnika halla uzyskam iskrę, czy cewko-moduł jest sterowany z komputera ?
malo danych jakiej firmy reduktor i komputer
wyczytałem ze jednak kat zapłonu ustalany jest miedzy innymi z temperatury . Gdzie jest ten czujnik ktory ma 2 kable 1 do wskaźnika a 2 do komputera?
Żebyś się nie zdziwił. Najpierw robi się pomiary a nie wymienia od razu bo tak pokazał komputer.
Natomiast przy autach bez komputera: przy podłączaniu akumulatora najpierw minus potem plus, przy odłączeniu akumulatora najpierw plus potem minus. Zapewne wiele maluchów,dużych fiatów itp miało po tej operacji odwrotnie zrobionej niezłe problemy😄😄 Możesz mi wytłumaczyć co to zmienia zwłaszcza w aucie gdzie nie ma komputera?
Prosze Pana o jakim komputerze Pan mowi?To proste auto jak konstrukcja cepa: nie ma zadnego komputera z wyjatkiem ECU . Zaprogramowac bedziesz musial tylko zegarek i radio .
usterka wystąpiła zanim rozpoczęto naprawy blacharskie test kompem- brak komunikacji z komputerem
Mając schemat sprawdź czy poprawnie widzi napięcie z czujnika położenia przepustnicy. Może być również jakiś problem z silnikiem regulacji gazu. Jakie tam masz złącze do podłączenia komputera?
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
Auto stare, być może pompka paliwa już skonała.
Szyby elektryczne są w module komfortu. Potrzebujesz porządnej diagnozy. Masz chociaż wydruk tej diagnozy z serwisu?
Na innym forum znalazłem taki wpis "po przywróceniu masy z kompa auto chodzi jak nowe. i taka może być zaqadkowa taka stara skodzina. ", problem dotyczył nierównej pracy silnika. Jest w ogóle coś takiego jaj masa komputera?
Pytanie : gdy odłączę klemę od akumulatora i po jakimś czasie podłączę ,czy będę musiał wprowadzać nowe podstawowe nastawy do komputera ???
Sprawdź czy nie masz za słabego impulsu przełączania na gaz. Miałem podobny przypadek. Pomogło podciągnięcie impulsu bezpośrednio z komputera.
ENGINE 01-> LOGIN 11-> kod 11463
Tak, czytałem instrukcję obsługi. Nie znalazłem tam odpowiedzi na swoje pytanie. Nawet z wymianą oleju odsyłają do serwisu. Dziękuję tym, co chcieli pomóc i pomogli. Zamykam temat. Dodano po 4 Ponieważ uzyskałem podpowiedź o mruganiu kontrolki i sygnale dźwiękowym, co u mnie nie występuje, udaję się więc do sprawdzenia na komputer.
komputer nie pokazuje żadnego błędu Musisz sprawdzić parametry silnika.
Sterownik zablokowany w chwili gdy immobilizer nie zadziała prawidłowo czyli np. nie rozpozna kluczyka, lub jest gdzieś uszkodzenie (pętla immo, kluczyk, ecu) są różne opcje. Wydaje mi się że sam tego nie ogarniesz. Komputer to podstawa przy tej usterce.
a co do wentylatora to był w serwisie wymieniany na nowy łącznie z sterownikiem komputera a co to sterownik komputera ?
Możliwe że sterownik. 😀 Czyli jak wystrzelą poduszki to wymieniamy? -poduszki -pasy -to co wrzuciłem czyli jak kolega mnie poprawił sterownik -i trzeba wymienić ten sensor po siedzeniem? I jeszcze jedno pytanie czy trzeba skasować błąd komputerem?
Zmieniam komputer w passacie AWX na taki sam z skody SuperB AWX. Aktualnie komputer ze skody ma zdjęte immo i lata już w passacie z tym, że chciałbym aby immo działało. Przy oryginalnym komputerze passata VAS odczytuje VIN auta, wykrywa model, rocznik itd. Po zdjęciu immo z komputera skody VAS się wykrzacza przy skanowaniu i trzeba wszystko uzupełniać...
Licznik z CANem ma inne tarczki i to widać na jednym z filmów. Działa Ci w końcu ta temperatura czy nie? Bo już zgłupiałem. Ja w Octavii mam tylko temperaturę na klimatroniku, w liczniku brak, choć widać, że przy teście jednostka C wyskakuje. Kodowaniem nic nie zmienisz, wyłączenie kontrolki pasów nic nie zmieni, zmiana języka też nie. Jeżeli wyskakuje...
Ciekawe jak reagują klienci jak facet pcha się do ich wózka z paskudnym niebieskim kalkulatorem, miast podpinać do budzącego zaufanie komputera.
Przed wymianą sprzęgła nie bylo takich objawów, auto chodzilo wzorowo. Na wszelki wypadek wymienie czujnik wału korbowego ale mam jedno pytanie. Nawet jeśli czujnik bylby uszkodzony/zepsuty to czy możliwe jest brak jakichkolwiek wyników po podpięciu auta do komputera?
A dlaczego piszesz że prawdopodobnie, a przecież jak zakładałeś zworkę to chyba rozpoznałeś co tam jest i czy jest plus po włączeniu stacyjki i czy przychodzi minus z komputera.
Witam , mam pytanie. Co może być powodem braku na wyświetlaczu funkcji komputera ((Telefon?)) Problem dotyczy Skoda Octavia 2 1.4 2011r
Nie wiem jak się zachowuje kanał 60 w blokach pomiarowych, ale pozycję przepustnicy masz w kanale 0 (surową) i 3 (przetworzoną). Po prostu naciskaj i zwalniaj pedał gazu, obserwując jak zmienia się wartość widziana przez komputer.
czy powodem tego szarpania może być zużyty łańcuch rozrządu???? Szarpanie nie występuje cały czas, wtedy gdy występuje szarpanie zauważyłem że wzrasta również zużycie paliwa (komputer).
Witam. Mógłby ktoś przybliżyć mi o którą wiązkę kablową chodzi? Czy to ta w której idą 3 przewody z pompy do maglownicy, czy też ta która jest między pompą a komputerem.
W felicji na słuch w Fabi 1,4 8V mozna VAG-iem.
WŁAŚNIE,ŻE ON TEŻ ZDZIWIONY BYŁ,BO MU KOMPUTER NIE POKAZAŁ.
W tym przypadku należałoby podpiąć samochód pod komputer i zaprogramować nowy kluczyk.
Mam problem z robiłem w Fabii 1.4 MPI. Mianowicie, brak komunikacji z komputerem i nie mogę zdiagnozować usterki, a usterka wygląda tak - silnik pracuje w trybie awaryjnym, świeci EPC. Kiedy jest upał, to pracuje normalnie, bez żadnych kontrolek i objawów, do momentu ochłodzenia. Po kilku kilometrach znowu tryb awaryjny. Który czujnik jest tak wrażliwy...
A właśnie zapomniałem dodać, magneton znajdujący się przy alternatorze jest wybrzuszony. Nie wiem czy to ma jakiś wpływ na to co się dzieje z autem ale podobno bez tego autko też powinno zapalić. Sterownik silnika to znaczy ten cały komputer??
Diagnostyka na komputerze powinna wyjaśnić .
Wymiana wezyka pomogla. Auto smiga i mocy mu nie brakuje. Dzieki za podpowiedzi i powodzenia z naprawa swojego auta. Mam pytanie czy posiadasz jeszcze może jakies fotki z tej robótki ? jesli możesz podeślij na prv będę wdzięczny Bo ja wymieniłem wszystkie podciśnienia ale jeden mi nie daje spokoju w okolicach a dokładnie pod zaworem EGR A dalej mam...
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
Witam kolegów. Mam pytanko, Przed chwilą właśnie wymieniłem przełącznik kierunkowskazów w mojej felcii 1.3 z 1999r. Dobierając się do w/w przełącznika ściągnąłem kierownicę i musiałem też odłączyć poduszkę powietrzną. No właśnie i tu jest problem, po złożeniu wszystkiego, na desce rozdzielczej pali się kontrolka od poduszki. Odłączając poduszkę i podłączając...
Ten duży przekażnik to własnie"ster"silnika nic innego nie ma
Podłącz pod komputer powinno pokazać błąd, jeżeli nie zrób z komputera nastawy klap. Jeżeli to nie pomoże to trzeba rozbierać, a jest przy tym trochę zabawy. Jeżeli tego nie robiłeś radzę oddać do dobrego mechanika łatwo połamać plastiki. Ale najpierw podłącz pod komputer.
witam kupiłem właśnie skode roomster, wersja z dużym komputerem między zegarami jak zapalam pisze ze mam inspekcje serwisową za O Km jutro jadę wymienić olej i filtry i chciałbym to przy okazji skasować czy dam rade ręcznie ?
Potrzebuję wsad do pamięci komputera pokładowego od: Skoda Felicja Model RC 6 Pamięć X24c01 Z góry wielkie dzięki
Wszystko sprawdziłem i jest OK a czy podpięcie komputera coś wykaże co do przedstawionej sytuacji?
Może być to np problem z licznikiem. Odczytywałeś błędy? Problem występuje tylko na jednym kluczyku? Oczywiście da się wywalić immo z komputera silnika.
mam stary sterownik, ale z nim nie ma komunikacji przez złącze diagnostyczne, bo jest uszkodzony( pewnie mozna odczytać jego zawartość przez OBD100). Nowy sterownik tez nie jest nowy i pochodzi z demontażu - oznakowanie jest identyczne jak uszkodoznego, ale chyba nie ma do niego pinu. Mam natomiast komplet kluczy + karte immo poniewaz samochod pochodzi...
Mój kabel OBD II to ten https://archiwum.allegro.pl/oferta/skoda... Wersja software czego? Dodano po 40 VCDS lite... Ten sam komunikat. Tylko ten test mam wykonać gdy kabel będzie podłączony do samochodu czy tylko do komputera
Masz zwarcie na 5v na obwodzie nr 1 I co teraz muszę zrobić ? Komputer do regeneracji ?
Wymieniłem sondę oraz czujnik położenia wałka rozrządu, nic to nie dało . Dalej pojawiają się błędy od sondy że element grzewczy nie działa, sprawdziłem bezpieczniki od sondy jest dobry. Napięcie ładowania na Aku jest na wolnych obrotach od 13.7 do 13.9 V . Akumulator nowy ma 2 miesiące Wymienię jeszcze czujnik obrotów wału, może komputer źle przetłumaczył...
i jak wymiana pomogła? Jak stary był akumulator powodujący kłopot? MIałem podobną sytuację w Golfie MK7 z 2019. Słaby akumulator powodował miliony błedów na komputrze....
Pomoc do kasowania inspekcji w markach ze stajni VW
To nie opel. Potrzeba interfejsu za 50 PLN ,komputera i programu np VCDS lite. Można kupić też po kkl na bluetooth i apke na telefon.
Od kiedy to w starej felicji jest kontrolka usterki silnika? ale pod komputer jak najbardziej
Podłączyć pod komputer i będzie wiadomo.
skoda octavia komputer komputer skoda felicia komputer skoda felicja
instalacja plomb prądnica pierścieniowa pompa głębinowa uszkodzona
stable diffusion nissan quasquai
Rozmiar gwintu anteny Wi-Fi: RP-SMA i SMA Jak zbudować projektor multimedialny DIY z podzespołów