Witam Podpinałem ostatnio peugeota żeby zobaczyć co mu dolega.Więc wchodzę w zakładkę błędy a tam cała masa błędów dosłownie niektóre bez sensu. więc chciałem je wykasować a tam wyskakuje info że wszystkie 50 tzw stref posprzedażnych jest zapełnione .Daję ok potem f3 (czy wykonano czytanie błędów?) i wyskakuje błąd komunikacji.Więc daję dalej ok potem...
Woda w BSI,sprawdz czy jest z nim komunikacja.
W które miejsce dokładnie podajesz zasilanie za zawór i na który jak auto odpala? Postaram się znaleźć jak to jest podpięte. Jak odpala to komunikacja jest?
W grupie PSA jest chyba tak, ze przy aktywnej blokadzie IMMO nie bedzie komunikacji.
Ruszyłeś kablami i zruszyło się złącze w wyświetlaczu - to będzie najbardziej prawdopodobna sytuacja.
Ok, ale jeśli wina by była po stornie układu CAN w BSI to czy nie powinienem mieć błędów odnośnie komunikacji BSI z resztą auta?
Ja obstawiam uszkodzone BSI.
Ze sterownika odczytas bdm100 zaznacz opcję eeprom
Wiem, dziś byłem u mechanika i wychodzi na jakiś błąd elektryczny, błąd komunikacji.
Sprawdź wiązkę biegnącą w plastikowym korytku po bloku silnika pod kolektorem ssącym.
Wydaje mi się, że jak dobrze poruszasz wiązką między BSM (skrzynka bezpieczników w komorze silnika) a ECU to problem z odpalaniem wróci + nie będzie komunikacji.
Zgadza się, objawy wskazują na brak komunikacji CAN, posprawdzaj bardzooo dokładnie wszystkie bezpieczniki, także wszystko w okolicy akumulatora, złącza, bezpieczniki, może uszkodził się jakiś przewód. jak jesteś pewien pinów zasilania np radia podaj plus np z zapalniczki i zobacz czy wszystko wstanie, wtedy zostanie tylko szukanie bezpieczniki bądź...
Brak komunikacji miedzy COM2000 i BSI.
zapomnij ze podejdziesz z elm do tego auta i cos zrobisz... ogarnij kogos z diagboxem, ten samochod nawet z zerwanym paskiem osprzetu nie bedzie chodzil, bledow wysypie choinke a ktos to musi zinterpretowac. musisz zczytac ECU, BSI, i dwa moduly napedu hybrydowego Sprawdz tez czy pasek osprzetu jest caly, raz mialem taka akcje ze pekl idealnie naa alternatorze...
na wyciągnietym przekaźniku rozumiem, że jest 0V na tych pinach? sprawdz napięcie przed i za przekaźnikiem ile wynosi?
Ja miałem kilkanaście takich przypadków... Koszt używanego sterownika (szukaj na All...o) plus koszt doprogramowania do auta. Dodano po 41 Wersja druga, naprawa sterownika, od 100 do 300 zł o ile możliwa.
Podejrzenia masz prawidłowe , zasilanie sterownika silnika ginie!
Uszkodzony COM może skutkować nie odpalaniem, do niego jest podpięta pętla immo. Ale na komputerze powinno być widać, że immo wtedy trzyma. COM raczej uszkadzał się na manetkach, a nie na płytce od pętli. Skoro podejrzewasz brak zasileń, to warto sprawdzić wiązkę. Zdarzają się że przewody przegniły.
Próbowałeś innym skanerem komunikacji?
Przerabiałem kilka dni temu takiego puga z 2008r,ten sam problem pali sie abs,błedy na liczniku brak predkosciomierza,wspomaganie tez niesprawne itd.winny okazał sie sterownik a dokłądnie zawartosc pamieci która sie w nim sypneła.Sterownik na dzien dzisiejszy jest nie naprawialny nikt go nienaprawi,jesli chodzi o wymiane to szukaj o takich samych oznaczeniach...
To nie dioda pewnie wypięły sie kable optyczne, czyli komunikacja cyfrowa.
Jaka instalacja gazowa? z obsługą obd?. Bo jeżeli tak to tam może być problem. Jeżeli nie to zawsze można sprawdzić na stole czy jest komunikacja.
Diagbox działa tylko w nowszych wersjach auta z tego co pamiętam a w starszych na pewno do 2008 lub nawet wyżej ciutkę nie pamiętam to tylko PP-planet lub Lexia inaczej się nie połączy z citroenem no i nie wiem czy wiesz że jak odpalisz program z interfejsem podłączonym do auta to koniecznie trzeba wpisać taki kod chyba 5 cyfr-liczb z naklejki przylepionej...
Twoje problemy z Peugeotem 508 mogą być związane z kilkoma problemami: Błąd U1218 może wskazywać na problem z komunikacją pomiędzy modułami samochodu najprawdopodobniej z modułem Body Computer. Może to być problem luźnych połączeń CAN lub usterki w module Body System Interface. Błąd P057F czyli stan naładowania akumulatora, pomimo wymiany akumulatora,...
Masz wszystkie zasilania w obd?
Odpowiedz masz w drugim bledzie. Dopuki nie bedzie komunikacji auta nie uruchomisz.
moduł sterujący jest pod wentylatorem a to co masz na foto to grzałka elektryczna interesuje Cie nr 2 http://obrazki.elektroda.net/82_12869052...
Ani DPF ani WTRYSKIWACZE. Jest jakiś problem z komunikacją między modułami ECU i ABS
208 nie połączy się z PP2000. Potrzebujesz Diagboxa.
Tak to ten sam schemat
ten jak zaskoczy to też zacznie kręcić i palić do czasu wyłączenia kluczyka i odczekaniu na tzw uspienie bsm czyli ok 30s i wtedy loteria albo będzie ok i odpali albo wyskoczy "antipollution fault" i nie odpali, błąd ten tylko wysakuje gdy nie chce odpalić także to nie od dpf.
Ok a czy jesteś w stanie w razie problemów pomóc mi że zrobieniem na vergin z nowego? Tak, ale nie będzie to konieczne.
Dzięki za odpowiedź, ale zapomniałem napisać że pomiar odpiętej wtyczki i tu myśle że jest problem z komunikacją z ECU.
Byłem na komputerze to mi powiedział nie ma błędu ale też nie ma komunikacji z bsi
Jeżeli masz canbus z dodatkowym głośnikiem a radio firmy widston trzeba w pp2000 wyłączyć w Bsi czujniki parkowania na brak, wtedy będzie działało pikanie na dodatkowym głośniku, ciekawostka jest taka że przednie czujniki działają tylko na wstecznym ;/ Co do swiateł dziennych.. polecam włożyć sobie 2w1 kierunki z dziennymi z alli, latam tak prawie 2...
Jak będzie immo trzymało nie będzie komunikacji ze sterownikiem!
Zobacz czy pasują. Komunikacja pomiędzy kalkulatorem silnika a BSI idzie przez pompę ABS.
Komunikacja LIN pomiędzy silnikami.
chyba to jest to. http://obrazki.elektroda.pl/4361229700_1... Dodano po 2 i jeszzcze to: http://obrazki.elektroda.pl/2694371600_1...
zrób z komunikacja abs to auto zapali
Temat nie rozwiązany.
Witam, czy mógłbyś napisać, jak został rozwiązany problem?
Witam problem z peugeotem 107 nie chodzi pompa paliwa oczywiście pierwsza rzecz - diagnostyka i tu niespodzianka, nie można połączyć się z komputerem i to chyba jest największy problem co może być przyczyną braku możliwości komunikacji z komputerem programu diagnostycznego dodaje - ten komputer podpięty do toyoty aygo pracuje tzn. uruchamia pompę paliwa...
Interfejs to PSA XS Evo (by Actia), Diagbox to oprogramowanie. Próbowałeś VMa z samym Peugeot Planet?
Odepnij COM i radio zobacz czy ożyje komunikacja.
Niski poziom CAN i wysoki poziom CAN, tak dokładnie pisze na schemacie radia. Mi się pomyliło, ale chyba zrezygnuję z tematu, bo myślałem, że ekran jest dotykowy, a tu wszystko trzeba guzikować. Plus mam płyty z oryginalną nawigacją z 2004 r., troszkę nieaktualne, więc szkoda zachodu.
podejrzewam, że VIN się nie zgadza i kodowanie inne
Ma ktoś pomysł co jeszcze sprawdzić. Zrób diagnozę wszystkich sterowników pod kątem komunikacji
Odpowiedziałeś sobie sam ale każda anomalia w zasilaniu czy komunikacji może być powodem wystąpienia błędów takich lub innych .
Samo radio nie.
Dzięki za info :) To teraz pozostaje mi chyba jedynie jechać do ASO Peugeota i próbować szukać rozwiązania, czemu w niemieckim dowodzie było e3. Pewnie bez zakupu duplikatu świadectwa homologacji WE się nie obejdzie, by wyprostować to w wydziale komunikacji.
o jaki zasilacz chodzi bo nie rozumiem??
Przepraszam za pomyłkę. Pin7 linia K do pinu 38 ECU. Pin 15 linia L do pinu 10 ECU.Wyłącznik bezpieczeństwa układu paliwa pin 1 do pinu 87 ECU. 31(minus) pin 19-33-49-51-53 ECU. Zasilanie 15 Bezpiecznik F 24-10A do pin 69 ECU. Pin 86 ECU do pinu 10 modułu przekaźnika.
Auto jest już u mnie. Zasilania Ok. Po odłączeniu wtyku od sterownika i podłączeniu ponownie pojawia się komunikacja na 2-3 minuty. Błędy nieaktywne, komunikacja, zasilanie itp. dające się usunąć. Po chwili komunikacja przepada. Chciałbym sprawdzić jeszcze CAN ale nie mam schematu, jeżeli ktoś może pomóc będę bardzo wdzięczny.
Sieć can się wali. Tu szukaj. Ta szybka...
Dokładnie tylko że taki komputer w którym jeszcze można jakieś drobne zmiany w sterownikach zrobić to do takich aut pewnie ponad tysiąc.
Peugeot 206 1.4 HDi, po umyciu silnika, zapaliły mi się błędy na desce: airbag, stop i kontrolka od ręcznego. Po podłączeniu kompa wyszło, że nie ma komunikacji ABS z ECU. Po wymianie pompy o tych samych numerach auto odpaliło, po podpięciu kabli i powieszeniu ich, jak powinny być. Na drugi dzień wpiąłem wtyczkę do ABS-u, pokazały się te same kontrolki...
Nie ma komunikacji
Zauważyłem że mam dwa skrajne piny po prawej stronie wyłamane zapewne to będzie przyczyną braku komunikacji
No chyba że tak, myślałem że to jakiś moduł wpiety w komunikację.
To radio nie ruszy bez komunikacji z wyświetlaczem. Dla poprawnej pracy w samochodzie potrzebna jest jeszcze komunikacja z BSI - ale dla VDO to akurat można programowo oszukać i jest OK. Proszę zamieścić zdjęcie wyświetlacza (na tym etapie może być z przodu) i wyraźne zdjęcie kostki zasilającej radio - powinny być w niej dwa dodatkowe piny do komunikacji.
Na tym bezpieczniku zasilanie jest cały czas. Wentylator nie pobiera prądu, włącza go BSI dopiero przy braku komunikacji z ecu.
W załączniku masz schemat osprzętu sterownika silnika , trzeba sprawdzić zasilania i masy we wtyczkach sterownika. Kluczowym elementem jest przekaźnik 106.
Błędy się nie kasują bo trzyma immobiliser. Odczytaj parametry w bsi stan kluczy? Czy jest dobra komunikacja z kombajnem?
Odpowiem sobie sam. Prawdopodobnie na błąd AIRBAG pomogło ponowne złożenie przełącznika zespolonego. Przy rozbieraniu zauważyłem że obudowa gniazda szarej kostki była wysunięta z płytki co mogło skutkować niedopiętą wtyczką. Od tego czasu (półtora tygodnia) błąd się nie pojawił. Przy okazji miałem dostęp do Carproga, zrobiłem na Virgin inne BSI o tych...
Witam Dzisiaj chciałbym przedstawić w formie pliku pdf procedurę montażu parktronika w peugeot 208. Jest to opis, który zawiera informacje co należy kupić a także opisuje procedury kodowania BSI. Instrukcja zawiera również informacje o bezpiecznikach a także schemat czujników parkowania peugeot 208. Dodatkowo w instrukcji zamieściłem PINOUT BSI PEUGEOT...
Najczęściej dzieje się na odwrót. Zapisuje się błąd w sterowniku silnika ten przełącza się w tryb awaryjny odłączając jednocześnie komunikację po CAN co skutkuje zapaleniem się kontrolni ESP bo moduł ABS nie może pobrać danych ze sterownika silnika. Jakie błędy są zapisane w sterowniku silnika?
Witam, bardzo bym prosił o schemat ECU silnika do peugeota 206 1.9D. Auto nie pali, brak komunikacji ze sterownikiem.
Miałem podobne problemy w 3008. Okazało się, że w złączu kalkulatora ABS (pompy ABS) była woda, styki zabrudzone i mokre. Nie wiem, jak mogła się tam dostać, ponieważ gumowa uszczelka złącza wyglądała dobrze. Zdjąłem lewe przednie koło, następnie nadkole i dostałem się do gniazda. Starannie osuszyłem i wyczyściłem styki, prysnąłem kontaktem. Po złożeniu...
a jakie defekty w BSI ? może utopiony kalkulator Airbag blokuje komunikację?
MOduł ma wszystkie zasilania i jest podpięty do can samochodu. Skąd masz ten moduł wogóle?
w sumie bez znaczenia byle mieć pełną komunikację
Nikt nie pomoże?
Ja niestety się nie znam. Mechanik się poddał drugi. Pamiętam że jak byliśmy u tego szemranego sprawdzić jak robi to miał rozebraną przednią skrzynkę z beprze znikania i wgl połowę tam. 200 rocznik. Szukamy dlatego mechanika z okolic. Jak te komunikację sprawdzić
Skoro jest zasilanie, to pozostaje brak komunikacji.
sprawdz jeszcze czy masa do bsi jest ok. Diagnostyka komputerowa wykazała jakieś kody usterek, jasli tak to jakie? Czy wogóle jest komunikacja?
Chyba ze tak,ale i tak to latac nie będzie.
Może być przestawiona kierownica względem przekladni, źle ustawiona nowa przekładnia przed montażem
Witam, Może mnie ktoś poratować informacją jakie BSI ma jeździć w Partnerze 2004, bez klimy, HDI 90KM? Sprawa wygląda tak, że samochód został kupiony z wyzerowanym przebiegiem, nie działającym klaksonem,awaryjnymi i pilotem centralnego. Dodatkowo cały czas podświetlone i aktywne są włączniki elektrycznych szyb. W komplecie było drugie BSI, skorodowane,...
Peugeota 308 Brak komunikacji z BSI - moduł ABS Kręci i uruchamia się, po czym wyłącza się po kilku sekundach.
Tak jak w temacie po wymianie BSI brak komunikacji pomiędzy licznikiem a BSI.Cały licznik się świeci i nic nie działa. Jakie masz błędy w kalkulatorze deski, nieprawidłowa informacja o temperaturze silnika, obrotach silnika; błąd linii DATAB? W BSI jakie błędy? BSI stara, przejściowa czy nowa wersja?
Dziękuję za szybką odpowiedź . Co do tematu- to pompę dodatku z PP mogę zasterować natomiast ecu zgłasza-"niewłaściwe ecu zastosowane w Partner(9hz a nie 9hs???) choć po"podpięciu 30 do 31 ecu (j/w) nie wykluczam uszkodzenia szyny komunikacji.
Nie mam schematu do bsi. Ale bez komunikacji auto nie odpali.
Edytowałem swój post,doczytaj bo nie wiem. Jeśli to grupa "C" to odepnij "pompę" (jak zwał tak zwał). Dla pewności możesz jeszcze przeskanować bo błąd mógł być zapisany dodatkowo w innej lokalizacji.Jeśli jest to skasuj i czytaj jeszcze raz. P - układ napędowy, B - karoseria, C - układ jezdny, U - komunikacja sieciowa.
Brak komunikacji z ECU a Ty czujnik wałka wymieniasz? Sprawdź zasilanie na ECU. Jak nie będzie to szukaj po tej linii.
Tutaj jest wszystko proste.
Pewny jesteś, że Ci interfejs nie przekłamuje błędów?
Sprawdzałeś CAN między BSI a ECM?Może źle zrobiłeś to BSI co?
Czy masz jeszcze jakieś błędy np . Komunikacja ABS.
Jęli swiecą dwie razem to znaczy ze klawiatura jest zablokowana najczesciej pomaga odpiecie wtyczki od klawiatury ewentualnie sterownik silnika niema zasilania i jak napisal kolega wtedy jest brak komunikacji .
Radio działa czy też nie gra, a komunikacja diagnoskopu z radiem jest?
Witam Mam podobny problem , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
Wiązka do sprawdzenia
odłącz wtyczkę od pompy ABS od sterownika ABS sprawdź czy nie zaśniedziała , przeczyść sprayem do styków doprowadź do stanu żeby była komunikacja z abs
Opowiedz coś więcej o tym samochodzie. Czy kupiłeś z taką usterką, czy sam coś próbowałeś programować , trochę więcej szczegółow. Posprawdzałeś zasilanie i masy na sterowniku ? to powinna być pierwsza czynność przy braku komunikacji.
Witam, mam brak komunikacji z wyświetlaczem w Peugeot BP T1 NIV2. Na początek chcę podmienić wsad, może coś mu się namieszało. Będę wdzięczny jeśli ktoś wspomoże. Do T1 LOV są widze zamieszczone, do tego nie ma.
Fajnie by było żebyś podał numery alt. obstawiam że jest to valeo. proponuje wyjać alternator do przeglądu mogą kończyć się szczotki lub pierścienie na tworniku, lub regulator jeśli jest z komunikacją
Peugeot 607 2.2HDI 4HX rok 2003 VIN: VF39D4HXE92092140 Potrzebny schemat ABS/ESP pompa pinów ma 15, czyli dużo starsza wersja, brak BSM pod maską. Brak zasilania pompy, komunikacja jest, masy także, prędkości kół i kąta skrętu widzi poprawnie.
Do sprawdzania alternatorów sterowanych sygnałem z ECU wymagane są specjalne testery,( nawet nie typowe diagnostyczne) koszt to ponad 2000 zł.... Jeden pin to sterowanie, kolejny sygnał DFM czyli obciążenie alternatora, kolejne mogą byc nieaktywne... Ale tak jak pisałem , bez testera który sprawdzi komunikacje po odpowiednim protokole nic nie zrobisz......
Te szare wtyczki w prawym górnym rogu zdjęcia rozepnij o sprawdź. Może któryś pin wypaliło i wystarczy. A z zewnątrz nie widać. Te w dolnej części to BSM, a nie zgłaszało problemu z komunikacją.
komunikacja peugeot komunikacja kalkulatorem peugeot peugeot planet komunikacja
ładowarka wallbox skrzynia garbusa podświetlenie wzmacniacz
formy wtryskowe listwa bezpieczeństwa
Wymiana akumulatorów żelowych na litowo-jonowe w skuterze Futuri3 Programming WT61P802 for Samsung UA46D5950/UA46D5500