To jest ustawienie konfiguracji.
Clip i diagnoza. Może kwestia konfiguracji.
Coś mi się zdaje, że zmianę robi się w radiu na współpracę z modułem nawigacji, nie w nawigacji, w TomTomie nie ma nic do konfigurowania Właśnie w navi jest konfiguracja jakie jest radio.
We wtrysku - konfiguracja
Można,w uch wyłączysz w trybie konfiguracji,i bez problemu aktywujesz.
a wchodzisz w clipie w menu "naprawa" to z kluczem, a pozniej w konfiguracje?
PyRen jest mega prosty w obsłudze i jest PL. Dodatkowo jest apka na androida Możesz zmieniać konfigurację auta...
Mam podobny problem, jakieś porady, gdzie i jak można taką kamerkę dołożyć do Renault Clio 5 2023 r.?
Kangoo II po pierwsze. W wtrysku trzeba zmienić co nieco w konfiguracji.
Zestaw startowy , inna konfiguracja , inny osprzęt albo coś nie działa albo wyświetla błędy bo czegoś brakuje . Trzeba normalnie przepisać konfigurację albo uczciwie wyczyścić moduł i dopisać do auta i też zrobić przy tej okazji konfigurację ...
Może sprawdzić konfiguracje
Jeżeli jest klimatyzacja to presostat, jeżeli niema to błąd konfiguracji sterownika.
Typowa usterka UCH w tym modelu, najszybciej jest wymienic modul na uzywany o identycznych numerach i przerzucic pamiec. Da sie wymienic na inny ale bedzie konieczna konfiguracja.
Zrób poprawną konfigurację
Jeżeli sterownik jest uszkodzony to albo naprawa, albo wymiana. Jednak na forum zabroniona jest dyskusja o naprawie sterownikow airbag, więc wymiana i dopisanie/konfiguracja pod auto.
Proszę o podpowiedż jak skonfigurować fabrycznego pilota centralnego zamka w Renault Master sil 2,8 TDI rocznik 1999. Pilot sprawny /emituje/ przestał działać po wymianie baterii. po włożeniu do stacyjki rozblokowuje immobiliser tylko nie steruju centralnym zamkiem, drugi steruje.
Uszkodzony wsad. Można spróbować Clipa z reprogiem i zrobić automatyczną konfigurację, może ekran wstanie
Wpierw sprawdził bym czy UCBIC nie jest czasem w konfiguracji "alarm"
Konfiguracja , skrzynka połączeń.
tylko konfiguracja clipem
I co było problemem bo mam też taki przypadek. Jak wykasuję to brak błędów i kontrolka gaśnie ale po ponownym włączeniu stacyjki pojawia się właśnie (016 zła konfiguracja sterownika).
Dany sterownik nie wymaga konfigurowania, opcja jest zbędna, a więc wyłączona.
Wróć do fabrycznej konfiguracji sprzętu
Sprawdzone opornikiem. Sterownik widzi poprawny opór, czy to poduszki, czy opornika. Konfiguracja jest poprawna.
ON NIE MA OPORNOŚCI TO jest jak czujnik ciśnienia oleju, zwacie albo otwarte, jak jest cztery piny to dwa przy odpowiednim ciśnieniu a następne przy za wysokim( albo jakoś tak). najnepiej jak podłączysz kompa tam będziesz miał parametry i konfigurację
DOTYCZY KANGURA 2003 KIERUNKI Witam kolego jak ci w czymś pomoże schemat elektryczny na jakim pinie co się znajduje to dodam obraz żebyś mógł skorzystać. A z własnego doświadczenia wiem że musi się zgadzać numer UCHA jak na orginalnym w aucie był a jak wsadzisz używane o takim samym numeże to musi być czyste UCH i jeszcze trzeba przeprowadzić konfiguracje...
Większość kalkulatorów poduszek w Renault pozwala na zmianę konfiguracji zapalników. Potrzebny CLIP.
Clip do ręki i sprawdzić czy w konfiguracji UCH nie ma przypadkiem ustawione ,,pilot dwu przyciskowy,,
dzwoniłem do ASO i powiedzieli że w tym aucie nie ma żadnej możliwości konfiguracji świateł..
Tą funkcję wyłączysz tylko clip-em ( choć ktoś twierdził że ddt też da radę ) . Szukaj w UCH będzie tam konfiguracja auta .
Żaden diagnoskop nie zmieni konfiguracji ECM, trzeba to zrobić ,,na stole,,
Wejdź w sterownik silnika po połączeniu w clipie po lewej stronie masz zapis i konfiguracje sterownika .
Auto fabrycznie było pozbawione fotela pasażera. I co nadal nie ma? Komputerem wpisujesz konfiguracje sterownika poduszek, co jest a czego nie ma.
Pompa wtryskowa albo cały silnik (?) nie do tego modelu . Albo ktoś grzebał w konfiguracjach wtrysku. :D
Witam mam problem a mianowicie Renault Mascott 3.0dci odpala i gasnie po podlaczeniu kompa wywala blad 0606 sterownik blad konfiguracji.
Pomogła by informacja, czy jest to czarna o standardowym rozmiarze i ewentualnie fotka elementów w okolicy złącza (tam się chyba ustawia konfigurację klawiatury).
Clip i zmiana konfiguracji i po sprawie
Konfiguracja z clipa i po problemie.
CLIP i zmienić konfigurację "grzałek nurnikowych".
Może być nadgnity przewód sterowania do UPC , Może prześwietl go na ciągłość żarówką 55W. Na odłączonych wtyczkach i akumulatorze oczywiście. Lub zła konfiguracja UPC.
Pewnie będzie jak w nowszych Renault-aktywacja funkcji poprzez zmianę konfiguracji UCH, problem tylko w tym, że w tych nowych reniach nie zrobisz konfiguracji bez dostępu do bazy technicznej Renault, w Nissanie może być podobnie.
Nie ma znaczenia z której cewki weźmie sygnał, ale warto o tym wspomnieć bo sygnał obrotów będzie zawyżony x2 - trzeba wybrać odpowiedni dzielnik przy konfiguracji urządzenia.
Zależy czy konfiguracja auta była taka sama. Na pewno odpali wóz.
Przyciesz pisze wyraźnie że konfiguracja sie nie zgadza.
Jeśli sterownik nie ma crash to zmieniasz konfigurację testerem co jest obecne a czego nie ma . Crash robi się innym urządzeniem ale również po OBD.
Ja nie słyszałem o odłączaniu aku po zmianach konfiguracji, ale na pewno trzeba poczekać do momentu uśpienia samochodu (przeważnie 3min), żeby dana konfiguracja została zapisana.
Niczym nie zmienisz konfiguracji ECM, tylko drugi wsad z manuala za pomocą programatora
Zmienisz konfigurację a przebieg się ukaże.
Jak przejdziesz procedurę wpisywania danych, kliknij test kalkulatorów, jak zrobi test z lewego menu wybierz "konfiguracja sieci multipleksowej". Masz tam dwie zakładki "moduły do diagnozowania" oraz "moduły obecne", w każdej z zakładek masz znów dwie zakładki z modułami w których dane konfiguracji są zapisane. W każdej z zakładek żądane i obecne musi...
Po poprawnej konfiguracji tempomat działa. Dziękuję za podpowiedz.
witam mam problem z reno scenik 2000r usterka w abs obwód czujnika cisnienia czujnik ok myśle że problem leży w konfiguracji czy kyos może mi coś podpowiedzieć.
Nie widział ani klucza ani go potwierdzał. Zmieniła sie konfiguracja immobilizera. Auto dpalone.
UP Może ma ktoś możliwość podpiąć identyczne urządzenia i zrobić mi zrzuty ekranu konfiguracji modułów odpowiedzialnych za funkcjonowanie radia, będę bardzo wdzięczny. Ewentualnie namiary na kogoś, kto jest w stanie zrobić autokonfigurację. Pozdrawiam
Ten mały visteon ma grać po podaniu zasilania i qklepaniu kodu, jak wyświetla komunikat to wysypana konfiguracja
Kolego clip i do dzieła,zmiana konfiguracji i po kłopocie
Odświeżę ;D Clio 2 z 98 roku KKL czy CAN? Próbowałem podpiąć KKL-em i lipa a baze mam najnowszą. Lub po proszę odpowiednią konfigurację programu czy sterowników.
Kolego vin zmienisz we wsadzie bo jest jawny (na innym winie też zadziała) albo testerem ,co do języka polskiego to do 06r zapomnij ...Jest taki programik do konfiguracji i obróbki wsadu z tych liczników.
Potrzebny jest numer nadwozia ( wyślij na PRIV) jest klika wersji podłączenia w zależności od rocznika. :| Poza tym samo podłączenie odbiornika nic nie da . :cry: Trzeba prze konfigurować moduły w pojeździe aby "zobaczyły" że jest system SSPP . Do konfiguracji potrzebny jest sprzęt ( ASO wymięknie :D ) Na sam koniec trzeba przyuczyć czujniki w kołach...
W konfiguracji obwód 2 przedniej poduszki pasażera - bez.
Masz immo na transponderze i dioda nie ma nic do tego. Notoryczną usterką w zimie w tych renault jest zmiana konfiguracji modułu UCH z typu 1 na typ 2 (lub odwrotnie). Sam sobie z tym nie poradzisz choć to proste, zaciąg do naprawy.
Olej ten komunikat i idź dalej
W fazie I musisz zalozyc zwory na potrzebne miejsce, a pozniej skonfigurowac UCH, w slabych poziomach wyposazenia UCH sie dostawia przekazniki,jak nie ma mozliwosci konfiguracji UCH. Udalo mi sie pomylic wtedy MR,przepraszam.
a żona mi głowe truje, aby to zlikwidować i naprawić co trzeba Przykro mi, nie zostaniesz bohaterem w swoim domu :( Trzeba oddać do kogoś kto się na tym zna, aby sprawdził ewentualne błędy jeszcze raz, oraz konfigurację w tablicy i UCH czy wyłączone czy nie te czujniki.
Prawdopodobnie ktoś grzebał i próbował zrobic piracką mapę. Powinna pomóc konfiguracja przez Clip lub wgranie na nowo softu do urządzenia.
Wystarczy zrobić nową konfigurację.
bardzo prosze... wsad z nowki bez konfiguracji. Pozdrawiam
Numer sterownika nic nie da,potrzebna jeszcze konfiguracja (ile balonów,napinaczy,itp)
Korzystasz z Avr Studio 4 więc wchodzisz w opcje projektu i tam masz okeinko do wpisania częstotliwości taktowania układu w Hz. Ewentualnie (co jest niezbyt zgrabną metodą) piszesz w pliku main to #define F_CPU i podajesz częstotliwość w Hz. Ok, a czy to jest częstotliwość taktowania podana w nocie katalogowej? 16MHz Czyli konfiguracja ma wyglądać...
Obwód napinacza jest 6i7 oraz 5i 30 jak dobrze pamiętam przejscie jest od sterownika do napinacza .Po odłączeniu wtyczki od napinacza kierowcy dochodzi błąd napinacza pasażera . Nie mam starego wsadu ponieważ nie byłem w stanie go odczytać wyskakiwały same fffffff Wsadu szukam sprawdzonego do tej wersji wyposażenia . Ponoć w tym roku do pasów kierowcy...
Tam sygnał prędkości pewnie idzie z ABS. Jedź na komputer i niech Ci przestawią w konfiguracji licznika źródło sygnału prędkości z impulsatora na ABS. Możliwe, że ktoś wymieniał UCH lub je resetował i nie poprzestawiali ustawień.
W epromie to ja wiem ze nie jest zapisany jezyk tylko konfiguracja. Czy ktoś sie wypowie coś wiecej?
Ustawia się konfiguracji w UCBIC/UCH. Sam nie ustawisz.
Ja stawiam na manipulacje w konfiguracji auta (uch) tylko nie pasuje mi to uruchamianie wentylatora skraplacza po włączeniu ac
takiej odpowiedzi oczekiwałem, bo nie wiedziałem jak wysterowany jest agregat tej lodówki czy ma pełne 24v . Sadzę kolego że twoje wątpliwości nie do końca zostały wyjaśnione bo jak napisałeś " czy ma pełne 24V " . Ona potrafi pracować w bardzo szeokim zakresie napięć i duży zakres obrotów zależny od konfiguracji.
Hmm, konkretnie o ten: http://www.allegro.pl/item147048430_rena...
Nie sprawdzałem czy da radę podmienić pomiędzy pojemnościami ale tam masz ine mapy. Sterownik silnika jest za przednią lewą lampą. Jeżeli masz klimę to sterownik musi być od auta z klimą, w przeciwnym razie nie włączy kompresora. Ja montowałem z innymi nr i konfiguracjami i chodziło to bez problemu.
Uszkodzone elementy dostałem, ale ich nie zabrałem. Numery były takie same - mówił o tym, że pojechał po to do Bielska. Drugi taki był dopiero powyżej Wrocławia. Spotkam się z nim w tym tygodniu. Jestem przekonany, że o wspomnianych usterkach nawet nie wie. Numer był taki, że wsiadam do auta, żeby nim odjechać, a tu wspomagania nie ma! Pytam, co się...
Wielkie dzięki kolego a wiesz może w jakiej konfiguracji był ten sterownik ile poduszek?
Nieprawidłowa konfiguracja w liczniku . Albo ktoś namieszał , albo samo , albo ..... Trzeba wejść diagnoskopem w liczniku o ustawić prawidłowe interwały przeglądowe .
problem ze nie mam clipa ale znalazłem program do konfiguracji tych liczników w necie z oryginału.
Po zabawie z UCH X61 Na czym ta zabawa polegała ? Naprawa (lutowanie, wymiana elementów,...) hardware czy konfiguracja software (programowanie ustawień diagnoskopem, itp...) ?
Wiele modeli renault ma tak ze trzeba nacisnąć sprzęgło lub hamulec i nie ma w tym nic dziwnego. Co do laguny to chyba nie spotkałem jeszcze takiej aby trzeba było wciskać hamulec, jednak warto podłączyć clipa i sprawdzić konfigurację auta oraz działanie czujników.
F9Q/ND0. Clip v113 w ABS-ie wpuszcza mnie do konfiguracji rozmiaru onon ale zmiany też nic nie dają.
Ten sam numer ale czy te same ustawienia zaprogramowane w sterowniku? Lepiej zwróć się do kogoś kto posiada serwisówkę lub WABCO. Fachowiec sprawdzi właściwą konfiguracje sterownika i go przeprogramuje. Jeśli nie to wyślij sterownik do elektronika bo na pewno da się z niego odczytać ustawienia a i pewnie go usprawnić.
Pewnie DCN2. Trzeba odczytac konfigurację sterownika i zobaczyć, czy ma ustawioną funkcję sterowania przekaźnikiem.
Masz konfigurację w USM na kompresor z zaworem, zrób fotę kompresora w aucie i wrzuć na forum
Renault ZOE instalacja 5 przewodowa
Sprawa zalatwiona pomyslnie. Temat zamykam.
Ręki nie daję, ale chyba trzeba zmienić konfigurację w UCH na "pojazd z klimatyzacją".
Po mojemu radio jest z Megane z nawigacją i programowo jest zablokowany ekran z ustawianiem godziny. Trzeba zmienić konfigurację radia za pomocą Clip lub innego urządzenia :D
Szyby są sterowane z modułu UCH. Albo uszkodzony moduł, albo zła konfiguracja. Tak czy inaczej wizyta u elektronika dysponującego Clipem.
Fachowcy pakują w te sterowniki co się da, clio to dla nich clio obojętnie w jakiej konfiguracji. Tak to właśnie potem wygląda
Zmienić typ, i tyle. Jak jest ustawiona konfiguracja "typ 2" to zmienić na "typ 1" lub na oddwrót.
DTC2263 - Spadek ciśnienia w układzie doładowania Sprawdź szczelność dolotu Może ktoś wie jak te błędy rozwiązać związane z głośnikami i modułem zablokowanym ? Dołożyć głośniki na tył albo zmienić konfigurację radia na opcje ,,front speaker,, DF046 ignoruj
Bardzo dziękuję za pomoc. Ostatecznie mam w głowie następującą konfiguracje: Sterownik Stag 300 ISA2/Tech 214 Hana 2000 zielone AC R01 FL 02 Czas poszukać dobrego instalatora, który podejmie się rzetelnego montażu i konfiguracji.
Masz tam coś takiego jak adaptację z tego co pamiętam i musisz sprawdzić starą konfigurację i dopisać nową
Witam wszystkich. Panie i panowie mam problem z takim cudem, auto po wypadku, klon ECU i nie oryginalny zestaw wskaźników. Wszystko działa, vin i przebieg przepisane. Żadnych innych błędów poza jednym w liczniki https://obrazki.elektroda.pl/9977587800_... Konfiguracja zrobiona. Serwisy zrobione etc. Pomysły ?
Będzie pasować tylko radio z linka jest zablokowane(wysypana konfiguracja) i procedura odblokowania go nie jest taka oczywista jak podaje handlarz. Te radia w takim stanie są oferowane po kilkadziesiąt zł
Pewnie trzeba będzie użyć CLIP'a czy czegoś podobnego żeby komputer rozpoznawał pilota. Pytanie co sie stało, czy to jest pilot od tego auta? Każda karta powinna mieć swoje własne ID podłączone do ECU (w konfiguracji) aby można było aktywować auto z tej karty.
Tak od 15 lat robię Renie i oryginalnego separatora nie było lub był montowany po prawej stronie taki szklany. Natomiast pompka zawsze była koło alternatora .Każda inna konfiguracja to inwencja warsztatu lub właściciela. Pozdrawiam
renault radio konfiguracja oscam konfiguracja konfiguracja inwertera
instrukcja kuchenka gazowy amica przesuwanie tekstu 3510i wylacza
mikrokomputer cobra1 schematy boardview
Centralny zamek i blokada komputera - awaria Pikanie elektroniki przy zmianie biegów w Volvo C30 - przyczyny i diagnostyka