Mam pytanie przełączyłem silnik trójfazowy na 230V. 230V jednofazowy, czy trójfazowy?
Kondensator 125 µF ten z fotografii sobie podłącz. Wiesz jak skonfigurować silnik na jedną fazę 220VAC i podłączyć ten kondensator ? Oraz czy wiesz, że ten silnik, w takim układzie, grzejąc się, osiągnie zaledwie połowę mocy ?
(at)Osikam a pozostałe silniki ? To raz, a dwa, skoro Szanowny zamierzał przerobić maszynę, czemu nie zlecił przezwojenia tego silnika na trójfazowy ? Można było usunąć kondensatory z szafy, wstawić silnik trójfazowy, a dodać po kondensatorze do pozostałych silników, choć przypuszczam, że są z trójfazowe, z kondensatorem ,,ad hoc". bo tak świadczy...
Przełożyc przewod kondensatora z W2 na V2 i tyle. Blaszki / zworki pozostawić jak są, czyli ,,pionowo". To jest silnik jednofazowy z kondensatorem pracy o symetrycznych uzwojeniach (jak trójfazowy), i w pełni nawrotny.
Po co Ci kondensator w silniku trójfazowym? Masz go połączyć w gwiazdę.
Silnik na 380V trójfazowy będzie pracował na napięciu 220V po zastosowaniu kondensatora, który można dobrać wg załączonego wykresu na którym pokazano sposób podłączenia do silnika oraz kondensator 20µF tylko do rozruchu. Silnik po uruchomieniu powinian mieć zbliżone napięcie między zaciskami 1-2, 2-3, 3-1. Silnik traci około 1/3mocy a w sprężarce...
Prawie bez różnicy. Pobór mocy determinuje kompresor. A ponieważ to są silniki trójfazowe i jednofazowe z kondensatorami, to ich moment rozruchowy jest mniejszy niż trójfazowego. Co z tego wynika? To ze silnik silnik trójfazowy jest zdecydowanie lepszy.
silnik trójfazowy z kondensatorem A po co dla silnika trójfazowego kondensator? wprowadzono napędy bramy z silnikiem trójfazowym i kondensatorem, gdzie w zależności jak podłączysz zasilanie masz lewe i prawo obroty. To są silnik jednofazowe z dwoma identycznymi uzwojeniami połączone kondensatorem, zależnie od miejsca zasilania uzwojenia pełnią rolę...
Niestety, ale kondensatory rozruchowe to specjalnej konstrukcji kondensatory, które powinny wytrzymać wielokrotne prądy rozruchowe. Nie nadają się do tego celu standardowe kondensatory elektrolityczne. Proponuję użyć typowego kondensatora rozruchowego, a w przypadku braku takiego o właściwej pojemności użyć kilku połączonych równolegle.
Wróciłem do zdjęcia z pierwszego postu i zmieniłem zdanie. Przyjrzałem się zdjęciom i zdaje się, że w puszce zaciskowej jest specjalne miejsce na kondensator, a kostka zupełnie nie przypomina zacisków silnika trójfazowego. Podłącz nowy kondensator i daj znać o wynikach.
Witam A co ma z tego być ? , przecież to silnik trójfazowy. Kondensator po co ??
Wyłącznik 2 zasilanie (L) 1 i 3 na 1 i 3 silnika. 2 silnika zasilanie (N) Kondensator 1 i 3 silnika.
To są silniki nie do zdarcia i producent daje na nie nawet dożywotnią gwarancję. Musisz poszukać falownika z zasilaniem jednofazowym i trójfazowym wyjściem.
https://obrazki.elektroda.pl/1911157300_... Kondensator musimy dobrać do naszego silnika zgodnie ze wzorem: CB = 70 * P Dodano po 20 Tylko będziesz kolego potrzebował blaszek, których tu nie masz do połączenia biegunów. Możesz też zarobić kable. https://obrazki.elektroda.pl/3592715900_...
W silnikach jednofazowych są zazwyczaj dwa uzwojenia, u ciebie sa trzy - to zapewne silnik trójfazowy, brak kondensatora to potwierdza. Silnik ma prawdopodobnie zwarcie zwojowe na jednym z uzwojeń (świadczy o tym zmieniony kolor izolacji DNE, na jednym z uzwojeń). Dokładnie - spalony jest.
Zmierz oporności pomiędzy: U a V V a W W a U i je nam podaj... Z drugiej strony ciekawe, że silnik bez naprawy czyli nieprzewijany jak rozumiem, jednofazowy co wynika z tabliczki a oznaczenia na przewodach U V W jak przy trójfazowym w Polsce?
Witam. Będziesz musiał przełączyć uzwojenia na 230V więc silnik powróci mniej więcej do mocy jaką miał przed przezwojeniem i do niej eksperymentalnie trzeba dobrać kondensator.
Z tabliczki wynika że to silnik trójfazowy. Dołóż kondensator.
Zasada jest dokładnie taka sama jak w wypadku silnika trójfazowego - wystarczy zamienić dwie fazy ze sobą. Tu dwie potrzebne fazy są wytwarzane przez indukcyjność uzwojenia i pojemność kondensatora. Czyli nadal należy traktować ten silnik jak trójfazowy, tyle ze z dwiema fazami sztucznie wytwarzanymi. A co do przydatności "robocika" (skądinąd dobra...
Witam, Przerabiam silnik trójfazowy na prądnicę, chcę pobierać od niego tylko 230V, Jest to połączenie w gwiazdę. Czy w takim wypadku muszę zastosować kondensatory ? https://obrazki.elektroda.pl/4152029200_...
Taka regulacja obrotów na triakowym regulatorze powoduję, że silnik indukcyjny wentylatora buczy przy niskich obrotach. zastanawiam się czy nie lepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie jakiegoś taniego falownika i podłączenie takiego silnika z kondensatorem jako silnik trójfazowy?
czy ktoś może objaśnić jak podłączyć silnik trójfazowy do sieci jednofazowej przy pomocy kondensatorów.
Witam. Silnik ten możesz zasilić bezpośrednio z sieci. Klasa izolacji tego silnika to pewnie "F" to znaczy że max temperatura uzwojeń może wynosić 155C. Natomiast grzanie się silnika na biegu jałowym jest normalnym objawem. Silniki z kondensatorem pracy grzeją się bardziej na biegu jałowym niż przy obciążeniu w przeciwieństwie do silników trójfazowych...
Jak zwykle - silnik trójfazowy ,kulawo " :cry: pracuje, bo mu ktoś kondensator doczepił. Znowu ,,sculpture in the schitt". Albo zasilanie trójfazowe, albo zastosowanie falownika. Innego wyjścia nie ma, poza nowym silnikiem. jaki kondensator będzie pasował do tego silnika Żaden :cry:
To jest silnik trójfazowy 380V, więc kondensatora rozruchowego nie znajdziesz (chyba że ktoś przerobił ale tak podłączony silnik nie będzie miał sprawności). Skoro betoniarka stała pod chmurką, to sprawdź czy nie skorodował wyłącznik silnikowy (widoczny na zdjęciu FAEL M611), wyłącznik betoniarki, przewody we wtyczce. Generalnie sprawdź czy masz trzy...
Stromart D 50 Hz, 220 V. To po niemiecku: rodzaj pradu. "D" to Dreichstrom czyli trójfazowy, reszta wiadomo.
Musisz mieć kondensator bez polaryzacji bez plusa i minusa, na prąd przemienny taki jak do większości silników
W takim razie zmienić blaszki wzdłuż. I zastosować się do tego schematu: http://obrazki.elektroda.pl/8850511700_1... Kondensator rozruchowy ~100uF.
Ohh racja. Dziękuję
To nie jest silnik trójfazowy...
Traktuj kolego ten silnik jako trójfazowy imdukcyjny. Kondensator ma wytwarzać fazę pomocniczą. Rozumiem, że nie mogłeś sprawdzic 25 mikroFaradów, ale wynik pomiaru dla 20 mikroFaradów też coś mówi.
A taki silnik z kondensatorem po jego usunięciu nie będzie silnikiem trójfazowym? Wtedy podłączasz falownik do silnika tak jak producent przewidział.
Jeśli silnik jest trójfazowy, łączysz go "w gwiazde" (środek do zera).... i bez kondensatora.
Można użyć mały silnik trójfazowy użyty na 230V , z tym że zmiana obrotów była by wtedy realizowana przez przyłączanie kondensatora do odpowiedniego uzwojenia , a moc silnika jest wtedy mniejsza od nominalnej. Na Elektrodzie jest kilka postów na ten temat.
Ogólnie interesuje mnie silnik trójfazowy, Generalnie taki silnik nie powinien w ogóle pracować z kondensatorem. Bieda, nędza i prowizorka. Dość o tym było na Forum. Siniki jednofazowe są specjalnie skonstruowane do pracy z kondensatorem. Inaczej uzwajane, krótko mówiąc. kondensatorów rozruchowych. Raczej kondensatora pracy skoro o silniku trójfazowym...
a może podłączenie gwiazda trójkąt by pomogła? A jakie tu jest? ondensatory służą do hamowania dynamicznego. to akurat racja. Tylko tu prawdopodobnie zachodzi taki przypadek, ze silnik trójfazowy pracuje jako jednofazowy z kondensatorem pracy. Połączenia i styki do sprawdzenia. Czy może być tak, że silnik pracuje tylko na dwóch uzwojeniach? Jakie byłby...
Kondensator powinien być na napięcie co najmniej 350 VAC.
https://youtu.be/GkxT3MCfXLI - tu jest wszystko opisane...
Witam ! To jest silnik trójfazowy, nie ma ani kondensatora, ani wyłącznika odśrodkowego ! Pokaż co ma w środku, dokręć śruby, sprawdź łożyska.
To jest silnik trójfazowy... Dodano po 3 Da się go niby podłączyć z kondensatorem na jedną fazę ale to gra niewarta świeczki. Straci na mocy i to sporo.
Dwóch kondensatorów można użyć do przekształcenia silnika trójfazowego w jednofazowy. 3.1.14. Publikowanie wpisów niezgodnych z tematyką danego działu forum lub wątku dyskusji.
Ogólnie kombinując to chyba chodzi o silnik ze starej Frani, pytanie tylko o który - z kondensatorem, czy z wyłącznikiem odśrodkowym. Ponadto czy ma być teraz silnikiem trójfazowym, czy zasilanym międzyfazowo z dwu faz ?Jeśli ta druga opcja, to prawdopodobnie ilość zwojów w cewce trzeba by zwiększyć o √3 - czyli o wartość różnicy napięcia.
Panowie, Panowie, jesteśmy tu, by Koledze pomóc, ja na przykład mam takie powołanie :!: :cry: :| . Otóż, gdyby zastosować transformator Scotta, w jego odwrotności, by dwoma fazami zasilić falownik trójfazowy o mocy 7,5 kW, napięciem 400VAC, ograniczyć prąd silnika do minimum, oraz użyć rampy rozruchu 30 sekundowej....to, przy zabezpieczeniach nadprądowych...
http://obrazki.elektroda.net/36_12206155... Aby uruchomić silnik trójfazowy z sieci jednofazowej łączymy uzwojenia stojana w trójkąt i zgodnie ze schematem włączamy kondensator przyjmując jego pojemność równą 70µF na 1kw.
Witam, Mam problem w myjce koszowej Magido L190, Zastosowałem w niej przekładnię ślimakową o przełożeniu i=100 z silnikiem trójfazowym 0,37kW 900obr/min do napędu kosza. Problem polega na tym że podczas wyłączania za mocno szarpie koszem i części się suwają, (duży moment bezwładności). Nie wiem jak było w oryginale ponieważ poprzedni właściciel wymontował...
Witam Postaraj się przejechać omomierzem wszystkie zaciski. Musimy wiedzieć jak podłączone są poszczególne cewki. Z opisu wynika że silnik był przewijany, ewentualnie jakis macher przystosował go do swoich potrzeb (co jest bardzo prawdopodobne). Nie można jednoznacznie określić i powiedzieć Ci jak to ustrojstwo ma byc podłączone, przy tym zdjęciu. Generalnie...
Silnik już oczyściłem. Zachowuje się identycznie jak przed oczyszczeniem. Nawet jeśli silnik jest uszkodzony to i tak ciekawią mnie te kondensatory. W internecie znalazłem tylko szczątkowe informacje dotyczące kondensatorów pracy.
Mam pytanko jak sie dobiera kondensator do silnika trójfazowego żeby mógł on pracowac przy zasilaniu jednofazowym i w jakich granicach wartosći te powinny sie mieścić :?:
Przeszukaj podczepione linki w dziale elektrotechnika pod hasłami podobnymi do 'praca silnika trójfazowego zasilanego jednofazowo'. Nie używa się cewki, a kondensatora. Moc silnika i jego zdolności napędowe znacznie się pogarszają, ale może się sprawdzi.
Jak narazie kondensatory firmy Epcos dają rade. Udało nam się skompensować niewielkie moce, o co nam głównie chodziło. Zamykam temat.
Musisz zbadać, czy silnik posiada fizycznie uzwojenia 3 sztuki jak trójfazowy U V W, odczep zworę i kondensator, a następnie zmierz rezystancję na każdym uzwojeniu i między uzwojeniami. Może to być silnik jednofazowy z dwoma uzwojeniami i kondensatorem, tylko wykorzystali złącze od 3 faz. Albo to silnik z uzwojeniami trójfazowymi przystosowany do zasilania...
Mój błąd, zapędziłem się myśląc o silniku trójfazowym podłączonym pod jedną fazę z kondensatorem... Jeśli silnik pompy posiada kondensator może to oznaczać wykorzystanie silnika trójfazowego ale oczywiście nie musi.
Przejrzałem oferty kilku firm i nigdzie nie widzę, żeby do FKO 250 trzeba było samemu montować kondensator - on jest zamontowany fabrycznie. To samo dotyczy każdego innego wentylatora z silnikiem jednofazowym klatkowym. Bardzo małe wentylatory mogą mieć zwój zwarty, wówczas nie potrzebują kondensatora. Większe wentylatory używają silników trójfazowych...
Masz trudniej bo nie masz kostki silnikowej czarne to początki uzwojeń (U1,V1,W1), czerwone to końce (U2,V2,W2) https://obrazki.elektroda.pl/6305932900_... musisz znaleźć właściwy koniec dla każdego z uzwojeń, oznaczyć i połączyć wg rysunku kondensator to w przybliżeniu 60-70µF na każdy kilowat mocy silnika
Tego się można było spodziewać. Ten silnik nawet zasilany prawidłowo z trzech faz ma 160 W. Za pomocą kondensatorów to może z połowę tego.
Kondensatorów kompensacyjnych trójfazowych nie da się połączyć szeregowo.
Silniki jednofazowe są nawet dwukrotnie droższe od trójfaowych, bo wyłącznik i kondensatory kosztują. Silnik trójfazowy traci sprawność po połączeniu na jedną fazę ale chyba ze względów ekonomicznych czasem jest to stosowane nawet w fabrycznych silnikach jednofazowych ale małej mocy.
Przecież to jest silnik trójfazowy. Musi mieć założone mostki zarówno przy zasilaniu trójfazowym jak i jednofazowym z kondensatorem. http://obrazki.elektroda.pl/9627711100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6156899200_1...
Taki silnik może także pracować w gwiazde na kondensatorze, ale traci tak samo moc.
To jeszcze tu: http://www.st.com/stonline/products/lite... Poza tym że płytka jest przerażająca są tam cztery sterowniki. Wszystkie działają źle? Na początek zmienić kondensatory elektrolityczne- na jakieś low esr. Poza tym nie widać przy elektrolitach kondensatorów ceramicznych- a są konieczne.
Krótko i na temat - nie, kondensator musi być właśnie takich parametrach jak wyżej. Do rozruchu ciężkiego to albo silnik trójfazowy,albo jednofazowy o większej mocy.
Po pierwsze link nie działa, po drugie: Ten falownik jest zasilany z jednej fazy ale wyjście ma trójfazowe. Po co walczyć z silnikiem jednofazowym??? - same problemy: rozruch jest kłopotliwy, kondensator jest przewidziany na 50hz, przy innych częstotliwościach będzie pracował źle. I koszt raczej niewielki. Zwłaszcza, że ten silnik co masz jest za duży....
Tak panowie. Pomyłka. To co przedstawiłem jest dla silników trójfazowych.
Zostałem spytany odnośnie systemu wentylacji chlewni jakie wentylatory zakładać: trójfazowe czy jednofazowe ? Chodzi o oszczędność zużycia energii. Przedstawiciel pewnej firmy mówił, że 3-fazowe są oszczędniejsze i takie teraz wszyscy montują (mówimy o takiej samej mocy wentylatorów 1f i 3f). Wczoraj przeglądałem różne fora i spotkałem się tylko z...
Czy ten silnik posiada kondensator,przeważnie są to silniki trójfazowe 3×220v zasilane z jednej fazy z kondensatorem rozruchowym i takie silniki kiepsko regulują się regulatorem tyrystorowym,szczególnie w zakresie małych obrotów.
Zasilanie silników indukcyjnych 1f z kondensatorem daje czasem takie efekty - na przyszłość w takich sytuacjach agregat trójfazowy i takiż silnik. Przy założeniu, że częstotliwość znacznie odbiega od 50Hz, to co można zrobić? Czy to się naprawia? Reguluje się obroty.
Proszę bardzo: http://pp.elektroda.net/index.php?menu=1 :) no i o to chodzi :) Dziekuje i pozdrawiam :D
Może był podłączony do jednej fazy 230V z kondensatorem?
Silnik jest zasilany z sieci trójfazowej czy za pomocą kondensatora?
Z tabliczki wynika że jest to zwykły silnik trójfazowy . Z połączeń tych przewodów mi się wydaje że ktoś go spiął z kondensatorem na 1f, ale nie widać kondensatora (prosimy o większe zdjęcie całości) Ten schemat co podałeś wydaje mi się że nie dotyczy tego silnika i jest on gdzieś znaleziony w internecie. Prosimy o więcej opisu, co jest skąd i zdjęcia
Nabyłem krajzege z silnikiem 1.1kw 3f, przerobiona na kondensator założony był 125µF. Krajzega pracowała normalnie, ale silnik sie grzał nie do wysokich temp. Tak będzie się działo z każdym kondensatorem i każdym silnikiem trójfazowym przerobionym na jedną fazę. A to ze względu na specyfikę pracy piły, duża zmienność obciążenia. Zmienić silnik...
Przypuszczalnie to uszkodzenie mechaniczne, jakaś zapadka się ułamała lub coś w tym rodzaju. Pewnie można to jakoś naprawić, ale to przeważnie upierdliwa dłubanina i praca nie musi zakończyć się powodzeniem. To nie jest cewka, a kondensator pozwalający zasilić silnik indukcyjny trójfazowy z sieci jednofazowej 230V. Ma 40uF/400V (info na tabliczce silnika),...
Tylko ta podłączona bezpośrednio, na cewce bez kondensatora najpierw płynie prąd ten do ładowania kondensatora a druga cewka jakby oddawała prąd dzięki kondensatorowi.
Wg karty katalogowej to silniki trójfazowe z kondensatorem 4µF. Może któryś z nich wysechł i stracił pojemność.
Może po nocy chłodnej olej przekładniowy robi się gęsty i silnik już ma ciężko... Czy zwiększając kondensator zwiększy mi się trochę moc?
Aby coś poradzić proszę napisać czy silnik jednofazowy czy trójfazowy. W silniku jednofazowym może być niesprawny kondensator lub jego połączenia. W silniku trójfazowym brak jednej fazy lub wypalone styki styczników.
Silnik wystartował, ale ma bardzo małą moc. Mogę zatrzymać go ręką :/ To konsekwencja takich metod uruchamiania silników trójfazowych na jednej fazie i na obniżonym napięciu. Cudów nie ma. Jakby się dało tak uruchamiać silniki trójfazowe z pełną mocą, to wystarczyłaby "przejściówka" uniwersalna, może nawet z regulowanym kondensatorem do mocy silnika...
ta ostatnia fotka przedstawia silnik jednofazowy, a ta puszka to kondensator "rozruchowy"
W silnikach trójfazowych nie stosuje się kondensatorów ,w jednofazowych owszem są ale nie sądzę aby celowo producent stosował mniejsze w celu zmniejszenia mocy silnika .Czasem w silnikach jednofazowych stosowane jest rozwiązanie polegające na tym że po rozruchu uzwojenie rozruchowe jest wykorzystane jako uzwojenie pracy i z silnika 1,1 kw uzyskuje się...
Mam radziecki silnik jednofazowy o takich samych parametrach (napięcie, moc i obroty) i ma dwa uzwojenia: główne oraz pomocnicze. Uzwojenie pomocnicze ma dwukrotnie większą oporność niż uzwojenie główne i jest podłączone równolegle do uzwojenia głównego na stałe za pośrednictwem kondensatora pracy (pojemności nie pamiętam). Do rozruchu, do kondensatora...
Zwrot akcji na prawdę niezwykle spektakularny. Początki także. Silnik trójfazowy i jego przeróbka na dwa kondensatory - rozruchowy i pracy. Da się, dlaczego by nie. Kondensator pracy bezpośrednio. a rozruchowy przez pozystor. Tak się robi, tylko nie z takim silnikiem. (at)nowaklukasz64 Wentylator i osłona ,,przepadnięte" ?
Ani na pierwszej, ani na drugiej tabliczce nic nie pisze o żadnym kondensatorze, bo silnik trójfazowy takiego do pracy nie potrzebuje. Widzę że pojecie "trójkąt /gwiazda" jest ci zupełnie nie znane, więc albo uwierz temu co piszemy, albo eksperymentuj, a może przy okazji spal silnik. Różnica w wadze silnika to tylko rodzaj obudowy- kiedyś żeliwo, a...
Bo to jest silnik trójfazowy i do kręcenia potrzebna jest trzecia faza "zrobiona" przez przesunięcie fazy przez kondensator. Tak samo silnik trójfazowy nie "pójdzie" na dwóch fazach.
Jest to silnik trójfazowy o mocy 180W. Możesz go co prawda połączyć w trójkąt i dodać kondensator. Jednak będzie miał on wtedy zaledwie 1/3 mocy. Około 60W. Czyli bardzo niewiele. Pytanie co chcesz napędzać tym silnikiem?
Wyjaśniam; jednofazowy falownik przekształca napięcie sieciowe 230 V na trójfazowe napięcie zbliżone do 230 V. Silnik jest zasilany trójfazowo bez żadnych kondensatorów i bez żadnych strat mocy. Falownik jest dla silnika pełnowartościowym, trójfazowym źródłem zasilania. To bardzo popularne rozwiązanie w przemyśle i nie tylko.
To zależy jakim napięciem go zasilasz. Jeśli trójfazowym 3x400V to kolega już napisał ,jeśli jednofazowym to musisz przełączyć uzwojenia w trójkąt i włączyć odpowiednio kondensator.
Oczywiście że jest taka możliwość. Falownik wyprostuje napięcie jednofazowe i stworzy napięcie przemienne trójfazowe. W przypadku silnika można też zastosować kondensator który wygeneruje przesunięcie fazy które jest potrzebne do pracy. Są też metody aby przesuwać fazy za pomocą transformatora. Silnik trójfazowy jako generator też zadziała ale będzie...
tos18 - Sprawdziłem ten link co podesłałeś i przyszło mi do głowy jeszcze jedno pytanie, czy przy połączeniu silnika trójfazowego na jedną fazę są potrzebne 2 kondensatory, rozruchowy i roboczy ?
Może ktoś rozpoznaje silnik ??? Tak, to silnik indukcyjny, asynchroniczny klatkowy. Brak zewnętrznego kondensatora sugeruje, że może byc to silnik trójfazowy. i to by było na tyle, co da się z obrazka określić. Krótki a wysoki stojan sugeruje że może to być silnik P>2.
Witam, Posiadam silnik trójfazowy 0,25kW. Po podłączeniu w trójkąt oraz dodaniu kondensatora 14u podłączam go do sieci 230V. Pracuje on jako motoreduktor. Natomiast nie zadowalają mnie jego obroty, ponieważ ma on pracować w zestawie z kamienie do ostrzenia nozy ( prędkośc względnie płynna to znaczy nie moze być za szybko jak w podstawowej szlifierce...
Silnik trójfazowy będzie miał wyższą sprawność niż silnik jednofazowy z kondensatorem. Dokładnie trzeba sprawdzić w danych katalogowych. Chyba w tym roku weszły nowe wymagania co do energooszczędności silników, a dokładniej do klas IE więc to trochę może się różnić. Trójfazowy silnik będzie miał mniejsze prądy fazowe, ale za to pobierał wyższą energię...
Bez odczytania danych z tabliczki nie wiadomo nic ! Równie dobrze może to być silnik jednofazowy z uzwojeniem pomocniczym zasilanym przez kondensator.
Może on również potrzebować kondensatora rozruchowego. Trójfazowy silnik potrzebuje kondensatora? Od kiedy? Nie rób zamieszania i nie wprowadzaj kolegi w błąd. Przepnij go w trójkąt i sprawdź czy startuje a już na pewno sprawdź czy ten chiński wyłącznik podaje 3 fazy. A w co jest skojarzony?
Silnik napędza wiatrak o średnicy 300mm w agregacie chłodniczym. Wydaje mi się że troszke tak jak by wolno się zbierał. Na pewno nie ma takiego zrywu jak silnik trójfazowy
Dlatego, że jest to silnik jednofazowy. Można natomiast podłączyć silnik trójfazowy do sieci jednofazowej przy pomocy kondensatora.
jak mogę obliczyć pojemność kondensatora rozruchowego do podanego silnika. To jest silnik trójfazowy dostosowany do pracy z falownikiem, także zapomnij o jakimkolwiek regulatorze z alle... go.
A o falownikach pomyślałeś , silnik trójfazowy z kondensatorem ma słaby start, może nie ruszyć pod obciążeniem. Falowniki , to najlepsze rozwiązanie, tyko czy wytrzyma twoja linia zasilająca. 4,4kW to pobór 20A prądu +gospodarstwo.
Zobacz tematy: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... trójfazowy a 1 faza? [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... kondensatora do silnika 3 fazowego
Silnik ten może pracować skojarzony w trójkąt, w naszej sieci zasilającej przy zasilaniu z jednej fazy (L-N jednofazowym) po dołączeniu kondensatora odpowiedniej pojemności.
Jeśli ma możliwość pracy na 380 i 230, to moc będzie miał taką samą - zapewne inaczej musisz podłączyć zaciski - gwiazda lub trójkąt. W Twoim przypadku, moc spada w przypadku gdy silnik trójfazowy podłączasz z kondensatorem na jedną fazę.
silnik trójfazowy kondensator kondensator trójfazowy silnik kondensator trójfazowy
pralka blokada polar hasło wygasa mercedes stacyjki sprinter
p0480 wentylatory p0480 wentylatory
Pioneer VSX-930 - Błąd serwera: Przyczyny i rozwiązania Czerwona kontrolka wspomagania kierownicy w Fiacie Panda - przyczyny i rozwiązania