Woda w BSI,sprawdz czy jest z nim komunikacja.
W grupie PSA jest chyba tak, ze przy aktywnej blokadzie IMMO nie bedzie komunikacji.
W które miejsce dokładnie podajesz zasilanie za zawór i na który jak auto odpala? Postaram się znaleźć jak to jest podpięte. Jak odpala to komunikacja jest?
Witam Podpinałem ostatnio peugeota żeby zobaczyć co mu dolega.Więc wchodzę w zakładkę błędy a tam cała masa błędów dosłownie niektóre bez sensu. więc chciałem je wykasować a tam wyskakuje info że wszystkie 50 tzw stref posprzedażnych jest zapełnione .Daję ok potem f3 (czy wykonano czytanie błędów?) i wyskakuje błąd komunikacji.Więc daję dalej ok potem...
Wydaje mi się, że jak dobrze poruszasz wiązką między BSM (skrzynka bezpieczników w komorze silnika) a ECU to problem z odpalaniem wróci + nie będzie komunikacji.
Wiem, dziś byłem u mechanika i wychodzi na jakiś błąd elektryczny, błąd komunikacji.
Twoje problemy z Peugeotem 508 mogą być związane z kilkoma problemami: Błąd U1218 może wskazywać na problem z komunikacją pomiędzy modułami samochodu najprawdopodobniej z modułem Body Computer. Może to być problem luźnych połączeń CAN lub usterki w module Body System Interface. Błąd P057F czyli stan naładowania akumulatora, pomimo wymiany akumulatora,...
Próbowałeś innym skanerem komunikacji?
Brak komunikacji miedzy COM2000 i BSI.
Jaka instalacja gazowa? z obsługą obd?. Bo jeżeli tak to tam może być problem. Jeżeli nie to zawsze można sprawdzić na stole czy jest komunikacja.
Ma ktoś pomysł co jeszcze sprawdzić. Zrób diagnozę wszystkich sterowników pod kątem komunikacji
Odepnij COM i radio zobacz czy ożyje komunikacja.
Dzięki za odpowiedź, ale zapomniałem napisać że pomiar odpiętej wtyczki i tu myśle że jest problem z komunikacją z ECU.
Byłem na komputerze to mi powiedział nie ma błędu ale też nie ma komunikacji z bsi
To radio nie ruszy bez komunikacji z wyświetlaczem. Dla poprawnej pracy w samochodzie potrzebna jest jeszcze komunikacja z BSI - ale dla VDO to akurat można programowo oszukać i jest OK. Proszę zamieścić zdjęcie wyświetlacza (na tym etapie może być z przodu) i wyraźne zdjęcie kostki zasilającej radio - powinny być w niej dwa dodatkowe piny do komunikacji.
Odpowiedz masz w drugim bledzie. Dopuki nie bedzie komunikacji auta nie uruchomisz.
Ok, ale jeśli wina by była po stornie układu CAN w BSI to czy nie powinienem mieć błędów odnośnie komunikacji BSI z resztą auta?
To nie dioda pewnie wypięły sie kable optyczne, czyli komunikacja cyfrowa.
Ani DPF ani WTRYSKIWACZE. Jest jakiś problem z komunikacją między modułami ECU i ABS
Nie ma komunikacji
No chyba że tak, myślałem że to jakiś moduł wpiety w komunikację.
Nie wykrywa sterownika lexia, czy tylko go wykryje a nie połączy się?. Jeśli tak jest musisz mieć nowszego diagbox. nie wykrywa sterownika błąd komunikacji
Ja obstawiam uszkodzone BSI.
a jakie defekty w BSI ? może utopiony kalkulator Airbag blokuje komunikację?
Ruszyłeś kablami i zruszyło się złącze w wyświetlaczu - to będzie najbardziej prawdopodobna sytuacja.
Sprawdź wiązkę biegnącą w plastikowym korytku po bloku silnika pod kolektorem ssącym.
Komunikacja LIN pomiędzy silnikami.
sprawdz jeszcze czy masa do bsi jest ok. Diagnostyka komputerowa wykazała jakieś kody usterek, jasli tak to jakie? Czy wogóle jest komunikacja?
Jęli swiecą dwie razem to znaczy ze klawiatura jest zablokowana najczesciej pomaga odpiecie wtyczki od klawiatury ewentualnie sterownik silnika niema zasilania i jak napisal kolega wtedy jest brak komunikacji .
Dzięki za info :) To teraz pozostaje mi chyba jedynie jechać do ASO Peugeota i próbować szukać rozwiązania, czemu w niemieckim dowodzie było e3. Pewnie bez zakupu duplikatu świadectwa homologacji WE się nie obejdzie, by wyprostować to w wydziale komunikacji.
zrób z komunikacja abs to auto zapali
Te szare wtyczki w prawym górnym rogu zdjęcia rozepnij o sprawdź. Może któryś pin wypaliło i wystarczy. A z zewnątrz nie widać. Te w dolnej części to BSM, a nie zgłaszało problemu z komunikacją.
Opowiedz coś więcej o tym samochodzie. Czy kupiłeś z taką usterką, czy sam coś próbowałeś programować , trochę więcej szczegółow. Posprawdzałeś zasilanie i masy na sterowniku ? to powinna być pierwsza czynność przy braku komunikacji.
Ze sterownika odczytas bdm100 zaznacz opcję eeprom
Fajnie by było żebyś podał numery alt. obstawiam że jest to valeo. proponuje wyjać alternator do przeglądu mogą kończyć się szczotki lub pierścienie na tworniku, lub regulator jeśli jest z komunikacją
Podejrzenia masz prawidłowe , zasilanie sterownika silnika ginie!
Dziękuję za szybką odpowiedź . Co do tematu- to pompę dodatku z PP mogę zasterować natomiast ecu zgłasza-"niewłaściwe ecu zastosowane w Partner(9hz a nie 9hs???) choć po"podpięciu 30 do 31 ecu (j/w) nie wykluczam uszkodzenia szyny komunikacji.
Jak będzie immo trzymało nie będzie komunikacji ze sterownikiem!
Ja niestety się nie znam. Mechanik się poddał drugi. Pamiętam że jak byliśmy u tego szemranego sprawdzić jak robi to miał rozebraną przednią skrzynkę z beprze znikania i wgl połowę tam. 200 rocznik. Szukamy dlatego mechanika z okolic. Jak te komunikację sprawdzić
Zgadza się, objawy wskazują na brak komunikacji CAN, posprawdzaj bardzooo dokładnie wszystkie bezpieczniki, także wszystko w okolicy akumulatora, złącza, bezpieczniki, może uszkodził się jakiś przewód. jak jesteś pewien pinów zasilania np radia podaj plus np z zapalniczki i zobacz czy wszystko wstanie, wtedy zostanie tylko szukanie bezpieczniki bądź...
Ja miałem kilkanaście takich przypadków... Koszt używanego sterownika (szukaj na All...o) plus koszt doprogramowania do auta. Dodano po 41 Wersja druga, naprawa sterownika, od 100 do 300 zł o ile możliwa.
Zauważyłem że mam dwa skrajne piny po prawej stronie wyłamane zapewne to będzie przyczyną braku komunikacji
Czy mógłby ktoś mi pomóc rozszyfrować błąd P1598 oraz P1198. Znalazłem w sieci : P1198 Pump Rotor Control Underfueling Możliwe, że to oznacza uszkodzony pompowtrysk? P1598 że prawdopodobnie błąd komunikacji...
Chyba ze tak,ale i tak to latac nie będzie.
Zobacz czy pasują. Komunikacja pomiędzy kalkulatorem silnika a BSI idzie przez pompę ABS.
zapomnij ze podejdziesz z elm do tego auta i cos zrobisz... ogarnij kogos z diagboxem, ten samochod nawet z zerwanym paskiem osprzetu nie bedzie chodzil, bledow wysypie choinke a ktos to musi zinterpretowac. musisz zczytac ECU, BSI, i dwa moduly napedu hybrydowego Sprawdz tez czy pasek osprzetu jest caly, raz mialem taka akcje ze pekl idealnie naa alternatorze...
Uszkodzony COM może skutkować nie odpalaniem, do niego jest podpięta pętla immo. Ale na komputerze powinno być widać, że immo wtedy trzyma. COM raczej uszkadzał się na manetkach, a nie na płytce od pętli. Skoro podejrzewasz brak zasileń, to warto sprawdzić wiązkę. Zdarzają się że przewody przegniły.
Edytowałem swój post,doczytaj bo nie wiem. Jeśli to grupa "C" to odepnij "pompę" (jak zwał tak zwał). Dla pewności możesz jeszcze przeskanować bo błąd mógł być zapisany dodatkowo w innej lokalizacji.Jeśli jest to skasuj i czytaj jeszcze raz. P - układ napędowy, B - karoseria, C - układ jezdny, U - komunikacja sieciowa.
Diagbox działa tylko w nowszych wersjach auta z tego co pamiętam a w starszych na pewno do 2008 lub nawet wyżej ciutkę nie pamiętam to tylko PP-planet lub Lexia inaczej się nie połączy z citroenem no i nie wiem czy wiesz że jak odpalisz program z interfejsem podłączonym do auta to koniecznie trzeba wpisać taki kod chyba 5 cyfr-liczb z naklejki przylepionej...
Przerabiałem kilka dni temu takiego puga z 2008r,ten sam problem pali sie abs,błedy na liczniku brak predkosciomierza,wspomaganie tez niesprawne itd.winny okazał sie sterownik a dokłądnie zawartosc pamieci która sie w nim sypneła.Sterownik na dzien dzisiejszy jest nie naprawialny nikt go nienaprawi,jesli chodzi o wymiane to szukaj o takich samych oznaczeniach...
Błędy się nie kasują bo trzyma immobiliser. Odczytaj parametry w bsi stan kluczy? Czy jest dobra komunikacja z kombajnem?
Odpowiedziałeś sobie sam ale każda anomalia w zasilaniu czy komunikacji może być powodem wystąpienia błędów takich lub innych .
Sterownik rozpoznasz po tym co pisze na jego obudowie. Parametry zgodne z normą ODB jaki udostępnia sterownik podjerzysz ustrojstwem opartym na ELM 327 dobry program do niego to scanmaster 1.1. samoczynnie rozpoznaje również protokół w którym sterownik prowadzi komunikację.
moduł sterujący jest pod wentylatorem a to co masz na foto to grzałka elektryczna interesuje Cie nr 2 http://obrazki.elektroda.net/82_12869052...
Masz wszystkie zasilania w obd?
Skoro jest zasilanie, to pozostaje brak komunikacji.
Czy masz jeszcze jakieś błędy np . Komunikacja ABS.
Ok a czy jesteś w stanie w razie problemów pomóc mi że zrobieniem na vergin z nowego? Tak, ale nie będzie to konieczne.
na wyciągnietym przekaźniku rozumiem, że jest 0V na tych pinach? sprawdz napięcie przed i za przekaźnikiem ile wynosi?
Aha masz rację. .. może tak być ! Sprawdzę jak są ustawione w bsi dzięki :) Dodano po 2 Bezpieczniki wszystkie ok wszystko pracuje i świeci myślę że kolega dobrze napisał musi być źle ustawiony bsi... Penie została wprowadzona opcja świateł kierunkowych gdy ich fizycznie nie ma więc dla tego sterownik daje błąd ze brak komunikacji :)
.Diagnoza miala byc czujnik Bsm - Niestety Pudło. No jasne że tak bo nie ma czegoś takiego jak czujnik bsm. Trzeba skupić się zasilaniu ,komunikacji CAN, a nawet na samym sterowniku.
A winnych sterownikach nie ma błedów komunikacji Can???
odłącz wtyczkę od pompy ABS od sterownika ABS sprawdź czy nie zaśniedziała , przeczyść sprayem do styków doprowadź do stanu żeby była komunikacja z abs
Na tym bezpieczniku zasilanie jest cały czas. Wentylator nie pobiera prądu, włącza go BSI dopiero przy braku komunikacji z ecu.
Tak to ten sam schemat
Nie mam schematu do bsi. Ale bez komunikacji auto nie odpali.
Antena od centralnego zamka jest w module COM2000, zapalanie świateł jak i kierunkowskazy są tak samo sterowane, a COM2000 łączy się z BSI komunikacją cyfrową.
w sumie bez znaczenia byle mieć pełną komunikację
Witam, bardzo bym prosił o schemat ECU silnika do peugeota 206 1.9D. Auto nie pali, brak komunikacji ze sterownikiem.
ten jak zaskoczy to też zacznie kręcić i palić do czasu wyłączenia kluczyka i odczekaniu na tzw uspienie bsm czyli ok 30s i wtedy loteria albo będzie ok i odpali albo wyskoczy "antipollution fault" i nie odpali, błąd ten tylko wysakuje gdy nie chce odpalić także to nie od dpf.
Temat nie rozwiązany.
chyba to jest to. http://obrazki.elektroda.pl/4361229700_1... Dodano po 2 i jeszzcze to: http://obrazki.elektroda.pl/2694371600_1...
Witam, sprawa wygląda tak, auto miało coraz więcej błędów od komunikacji i zgasło i nie chciało odpalić. Serwis wymienił komputer silnika, auto zrobiło 2 tys km, zaczeło łapać błędy na nowym sterowniku, aż do takiego stopia że po wyjęciu kluczyka nie chciało zgasnąć. Auto po chwili zgasło po wyjęciu kluczyka i nie da się odpalić auta na tym sterowniku(Pegeot...
Radio działa czy też nie gra, a komunikacja diagnoskopu z radiem jest?
Niski poziom CAN i wysoki poziom CAN, tak dokładnie pisze na schemacie radia. Mi się pomyliło, ale chyba zrezygnuję z tematu, bo myślałem, że ekran jest dotykowy, a tu wszystko trzeba guzikować. Plus mam płyty z oryginalną nawigacją z 2004 r., troszkę nieaktualne, więc szkoda zachodu.
Sprawdx instalacje do stera ABSu. Plusy, minusy, komunikacja. Tak na poczatek.
Witam , Mam problem z moim peugeotem 3008. Auto nie odpala, na desce rozdzielczej typowa choina. Abs/ESP, awaria hamulca ręcznego. Skrzynia biegów nie reaguje na wyświetlaczu po zmianie z neutral na wsteczny bądź drive. Informacja "Błąd silnika zgaś samochód". Brak komunikacji z ECU.
Uszkodzony COM2000? Tam masz kierunki, światła, wycieraczki i pętle stacyjki. Najlepiej podłączyć do kompa i sprawdzić czy ma komunikację z COM.
to sprawdz linie diagnotyczna do zlacza CARB z BSI
Sprawdź zasilanie sterownika ABS/ESP. Możesz zrobić mostek na wtyczce sterownika ABS/ESP czyli dać dwie zworki na linii CAN tak by pominąć sterownik ABS/ESP. Jak widać na schemacie przez ten sterownik idzie komunikacja do sterownika silnika.
Witam Dzisiaj chciałbym przedstawić w formie pliku pdf procedurę montażu parktronika w peugeot 208. Jest to opis, który zawiera informacje co należy kupić a także opisuje procedury kodowania BSI. Instrukcja zawiera również informacje o bezpiecznikach a także schemat czujników parkowania peugeot 208. Dodatkowo w instrukcji zamieściłem PINOUT BSI PEUGEOT...
Tak, wiem o tym, dlatego muszę też kupić moduł, który będzie symulował info zwrotne, zapewni komunikację z systemem CAN.
Do sprawdzania alternatorów sterowanych sygnałem z ECU wymagane są specjalne testery,( nawet nie typowe diagnostyczne) koszt to ponad 2000 zł.... Jeden pin to sterowanie, kolejny sygnał DFM czyli obciążenie alternatora, kolejne mogą byc nieaktywne... Ale tak jak pisałem , bez testera który sprawdzi komunikacje po odpowiednim protokole nic nie zrobisz......
Heh, gdyby jakość połączeń pozostawiała coś do życzenia wyskakiwałby błąd. Z trzech kabli każdy jeden pojedyńczo wypięty i komunikacja była odcinana.
Najczęściej dzieje się na odwrót. Zapisuje się błąd w sterowniku silnika ten przełącza się w tryb awaryjny odłączając jednocześnie komunikację po CAN co skutkuje zapaleniem się kontrolni ESP bo moduł ABS nie może pobrać danych ze sterownika silnika. Jakie błędy są zapisane w sterowniku silnika?
podejrzewam, że VIN się nie zgadza i kodowanie inne
W załączniku masz schemat osprzętu sterownika silnika , trzeba sprawdzić zasilania i masy we wtyczkach sterownika. Kluczowym elementem jest przekaźnik 106.
Dokładnie tylko że taki komputer w którym jeszcze można jakieś drobne zmiany w sterownikach zrobić to do takich aut pewnie ponad tysiąc.
Auto jest już u mnie. Zasilania Ok. Po odłączeniu wtyku od sterownika i podłączeniu ponownie pojawia się komunikacja na 2-3 minuty. Błędy nieaktywne, komunikacja, zasilanie itp. dające się usunąć. Po chwili komunikacja przepada. Chciałbym sprawdzić jeszcze CAN ale nie mam schematu, jeżeli ktoś może pomóc będę bardzo wdzięczny.
Jeżeli masz canbus z dodatkowym głośnikiem a radio firmy widston trzeba w pp2000 wyłączyć w Bsi czujniki parkowania na brak, wtedy będzie działało pikanie na dodatkowym głośniku, ciekawostka jest taka że przednie czujniki działają tylko na wstecznym ;/ Co do swiateł dziennych.. polecam włożyć sobie 2w1 kierunki z dziennymi z alli, latam tak prawie 2...
A jest ten ABS? Bo w 206 był jako wyposażenie opcjonalne...
Zgadzam się trzeba sprawdzic czy kalkulator wtrysku jest zablokowany ,czy nie . Jest to do sprawdzenia w pomiarze parametrów w bsi lub w kalkulatorze wtrysku. Jeśli jednak kalkulator wtrysku będzie uszkodzony lub nie będzie zasilany ,bsi będzie wyświetlac błąd braku komunikacji w sieci.
Sieć can się wali. Tu szukaj. Ta szybka...
błąd brak komunikacji z bsi kasuje go ale powraca Więc napraw komunikacje. W czym problem.
Interfejs to PSA XS Evo (by Actia), Diagbox to oprogramowanie. Próbowałeś VMa z samym Peugeot Planet?
Brak komunikacji klawiatury z ECU.
Nie masz dokładanych pseudoksenonów? Przewód komunikacji między silnikami ok?
Przepraszam za pomyłkę. Pin7 linia K do pinu 38 ECU. Pin 15 linia L do pinu 10 ECU.Wyłącznik bezpieczeństwa układu paliwa pin 1 do pinu 87 ECU. 31(minus) pin 19-33-49-51-53 ECU. Zasilanie 15 Bezpiecznik F 24-10A do pin 69 ECU. Pin 86 ECU do pinu 10 modułu przekaźnika.
Bo problem z komunikacją może. Albo z ABS.
Peugeot 206 1.4 HDi, po umyciu silnika, zapaliły mi się błędy na desce: airbag, stop i kontrolka od ręcznego. Po podłączeniu kompa wyszło, że nie ma komunikacji ABS z ECU. Po wymianie pompy o tych samych numerach auto odpaliło, po podpięciu kabli i powieszeniu ich, jak powinny być. Na drugi dzień wpiąłem wtyczkę do ABS-u, pokazały się te same kontrolki...
peugeot komunikacja komunikacja kalkulatorem peugeot peugeot planet komunikacja
spawarka garażowa brother gruby papier programować skaner uniden
bosch silence kranik kocioł elektryczny
Schemat zwrotnicy Tonsil Calipso - szczegóły i porady Moduł WiFi do telewizora Samsung UE40D6000TW